Gå til innhold

Lesbiske prøvere?


BareC

Anbefalte innlegg

Hej BareC! Vi är också 2 tjejer, på strax under 30 båda två. Vi kör inseminering och inte IVF, hade 4e försöket i fredags (11/10) på IVF klinikken på Majorstuen.

Så nu stoppar jag upp lutinus tre gånger om dagen och hoppas att ägget blivit befruktat och fäster sig, och att jag kan ta ett test som visar positivt om 13 dagar! :) Vi hoppas på att få vårt första barn på inte allt för många försök. 

 

Hur många här inne har erfarenheter av graviditeter efter insem (tidigare barn eller tidigare/ nuvarande graviditet)? Hur många försök behövde ni? 

Endret av Tokan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tokan: for oss klaffet det på 3 forsøk. Aldri brukt hormoner, kun inseminering i naturlig syklus. Håper det klaffer for dere nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For oss gikk det på første forsøk med inseminering, over all forventning. Vi skulle egentlig begynt en måned tidligere, men pga at vi ikke rakk å ta alle prøver, måtte vi vente til neste mens. Men det tror vi altså var meningen ;-) Håper det går for dere på dette forsøket, tokan!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk satt inn to embryo på tirsdag, så håper de driver og fester seg nå :P Det har jo ikke skjedd før, så... er 4. forsøk med ivf, niende med assistert om man teller med inseminasjonene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hej BareC! Vi är också 2 tjejer, på strax under 30 båda två. Vi kör inseminering och inte IVF, hade 4e försöket i fredags (11/10) på IVF klinikken på Majorstuen.

Så nu stoppar jag upp lutinus tre gånger om dagen och hoppas att ägget blivit befruktat och fäster sig, och att jag kan ta ett test som visar positivt om 13 dagar! :) Vi hoppas på att få vårt första barn på inte allt för många försök. 

 

Hur många här inne har erfarenheter av graviditeter efter insem (tidigare barn eller tidigare/ nuvarande graviditet)? Hur många försök behövde ni? 

 

For oss gikk det på forsøk nr 4, så krysser noen fingre for at 4 forsøk er tingen for dere også :)

Ingen hormoner her, bare naturlig inseminering og nå venter vi en liten gutt 1 mars :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk til alle som ville dele erfaringer med oss : ) det setter vi veldig pris på, Lykke til alle sammen og håper det blir masse regnbuebabyer i slutten av 2013 og 2014 : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hej BareC! Vi är också 2 tjejer, på strax under 30 båda två. Vi kör inseminering och inte IVF, hade 4e försöket i fredags (11/10) på IVF klinikken på Majorstuen.

Så nu stoppar jag upp lutinus tre gånger om dagen och hoppas att ägget blivit befruktat och fäster sig, och att jag kan ta ett test som visar positivt om 13 dagar! :) Vi hoppas på att få vårt första barn på inte allt för många försök. 

 

Hur många här inne har erfarenheter av graviditeter efter insem (tidigare barn eller tidigare/ nuvarande graviditet)? Hur många försök behövde ni? 

Min samboer trengte 7 forsøk, jeg 5:) Krysser fingrene for dere:) Vi var på klinikken samme dag som dere(11/10), og fikk hilse på den lille i magen:) 8 uker på vei i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tokan: for oss klaffet det på 3 forsøk. Aldri brukt hormoner, kun inseminering i naturlig syklus. Håper det klaffer for dere nå!

 

Tack :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For oss gikk det på første forsøk med inseminering, over all forventning. Vi skulle egentlig begynt en måned tidligere, men pga at vi ikke rakk å ta alle prøver, måtte vi vente til neste mens. Men det tror vi altså var meningen ;-) Håper det går for dere på dette forsøket, tokan!

Det låter som att det var meningen :) Tack, vi väntar spänt.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk satt inn to embryo på tirsdag, så håper de driver og fester seg nå :P Det har jo ikke skjedd før, så... er 4. forsøk med ivf, niende med assistert om man teller med inseminasjonene.

Vi håller tummarna!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Hej BareC! Vi är också 2 tjejer, på strax under 30 båda två. Vi kör inseminering och inte IVF, hade 4e försöket i fredags (11/10) på IVF klinikken på Majorstuen.

Så nu stoppar jag upp lutinus tre gånger om dagen och hoppas att ägget blivit befruktat och fäster sig, och att jag kan ta ett test som visar positivt om 13 dagar! :) Vi hoppas på att få vårt första barn på inte allt för många försök. 

