Gå til innhold

Lesbiske prøvere?


BareC

Anbefalte innlegg

Vi er to jenter fra Bergen som har startet prosessen med å IVF. Skal til Hausken i september. Vi er veldig spent og gleder oss til å komme igang. Keysser fingrene for at ting står bra til. Er det noen andre fra Bergen som har begynt prosrssen?:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :)

 

Vi er ett par fra Østfold som skal begynne prøvingen om ca 2,5 uker :)

Gleder oss masse til å ta turen ned til Danmark og sette igang denne prosessen.

Har ikke vært så masse her inne, men titter innom inni mellom.

Jeg har barn fra tidligere av og vet at jeg tidligere har blitt gravid ganske greit, men årene har jo gått så man vet jo aldri om ting har forandret seg :)

Hadde vært hyggelig "å bli kjent" med andre i samme situasjon her inne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat det samme her! :P hehe.. Jeg var helt fin de første dagene men søndag hadde jeg migrene og kasta opp hele dagen. Fortsatt kvalm i går. Men fin ogjen idag :)

Ja virkelig spennende dette her!! :D

Jeg er fra Modum i Buskerud ;) Enn du da?

Så gøy, supertreg å svare jeg da, vi bor i Trondheim men jeg er nordfra :)

 

Hvordan går det med deg nå da??

 

Kan fortsatt ikke forstå at der har gått bra så langt her, innsett idag. 8 delt perfekt egg! I lykkerus nå, fra å få ut bare ett egg på IVf til at der blir så bra, helt sykt!!!

Endret av mam&mam
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Akkurat det samme her! :P hehe.. Jeg var helt fin de første dagene men søndag hadde jeg migrene og kasta opp hele dagen. Fortsatt kvalm i går. Men fin ogjen idag :)

Ja virkelig spennende dette her!! :D

Jeg er fra Modum i Buskerud ;) Enn du da?

Akkurat det samme her! :P hehe.. Jeg var helt fin de første dagene men søndag hadde jeg migrene og kasta opp hele dagen. Fortsatt kvalm i går. Men fin ogjen idag :)

Ja virkelig spennende dette her!! :D

Jeg er fra Modum i Buskerud ;) Enn du da?

Så gøy, supertreg å svare jeg da, vi bor i Trondheim men jeg er nordfra :)

 

Hvordan går det med deg nå da??

 

Jo her går det fint vet du! Vært litt dårlig den siste uka, men nå er jeg fin igjen :) Til fredag er den store testdagen, så er ffrytelig spent!! :D Krysser jo alt man har da :P Enn der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Akkurat det samme her! :P hehe.. Jeg var helt fin de første dagene men søndag hadde jeg migrene og kasta opp hele dagen. Fortsatt kvalm i går. Men fin ogjen idag :)

Ja virkelig spennende dette her!! :D

Jeg er fra Modum i Buskerud ;) Enn du da?

Akkurat det samme her! :P hehe.. Jeg var helt fin de første dagene men søndag hadde jeg migrene og kasta opp hele dagen. Fortsatt kvalm i går. Men fin ogjen idag :)

Ja virkelig spennende dette her!! :D

Jeg er fra Modum i Buskerud ;) Enn du da?

Så gøy, supertreg å svare jeg da, vi bor i Trondheim men jeg er nordfra :)

 

Hvordan går det med deg nå da??

 

Jo her går det fint vet du! Vært litt dårlig den siste uka, men nå er jeg fin igjen :) Til fredag er den store testdagen, så er ffrytelig spent!! :D Krysser jo alt man har da :P Enn der?

 

DET skjønner jeg godt, enda en evighet til vi skal teste!! Dårlig er jo et bra tegn, er det ikke?? :D

Jeg er ikke dårlig og håper jeg ikke blir det, er bare så lykkelig for at det gikk så bra, kan liksom ikke tro det helt enda! Jeg skal krysse fingrene for dere :DD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Akkurat det samme her! :P hehe.. Jeg var helt fin de første dagene men søndag hadde jeg migrene og kasta opp hele dagen. Fortsatt kvalm i går. Men fin ogjen idag :)

Ja virkelig spennende dette her!! :D

Jeg er fra Modum i Buskerud ;) Enn du da?

