Gå til innhold

IKM uke31


Ønsker3gull

Anbefalte innlegg

Å guri malla sÅ spennende Dossa:).. og Cayenne.. siden du er litt tidlig ute sÅ satser vi pÅ at du tester positivt pÅ ikm-dagen!:)

 

NÅ ble jeg veeeldig usikker jeg da. Jeg testet jo med ClearBlue.. og det var den testen jeg fikk positivt pÅ!!! HÅper ikke det var feil! Tror jeg kjøper meg en slik.. hva heter de? fra ClearBlue .. digital?!? Tror jeg handler en slik en imorgen jeg! Men kan jeg da ta den imorgen midt pÅ dagen da, eller bør jeg vente til morgenen pÅ torsdag f.eks ?

 

Åh, nÅ sitter jeg her og lurer pÅ om jeg ble lurt av testen:( kommer til Å fly pÅ do i ett sett idag og imorgen for Å se om tanta kommer likevel:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hurra!

Tok billigstrimmel i morges som ble svakt positiv. Har følt på meg at det har vært noe på gang, med veldig mye murringer, men mer som noe som knyter seg nederst i magen/livmora, ikke som mensmurringer.

 

Tok en ClearBlue digital nå etter jobb, som lyste "Gravid"! Så JUUUUHUUU! Satt på første forsøk denne gangen også :) Nå er det bare å krysse fingrene for at den blir værende der i 8 måneder til :)

 

Lykke til, til dere alle. Skal følge med her inne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 30/7:

*Dossa:)

 

 

Tirsdag 31/7:

* Aurum

*Mammamio* 24pp

 

Onsdag 1/8:

 

Torsdag 2/8:

2010mammaen og mailykkeliten

Bumblebee

ast91

Mornado

 

Fredag 3/8:

*ønsker3gull

*tanken

*klar for nr2

 

Lørdag 4/8:

*Cayenne

*PeppaPig

 

Søndag 5/8:

*elibjo

*mei87

dollypopp

*MrsRose

 

Gravid:

*ønsker3gull

* Aurum

Mornado

 

Ikke gravid, inn i ny pp

*Nestegang:)

*elibjo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svidde av en test nettopp, 10 dpo. Blendahvit selvfølgelig...

De vante ømme puppene på siden av brystet har også kommet, så regner med at vi må inn i en ny pp:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var strekene mine sterkere positive i dag :D

 

Mandag 30/7:

*Dossa:)

 

 

Tirsdag 31/7:

* Aurum

*Mammamio* 24pp

 

Onsdag 1/8:

 

Torsdag 2/8:

2010mammaen og mailykkeliten

Bumblebee

ast91

Mornado

 

Fredag 3/8:

*ønsker3gull

*tanken

*klar for nr2

 

Lørdag 4/8:

*Cayenne

*PeppaPig

 

Søndag 5/8:

*elibjo

*mei87

dollypopp

*MrsRose

 

Gravid:

*ønsker3gull

* Aurum

*Mornado

* ast91

 

Ikke gravid, inn i ny pp

*Nestegang:)

*elibjo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 30/7:

*Dossa:)

 

 

Tirsdag 31/7:

* Aurum

*Mammamio* 24pp

 

Onsdag 1/8:

 

Torsdag 2/8:

2010mammaen og mailykkeliten

Bumblebee

ast91

Mornado

 

Fredag 3/8:

*ønsker3gull

*tanken

*klar for nr2

 

Lørdag 4/8:

*Cayenne

*PeppaPig

 

Søndag 5/8:

*elibjo

*mei87

dollypopp

*MrsRose

 

Gravid:

*ønsker3gull

* Aurum

*Mornado

* ast91

 

Ikke gravid, inn i ny pp

*Nestegang:)

*elibjo

*2010mammaen og mailykkeliten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Henger litt her inne jeg ettersom jeg har fulgt et par av dere i tidligere PP....

Så Gøy å følge med på dere alle og gratulerer så mye til dere som har blitt gravide denne pp...

Jeg har heiet på dere ønskernr3 og Cayenne:)))))) Og Gratulerer så mye ønskernr3 med at det klaffet denne pp:))))))))))))))

Mei87: jeg husker deg fra en tidligere PP, så trist at du mistet, krysser fingrene for at du blir fort gravid igjen:)

 

Jeg ble jo gravid, men mistet like fort igjen mellom uke5-6, så det ble min 3 SA i år så langt...Har kommet rett inn i syklus de andre gangene, men denne mnd har tempen vært høy lengere og ser ikke tegn til eggløsning enda, selv om den egentlig skal være etter beregningene nå på torsdag 3.8, men siden jeg enda ikke har tegn til eggløsningsslim eller noe så er den vel forsinket på SA.

