Gå til innhold

Forbaskede kattefille!!!

Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

kjenner jeg fikk en annen formening om deg nå enn den jeg hadde. Og den er ikke positiv. gratulerer, du fikk oppmerksomheten du er ute etter, bortsett fra at den ikke stiller deg i ett bra lys da!

Videoannonse
Annonse
Gjest Heartbroken
Skrevet

Jeg kjenner jeg blir kvalm av slike mennesker som deg heartbroken. det værste er at jeg tror ikke du gikk inn for å provosere, men at du faktisk er så arrogant og ekkel som du fremstiller deg som! lavmål!

Og du er sikkert kjempesøt!

Gjest Heartbroken
Skrevet

kjenner jeg fikk en annen formening om deg nå enn den jeg hadde. Og den er ikke positiv. gratulerer, du fikk oppmerksomheten du er ute etter, bortsett fra at den ikke stiller deg i ett bra lys da!

Neiånei! En anonym som ikke liker meg lenger!!!!

HULK......

Skrevet

Kjempe søt er vel å ta i, men søt kan jeg hvertfall si at jeg er:) Og jeg hører det med gjevne mellomrom også :D

KLEMMER FRA DIN BESTEVENN 20:21:*

<3 bff<3

Skrevet

er nok flere som ikke liker deg heartbroken...

mye dumheter du kommer med.

Skrevet

Hehe hurra for patetiske mennesker som deg! Gud som noen husmødre (sig deg) her inne kjeder seg ,. jaja får håpe du har kost deg masse i kveld, med alle hat meldingene du har fått (og fortjent)

Gjest Heartbroken
Skrevet

er nok flere som ikke liker deg heartbroken...

mye dumheter du kommer med.

Tror du virkelig det altså? Har du hatt spørreundersøkelse kanskje?

Jeg aner ikke hvem som liker deg eller ikke, siden du er enda mer anonym enn meg ;) men det finnes helt sikkert de som syns du er ok også :)

Gjest Heartbroken
Skrevet

Hehe hurra for patetiske mennesker som deg! Gud som noen husmødre (sig deg) her inne kjeder seg ,. jaja får håpe du har kost deg masse i kveld, med alle hat meldingene du har fått (og fortjent)

Så fordi jeg ikke liker katter, fortjener jeg hatmeldinger? Håper virkelig ikke du praktiserer det mot alle du er uenige med i livet!

Gjest meg mamma?
Skrevet

Synes du er litt stusselig jeg Heartbroken

Gjest sug lut
Skrevet

Så fordi jeg ikke liker katter, fortjener jeg hatmeldinger? Håper virkelig ikke du praktiserer det mot alle du er uenige med i livet!

Gratulerer med haterne, Heartbroken :) Slit dem med helsa :D
Gjest Lykkeliggift_
Skrevet

jeg er så enig med trådstarter!

jeg er veldig glad i dyr, og har hund, og har hatt hest tidligere, og er generelt sett glad i alle dyr, også katter.

MEN katter som pisser og driter i hagen min, legger seg i hagemøblene, tråkker på bilen, skraper ogg busker/vegger/hagemøbler osv, det tåler jeg IKKE!

jeg er an av de som med meget god samvittighet retter hageslangen mot nabokatten om den kommer inn på eiendommen, som gladelig lar bikkja si fra at dette er dens eiendom, og gjerne også lar bikkja jage katten ut av hagen (men ikke lenger), og hadde jeg fått tak i kattekreket i det den lå i mine hagemøbler, så hadde den katten fått seg en real flytur!

naboen må gjerne ha katt, men da får den la være å plage meg!

Dyreplager

Ikke fortell meg at hunden din aldri bjeffer. Tok du vekk hestebæsjen når du var ute med hesten din der andre folk ferdes?

min hund er trent til ikke å bjeffe, og nei, den gjør det faktisk ikke, med unntak av når den jakter, noe jeg syns er helt ok, da det skjer så sjelden, at det ikke plager noen.

