Gå til innhold

*2012* slankerne!


LilleBille:')

Anbefalte innlegg

Her kommer det til å være slankefri uke, folkens. Og blir nok ikke så mye skriblerier fra meg her inne heller. Jeg har nemlig eksamen og jobber 13-14 timer hver dag. :( Ekstremt lite søvn og ufattelig mye jobb, så tror nesten ikke det er sunt å tenke for mye på vekta akkurat disse dagene. Kommer sterke tilbake på fredag! :) Klemklem til de supre jentene mine! :)

 

Vi heier på deg og venter på deg når du kommer tilbake :D

Lykke til med eksamen!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg sliter litt med matlysten etter sykdom. Orker ikke masse mat.

Idag har jeg spist 1 nutrilettbar og 1/2 porsjon lasagne med 1 tynn skive til.

Så nå gikk jeg å tok med 2 kanelboller som jeg bakte igår. Kan jo ikke leve på så lite..

 

Synes det var så lenge å vente fra tirsdag til lørdag på vekta så var på idag. Den var 73,7 kilo :D Men det er jo ikke rart når jeg knapt spiser noe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nedover er nedover :D Det er bare fordi jeg har vært syk og nesten ikke spiser. Det stopper nok opp og går veeeldig sakte når jeg får matlyst igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKKE vært flink i dag. har spist så mye (!) tom og jerry kjeks at jeg sprekker. I går spiste jeg sjokolade... Blæh. Klarer ikke ha noe godt i hus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKKE vært flink i dag. har spist så mye (!) tom og jerry kjeks at jeg sprekker. I går spiste jeg sjokolade... Blæh. Klarer ikke ha noe godt i hus!

 

Har du fått besøk, er det derfor eller er det bare vanskelig å si nei?

Gå heller ut å måk, dra barnet på akebrett eller ta en skikkelig god danseøkt til julemusikk. Når du da har gjort noe bra så tenker du at du ikke vil ødelegge det med å spise masse kalorier. Husk vi har flinke uker frem til jul og skal se hvor masse vi klarer å gå ned til da! :P

Tenk at du begynner nå. Det blir kanskje en sprekk i jula og eller noe godt i glasset på nyttår el. og du vil ikke bruke halve januar på å ta av det du har vært så flink til å klare nå! Ikke gi opp. Bare innse at om du sprekker og er sur og driter i det så må du bite i det sure eple og gå ned det senere før du igjen kan ta fatt på de kiloene fra der du er nå. Du har jo vært såå flink.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har bare funnet ut at jeg får bare spise den nutrilettbaren + middag og ev. noe mer om dagen til jeg føler meg noe bedre. Setter en frist til over helga i første omgang. Jeg blir stressa av det, for jeg har jo mer enn nok å ta av (derfor slankinga) men dette er jo ikke måten å gjøre det på + jeg er redd for at det er aalt for lite for kroppen over tid. Så, tenker på det over helga, og spiser det jeg orker nå og passer på at jeg drikker nok :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår og idag har vi barna hjemme pga snø og vind. Jeg hadde kl. på idag for å så opp og sjekke været. Samboeren skal også være hjemme. De anbefaler faktisk folk som ikke må ut og være hjemme. Vi skal bake (det blir vel jeg :P ) kakemenn idag, deigen står klar på kjøkkenet. Spent på matlysten når verdens beste kakemenn kommer ut av ovnen :D Kjenner jeg blir litt kvalmen med tanken her :( Håper det tar seg opp når jeg kjenner lukta :) Men bare smake, ikke fråtse :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKKE vært flink i dag. har spist så mye (!) tom og jerry kjeks at jeg sprekker. I går spiste jeg sjokolade... Blæh. Klarer ikke ha noe godt i hus!
Har du fått besøk, er det derfor eller er det bare vanskelig å si nei? Gå heller ut å måk, dra barnet på akebrett eller ta en skikkelig god danseøkt til julemusikk. Når du da har gjort noe bra så tenker du at du ikke vil ødelegge det med å spise masse kalorier. Husk vi har flinke uker frem til jul og skal se hvor masse vi klarer å gå ned til da! :P Tenk at du begynner nå. Det blir kanskje en sprekk i jula og eller noe godt i glasset på nyttår el. og du vil ikke bruke halve januar på å ta av det du har vært så flink til å klare nå! Ikke gi opp. Bare innse at om du sprekker og er sur og driter i det så må du bite i det sure eple og gå ned det senere før du igjen kan ta fatt på de kiloene fra der du er nå. Du har jo vært såå flink.