Jeg håper jo selvfølgelig det klaffer denne mnd og at spiren sitter og at jeg slipper flere SA, legene finner jo ingenting galt så vi må jo liksom bare fortsette å prøve...

Jeg hører nok innunder IKM 33, men har ikke meldt meg på enda, men dere hører fra meg om det klaffer..

 

Lykke til videre alle sammen, og mange gode klemmer fra meg

Endret av joha99
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å takk joha99!! :) det var snilt. Jeg hÅÅÅper du følger raskt etter til 1. tri !Vi har jo ogsÅ vært i samme ikm-gruppe før og det hadde vært SÅ moro og koselig Å fortsette sammen! :)

Jeg krysser fingrene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heier på deg, Joha!! :D Spiren MÅ jo bare sitte neste gang, går ikke an å være så uheldig.

Ønsker: Mine falsk positive med cb var såkalte synålstreker, altså ikke like bred som kontrollstreken. Slapp av, du er nok gravid :)

Ikke mye nytt her, bortsett fra at jeg er siiinnsykt trøtt! Holdt på å sovne mens jeg gikk rundt og ryddet i stad :P men det er vel bare nok et pms-tegn :P

SÅ bra at tanta ikke har kommet Dossa - NÅ ER DET DIN TUR! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det joha99. Håper det samme for deg også, at den neste babyen din klorer seg fast der inne!

 

Ellers kan jeg melde om en heftig start på morgenen. Bussen min ble påkjørt bakfra av en bil som kom veldig fort. Hele panseret havna under bussen. Røyk og bildeler overalt. Vær forsiktig i trafikken, damer. Fikk meg et skikkelig kink i ryggen. Aner ikke hvordan det gikk med sjåføren, men han var bevisstløs.

Endret av mei87
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere til dere som har testet positivt :)

Jeg er på dpo 10. ikm fredag. når jeg sammenligner med to tidlgere pp der jeg har hatt el ser jeg at tempen går nedover på dag 10. men idag gikk tempen fra 36,74 til 36,84 :) Håper d er positivt. har heller ikke ømme nippler som jeg pleier etter ikm. de var ømme rundt ikm så ga d seg:) Håper dette går rette veien..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hører ikke til her, men nå er jeg bra spent altså!!!

DOSSA;)!!!!!!

Har du testet? Åh, som jeg håper du har spire i magen nå! Tvi tvi! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er også her inne å sniker litt ;) Krysser fingrene for deg på fredag Cayenne! Så at du hadde planer om å teste da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom igjen Dossa - test test!! :P

Mei: SÅ bra at det gikk noenlunde bra med deg - skummelt i trafikken, ja!

 

Så koselig å se deg Høytoppåfjellet! :D Håper verste kvalmen har gitt seg og at alt står bra til?! :)

 

Ellers ikke noe nytt her, bortsett fra at magen var merkelig flat da jeg kikket i speilet i dag. Pleier være bra oppblåst tre dager før tanta kommer. Hmm. Flink til å lure meg selv antakelig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, nå er jeg ganske deppa. Spotta litt for noen dager siden, og tenkte at det kanskje var den berømte festeblødninga, men i dag, 10dpo så spotter jeg enda mer. Det her helt sikkert TR som har tenkt å komme på besøk litt tidligere enn planlagt :( For det er vel alt for sent med festeblødning på 10dpo..? *sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sannsynlig ikm i dag. Ingen symtomer på tanta. Ingen ømme bryster og ingenting av noen. Fortsatt litt knytninger i livmor. Brystene er "fyldige" og jeg er tom for tester... Lurer på om jeg skal vente til feedag med test i tilfelle ikm er da likevel. Spent altså!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puhh.. tok en CB Digital nå, og det lyste "Gravid 1-2 uker" mot meg:) Så det betyr at jeg idag er 4 uker på vei. Juhuuu :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, tester i morgen, men det blir utpå dagen siden jeg ikke har tester hjemme. Er du med, Dossa?!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det går bedre nå heldigvis :) Den aller verste kvalmen har gått over snart og jeg spyr iallefall ikke lenger! Hipp hipp hurra for det :D

 

Blir spennende å se hva testen din sier i morgen!! Krysser fingrene :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok en billigtest idag som ble negativ :( :(

Men tanta har ennå ikke dukket opp og imorra er jeg på dag 33 noe som aldri har skjedd før. Har ikke hatt lengre syklus enn på 31 dager....tok ikke på testen på morra urin....så øyner et lite lite håp....he he :)

 

Må ut og kjøpe en ny test imorra.

Spent på deg Cayenne :) :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har litt for mye murringer til at jeg liker det. Hva med deg - noen symptomer?

Så bra at du er litt bedre Høytoppåfjellet - snart er det bare fryd og gammen - en stund ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen symptomer på meg ennå....håper bare at kroppen ikke tuller med meg.

Krysse fingra for deg Cayenne :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...