Gå til innhold

IKM uke31


Ønsker3gull

Anbefalte innlegg

Ingenting her enda, men det er uansett for tidlig for min del. Synes godt at tida kunne gått litt raskere til neste uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

enig i det mei8

 

Lykke til alle sammen :-) Snart er det vår uke! Her blir det test tidligst tirsdag! Muligens jeg drØyer det til ikm torsdag og ser det an.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen symptomer her, men går heller ikke å kjenner etter så veldig da jeg vet hvordan kroppen kan lure meg:-/

Ingen pms heller, og ikke ømme pupper slik jeg pleier å få etter eggløsning og frem til mens.

Spennende neste uke som kommer for oss, krysser fingene for oss alle:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så spent! Dere som har ikm tidlig i uka har kanskje begynt å teste? Uutholdelig lenge til jeg kan merke noe som helst enda. *sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nestegang:)

Jeg er så spent! Dere som har ikm tidlig i uka har kanskje begynt å teste? Uutholdelig lenge til jeg kan merke noe som helst enda. *sukk*

 

Jeg har ikm på mandag. Har testet negativt både 9 og 11 dpo. Håper kroppen samarbeider nå etter ma og at tr kommer på mandag. Vet jeg ikke er gravid igjen. Klarer ikke at tr er forsinket og at det tar lenger tid enn nødvendig til neste el. Hadde egentlig termin 8. desember så hver uke er for lenge å vente!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er så spent! Dere som har ikm tidlig i uka har kanskje begynt å teste? Uutholdelig lenge til jeg kan merke noe som helst enda. *sukk*

 

Jeg har ikm på mandag. Har testet negativt både 9 og 11 dpo. Håper kroppen samarbeider nå etter ma og at tr kommer på mandag. Vet jeg ikke er gravid igjen. Klarer ikke at tr er forsinket og at det tar lenger tid enn nødvendig til neste el. Hadde egentlig termin 8. desember så hver uke er for lenge å vente!!!

 

Helt enig, hadde selv egentlig termin 1. januar, så nå vil jeg ha en ny spire snarest mulig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

måtte bare titte innom en kjapp tur og se hvordan det gikk med dere jenter :)

Det har ikke blitt så mye hanky panky da det har vært full rulle fra morgen til kveld, men bortsett fra det så er det jo Deilig å være på ferie. Litt over en uke igjen før hverdagen starter igjen.

Har (nesten) ikke tenkt på babyer og sjekke etter symptomer har jeg ikke tid til... Jeg er hjemme dagen etter ikm så om den ikke har dukket opp har jeg en test liggende hjemme jeg skal bruke!

 

Lykke til jenter :) og fortsatt god sommer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nestegang:)

Det har ikke klaffet for oss denne pp. Ganske forventet siden det nå er 4 1/2 uke siden maen. Siden jeg ikke er gravid igjen roper jeg HURRA for at tr er her, 2 dager tidligere enn ventet! Fryktet en lang unormal syklus, men nå føler jeg kroppen er i rute og jeg er klar for neste pp. Da skal det sitte igjen!! Godt å vite at el kom ca 3 uker etter ma (testet og tempet) og tr 2 uker etter det igjen - lettet:)

 

Lykke til jenter! Håper på mange positive tester for dere:)

 

(Prøvde å kopiere lista, men det ble veldig mye rot så lar det være)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nestegang: Godt å få en bekreftelse på at kroppen funker og er i gjenge igjen! Lykke til neste pp - håper det klaffer for deg da :-)

 

Har på følelsen at jeg må inn i neste pp selv.. Har ømme pupper som vanlig før ikm så den røde tanten er nok på anmarsj. Da jeg var gravid sist var det første symptomet at puppene IKKE var ømme før ikm.

 

Krysser fingrene for oss alle damer!

 

Her er ferien startet så i morgen bærer det til fjells noen dager :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nok ny pp her også. Det er enda noen dager til ikm, men tester blendahvitt med rfsu. De andre gangene det har klaffet har jeg testet positivt 4 dager før ikm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nok det samme her... Idag er det mer enn spotting; tror nesten tanta har kommet alt. Det var tidlig. Da har jeg gått fra syklus på 35 dager sist mnd til 25 dager nå... Blir «spennende» å se hvordan det blir neste gang! Skal jeg bruke gjennomsnitt for å finne ny ikm da, kanskje?

 

Sukk, er bare min 3. pp, men merker jeg er ganske skuffa likevel. Har ikke hatt antydning til pms. Men har spottet litt til og fra helt siden el. Håper det går veien for dere andre, da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er et symptom å være sulten så er hvertfall ikke jeg gravid....

Har knapt spist siden torsdag.

I går kastet jeg opp masse, var helt ødelagt hele dagen, men er fin igjen i dag, så det var noe magegreier tenker jeg. Ingen andre i familien har blitt dårlige, det er egentlig litt rart.

