Gå til innhold

Lesbiske prøvere?


BareC

Anbefalte innlegg

Sutre-sutre.......

 

Nå har jeg hatt behov for å sutre litt, men ikke for alle som kjenner meg, så jeg kan vel få lov til å sutre litt her ?

Hele kroppen min sier at jeg skal ha mens  :(  Jeg har så tydelige tegn på at jeg skal ha mens at jeg er overrasket over at den dritten ikke bare er kommet. Jeg er liksom inneforstått nå med at det ikke bor noen i magen min. Det blei ikke noe denne gang.

Jeg trodde at jeg skulle ta det greit og tenke at vi fikser det heller neste gang.

Men jeg gjør ikke det.

Jeg er drittlei meg og følsom for absolutt ALT.

Er noen glade på tv, så griner jeg. Er noen lei seg på tv så griner jeg. Og for all del, ikke si noe seriøst til meg face to face, for da griner jeg ivertfall :huh:

Jeg orker ikke teste meg en gang fordi kroppen min har så innmari mensentegn.

Kan den ikke bare komme da, så kansje jeg slutter å være overfølsom for alt og alle.

Er ikke vant til å være SÅ følsom og jeg tror jeg tilegner meg alle følelser for både meg og jenta mi :(

Det er jo helt på hue, for hun får jo liksom ikke følt noe som helst..... Hun rekker jo ikke det med meg i hus :huh: Jeg vet at hun så gjerne ville at det skulle klaffe denne gang med baby. Og jeg vil så gjerne gi henne denne muligheten til å bli mor. Men kroppen min sier ikke det.

Jeg får kjøpe den hersens testen i dag da og ta den i morgen om mensen ikke har meldt seg.

Men jeg blir bare trist jeg.

Om jeg skal bli SÅ trist for noe som ikke engang har statestikken med seg, så burde jeg kansje la være?

Eller er det normalt å bli trist ?

Irriterer meg over meg selv nå.

Går inn på soverommet og vekker verdens søteste jente med ett smil jeg, så begynner ivertfall dagen bra :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er selvfølgelig kjempetrist om det ikke har gått - MEN det kjennes jo ut som en skal ha mensen når en er gravid også. Både med hormoner og murringer. Så du vet ikke før du har testa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmm...kjenner nok kroppen min litt for godt, for derkom den dritten.....

Ja, da får man prøve senere igjen da :) Sånn er det bare :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En må bare prøve å trøste seg med at det klaffer når det er meningen. For oss klaffet det på 3 forsøk, og er jo veldig glad nå for at det ikke klaffet før, for da hadde det jo ikke blitt akkurat HAN :)  Lykke til neste gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En må bare prøve å trøste seg med at det klaffer når det er meningen. For oss klaffet det på 3 forsøk, og er jo veldig glad nå for at det ikke klaffet før, for da hadde det jo ikke blitt akkurat HAN :) Lykke til neste gang :)

Det er det vi tenker også om førstemann (som også satt på tredje forsøk) :) Men ikke like lett å tenke det mens man holder på med forsøk!

Vi har tredje forsøk på nr 2 til tirsdag...satser på at tre er tallet denne gangen også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til Lilleboffen. Vi hadde vårt 2 forsøk om onsdagen som var. (skulle egentlig vært runde nr 3 men runde nr 2 ble avbrutt fordi legen på Medicus syntes slimhinnene var for tynne)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til Lilleboffen. Vi hadde vårt 2 forsøk om onsdagen som var. (skulle egentlig vært runde nr 3 men runde nr 2 ble avbrutt fordi legen på Medicus syntes slimhinnene var for tynne)

Takk! Håper det klaffer for både oss og dere nå :) Vi har hatt et avbrutt forsøk vi også, men dette er tredje med inseminasjon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmm...kjenner nok kroppen min litt for godt, for derkom den dritten.....

Ja, da får man prøve senere igjen da :) Sånn er det bare :)

 

Skjønner godt hvordan du har det, og føler inderlig med deg! Sender over en haug med klemmer!

 

Er begynt å bli ganske møkklei selv... alle sprøytene gir meg noia, formen er uggen, og jeg vedder på at folliklene er knøttsmå enda.. hmpfr...skal på UL i dag, håper intenst på innsett fredag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Kan vi henge oss med her?

Vi er i gang med første hormonrunde nå - første dagen med pergotime i dag....

