Gå til innhold

IKM uke31


Ønsker3gull

Anbefalte innlegg

Flinke Peppa! :)jeg ligger nok i krampetrekninger på trappa utenfor døra imorgen etter 20 minutter tenker jeg.. så synes du er flink jeg.

 

Huff. Det hørtes ikke bra ut med smerter elibjo! Ta det pent;)

 

Helt enig her altså mei87. Sove kan du gjøre en annen dag :D

Go for it girl.. fniiis :)

 

Nå hopper jeg i seng selv her. Aaaltfor sent kjenner jeg;) jaja.. slepe meg selv opp trappa og lande med bare hodet på senga og prøøøve å forføre mannen?! ehh.. dårlig idè. Får spørre om han gidder å forføre ikveld:D

Natta folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Bra mål du har satt deg, PeppaPig! Overkommelig er det og. Mange lurer seg selv og setter uoppnåelige mål. Hvor i verden er du forresten, mtp tidsforskjellen?

 

Er i Texas i USA.. 7 timer etter Norge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hører til her på denne uken jeg også. Antar EL i dag eller i morgen, så da er vel ikm om et par uker. Skriver meg opp på listen når jeg vet :-) Spennende tider nå etter EL.Håper så det klaffer denne måneden - har vært så mye negativt som har skjedd i det siste at nå trenger vi noe hyggelig å tenke på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag er jeg helt ødelagt:( vesla kom inn og breiet seg i senga, så far gikk inn og la seg på gjesterommet.Ingen aksjelegging pga det;) meeen... veeeeldig kos å ha vesla inntil meg i hele natt da:)

idag er jeg stuptrøtt. Sover ikke fullt så bra med besøk i senga om natten desverre;) men ikke nok med det! På høyre side ved eggleder/eggstokk gjør det så GRUSOMT vondt! :( jeg kjenner det trykker for hvert skritt jeg tar og det er forferdelig vondt. Jeg prøver å slappe av litt her, men har egentlig masse å gjøre! kan virke som el, men ikke heelt de samme symptomene heller.

Vel, hvis jeg ikke har så vondt som dette ikveld, så legger vi vel inn aksjer i tilfelle. På tide, har sklidd litt ut av " annenhver dag"-opplegget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen 2010mammaen! Spennende tid dette ja :)

 

Ønsker3gull: kjedelig at du gikk glipp av aksjene i går. Du får be mannen bære 3-åringen tilbake når hun sovner. Kos deg med en runde i dag i stedet :)

 

Nå har jeg bestilt g-tester som kommer i postkassa denne uka. Gleder meg til tida rundt IKM. Er spent på om det klaffer med en gang igjen. Hadde vært stas.

Endret av mei87
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Idag er jeg helt Ødelagt:( vesla kom inn og breiet seg i senga, så far gikk inn og la seg på gjesterommet.Ingen aksjelegging pga det;) meeen... veeeeldig kos å ha vesla inntil meg i hele natt da:) idag er jeg stuptrØtt. Sover ikke fullt så bra med besØk i senga om natten desverre;) men ikke nok med det!

 

hahaha akkurat det samme skjedde her også.

3åringen kom tuslende inn rundt 3 tiden inatt og sparket ut mannen min som gikk og la seg i senga hennes.

Jeg sover heller ikke godt med en liten krabat i senga så har blitt minimalt med sØvn på meg. Jeg skjØnner ikke hvordan hun klarer å breie seg ut på en seng som er 1.80 bred!!! Jeg lå og klamret meg fast på ene siden halve natta :D

I tillegg så glemte jeg å strekke ut etter joggeturen min igår så jeg klarer såvidt å bevege på meg nå...

 

Vi har startet på annenhver dag opplegget. Mannen syns det var en god ide så vi har en "date" ikveld. hihihi Clearblue monitoren viser enda bare hØy men regner med at el er rett rundt hjØrnet. Passer bra å legge inn noen aksjer idag da!

 

Velkommen 2010mammaen. Blir spennende fremover! Krysser fingrene for deg :)

 

mei87: Er det billigtester du har bestilt? Jeg tenker på at jeg burde gjØre det samme selv, men har liksom ikke kommet så langt enda. Ender opp med å kjØpe de dyre testene på butikken hver bidige måned..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

mei87: Er det billigtester du har bestilt? Jeg tenker på at jeg burde gjØre det samme selv, men har liksom ikke kommet så langt enda. Ender opp med å kjØpe de dyre testene på butikken hver bidige måned..

