Gå til innhold

IKM UKE 34


malla85

Anbefalte innlegg

Mandag 20.august

 

 

Tirsdag 21. august

 

 

Onsdag 22.august

* malla85 - 2 pp

 

Torsdag 23. august

 

 

Fredag 24. august

 

 

Lørdag 25. august

 

 

Søndag 26. august

 

 

 

Gravid:

 

Ny pp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg er ny her... Er i min 3pp og har ikm 24.8. Teller ned

til el... Har hatt prøvepause noen mnd, men er nå spenna

klar...:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 20.august

 

 

Tirsdag 21. august

*Blå2010 3pp (1pp etter SA)

 

 

Onsdag 22.august

* malla85 - 2 pp

 

Torsdag 23. august

 

 

Fredag 24. august

*Drømmeren85 3pp

 

 

Lørdag 25. august

 

 

Søndag 26. august

 

 

 

Gravid:

 

Ny pp:

Endret av blå2010
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nestegang:)

Mandag 20.august

 

 

Tirsdag 21. august

*Blå2010 3pp (1pp etter SA)

 

 

Onsdag 22.august

* malla85 - 2 pp

 

Torsdag 23. august

 

 

Fredag 24. august

*Drømmeren85 3pp

 

 

Lørdag 25. august

*Nestegang:) 2pp etter MA

 

Søndag 26. august

 

 

 

Gravid:

 

Ny pp:

 

 

Hei!

Melder meg inn her hos dere. Er i min 2 pp etter ma for 4 1/2 uke siden. Er litt usikker på om syklusen blir som normal, men inntil videre håper jeg på en normal 28 dagers syklus og ikm i uke 34:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriver fra mobilen så får ikke plottet meg inn. Etter 3 svakt positive tester i dag og masse forhåpninger kom tantekreket 3 dager for tidlig. Æsj!! Litt usikker på sykluslengde, men tror jeg lander på ikm søndag 26.aug.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mandag 20.august

 

 

Tirsdag 21. august

*Blå2010 3pp (1pp etter SA)

 

 

Onsdag 22.august

* malla85 - 2 pp

 

Torsdag 23. august

*Stinea*2013?<3

 

 

Fredag 24. august

*Drømmeren85 3pp

 

 

Lørdag 25. august

*Nestegang:) 2pp etter MA

 

Søndag 26. august

*Bumblebee

 

 

 

Gravid:

 

Ny pp:

 

 

Har lagt dere inn bumblebee og stinea :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nestegang:)

Så gøy at vi begynner å bli å bli endel her:)

 

Bumblebee - så synd tr kom etter testene dine. Skjønner skuffelsen!! Sikker på at du ikke er gravid likevel da?

 

Jeg satser alt på august (eventuelt september...) men så er tålmodigheten slutt.. Savner veldig en liten baby i magen. Rart å vente på svar etter maen samtidig som vi prøver på nytt. Svarene skal være klare denne uka.

 

Flere som skal teste etter el denne pp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ingenting på dette tidspunktet. Er to dager til ikm, så inntil da venter jeg...

 

Kommer tanta har jeg en flott ikmgruppe her hos dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :)

Denne pp'n tror jeg blir veldig havlhjertet her i huset, pga litt bumper i veien i forholdet ''/

 

Sitter her, første dag på jobb etter ferie (hvor vi hadde fantastisk), så kommer selvfølgelig dette opp akkurat i det hverdagen starter igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nestegang:)

Takk :)

Denne pp'n tror jeg blir veldig havlhjertet her i huset, pga litt bumper i veien i forholdet ''/

 

Sitter her, første dag på jobb etter ferie (hvor vi hadde fantastisk), så kommer selvfølgelig dette opp akkurat i det hverdagen starter igjen.

 

Bumper i forholdet er ikke noe gøy! Håper det retter seg for dere:) !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriver på mobilen min så får ikke lagt meg inn, men hvis syklus er vanlig etter sa, har eg ikm 21. August! Hcg er ute av kroppen og el test er positiv i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nestegang:)

Skriver på mobilen min så får ikke lagt meg inn, men hvis syklus er vanlig etter sa, har eg ikm 21. August! Hcg er ute av kroppen og el test er positiv i dag.