Hunden min bades med jevne mellomrom, og den befinner seg nå vikrelig bare i MIN leilighet - med andre ord plages ingen av den evt. lukten andre enn meg og min familie.

og ja ansvarlige hesteeriere hopper av hesten, og sparker hestebæsjen ut i grøfta, slik at det ikke ligger midt i veien, og slikl at færest mulig skal risikere å tråkke i det.

og siden når ville det å hive katten ut av mine hagemøbler skadet den...?

katter lander på beina, og med mindre man bor høyt opp (og da ville jo ikke katten kommet opp på verandaen min) så er ikke dette skadelig for katten utover at den får seg en ubehagelig opplevelse.

Det var du som skrev at du hadde gitt katten en real flyvetur, og det er dyremishandling

Så du plukket ikke hestedritten etter deg nei. Slik at for eksempel små barn som akkurat har lært seg å sykle eller undersøker grøfta, tråkker i dritt. Priceless. Og du prater om KATTEbæsj? Som er sånn ca 10 ganger mindre?

Skrevet

jeg er veldig glad i dyr, og har hund, og har hatt hest tidligere, og er generelt sett glad i alle dyr, også katter.

MEN katter som pisser og driter i hagen min, legger seg i hagemøblene, tråkker på bilen, skraper ogg busker/vegger/hagemøbler osv, det tåler jeg IKKE!

jeg er an av de som med meget god samvittighet retter hageslangen mot nabokatten om den kommer inn på eiendommen, som gladelig lar bikkja si fra at dette er dens eiendom, og gjerne også lar bikkja jage katten ut av hagen (men ikke lenger), og hadde jeg fått tak i kattekreket i det den lå i mine hagemøbler, så hadde den katten fått seg en real flytur!

Dyreplager

Ikke fortell meg at hunden din aldri bjeffer. Tok du vekk hestebæsjen når du var ute med hesten din der andre folk ferdes?

min hund er trent til ikke å bjeffe, og nei, den gjør det faktisk ikke, med unntak av når den jakter, noe jeg syns er helt ok, da det skjer så sjelden, at det ikke plager noen.

Hunden min bades med jevne mellomrom, og den befinner seg nå vikrelig bare i MIN leilighet - med andre ord plages ingen av den evt. lukten andre enn meg og min familie.

og ja ansvarlige hesteeriere hopper av hesten, og sparker hestebæsjen ut i grøfta, slik at det ikke ligger midt i veien, og slikl at færest mulig skal risikere å tråkke i det.

katter lander på beina, og med mindre man bor høyt opp (og da ville jo ikke katten kommet opp på verandaen min) så er ikke dette skadelig for katten utover at den får seg en ubehagelig opplevelse.

Det var du som skrev at du hadde gitt katten en real flyvetur, og det er dyremishandling

Så du plukket ikke hestedritten etter deg nei. Slik at for eksempel små barn som akkurat har lært seg å sykle eller undersøker grøfta, tråkker i dritt. Priceless. Og du prater om KATTEbæsj? Som er sånn ca 10 ganger mindre?

Nå finner man vel som regel hestebæsj på offentlige veier, men jeg syns også at hesteeigere burde være mye flinkere til å fjerne sporene etter seg.

Men det er hull i hodet å sammenligne det med at folk får sine private hager pepret med kattebæsj og tiss, i mine øyne.

Hva er det med dere katteeigere som ærlig og oppriktig syns det er helt ok at dyrene deres forpester nærmiljø?

Og vær så snill, ikke kom med kattehaterargumentet! Det er såååå last year, og vi trenger faktisk ordentlige argumenter for å skjønne hvordan dette kan være, ikke bare ok, men faktisk helt greit!

Skrevet

Nå har ikke jeg lest alle innleggene, men kan si meg veldig, veldig enig med HI. Hva er forskjellen på en liten hund og en katt?Hvorfor skal det være greit med katter som valser rundt og bæsjer i andres hager, men ikke hunder? Legger en hund igjen en klatt må man plukke opp, hvorfor skal man ikke plukke opp etter katten sin? Et husdyr er et husdyr, det er ikke et vilt dyr. Katter hører til på landet, der kan de slippes ut, de kan kose seg i marka og i skogen, fange mus og slippe å rote i andres hager!

