Gå til innhold

IKM UKE 34


malla85

Anbefalte innlegg

Jeg venter spent på morgendagen og uken som kommer, håper mange roper ut et stort HURRA :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei jenter.

I dag er jeg 10dpo, og testet i morges. Utrolig nervepirrende!! Det kom en svaaaaak strek nr.2, men den var virkelig svak altså. Jeg vet ikke om det er jeg som bare ønsker det så sterkt at jeg innbiller meg den, men er ganske sikker på at den var der.. Jeg vet jo jeg kan ha litt for lite hcg for utslag, men så lurer jeg på en ting. Man har vel ikke noe hcg i kroppen utenom hvis man er gravid (eller har hatt SA) e.l., har man?? Blir gaal! ;-) Og når tid bør jeg teste igjen? Må jeg vente til onsdag nå? Godt jeg har dere å gnåle til, hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende! Jeg håper og tror at det er noe :) Jeg ville sikkert testet i morgen igjen alt hvis det er en billigtest. Hvis ikke, ville jeg kanskje ventet til onsdag. Er jo så mye penger ;)

 

Heier på deg! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk LilyMy!! Ja, jeg tror ikke jeg klarer å holde meg jeg..Må nok teste i morgen tidlig også, hehe.. Har prøvd å lete etter en tabell jeg så for litt siden, om minste og høyeste nivå av HCG etter EL. Fant den ikke igjen. Noen som har en kanskje?! Og ja, det er så spennende at jeg konstant er kvalm/nervøs... *Fokuser* Hehe.. Hvordan går det med deg? Mye symptomer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, jeg skjønner du er nervøs ;) Håper at streken blir sterkere for deg i morgen :)

 

Jeg har fortsatt disse ømme puppene, da, og ellers kjenner jeg muligens litt menslignende smerter nederst i magen, men det er i så fall veldig svakt. Kommer vel mer etterhvert. Jeg er aller mest spent på hva jeg kommer til å like og ikke like etterhvert som ukene går nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

da har jeg testet idag også, fikk en svak strek :) så om streken er der imorgen så skal jeg prøve den digitale :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blå2012: Så bra!! :-) Da er vi nok i samme båt. Hvilken test brukte du? Jeg brukte en Dr.Morris eller noe slikt.. Nervene i sjakk?! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blå2012: Så bra!! :-) Da er vi nok i samme båt. Hvilken test brukte du? Jeg brukte en Dr.Morris eller noe slikt.. Nervene i sjakk?! ;-)

jeg brukte billigstrimmel fra lavpristester. :)

kan nesten ikke vente til imorgen å ta den digitale :D har såååå lyst til å ta den nå men skal være flink å vente :D

Endret av blå2010
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blå2012: Så bra!! :-) Da er vi nok i samme båt. Hvilken test brukte du? Jeg brukte en Dr.Morris eller noe slikt.. Nervene i sjakk?! ;-)
jeg brukte billigstrimmel fra lavpristester. :) kan nesten ikke vente til imorgen å ta den digitale :D har såååå lyst til å ta den nå men skal være flink å vente :D

 

Samme her..Jeg tror jeg må ta en billigstrimmel etter jobb i dag..Bare Må..hehe.. Venter nok med den digitale til jeg er over IKM. Når har du IKM? Krysser for deg!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blå2012: Så bra!! :-) Da er vi nok i samme båt. Hvilken test brukte du? Jeg brukte en Dr.Morris eller noe slikt.. Nervene i sjakk?! ;-)
jeg brukte billigstrimmel fra lavpristester. :) kan nesten ikke vente til imorgen å ta den digitale :D har såååå lyst til å ta den nå men skal være flink å vente :D

 

Samme her..Jeg tror jeg må ta en billigstrimmel etter jobb i dag..Bare Må..hehe.. Venter nok med den digitale til jeg er over IKM. Når har du IKM? Krysser for deg!! :)

 

Ikm imorgen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagene går, og jeg nærmer meg IKM med sakte skritt, stolt av meg selv som ikke testet i dag :) Nå er det bare å se om jeg klarer å holde meg unna i morgen.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kom brunlig utflod i dag.. Hadde krampetrekning i magen i hele natt så bare ventet på det! Så då blei eg ikke gravid på første pp etter sa, men får tenke positivt! Reiser til Spania onsdag og ska gifte meg med drømmemannen om 2 uker med all nærmeste familie og venner tilstede :) så utifra min beregning så er eggløsning dagen etter bryllupet ;) så då får vi håpe det klaffer ;) gratulerer så mye til alle dere som er blitt gravid og masse lykke til dere andre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nestegang:)

Testet i dag 10 dpo (8 dpo helt blenda hvit..) Ikm er på lørdag.