 

Så spennende med positiv el test!! Men om den er positiv nå har du vel ikm i uke 33 en gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

E jo litt vanskelig siden det er etter sa.. Og el har jo kommet ganske tidlig i så tilfelle.. Den skal vel ikke bli positiv på grunn av sa hvis all hcg er ute av kroppen? Har ikke peiling på sånt! Bare telte 28 dager fra første blødningsdag.. Men godt mulig eg hører til i uke 33! Hehe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen i dag er litt bedre enn i går, ser ut som at bumpen i veien i forholdet kan rette seg ganske fort, må bare se frem til super kjæreste ferie i september og håpe alt ordner seg.

Men tror alikevel prøvingen denne mnd blir veldig halvhjertet.

 

Henger alikevel her inne med dere:) spennende å følge med:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det nedtelling til eggløsning. Vi skal være meget aktive denne perioden, for nå er vi virkelig klare for å bli foreldre... Har på følelsen at det vil klaffe denne pp, men blir litt nervøs for å få for store forhåpninger.. Redd for å bli veldig skuffet om det ikke går... Selv mannen er veldig giret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør dere noe spesielt frem ti eggløsning for å "hjelpe" til for å bli gravid? Ha sex er jo en selvfølge, men tenkte på andre ting. Jeg husker jeg prøvde mange forskjellige ting forje gang jeg var prøver for 3 år siden. Men husker ikke helt hva det var.

Eller lar dere bare naturen gå sin gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi gjør ingenting spesielt annet enn at jeg tar folat og at jeg begrenser kaffedrikkingen til en kopp per dag. Dersom det tar veldig lang tid før det klaffer blir det nok å prøve diverse kjerringråd.

 

Noen her som har gode råd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

drikker en kopp med bringebærte og prøver å holde meg unna kaffe, iallefall så godt som jeg kan! også tar jeg folat og omega 3 og mannen tar multivitaminer med sink i!

står mange fine tips i info tråden helt øverst :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen i dag er litt bedre enn i går, ser ut som at bumpen i veien i forholdet kan rette seg ganske fort, må bare se frem til super kjæreste ferie i september og håpe alt ordner seg. Men tror alikevel prøvingen denne mnd blir veldig halvhjertet. Henger alikevel her inne med dere:) spennende å følge med:)

 

er ikke moro med bumper i forholdet! bra at det begynner å ordne seg litt da :)

hvor skal dere på ferie da?

sender en stor klem :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi reiser til italia:)

Han kom en tur hjem fra jobb i går, å det ser ut til å ordne seg:)

Er jo normalt med noen bumper i veien av og til;)

 

Hvordan går det med deg blå? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nestegang:)

Vi skal vel ikke være på side 2!!

 

Noen som har startet med el testing?

Jeg testet i dag, men kun dag 7.. Men er så usikker på kroppen etter ma, så tester ekstra for å være sikker:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kom tanta. Ingen tvil denne gang. Tror jeg skal regne 28 dager denne pp, og da havner jeg i neste ikm uke. Lykke til jenter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei neste;)

Jeg tenkte investere i 21 el tester til neste syklus (hvis det ikke på ett magisk vis skjer noe denne gangen);)

For å være helt sikker på at el er der og bli litt mere kjent med egen kropp, hvis man kan si det;p har akkurat 21 dager fra tr er over til den starter igjen, så skal altså teste vær dag:)

 

Har du stabile sykluser og vet ca når el skal være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 20.august

*Joha99-(1MA-3SA)

 

 

Tirsdag 21. august

*Blå2010 3pp (1pp etter SA)

 

 

Onsdag 22.august

* malla85 - 2 pp

 

Torsdag 23. august

*Stinea*2013?<3

 

 

Fredag 24. august

*Drømmeren85 3pp

 

 

Lørdag 25. august

*Nestegang:) 2pp etter MA

 

Søndag 26. august

*Bumblebee

 

 

 

Gravid:

 

Ny pp:

 

Da legger jeg meg inn her med IKM dag Mandag 20.august etter at jeg fikk positiv eggløsningstest i dag, så regner med eggløsning i mrg eller mandag :-)

Vi prøver rett på etter 3 SA nå i juli, så håper vrkelig det klaffer nå, og hvis ikke blir det grundigere utrednig eller rett og slett bare hoppe av å si oss fornøyde med de barna vi har fått, noe jeg selvfølgelig ikke vil da, men etter snart 5 år med prøving, 1 MA og 3 SA så blir man til slutt litt sånn: Kanskje ikke det er meningen at vi skal ha flere barn, og enda mer lei seg når min akupunktør sier at kroppen min ikke vil, så da sier den ifra iform av SA...MEN jeg tror ikke helt på den siden det er mange fler enn meg som sliter...

Lykke til alle sammen i denne IKM uken :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...