 

 

Gir ikke opp nei. Skal litt mere til for å vippe meg av pinnen. ;) Men alltid kjedelig å skeie ut når det e snakk om flere dager på rad. Pytt pyt, ny dag i dag. Får besøk i dag så regne med det blitt litt vanskeligere å holde det gående men jeg får ta det som en utfordring. :)

 

Skal veie meg etterpå. Håper jeg ikke har gått opp. :)

 

Hvordan er formen, moota?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår og idag har vi barna hjemme pga snø og vind. Jeg hadde kl. på idag for å så opp og sjekke været. Samboeren skal også være hjemme. De anbefaler faktisk folk som ikke må ut og være hjemme. Vi skal bake (det blir vel jeg :P ) kakemenn idag, deigen står klar på kjøkkenet. Spent på matlysten når verdens beste kakemenn kommer ut av ovnen :D Kjenner jeg blir litt kvalmen med tanken her :( Håper det tar seg opp når jeg kjenner lukta :) Men bare smake, ikke fråtse :D

 

Er det sant? Blir det veldig mye vind i dag? Så det var meldt storm men fikk ikke helt med meg når det var meldt.. Jeg hadde ikke turt å sittepå flyet i dag. Får frysninger bare av tanken :P

 

Du klarer deg så bra for tiden. :D Jeg er en jævel på å være flink så lenge jeg ikke har noe godt i hus. At du klarer. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKKE vært flink i dag. har spist så mye (!) tom og jerry kjeks at jeg sprekker. I går spiste jeg sjokolade... Blæh. Klarer ikke ha noe godt i hus!
Har du fått besøk, er det derfor eller er det bare vanskelig å si nei? Gå heller ut å måk, dra barnet på akebrett eller ta en skikkelig god danseøkt til julemusikk. Når du da har gjort noe bra så tenker du at du ikke vil ødelegge det med å spise masse kalorier. Husk vi har flinke uker frem til jul og skal se hvor masse vi klarer å gå ned til da! :P Tenk at du begynner nå. Det blir kanskje en sprekk i jula og eller noe godt i glasset på nyttår el. og du vil ikke bruke halve januar på å ta av det du har vært så flink til å klare nå! Ikke gi opp. Bare innse at om du sprekker og er sur og driter i det så må du bite i det sure eple og gå ned det senere før du igjen kan ta fatt på de kiloene fra der du er nå. Du har jo vært såå flink.

 

 

Gir ikke opp nei. Skal litt mere til for å vippe meg av pinnen. ;) Men alltid kjedelig å skeie ut når det e snakk om flere dager på rad. Pytt pyt, ny dag i dag. Får besøk i dag så regne med det blitt litt vanskeligere å holde det gående men jeg får ta det som en utfordring. :)

 

Skal veie meg etterpå. Håper jeg ikke har gått opp. :)

 

Hvordan er formen, moota?

 

Formen er god bortsett fra skikkelig trøtt siden vi var seine i seng (samboeren har tatt seg fri pga været) og jeg var oppe kl.7 for å sjekke forhold og vekket da uheldigvis begge barna. De leker med lego og det er veldig høylytt til å være før 8 om morgenen! :o

Har ikke matlyst, men må finne meg noe pepsi max kjenner jeg :D

 

Vis venninna di hvor flink du er til å holde deg i tøylene og jobbe for det du ønsker, en slankere kropp :)

Spent på vekta di. Jeg tar det imorgen. Gidder ikke nå! + skal jo egentlig ikke veie meg hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår og idag har vi barna hjemme pga snø og vind. Jeg hadde kl. på idag for å så opp og sjekke været. Samboeren skal også være hjemme. De anbefaler faktisk folk som ikke må ut og være hjemme. Vi skal bake (det blir vel jeg :P ) kakemenn idag, deigen står klar på kjøkkenet. Spent på matlysten når verdens beste kakemenn kommer ut av ovnen :D Kjenner jeg blir litt kvalmen med tanken her :( Håper det tar seg opp når jeg kjenner lukta :) Men bare smake, ikke fråtse :D

