Gå til innhold

IKM UKE 34


malla85

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei jenter.

Var driit nervøs i dag tidlig, skalv og svetta lett i barten ;) Men; ta-ta: Fikk GRAVID 1-2. Hurra!!! Overlykkelig, men har ikke gått helt opp for meg ennå...

Da bytter jeg forum til 1.termin :)

 

Masse masse masse lykke til alle i hop! Dere er flotte, og det VIL klaffe for dere også!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå begynner jeg også å lure litt om det kan være noe på gang? Har i dag hatt hvit/ gul utflod og mensmurringer. Ikm er torsdag/ fredag. Litt spenn i tennene og blør i tannkjøttet når eg bruker tanntråd.. Hmm må nok vente til fredag tenker jeg... Men nå ble jeg veldig nysgjerrig ;) Det er helt sikkert bare tanta som kommer og at jeg kjenner ekstra godt etter.,, Jeg må bare tenke det sånn at jeg ikke blir så lei meg hvis test viser negativ..,Ja, en ting til slutt; jeg føler jeg har et kart på brystet av blodårer. Andre ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!! Jeg hører egentlig hjemme i denne uken i følge uortodoks appen min.. Har skrevet på uke 35, fikk positiv el. Test fredag 10. August. Noe som skulle tilsi IKM på lørdag? Men varierer mellom 32 og 35 dagers syklus så hadde jo el før jeg trodde.. Tok en test i morges. Ca 10 dpo men negativ:( tidlig da.. Håper jeg hadde el i det hele tatt! Ingen symptomer så langt. Men merket da jeg løp ned trappene i dag at det verket litt i puppene.. Og fått litt kviser. Men det kan jo Være vanlig pms.. Kjente jeg ble veldig skuffet av negativ test i dag.. Flere somhar i lørdag? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nestegang:)
Nå begynner jeg også å lure litt om det kan være noe på gang? Har i dag hatt hvit/ gul utflod og mensmurringer. Ikm er torsdag/ fredag. Litt spenn i tennene og blør i tannkjøttet når eg bruker tanntråd.. Hmm må nok vente til fredag tenker jeg... Men nå ble jeg veldig nysgjerrig ;) Det er helt sikkert bare tanta som kommer og at jeg kjenner ekstra godt etter.,, Jeg må bare tenke det sånn at jeg ikke blir så lei meg hvis test viser negativ..,Ja, en ting til slutt; jeg føler jeg har et kart på brystet av blodårer. Andre ?

 

Jeg var faktisk hos tannlegen i dag. Tannkjøttet er litt hovent og blør lett. Tannlegen sa at det tydet på at kroppen var i hormonell ubalanse, altså at det tydet på graviditet:) Testet veldig veldig svakt positiv i dag 11 dpo. Men så svakt at jeg avventer gleden noen dager!

Jeg har også hatt "mensvondt" i en uke nå, men det kjennes likevel ikke ut som tanta kommer. Ikm lørdang her.

 

Lykke til, det kan absolutt være noe på gang:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nestegang: Det virker lovende. Vet at man ikke tør å juble, men som med mange andre, startet det med en svaaak strek hos meg på 10dpo. LYKKE TIL!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nestegang ; krysser fingrene for oss begge !! :) håpe håpe

 

Lykke til til deg også Lilly77!! :) Krysser for at dere kommer med i mai-klubben også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det også sånn, mens følelse som har vært i over en uke... Mot normalt er ikke puppene så ømme som de pleier... Testet i dag tidlig men negativ.... så da er det vel bare å vente på tanta... ( visst jeg fortsatt ikke surrer med tellingen da ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har spottingen begynt, og mensen kommer i morgen. Litt stusselig, men har hatt det på følelsen de siste dagene. Da prøver vi på junibaby:-) Håååper det klaffer neste pp, har så lyst til å bli mor..!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj.. Det huggern til i livmoren når jeg nyser. Pms eller ?? Noen erfaringer?

jeg hadde det i juni og da var jeg gravid og hadde det nå denne pp og er gravid igjen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spotting her også, så tanta i anmars.. Da blir det litt vin i helga og ny prøving.. Håper vi rekker det før min bedre halvdel reiser bort noen uker :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nestegang:)

Mye sterkere strek på billigstrimmelen i dag:) Klar og tydelig rosa! Sparer likevel entusiasmen og den digitale til ikm lørdag.

 

Det er en veldig merkelig følelse å kanskje være gravid igjen. 8 uker siden jeg hadde en ma i dag, var 17 uker på vei. Vet ikke helt når jeg skal tørre å glede meg denne gangen, men håper virkelig det er ny baby i magen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye sterkere strek på billigstrimmelen i dag:) Klar og tydelig rosa! Sparer likevel entusiasmen og den digitale til ikm lørdag. Det er en veldig merkelig følelse å kanskje være gravid igjen. 8 uker siden jeg hadde en ma i dag, var 17 uker på vei. Vet ikke helt når jeg skal tørre å glede meg denne gangen, men håper virkelig det er ny baby i magen:)

 

Nestegang: Så moro! :) Du skal nok se at du er gravid igjen..Jeg klarte jo ikke å vente, selv om strekene var svake, og det stod GRAVID 12DPO. Blir spennende iallefall! Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt nestegangs ! :) Gratulerer ! Ikke noe hurrarop for min del:( Min test var negativ :( Det rare er at når jeg skulle se på den litt senere så var det en rosa svak strek. Er dette vanlig ? Jeg har jo ikke peiling når den kom fordi jeg var så skuffa at jeg bare heiv den i søppelet. Har noen av dere opplevd dette ? Ikm tror jeg er i morgen / lørdag eller i dag . Er så usikker fordi jeg har ikke testa etter EL. Men vanlig syklus er ca 28 dager .,,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lilly77: Man skal visstnok ikke se på testen etter utgått tidsintervall, fordi den da kan gi falsk positiv.. MEN; håpet er ikke ute ennå!! Krysser :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...