Gå til innhold

***oss over 30***


Tigerlise&Anton prøver igjen

Anbefalte innlegg

Cayenne-krysser fingre for deg og spiren! Dette skal gå bra! Vet hvor nervepirrende det er å vente på hcg-tester, men da får du vite sikkert hvordan det går med spiren ;)

 

Krumelur-når får du vite hva dere skal gjøre videre? Venninnen min fødte nylig en liten pjokk på 2200g og det går veldig fint med han. Fikk litt mat i sonde til å begynne med, men ellers helt frisk og rask :)

 

Hvordan går det med dere andre nybakte? Går amming bra? Hvordan har dere fordelt oppgavene med mannen? Her svinger det fort mellom himmel og helvete, men det er vel kanskje normalt når man er to zombier...?

 

Nå har lillemann tatt smokk-og en ny verden har åpnet seg!! Vet det ikke er anbefalt å gi smokk når man bruker skjold og ammingen derfor ikke er helt ideel, men her om dagen var jeg heeeelt utmattet av gråting og det eneste han ville var å ligge ved puppen, så jeg ga han smokk. Antagelig har han et enormt sugebehov og har brukt meg som smokk 24/7, men fersk mor som jeg er har jeg ikke skjønt dette..trodde bare han var umettelig jeg! Og om dette ødelegger for å ta pupp uten skjold får det bare være.

Ikke noe gærnt med å bruke smokk! Min var også sånn, stort sugebehov, og det var himmelsk da han tok smokken. Det eneste er vel hvis de ikke legger på seg som de skal, da er det vel en ide å la være.

 

Skal på ny ultralyd på mandag. Vet ikke helt hva som skjer da, men legen sa at da er jeg 37 uker, så da vil de vel vurdere igangsetting hvis han ikke ser ut til å vokse. Det går nok bra, men kjenner at det tærer litt på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Krumelur: Ja, og han spytter smokken ut når han er sulten, så han er fortsatt veldig sulten.

 

Skjønner godt at det tærer på, utrolig slitsomt med alle bekymringene. Men snart har du nurket ditt trygt i armene dine :) så får du bare ha en rolig helg og lade opp til mandag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar, Apex. Hvor lenge før termin ble du satt i gang? Var på kontroll i går ja, blodtrykket er i grenseland, ikke skyhøyt men må følges opp. Hadde bare spor av protein, så det hadde minsket. Skal kontrollere blodtrykk og urin igjen i mårra. Det som er litt kjipere er at babyen er veldig liten, bare 2200-2300 g, han ligger på 5 percentilen. Han burde vel vært en halvkilo tyngre på dette tidspunktet. Han så ut til å ha det bra, godt med liv og god gjennomstrømning i navlestrengen, men skal inn igjen på mandag for å se om han har vokst. Det kan jo hende han bare er liten, men han har jo gjort et hopp ned fra den kurven han lå på tidligere. Hvis han ikke vokser må han jo ut. så blir spennende å se hva som skjer. Er 37 uker på lørdag så det er jo ikke krise. Håper jo egentlig han kan bli inne i magen litt lengre når han er såpass liten, men samtidig er det utrolig slitsomt å gå og bekymre seg, samt at jeg ærlig talt er ganske sliten generelt nå. Men mye av det henger vel sammen med at jeg er pære forkjøla. Heldigvis har den grusomme hodepinen gitt seg, det tyder jo på at det ikke var et symptom på svangerskapsforgiftning iallfall.

 

Godt at det står bedre til med hodepine, BT og urin!! Og at du følges tett opp nå, er betryggende. Var storebror også liten da han kom?

 

Jeg ble ikke satt i gang, pga Lillemor satt i seteleie ble det besluttet KS. Fikk delvis velge selv, og begrunnelsene mine ble hørt uten at jeg trengte å argumentere med dem, de var enige i mine vurderinger sa legene. Og selv om de ville vente og se om hun ikke snudde seg ble hun forløst 5 dager før termindato. Da hadde jeg stått på "vent" sånn halvakutt i noen dager fordi operasjonsprogrammet for planlagte operasjoner var full. Hadde mer alvorlig sv.sk forgiftning med broren, hans fødsel ble igangsatt et par uker før termin og der ble en "hviledag" mellom induksjonsforsøk endret til at de tok hull på fosterhinna pga forverring i min tilstand.