 

Hur många här inne har erfarenheter av graviditeter efter insem (tidigare barn eller tidigare/ nuvarande graviditet)? Hur många försök behövde ni? 

 

For oss gikk det på forsøk nr 4, så krysser noen fingre for at 4 forsøk er tingen for dere også :)

Ingen hormoner her, bare naturlig inseminering og nå venter vi en liten gutt 1 mars :D

 

Så koselig att höra! Grattis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hej BareC! Vi är också 2 tjejer, på strax under 30 båda två. Vi kör inseminering och inte IVF, hade 4e försöket i fredags (11/10) på IVF klinikken på Majorstuen.

Så nu stoppar jag upp lutinus tre gånger om dagen och hoppas att ägget blivit befruktat och fäster sig, och att jag kan ta ett test som visar positivt om 13 dagar! :) Vi hoppas på att få vårt första barn på inte allt för många försök. 

 

Hur många här inne har erfarenheter av graviditeter efter insem (tidigare barn eller tidigare/ nuvarande graviditet)? Hur många försök behövde ni? 

Min samboer trengte 7 forsøk, jeg 5:) Krysser fingrene for dere:) Vi var på klinikken samme dag som dere(11/10), og fikk hilse på den lille i magen:) 8 uker på vei i dag!

 

Det låter mysigare än att göra inseminering :) Grattis till graviditet! Och känns bra att inte alla som lyckats gör det på 1-3 försök... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde første forsøk på torsdag, inseminasjon på Riksen. Vårt andre barn :) Regnet ikke med å få forsøk før etter sommeren, så dette er bare et "bonusforsøk" føles det som :)

 

Noen andre fra Vestfold/Telemark her? Hadde vært så fint å ha kontakt med regnbuefamilier som ikke bor altfor langt unna :)

Hei!

 

Vi bor i Tønsberg. Er 7 uker på vei med den første etter tredje forsøk på IVF-klinikken i Oslo. Veldig spente!

Hadde vært gøy å komme i kontakt med flere i samme situasjon i området.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Vi hadde første forsøk på torsdag, inseminasjon på Riksen. Vårt andre barn :) Regnet ikke med å få forsøk før etter sommeren, så dette er bare et "bonusforsøk" føles det som :)

 

Noen andre fra Vestfold/Telemark her? Hadde vært så fint å ha kontakt med regnbuefamilier som ikke bor altfor langt unna :)

Hei!

 

Vi bor i Tønsberg. Er 7 uker på vei med den første etter tredje forsøk på IVF-klinikken i Oslo. Veldig spente!

Hadde vært gøy å komme i kontakt med flere i samme situasjon i området.

Vi bor ca en time unna dere. Akkurat testa positivt etter tredje forsøk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til alle de nye gravide her inne og håper resten kommer etter i stormfart ;)

Vi storkoser oss om dagen med masse liv og spark fra den lille gutten i magen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mange fra Vestfold her? Vi bor i Tønsberg, og begynner på spray til mandag! Første IVF forsøk etter endel mislykkede inseminasjoner! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en del på besøk i Vestfold, og vi vurderer å flytte dit etter hvert, men det gjelds vel ikke helt ;)

Så spennende med ivf-start! Suprecur og etter hvert Puregon? Jeg testa positivt onsdag, etter fem inseminasjoner og 4 ivf, håper inderlig testene holder seg positive og spiren (e) klamrer seg fast!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg har drevet å sneket rundt på forumet her en stund. men nå har jeg endelig samlet nok mot/spørsmål til å faktisk skrive noe her.

Vi har vært på forsamtale denne uken, og venter nå på ringebrevet... så da lurte jeg på om noen vet hvor lang tid det tar fra forsamtale til brevet kommer?

Også så jeg en annen plass at noen har fått to regninger i etterkant av forsamtalen, mens vi har bare fått en.. vil ikke at en bagatell som en ubetalt egenandel skal ødelege for oss, så hadde vært fint om noen kunne svare på om de fikk en hver også? (Tror jeg ringer riksen i morgen for sikkerhets skyld)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sprøytedag 3 med Menopur unnagjort. Når kan jeg forvente bivirkninger? Jeg lurer også på om jeg burde kjøpe en pakke menopur til da den jeg holder på med nå bare holder akkurat til den dagen jeg skal på UL for å sjekke folliklene. Hva tenker dere? Burde jeg regne med flere sprøytedager før eggløsningssprøyten skal settes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...