 

Er det sant? Blir det veldig mye vind i dag? Så det var meldt storm men fikk ikke helt med meg når det var meldt.. Jeg hadde ikke turt å sittepå flyet i dag. Får frysninger bare av tanken :P

 

Du klarer deg så bra for tiden. :D Jeg er en jævel på å være flink så lenge jeg ikke har noe godt i hus. At du klarer. :D

 

Det er meldt storm her i alle fall ja og verre skal det bli. Nå stengte bhg nettopp. Som jeg skrev samboeren skal ha fri. Så da tar jeg ikke sjansen på storesøster heller. Tenk om vi ikke får henne hjem igjen.. :( Hun tar jo buss til skolen.

Jeg hadde heller aldri tårt å ta fly idag..

 

Jeg klarer meg egentlig godt bl.a fordi jeg har ikke lyst på noe. Jeg spiste 3 små tynne kakemenn til kvelds igår. Var bare så glad når jeg hadde lyst på noe :)

Vi har jo det hjørneskapet med godteri og chips og sjokoladene i kjøleskapet. Men jeg kommer ikke på at jeg har lyst på det. Det er nei og jeg er faktisk veldig sta når jeg bare vil :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKKE vært flink i dag. har spist så mye (!) tom og jerry kjeks at jeg sprekker. I går spiste jeg sjokolade... Blæh. Klarer ikke ha noe godt i hus!
Har du fått besøk, er det derfor eller er det bare vanskelig å si nei? Gå heller ut å måk, dra barnet på akebrett eller ta en skikkelig god danseøkt til julemusikk. Når du da har gjort noe bra så tenker du at du ikke vil ødelegge det med å spise masse kalorier. Husk vi har flinke uker frem til jul og skal se hvor masse vi klarer å gå ned til da! :P Tenk at du begynner nå. Det blir kanskje en sprekk i jula og eller noe godt i glasset på nyttår el. og du vil ikke bruke halve januar på å ta av det du har vært så flink til å klare nå! Ikke gi opp. Bare innse at om du sprekker og er sur og driter i det så må du bite i det sure eple og gå ned det senere før du igjen kan ta fatt på de kiloene fra der du er nå. Du har jo vært såå flink.
Gir ikke opp nei. Skal litt mere til for å vippe meg av pinnen. ;) Men alltid kjedelig å skeie ut når det e snakk om flere dager på rad. Pytt pyt, ny dag i dag. Får besøk i dag så regne med det blitt litt vanskeligere å holde det gående men jeg får ta det som en utfordring. :) Skal veie meg etterpå. Håper jeg ikke har gått opp. :) Hvordan er formen, moota?
Formen er god bortsett fra skikkelig trøtt siden vi var seine i seng (samboeren har tatt seg fri pga været) og jeg var oppe kl.7 for å sjekke forhold og vekket da uheldigvis begge barna. De leker med lego og det er veldig høylytt til å være før 8 om morgenen! :o Har ikke matlyst, men må finne meg noe pepsi max kjenner jeg :D Vis venninna di hvor flink du er til å holde deg i tøylene og jobbe for det du ønsker, en slankere kropp :) Spent på vekta di. Jeg tar det imorgen. Gidder ikke nå! + skal jo egentlig ikke veie meg hver dag.

 

Vi ser heldigvis ikke noe til været her i den trygge, lille fjorden vår. ;) Æsj, ja jeg hadde heller aldri sendt barn i b.hage da. Godt du har de hjemme! Er det bare hos dere det skal bli storm? Så på VG at det kunne bli melkekrise på Jæren pfa været. Leste bare overskriften i farta. :P

 

Vet du, vekten min bikka 72 :D Veide 71.8 nå nettopp. 200g ned fra i går. Veldig gøy at jeg går nedover selv om jeg skeiet ut to dager på rad. Har bevegd mye på meg selv om jeg ikke har trent. Nå fikk jeg den motivasjonen jeg trengte til å holde på mye, gode vaner, uansett besøk. :) 1.9 kg igjen til 69. Det er så fantastisk å se nye tall på vekten.

