Gå til innhold

***oss over 30***


Tigerlise&Anton prøver igjen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Åååh til alle de flotte damene her i den fine tråden vår; BEKLAGER at jeg ikke har svart på år og dag..!!!!!!!!!!!

Det startet med at jeg klarte å logge meg ut og hadde slettet mailen med innlogging osv, husket ikke passordet og ikke minst det faktum at jeg ikke hadde et minutt til overs i døgnet.. Nybakt førstegangsmor er seriøst ikke en spøk!

 

Gutten vår er nå 3 mnd gammel og alt er faktisk bare fryd og glede :) Han hadde litt magevondt frem til han var 2 mnd, men har ellers vært blid som ei sol! Nå legger han seg kl 19 hver dag og jeg har litt alenetid på kveldene igjen! Jippi! Dagsoving er ikke noe å skryte over, kun 30 min dupper på den lille.. Det passer litt dårlig nå i disse flyttetider og spesielt med tanke på at om 1 uke er vi midlertidig husløse pga snekkerne ikke blir ferdig i nyhuset..... Men nok om oss!

 

Gratulerer til alle som har fått beibiser og til alle gravide :) :) Til dere som har mistet sender jeg en stor klem og varme tanker!

 

Lover å være mer aktiv fra nå av ;)

Endret av Mrs-impatient
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutten vår ble født fem over åtte i kveld, to timer etter at vannet ble tatt. Rakk ikke epidural og han kom på to tre press. Helt utrolig grei fødsel, selv om det var en time der som var rimelig seig... Han er bare 2200 g,men helt perfekt 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næmmen gratulerer så mye, Krumelur!! ♡ Håper dere får gode barseldager, nyt forelskelsen og verdens vakreste lille prins! :)

 

Heihei Nelly82 - jeg skulle egentlig sjekke ut etter å ha fått min 2. og siste - men så "må" man jo se hvordan det går med de man har delt tanker, gleder og bekymringer med.. Derfor henger jeg her litt til og heier også på deg!! Håper oppholdet som prøver blir kort - men for enkelhets skyld kan det være greit å føre deg inn på lista vår. Kopier, rediger deg inn med det du ønsker å dele av opplysninger og så skal du se at vi husker deg igjen litt lettere. :)

 

MrsI: Godt å se at du også er "normal" :D

 

God sommer alle sammen!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne jo blitt med her jeg som er i 30-åra. Men det ser ut som dere kjenner hverandre så godt her fra før

Og alle er gravide eller har født? ☺

Hei :)

 

Jeg er også i 30 årene og kjenner heller ikke noen her inne....greit å bli med dere?  Har en mini på 27 måneder fra før og har begynt prøving på nr 2 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer Krumelur!!

 

Velkommen til Nelly og FrøkenSnuppelure!! Her vil dere trives, masse hyggelige damer som støtter hverandre :) Legg dere gjerne til lista våres, den ligger vel et par sider bakover nå :)

 

