Gå til innhold

IKM uke31


Ønsker3gull

Anbefalte innlegg

Lurer på om min el var 2 dager før og da vil ikm være 2 dager før. Dvs at ikm er onsdag. Lurer meg på å teste i morgen. Hvis tempen er det samme eller høyere skal jeg gjøre det:-) spent:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tenker det samme som deg tanken. Tror jeg også hadde el to dager før, og da ikm onsdag og lurer på om jeg skal svi av en test imorgen.

Jeg har derimot ingen symptomer på å skulle være gravid, men jeg pleier heller å få symptomer før tanta kommer.

Da får jeg bare vondt i magen rett og slett.

Halsbrannen har gitt seg, for jeg drakk ikke så mye brus i helgen;) så der var det heller ikke noe symptom. Hvis det skulle være noe som helst, så er det at jeg denne pp ikke har NOE, men at de andre pp`ene har trodd at det har vært noe siden det har stikket i lysken, oppblåst osv. Denne pp: ingenting.

Jeg tester imorgen tidlig jeg tror jeg. Klarer ikke vente lenger;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke enda, ikm er ikke før onsdag/torsdag. Men hvis tanta kommer på ikm så er neste el 15.aug, da blir jo ikm ca 29.aug? Har alltid testet positivt ganske lenge før ikm tidligere, og nå har jeg såvidt begynt å merke litt tante-symptomer i ryggen.

 

Er ikke du også med i "oss over 30"? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, jeg «meldte» meg nylig inn der :-) Stemmer det, da holder vi uansett kontakten der, helt til vi går videre :-) Havner i ikm uke 35, tror jeg. 27. august. I følge mobil-appene mine. Syklusene mine er ganske på tur etter at jeg sluttet på p-piller, så det strømmet sikkert ikke helt, men hatt ikke noe annet å ta utgangspunkt i. Så da kan jeg like gjerne gjøre det :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

JAAAAA .... :D Jeg er GRAVID!! :)) Testen var positiv imorges! Juhuuuu.. jubelen er sluppet løs i huset. Mannen og jeg er over oss av begeistring:)

Jeg står med ikm fredag 3.august, men var ganske sikker på at jeg hadde el to dager tidligere, så jeg har egentlig ikm på onsdag. Da jeg testet idag da så blir det to dager før ikm, og den ble utrolig nok positiv! :) åh, så glad jeg er! En aprilbaby.. SOM jeg gleder meg!

 

Hvordan går det med deg tanken, har du testet?.. og deg Dossa eller Cayenne??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 30/7:

*Dossa:)

 

 

Tirsdag 31/7:

* Aurum

*Mammamio* 24pp

 

Onsdag 1/8:

 

Torsdag 2/8:

2010mammaen og mailykkeliten

Bumblebee

ast91

Mornado

 

Fredag 3/8:

*ønsker3gull

*tanken

*klar for nr2

 

Lørdag 4/8:

*Cayenne

*PeppaPig

 

Søndag 5/8:

*elibjo

*mei87

dollypopp

*MrsRose

 

Gravid:

*ønsker3gull

 

Ikke gravid, inn i ny pp

*Nestegang:)

*elibjo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ikke innlegget ditt før nå tanken, fordi jeg holdt på å skrive selv, så jeg fikk ikke alle oppdateringene. Det var veldig synd:(

Men det er som du sier håp enda så lenge ikke tanta er kommet. Håper den stygge heksa holder seg unna deg og at du bare testet litt tdilig!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med graviditeten ønsker3gull:-)

 

Kjenner jeg blir litt utålmodig etter å teste nå... Har absolutt ingen symptomer, men heller ikke pms slik jeg pleier så må innrømme at det gir meg et lite håp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Æsj, kom plutselig på at jeg har tatt noen tabletter de siste ukene som inneholder mye wild yam, men som også skal dempe pms symptomer. Sikkert derfor jeg ikke har ømme pupper slik jeg pleier mellom eggløsning og ikm. Da var kanskje ikke manglende pms symptomer noe symptom allikevel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra! Gratulerer så mye, ønsker3gull! Herlig at det har klaffa. Så at ikm uke 30 fikk mange gravide, så håper det blir slik for oss også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra ! :)

To strekar her også :)

 

Mandag 30/7:

*Dossa:)

 

 

Tirsdag 31/7:

* Aurum

*Mammamio* 24pp

 