I dag kunne jeg etter ca 5-6 min se en "strek", eller merke for hvor streken skal være. (vet det er etter tidsfristen)

Slik srek begynte det med sist jeg var gravid også, men muligens at sist gang var den mer rosa enn nå.

Mannen sa jeg kom til å gå på en smell, men kan ikke annet enn å håpe:)

 

Noen som har opplevd å få skyggestrek på billigstrimlene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville tro at du enda har gode muligheter til å få positiv test hvis ikm ikke er før lørdag ! Ikm for meg er torsdag / fredag og jeg har hatt blendahvite tester siden søndag( tok ikke i går ) . Har nå bestemt meg for at jeg skal vente til fredag. Skal på festival da og må vite med tanke på alkohol ;) Men ja det er noe dritt dette her å gå å lure og ikke vite:( Jeg har så lyst på barn, men tror ikke det skjer denne mnd. Har liksom ingen skikkelige tegn. Og jeg aner at den vante mensenkvisen som kommer på haken er i anmarsj - æsj ! Men , masse lykke til deg! Håper du får en positiv test lørdag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen jenter.

 

Anette1987: Så gikk det ikke denne gang, men tenk så heldig du er som får gifte deg med drømmemannen :) Lykke til videre, det kommer til å klaffe før eller siden!!

 

Nestegang og fersk prøver: Hang in there, tålmodighet er en dyd ;)

 

Og så, over til min morgentest (nei, for jeg klare ikke holde meg). 11dpo i dag. Testet med samme to tester som i går, bare for å ha realt sammenligningsgrunnlag. Strekene var fortsatt svake, men tydeligere(!) enn i går. Klart mer rosa, uten noen "hull". En rett linje.. Fikk super mensensmerter i magen i går kveld, måtte ta paracet..Tenkte nå kommer tanta..Men den gang ei (enn så lenge..) ;) I morgen tror jeg jeg må ta den digitale på morgenen..Klarer ikke vente.. Hva tror dere? Finnes det noen annen grunn til at graviditetstestene viser svakt positiv, og blir sterkere dag for dag, uten at man faktisk ER gravid?!? Kjenner jeg ikke helt tør å slippe jubelnen løs ennå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk positivt på billigstrimmelen og cb digital lyste gravid :-)

 

Hvor mange dpo var du da blå2010?! Når den digitale gav positivt svar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk positivt på billigstrimmelen og cb digital lyste gravid :-)

 

Hvor mange dpo var du da blå2010?! Når den digitale gav positivt svar?

14, ikm idag :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk positivt på billigstrimmelen og cb digital lyste gravid :-)

 

Hvor mange dpo var du da blå2010?! Når den digitale gav positivt svar?

14, ikm idag :-)

 

Hmm...Tror du at å svi av den digitale 12dpo er risky buisness?! Ikke helt sikker på IKM egentlig. Men ventet TR i utg.pt. i dag.. Men som sagt, kun 11dpo i dag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi ! Så kjekt blå :) Lurte på hvordan det gikk med deg i dag ! Gratulerer :) Det må være en deilig følelse :) Jeg for min del har mistet alle tegn og håp :( Bedre lykke neste gang. Det positive er at jeg kan kose meg med ei øl eller to på festival fredag :) Tjo hei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igjen gratulerer Blå :) :) Lilly77, Kos deg på festival ta deg en øl eller 10 ;) (men kjedelig at det ikke klaffet denne gangen :( ) For min del, så må jeg være ett stort surre hue... Satt og regnet på kalenderen i stad, har bommet med tellingen tidligere, IKM er ikke lørdag, men torsdag !! Snakk om å telle galt !! Er 10 dpo i dag, testet ikke i dag heller... (synes selv jeg var litt flink, men dette var jo også før jeg tok frem kalenderen og begynte å telle) Er ikke umulig det blir svidd av en test i morgen gitt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nestegang:)

Litt sterkere strek på billigstrimmel i dag og den er rosa ikke grå:) men super svak. Er i dag 11 dpo, og testet mye sterkere sist på denne tiden..

 

MEN..streken kom opp etter ca 4-5 min. Er ikke fristen på billigstrimmel 3 min? Eller 5?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...