Endret av mrsrogaland
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er bhg stengt. Læreren kom seg heller ikke på skolen idag, så vi er hjemme med god samvittighet :) Det er hele Jæren. Leste på facebook nå at den ene innkjørselen inn her nede ikke var kjørbar og at det sto noen fast der.

 

Så bra at du endelig kom under 72 :D Kjempebra med litt motivasjon til å være flink nå når du får besøk :P

Du har jo kommet kjempelangt!! :) Ikke lenge igjen nå. Tenk om jeg noen gang får se 6- tallet :o

Det er litt av en bragd fra 84 (?) kilo på så kort tid :D Vær stolt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er bhg stengt. Læreren kom seg heller ikke på skolen idag, så vi er hjemme med god samvittighet :) Det er hele Jæren. Leste på facebook nå at den ene innkjørselen inn her nede ikke var kjørbar og at det sto noen fast der. Så bra at du endelig kom under 72 :D Kjempebra med litt motivasjon til å være flink nå når du får besøk :P Du har jo kommet kjempelangt!! :) Ikke lenge igjen nå. Tenk om jeg noen gang får se 6- tallet :o Det er litt av en bragd fra 84 (?) kilo på så kort tid :D Vær stolt!!

 

Da kan dere kose dere inne i varmen med god samvittighet, ja. :)

 

Jeg har jo brukt snart 4 mnd på de kiloene, men ja, jeg er veldig fornøyd. Stolt og glad. :) Du kjenner følelsen. :) Det er jo ikke mange kiloene før du kan se 6-tallet, moota. Vil du det?

Endret av mrsrogaland
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 mnd? Jeg har brukt over 2 1/2 år!! :o

 

Ja jeg har lyst å bikke under 70 før jeg gir meg. Men som sagt, jeg tar kilo for kilo nå under 75. Jeg skal jo leve med kroppen etterpå også, ikke bare klare å kave meg ned i vekt.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 mnd? Jeg har brukt over 2 1/2 år!! :o Ja jeg har lyst å bikke under 70 før jeg gir meg. Men som sagt, jeg tar kilo for kilo nå under 75. Jeg skal jo leve med kroppen etterpå også, ikke bare klare å kave meg ned i vekt.. :)

 

Du har gått ned mere enn meg, but I cantch your drift.. Det er ikke så aller værst. ;)

 

Helt sant. Ekstreme dietter, raskt vekttap og vaner du ikke kan leve med resten av livet er bare tull. Da fyker man opp i vekt før eller siden.

 

Har forresten nesten fått større leggmuskler som samboeren min. Spinning gjør susen. :P Har så dårlig samvittighet for at jeg ikke har trent på to uker. :( Tenkte jeg skulle dræge med besøket på en spinningstime på søndag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg bare glad for at jeg har brukt så lang tid. Da er det større sjanse for at det forblir av + jeg har veldig lite løshud :P

 

Jeg er snart nede i samme vekt som min samboer, og det er en bragd bare det :D

Har alltid hatt lyst å veie mindre enn han :)

 

Hvis besøket ditt vil det så er jo ingenting bedre!

 

Lurer på om jeg ikke kjenner lysten på frokost snike seg på nå?? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her. Ikke så kult å veie masse mere enn kjæresten sin. Samboeren min e heller ikke den største av seg så han veie vel rundt 70 kg. Han e fin sånn som han e, og langt i fra ekkelt tynn. :) No e det bare et par kg til æi e under han. :D

 

Trur nok han har merka at æi ikke har vært helt fornøyd med meg sjøl. Selvbilde va jo på bånn og vi hadde ikke den sunneste livsstilen. Han e bare glad til for at æi e sunnhetsguruen her i huset for da blir det skikkelig mat, og han va også lei all ferdigmaten og snop midt i ukedagan.. Han sir æi har fått tynnere lår og midje og generelt ser bra ut. Samboeren min har aldri brydd seg om vekt og alltid syns æi har vært sexy, uansett kilo. Så æi sett egentlig veldig stor pris på at han gir blanke i om æi slanke meg, så lenge det e det æi vil og æi har det bra.

