Gå til innhold

IKM uke31


Ønsker3gull

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tok en test idag. da tempen fortsatt er høy. Følte meg svimmel og rar i kroppen igår formiddag. Kjøpte meg en kaffe som smakte helt forferdelig. Greide ikke kaffe forje svangerskap heller. Innen tre minutter dukket strek nr to opp. veeeeeldig svak og ikke sikker på om d hva en skygge. men ventet ett minutt til og d er en en strek der. :) Den er skikkelig svak. men trenger ikke myse for å se på den. ser streken i alle slags vinkler.. Men prøver å ikke ta gleden på forskudd. tar en ny test i morgen å ser. ikm er i morgen.

når jeg ser på testen nå er den blitt litt sterkere og d er rosafarge i streken. Blir helt skjelven her. håper bare ikke kroppen tuller med meg nå. Etter over to års prøving, tre dobble pergokurer håper jeg den endelig sitter. x fingrene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi oi oi Klar for nr to - sier et forsiktig gratulerer! :D Du har virkelig fortjent at spira sitter nå!

Jeg måtte brekke meg på badet i morges, men tror det er mye psykisk. Blir kvalm hver mnd før heksa kommer, jeg.. :o Uansett - stikker en tur på apoteket i lunsjpausen. Har du testa, Dossa??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder meg inn her :) Vi har prøvd siden mars i fjor, ettter at vi mistet i uke 22 i februar 2011. Jeg har prøvd det meste nå tror jeg, går på Metformin, prøvd Letrozol og to doble Pergokurer, så håper virkelig at spiren sitter denne gang :) Jeg har ikm i morgen, og er så spent!!!

 

Gratulerer til dere som er gravide! :) Må være utrolig herlig :)

 

Krysser fingrene for oss andre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier forsiktig takk Cayenne :)

 

Tok en til test nå. svak strek der også. :) tok også en el test fra A1 og den er nesten positv. tok en for to dager siden også. da såg jeg så vidt test streken. men idag er den nesten like sterk som kontrollstreken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer klar for nr2:-)

 

Her kom det lyserosa på papiret i dag, så den velkjente spottinga en dag før mens er i gang:-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ongen menssymtomer enda. Fortsatt murring, kramper. Akkurat som jeg kniper magemusklene hele tiden. Orginal ikm er i mirgen. Spent!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ble så lei av den usikkerheten med testene, så tok en digital nå nettopp som viste GRAVID 1-2. :D :D så nå er jeg helt i himmelen. Har egentlig ikke gått helt opp for meg før nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titter innom fra 1 trimester:). Veldig spent på deg Dossa og Cayenne :) Håper virkelig spiren sitter hos dere nå :)

 

Dossa du spådde riktig på meg, så nå er jeg spent på om det er ei jente i vente på meg, som du skrev :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for action i gruppa og alle gravide. :)

 

Jeg skal teste i morgentidlig, er da 12dpo. Den brunlige spottinga har gitt seg igjen, så nå er det bare å krysse fingrene for at det ikke blir noe besøk fra tr i helga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer Ast91! :D

Jeg testa negativt nå nettopp (12 dpo) med A1 så nå har jeg IKKE trua :( Får vente og se om tanta kommer til helga..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått besøk av heksa idag....grrrrr.... :(

Søt du er Ønskespire som titter innom, spennende å se hva som skjuler seg i magen din ;)

 

Cayenne :) ikke gi opp håpet ennå!!

Krysser fingra for deg søta :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neeeeiii Dossa! :(( SÅ kjedelig! :(

Åh, det var veldig leit.

 

.. Cayenne, jeg krysser fortsatt fingrene for deg! 12dpo behøver ikke vise noe pÅ test veit du;)

 

Gratulerer ast91 !! :) Bli med i terminklubben for april da?! :) SÅ kos Å følge hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei Dossa - stor trøsteklem til deg snuppa! :wub: Men som du sier, det skjer sikkert til høsten :D Det kan ta laaang tid for gamle damer som oss, men det ordner seg nok bare man holder ut lenge nok! :D Det har iallfall blitt min filosofi etterhvert ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cayenne og Ønsker :) takk for klemmen :wub:

Du Cayenne...vettu atte du har helt rett mtp filosofien din :D

Vi gamle travere skal få det til til slutt!! Vi bruker bare litt lengre tid enn ønsket ;)

Det blir MAI baby på oss snuppa ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Klar for nr2!! Så herlig :) Gratulerer alle med aprilspire i magen.