 

Det er nok betryggende å vite at gjennomstrømning i navelsnor er god, Krumelur - men husk å hvile masse og ta for alle del kontakt med fødeavd hvis du skulle føle deg "merkelig". Praktiske ting får andre ta seg av hvis du er opptatt et annet sted! (Snuppa reiste hjem fra sykehuset i broren sin gamle slaskete pyjamas!) 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Takk for svar, Apex. Hvor lenge før termin ble du satt i gang? Var på kontroll i går ja, blodtrykket er i grenseland, ikke skyhøyt men må følges opp. Hadde bare spor av protein, så det hadde minsket. Skal kontrollere blodtrykk og urin igjen i mårra. Det som er litt kjipere er at babyen er veldig liten, bare 2200-2300 g, han ligger på 5 percentilen. Han burde vel vært en halvkilo tyngre på dette tidspunktet. Han så ut til å ha det bra, godt med liv og god gjennomstrømning i navlestrengen, men skal inn igjen på mandag for å se om han har vokst. Det kan jo hende han bare er liten, men han har jo gjort et hopp ned fra den kurven han lå på tidligere. Hvis han ikke vokser må han jo ut. så blir spennende å se hva som skjer. Er 37 uker på lørdag så det er jo ikke krise. Håper jo egentlig han kan bli inne i magen litt lengre når han er såpass liten, men samtidig er det utrolig slitsomt å gå og bekymre seg, samt at jeg ærlig talt er ganske sliten generelt nå. Men mye av det henger vel sammen med at jeg er pære forkjøla. Heldigvis har den grusomme hodepinen gitt seg, det tyder jo på at det ikke var et symptom på svangerskapsforgiftning iallfall.

 

Godt at det står bedre til med hodepine, BT og urin!! Og at du følges tett opp nå, er betryggende. Var storebror også liten da han kom?

 

Jeg ble ikke satt i gang, pga Lillemor satt i seteleie ble det besluttet KS. Fikk delvis velge selv, og begrunnelsene mine ble hørt uten at jeg trengte å argumentere med dem, de var enige i mine vurderinger sa legene. Og selv om de ville vente og se om hun ikke snudde seg ble hun forløst 5 dager før termindato. Da hadde jeg stått på "vent" sånn halvakutt i noen dager fordi operasjonsprogrammet for planlagte operasjoner var full. Hadde mer alvorlig sv.sk forgiftning med broren, hans fødsel ble igangsatt et par uker før termin og der ble en "hviledag" mellom induksjonsforsøk endret til at de tok hull på fosterhinna pga forverring i min tilstand.

 

Det er nok betryggende å vite at gjennomstrømning i navelsnor er god, Krumelur - men husk å hvile masse og ta for alle del kontakt med fødeavd hvis du skulle føle deg "merkelig". Praktiske ting får andre ta seg av hvis du er opptatt et annet sted! (Snuppa reiste hjem fra sykehuset i broren sin gamle slaskete pyjamas!) 😂

Stemmer det, nå husker jeg. Ja storebror var ingen sværing han heller med sine 3060 g, men denne ligger jo an til å bli enda mindre. Hvis han vokser som han skal nå blir han visst 2700 ca. Det er jo greit nok det, hvis han bare vokser. Føler meg så utrolig sliten og lei akkurat nå, men tror det kommer mye av forkjølelsen. Holder meg i sofaen sammen med Netflix stortsett ja. Nå skal jeg hente i barnehagen da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for støtten, søte dere. Vet ikke om det blir noen flere ul med det første, vi får se hva de anbefaler når hcg-resultatene kommer på mandag.

