Gå til innhold

IKM UKE 34


malla85

Anbefalte innlegg

Ivrig prøver: hvor mange dpo er du?

 

Jeg klarte heller ikke holde meg lengre i dag og røyk på en test som selvfølgelig var negativ:(

Men litt usikker på om jeg er 10 eller 11 dpo og har vel aldri fått skyggestrek før etter 11 dpo..

Tempen falt fra 36.84 til 36.44 i dag, men langt unna coverline så ikke bekymret enda..har faktisk alle gangene jeg har vært gravid hatt en tempdipp rundt 9-11 dpo, men mulig jeg bare lirer meg selv med disse trøstende tankene...

Har hatt så og si 0 mensmurringer, kun stikk, tak og litt kramper I eggstokkene,..

 

Lykke til alle sammen-:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er nok et sted mellom 11-14 DPO. Har hatt litt uregelmessige sykluser, så jeg er ikke helt sikker...

Har ikk tempet i det hele tatt jeg da, så jeg aner egentlig ingenting :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.

Første pp etter litt knot med eggløsning. Venter TR tirsdag 21.aug (eller ikke) ;) Kan noen legge meg til listen?!

Takk takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hører til her jeg også, har prøvd i to år og ti mnd, en ma og en sa bak meg, men begynnte på levaxin i april og no er stoffskiftet stabilt, så håper det skjer noe snart! :) Er ca 6 dpo i dag, men vet ikke helt om det gikk denne gangen heller, ikke noe særlig med symtomer, har kjent litt nederst i magen siden el og små øm i puppene, men ellers ingenting! Hadde tenkt å vente med å teste til etter ikm, men vet ikke om jeg klarer det, hehe! Ja, her har også samboer god følelse for denne pp, men jeg også tror han bare sier det for å glede meg! Hihi :D

 

Hei Rime,

jeg har hatt samme problem..Ikke prøvd så lenge som dere, men fant ut at jeg ikke hadde EL pga lavt stoffskifte. Nå er dette normalisert med Levaxin for meg (gode prøver), så da kom EL gitt.. Er jo ikke sikkert det klaffer på første PP fordet, men lever i håpet. Hvordan har du merket dette med lavt stoffskifte? Hadde du EL?

Håper jeg ikke kuppet tråden her.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 20.august

*Joha99-(1MA-3SA)

* Wilma+baby

 

Tirsdag 21. august

*Blå2010 3pp (1pp etter SA)

*Anette1987

* Mutter01

 

Onsdag 22.august

* malla85 - 2 pp

 

Torsdag 23. august

*Stinea*2013?<3

 

 

Fredag 24. august

*Drømmeren85 3pp

 

 

Lørdag 25. august

*Nestegang:) 2pp etter MA

Fersk prøver

Søndag 26. august

*Bumblebee

 

 

 

Gravid:

 

Ny pp:

Da har jeg lagt deg inn i listen Mutter01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har egentlig glemt litt å legge meg til i lista jeg da, så da får jeg vel gjøre det :)

 

Mandag 20.august

*Joha99-(1MA-3SA)

* Wilma+baby

*Ivrig prøver 84

 

Tirsdag 21. august

*Blå2010 3pp (1pp etter SA)

*Anette1987

* Mutter01

 

Onsdag 22.august

* malla85 - 2 pp

 

Torsdag 23. august

*Stinea*2013?<3

 

 

Fredag 24. august

*Drømmeren85 3pp

 

 

Lørdag 25. august

*Nestegang:) 2pp etter MA

Fersk prøver

Søndag 26. august

*Bumblebee

 

 

Gravid:

 

Ny pp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ble det nok en negativ test i dag og plutselig ingen symptomer lengere, og tempen er sunket mer, så det lukter en sånn PP med kort lutefase siden tempen var så ekstremt høy i over 8 dager for så å falle drastisk på dpo 9.. Det er kanskje ikke så rart etter at jeg hadde en SA 21 juli. var vel litt for mye å forvente at det skulle klaffe denne pp..

Så Nå ser jeg frem til ny mens og en ny PP. så satser på Mai baby her.

Lykke til alle dere andre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 20.august

*Joha99-(1MA-3SA)

* Wilma+baby

*Ivrig prøver 84

 

Tirsdag 21. august

*Blå2010 3pp (1pp etter SA)

*Anette1987

* Mutter01

 

Onsdag 22.august

* malla85 - 2 pp

 

Torsdag 23. august

*Stinea*2013?<3

*Vær86

 

 

Fredag 24. august

*Drømmeren85 3pp

 

 

Lørdag 25. august

*Nestegang:) 2pp etter MA

Fersk prøver

 

 

Søndag 26. august

*Bumblebee

 

 

Gravid:

 

Ny pp

 

sånn, da er du lagt inn Vær86 :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg svidd av en graviditetstest i morges. Den var negativ. Men jeg er litt usikker på dette hvor mange dpo jeg egentlig er. Kanskje dere kan hjelpe meg jenter?!

