Gå til innhold

IKM UKE 34


malla85

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Forsent å legge inn noen aksjer dag tro????? siden testen var positiv lørdag var el sent lørdag eller tidlig i går... hmmmmmmm
vet ikke om det er for sent men skader vel ikke :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

har så lyst å begynne å teste allerede! liten testoman, men har lovet meg selv at skal ikke teste før ikm på tirsdag, men om det blir en test på mandag skal man ikke se bort fra :P sitter nå å bestiller digital CB fra billig tester, sånn at hvis billigstrimlen viser positivt kan jeg ta den og vise samboer :D men klarer ikke bestemme meg for om jeg skal bestille med eller uten uke indikator!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke lett å vite hva man skal velge :) jeg skal prøve å vente lengst mulig før jeg tester, frykter jeg og fort kan bli testoman:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hadde jeg gjort også tror jeg, det spiller jo egentlig ingen rolle når vi vet når siste mens og el var..... :) har bare strimler fra lav-pris tester jeg nå, men de fungerer de også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, men hører så mye rart om de så vet ikke helt om jeg vil prøve de! men nå kommer en CB i posten om noen dager :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke prøvd de jeg heller, og ikke hørt noe om de. CB i posten om noen dager høres toppers ut, ønsker deg masse lykke til, gi tilbakemelding da :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bruker billigstrimler, har gitt opp cb + for de viser jo alltid svak positiv, og jeg synes personlig billigstrimlene er bedre. Rfsu har jeg også hørt så mye rart om, så de tør jeg ikke bruke penger på. Cb digital er jo bra! Kjekt å se andre som også er testomaner, det er jeg også, så selv om jeg har bestemt meg for at jeg ikke skal teste før ikm, så tror jeg virkelig ikke jeg klarer å holde det, kommer sikkert til å brenne av en test i helgen! Hehehe! :D

Håper vi alle får positive tester fremover! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rime : hadde el i helgen jeg, så fryktelig tidlig å teste nå :) Men spørs om jeg klarer å vente helt til ikm.... når starter dere å teste????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D skal bruke billigstrimler fram til en av de blir positive :D har 12 stk så tror det holder i massevis! bestilte en pakke fra lavpris-tester med 21 el og 10 g-tester pluss at jeg fikk 2 til nå når jeg bestilte cb digital!

begynner sikkert søndag kjenner jeg meg selv rett :P ikm tirsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4-5 dager før ventet ikm er jo ganske greit tidspunkt å starte testingen på, jeg får tidlig hcg, begge de gangene jeg har vært gravid fikk jeg positive tester 6 dager før ventet ikm. Så hvis jeg skal teste før ikm begynner jeg vel på lørdag tror jeg, ikm på onsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 dpo og i følge babyverden 6 dager til positiv test!

Har testet meg i dag, klarer bare ikke å vente! Men var selvfølgelig negativ..

 

Mine symptomer:(innbilt eller ikke!?)

- følelsen som eg hadde ved utdriving av melk når eg ammet kommer i brystene med gjevne mellomrom. Og at de kjennes litt ømme når eg tar av bh

- kviser på skuldrene og litt mer enn vanlig i ansikt

- litt sykt men what the hell; når eg fikk orgasme når eg var gravid de to andre gangene kjenner eg et ekstra press nederst i magen! Og det har eg kjent de siste dagene,.

- kvalm og uggen , spesielt om natta (jobber natt på sykehjem) pleier jo ikke å reagere på lukter men har flere ganger siste uke følt at eg må brekke meg.

 

Litt usikker om eg har ikm i morgen eller neste tirsdag grunnet to positive el tester.. Men hvis det er i morgen hadde nok testen vært positiv.. Har testet positiv ganske tidlige begge gangene!

 

Bare håper hvis det er neste uke at testen blir positiv eller eg får tr før lørdag siden vi ska i bryllup.. Hadde vært kjekt å sluppet å være edru hvis eg allikevel ikke er gravid!

 

Blir så spennende nå frem til ikm begynner neste uke! Håper det går veien for dere alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for deg :-)

 

Inatt våknet jeg av stikking/smertefulle tak sånn ca ved eggstokkene! Hadde jeg i juni når jeg var gravid så nå starter nok symptomjakten på meg :-P Hehe

Har også veldig ømme pupper men mest etter at jeg har tatt av bh'en så regner med det er den som gjør det! :-P men er lov å håpe :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hører også til her - har ikm tirsdag 14. august. :)

Hadde egentlig tenkt å ta en pause fra aktiv prøving, og det har vi vel egentlig gjort også, har skjøvet vekk alle tanker på eggløsning og prøving denne måneden, og bare hatt sex fordi vi har lyst - ikke fordi vi "må"! :) Så får vi heller se om det fører noe med seg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende å lese om deres symptomer! :) Blir artig å følge med framover inn i neste uke :)

 

Her har det ikke vært mye artig i dag, har forferdelige humørsvingninger. Er så sint og lei meg attte, huff stakkars mannen min.

Fryser ikke lenger, antar at tempen har sunket...og har ikke ømme pupper lenger. Men har ørlittegrann murringer og i dag begynnte det å stikke litt på venstresiden i livmorområdet. Er energiløs og trøtt. Tenker pms....

 

Huff blir så sur av denne prøvinga til tider, vil være superglad igjen :)

 

Godt jeg kan få lufta tankene her!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hører også til her - har ikm tirsdag 14. august. :) Hadde egentlig tenkt å ta en pause fra aktiv prøving, og det har vi vel egentlig gjort også, har skjøvet vekk alle tanker på eggløsning og prøving denne måneden, og bare hatt sex fordi vi har lyst - ikke fordi vi "må"! :) Så får vi heller se om det fører noe med seg...
14 eller 21? :D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...