 

Er ganske klar for å sette strek hvis det ikke går nå. Er egentlig mannen som er mest ivrig nå, men det er egentlig ikke mitt problem siden han nekta å få flere barn i mange år. Men håper jo det går bra nå da :)

 

Skjønner at det ikke er kjekt at baby er så liten Krumelur, men så lenge alt annet ser bra ut og de følger med, så går det nok veldig bra! :D

så spennende Cayenne, nå ble jeg glad :) lenge siden jeg har vært innom og ser at jeg ikke skal lese gjennom alt ikveld hihi... håper det ordner seg denne gangen!! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Takk for støtten, søte dere. Vet ikke om det blir noen flere ul med det første, vi får se hva de anbefaler når hcg-resultatene kommer på mandag.

 

Er ganske klar for å sette strek hvis det ikke går nå. Er egentlig mannen som er mest ivrig nå, men det er egentlig ikke mitt problem siden han nekta å få flere barn i mange år. Men håper jo det går bra nå da :)

 

Skjønner at det ikke er kjekt at baby er så liten Krumelur, men så lenge alt annet ser bra ut og de følger med, så går det nok veldig bra! :D

så spennende Cayenne, nå ble jeg glad :) lenge siden jeg har vært innom og ser at jeg ikke skal lese gjennom alt ikveld hihi... håper det ordner seg denne gangen!! <3

Vel, regner jo med at det ikke er liv da, siden de ikke fant hjertelyd. Føler det på kroppen også nå. Men sånn er livet, og bra det skjedde såpass tidlig.

 

Hvordan går det med deg, da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cayenne, krysser fingrene for at spiren utvikler seg videre! :)

 

Krumelur, fint at du får oppfølging. Kanskje har du snart babyen i armene. Regner med at det går bra, de vet hva som er best for den lille. Lykke til!

 

Vinterblomst, så koselig å se deg igjen her inne, hvordan går det med deg? :)

 

Mysill, velkommen hit :) Ser dere har vært prøvere en god stund? Ønsker deg alt av lykke videre i prøvingen! :D

 

Siri, så herlig at han tar smokk når han har sånn sugebehov! Mi første hadde kjempestort sugebehov og sov bare med pupp i munn. Jeg prøvde og prøvde med smokk, men hun godtok den ikke før hun var 8 mnd. Har prøvd litt smokk med lillebror, han tar den litt men ingen stor interesse foreløpig. Men så er han ikke så suttete heller.

 

Sommerfest i bhg i dag, og første gang jeg har med babyen på noe utenom helsestasjon og besøk hos mamma. 2 uker gammel akkurat i dag. 💚 Han er så søt og god! Babystøv sendes til den som vil ha! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom for å ønske dere god helg. Her er det helg på hytta, men likevel lurer jeg på hvordan det står til med deg, Krumelur? Og Cayenne - sender deg gode tanker og håper på fin økning i hcg.. Og så håper jeg at Tussemor og småtussene har det bra, og at amminga går seg til også for deg, Siri. Her klarte vi å krangle den til etter hvert, men er glad den første månedens kamp er over for lenge siden. Her er det nå redusert til 3-4 runder på puppen, men hun har jo nesten ikke tid til den annet enn morgen og kveld for det er så mye annet som skjer.. Unilon - hvordan går det med baby og storesøster - takler hun overgangen greit?

Vel, nå er det natt også for meg. Håper det står bra til, også med dere som jeg ikke har nevnt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom for å ønske dere god helg. Her er det helg på hytta, men likevel lurer jeg på hvordan det står til med deg, Krumelur? Og Cayenne - sender deg gode tanker og håper på fin økning i hcg.. Og så håper jeg at Tussemor og småtussene har det bra, og at amminga går seg til også for deg, Siri. Her klarte vi å krangle den til etter hvert, men er glad den første månedens kamp er over for lenge siden. Her er det nå redusert til 3-4 runder på puppen, men hun har jo nesten ikke tid til den annet enn morgen og kveld for det er så mye annet som skjer.. Unilon - hvordan går det med baby og storesøster - takler hun overgangen greit?