 

Kjipt med tantebesøk Dossa, men mai-baby er jo ikke å forrakte ;)

 

ønsker en maibaby på alle dere som går inn i en ny pp nå. Selv holder jeg meg litt avventende... ikm i dag (er iallefall 14 dager siden pos el test) Masse murringer, men ingen tante. Testene er positive, men jeg synes de er så svake? Kan ikke huske at de har vært så svake på ikm før. Selv forrige pp var de sterkere, og da kom tanta etter 3 dager. Så jeg ser det an en ukes tid. Men teknisk sett er jeg vel gravid ja. Kjennes litt i puppene også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk for alle gratulasjoner :D Er akkurat kommen hjem igjen etter å ha fortalt nyheten til foreldrene mine. Kan altså ikke holde noe skjult for de. :P Satt i en hel time før jeg turte å si noe, men nyheten ble altså virkelig godt mottatt ;)

 

Krysser alle fingrene for dere som går inn i ny pp og fortsatt venter på en forhåpenligvis positiv test. ;)

 

Cayenne bare vent å se, går det ikke nå vil det nok skje saker og ting etterhvert;)

 

Bumblebee her synes jeg heller ikke testene er så veldig sterke at det gjør noe, men de har værtfall blitt sterkere i løpet av de siste dagene enn de var i begynnelsen. det var den usikkerheten som gjorde at jeg tok en digital clearblue i dag som viste at jeg var gravid. her kjenner jeg ingen symptomer utenom mensmurringer, litt trøttere, og litt stikkinger i brystene.

 

ønsker3gull, kommer etter i april klubben ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er vel bare litt skeptisk ;) Forrige pp tok jeg også en cb digital for å få det svart på hvitt. Likevel kom tanta da jeg var 4+3. En veldig tidlig sa, eller en kjemisk graviditet. Hadde rukket å glede meg mye de seks dagene jeg hadde positiv test, derfor venter jeg med jubelen en ukes tid. Selvsagt kan det gå galt etter det også, men da vet jeg iallfall at jeg er gravid. Forstå det den som kan :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan godt forstå deg Bumblebee;) skjønner du vil vente før du slipper jubelen løs. Det hadde nok jeg selv gjort også etter å ha mistet tidligere!

 

Selv har jeg tidligere hatt en exu og kjenner jeg bekymrer meg litt ja for om det kan tifeldigvis være slik denne gangen også, selv om min exu var før mine to jenter som etterpå:)

Man er bare littebitt mer skeptisk etter slike opplevelser rett og slett.

Jeg skal bestille privat UL i uke 8, etter avtale med min gynekolog som er spesiallist innen ultralyd. Så håper jeg alt er bra da!

 

Når tester du igjen da Cayenne? :)

 

Det ble da faktisk ganske mange som ble gravide denne pp på denne ikm-gruppa, eller hur?!? ser ikke noen oppdatert liste.. noen som vet hvilken side den er på så slipper jeg å bla i hundre år.. ? hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testoman som jeg er tok jeg en test nå i kveld også. Og den er positiv. men svakere nå en den jeg tok tidligere idag. men er ganske utvannet urin. Streken er klar og rosafarget. Så jeg er vist GRAVID :D

Tar en ny test i morgen tidlig. Har en digital også liggende.

 

 

Mandag 30/7:

*Dossa:)

 

 

Tirsdag 31/7:

* Aurum

*Mammamio* 24pp

 

Onsdag 1/8:

 

Torsdag 2/8:

2010mammaen og mailykkeliten

Bumblebee

ast91

Mornado

 

Fredag 3/8:

*ønsker3gull

*tanken

 

Lørdag 4/8:

*Cayenne

*PeppaPig

 

Søndag 5/8:

*elibjo

*mei87

dollypopp

*MrsRose

 

Gravid:

*ønsker3gull

* Aurum

*Mornado

* ast91

*klar for nr2

 

Ikke gravid, inn i ny pp

*Nestegang:)

*elibjo

*2010mammaen og mailykkeliten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...