Hjelpes! Driver å pakker ned stua i dag og pokker ikke lett å pakke i esker når man har en pøbelsnuppe på 17 mnd OG 3 ekstremt behjelpelige katter!! Og så legg på godt med gravidhormoner fra ei som nå er 31 uker på vei hehe.. Tjoooheii hvor det går!! Målet for dagen er å få pakka ned stua(som er der det faktisk er minst ting) og få gått gjennom klesskapet mitt å få ut alle klær som jeg ikke har fått på meg siste par åra og som er utslitte(og ja det er en del veit jeg!!hater å handle klær!). Neei jeg får fortsette her mens snuppelure sover. Ha en nydelig dag damer! Litt furten her at jeg MÅ pakke flyttelass inne når det er nydelig vær ute :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart gravide:
Peiskos: 31 år, gift og har en sønn på 10 mnd. Prøver oss nå på et søsken til lillegutt
LykkeLi1978: 36 år, gift og har to gutter på 8 og 13 år, prøver på en attpåkladd.
Utålmodigemeg: 36 år. Fjernet spiral 25 sept. Har 2 barn fra før på 18 og 20 år.
Nybegynner1, straks 32 år, prøver igjen for første gang etter SA i 4. mnd i mars 14, og krysser fingre for en liten 2015-baby. Ingen barn fra før.
Svimmla: 37 år, tok siste pille 17.mai og håper systemet er raskt oppe igjen så man kan prøve på en spire.
Fisken 2012: 39 år, to barn fra før, har hatt 1 SA, 3 MA og 1 BO. Skal prøve igjen snart...
Duangdaw: 42 år og prøver med donor. 1 avbrutt svangerskap 30. april (uke 16+2) pga for tidlig vannavgang.
Jodi: 38 år, samboer, ett barn på 11 år fra før, begynte prøving i juni.
Ovidia håper på førstefødte i 2015.
Aussiemama: 36 år, samboer, ett barn fra før, sluttet med p-sprøyte for 2 år siden, venter i spenning
Prøver1984: 30år, samboer, 2 barn på 9 og 6 år fra tidligere forhold. Sluttet på p-pillen aug-14
Ancear: 34 år, samboer, prøver på Nr1, prøvd siden juli 2014
prøver30: 30 år, samboer, ingen barn. MA 14.08.2014.
Vinterblomst - 43, har ei lita snelle ♡ ønsker en til ☆
Susa84: 30 år. Sønn fra før 2003. 1.ivf okt 2014, fryseforsøk jan 2015
Utålmodig 82: 32 år, MA januar 15, prøver igjen på første barn.
FruRødhette: 31 år. Prøver på første. MA mai og september -14.
attpåklattnr2:40 år,Gift.3 døtre på 2,16,18.Et siste forsøk på en liten prins. eller enda en søt prinsesse i 2015 eller 2016 :)
Bethlisa: 41år, Gift, Telemark, Mannen min har ingen barn,mens jeg har 3 barn fra tidligere (skilt) f. 95,03,04. 1.IVF september 14 endte i BO. Fryseforsøk Jan 15 ente i MA. 2.IVF April 15
Lilu81: 34 år, gift ingen av oss har barn. Prøver på vår første, har vært til utredning, ingenting ble funnet, går til akupunktur.
Lykke *mamma til 2*: har 2 barn, forsøket på en attpåklatt har så langt endt i 2 SA; januar 2015 (11+4), mai 2015 (15+5)
Mysill: 31år, samboer, prøver på nr 1. Prøvd siden tidlig 2005
Parasoll☀ 32, har gutt på 1 1/2 år, pp5 etter SA, regner med å bli gravid i løpet av 2015

FrøkenSnuppelure: 32 år, prøver på nr 2 - PP1 nå :)

1. trimester
Marolla: snart 33, samboer, datter som blir 8. Prøvere siden feb 2010, termin 2.okt
Grøne, 38 år, har vesla f. mai 2013, SA april 2014, MA august 2014, SA desember 14. Førebels termin 16.1.16
Cayenne: 43 år, har to herlige og ganske store barn, håper det siste kommer rundt 9. februar 2016.


2. trimester:
Leirha: 35år, samboer, har 3 gutter, 17år, 6år og 2 år, Startet prøving i september, termin ca 1 august 2015


3. trimester:
FruMille:30 år,gift, MA mai 14, venter vårt første barn med termin ca 28 juni
Mamma-til-Emma: 31 år, jente på snart 4 fra tidligere forhold. Vi ønsker oss to nurk til. <3
Great 42 samboer og en sønn på 5. Endelig gravid etter 3.5 prøving. Termin 17 mai 2015
Siri83: 30 år, gift, ingen barn fra før, MA 13.08.14, gravid igjen - foreløpig termin 27.mai 2015
ØYNE: 33 år, samboer, prinsesse født januar 2014, termin med nr. 2, 6. juli
PeppaPig: 36år, gift, datter på 5år. Termien 8.juni 2015
Krumelur: 37 år, venter gutt nr to i midten av juli
Minnimusa: 33 år, har ei Tullehøne født jan 14. Venter en guttebass med OUL termin 3.9, men ks rundt den 24.august.
Ulvinne83: 31 år, gift, ingen barn fra før, prøvere siden september 2014, venter ei jente 31.8.15

Født:

Girasol (32år, ingen barn fra før. Termin 28.09.14) Fødte en liten jente 21.09
Kjøttmeis (30 år, fikk en perfekt liten jente 21.09.14)
Apex 39år, 1 voksen sønn, Lille fine Aurora kom 27.11.14
Sjøgress (33 år, to barn) termin 20.09.14.
Corneliuss 36 år. To barn på 3 og 6 år. Fra Oslo. Ønsker et tredje lille nurk. Termin 5.des
Sidney - 33 år fra Sandnes. Gravid med første. Termin ca 10 januar.
Chloe30: 36, gift, jente og gutt, 9 og 6 år, Keisersnitt 23.mars, tvillinger,2 gutter