Selv bor jeg i et boligfelt med både eneboliger og rekkehus som nærmeste naboer, og jeg tror nesten at ALLE naboene våre har katt, både en og to katter hver. Og hvor slipper de bæsjeklatten sin? Selvfølgelig i VåR hage, for her bor det jo ingen som markerer territoriet sitt!! Hadde vi hatt lyst på dyr selv (og ikke vært allergiske) hadde vi skaffet oss et dyr. Men hvorfor i alle dager må vi være nødt til å ta jobben som katteeierne slipper???? Har man dyr har man ansvar! Det er for lettvindt å slippe dyret sitt ut for å bæsje i naboens hage! Vi har barn, barn som krabber rundt og som tråkker rundt, og som tilfeldigvis tråkker i besjeklattene...som ligger i vår inngjerdete hage. Forferdelig!

Uten å overdrive, hver vår må vi spa opp bortimot 50!!! katteklatter i hagen og gårdsplassen når snøen smelter. Synes dere katteelskere at dette virkelig er greit? Når dere ser naboen måtte bruke tid på å rydde opp etter deres dyr, føles dette helt ok? Jeg synes nemlig ikke det er greit, men det bør være greit å slippe sine egne unger ut i sin egen hage for å leke, uten å måtte gå over og plukke opp nabokattenes sine bæsjer!

Skrevet

Men herregud. Om dere som ikke fordrar katter bare bruker de små grå, så kan dere enkelt bruke noen knep som holder kattefaen borte. Je kan ikke fordra de ekle hårkladdene selv.

Vann med sitronsyre i, sprut på dem hver gang de er i nærheten.

Katt vekk middel fungerer litt. kast digre bøtter med vann på dem, og skrik og fekt med armer å bein. plant kattemynte i katteeiers eiendom.. hehe så kan kattene sverme i dems hage.. Her vi bor er det kjent for å være sykt mye katter. Og jeg ville aldri gjort det, men noen ganger fantaserer jeg om å kvitte meg med dyra på egenhånd. Spesiellt da dem pisser ned tingene til jentungen på vår veranda, og bruker DøRMATTA som do. Faktisk, jeg hadde nok tuppa katta til månen hadde jeg tatt den på fersken. Så finne rjeg det helt fatastisk morsomt når noen skal fortelle meg at de motbydelige hårballene er like mye verdt som mennesker.. alvorlig talt. hehe

Visste du at sitron er GIFTIG for katter? Si meg, er du ikke riktig bevart?

Hvor i all verden har du det fra? Dummeste jeg har hørt i mitt liv. De anbefaler faktisk å smøre inn pelsen med sitron som et naturlig flått middel. Idiot!

http://www.aspca.org...ants/lemon.aspx

Istedenfor å være frekk kan du jo heller bruke tiden din på å lære noe nytt. Sitron er giftig for katter.

å ete ja ditt brødhue! hahaha! Jeg DAUER!

Gjest Lykkeliggift_
Skrevet

Dyreplager

Nå finner man vel som regel hestebæsj på offentlige veier, men jeg syns også at hesteeigere burde være mye flinkere til å fjerne sporene etter seg.

Men det er hull i hodet å sammenligne det med at folk får sine private hager pepret med kattebæsj og tiss, i mine øyne.

Hva er det med dere katteeigere som ærlig og oppriktig syns det er helt ok at dyrene deres forpester nærmiljø?

Og vær så snill, ikke kom med kattehaterargumentet! Det er såååå last year, og vi trenger faktisk ordentlige argumenter for å skjønne hvordan dette kan være, ikke bare ok, men faktisk helt greit!

Jeg har ikke katt. Men har tråkket i hunde- og hestedritt mange ganger, og her hos oss plukker INGEN etter gampene sine.

Skrevet

Det er ikke sosialt akseptert å ikke like katter, Heartbroken.

Og skulle du ha noe vondt å si om dyrearten, så kommer klørne ut hos alle katteelskere.

Mange syns slanger og edderkopper er søte og koselige dyr. Jeg for min del syns de er ekle og ufyselige.

Mange syns katter er fantastiske dyr. Jeg for min del syns ikke det. De kan være søte, for all del, men jeg syns de er utilregnelige og skumle. I tillegg til at de er overalt, gjør fra seg overalt og generelt ser ut til å være allemannseie.

