Gå til innhold

IKM uke31


Ønsker3gull

Anbefalte innlegg

Negativ rfsu på morgenurin, svakt positiv a1 på formiddagsurin, en defekt a1 og en negativ cb på en time gammel urin. Mensmurringer i ryggen. Fikk jo et aldri så lite håp da, men forbereder meg på ny pp. Spennende dette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser ut som der e flere som har en spennende tid for seg ;) vi får krysse fingrene for alle som enda ikke har testet og oss som enda er usikker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis til dere med 2 streker!

 

Blir test i morgen her. Klarer ikke vente lengre. Vil ha svar nå! 12 dpo er nok å vente synes jeg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også 12 dpo i morgen og svir nok av en test i morgen. Så sant ikke tanta banker på da, det murrer ganske bra i ryggen. Men det kan det jo absolutt gjøre selv om jeg er gravid. Spennende! Lykke til dere som skal teste i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får nesten presentere meg, jeg også. Har fulgt tråden en ukes tid nå - 24 år gammel og har nettopp kvittet oss med prevensjonen og er klar for nr. 2. Har IKM på torsdag/fredag. Fikk positiv el-test torsdag morgen for 11 dager siden. Har en plan om å vente til torsdag for å ta g-test, men når jeg ser at Bumblebee og 2010mammaen, som har IKM samtidig som meg, skal ta test i morgen, så er det mulig jeg også ryker på en. Uansett om jeg tester i morgen eller ikke, så gjør ikke det noen forskjell på om jeg er gravid eller ikke, hehe. Jeg har noen billigstrimler - hvor utslagsgivende er de 2-3 dager før IKM/11-12 DPO?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Mornado. Jeg har ikke erfaring med billigtester. Klarer du å vente til ikm er du god, selv er jeg håpløs testoman ;) Jeg har lest at så mange som 2/3 av alle befruktninger går til grunne uten at man vet at man er gravid. Disse ultrafølsomme testene gjør at man får utslag på egg som feks har sneiet borti livmorveggen men ikke klart å feste seg... forrige pp testet jeg positivt i 6 dager før tanta kom 3 dager over ikm. En veldig tidlig sa som jeg ikke hadde visst om hvis jeg hadde latt være å teste så innmari tidlig. Men spennende er det :) Hehe

 

Svakt positiv cb i kveld :) Krysser fingrene for at det blir noe denne gangen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bumblebee:

 

Spennende :-) Lykke til igjen i morgen!

 

Mornado: Billigstrimler funker som bare det. Da jeg var gravid med mailykkeliten testet jeg positiv 11 dpo med billigstrimler og det tester jeg med i morgen.

 

Lykke til alle som venter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med svakt positivt i dag - og det på kveldsurinen! Spennende... Kjedelig å få "falsk" positiv da - blir ikke noe mindre testoman av den grunn. Det satt på første forsøk sist gang, så det spørs om vi er like heldige denne gangen. Noen "symptomer"? Uff, liker ikke å "lete" etter det, men jeg juger hvis jeg sier at jeg ikke har hatt en haug av "murring"/noe som knyter seg i livmora de siste dagene. Gjenstår å se!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okay, 2010Mammaen, da gjør jeg som deg, og tester med billigstrimmel i morgentidlig. Grugleder meg!

 

Satser på at alle 3 har gode nyheter i morgen... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Billigstrimmel viste positiv til meg sist jeg ble gravid, det var vel 11 dpo. Lykke til hos alle testere i morgen! Jeg må selv vente helt til torsdag med å teste.. IKM på søndag først... Utålmodig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også var det stopp. Der kom tanta :( Kroppen liker tydeligvis å plage meg med positive tester før tanta kommer. Sukk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var synd bumblebee:-( Kjedelig å bli lurt av positive tester..

Krysser fingrene for deg i neste pp:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet det fremdeles er lenge til søndag og ikm, men føler på meg at det ikke har gått denne gangen. Pga den innstillinga er jeg skikkelig skuffa og trist for at det ikke gikk. Det går jo an å håpe at magefølelsen er feil, men forrige gang så "visste" jeg at jeg var gravid, lenge før ikm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper magefølelsen din er feil mei87:-)

 

Synd med negativ test 2010mammaen- men når er ikm for deg? Kanskje det er for tidlig å teste?

 

Jeg har ikm på lørdag, og tenker å vente til onsdag med å teste... Lenge å vente!

 

Tok en fertilitetstest i dag som jeg har bestilt fra fertil.no. Har ingen barn fra før så synes det var greit å teste, selv om jeg tar disse hjemmetestene med en klype salt...(står at de er 99 % sikre). Den viste iallefall at jeg er fruktbar, så det var godt:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff Bumblebee - håper den sitter neste pp da! Men du tester vel ikke med cb+ ? Mange får falsk positiv med den, jeg får det omtrent hver gang, så bruker ikke den mer.

 

Hvordan går det med deg Dossa? Krysser alt jeg har for at tanta ikke dukket opp i dag! :D Jeg var så dum at jeg testa midt på dagen i går 9 dpo.. Negativ seff, hahaha :lol: Venter til fredag med å teste igjen - hvis jeg klarer det... Lykke til alle som skal teste i dag! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig Bumblebee :-(

 

Ny pp her også. Negativ test her i morges. Superskuffet :-( :-(

 

men det er to dager til din ikm? Kanskje det var for tidlig i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo har brukt cb. Og alt mulig annet. Har hørt mye rart om de fleste testene. Sikkert endel feil svar når man tester fra 8-9 dpo. Etter ikm er nok det sikreste.

 

Cb ble positiv, a1 også. Billigtester svakt positive, rfsu kan vel kalles negativ. Nå legger jeg vekk alle testene. Har ikke blødd mer siden i går, men orker ikke håpe for mye. Tar en test hvis ikke tanta kommer på torsdag/fredag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo har brukt cb. Og alt mulig annet. Har hørt mye rart om de fleste testene. Sikkert endel feil svar når man tester fra 8-9 dpo. Etter ikm er nok det sikreste.

 

Cb ble positiv, a1 også. Billigtester svakt positive, rfsu kan vel kalles negativ. Nå legger jeg vekk alle testene. Har ikke blødd mer siden i går, men orker ikke håpe for mye. Tar en test hvis ikke tanta kommer på torsdag/fredag.

 

Du lager i hvert fall spenning her! Håper du ikke får TR. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har ikke ikm enda men var så spennende å lese gjennom tråden deres! Tror eg må lage en sånn tråd til min syklus :) gratulerer så mye til dere som testet positivt og lykke til til dere andre prøvere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter fortsatt spent. Puppene vokser. "Voksesmerter" av no slag i livmor. Så lenge smertene ikke går nedover er de positive:-) når de kommer helt kommer også den påfølgende tanta. Uansett uvisst når min ikm er da iogmed at jeg tror jeg hadde el to dager før...

 

Hadde vært verdens beste gave å bli gravid til bryllupet vårt neste helg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cayenne :) har ennå ikke fått noe tantebesøk *jey*

Er idag på dag 31 og har aldri hatt noen lengre syklus enn 31 dager så det blir utrolig spennende å se om tanta dukker opp i løpet av dagen/kvelden.

Kan ha hatt el seinere enn antatt men enn så lenge så har jeg et ør lite håp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...