Mama foodie: 33 år, har en gullgutt, er nå gravid med nummer 2 <3 Termin ca 17 februar. ?
Cornetta: 31 år, gift, to jenter på 2 og 3,5 fra før. Termin ca. 30.mars -15 ?
Mrs-Impatient: 31 år fra Trondheim. Første barn. Termin 18.mars.
Tussemor5: 36 år, gift, tre gutter, 7,5 og 1 år...Termin, tja, den som vet, mars/april en gang :-P
Bonanza: 36 år, har 3 barn, termin 13 mai 2015 med nr 4.
Unilon, gift, 35 år, har jente født 10.08.12 og fødte nå en gutt 04.06.15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig å se at flere over 30 får barn. Jeg er livredd for å ikke kunne få flere 😐

Jeg er 32 år og er nå i pp2.

Mannen har 2 fra før og jeg har 2. Vil ha et kjærlighetsbarn sammen.

Jeg har vært av den typen som har klart å blitt gravid med kobberspiral som sto litt skeivt. Og på p-piller.

Men nå har jeg nesten panikk for å ikke få flere.

Jeg var egentlig helt ferdig med barn og spurte min hærlige fastlege om jeg kunne få sterilisere meg. "Ikke enda. Det kan jo hende du treffer den rette" og samme sa min gode gynekolog 😁

Og heldigvis for det!

Nå er jeg så verpesjuk som jeg ikke har vært på 10 år! (1.min er snart 10 år)

Så nå håper jeg på det beste !

Tok ut kobberspiralen for 2 mndr siden.

Lykke til til dere andre som prøver og GRATULERER til dere som har født og til dere med positiv test!

Gleder meg til å bli kjent med dere ☺☺☺😊😊😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart gravide:

Peiskos: 31 år, gift og har en sønn på 10 mnd. Prøver oss nå på et søsken til lillegutt

LykkeLi1978: 36 år, gift og har to gutter på 8 og 13 år, prøver på en attpåkladd.

Utålmodigemeg: 36 år. Fjernet spiral 25 sept. Har 2 barn fra før på 18 og 20 år.

Nybegynner1, straks 32 år, prøver igjen for første gang etter SA i 4. mnd i mars 14, og krysser fingre for en liten 2015-baby. Ingen barn fra før.

Svimmla: 37 år, tok siste pille 17.mai og håper systemet er raskt oppe igjen så man kan prøve på en spire.

Fisken 2012: 39 år, to barn fra før, har hatt 1 SA, 3 MA og 1 BO. Skal prøve igjen snart...

Duangdaw: 42 år og prøver med donor. 1 avbrutt svangerskap 30. april (uke 16+2) pga for tidlig vannavgang.

Jodi: 38 år, samboer, ett barn på 11 år fra før, begynte prøving i juni.

Ovidia håper på førstefødte i 2015.

Aussiemama: 36 år, samboer, ett barn fra før, sluttet med p-sprøyte for 2 år siden, venter i spenning

Prøver1984: 30år, samboer, 2 barn på 9 og 6 år fra tidligere forhold. Sluttet på p-pillen aug-14

Ancear: 34 år, samboer, prøver på Nr1, prøvd siden juli 2014

prøver30: 30 år, samboer, ingen barn. MA 14.08.2014.

Vinterblomst - 43, har ei lita snelle ♡ ønsker en til ☆

Susa84: 30 år. Sønn fra før 2003. 1.ivf okt 2014, fryseforsøk jan 2015

Utålmodig 82: 32 år, MA januar 15, prøver igjen på første barn.

FruRødhette: 31 år. Prøver på første. MA mai og september -14.

attpåklattnr2:40 år,Gift.3 døtre på 2,16,18.Et siste forsøk på en liten prins. eller enda en søt prinsesse i 2015 eller 2016 :)

Bethlisa: 41år, Gift, Telemark, Mannen min har ingen barn,mens jeg har 3 barn fra tidligere (skilt) f. 95,03,04. 1.IVF september 14 endte i BO. Fryseforsøk Jan 15 ente i MA. 2.IVF April 15

Lilu81: 34 år, gift ingen av oss har barn. Prøver på vår første, har vært til utredning, ingenting ble funnet, går til akupunktur.

