Gå til innhold

IKM UKE 34


malla85

Anbefalte innlegg

Et lite tips fra meg, jeg har kun blitt gravid de PP jeg har brukt slimløsende hostesaft, jeg har brukt mye annet rart også, men det virker som det er det som har gjort susen at spermen ihvertfall har klart å komme seg igjennom mitt seige og voldsomme egglsøningsslim (sorry detaljer)..

 

Brukte det begge gangene i vinter når jeg ble gravid, men tok en pause på hostesaften etter 2 sa, men nå i juni startet jeg opp igjen , da satt den med en gang...så her drikkes det 1 ss med solvipect slimløsende hostesaft morgen og kveld 2-3 dager før eggløsning...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror eg hører til her allikevel! Fikk positiv el billigstrimmel forrige helg men siden bare var 8 dager siden sa.. Så begynte eg å teste meg med cbfm nå i uken, stemmer jo ikke overens med syklus da siden eg ikke begynte når eg fikk mens men det har vist lav nå i noen dager men i dag var den høy! Så da nærmer det nok seg en el :) så nå venter eg på maksimal så eg kan finne ny ikm.. Men bare å hoppe i høyet:)

 

Håper det klaffer for deg joha99! Eg har bare hatt en sa og ser jo her inne at det er mange som sliter! Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 20.august

*Joha99-(1MA-3SA)

* Wilma+baby

 

Tirsdag 21. august

*Blå2010 3pp (1pp etter SA)

 

 

Onsdag 22.august

* malla85 - 2 pp

 

Torsdag 23. august

*Stinea*2013?<3

 

 

Fredag 24. august

*Drømmeren85 3pp

 

 

Lørdag 25. august

*Nestegang:) 2pp etter MA

 

Søndag 26. august

*Bumblebee

 

 

 

Gravid:

 

Ny pp:

 

Da setter jeg meg selv opp på ikm mandag uke 34, for nå har jeg noe jeg tror er eggløsning(igjen). (Har ikke fått igjen tr etter fødselen, så venter i spenning)

Har veldig sterke tegn på eggløsning nå og føler at dette er ekte saker og ikke sånn som tidigere i sommer da jeg har trodd eggl. var. Kanskje ble nr.3 unnfanget denne helga. Tiden får vise ;)

 

Lykke til alle sammen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 20.august

*Joha99-(1MA-3SA)

* Wilma+baby

 

Tirsdag 21. august

*Blå2010 3pp (1pp etter SA)

*Anette1987

 

 

Onsdag 22.august

* malla85 - 2 pp

 

Torsdag 23. august

*Stinea*2013?<3

 

 

Fredag 24. august

*Drømmeren85 3pp

 

 

Lørdag 25. august

*Nestegang:) 2pp etter MA

 

Søndag 26. august

*Bumblebee

 

 

 

Gravid:

 

Ny pp:

 

 

Skriver meg opp så får eg se om el kommer i løpet av noen dager!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det her inne da???

 

Her er eggløsningen vel overstått og det ble hele 2 aksjeinnlegg i helgen, så håper på at det var nok...

Følte jeg hadde eggstokker som noen tikkende bomber denne gangen, fikk nesten ikke sove natt til lørdag fordi det sprengte på noe helt grusomt fra begge eggstokkene hele natten, aldri hatt det så ille før og lurer nesten på om det ble sluppet et egg fra hver side denne gangen...blir en spennende PP og gleder meg til å teste 10/11 dpo... -:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her har vi fått lagt inn aksjer fredag, lørdag og søndag. Har aldri hatt eggløsningssmerter i mitt liv, men denne gangen har det murra, jeg har vært oppblåst og hatt tyngdefølelse i området fra fedag til i dag tidlig.

 

Blir en spennende pp ja!! Jeg skal nok en gang prøøøve å holde meg til å teste først på ikm-dagen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg venter el ons/tors. Vi legger inn anksjer annenhver dag nå. Krysser fingrene:-) Dersom det ikke går denne pp skal jeg prøve hostesaft;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå begynner el smertene å nærme seg! klaget faktisk til samboeren idag at de enda ikke var kommet :P men hadde nesten positiv test igår så skal teste nå ikveld men glemte det sist jeg var på do :/

