Gå til innhold

IKM uke31


Ønsker3gull

Anbefalte innlegg

Er det mange som bruker fertilitetsmontior her?

Jeg bruker den for sørste gang nå. Ganske sikker på at det kommer 3 streker i morgen, har hatt 2 streker flere dager nå. Så da er det bare å fortsette jobbingen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bruker fertilitetsmonitor:) Er i min 3.pp, og fikk denne mnd første gang maks på monitoren. De to første mnd viste den høy leeeenge, men aldri maks. gikk tom for testpinner, plutselig, da, så får ikke fulgt opp ordentlig. Og har ikke lyst til å bestille nye helt enda; håper jo at jeg ikke skal få bruk for dem;-)

 

Har ikke hatt tydelig tempøkning enda, så er usikker på om jeg er på dag 20 eller 4 dpo... Har INGEN symptomer på noe som helst, iallfall:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kan jeg vel trygt si at EL er over for denne gang;) .. og det er den vel for de fleste nå , eller?!?

Nå er det bare å vente i spenning i to uker. Jeg skal prøve å ikke lete etter symptomer. Føler jeg har gjort akkurat det hver måned og trodd jeg har hatt en spire i magen.. men den gang ei:(

Så denne gangen skal jeg prøve å slappe litt mer av og ta det litt mer som det kommer. Selv om jeg kjenner at jeg er ordentlig, ordentlig gira på at det skjer noe i løpet av denne eller de neste få månedene! :)

Jeg melder helt klart ifra dersom jeg mener jeg har noen symptomer altså.. men skal ikke lete med lys og lykte for å finne dem denne gangen.

 

Lykke til alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i gården er vel EL i dag eller i morgen. Vi har hatt sex annenhver dag siden tirsdag, men i morgen slipper nok ikke min kjære unna. Må legge noen aksjer "to the bitter end". Jeg vil så inderlig bli gravid igjen - med en sterkere spire.

 

Skal prøve å ikke kjenne etter symptomer her heller, men det blir nok vanskelig. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eggløsning i dag eller i morgen her også! Vi har lagt aksjer daglig de tre siste dagene og må vel stå på i kveld og morgen også;-)

 

Har som flere nevner lett etter symptomer de forrige pp, og trodd helt seriøst at jeg var gravid... Må si jeg har lært litt av det, at når man kjenner så vanvittig godt etter på kroppen sin kjennes både det ene og andre. Så denne pp skal jeg gjøre som dere- nemlig slappe av og ikke kjenne så godt etter. Ta det som det kommer, det skjer når det skjer! (Ja da, letter sagt enn gjort;-)).

 

Ha noen fine uker frem til ikm jenter:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

El er over her også og vi fikk bare til en runde. Ikke særlig stor sjans for klaff, men vi får se. Lykke til jenter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mandag 30/7:

*Dossa:)

Tirsdag 31/7:

* Aurum*Mammamio* 24pp

 

Onsdag 1/8:

 

Torsdag 2/8:

2010mammaen og mailykkeliten

Bumblebee

ast91

 

Fredag 3/8:

*ønsker3gull

*tanken

 

Lørdag 4/8:

*Cayenne

*PeppaPig

 

Søndag 5/8:

*elibjo

*mei87

dollypopp

 

Gravid:

 

Ikke gravid, inn i ny pp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er nok el over for denne gangen her også. Blir spennende å se i uke 31 hvor mange herfra som går videre til april 2013 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nestegang:)

Melder meg inn hos dere:) litt sent men er så usikker på datoene siden det er første syklus etter ma. Hvis jeg beregner tr 14 dager etter el er ikm mandag! Fint om noen kan legge meg inn for får ikke kopiert lista fra mobilen.

 

Lykke til i dagene fremover jenter!!

 

Noen tidlig testere her? Selv tror jeg jeg kommer til å teste 11-12 dop:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder meg inn hos dere:) litt sent men er så usikker på datoene siden det er første syklus etter ma. Hvis jeg beregner tr 14 dager etter el er ikm mandag! Fint om noen kan legge meg inn for får ikke kopiert lista fra mobilen.

 

Lykke til i dagene fremover jenter!!

 

Noen tidlig testere her? Selv tror jeg jeg kommer til å teste 11-12 dop:)

 

Hei og velkommen. Er i samme båt vi to da. Første gang etter MA her også. Det blir spennende, leser at folk skriver det er lettere å bli gravid etter abort. Håper det stemmer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nestegang:)

Melder meg inn hos dere:) litt sent men er så usikker på datoene siden det er første syklus etter ma. Hvis jeg beregner tr 14 dager etter el er ikm mandag! Fint om noen kan legge meg inn for får ikke kopiert lista fra mobilen.

 

Lykke til i dagene fremover jenter!!

 

Noen tidlig testere her? Selv tror jeg jeg kommer til å teste 11-12 dop:)

 

Hei og velkommen. Er i samme båt vi to da. Første gang etter MA her også. Det blir spennende, leser at folk skriver det er lettere å bli gravid etter abort. Håper det stemmer :)

 

Håper også det stemmer!! Krysser fingrene for at det klaffer i løpet av de første månedene:) har klaffet i 2 pp de to gangene jeg har vært gravid. Utålmodig!!!!

Når hadde du ma? Og hvor langt var du? Vi hadde en ma i uke 17 i slutten av juni. El ca 3 uker etter aborten.

