Gå til innhold

IKM UKE 34


malla85

Anbefalte innlegg

Gratulerer så mye til dere som har fått positiv test ! - så kjekt :) Det er ikke grunn å gå til lege før rundt uke 12:) De forrige svangerskapet mine så gikk jeg til privat ul i uke 12. Da ser du en sprellende og liten baby i motsetning til uke 8 da du kun ser ei peanøtt :) Men det er jo selfølgelig betryggende å vite at hjerte slår, og det kan de se i uke :) Masse lykke til videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

SÅ mange positive tester her! SÅ gøy :-) Gratulerer til alle sammen!! Vært bortreist i helgen, sÅ skal teste i morgen tidlig. Veldig spent, for blitt svært øm under venstre(!) bryst. Kun det ene brystet. Noen andre som har opplevd det? Og sÅ har jeg mye hvit, elastisk utflod..HÅper sÅ inderlig! Er 10dpo i morgen, sÅ burde kanskje vise noe?! Kryss kryss ;-) Iallefall utrolig inspirerende med alle dere som har fÅtt positiv test denne uken! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende mutter01 :) Her har jeg gått med mens murringer i snart 1 uke.. er vel ca 8 dpo i dag.. så litt tidlig egentlig starte testingen her ennå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titter innom fra uke 33 :) Jeg har vært veldig øm i brystene, og da spesielt høyre bryst. Har iblant kjentes ut som om det bare er det som er ømt, men etterhvert som IKM har nærmet seg og passert, har det blitt mer jevnt i begge. Det har vært spesielt ømt på siden av brystene, for min del. I tillegg har jeg også hvit, elastisk utflod!

 

Ooooog.... Jeg fikk nettopp to streker på testen!!! :D På fredag (13 dpo) var testen helt blank, men i dag (15 dpo) var den altså positiv! Ikke bli skuffet om det er hvitt i morgen - det kan komme senere ;)

 

Masse lykke til, Mutter01 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lilymy: Hvordan pleier brystene dine å være før ikm?? Her pleier de å være ømme i hele brystet like ømt over alt, nå er de mere ømme på siden... (sikkert ikke noe her men... )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fersk prøver: Hehe, kjenner meg veeeldig igjen..Jeg testet jo fra 7 dpo, men nå tok jeg en pause på 3 dager..Hold ut ;-)

 

LilyMy: Takk! Så du hadde høyre? Følger alt av symptomer har vært venstre-vridd for min del..Hadde tydelig EL på venstre side, det var det ikke tvil om..Kanskje det kan ha noe å si? Ikke vet jeg.. Men enig, det er liksom under/på yttersiden.. Og at du også har hvit, elastisk utflod, og først testet positivt 15dpo gjør at jeg holder motet oppe :-) Så takk! Vil jo vise seg om TR kommer på tirs/ons. VIL VIL VIL så gjerne! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mutter01: Testet selvfølgelig i dag tidlig, og selvfølgelig var den negativ.... men skal prøve holde motet oppe litt til, selv om jeg egentlig ikke trur det har klaffet nå heller (tørr ikke) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fersk prøver: Puppene mine pleier egentlig ikke å være merkbart ømme i det hele tatt før mensen til vanlig. Forrige syklus var de imidlertid litt ømme, og da mest under brystvortene, kanskje? Jeg er ikke helt sikker. Nå er det i hvert fall mest på siden, men har spredd seg til hele etterhvert. Krysser fingrene for deg, og gleder meg til oppdatering :)

 

Mutter01: Oi, det var svært så spesifikt om du kunne kjenne hvilken side du hadde eggløsning på! Vet det er mange som kan kjenne at de har eggløsning, men jeg kjenner ingenting, jeg :P

 

Jeg heier på deg! Og tusen takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer forresten lilymy :) Jeg tipper tanta kommer på besøk her, har hatt på følelsen at hu skal komme i snart en uke, skikkelige murringer minner litt om menssmerter egentlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LilyMy: Takk! Ja, merket det så spesifikt, pga når jeg strakk meg gjorde det ordentlig vondt på venstre side..så derfor antaok jeg det, hehe..vet jo ikke da :) Ellers har jeg en "hard klump" litt på vestre/midt siden av magen når jeg trykker der..ikke vet jeg..OG jeg har fått munnsår.har aldri munnsår! Men men..får se :)

 

Fersk prøver: Vet..jeg klarer heller ikke tro på det..jeg tipper jeg er så over ømfintlig på alle symptomer, at jeg bare innbiler meg det..Så var det denne tålmodigheten da. Men enig; det Må en positiv test til først. Er så redd for å bli skuffet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og symptomene er jo så like PMS....

 

Nei, får vente å se... Men har ikke hatt sånne tr følelser så lenge før... Det har jeg den dagen tanta kommer, kanskje dagen før....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og symptomene er jo så like PMS.... Nei, får vente å se... Men har ikke hatt sånne tr følelser så lenge før... Det har jeg den dagen tanta kommer, kanskje dagen før....

 

Jeg hadde utrolig pms symptomer over 1 uke før forrige mens. Hele pakka med vondt i korsryg, mensmurringer uten sidestykke osv. Da kom mensen.. så virkelig HELT umulig å vite! MEN; jeg kysser bigtime for deg!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk :) Krysse alt jeg har for deg også :) Godt å ha noen å lufte det for, hadde jeg sakt noe til gubben hadde han blitt suuuper skuffet når tanta kommer, holder med en av oss ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo si litt om mine symptomer nå når jeg har fått positiv kontra pms. Og med pms har jeg vondt i hodet, ømme bryster og generelt sur. Nå har jeg hatt et slags press nederst i magen, vet ikke helt hvordan jeg skal beskrive det ellers. Humøret har vært på topp (ja, før jeg fikk positiv også :)), brystene har ikke vært ømme før plutselig i dag og da har de vært veldig ømmme rundt brystvortene og ikke på sidene som jeg pleier å ha med pms. Og så har jeg vært sykt oppblåst i magen. Pms ganger ti. Men alt dette er sikkert veldig individuelt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk :) Krysse alt jeg har for deg også :) Godt å ha noen å lufte det for, hadde jeg sakt noe til gubben hadde han blitt suuuper skuffet når tanta kommer, holder med en av oss ;)

 

Takk, i ligemåte :) Gir en lyd i morgn hvordan morgentesten gikk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...