Det at jeg ikke liker katter, betyr ikke at jeg vil katter noe vondt. Jeg vil bare ikke ha katter i hagen min, på bilen min eller i huset mitt. Jeg gjør det jeg må for å holde katter unna i så måte (men selvfølgelig ikke noe som gjør katten vondt!!!)

Og jo, katter kan lage merker på biler. å hevde noe annet blir bare for dumt. Den har da klør!

Jeg skulle likt å sett hvordan reaksjonen ble dersom naboens rottweiler satt på taket på den helt nye og selvfølgelig superdupersikre bilen til katteelsker-dibberen. Eller hvis naboens hund jaget lille søte kittekatt opp i et tre slik at den ikke turde å komme ned. Da burde nok knapt nok hunden ha livets rett, om jeg ikke tar feil.

Og for ordens skyld. Jeg er en dyreelsker av rang. Hunder <3

Skrevet

Jeg orket ikke lese mer enn halve side 1, men jeg er enig med Heartbroken 100%!!

Med fare for å bli skutt på åpen gate nå, men jeg rett og slett misliker katter, ser ikke sjarmen. Dessuten er jeg hyperallergisk mot pelsdyr. Nabokattene skraper opp bilen, driter ned plenen og blomsterbed, for ikke å snakke om sandkassa ungene leker i. Beklager at jeg støter noen nå, men jeg syns de er ekle (er forsåvidt ikke noe dyremenneske generelt, liker ikke hunder spesielt mye heller). Ikke kan jeg la vogna til vesla stå utenfor heller, for da er den garantert full av kattehår og kattePISS!! Og hvorfor kan de ikke markere rundt sin egen dør istedenfor rundt mín dør? Naboens katt skrapte t.o.m opp veggen min fordi den pleide å hoppe opp på verandaen min og klatret opp langs takrenna for å komme opp til naboen over. Og hvem ble stående å reparere og beise veggen? Ikke naboen ihvertfall!!

Er helt enig i at det er noe dritt at vi som VELGER å ikke ha husdyr må slite med konsekvensene av andres dyr. Dere kan argumentere alt dere vil for at man ikke kan kontrollere hvor en katt går, at det ikke er verre enn å ha unger eller hunder osv osv. Men det er ikke det som er poenget. Poenget mitt er at det er DU som velger å ha katt, ikke jeg. Hvorfor skal JEG slite med at DIN katt driter ned hagen min osv? Hadde du likt om mine unger driter ned dín hage opptil flere ganger i uka? Neppe... (siden det dras sammenligning mellom dyr og barn, mener jeg).

Og hvorfor skal jeg som har kraftig astma finne meg i at dere som røyker damper rett utenfor inngangen til butikker slik at jeg får den ekle røyken deres inne i lungene mine? Det er ikke jeg som valgte å puste inn denne røyken og få anfall! Det samme gjelder 40 år gamle berter som dynker seg i parfyme og ikler seg hullkort for å ligne en 20-åring. Folk som har dårlig kroppslukt eller kraftig svettelukt og tar offentlig transport, hvorfor skal jeg lukte på drittlukta deres da?

Hvorfor skal jeg lukte gammel sprit og overvære hensynsløs oppførsel på dem som drikker seg dritings offentlig i syden? And the list goes on...

Tuller du nå? Sammenligner du dette?

Jeg får ikke gjort noe med hva andre gjør og ihvertfall ikke på offentlige områder, men jeg forventer faktisk å ha råderett over min egen eiendom og hage. Jeg har tross alt flere mill i gjeld på huset, så å ihvertfall kunne ha vogna på trappa, hageputene ute, ungene skal kunne gå barbeint i gresset i VåR hage uten spor etter nabokatta, syns du det er for mye å be om? Hadde naboen klaget over sigarettrøyk som kom inn hos dem om jeg røyker utenfor, så hadde jeg selvfølgelig flyttet meg. Jeg blåser fullstendig i at det er katter rundt meg så lenge de ikke driter hos meg. Skjønner du hva jeg prøver å si?

Du virker helt patetisk som bruker sp mye energi på dette!