Lykke *mamma til 2*: har 2 barn, forsøket på en attpåklatt har så langt endt i 2 SA; januar 2015 (11+4), mai 2015 (15+5)

Mysill: 31år, samboer, prøver på nr 1. Prøvd siden tidlig 2005

FrøkenSnuppelure: 32 år, prøver på nr 2 - PP1 nå :)

 

1. trimester

Marolla: snart 33, samboer, datter som blir 8. Prøvere siden feb 2010, termin 2.okt

Grøne, 38 år, har vesla f. mai 2013, SA april 2014, MA august 2014, SA desember 14. Førebels termin 16.1.16

Cayenne: 43 år, har to herlige og ganske store barn, håper det siste kommer rundt 9. februar 2016.

Parasoll☀️: 32 år, gutt som blir 2 år i begynnelsen av 2016. 5 pp, SA nå i juni, gravid på første forsøk etter det, termin ca 15.03.16.

 

 

2. trimester:

Leirha: 35år, samboer, har 3 gutter, 17år, 6år og 2 år, Startet prøving i september, termin ca 1 august 2015

 

 

3. trimester:

FruMille:30 år,gift, MA mai 14, venter vårt første barn med termin ca 28 juni

Mamma-til-Emma: 31 år, jente på snart 4 fra tidligere forhold. Vi ønsker oss to nurk til. <3

Great 42 samboer og en sønn på 5. Endelig gravid etter 3.5 prøving. Termin 17 mai 2015

Siri83: 30 år, gift, ingen barn fra før, MA 13.08.14, gravid igjen - foreløpig termin 27.mai 2015

ØYNE: 33 år, samboer, prinsesse født januar 2014, termin med nr. 2, 6. juli

PeppaPig: 36år, gift, datter på 5år. Termien 8.juni 2015

Krumelur: 37 år, venter gutt nr to i midten av juli

Minnimusa: 33 år, har ei Tullehøne født jan 14. Venter en guttebass med OUL termin 3.9, men ks rundt den 24.august.

Ulvinne83: 31 år, gift, ingen barn fra før, prøvere siden september 2014, venter ei jente 31.8.15

 

Født:

 

Girasol (32år, ingen barn fra før. Termin 28.09.14) Fødte en liten jente 21.09

Kjøttmeis (30 år, fikk en perfekt liten jente 21.09.14)

Apex 39år, 1 voksen sønn, Lille fine Aurora kom 27.11.14

Sjøgress (33 år, to barn) termin 20.09.14.

Corneliuss 36 år. To barn på 3 og 6 år. Fra Oslo. Ønsker et tredje lille nurk. Termin 5.des

Sidney - 33 år fra Sandnes. Gravid med første. Termin ca 10 januar.

Chloe30: 36, gift, jente og gutt, 9 og 6 år, Keisersnitt 23.mars, tvillinger,2 gutter

 

Mama foodie: 33 år, har en gullgutt, er nå gravid med nummer 2 <3 Termin ca 17 februar. ?

Cornetta: 31 år, gift, to jenter på 2 og 3,5 fra før. Termin ca. 30.mars -15 ?

Mrs-Impatient: 31 år fra Trondheim. Første barn. Termin 18.mars.

Tussemor5: 36 år, gift, tre gutter, 7,5 og 1 år...Termin, tja, den som vet, mars/april en gang :-P

Bonanza: 36 år, har 3 barn, termin 13 mai 2015 med nr 4.

Unilon, gift, 35 år, har jente født 10.08.12 og fødte nå en gutt 04.06.15

Endret av Parasoll☀️
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og velkommen Nelly og Frøken snuppelure! Det er en åpen og velkommen gruppe for alle over 30, og jo mer aktiv man er selv, jo mer respons får man jo, så her er det bare å slenge seg med :D Ønsker dere lykke til med prøvingen! 

 

Gratulerer med vel overstått fødsel Krumelur!! Høres ut som det var en flott fødsel! Han er nok helt nydelig! 

 

Mannen min har måttet jobbe overtid omtrent hver dag, det er sjelden han har vært hjemme før legging. Samtidig har jeg hatt brystbetennelse og 2,5 åringen øyekatarr, så den siste uka her har vært litt slitsom synes jeg. Men er jo bare så stort å ha blitt tobarnsmor! I dag ville storesøster lære lillebror å leke i babygymmen, de var veldig søte  :wub:  På lørdag blir han 1 måned gammel, og i morgen er overtagelsen på det nye huset vårt! Å som jeg gleder meg!