Akkurat det samme her! :P hehe.. Jeg var helt fin de første dagene men søndag hadde jeg migrene og kasta opp hele dagen. Fortsatt kvalm i går. Men fin ogjen idag :)

Ja virkelig spennende dette her!! :D

Jeg er fra Modum i Buskerud ;) Enn du da?

Så gøy, supertreg å svare jeg da, vi bor i Trondheim men jeg er nordfra :)

 

Hvordan går det med deg nå da??

 

Jo her går det fint vet du! Vært litt dårlig den siste uka, men nå er jeg fin igjen :) Til fredag er den store testdagen, så er ffrytelig spent!! :D Krysser jo alt man har da :P Enn der?

 

DET skjønner jeg godt, enda en evighet til vi skal teste!! Dårlig er jo et bra tegn, er det ikke?? :D

Jeg er ikke dårlig og håper jeg ikke blir det, er bare så lykkelig for at det gikk så bra, kan liksom ikke tro det helt enda! Jeg skal krysse fingrene for dere :DD

 

Ser nå at du redigerte innlegget ditt etter at jeg hadde svart. Så fikk ikke med meg siste delen jeg :P Så morro at det har gått så bra med deg! Det er jo ordentlig spennende da!! :D Blir noen laaange dager fremover for deg og nå da :P Når er den STORE testedagen? :D

 

Joda, det kunne jo vært et godt tegn. Men er nok pga hormonene jeg tar at jeg har reagert. Så det tar jeg ikke som noe tegn asså :P Utrolig irriterende egentlig, å føle seg gravid, men vite at det du føler bare er juks :P hehe..

 

Takk for det, skal krysse fingrene for dere også vet du! :D Kanskje vi er så heldige å gå gravide samtidig :P hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den store dagen er 16 september, leeeeenge til :( bekymret hele tiden kjenner jeg :/ men får ha troen!! Når skulle du igjen? Fredag?

 

Vært gøy å dele erfaringer da :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Da sitter jeg bare her og venter da......Eggløsningstesten skal typ smile innen ett døgn nå. Egentlig (inni hodet mitt) skulle den ha smilet i går kveld, men det gjorde den ikke. Spørs om ikke kroppen er litt stresset nå, så den blir jo påvirket.........Sommerfuglene herjer i magen min og har gjort det ett par dager. Jenta mi er om mulig like spent som meg i disse dager og går rundt med ett lurt smil om munnen......Søte jenta :)

Prøver å fokusere på andre ting, men det ligger og lurer rett inni hodet mitt, at vi snart setter kursen mot Danmark og mer spenning der nede. Hjertet er der det skal være, så får vi se om hodet henger med :D

Speeeeeeent ja :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da sitter jeg bare her og venter da......Eggløsningstesten skal typ smile innen ett døgn nå. Egentlig (inni hodet mitt) skulle den ha smilet i går kveld, men det gjorde den ikke. Spørs om ikke kroppen er litt stresset nå, så den blir jo påvirket.........Sommerfuglene herjer i magen min og har gjort det ett par dager. Jenta mi er om mulig like spent som meg i disse dager og går rundt med ett lurt smil om munnen......Søte jenta :)

Prøver å fokusere på andre ting, men det ligger og lurer rett inni hodet mitt, at vi snart setter kursen mot Danmark og mer spenning der nede. Hjertet er der det skal være, så får vi se om hodet henger med :D

Speeeeeeent ja :D

Masse lykke til!! :) Håper det blir en VELDIG velykket danmarkstur :) Er dere på stork eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er alt gjort og da det bare å vente... :) Ja, er Stork vi er på :)

Veien ned føltes utrolig lang. Men etter inseminasjonen er jeg overraskende rolig i kroppen.