Altså, hadde positiv EL-test onsdag og torsdag forrige uke. Har ca.28 dagers syklus. Siden EL-test var positiv ons og tors, betyr det da at jeg hadde selve EL på fredagen?? Og fra når tid regnes dpo'en? Er man da 1dpo på fredag hvor jeg tror EL fant sted? I dag er det jo fredag igjen. Er jeg da bare 7dpo?? Litt forvirra :-) Tror TR kommer på tirsdag...

 

Hadde satt veldig pris på litt oppklaring her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fersk prøver:

Nei, ikke sant?! Søren meg ikke enkelt å holde styr på disse dagene.. Men ja, jeg er ikke gått i kjelleren pga den negative testen, vet jo det er ganske tidlig å teste..Bare så usikker hvor mange dpo jeg egentlig er.. Jaja..

 

Lurte på en liten ting til; noen som har kjent smerter (støt smerter) under samleie? Jeg opplevde det i går.. På venstre side, hvor jeg også har kjent stikkinger siden eggløsning..Hmm.. Kun da jeg satt opp på ham..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm, nei, har ikke kjent det... men kjennes ut som om jeg skal få mensen når som helst nå, har murringer, og det liksom " stikker" litt der nede men ikke i eggstokken.... pleier ikke ha det sånn, men det behøver jo ikke bety noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også disse mensmurringene..Men det er jo umulig å vite; det kan jo bety både TR og gravid.. Egentlig må vi bare vente :) Men tiden går så jysla treigt ;)

 

Jeg har forressten nesten ingen symptomer nå, hadde ømme brystvorter etter EL, men nå er alt det borte også.. Jeje, den som venter får se ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mutter01: jeg hadde el, har jo vært gravid to ganger, men mistet begge gangene pga lavt stoffskifte, legen min på ivf sa vi ikke hadde sjangs til å beholde fordi stoffskiftet hadde vært så lavt, vi skulle ikke egentlig kunne klart å bli gravid, så bare det i seg selv var et under. Jeg er opperert for struma, og trengte ikke medisiner etterpå, men det er veldig mange år siden, jeg fikk en misstanke om lavt stoffskifte etter jeg mistet første gangen og sa til almenlegen min at hun måtte sjekke det, for jeg kjente det på kroppen, men ho sjekka det ikke skikkelig, så da hadde jeg ikke muligheter til å beholde barnet når jeg blei gravid igjen, mistet igjen tidligere i år, men heldigvis så fikk jeg time på ivf klinikken, og de oppdaget det! Ganske bitter, for hadde legen hørt på meg så hadde det gått bra den siste gangen, og jeg skulle hatt termin om en uke! :( håper bare vi blir gravid igjen, men tror ikke det gikk denne gangen, ingen symtomer!

Du da, hvordan går det med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller ikke lagt meg til i lista, jeg har ikm tirsdag 21. august.

 

MEN - i dag tok jeg en RFSU-test, og den var SVAKT POSITIV!!!!! :D

 

Tror ikke helt mine egne øyne og skal ta en ny test i morgen tidlig, men det er uten tvil en svak rosa strek der! :o

Skal se om jeg får lastet opp bilde!

Kjenner pulsen er høy nå, vi hadde jo egentlig tenkt å ta en pause fra prøvingen... ÆÆÆÆÆh! :D Har ikke sagt noe til samboer enda, må teste igjen i morgen før jeg tror det selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har regulert lysstyrken og kontrasten i bildet, siden streken er svak er den ikke så lett å se på bilde tatt med mobilkamera, men den er lett å se "live". (Har plukket strimmelen ut av plasten - kontrollstreken til høyre på bildet og teststreken til venstre.)

 

Ser dere den??? :D

post-803779-0-63364400-1345210512_thumb.jpg

Endret av MA2010-prøver igjen!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt vanskelig å se, men det er "noe " der ja :)

Jeg har også fått veeeeldig svakt positivt tester nå 3 dager på rad. Tror ikke helt på det før det blir bekreftet på en blodprøve...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 7 eller 8 dpo i dag. Jeg tror ikke det har klaffet, for jeg har ingen symptomer...Jeg kjente litt i eggstokkområdet for noen dager siden, men nå merker jeg ingenting av det. Korsyggen er litt støl/øm, men det er den relativt ofte. Puppene er ikke ømme, jeg er ikke veldi trøtt, jeg er ikke veldig tørst...Kan hende vi ikke traff el, så vi får prøve på nytt neste mnd. Blir godt å få bekreftet/avkreftet graviditet....Blir litt tullerusk av dette her!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...