 

Har sett på ønskebarn, et program på tv om adopsjon. Veldig fint og utrolig rørende! Men det er helt sjokkerende at prosessen tar så lang tid. Barnet blir jo ganske gammelt før det blir adoptert bort, i noen tilfeller både 2 og 3 år! Tenk for en opprivende opplevelse for barnet! Da hadde det vært bedre om det  tok kortere tid sånn at de fortsatt var babyer. Men det går seg jo selvfølgelig til likevel, men for barnets beste burde prosessen vært kortere. Dagens hjertesukk fra meg.  :murvegg:

 

Det var flere jeg tenkte å kommentere, men nå kom mannen min endelig hjem, og hadde vært koselig å slå av en prat med ham også før vi slokner. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye, Krumelur!!

 

Her er vi fortsatt inne i babybobla. Hadde så vidt begynt å bevege oss ut av bobla, men de 2-3siste dagene har lillemann plutselig blitt mye mer urolig og sutrete. Tror kanskje han har litt luft i magen, men er ikke sikker. I går sutret han gjennom hele dagen og duppet av max 15min i strekk...blir så lei meg og aner ikke hva godt jeg kan gjøre. Han har vært så fornøyd frem til nå (6uker), men nå er det plutselig ikke så greit lenger....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hiver meg på denne tråden jeg :)

Tor det eller ei men meldte meg inn i bim for 14 år siden når jeg ventet nr 1 og har vært innom sånn innimellom etter det. Nr 2 kom for 11 år siden. Etter det har jeg fått ny mann og nye muligheter ;) Ble gravid igjen i februar og var 3 mnd på vei når jeg mistet i 16 mai i år. Vi gir ikke opp selv om alderen går oss i mot. Han er 41 og jeg er 37 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Krumelure, gratulerer så mye med lillebror og vel overstått fødsel😃

Siri, det kan være økedøgn i gjærdet😉

 

Så kjekt å høre fra deg Unilon!Kjedelig med brystbetennelse😞 håper vi får til å møtes etter ferien😉

 

Her går det i hundre, jeg spurte ungene i dag om vi skal få en baby til, da kom det kontant NEI 😂😂😂😂😂😂 lillemor sover minimalt på dagtid og med ferie tur i anløp er det mye som skal gjøres...kjenner at jeg gleder meg til august😝 håper dere har det strålende alle samme! Fru Mille, er det noe action?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og velkommen Nelly og Frøken snuppelure! Det er en åpen og velkommen gruppe for alle over 30, og jo mer aktiv man er selv, jo mer respons får man jo, så her er det bare å slenge seg med :D Ønsker dere lykke til med prøvingen! 

 

Gratulerer med vel overstått fødsel Krumelur!! Høres ut som det var en flott fødsel! Han er nok helt nydelig! 

 

Mannen min har måttet jobbe overtid omtrent hver dag, det er sjelden han har vært hjemme før legging. Samtidig har jeg hatt brystbetennelse og 2,5 åringen øyekatarr, så den siste uka her har vært litt slitsom synes jeg. Men er jo bare så stort å ha blitt tobarnsmor! I dag ville storesøster lære lillebror å leke i babygymmen, de var veldig søte  :wub:  På lørdag blir han 1 måned gammel, og i morgen er overtagelsen på det nye huset vårt! Å som jeg gleder meg!

 

Har sett på ønskebarn, et program på tv om adopsjon. Veldig fint og utrolig rørende! Men det er helt sjokkerende at prosessen tar så lang tid. Barnet blir jo ganske gammelt før det blir adoptert bort, i noen tilfeller både 2 og 3 år! Tenk for en opprivende opplevelse for barnet! Da hadde det vært bedre om det  tok kortere tid sånn at de fortsatt var babyer. Men det går seg jo selvfølgelig til likevel, men for barnets beste burde prosessen vært kortere. Dagens hjertesukk fra meg.  :murvegg:

 

Det var flere jeg tenkte å kommentere, men nå kom mannen min endelig hjem, og hadde vært koselig å slå av en prat med ham også før vi slokner. :)

Takk :)  Kjedelig med brystbetennelse :(  Hadde mye av det med mini...