Gikk fort og fikk beskjed om at det var veldig lett og inseminere meg :) Tar det som ett godt tegn :)

Usikker på denne oddsen vi har for å bli gravid på første forsøk, men jeg har jo velykket svangerskap bak meg fra før, så hååååper <3

Nå har jenta mi drevet og snakket til svømmerene siden vi gikk ut av klinikken, så får vi bare se om det har hjulpet da hehehehehehe :P

Er vel jeg som blir lei meg om det ikke klaffer, men da får man bare prøve igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tredje försöket för oss, och nu är jag på dag 14 efter insem.. Men eftersom jag tar lutinus (sista tabletten ikväll) sa läkaren att jag inte skulle få upp förhoppningarna om mensen inte kommer. Så jag tänker det är lika bra att vänta nån extra dag med gravtest? Nån här som har tagit lutinus? Känns ju bra att jag inte har fått mensen än (under de andra två försöken har jag fått mens på dag 11 efter insem), men kroppen kanske bara har blivit lurad av hormoner.. Det är så mycket väntande hela tiden! 

 

God helg! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende :)

Jeg synes dagene går i sneglefart her. Tror vel egentlig ikke at det bor noen inni magen min denne gang, men det er jo klart man håper....... Har aldri vært så redd for å få mensen jeg :(

Jeg har aldri tatt lutinus, men det er jo hcg som blir målt ved en graviditetstest, så er den forhøyet vil det ikke slå ut uansett ? Håper du får svar fra noen som har gått på disse tablettene :) Måtte bare svare jeg og ønske deg lykke til :) Spennende :) Skal teste neste uke jeg :) Ikke lenge til det, men i dag virker det kjempelenge til :P

 

God helg til deg også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er to jenter fra Bergen som har startet prosessen med å IVF. Skal til Hausken i september. Vi er veldig spent og gleder oss til å komme igang. Keysser fingrene for at ting står bra til. Er det noen andre fra Bergen som har begynt prosrssen?:-)

Hei! Lykke til på Hausken!! -Eller dere har vel gjerne vært der allerede siden september snart er slutt..... Hvordan går det med dere? Vi er også to jenter i Bergen. Vi valgte inseminasjon i Danmark, og ble gravid etter første forsøk nå i september. Litt uvirkelig, hadde håpa men ikke regna med.....

 

Anonymous poster hash: ea84c...ba9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tokan: Jeg har tatt Lutinus i forbindelse med IVF. Det legen mener er jo at mensen gjerne blir forsinket av Lutinus, og at man ikke med en gang bør tenke at man er gravid når den ikke kommer. Syns du kan ta en test nå, altså ;) uansett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Vi er to jenter fra Bergen som har startet prosessen med å IVF. Skal til Hausken i september. Vi er veldig spent og gleder oss til å komme igang. Keysser fingrene for at ting står bra til. Er det noen andre fra Bergen som har begynt prosrssen?:-)

Hei! Lykke til på Hausken!! -Eller dere har vel gjerne vært der allerede siden september snart er slutt..... Hvordan går det med dere? Vi er også to jenter i Bergen. Vi valgte inseminasjon i Danmark, og ble gravid etter første forsøk nå i september. Litt uvirkelig, hadde håpa men ikke regna med.....

 

Anonymous poster hash: ea84c...ba9

Vi har vært til første samtalen ja,og venter nå på godkjenning fra departementet. Regner med å få klarsignal fra Hausken denne uken på at jeg kan starte med primolut,og så sprøyter. Så heldig dere er som fikk klaff på første forsøk med inseminasjon,gratulerer!:-) Jeg tør nesten ikke å håpe på det,men time will show:-) Har pcso fikk jeg vite,så det kan jo by på litt utfordringer ettersom jeg har forstått. Kjekt at det er flere fra Bergen her som er i "samme båt":-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende :)

Jeg synes dagene går i sneglefart her. Tror vel egentlig ikke at det bor noen inni magen min denne gang, men det er jo klart man håper....... Har aldri vært så redd for å få mensen jeg :(