 

håper på mange hurra rop om ca 2 uker :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag tidlig når eg kom fra nattevakt og tok dagens cbfm test så lyste det endelig mot meg "maksimal" og et lite egg :) Jippi! Fristet ikke så mye å gå å legge meg da, hadde mest lyst å kaste meg over mannen! Men med en liten i hus går ikke det til alle døgnets tider ;) men vi har fått lagt inn aksjer de siste dagene og nå i kveld ;) så då er det bare å krysse fingrene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde jeg hørte til i IKM uke 35, men ser ut til at det er mandag-tirsdag denne uka. Etter 11 PP håper jeg snart på noe action i magen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der gikk plutselig cbfm fra lav til Max i dag. Andre pp på rad den hopper over høy. Kan noen skrive meg opp på ikm torsdag 23 august? Skriver fra mobil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi lagt inn aksjer annenhver dag. Tror el er i ettermiddag. Legger inn aksjer i morgen også, og håper på en spire. Alle rundt meg er gravide/akkurat født, og jeg prøver og prøver. Later som ingenting da, orker ikke legge enda mer press på oss ved å fortelle at vi er prøvere. Hadde vært så fantastisk om det klaffet nå!!!! Da hadde jeg hatt termin i mai, det er en så koselig måned (jeg tar den mnd jeg får, ikke misforstå!). Og da er det fortsatt flere venninner som går hjemme med sine små. Drømme drømme..:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 dpo i dag og lillesnupp på 8 mnd nekter å ta puppen! Hun har fått en gang i døgnet noen uker nå, om morgenen, og i dagtidlig prøvde jeg flere ganger over noen timer, men hun blånekta. Og hemoroiden min(delikate detaljer) begynnte å blø igjen i går...

Begynner jo å lure da, men kan jo selvsagt være heeelt tilfeldig også ;) He,he symptomjakten er i gang, IGJEN!

 

Hvordan går det med dere andre? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 dpo, mye stikk og taksmerter i underlivet, mye utflod og høy basaltemperatur(ligger på samme nivå som de andre gangene jeg har vært gravid....

Har fått positiv test så tidlig som 10-11 dpo de andre gangene, men vet ikke helt om jeg skal gidde å teste før nå, får se om et par dager om det blir flere symptomer eller menssymptomet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 20.august

*Joha99-(1MA-3SA)

* Wilma+baby

 

Tirsdag 21. august

*Blå2010 3pp (1pp etter SA)

*Anette1987

 

 

Onsdag 22.august

* malla85 - 2 pp

 

Torsdag 23. august

*Stinea*2013?<3

 

 

Fredag 24. august

*Drømmeren85 3pp

 

 

Lørdag 25. august

*Nestegang:) 2pp etter MA

Fersk prøver

Søndag 26. august

*Bumblebee

 

 

 

Gravid:

 

Ny pp:

Slenger meg med her med ikm lørdag 25... hadde positiv el test på lørdag og aksjelegging selvfølgelig både lørdag og søndag, nå er det bare å krysse det vi har for at det skal sitte ;) Lykke til alle sammen !! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er stille her...

Så jeg skriver nå opp mine symptomer enten det er pms eller tegn på en liten bolle i ovnen ;)

 

Er 7 dpo i dag:

- litt såre brystvorter(areola)

- Fryser lettere - siden dagen etter eggløsning

- veeeldig lett sint og lei meg

- ble veldig fort sliten og hadde lite energi på joggetur i dag

- bittelitt murringer der nede

- luft i magen

- litt utflod, men det har jeg stort sett hele tida

 

Ja,ja så får vi se da om jeg greier å vente med å teste til mandag :) Mannen sa han hadde en god følelse denne gangen, å han har som regel rett, men kjenner jeg tror han sier det for å blidgjøre meg,hehe :)

 

Dere andre da? Nysgjerrig jeg, er jo sååå spennt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hører til her jeg også, har prøvd i to år og ti mnd, en ma og en sa bak meg, men begynnte på levaxin i april og no er stoffskiftet stabilt, så håper det skjer noe snart! :)

Er ca 6 dpo i dag, men vet ikke helt om det gikk denne gangen heller, ikke noe særlig med symtomer, har kjent litt nederst i magen siden el og små øm i puppene, men ellers ingenting! Hadde tenkt å vente med å teste til etter ikm, men vet ikke om jeg klarer det, hehe!

Ja, her har også samboer god følelse for denne pp, men jeg også tror han bare sier det for å glede meg! Hihi :D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen du også Rime :) Vi får håpe at når stoffskiftet ditt er stabilt nå så klaffer det! Det unner jeg deg som har prøvd så lenge!

Lykke til!!

 

Ja er litt vel tidlig,hehe, men kan ikke la være ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forsent å legge inn noen aksjer dag tro????? siden testen var positiv lørdag var el sent lørdag eller tidlig i går... hmmmmmmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det bare 1 uke til vi begynner å se om noen har fått positiv test :-) gleder meg og håper mange har fått det til!

Her så har jeg kanskje hatt festeblødning men om det er det eller noe annet vet jeg ikke før neste uke! Er småøm i puppene men det er egentlig alt til nå!

Om jeg har fått det til nå så har jeg termin på mamma sin bursdag :-) det er jo moro da :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...