Onsdag 1/8:

 

Torsdag 2/8:

2010mammaen og mailykkeliten

Bumblebee

ast91

Mornado

 

Fredag 3/8:

*ønsker3gull

*tanken

*klar for nr2

 

Lørdag 4/8:

*Cayenne

*PeppaPig

 

Søndag 5/8:

*elibjo

*mei87

dollypopp

*MrsRose

 

Gravid:

*ønsker3gull

* Aurum

 

Ikke gravid, inn i ny pp

*Nestegang:)

*elibjo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurraaaaa! Gratulerer SÅ masse til dere Ønsker3gull og Aurum!!! :D Så herlig at det endelig klaffet - har ikke dere begge prøvd en liten stund?

 

Har forsøkt å holde meg litt unna bim i ferien, i håp om at det skulle hjelpe ;) Har de vanlige pms-symptomene; ømme pupper, mensmurringer og litt kvalme om jeg legger godviljen til ;) Så det kan vel være begge deler. Har iallfall gjort det som skulle gjøres, med hanky panky annenhver dag fram til el og antakelig en dag over el, om det ikke var to (testet ikke etter el). 9 eller 10 dpo i dag og svir nok av en test i morgen, men har ikke helt trua etter 13 pp :P

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gratulasjoner dere:) jeg går rundt med ETT stort smiiiil her:D

.. og ikke minst.. GRATULERER til deg også Aurum! :)) Juhuuuu... nå er det bare å hive seg over terminklubben for April for oss :)

Om det er noen oppskrift så gjorde jeg det jeg ikke har gjort de andre pp. Denne pp begynte vi med hanky panky med èn gang tanta hadde forsvunnet.. og annenhver dag. Heldigvis elsker man jo å gjøre det, ellers hadde det blitt en mare sikkert;)

Jeg har ikke hatt noen symptomer overhodet denne måneden, ulikt de andre månedene. Jeg tok liksom ikke en test fordi jeg var så uggen, eller fordi det strakk i lysken liksom.

Så i grunn helt motsatt av det man skulle tro;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... men Cayenne... it aint over till its over;) så ledge tanta ikke had kommet, så... :)

Jeg krysser virkelig fingrer og tær for deg! .. også Dossa da! hvor er Dossa?!? hvordan har det gått denne måneden for deg? testet enda?

jeg skulle gjerne hatt de to jeg "connected" først med her inne på BIM med meg over i 1. tri !! Ellers kommer jeg faktisk til å savne dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig da Ønsker - jeg takker ja til invitasjonen og blir svært gjerne med til 1. tri ;) Må si dere er heldige som får aprilbaby ja! :wub: En av mine er født i mars, og da rekker de å bli litt store før sommerferien. Henger ikke i puppen hele tiden lenger, og man har gjerne kommet inn i en rytme. Men hvor er du Dossasnuppa? Kom kom! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååååååå herregud så glad jeg ble da jeg leste på denne tråden :) :) :) Gratulerer så masse Ønsker og Aurum :D :D Er utrolig glad på deres vegne!!!!!! Weeeeeeee for en deilig følelse det må ha vært og sett at testen ble positiv :wub:

Dette unner jeg dere jenter!!!!

 

Jeg har ikke testa ennå. Er på dag 30 og har aldri gått over 31 dager så det blir noen spennende dager frem til onsdag.

Har ikke tanta dukket opp da så blir det en test gitt....he he...

 

Har hatt ferie fra bim......ikke testet etter el men selvfølgelig hatt sex i perioden el skal ha vært så håpet er tilstede.

 

Jeg pleier alltid å ha murringer i magen rett før tanta melder seg men kjenner ikke noe som helst nå....sikkert bare kroppen min som lurer meg....men det gir meg et ør lite håp :)

 

Er forberedt på tantebesøk men håper ho ikke kommer innom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Dossa! :) ÅÅÅ, nÅ hÅper jeg at de uteblivende murringene dine betyr noe veldig positivt!!

Jeg holder nesten pusten til du tester og hÅper du blir med til 1. tri !! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her e testene enda svak postiv, på formiddagsurin :D :D så da begynner jeg å få et ørlite håp her. skal fortsette og teste til ikm på torsdag, og håper at testene bare blir sterkere. ;) og gratulere så mye til ønsker3gull og aurum. :D Håper vi sees på aprilgruppa ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...