Nei du kan ikke kontrollere katter! Eller duer. Eller rev. Eller elg. De går stort sett der de ønsker og har lov til å gjøre det. DU må sikre din eiendom for å slippe dette. DU må puste dypt å finne noe saklig å irritere deg over.

Klarer du ikke å forholde deg til denne problemstillingen får du begynne å jobbe politisk for å endre lovverket. Slik det er idag må du avfinne deg med realitetene.

Gjest sug lut
Skrevet

Det koker ned til råderett over egen eiendom. Kommer katten din inn til meg er det ditt problem hva som skjer med den. Er den hos deg er den ditt kjæledyr og jeg bryr meg filla.

Gjest sommerfuggel i vinterland
Skrevet

Jeg orket ikke lese mer enn halve side 1, men jeg er enig med Heartbroken 100%!!

Med fare for å bli skutt på åpen gate nå, men jeg rett og slett misliker katter, ser ikke sjarmen. Dessuten er jeg hyperallergisk mot pelsdyr. Nabokattene skraper opp bilen, driter ned plenen og blomsterbed, for ikke å snakke om sandkassa ungene leker i. Beklager at jeg støter noen nå, men jeg syns de er ekle (er forsåvidt ikke noe dyremenneske generelt, liker ikke hunder spesielt mye heller). Ikke kan jeg la vogna til vesla stå utenfor heller, for da er den garantert full av kattehår og kattePISS!! Og hvorfor kan de ikke markere rundt sin egen dør istedenfor rundt mín dør? Naboens katt skrapte t.o.m opp veggen min fordi den pleide å hoppe opp på verandaen min og klatret opp langs takrenna for å komme opp til naboen over. Og hvem ble stående å reparere og beise veggen? Ikke naboen ihvertfall!!

Er helt enig i at det er noe dritt at vi som VELGER å ikke ha husdyr må slite med konsekvensene av andres dyr. Dere kan argumentere alt dere vil for at man ikke kan kontrollere hvor en katt går, at det ikke er verre enn å ha unger eller hunder osv osv. Men det er ikke det som er poenget. Poenget mitt er at det er DU som velger å ha katt, ikke jeg. Hvorfor skal JEG slite med at DIN katt driter ned hagen min osv? Hadde du likt om mine unger driter ned dín hage opptil flere ganger i uka? Neppe... (siden det dras sammenligning mellom dyr og barn, mener jeg).

Og hvorfor skal jeg som har kraftig astma finne meg i at dere som røyker damper rett utenfor inngangen til butikker slik at jeg får den ekle røyken deres inne i lungene mine? Det er ikke jeg som valgte å puste inn denne røyken og få anfall! Det samme gjelder 40 år gamle berter som dynker seg i parfyme og ikler seg hullkort for å ligne en 20-åring. Folk som har dårlig kroppslukt eller kraftig svettelukt og tar offentlig transport, hvorfor skal jeg lukte på drittlukta deres da?

Hvorfor skal jeg lukte gammel sprit og overvære hensynsløs oppførsel på dem som drikker seg dritings offentlig i syden? And the list goes on...

Tuller du nå? Sammenligner du dette?

Jeg får ikke gjort noe med hva andre gjør og ihvertfall ikke på offentlige områder, men jeg forventer faktisk å ha råderett over min egen eiendom og hage. Jeg har tross alt flere mill i gjeld på huset, så å ihvertfall kunne ha vogna på trappa, hageputene ute, ungene skal kunne gå barbeint i gresset i VåR hage uten spor etter nabokatta, syns du det er for mye å be om? Hadde naboen klaget over sigarettrøyk som kom inn hos dem om jeg røyker utenfor, så hadde jeg selvfølgelig flyttet meg. Jeg blåser fullstendig i at det er katter rundt meg så lenge de ikke driter hos meg. Skjønner du hva jeg prøver å si?

Nei du kan ikke kontrollere katter! Eller duer. Eller rev. Eller elg. De går stort sett der de ønsker og har lov til å gjøre det. DU må sikre din eiendom for å slippe dette. DU må puste dypt å finne noe saklig å irritere deg over.

Klarer du ikke å forholde deg til denne problemstillingen får du begynne å jobbe politisk for å endre lovverket. Slik det er idag må du avfinne deg med realitetene.

