Gå til innhold

*2012* slankerne!


LilleBille:')

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg var 73,7 på onsdag. Det var når jeg ikke spiste pga sykdom. Prøvde å veie meg på lørdag, da hadde jeg jo startet å spise igjen. Tror det viste 73,8 før vekta kapitulerte.. Skal (prøve) å få hjelpt il å få gang på den vekta -igjen og veie meg på lørdag. God start på uka -> Ble svimmel og trodde jeg skulle gå i bakken før middag, spiste sikkert nesten 10 kakemenn. Var på besøk ikveld og skulle bare smake hjemmelaget karamell.. Fikk med hjem etter at jeg har spist til jeg var kvalm.. Vi prøver igjen imorgen :D

 

MÅ holde ut nå, har en lang ønskeliste til julesokken på julaften og akkurat den dagen skal jeg få spise hva jeg vil :D

Endret av moota m storesøster&lillebror
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yoyoyo, jenter. Skjer'a? Jeg er back in bizz. Gått opp til 79,1 etter eksamensuka, men det er ikke så rart så mye junk og snop jeg har spist. NÅ blir det andre boller! Eller ikke boller, rettere sagt. Skal ligge i selen nå frem til jul, og håpe at 1 uke på juleferie ikke tar helt knekken på slankinga mi. Må prøve å komme godt under 80 igjen sånn at jeg ikke går over. :) Veide 77,8 eller noe før eksamensuka, så håper det renner av igjen fort. :) MEEEN jeg trenger noen tips av dere til å få litt fart på magen, her skjer det jo ingenting. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det? Her er motivasjonen svingende fra vert måltid:) så det blir bra.... Not!

Men vekta viste 70,1,i dag:) skalllll under 70 (igjen)til jul:))

Asjbæsj å slanke vekk samme kiloene menmen , min egen feil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekta viste 72.2 i dag. Ustabilt... Hadde forventet at den skulle vise mere, så jeg er vel fornøyd.. 300g unna å være der jeg var for en uke siden. Jeg som hadde så lyst å nå under 70 før julafte/nyttår. Ikke helt realistisk mtp at jula er rundt hjørnet.. Jeg har spist litt for mye sjokolade, litt for lite kalorifattig og sunn mat, og ikke trent på ukesvis... Veldig missfornøyd med meg selv nå. Elixia har så lite utvalg av gruppetimer også nå som det går mot jul. Ungen har vært syk og vi har hatt besøk fra nordnorge. Å nå er det jul!! Ååh. Det er så mye å gjøre for tiden at jeg ikke finner tid til trening.. Eller tid har jeg vel, jeg gidder bare ikke... Høres ut som vi er flere som sliter for tiden.. Moota har gamet i gang da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke gang her heller :(

Spiste alt for masse pinnekjøtt på søndag. Kakemenn og en svær haug med karameller på mandag..Synes også det er for nærme julen nå :P

Jeg tar det som det kommer og så tar det derfra etter jul/nyttår. Er jo mindre enn på mange mange år og nokså nær målet :)

Har gått opp så jeg har ikke kontrollen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er!! Jeg har ikke så veldig god motivasjon nå før jul kjenner jeg. Kommer ikke til å veie meg flere ganger før jul. Det gir enda mindre motivasjon, men siden jeg gikk litt opp når jeg begynte å spise igjen etter sykdom så har jeg liksom ikke racergiret inne og gidder ikke å legge på høygir nå når jula kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julemodus her også....

Jula varer helt til påske....tralallala...neida:) jeg må ned i vekt! Ellers må jeg kjøpe ny garderobe! I størrelser større!! Å det er ned tur så det gidder jeg ikke ! Jaja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julemodus her også....

Jula varer helt til påske....tralallala...neida:) jeg må ned i vekt! Ellers må jeg kjøpe ny garderobe! I størrelser større!! Å det er ned tur så det gidder jeg ikke ! Jaja

 

Jula er jo bare noen få dager! VI trenger ikke ha julemodus med kulekaker, godteri og dessert fra idag lørdag til over nyttår :D

Jeg skal ikke proppe i meg alt slags. Prøver å holde en linje frem til julekveldsen vi har tradisjon på 23.des. når barna er i seng og alt er klart. Nybakt brød, kakao, julekaker, godt pålegg osv..