Vi er så spente, nervøse og forventningsfulle, det er nesten til å bli gal av (og dette er første runde) 

På mandag skal vi på kontroll på riksen etter fem dager med hormontab og to dage med Menopur, tar det lang tid fra kontrollen til inseminasjon?

 

Hilsen to spente jenter ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei :)

Kan vi henge oss med her?

Vi er i gang med første hormonrunde nå - første dagen med pergotime i dag....

Vi er så spente, nervøse og forventningsfulle, det er nesten til å bli gal av (og dette er første runde)

På mandag skal vi på kontroll på riksen etter fem dager med hormontab og to dage med Menopur, tar det lang tid fra kontrollen til inseminasjon?

 

Hilsen to spente jenter ;)

Det kommer an på hvor langt egget/eggene har kommet, men det er nok ikke mange dager etter kontrollen nei. Og med forbehold om at du ikke har for mange modne egg, da avbryter de forsøket.

 

Lykke til :) Det er spennende ja!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Vi har akkurat vært å henta Menopur på apoteket - men det var ikke med noe sprøyter!

 

Er det noen som vet hva vi skal spørre om , mål på nålene ol?

Vi forstår at vi må ha to forskjellige; blandingskanyl (grov nål) og injeksjonskanyl (tynn nål)?

 

Hilsen oss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De vet det på apoteket når du sier at du skal ha en til å blande og en til injeksjonen :)

 

De jeg har er 0,8 x 40 mm (nr 2) og 0,5 x 25 mm (nr 18).

Endret av Lilleboffen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!
Etter en fin ferie og noen dagers venting på mensen var det min tur til å ringe til Riksen i dag. Men det var dessverre en liten nedtur, ingen plass til oss på denne syklusen her, ergo må jeg pent vente en måned til... Og nå som det endelig var vår tur! Jaja, får håpe det blir mer spennende i november! :)

 

Lykke til til nye og gamle her inne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! da var jeg tilbake etter en pause her inne. :)

Da starter vi opp med IVF snart, spray start 28 okt! er det noen her inne som vil fortelle litt hvordan deres opplevelser med IVF har vært? hvor mange forsøk dere har hatt osv? Kanskje litt om alder på dere? det trenger dere ikke om dere ikke vil, dere trenger ikke svare i det hele tatt da! :P men hadde satt veldig pris på det :) Håper det går bra med alle her inne og at dere har det bra og at det blir masse regnbuebabyer snart :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Vi var på kontroll på mandag, da hadde jeg gått på hormoner i ses dager; fem med hormonpiller og to med hormonsprøyte... Vi var kjempe spente og trodde alt var bra og at neste steg var insuminasjon, men jeg hadde fire folikler og det er for mange til at de går videre...så da ble behandlingen avbrutt :mellow: Med en gang var det veldig trist, men vi må se framover og bare tenke på det på den måten at dette er en lang prosess og vi kan gå på mange smeller før vi blir gravide -for det skal vi bli!!

Skal ringe neste første syklusdag for å begynne på nytt, ingen sprøyter, kun piller... Krysser fingrene for at vi får prøve igjen neste syklus...

 

Lykke til dere alle sammen :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! da var jeg tilbake etter en pause her inne. :)

Da starter vi opp med IVF snart, spray start 28 okt! er det noen her inne som vil fortelle litt hvordan deres opplevelser med IVF har vært? hvor mange forsøk dere har hatt osv? Kanskje litt om alder på dere? det trenger dere ikke om dere ikke vil, dere trenger ikke svare i det hele tatt da! :P men hadde satt veldig pris på det :) Håper det går bra med alle her inne og at dere har det bra og at det blir masse regnbuebabyer snart :D

Hei du, jeg kan dele litt erfaringer :) vi er to jenter på 32 og jeg på snart 30, vi har ei lita på 1,5 år som mig kjære bar fram, nå er det min tur og vi har vært gjennom et IVF forsøk som dessverre mislyktes, jeg har pco og det endte med 20 dager på hormoner, egentlig masse egg men kun ett var bra nok til å bli henter ut, det ble befrukter og så kjempefint ut, men dessverre festet det seg ikke. Nå venter jeg bare på mensen, for å stålsette oss til neste mensen hvis vi skal prøvd igjen, håper virkelig det går.

 

Lykke til dere da, spennende prosess for alle involverte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...