 

Men tenk tobarnsmor!  Gleder meg!  Selvom min 2,5 åring for tiden har forvandlet seg til et lite troll :P  Alt er hyling og skriking og feil, og galt og nei og ikke.....vi krabber til sengs rett etter mini sover og er såvidt vi orker prøve på nr 2 :P

 

 

 

Ellers er jeg i bedre humør enn på leeeeeeeeeeeeeeenge idag!  Har jobbet mye overtid selv for tiden, men idag var det jo så herlig vær!  Pakket sammen litt tidlig, hentet mini i bhg og gikk og kjøpte is på kiosken :)  Så møtte vi pappa på tbanen og la oss ute foran blokken mens mini lekte i sandkassen og vi bare nøt solen  :Nikke:

 

Man trenger sånne dager oppi alt  :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne jo blitt med her jeg som er i 30-åra. Men det ser ut som dere kjenner hverandre så godt her fra før

Og alle er gravide eller har født? ☺

Hei Nelly83.

Jeg er rimelig fersk her selv ;)

Er ikke gravid og har heller ikke født ,)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse med dagen, Apex! :D - og snart til deg også Fru Mille! :D Blir Spennende om baby kommer på bursdagen din, da!

Jo takk, han gjorde nettopp det ;)

Etter en 29 timers lang og intens kamp (naturlig fødsel), så ankom lille Even på 3720 gram og 52 cm på selveste bursdagen min 29 juni kl 05.15, finere bursdagsgave kunne jeg ikke fått. Pådro meg en grad 2 rift så måtte inn på operasjonsbordet da legen var usikker på om riften gikk inn i muskelfibrene i tarmen eller ikke, men det gjorde den heldigvis ikke. Var utrolig kjipt å måtte forlate baby og mann i hele 6 timer, men jaggu meg godt å se dem igjen da jeg kom tilbake fra obsposten. Even er selvfølgelig den nydeligste babyen vi noen gang har sett og vi er helt forelsket ammingen går også bra, så tommel opp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutten vår ble født fem over åtte i kveld, to timer etter at vannet ble tatt. Rakk ikke epidural og han kom på to tre press. Helt utrolig grei fødsel, selv om det var en time der som var rimelig seig... Han er bare 2200 g,men helt perfekt

gratulerer så masse

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Gutten vår ble født fem over åtte i kveld, to timer etter at vannet ble tatt. Rakk ikke epidural og han kom på to tre press. Helt utrolig grei fødsel, selv om det var en time der som var rimelig seig... Han er bare 2200 g,men helt perfekt

 

gratulerer så masse

ops, der ble det postet før det skulle :) godt at fødselen gikk greit og at alt står bra til :) nyt tiden framover, det gjør vi selv om vi gjerne skulle hatt litt flere timer på øyet ;) men det er absolutt verdt det når man ser den lille røveren som ligger der :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Gutten vår ble født fem over åtte i kveld, to timer etter at vannet ble tatt. Rakk ikke epidural og han kom på to tre press. Helt utrolig grei fødsel, selv om det var en time der som var rimelig seig... Han er bare 2200 g,men helt perfekt

 

gratulerer så masse

ops, der ble det postet før det skulle :) godt at fødselen gikk greit og at alt står bra til :) nyt tiden framover, det gjør vi selv om vi gjerne skulle hatt litt flere timer på øyet ;) men det er absolutt verdt det når man ser den lille røveren som ligger der :)

Gratulerer så masse!! Fikk samme bursdag, gutta våre 😊 Du er tøff som holdt ut uten smertelindring når fødselen var så lang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer, FruMille! :D:wub: Så morsomt at han kom på dagen din, da. Så bra at de fikk sydd deg sammen skikkelig. Jeg fikk grad 3 rift på Ullevål i 2004 og de presterte å spørre meg om jordmora skulle sy eller om jeg ville på operasjonsbordet. Klarte heldigvis å velge det siste selv om jeg var helt i tåka, og i dag er alt tipp topp ;)

 

Koser oss ved Akerselva i dag før vi drar videre på vår norgesturné. Må følge med ungene som bader... Ønsker alle en deilig dag! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Au au au så vondt jeg har i puppene... Ser ut til at jeg får like mye melk som sist gitt, brukte bare litt lengre tid på å komme i gang. Den der brystsprengen er neimen ingen spøk! Lillegutt har ikke sjans til å få tak i høyre puppen når den er så hard, og jeg har vel tre ganger så mye melk i en pupp som han trenger totalt. Pumper og gir på sånne små medisinglass til det roer seg. Er vondt å ligge på siden, ryggen utgår selvsagt! Hadde det likt forrige gang, så har jo en viss erfaring. Hvor lenge pleier den brystsprengen etter fødsel å vare? Ikke mer enn et par dager håper jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...