Vel, nå er det natt også for meg. Håper det står bra til, også med dere som jeg ikke har nevnt. :)

Takk som spør! Det går greit her, hadde ikke protein i urinen lengre og blodtrykket var fortsatt litt høyt men hadde ikke blitt verre. Forkjølelsen har begynt å avta litt og det gjør jo livet litt lettere å leve! Spent på ul på mandag. I morgen, er jeg 37 uker så om babyen må ut så er han faktisk ikke prematur..

 

Lurer også på hvordan det går med Cayenne?

 

Du er så heldig som har hytte Apex, det er endret hos meg!

 

Og ja, nå har jeg faktisk fullt og holdent permisjon :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart gravide:

Peiskos: 31 år, gift og har en sønn på 10 mnd. Prøver oss nå på et søsken til lillegutt

LykkeLi1978: 36 år, gift og har to gutter på 8 og 13 år, prøver på en attpåkladd.

Utålmodigemeg: 36 år. Fjernet spiral 25 sept. Har 2 barn fra før på 18 og 20 år.

Nybegynner1, straks 32 år, prøver igjen for første gang etter SA i 4. mnd i mars 14, og krysser fingre for en liten 2015-baby. Ingen barn fra før.

Svimmla: 37 år, tok siste pille 17.mai og håper systemet er raskt oppe igjen så man kan prøve på en spire.

Fisken 2012: 39 år, to barn fra før, har hatt 1 SA, 3 MA og 1 BO. Skal prøve igjen snart...

Duangdaw: 42 år og prøver med donor. 1 avbrutt svangerskap 30. april (uke 16+2) pga for tidlig vannavgang.

Jodi: 38 år, samboer, ett barn på 11 år fra før, begynte prøving i juni.

Ovidia håper på førstefødte i 2015.

Aussiemama: 36 år, samboer, ett barn fra før, sluttet med p-sprøyte for 2 år siden, venter i spenning

Prøver1984: 30år, samboer, 2 barn på 9 og 6 år fra tidligere forhold. Sluttet på p-pillen aug-14

Ancear: 34 år, samboer, prøver på Nr1, prøvd siden juli 2014

prøver30: 30 år, samboer, ingen barn. MA 14.08.2014.

Vinterblomst - 43, har ei lita snelle ♡ ønsker en til ☆

Susa84: 30 år. Sønn fra før 2003. 1.ivf okt 2014, fryseforsøk jan 2015

Utålmodig 82: 32 år, MA januar 15, prøver igjen på første barn.

FruRødhette: 31 år. Prøver på første. MA mai og september -14.

attpåklattnr2:40 år,Gift.3 døtre på 2,16,18.Et siste forsøk på en liten prins. eller enda en søt prinsesse i 2015 eller 2016 :)

Bethlisa: 41år, Gift, Telemark, Mannen min har ingen barn,mens jeg har 3 barn fra tidligere (skilt) f. 95,03,04. 1.IVF september 14 endte i BO. Fryseforsøk Jan 15 ente i MA. 2.IVF April 15

Lilu81: 34 år, gift ingen av oss har barn. Prøver på vår første, har vært til utredning, ingenting ble funnet, går til akupunktur.

Lykke *mamma til 2*: har 2 barn, forsøket på en attpåklatt har så langt endt i 2 SA; januar 2015 (11+4), mai 2015 (15+5)

Mysill: 31år, samboer, prøver på nr 1. Prøvd siden tidlig 2005

Parasoll☀️ 32, har gutt på 1 1/2 år, pp5 etter SA, regner med å bli gravid i løpet av 2015 😍

 

1. trimester

Marolla: snart 33, samboer, datter som blir 8. Prøvere siden feb 2010, termin 2.okt

Grøne, 38 år, har vesla f. mai 2013, SA april 2014, MA august 2014, SA desember 14. Førebels termin 16.1.16

Cayenne: 43 år, har to herlige og ganske store barn, håper det siste kommer rundt 9. februar 2016.