Jeg har aldri tatt lutinus, men det er jo hcg som blir målt ved en graviditetstest, så er den forhøyet vil det ikke slå ut uansett ? Håper du får svar fra noen som har gått på disse tablettene :) Måtte bare svare jeg og ønske deg lykke til :) Spennende :) Skal teste neste uke jeg :) Ikke lenge til det, men i dag virker det kjempelenge til :P

 

God helg til deg også :)

 

 

 

Hej och tack för de fina orden! Mensen kom i søndags, så det blir nog inget test denna månaden heller ;) Hoppas det blir ett positivt test før er! Vilket datum ska du ta?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tokan: Jeg har tatt Lutinus i forbindelse med IVF. Det legen mener er jo at mensen gjerne blir forsinket av Lutinus, og at man ikke med en gang bør tenke at man er gravid når den ikke kommer. Syns du kan ta en test nå, altså ;) uansett. 

 

Hej! Tack før svar, tyvärr hann mensen komma 24h efter sista tabletten så det blir inget test.. Får hoppas på nästa førsøk :) Det var ju typiskt, men lite väntat ändå.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir det et nytt forsøk på oss i morgen. Ul viste 2 folikker på 19 og 18 mm og perfekt slimhinne. Sprøyta blir satt i ettermiddag.

Endret av maleen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Så spennende :)

Jeg synes dagene går i sneglefart her. Tror vel egentlig ikke at det bor noen inni magen min denne gang, men det er jo klart man håper....... Har aldri vært så redd for å få mensen jeg :(

Jeg har aldri tatt lutinus, men det er jo hcg som blir målt ved en graviditetstest, så er den forhøyet vil det ikke slå ut uansett ? Håper du får svar fra noen som har gått på disse tablettene :) Måtte bare svare jeg og ønske deg lykke til :) Spennende :) Skal teste neste uke jeg :) Ikke lenge til det, men i dag virker det kjempelenge til :P

 

God helg til deg også :)

 

 

 

Hej och tack för de fina orden! Mensen kom i søndags, så det blir nog inget test denna månaden heller ;) Hoppas det blir ett positivt test før er! Vilket datum ska du ta?

 

Hei igjen :)

Jeg tror ikke det er noe her heller :( Føler jeg snart får mens.....Nedtur, men ikke noe jeg får gjort med det .....

Skal teste torsdag-fredag. Min syklus er litt kort, men eggløsning tidlig.....Prøver å vente til fredag ;) Men tror vel jeg får en normal mens onsdag-torsdag. Har helt vanlige tegn på kroppen, på at den er på vei......

Litt lei meg, men ingenting jeg får gjort med det nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Så spennende :)

Jeg synes dagene går i sneglefart her. Tror vel egentlig ikke at det bor noen inni magen min denne gang, men det er jo klart man håper....... Har aldri vært så redd for å få mensen jeg :(

Jeg har aldri tatt lutinus, men det er jo hcg som blir målt ved en graviditetstest, så er den forhøyet vil det ikke slå ut uansett ? Håper du får svar fra noen som har gått på disse tablettene :) Måtte bare svare jeg og ønske deg lykke til :) Spennende :) Skal teste neste uke jeg :) Ikke lenge til det, men i dag virker det kjempelenge til :P

 

God helg til deg også :)

 

 

 

Hej och tack för de fina orden! Mensen kom i søndags, så det blir nog inget test denna månaden heller ;) Hoppas det blir ett positivt test før er! Vilket datum ska du ta?

 

Hei igjen :)

Jeg tror ikke det er noe her heller :( Føler jeg snart får mens.....Nedtur, men ikke noe jeg får gjort med det .....

Skal teste torsdag-fredag. Min syklus er litt kort, men eggløsning tidlig.....Prøver å vente til fredag ;) Men tror vel jeg får en normal mens onsdag-torsdag. Har helt vanlige tegn på kroppen, på at den er på vei......

Litt lei meg, men ingenting jeg får gjort med det nå.

 

Jag ska hålla tummarna för dig ändå, man vet aldrig! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...