Tenker at det uansett er for tidlig til å være symptom på noe, har ikke ikm før lørdag eller søndag.

 

Ingen som har testet positivt enda?

 

Forrige gang fikk jeg positiv test allerede 8 dpo, så for de som har ikm tidlig i uken kan jo få pos test :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjenner på litt forskjellige symptomer, men det gjør jeg hver gang så det er bare å vente på ikm. Puppene er ikke ømme men litt større. Spent må ja!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 30/7:

*Dossa:)

 

 

Tirsdag 31/7:

* Aurum*Mammamio* 24pp

 

Onsdag 1/8:

 

Torsdag 2/8:

2010mammaen og mailykkeliten

Bumblebee

ast91

 

Fredag 3/8:

*ønsker3gull

*tanken

*klar for nr2

 

Lørdag 4/8:

*Cayenne

*PeppaPig

 

Søndag 5/8:

*elibjo

*mei87

dollypopp

*MrsRose

 

Gravid:

 

Ikke gravid, inn i ny pp

*Nestegang:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her skjer det noe, og jeg er superspent på om det bare er jeg som mistolker, eller om det faktisk er noe på gang. Da jeg ble gravid sist fikk jeg et kraftig fall i blodsukker (har diabetes type 1 og må derfor følge mye med på blodsukker da jeg setter insulinsprøyter), og i dag har jeg hatt unaturlig lavt blodsukker 4 ganger. Forrige gang begynte jeg å merke blodsukkernedgangen en uke før IKM, og det sånn ca der jeg er nå! Jeg er så spent. Enn om det har klaffet igjen?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende:-) jeg har temp på 37grader og er unaturlig varm hele tiden. Håper det er symtom og at det kanskje har klaffet. Har også mens murringer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende:-) jeg har temp på 37grader og er unaturlig varm hele tiden. Håper det er symtom og at det kanskje har klaffet. Har også mens murringer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svak postiv test her i dag :D har ikke IKM før torsdag. Skal teste ikveld igjen så får vi se. Tørr ikke helt å tro det, men så streken gpdt inne på et halv mørkt bad. Skal gi beskjed så fort jeg har testet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er spent på deres vegne:)

Jeg sitter her med vond korsrygg, menssmerter og et skrekkelig dårlig humør. Er ordentlig sur og grinete. Fikk aldri pms- bare tantebesøk en uke for tidlig. Nuvel, er bare å prøve på nytt. :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 30/7:

*Dossa:)

 

 

Tirsdag 31/7:

* Aurum

*Mammamio* 24pp

 

Onsdag 1/8:

 

Torsdag 2/8:

2010mammaen og mailykkeliten

Bumblebee

ast91

 

Fredag 3/8:

*ønsker3gull

*tanken

*klar for nr2

 

Lørdag 4/8:

*Cayenne

*PeppaPig

 

Søndag 5/8:

*elibjo

*mei87

dollypopp

*MrsRose

 

Gravid:

 

Ikke gravid, inn i ny pp

*Nestegang:)

*elibjo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er spent på deres vegne:) Jeg sitter her med vond korsrygg, menssmerter og et skrekkelig dårlig humør. Er ordentlig sur og grinete. Fikk aldri pms- bare tantebesøk en uke for tidlig. Nuvel, er bare å prøve på nytt. :-(

 

Så kjedelig... Men da er det jo like greit at TR kom en uke for tidlig, for da er det en uke mindre å vente på neste el :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sant :-) Og er uansett nærmere målet. Tenker å satse på aksjelegging annenhver dag fra dag 10 eller noe. Skal også ta solvipect nå. Så ikke noe el-slim denne pp, men tok litt solvipect forrige pp, og da så jeg det. Så får ta et par grep, og satse på nytt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til neste pp elibjo!

 

Her er det fortsatt få symptomer, bortsett fra at de vante ømme puppene etter eggløsning ikke har kommet.

Opplevde også et skikkelig stikk i høyre eggstokk for to dager siden. Det var ordentlig vondt, men varte kun et lite sekund. Håper disse to tingene kan bety noe...

 

Lenge å vente til ikm synes jeg. Hele 6 dager til, så fortsatt noen dager til jeg kan teste..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 30/7:

*Dossa:)

 

 

Tirsdag 31/7:

* Aurum

*Mammamio* 24pp

 

Onsdag 1/8:

 

Torsdag 2/8:

2010mammaen og mailykkeliten

Bumblebee

ast91

Mornado

 

Fredag 3/8:

*ønsker3gull

*tanken

*klar for nr2

 

Lørdag 4/8:

*Cayenne

*PeppaPig

 

Søndag 5/8:

*elibjo

*mei87

dollypopp

*MrsRose

 

Gravid:

 

Ikke gravid, inn i ny pp

*Nestegang:)

*elibjo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...