Gå til innhold

*2012* slankerne!


LilleBille:')

Anbefalte innlegg

Jau, nå er det hardkjør! Kveite og salat til lørdagskos! Spent på hvordan vi gjør det med bryllup og sånt, har liksom ikke tenkt så mye på denslags før ;-) Noen lure tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Moota? Er fryktelig lenge siden jeg har sett noe til deg...?

 

Jeg skammer meg etter julen så har ikke tårt å vise meg :o

Har vel få se i realiteten hva det gjør med meg å gå på noka som er en snarvei for meg til en slankere kropp. Lærer jo ingenting om kosthold og måtehold.

Begynner likevel på noka igjen imorgen, jeg er der jo snart og satser på å lære om kosthold og måtehold når jeg har nådd målet.

 

Gratulerer med gifteplaner!! :D Vi skal også gifte oss i sommer, 1.juni :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moota? Er fryktelig lenge siden jeg har sett noe til deg...?

 

Jeg skammer meg etter julen så har ikke tårt å vise meg :o

Har vel få se i realiteten hva det gjør med meg å gå på noka som er en snarvei for meg til en slankere kropp. Lærer jo ingenting om kosthold og måtehold.

Begynner likevel på noka igjen imorgen, jeg er der jo snart og satser på å lære om kosthold og måtehold når jeg har nådd målet.

 

Gratulerer med gifteplaner!! :D Vi skal også gifte oss i sommer, 1.juni :D

 

Det er jo råhipt mooters! Da kan vi være bridezillas og ta over slankeforumet med bryllupsplanlegging! Muahaha! ;)

Neida, spøk til side, men du må gjerne dele litt tips med meg ;)

Min elskede badevekt viste meg 84 kg i dag. Jeg føler meg som en dass!!! Jeg er jo helt rå på kosthold og trening egentlig, men siden i høst har jeg bare mistet all selvdisiplin. Fatter og begriper det ikke. Jeg vet jo nøyaktig hva som skal til! Jeg skal tvinge meg selv til å gå på vekten hver mandag (og ikke de andre dagene) og skrive inn her hva resultatet blir. Jeg gidder ikke å gifte meg hvis jeg ser ut som fiskepudding! Basta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moota? Er fryktelig lenge siden jeg har sett noe til deg...?

 

Jeg skammer meg etter julen så har ikke tårt å vise meg :o

Har vel få se i realiteten hva det gjør med meg å gå på noka som er en snarvei for meg til en slankere kropp. Lærer jo ingenting om kosthold og måtehold.

Begynner likevel på noka igjen imorgen, jeg er der jo snart og satser på å lære om kosthold og måtehold når jeg har nådd målet.

 

Gratulerer med gifteplaner!! :D Vi skal også gifte oss i sommer, 1.juni :D

 

Det er jo råhipt mooters! Da kan vi være bridezillas og ta over slankeforumet med bryllupsplanlegging! Muahaha! ;)

Neida, spøk til side, men du må gjerne dele litt tips med meg ;)

Min elskede badevekt viste meg 84 kg i dag. Jeg føler meg som en dass!!! Jeg er jo helt rå på kosthold og trening egentlig, men siden i høst har jeg bare mistet all selvdisiplin. Fatter og begriper det ikke. Jeg vet jo nøyaktig hva som skal til! Jeg skal tvinge meg selv til å gå på vekten hver mandag (og ikke de andre dagene) og skrive inn her hva resultatet blir. Jeg gidder ikke å gifte meg hvis jeg ser ut som fiskepudding! Basta!

 

Haha ja det kan vi :D Men tips og slik ehm tja samboeren spurte meg i helga om jeg hadde tenkt å bestille invitasjoner snart.. Jeg bestilte kirka nesten 2 år før, men har knapt kommet videre :P

Har kjole til meg, frisørtime, kirke og sted vi skal være og ca hvem som blir invitert.. Men det begynner vel nå så litt og litt tenker jeg :)

 

Jeg har ikke veid meg idag, blir nok en stund til, kjenner på klærne at det har blitt noen kilo :o

 

Jeg var jo også superflink før jul, og fra idag er jeg like flink. Når jeg var syk før jul veide jeg "bare" 73,7 kilo og det er jo ikke langt fra mål, så satser på å klare det nå mot våren. At jeg når målet nå og at jobben blir å klare å holde meg der :)

Jeg kommer nok til å gå på vekten i helgene først om en stund, litt for å klare å være like flink da, å så ser jeg for meg at jeg sklir litt ut og veier meg når det passer meg etterhvert hehe :D

Jeg har gått ned så masse at gifting blir det, men har veldig veldig lyst å ha nådd målet og være ferdig til da!!

 

Har ei venninne som har tatt slankeoperasjon og som raste ned forbi meg.. Kan jo ikke gi opp eller la meg selv forfalle mens hun blir slank og fin :D

Jeg er klar igjen idag og henter meg fort inn igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moota? Er fryktelig lenge siden jeg har sett noe til deg...?

 

Jeg skammer meg etter julen så har ikke tårt å vise meg :o

Har vel få se i realiteten hva det gjør med meg å gå på noka som er en snarvei for meg til en slankere kropp. Lærer jo ingenting om kosthold og måtehold.

Begynner likevel på noka igjen imorgen, jeg er der jo snart og satser på å lære om kosthold og måtehold når jeg har nådd målet.