 

Godt å vite at uansett om æi veie 100 kg eller 50 kg så like han meg sånn som æi e. Etter å ha vært på DIB en stund så skjønne æi jo at det ikke e alle som har en mann som sett pris på dama som ho e. Blir helt sjokkert over at noen menn kan finne på å si til dama si at ho e tjukk og burde slanke seg - spesielt om dama veie 60 kg.. Fatte det ikke. Kunne ikke vært ilag med en sånn mann.. Før vi ble sammen så vet æi at han har vært sammen med ei tynn dame og ei som va ganske overvektig. Tydelig at han ikke bryr seg så veldig mye om vekt sjøl om han nok syntes at slanke damer e penest.

 

Enn din samboer? Når du sir at han virkelig ikke like tynne damer; e det sånn at han ikke kommer til å tenne på deg om du går ned mere? Og ka e din absolutt drømmevekt?

 

(Oppdaga forresten halveis i skrivinga at æi skrev på dialekt, men orka ikke skrive alt på nytt så fortsatte bare på dialekt. :P )

Endret av mrsrogaland
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her. Ikke så kult å veie masse mere enn kjæresten sin. Samboeren min e heller ikke den største av seg så han veie vel rundt 70 kg. Han e fin sånn som han e, og langt i fra ekkelt tynn. :) No e det bare et par kg til æi e under han. :D

 

Trur nok han har merka at æi ikke har vært helt fornøyd med meg sjøl. Selvbilde va jo på bånn og vi hadde ikke den sunneste livsstilen. Han e bare glad til for at æi e sunnhetsguruen her i huset for da blir det skikkelig mat, og han va også lei all ferdigmaten og snop midt i ukedagan.. Han sir æi har fått tynnere lår og midje og generelt ser bra ut. Samboeren min har aldri brydd seg om vekt og alltid syns æi har vært sexy, uansett kilo. Så æi sett egentlig veldig stor pris på at han gir blanke i om æi slanke meg, så lenge det e det æi vil og æi har det bra.

 

Godt å vite at uansett om æi veie 100 kg eller 50 kg så like han meg sånn som æi e. Etter å ha vært på DIB en stund så skjønne æi jo at det ikke e alle som har en mann som sett pris på dama som ho e. Blir helt sjokkert over at noen menn kan finne på å si til dama si at ho e tjukk og burde slanke seg - spesielt om dama veie 60 kg.. Fatte det ikke. Kunne ikke vært ilag med en sånn mann.. Før vi ble sammen så vet æi at han har vært sammen med ei tynn dame og ei som va ganske overvektig. Tydelig at han ikke bryr seg så veldig mye om vekt sjøl om han nok syntes at slanke damer e penest.

 

Enn din samboer? Når du sir at han virkelig ikke like tynne damer; e det sånn at han ikke kommer til å tenne på deg om du går ned mere? Og ka e din absolutt drømmevekt?

 

(Oppdaga forresten halveis i skrivinga at æi skrev på dialekt, men orka ikke skrive alt på nytt så fortsatte bare på dialekt. :P )

 

Huff så lang tid det tok å lese på dialekt, bytt gjerne til bokmål midt i neste gang :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spurte samboeren min nå hvordan jeg er i vekt nå i forhold til hvordan jeg var når vi traff hverandre i 2001. Han sa at jeg er vel mindre nå. Det stemmer i alle fall ikke for da var jeg str. 36-38 i h&m klær. Er langt fra det nå. + at jeg har en bukse som ligger i skapet som jeg passet i 2004. Den passer ikke nå, selv om jeg nærmer meg :D Men har vel bredere hofter nå + jeg har (hadde?) større pupper nå enn som 18-20 åring.

 

Når jeg traff han synes han jeg var fin. Jeg synes jeg var feit. Har ikke peiling på hva jeg veide, men gikk ned en del kilo den sommeren jeg ble 18 år.

 

Jeg har jo gått en vei etter at jeg traff han, selv om jeg har gått litt ned noen ganger. Vært jojoslanker, men har likevel økt.

Han synes jeg var skikkelig sexy som 100 kilo og er sikkert den eneste mannen i hele verden som kunne få meg til å føle meg fin da. Føle meg elsket med den kroppen jeg hadde.