 

 

2. trimester:

Leirha: 35år, samboer, har 3 gutter, 17år, 6år og 2 år, Startet prøving i september, termin ca 1 august 2015

 

 

3. trimester:

FruMille:30 år,gift, MA mai 14, venter vårt første barn med termin ca 28 juni

Mamma-til-Emma: 31 år, jente på snart 4 fra tidligere forhold. Vi ønsker oss to nurk til. <3

Great 42 samboer og en sønn på 5. Endelig gravid etter 3.5 prøving. Termin 17 mai 2015

Siri83: 30 år, gift, ingen barn fra før, MA 13.08.14, gravid igjen - foreløpig termin 27.mai 2015

ØYNE: 33 år, samboer, prinsesse født januar 2014, termin med nr. 2, 6. juli

PeppaPig: 36år, gift, datter på 5år. Termien 8.juni 2015

Krumelur: 37 år, venter gutt nr to i midten av juli

Minnimusa: 33 år, har ei Tullehøne født jan 14. Venter en guttebass med OUL termin 3.9, men ks rundt den 24.august.

Ulvinne83: 31 år, gift, ingen barn fra før, prøvere siden september 2014, venter ei jente 31.8.15

 

Født:

 

Girasol (32år, ingen barn fra før. Termin 28.09.14) Fødte en liten jente 21.09

Kjøttmeis (30 år, fikk en perfekt liten jente 21.09.14)

Apex 39år, 1 voksen sønn, Lille fine Aurora kom 27.11.14

Sjøgress (33 år, to barn) termin 20.09.14.

Corneliuss 36 år. To barn på 3 og 6 år. Fra Oslo. Ønsker et tredje lille nurk. Termin 5.des

Sidney - 33 år fra Sandnes. Gravid med første. Termin ca 10 januar.

Chloe30: 36, gift, jente og gutt, 9 og 6 år, Keisersnitt 23.mars, tvillinger,2 gutter

 

Mama foodie: 33 år, har en gullgutt, er nå gravid med nummer 2 <3 Termin ca 17 februar. ?

Cornetta: 31 år, gift, to jenter på 2 og 3,5 fra før. Termin ca. 30.mars -15 ?

Mrs-Impatient: 31 år fra Trondheim. Første barn. Termin 18.mars.

Tussemor5: 36 år, gift, tre gutter, 7,5 og 1 år...Termin, tja, den som vet, mars/april en gang :-P

Bonanza: 36 år, har 3 barn, termin 13 mai 2015 med nr 4.

Unilon, gift, 35 år, har jente født 10.08.12 og fødte nå en gutt 04.06.15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stadig innom og sniker her jeg også, selv om jeg ikke er så aktiv ;)

Krumelur, bra at BT har holdt seg stabilt og at proteinen er borte, kjedelig når slike ting dukker opp på slutten!

Og jeg har troen på deg enda cayenne, krysser fortsatt alt jeg har for at dette skal gå din vei!!

 

Her har utålmodigheten inntruffet, jeg går og venter og venter på tegn på fødsel, enda det er 1 uke til termin, så det er gjerne litt tidlig med utålmodighet :o men den siste uken har jeg merket at det har begynt å bli mye tyngre, lillegutt pådrar moren ubehageligheter hun kunne vært foruten :P samtifig så skal jeg absolutt ikke klage for formen min har vært veldig fin så langt...

Jaja, gutten kommer når han kommer, bare til å finne roen og tålmodighet ;) ønsker dere en fin fin helg videre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stadig innom og sniker her jeg også, selv om jeg ikke er så aktiv ;)

Krumelur, bra at BT har holdt seg stabilt og at proteinen er borte, kjedelig når slike ting dukker opp på slutten!

Og jeg har troen på deg enda cayenne, krysser fortsatt alt jeg har for at dette skal gå din vei!!