 

Krysser fingrene:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var 9+2 og hadde MA i månedsskiftet mai/juni. Ventet på første mens. Den kom endelig og nå er jeg veldig glad for å være prøver igjen. Spiren vi mista satt i 1.pp. Spent på om det går like lett nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 30/7:

*Dossa:)

*Nestegang:)

 

Tirsdag 31/7:

* Aurum*Mammamio* 24pp

 

Onsdag 1/8:

 

Torsdag 2/8:

2010mammaen og mailykkeliten

Bumblebee

ast91

 

Fredag 3/8:

*ønsker3gull

*tanken

 

Lørdag 4/8:

*Cayenne

*PeppaPig

 

Søndag 5/8:

*elibjo

*mei87

dollypopp

 

Gravid:

 

Ikke gravid, inn i ny pp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mandag 30/7:

*Dossa:)

*Nestegang:)

 

Tirsdag 31/7:

* Aurum*Mammamio* 24pp

 

Onsdag 1/8:

 

Torsdag 2/8:

2010mammaen og mailykkeliten

Bumblebee

ast91

 

Fredag 3/8:

*ønsker3gull

*tanken

*klar for nr2

 

Lørdag 4/8:

*Cayenne

*PeppaPig

 

Søndag 5/8:

*elibjo

*mei87

dollypopp

 

Gravid:

 

Ikke gravid, inn i ny pp

 

 

Positiv el test igår. Satser på full klaff denne pp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg inn på denne jeg også, selvom jeg er usikker på syklusen da jeg er i 1 pp etter pilleslutt. Etter harde beregninger skal IKM være søndag 5/8:

 

Mandag 30/7:

*Dossa:)

*Nestegang:)

 

Tirsdag 31/7:

* Aurum*Mammamio* 24pp

 

Onsdag 1/8:

 

Torsdag 2/8:

2010mammaen og mailykkeliten

Bumblebee

ast91

 

Fredag 3/8:

*ønsker3gull

*tanken

*klar for nr2

 

Lørdag 4/8:

*Cayenne

*PeppaPig

 

Søndag 5/8:

*elibjo

*mei87

dollypopp

*MrsRose

 

Gravid:

 

Ikke gravid, inn i ny pp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen!

 

Jeg går og tenker at vi burde lagt flere aksjer enn det som ble gjort før el. Håper det var nok :P

 

Nå har endelig sola funnet veien til trøndelag, så nå blir det grilling :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag hatt jeg også jogga! Har en sprek søster som skulle teste sin nye jogge-sportsvogn til sin baby på 19 mnd, så hun dro med seg meg og hunden. Gikk selvfølgelig mer en vi jogga, men dette er virkelig sensasjonelt. Det som bedre er; jeg kunne faktisk tenke meg å gjenta bedriften :-) Måtte bare skryte litt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det fint lite jogging! ;) jeg skulle nok ikke lovet meg bort:D

.. men det er virkelig nok å gjøre, så jeg får se hva jeg får til av jogging og trening gitt;)

 

Men her er det heller ingen symptomer på noe svangerskap enda. Litt tidlig å forvente kanskje også men:D

Føles som jeg er litt på pinebenken kjenner jeg. Huff. Noen andre som venter fælt og mest går rundt og tenker på spire i magen?;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det fint lite jogging! ;) jeg skulle nok ikke lovet meg bort:D .. men det er virkelig nok å gjØre, så jeg får se hva jeg får til av jogging og trening gitt;) Men her er det heller ingen symptomer på noe svangerskap enda. Litt tidlig å forvente kanskje også men:D FØles som jeg er litt på pinebenken kjenner jeg. Huff. Noen andre som venter fælt og mest går rundt og tenker på spire i magen?;)

 

Jeg lurte dere til å skrive om trening, men har ikke vært særlig flink selv. Ble en tur på 4km i går, men ellers ingenting siden tidlig forrige uke. Får vel hive meg ut igjen etter jobb i morgen.

 

åjaaa, dagene går kjempesakte! Jeg tenker bare på graviditet og baby. Slitsomt, hehe. Stakkars mannen i huset, han blir litt lei. Men samtidig tror jeg han liker det. Han har bursdag i august og da jeg spurte han hva han Ønsket seg så sa han "Jeg Ønsker meg et barn". :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nestegang:)

Her er det fint lite jogging! ;) jeg skulle nok ikke lovet meg bort:D

.. men det er virkelig nok å gjøre, så jeg får se hva jeg får til av jogging og trening gitt;)

 

Men her er det heller ingen symptomer på noe svangerskap enda. Litt tidlig å forvente kanskje også men:D

Føles som jeg er litt på pinebenken kjenner jeg. Huff. Noen andre som venter fælt og mest går rundt og tenker på spire i magen?;)

 

Tenker på det konstant og har gjort det siden maen:) er 9 dpo i morgen og vurderer å svi av en billigstrimmel... Testet tidlig positivt sist så prøver nok lykken i morgen tidlig og krysser fingrene!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen her :( Har halsbrann innimellom men tror det er all brusdrikkingen i sommer:( hadde seriøst MYE halsbrann i de to forrige svangerskapene, men det begynte i så fall ikke så tidlig. Tror det var i uke 11 og 14 og varte hele svangerskapene ut.

 

Så, ingen symptomer her desverre. Men håper heller at det er tidlig enn at det ikke er noe der;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er svolten! Og et mykje meir enn før.

Kjenner på ryggsmerter i korsryggen no og då, og litt stikkningar/murringar i nedre mageregion.

 

Tar litt lettare til tårene, og puppane kan vere litt ømme om eg kjenner etter. men det er dei før mensen uansett.

 

Veldig oppblås til tider, og luftig :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt ingen symptomer på noe som helst! Ingen tegn til pms, heller... Så får nå se. Tror ikke det har gått veien, men vet ikke hvorfor jeg tror det. :-\

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...