Jeg har jo ertet han litt med at han er "chubbychaser". Dama han var sammen med før meg var også nokså stor, la seg ut etter at de ble sammen.

 

Han støtter meg i å gå ned, men kaller meg bony (beinete) nå. Sier 70 kilo er max ned og at bør gå til optikeren. Jeg synes det er veldig bra at han ikke vil ha ei dame på 40-50 kilo og synes jeg er ekkel som litt stor, men synes det er dumt at om jeg velger å gå ned til 68 kilo eks, så støtter han ikke det. Han sier det jeg har er hud og at jeg må trene og stramme det opp hvis jeg vil ha det bort. Han synes det var nok rett under 80. Jeg vet hvilken str. jeg er og at jeg ikke er tynn. Jeg har blitt mindre og vet at jeg ikke er en flodhest. Men samtidig så ser jeg at om 3-4 kilo er jeg ikke der jeg vil være.

Blir å prøve å komme meg ned til 70 for så å ta kilo for kilo.

 

Hvor høy er du?

Jeg er 169, men jeg har nok litt bred og tung beinbygning. Ikke at det er unnskyldning for å være skikkelig feit, men jeg kan jo aldri bli fin som 40-50 kilo, som ei venninne av meg veier. Riktignok litt lavere da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spurte samboeren min nå hvordan jeg er i vekt nå i forhold til hvordan jeg var når vi traff hverandre i 2001. Han sa at jeg er vel mindre nå. Det stemmer i alle fall ikke for da var jeg str. 36-38 i h&m klær. Er langt fra det nå. + at jeg har en bukse som ligger i skapet som jeg passet i 2004. Den passer ikke nå, selv om jeg nærmer meg :D Men har vel bredere hofter nå + jeg har (hadde?) større pupper nå enn som 18-20 åring. Når jeg traff han synes han jeg var fin. Jeg synes jeg var feit. Har ikke peiling på hva jeg veide, men gikk ned en del kilo den sommeren jeg ble 18 år. Jeg har jo gått en vei etter at jeg traff han, selv om jeg har gått litt ned noen ganger. Vært jojoslanker, men har likevel økt. Han synes jeg var skikkelig sexy som 100 kilo og er sikkert den eneste mannen i hele verden som kunne få meg til å føle meg fin da. Føle meg elsket med den kroppen jeg hadde. Jeg har jo ertet han litt med at han er "chubbychaser". Dama han var sammen med før meg var også nokså stor, la seg ut etter at de ble sammen. Han støtter meg i å gå ned, men kaller meg bony (beinete) nå. Sier 70 kilo er max ned og at bør gå til optikeren. Jeg synes det er veldig bra at han ikke vil ha ei dame på 40-50 kilo og synes jeg er ekkel som litt stor, men synes det er dumt at om jeg velger å gå ned til 68 kilo eks, så støtter han ikke det. Han sier det jeg har er hud og at jeg må trene og stramme det opp hvis jeg vil ha det bort. Han synes det var nok rett under 80. Jeg vet hvilken str. jeg er og at jeg ikke er tynn. Jeg har blitt mindre og vet at jeg ikke er en flodhest. Men samtidig så ser jeg at om 3-4 kilo er jeg ikke der jeg vil være. Blir å prøve å komme meg ned til 70 for så å ta kilo for kilo. Hvor høy er du? Jeg er 169, men jeg har nok litt bred og tung beinbygning. Ikke at det er unnskyldning for å være skikkelig feit, men jeg kan jo aldri bli fin som 40-50 kilo, som ei venninne av meg veier. Riktignok litt lavere da :)

 

Ikke tid å skrive så mye. Jeg er også ca 169. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke dere her:)

 

Her ønsker jeg meg tiltakslyst å en boks viljestyrke til jul:) overskudd og energi står også på ønskeliste, ja pluss et par xtra timer søvn i døgnet.... Ja ikke storforlagene jeg vel??:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ja sånn er det vel for de fleste innimellom :D Det som gjør at vi er så sterke er at vi henter oss inn igjen og ikke gir opp når vi møter motbakke en kort periode :P

 

 

Sender over en haug med pågangsmot, energi og viljestyrke slik at du kommer igang før jul :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...