 

Ja, kjøpte en fempakk. Det får holde, for jeg vil ha aprilbaby.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har gjestene reist. Jeg hadde så vondt i magen idag at jeg trodde jeg måtte avlyse.. men gledet meg så veldig til å se vennene våre at jeg holdt ut:) helt klart EL ja! :) så da har jeg vel sikkert ikm et par dager før da. Vel.. jeg holder meg til datoen jeg skrev meg på lista, så får jeg bare se. Mannen og jeg klarte å legge inn litt aksjer før gjestene kom.. hihi.Så nå HååååPER jeg virkelig på at tanta ikke kommer om et par uker og at vi får aprilbaby!! :)

Orket såklart ikke å løpe idag.. huff, jeg eier ikke motivasjon til å starte heller altså! Må inrømme det gitt. Imorgen skal jeg bort til venninner etter jobb uansett;)

Vi kommer fortsatt til å legge inn aksjer frem til ikm:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har gjestene reist. Jeg hadde så vondt i magen idag at jeg trodde jeg måtte avlyse.. men gledet meg så veldig til å se vennene våre at jeg holdt ut:) helt klart EL ja! :) så da har jeg vel sikkert ikm et par dager fØr da. Vel.. jeg holder meg til datoen jeg skrev meg på lista, så får jeg bare se. Mannen og jeg klarte å legge inn litt aksjer fØr gjestene kom.. hihi.Så nå HååååPER jeg virkelig på at tanta ikke kommer om et par uker og at vi får aprilbaby!! :) Orket såklart ikke å lØpe idag.. huff, jeg eier ikke motivasjon til å starte heller altså! Må inrØmme det gitt. Imorgen skal jeg bort til venninner etter jobb uansett;) Vi kommer fortsatt til å legge inn aksjer frem til ikm:)

 

Oi! Får du så vondt i magen av egglØsning? Jeg merker ikke at jeg el, jeg bare vet at mens kommer 14 dager etter, og at jeg har 28dagers syklus. Så satser på at kalendertellingen holder. Skulle nesten Ønske jeg også kunne få litt vondt, sånn at jeg visste når det var. Ja, det hØrtes litt rart ut. Men det må jo være veldig kjekt å merke på kroppen selv når el er.

 

Vi skal også ha sex annenhver dag fremover. Startet i går. Men i dag var jeg ute med jobben og tok "en siste Øl for denne gang". Nå sitter jeg hjemme med dårlig samvittighet. Enn om el kommer tidligere... men kan én Øl skade, mon tro? Huff. Satser på at el holder seg til sØndagen.

Endret av mei87
Lenke til kommentar
Del på andre sider

...irriterende at forumet lager store vokaler i innleggene av og til.

Endret av mei87
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neeei, en øl kan da vel ikke skade! Du har da ikke akkurat drukket deg snydens etter positiv test så ikke ha dårlig samvittighet for det :)

 

April baby ja.. Sukk.. DET hadde vært deilig det! En liten vårbaby på plass før varmen slår inn :wub: :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig torsdag :) Etter jobb i dag har jeg fri tilgang på min kjære frem til el. Det skal bli deilig! Etter MA og sexforbud og venting på mens, så kan vi endelig hoppe i høyet igjen så mye vi orker ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mandag 30/7:

*Dossa:)

Tirsdag 31/7:

* Aurum*Mammamio* 24pp

 

Onsdag 1/8:

 

Torsdag 2/8:

2010mammaen og mailykkeliten

 

Fredag 3/8:

*ønsker3gull

*tanken

 

Lørdag 4/8:

*Cayenne

*PeppaPig

 

Søndag 5/8:

*elibjo

*mei87

 

Gravid:

 

Ikke gravid, inn i ny pp

 

 

Slenger på en ekstra dag på ikm just in case! Tror EL var i går kveld.