Jasså gitt, er du ikke ferdig ennå? ;)

Gjest sug lut
Skrevet

Pussig å sette husdyret ditt på linje med villdyr og samtidig insistere på at andre må tolerere den i sin hage, på sin trapp og i sine blomsterbed bare fordi du velger å ha den løs. I så fall er det like naturlig for min vorsteher å jage og drepe katt, det er bare i dens natur, mendet er vel greit og trenger ikke kontrolleres?
Skrevet

Har du en hjerneskade?? du er jo rett og slett livredd for katter.De kommer sikkert til å ``plage``deg skikkelig,stakkars deg.Hva med alle fuglene som driter over alt? katter har hvertfall vett nok til å grave ned bæsjen sin.

Har du ikke andre viktigere ting å bekymre deg for? nå slipper du hvertfall å ha en masse rotter i nabolaget.

Skrevet

Jeg kunne tenkt meg å drept mennesker som kommer inn på min eiendom.

Skrevet

Si meg, hvordan sikrer man eiendommen sin mot katter? Gjerder inn eiendommen? Katter hopper bare over.

Vi hadde kun en liten terasse i 2.etg. som hage i en tidligere leilighet. Katten måtte gå opp på baksiden av huset, klatre over taket og ned på terassen fra taket. Og det gjorde den!! Og der bæsjet den. Stort sett hver eneste dag! Vi skremte den vekk så mange ganger at jeg ikke har tall på det, sprayet og styrte. Men den brukte altså terassen vår (fremdeles i 2.etg.!) som toalett. Sitt private sådan.

Fortell meg i hvilken verden dette er ok? Hadde det vært et vilt dyr, så hadde den ikke fått holde på sånn, men katter må man tydeligvis bare stryke med hårene. Forklar meg gjerne hvorfor!

Og hyller man ikke katten som guds gave til jordens overflate, så eier man ikke empati og er dyreplager. Jøsses meg!!

Forøvrig må jeg få si meg enig med luten. Er katten hos deg, så er jeg likeglad, kommer den til meg og forpester min eiendom, så er den mitt problem og jeg kan løse det problemet slik jeg vil. (Men jeg påpeker igjen, som før, at jeg aldri ville gjøre skade på katten!)

Skrevet

Si meg, hvordan sikrer man eiendommen sin mot katter? Gjerder inn eiendommen? Katter hopper bare over.

Vi hadde kun en liten terasse i 2.etg. som hage i en tidligere leilighet. Katten måtte gå opp på baksiden av huset, klatre over taket og ned på terassen fra taket. Og det gjorde den!! Og der bæsjet den. Stort sett hver eneste dag! Vi skremte den vekk så mange ganger at jeg ikke har tall på det, sprayet og styrte. Men den brukte altså terassen vår (fremdeles i 2.etg.!) som toalett. Sitt private sådan.

Fortell meg i hvilken verden dette er ok? Hadde det vært et vilt dyr, så hadde den ikke fått holde på sånn, men katter må man tydeligvis bare stryke med hårene. Forklar meg gjerne hvorfor!

Og hyller man ikke katten som guds gave til jordens overflate, så eier man ikke empati og er dyreplager. Jøsses meg!!

Forøvrig må jeg få si meg enig med luten. Er katten hos deg, så er jeg likeglad, kommer den til meg og forpester min eiendom, så er den mitt problem og jeg kan løse det problemet slik jeg vil. (Men jeg påpeker igjen, som før, at jeg aldri ville gjøre skade på katten!)

Hvem sier at man er dyreplager fordi man ikke hyller katten som guds gave?

Skrevet

Jeg er heller ikke glad i katter, men måtte desverre le godt her en dag. Jeg skulle nemlig i garasjen å hente bilen, å ut pilte ei katt! Er ikke glad i dyret, men måtte le da jeg forsto at det stakkars dyret hadde vært innesperret i garasjen over natten...

Pass åt dem som bare er å vandrer overalt! Blei skikkeli forbanna når den lå oppi vogna til lillemor her om dagen- selv om eg hadde netting på. Takk og fris for at den ikke la igjen et basseng eller noen kabler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...