 

Her har utålmodigheten inntruffet, jeg går og venter og venter på tegn på fødsel, enda det er 1 uke til termin, så det er gjerne litt tidlig med utålmodighet :o men den siste uken har jeg merket at det har begynt å bli mye tyngre, lillegutt pådrar moren ubehageligheter hun kunne vært foruten :P samtifig så skal jeg absolutt ikke klage for formen min har vært veldig fin så langt...

Jaja, gutten kommer når han kommer, bare til å finne roen og tålmodighet ;) ønsker dere en fin fin helg videre ;)

Hold ut du tapre kvinne - vi sitter her rundt omkring og heier på deg. Minimann kommer når han kommer, så hvil deg mens du enda kan og nyt livstegna innenfra for plutselig en dag er bevegelsene kun søte minner og du er forfremmet til netter med avbrutt søvn og ny sjef! ♡

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det er utrolig hvor lei man blir på slutten! Har hatt en uhyre lei dag sjøl, forkjølelsen hadde bare en pause i går virker det som, vært helt sylta i dag... Vondt i halsen og tappa for energi. Håper på en bedre dag i morgen! Natta :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cayenne; jeg tenker på deg og heier! Jeg hadde samme opplevelse med hjertelyd på tidlig ul. Men Julian er 6 mnd nå. Så jeg tenker at legen din kan ha rett akkurat som min. Men jeg trodd heller ikke på det da, når jeg fikk beskjeden. Book time en uke etter første time. Så får du svar. 😊 Du trodde på legen min sist (og hadde rett). Nå er det min tur til å backe deg. Klem fra meg ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for heiing jenter, men har begynt å blø nå. Har skjønt det et par dager, så er egentlig ferdig med det.

 

Etter at mannen også ble engasjert i prøvingen har jeg jo iallfall blitt gravid, så jeg tenker kanskje at vi prøver en eller to ganger til. Litt usikker på akkurat det.

 

Nå skal jeg ta meg en lang og tøff sykkeltur i marka, etter at jeg har holdt igjen litt på treningen i det siste. Skal bli deilig. :D

 

Hvordan står det til med deg, Corneliuss? :)

 

Ønsker alle lykke til med fødsler, prøving og alt annet! :D:duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, tusen takk dere, tålmodighet er en dyd sies det ;)

tipper på at denne lille rakkeren skal holde hus til maksdato, så vi får bare smøre oss ;) men det er som du sier apex, vi må jo bare prøve å nyte siste delen av svangerskapet nå for plutselig er verden snudd om for oss ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God tur Cayenne! Godt å få det ut på noko konstruktivt.

 

Neste gong!

Takk, ja satser på neste gang. Alle gode ting må jo være tre :)

 

Er så glad for at det går veien for deg, det fortjener du virkelig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til Cayenne! :)

 

Jeg har endelig fått orden på syklusen min med akupnktur, tilbake med en syklus på 28 dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God varm klem Cayenne

Grøne, hvordan går det med deg?

Krumelur, du må holde oss oppdatert på veksten til lillegullet jeg er så spent

Fru Mille, bare en uke igjen...jøie meg som tiden går☺

Peppa, hvordan går det med dere?

Lilu, så deilig med orden på syklusen!!

Unilon, så kjekt med lillebror på sommeravslutning! Regner med storesøster var stolt

Apex, takk som spør Jeg skulle så inderlig gjerne hatt to ekstra hender her på permanent basis en stund jeg er mye alene sammen med alle fire og det merkes! Siden jeg ikke har de største mekaniske og tekniske kunnskapene blir gubben sendt ut på type bil og ved prosjekt Jeg fikk bruke helgen til å skrubbe campingvogna etter vinterens musinvasjon....noe av det værste jeg har vært borte i ever....nå venter jeg bare på at gubben skal skrubbe alt i gulvhøyde, da jeg ikke klarer å stå på kne (har en hevelse på venstre kne som kom etter fødselen og gjør sinnsykt vondt når jeg setter meg på kne), slik at jeg får flytte alt kjøkkenutstyret som forøvrig er desinfisert tilbake til vogna...huset ser fullstendig bombet ut, så jeg er glad det er to uker igjen til ferien, så kanskje vi kommer i mål Vi er også kommet tilbake til sex/prevensjon diskusjonen...fytti som jeg ler. Jeg har satt ned foten og sagt at det blir ikke noe hopping i høyet før strengen er kuttet. Gubben er livredd og setter dådyr øynene sine i meg med jevne mellomrom. De preller av, dette har jeg bestemt meg for. Han har så sinnsykt mange dårlig unnskyldninger...Jeg klarer meg fint selv til han får ut fingeren men gøy er det