 

Da får vi se om det blir ekstra spennende ferie denne gangen :-)

 

Førte deg opp Peppa :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jippiii, endelig skjer det noe her. var jo med på IKM uke 27 men mensen kom jo aldri, å heller ingen positiv test.. Så bestilte meg el tester og fikk positiv test både i går og i dag, så ser ut som det skjer saker og ting nå ;) Kjenner å at jeg har EL smerter i dag, og veldig støl i magen. Så nå krysser jeg fingrene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faktisk helt vanlig å ha smerter under EL mei87. Vondt ja.. men som du sier er det også veldig kjekt i slike tilfeller som dette(når man vil ha barn) at man faktisk kjenner EL. Jeg har hatt hormonspiral i flere år, og hverken hatt smerter eller menstruasjon. Noe jeg synes var helt perfekt. Da jeg tok ut spiralen og fikk syklusen tilbake, så merket jeg med en eneste gang at syklusen var på plass ja;) el-smertene kom som før spiralen ble satt inn;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får prøve å kjenne etter litt ekstra i disse dagene for å se om jeg har noen symptomer på el. Er jo rett rundt hjørnet nå. Veldig spent på denne pp. Vet jo ikke om kroppen har fått tilbake syklusen helt riktig etter aborten enda, men håper det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da slenger jeg meg på tråden, med ikm torsdag 2.august. Positiv el test i går. Det har blitt dårlig med aksjer denne runden, fullt av folk rundt oss her vi er på ferie. Hadde en kjemisk graviditet forrige pp, hadde positive g tester, men så kom tanta 3 dager på overtid. Men el kom som vanlig, så får håpe på enda en aprilbaby.

 

Skriver fra mobil, kan noen være så gode å føre meg opp på ikm lista?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 30/7:

*Dossa:)

Tirsdag 31/7:

* Aurum*Mammamio* 24pp

 

Onsdag 1/8:

 

Torsdag 2/8:

2010mammaen og mailykkeliten

Bumblebee

 

Fredag 3/8:

*ønsker3gull

*tanken

 

Lørdag 4/8:

*Cayenne

*PeppaPig

 

Søndag 5/8:

*elibjo

*mei87

 

Gravid:

 

Ikke gravid, inn i ny pp

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg med her! Vi er i 3 pp, og har ikm 4/8. Flinke til å legge akjser for tida, så krysser fingrene for en spire denne gang:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

el testene er enda ikke positive og vi drar på ferie nåååå...

iår er ferien med slekt så blir vel ikke så mye aksjelegging :( og jeg som trodde at vi kom til å rekke el akkurat før vi dro..

men men... det er hvertfall ferie nå. mulig jeg titter innom hvis jeg har tid, hvis ikke så får dere alle ha god sommer og lykke til med prøvingen! snakes rundt ikm tiden :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen:-)

Selv om vi holder på med både flytting og bryllup så har vi prøvd å huske el.. Jeg kjenner det på kroppen så har ikke testet. Ut i fra kroppen var el for to dager siden. I dag har jeg hatt skikkelig smerter i livmor så tok jeg el-test og den var i alle fall helt negativ. Håper på babylykke da...

 

Ikm den 03.august.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

el testene er enda ikke positive og vi drar på ferie nåååå... iår er ferien med slekt så blir vel ikke så mye aksjelegging :( og jeg som trodde at vi kom til å rekke el akkurat før vi dro.. men men... det er hvertfall ferie nå. mulig jeg titter innom hvis jeg har tid, hvis ikke så får dere alle ha god sommer og lykke til med prøvingen! snakes rundt ikm tiden :D

 

Dere får satse på å snike dere litt unna innimellom. Det er jo litt spennende med "forbudt sex" når man må være musestille ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

el testene er enda ikke positive og vi drar på ferie nåååå...

iår er ferien med slekt så blir vel ikke så mye aksjelegging :( og jeg som trodde at vi kom til å rekke el akkurat før vi dro..

men men... det er hvertfall ferie nå. mulig jeg titter innom hvis jeg har tid, hvis ikke så får dere alle ha god sommer og lykke til med prøvingen! snakes rundt ikm tiden :D

 

Ha en kjempefin ferie uansett! Kos deg med familien :-) Og ikke stress:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 30/7:

*Dossa:)

Tirsdag 31/7:

* Aurum*Mammamio* 24pp

 

Onsdag 1/8:

 

Torsdag 2/8:

2010mammaen og mailykkeliten

Bumblebee

 

Fredag 3/8:

*ønsker3gull

*tanken

 

Lørdag 4/8:

*Cayenne

*PeppaPig

 

Søndag 5/8:

*elibjo

*mei87

dollypopp

 

Gravid:

 

Ikke gravid, inn i ny pp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...