Men vil ikke veie meg, for jeg var på lunsj igår og hadde sen middag i et selskap osv. Vil ikke ha et slag i trynet nå før jul og miste alt av motivasjon til å ikke gi fa.. i jula :D

 

Du legger ikke på deg så masse av å ikke ta av verken på nazi regimet eller å få lov til å smake på god mat i jula. Ikke glem at du har et mål, men ikke glem at du skal leve også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud. Har har jeg hatt jul hele uka... Motivasjonen er borte og julemodus på plass. Alt for mye sjokolade, god mat og fastfood. Håper ikke jeg har gått opp så mye. Gidder faktisk ikke veie meg. Ouch! Skal prøve så godt jeg kan i julen og håper dere gjør det samme! Om ingen skriver her inne i julen så ønsker jeg dere god jul alle fine jenter!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe flere som kjenner at julen kommer for tidlig eller kommer i det hele tatt :P Passer ikke å slanke seg i julen kjenner jeg :o

 

God jul til deg også og dere andre jenter :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med dere jenter? Jeg har hatt en fråtsejuleuke! Uæææh. Julemat, dessert og annet snadder hver bidige dag. Har nok gått opp en hel masse, men etter nyttår blir det strengt som bare det og da satser vi på at alt flyr av igjen. Er på julebesøk hos svigerfamilien og gidder ikke la være å kose meg akkurat disse dagene. :P Håper alle har hatt en superfin jul og får et riktig godt nyttår!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nyttår dere! :)

 

Har gått opp til 73 kg.. Nesten 1.5 kg opp. Kjedelig men forventet. Har ikke tenkt på slanking et eneste sekund og fråtset litt mere enn jeg burde. Gjort er gjort og spist er spist. Nå skal jeg under 70 en gang for alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja.....Ehhhh nedturen starter i mårgen;)

 

Ta plass og fest setebeltene;) som dei mrsrogaland nå skal vi under 70 en gang for alle!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nytt år, nye muligheter! Håper dere alle har hatt en fantastisk julefeiring :)

 

Er det noen av dere som henger med her utover våren? Nå har jeg ingen unnskyldninger igjen, og er igang igjen fra i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nytt år, nye muligheter! Håper dere alle har hatt en fantastisk julefeiring :) Er det noen av dere som henger med her utover våren? Nå har jeg ingen unnskyldninger igjen, og er igang igjen fra i dag.

 

Jeg blir og håper dere andre også blir her. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bare fyller jeg 30 i løpet av sommermånedene, nå har vi i tillegg funnet ut at vi skal gifte oss! Så da....er det ingen nåde! Jeg MÅ være fornøyd innen sommeren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det damer!? Håper dere er så fokusert på slanking at dere ikke har tid til å skrive her inne;)

 

 

Så kjekt L-8 gratulere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bare fyller jeg 30 i løpet av sommermånedene, nå har vi i tillegg funnet ut at vi skal gifte oss! Så da....er det ingen nåde! Jeg MÅ være fornøyd innen sommeren!

 

Gratulerer med forlovelse, L-8 :)

 

82, jeg har ikke vært flink i julen eller i det siste. Men nå har jeg tatt meg sammen og er passe nok motivert. Har ikke gått opp noe mere. Ligger rett over 72. :) Var til og med på trening i går! Første treningen på en måned. Skal på spinning i morgen også. :)

 

Håper dere er flinke også. Hva veier dere? Har dere gått opp eller ned?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt usikker på hva jeg veier, har to vekter og de viste alt fra 69,8 til 74,3!! Så noe som ikke stemmer:) men sjekka denn ene med og legge en 5 kilos manual på og da viste den 4,8 så satser på jeg er rundt 70( helst 69 da men:)) de kan ikke stå fremme på en fast plass, så tror det er det som gjør dem så ustabile, at jeg tar dem inn/ut av skapet å der står dem ikke flatt. Må gå på og av noen ganger, gjerne løfte litt og på og ta før den er normalt,ganske irriterende:( men er jo litt motiverende/sjokkerende og se slike tall også da:) spiste litt sjokolade/potetegull og brus en dag gikk på vekten og hadde i følge den gått opp 4,3 kilo siden morgenen. Da kastet jeg snopet,men etter litt på og av på vekten var det ikke så galt:)

Men lørdags ettermiddag og kveld er det fritt for slanking:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...