 

Puste, klokken går fort....jeg må få lillegutt i klærne og sende han i barnehagen...ha en strålende dag i sola folkens

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cayenne, krysser fingrene for at spiren utvikler seg videre! :)

 

Krumelur, fint at du får oppfølging. Kanskje har du snart babyen i armene. Regner med at det går bra, de vet hva som er best for den lille. Lykke til!

 

Vinterblomst, så koselig å se deg igjen her inne, hvordan går det med deg? :)

 

Mysill, velkommen hit :) Ser dere har vært prøvere en god stund? Ønsker deg alt av lykke videre i prøvingen! :D

 

Siri, så herlig at han tar smokk når han har sånn sugebehov! Mi første hadde kjempestort sugebehov og sov bare med pupp i munn. Jeg prøvde og prøvde med smokk, men hun godtok den ikke før hun var 8 mnd. Har prøvd litt smokk med lillebror, han tar den litt men ingen stor interesse foreløpig. Men så er han ikke så suttete heller.

 

Sommerfest i bhg i dag, og første gang jeg har med babyen på noe utenom helsestasjon og besøk hos mamma. 2 uker gammel akkurat i dag. Han er så søt og god! Babystøv sendes til den som vil ha! :D

Takk for det Unilon :)

Ja 10 år er vel å regne som en god stund ;) Men ikke gitt opp spiren enda :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, takk som spør! 10+4 i dag, ikkje fullt så kvalm, men framleis utmatta. Er så inderleg lei den biten, trudde eg var over det! Elles ikkje så verst, venter spent på resultat på duoprøve, skal på ul og den pakka midt i juli. Men først sommarferie

 

Håpar de kjem i mål Tussemor, her og røyk nok strengen når nestemann er vel ute..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjipt at det ikke gikk veien, Cayenne, men godt at du tar det med fatning! 

 

Så glad for at det går bra med deg, Grøne, snart er du over i 2. trimester og da vender forhåpentligvis energien tilbake, iallfall noe av den :)

 

Må si du er utholdende, Mysill, jeg syntes det var tøft nok å prøve et år på nr to! Håper det ordener seg for deg snart.

 

Du er morsom, Tussemor :) Syns jeg ser mannen din :) Men han er vel enig i at fire er nok?

 

Kontrollen i går gikk greit. Babyen er fortsatt liten, men viser gode trivselstegn, så da vil de ha han inni magen en stund til. Blir ul hver uke for å sjekke vekst og trivsel fram til fødsel. Blodprøver ble tatt og jeg har heldigvis ikke svangerskapsforgiftning. Selv om jeg er møkk lei synes jeg det er greit at han kan vente litt, og forhåpentligvis feite seg litt opp før han kommer. Tviler på at de lar meg gå over tida, så det er vel maks tre uker igjen. Har vært så forkjøla også, greit å bli ferdig med det først!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høre at kontrollen gikk bra, Krumelur! :)

 

Jeg har et spørsmål her jeg ligger og nattammer og grubler...jeg bruker fortsatt skjold (han tok bar pupp 5min her om dagen-jippi!...men au!) og han tar også smokk. Har det da noe å si om vi også prøver å gi han flaske? Eller kan det bli enda verre å gå av skjold etterhvert da? Synes det er så klønete å amme når jeg er på ute på ærender og hadde vært deilig å bare gi han det jeg har pumpet på flaske...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...