Gå til innhold

IKM UKE 34


malla85

Anbefalte innlegg

Rime:

Huff, det var leit å høre. Utrolig at det skal være slik at det er VI som pasienter som må kjempe for å bli utredet ordentlig, og nærmest må fortelle dem hva de skal sjekke..Blir ordentlig sint kjenner jeg.. Håper og krysser for dere at det går riktig vei for dere nå.

 

Jeg har som jeg skrev, fått EL igjen, og håper jo inderlig at det fungerer..Fikk vite i forgårs at TSH var nede på 1,6, så Levaxin fungerer tydeligvis. Lettet og glad for at kroppen fungerer igjen!

 

Ift. denne pp vet jeg ikke ennå..Jeg er veldig spent! Venter mens på tirs eller ons, men håper sterkt sterkt at den ikke kommer..Men må innrømme jeg er en smule pessimistisk..Men men..Skal ta test-pause i helgen, reiser bort, så prøver meg på en test igjen mandags morgen. Når har du IKM?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg svidde av en billigstrimmel idag men den var negativ gitt! Hver gang jeg nyser/ hoster så får jeg vondt i eggstokk området så venter i spenning nærmere ikm :-) har ingen symptomer ellers! Men er jo kjempetidlig enda da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme som meg det blå... her kjennes det ut som tanta kommer når som helst, ennå det er ca 1 uke til hun skal komme...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nytt bilde i dag, uten redigering denne gangen og streken er der i dag også med et annet testmerke :) :) :)

Klar for å prøve med CBD på mandag nå altså! :D

post-803779-0-71676900-1345279121_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei ! Jeg hører også til her. IKM torsdag 23. August. Jeg har allerede fyrt av 2 billigstrimmler og de var blendahvite begge to - nedtur ! Men det er nok for tidlig enda trøster jeg meg med :) Grstulerer så mye til de som allerede har fått positiv test ! Kan noen legge på lista ? Masse lykke til til vi andre som fremdeles venter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 20.august

*Joha99-(1MA-3SA)

* Wilma+baby

*Ivrig prøver 84

 

Tirsdag 21. august

*Blå2010 3pp (1pp etter SA)

*Anette1987

* Mutter01

 

Onsdag 22.august

* malla85 - 2 pp

 

Torsdag 23. august

*Stinea*2013?<3

*Vær86

*Lilly77

 

Fredag 24. august

*Drømmeren85 3pp

 

 

Lørdag 25. august

*Nestegang:) 2pp etter MA

Fersk prøver

 

 

Søndag 26. august

*Bumblebee

 

 

Gravid:

 

Ny pp

Velkommen til deg Lilly77, og lykke til til deg også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk ! :) og da kan med det samme liste opp mine symptomer( som sikkert er pms ) - synlige blodårer på brystene, murringer, ømme bryst, bittelitt utfold og mye luft i magen ! !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he he, er jo så like disse symptomene som pms, at det er fort gjort å ta feil :) men Kysser fingrene for resten av oss som ikke har fått positive teste ennå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! :D Tok en test til nettopp, også den har rosa strek :)Nå er jeg altså så gira at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg... Dette var vår 6.pp :)

Drysser masse babystøv på dere som fremdeles venter, så håper jeg vi sees i første trimester-gruppa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hm... Tror jammen det har klaffet denne mnd... Svak positiv onsdag. Har testet hver dag siden, og i dag var testen sterk og strek kom med en gang. Hjelpes, vet ikke helt om jeg skal tro det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra Ivrig, så utrolig gøy :) Jeg skal prøve å holde meg litt lenger før jeg tester, men spørs hvor lenge jeg klarer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Positiv test i dag også her :) men når skal man bestille legetime? Er livredd for at det skal være kjemisk eller noe. Men da hadde det vel ikke vært positiv test 5 dager på rad? Hehe, er vel kanskje heller jeg som ikke kan tro det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Positiv test i dag også her :) men når skal man bestille legetime? Er livredd for at det skal være kjemisk eller noe. Men da hadde det vel ikke vært positiv test 5 dager på rad? Hehe, er vel kanskje heller jeg som ikke kan tro det ;)

 

Gratulerer til deg og alle andre med positiv test! :) det med legetime, så husker eg min første graviditet og eg fant vel ut i uke 5 og det første eg gjorde var å ringe legekontor og "eg e gravid" og de bare "ja og??" .. Var liksom det største og med skremmende for meg og du vil jo på en måte ha det bekreftet av noen " andre"! Men så lenge du ikke blør eller har vondt er det jo egentlig ikke noe grunn til å oppsøke legen.. Men siden min har ul på kontoret så fant eg en grunn til å gå til legen i uke 6-7 og fikk høre hjertelyden :) men det må du jo kjenne på selv!

 

Selv e testen negativ! Tok en cb digital og sikkert tre strimler i går før bryllupet i håp å få en grunn til å ikke drikke :P men ingen tr heller så alt håp er ikke ute...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei ikke sant. Har jo ikke vondt eller noe. Bare masse symptomer som tim tider er litt ubehagelig. Det er bare den bekreftelsen. Samboeren også er litt sånn at han ikke kan tro det før en lege sier det. Men det er vel naturlig kanskje for etter nesten et år som prøvere hadde vi, eller hvertfall jeg, nesten gitt opp at det skulle klaffe på den naturlige måten :)

Bedre lykke neste mnd til deg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk 2 streker idag, teststreken var svak men den synes :-) så om 2 dager får vi skikkelig svar :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nestegang:)

Hei alle!

Tilbake etter ferie og synes vi har gjort en god innsats med aksjeinnlegging denne gangen:) er super utålmodig og svidde av en teststrimmel i dag 8 dpo... Helt hvit selvsagt. Men testet positivt så tidlig når jeg ble gravid i mars så føler alt håp er ute.

 

Gratulerer dere med positive tester!!! Kos dere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...