Gå til innhold

IKM UKE 34


malla85

Anbefalte innlegg

Har som sagt IKM mandag-tirsdag. Og nå synes jeg symptomene er her da. Igjen, som alle andre mnd jeg har prøvd ;). Men det jeg merker er; stikninger i magen sånn jevnlig, oppblåst, veeeldig tørst (er dette et symptom???), mye utflod. Men jeg har ikke ømme bryster, som jeg alltid pleier å ha før mens. Klarer nok ikke vente en uke med å teste. Spennende! Aldri vært gravid før, så veldig moro å lese om symptomer dere som tidligere har vært gravide har hatt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei allesammen:-)

Jeg tror at ikm er torsdag neste uke, så er bare 5 dpo. Men jeg føler at noe er annerledes. Rar i magen, litt uggen pluss at jeg kjente et stikk i området ved venstre eggstokk i går kveld, 4 dpo. Har kjent litt murringer også.Det er skummelt å begynne å håpe og tro på denne måten, er redd jeg blir veldig skuffet. Rare meg har allerede svidd av to billigtester...:-\ Ingen utslag, men så er det jo tidlig enda... Akkurat begynt å årsvikariat, så både pluss og linus med å bli gravid nå. Men jeg vil!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hører også til her - har ikm tirsdag 14. august. :) Hadde egentlig tenkt å ta en pause fra aktiv prøving, og det har vi vel egentlig gjort også, har skjøvet vekk alle tanker på eggløsning og prøving denne måneden, og bare hatt sex fordi vi har lyst - ikke fordi vi "må"! :) Så får vi heller se om det fører noe med seg...
14 eller 21? :D

 

21. selvfølgelig!! Surrehue ;)

 

Det som gjør at håpet mitt stiger litt denne pp er at jeg har INGEN symptomer. Har vært uten piller siden mars, og pleier å få ømme pupper umiddelbart etter el, og mensmurringer en drøy uke før tanta kommer. Nå kjenner jeg absolutt ingenting noe sted, men jeg virker støl nederst i magen når jeg reiser meg fort, akkurat som jeg får strekk i de nederste magemusklene... Er veldig spent, men jeg tør ikke håpe... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

krysser fingrene for deg :D

 

nå er det ikke mange dagene igjen før testingen starter! testoman som jeg er så har jeg lyst til å teste med en gang, men skal holde meg til ihvertfall søndag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, ja ikke lett å holde seg når man er testoman, men du klarer det blå :) Jeg har jo selvfølgelig begynt med symptom jakt, ekstremt tidlig he he :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men er ikke det typisk da, hatt el for kun noen dager siden, og sitter og tror man begynner å få symptomer alt nå.... Blir vel snart små "gal" men er vel sånn når man ikke har så mye bedre å gjøre....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var skikkelig kvalm da jeg våknet i går morges, og tenkte at det var morgenkvalme. Litt tidlig, men noen får det tidlig. Men viste seg å være omgangssyken...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her skjedde det endelig noe i dag, TANTA er her :D hihi!

Så jeg har tydeligvis feiltolka eggløsning(noe som er rart med alle de symptomene) Ikm mandag 20. Men shit au, nå har jeg iallefall fått mensen etter fødselen. Begynnte å blø bittelitt nå for en stund siden, har fremdeles ingen smerter, men har paraceten liggende klar ;) Greit å få starta opp en syklus, så stabiliserer det seg sikkert etterhvert.

 

Vi har tenkt at kaaanskje vi tar en pause til uti desember, for en sommerbaby blir travelt for oss, travleste tia på året i jobben vår + at alle sykehusene er vel stappfulle pga barnehageopptaket.

Også har vi to søte små da:) Meeen på den annen side er det lett å ombestemme seg når eggstokkene rasler;) Time will show!

 

Lykke til alle sammen!! Kommer til å følge med dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke hatt festeblødning ved de to andre svangerskapene mine...men har såvidt tenkt tanken må jeg innrømme. Kjenner fortsatt ingen smerter og det er lite blod foreløpig....hmmmmm...

 

Jeg må vel bare vente å se, jeg som er sååå tålmodig av meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er basaltemperaturen blitt kjempehøy, på gravidnivå..

10 dpo i dag og hadde tenkt å teste, men har bestemt å vente så lenge jeg klarer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende da Joha! :) virker lovende.

 

Her kom det litt mer blod nå, tenker det bare er ei forsiktig tante som bruker litt tid på å starte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spennende joha :D bare noen dager igjen nå så kan vi starte testingen!

på en måte håper jeg det klaffer denne mnd men på annen kunne jeg tenkt å vente 1-2 mnd pga har kommet inn på del studie og hadde vært flott å få tatt siste eksamen før fødsel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testoman som jeg er klarte jeg ikke å la være å teste i går ettermiddag. Det var da på dag 26. Fikk skyggestrek... Testet igjen i dag tidlig, samme her. Fikk ikke til å legge ved bilde, men det er en tydelig skyggstrek liksom. Men ikke sterkt farget. Og begge var innenfor tiden på testene. Noen med erfaringer rundt dette??? Veldig spent på videre testing nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.. Jeg er helt ny i gamet - sluttet på p-piller i midten av juli og el 6aug tror jeg (el-blødning 4-6.aug). Dvs at jeg tror ikm er på mandag.. Kan man teste før ikm? Har ikke bestilt tester enda, men bør kanskje hive meg rundt jeg da.. :-) spent og inbiller meg mange symptomer: ømme brystvorter, rar følelse i magen, stikkinger nederst i magen og jeg vet ikke hva..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...