Gå til innhold

Lesbiske prøvere?


BareC

Anbefalte innlegg

Vi er i gang med første inseminering nå. Det har nå gått 8 dager nå og ventetiden er uutholdelig! Frøkna mi overanalyserer alle kroppslige symptomer, og jeg må si det er vanskelig å bare høre om dem (ømme bryst, kvalme, hormonsvingninger osv.), uten å kunne kjenne noe selv... Vi vet jo ikke om det er innbilt fordi vi så sårt ønsker det, eller om det er faktiske symptomer - og i såfall om det er på grunn av eggløsningssprøyta eller om det kan være en graviditet. Tvi tvi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gir EL-sprøyta så mange bivirkninger, da? Krysser fingrene for dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ihvertfall hatt mye symptomer på mine forsøk med eggløsningssprøyte, fra ca dag 5 til dag 10 etter sprøyta var satt. Ømme pupper, småkvalm og stikninger. Desverre blendahvite tester alle gangene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm ok... nå har jo jeg som regel vært proppfull av andre hormoner, da, så jeg har nok merka mer til dem :D

Nå er jeg veldig fornøyd, for klinikken har sagt at vi skal klare å rekke et forsøk før sommeren :D Jeg som var såå sikker på at det ikke gikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det har jo jeg og, men utfra hva jeg har lest i felleskatalogen er det Ovitrelle som gir mest gravidsymptomer, legen på RH ved ene UL kontroll før ins kalte den hcg-sprøyta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkna mi tok Ovitrelle og fikk raskt symptomer/bivirkninger som har kommet og gått nesten frem til nå. I går (dag 12 etter EL-sprøyta og dag 13 etter insem.) fikk hun kraftige menssmerter og var overbevist om at mensen var på vei litt for tidlig. Hun ville så gjerne rekke å ta en test før mensen kom, så da gjorde vi det i morges. Den viste svakt positivt. Vi tør ikke helt være i ekstase enda, selv om mye googling sier at CB-testen helles viser falsk negativ enn falsk positiv. Så vi håper selvsagt at det betyr at vi er gravide!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

oj så spennende frøkenog frøken. Jeg fikk også kraftige menssmerter når jeg merket at jeg var gravid.
tok en billig test 10 dager etter inseminasjon og den viste også svakt positivt, tok så en ny cb test to dager etter som vite gravid 2-3 og to dager etter det tok jeg en ny som viste gravid 3+...litt morsomt. Nå i ettertid vet jeg at hcg steg veeeeldig fort hos meg siden jeg var gravid med tvillinger.

Men menssmerter er ofte et veldig godt tegn. Tror bare jeg drister meg til å gratulere dere masse med graviditetet og baby som da vil komme januar 2013 :) :P :D :D :D :D :D :D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JAAAAAAAAAAAA :) :) :) :) :)

 

Svakt positiv test på dag 12 og 13 DPO :) Har ikke turt å skrive noe her om hverken forsøk eller symptomer i redsel for å jinxe meg selv.

 

Det er nå det 5. ins forsøket, men det første på IVF klinikken. Kan nesten ikke tro at det er sant :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oj oj oj,,,så spennende. Håper virkelig den sitter, og plutselig sitter dere med baby i armene i januar :)

 

Veldig glad på deres vegne. JIPPIIIII

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt surrealistisk å tenke så langt frem, men håper jo selvsagt spiren klorer seg fast :)

Første forsøket vi har hatt i naturlig syklus, og med utrolig sen eggløsning, men ser ut som om det er dette egget som var det rette. Spennende tid fremover, tør ikke å engasjere meg i noen terminklubber eller annet før UL er gjort i uke 8.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg starter med spray den 28. :) Satser på å rekke et forsøk før sommeren, altså. Har vært i konfirmasjon, så har ikke vært her inne på dagevis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heia!

Testet positivt på lørdag:-) Er 4+2 i dag så krysser fingrene for at spiren sitter!

Trøtt, ømme pupper, murringer og stikk i lårene er mine symptomer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer, stjerna2011! Er det første barn?

 

Er det forresten noen som vet hva som skjer på kontrollen hos IVF-klinikken etter positiv graviditetstest rundt uke 8?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer, stjerna2011! Er det første barn?

 

Er det forresten noen som vet hva som skjer på kontrollen hos IVF-klinikken etter positiv graviditetstest rundt uke 8?

 

Jeg var på kontroll på ivf klinikken når ejg var 7+4. De konstaterer graviditet og ser at alt er ok med foster og sjekker hvor langt du er på vei. du får paprirer som du trenger i fht medmorskap, han ser hvor mange fostre som er inni deg hehe( jeg har to ;) ) samt de gratulerer deg og ønsker deg masse lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, Frøkenogfrøken:) Vi har et barn fra før, men dette er min første graviditet så veldig spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vårt andre barn, men min første graviditet. Det er spennende. Her har kvalmen kommet snikende siste dagene, og er så trøtt at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg.

Skal på kontroll på IVF klinikken når jeg er 8 + 3, spent og håper alt er i orden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer alle dere som er på vei! :D

Vi er i gang med andre forsøk, første på Riksen.

Nettopp fått tr, og skal til ul 31 mai. Spent!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Vi hadde første forsøk på torsdag, inseminasjon på Riksen. Vårt andre barn :) Regnet ikke med å få forsøk før etter sommeren, så dette er bare et "bonusforsøk" føles det som :)

 

Noen andre fra Vestfold/Telemark her? Hadde vært så fint å ha kontakt med regnbuefamilier som ikke bor altfor langt unna :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir spennende å se hvor mange regnbue barn som kommer i 2013. Håper virkelig det sitter en spire eller fler hos dere alle snart :)

 

Her går jeg nå i siste innspurt med tvillingene, er tungt nå i varmen, men vet at om fødsel ikke starter av seg selv innen 24 juni, så får jeg keisersnitt den datoen :)

Så jeg har maks 24 dager til begge jentene er her. Gleder meg og krysser virkelig fingre og tær for dere alle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi på tur inn mot nytt forsøk, det vil si, barn nr 2 men første gang for meg. Har en vakker datter som min kjære har født :) er så spent på hvordan det kommer til å gå, regner med å starte med forsøk i løpet av august :) *krysser fingrene* alle prøver var normale som jeg forstod ;) spennende!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidlig UL i morra, så spent. Er 8 +3 i morra, og da bør det jo være et lite knøtt der med hjerteaktivitet om alt er sånn som det skal være. Skal fortelle til mamma i helgen om ting er ok, vanskelig å holde ting skjult for henne, ihvertfall iom at jeg er i så dårlig form at jeg stort sett bare er hjemme på sofaen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oj, gud kor spennende :) Ønsker dere alt lykke til i morgn på UL. Jeg skal krysse alt jeg har for dere.

Og jeg er sikker på at din mamma kommer til å danse av glede når hun hører at hun skal bli bestemor igjen.

 

Du får oppdatere oss her etterpå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...