 

Gratulerer med gifteplaner!! :D Vi skal også gifte oss i sommer, 1.juni :D

 

Det er jo råhipt mooters! Da kan vi være bridezillas og ta over slankeforumet med bryllupsplanlegging! Muahaha! ;)

Neida, spøk til side, men du må gjerne dele litt tips med meg ;)

Min elskede badevekt viste meg 84 kg i dag. Jeg føler meg som en dass!!! Jeg er jo helt rå på kosthold og trening egentlig, men siden i høst har jeg bare mistet all selvdisiplin. Fatter og begriper det ikke. Jeg vet jo nøyaktig hva som skal til! Jeg skal tvinge meg selv til å gå på vekten hver mandag (og ikke de andre dagene) og skrive inn her hva resultatet blir. Jeg gidder ikke å gifte meg hvis jeg ser ut som fiskepudding! Basta!

 

Haha ja det kan vi :D Men tips og slik ehm tja samboeren spurte meg i helga om jeg hadde tenkt å bestille invitasjoner snart.. Jeg bestilte kirka nesten 2 år før, men har knapt kommet videre :P

Har kjole til meg, frisørtime, kirke og sted vi skal være og ca hvem som blir invitert.. Men det begynner vel nå så litt og litt tenker jeg :)

 

Jeg har ikke veid meg idag, blir nok en stund til, kjenner på klærne at det har blitt noen kilo :o

 

Jeg var jo også superflink før jul, og fra idag er jeg like flink. Når jeg var syk før jul veide jeg "bare" 73,7 kilo og det er jo ikke langt fra mål, så satser på å klare det nå mot våren. At jeg når målet nå og at jobben blir å klare å holde meg der :)

Jeg kommer nok til å gå på vekten i helgene først om en stund, litt for å klare å være like flink da, å så ser jeg for meg at jeg sklir litt ut og veier meg når det passer meg etterhvert hehe :D

Jeg har gått ned så masse at gifting blir det, men har veldig veldig lyst å ha nådd målet og være ferdig til da!!

 

Har ei venninne som har tatt slankeoperasjon og som raste ned forbi meg.. Kan jo ikke gi opp eller la meg selv forfalle mens hun blir slank og fin :D

Jeg er klar igjen idag og henter meg fort inn igjen :)

 

Hehe, Jah...vi fant jo akkurat ut at vi skulle gifte oss, og at vi har lyst til å gjøre det til sommeren, så vi bør vel hive oss rundt hvis vi skal klare å få tak i lokale som fortsatt er ledig. Selve "giftinga" blir vel kanskje i rådhuset? Man må vel booke tid der også? Vi skal ihvertfall prøve å få til en veldig uformell og morsom fest. Sist jeg var i bryllup var det timesvis med taler, noe så gørr!! Jeg vil heller at folk skal mingle, kose seg, le, stifte nye bekjentskaper og ha det gøy enn at de skal bli sittende og stirre på meg i timesvis... SÅ glad i oppmerksomhet er jeg virkelig ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Moota? Er fryktelig lenge siden jeg har sett noe til deg...?

 

Jeg skammer meg etter julen så har ikke tårt å vise meg :o

Har vel få se i realiteten hva det gjør med meg å gå på noka som er en snarvei for meg til en slankere kropp. Lærer jo ingenting om kosthold og måtehold.

Begynner likevel på noka igjen imorgen, jeg er der jo snart og satser på å lære om kosthold og måtehold når jeg har nådd målet.

 

Gratulerer med gifteplaner!! :D Vi skal også gifte oss i sommer, 1.juni :D

 

Det er jo råhipt mooters! Da kan vi være bridezillas og ta over slankeforumet med bryllupsplanlegging! Muahaha! ;)

Neida, spøk til side, men du må gjerne dele litt tips med meg ;)

Min elskede badevekt viste meg 84 kg i dag. Jeg føler meg som en dass!!! Jeg er jo helt rå på kosthold og trening egentlig, men siden i høst har jeg bare mistet all selvdisiplin. Fatter og begriper det ikke. Jeg vet jo nøyaktig hva som skal til! Jeg skal tvinge meg selv til å gå på vekten hver mandag (og ikke de andre dagene) og skrive inn her hva resultatet blir. Jeg gidder ikke å gifte meg hvis jeg ser ut som fiskepudding! Basta!

 

Haha ja det kan vi :D Men tips og slik ehm tja samboeren spurte meg i helga om jeg hadde tenkt å bestille invitasjoner snart.. Jeg bestilte kirka nesten 2 år før, men har knapt kommet videre :P

Har kjole til meg, frisørtime, kirke og sted vi skal være og ca hvem som blir invitert.. Men det begynner vel nå så litt og litt tenker jeg :)

 

Jeg har ikke veid meg idag, blir nok en stund til, kjenner på klærne at det har blitt noen kilo :o

 

Jeg var jo også superflink før jul, og fra idag er jeg like flink. Når jeg var syk før jul veide jeg "bare" 73,7 kilo og det er jo ikke langt fra mål, så satser på å klare det nå mot våren. At jeg når målet nå og at jobben blir å klare å holde meg der :)

Jeg kommer nok til å gå på vekten i helgene først om en stund, litt for å klare å være like flink da, å så ser jeg for meg at jeg sklir litt ut og veier meg når det passer meg etterhvert hehe :D

Jeg har gått ned så masse at gifting blir det, men har veldig veldig lyst å ha nådd målet og være ferdig til da!!

 

Har ei venninne som har tatt slankeoperasjon og som raste ned forbi meg.. Kan jo ikke gi opp eller la meg selv forfalle mens hun blir slank og fin :D

Jeg er klar igjen idag og henter meg fort inn igjen :)

 

Hehe, Jah...vi fant jo akkurat ut at vi skulle gifte oss, og at vi har lyst til å gjøre det til sommeren, så vi bør vel hive oss rundt hvis vi skal klare å få tak i lokale som fortsatt er ledig. Selve "giftinga" blir vel kanskje i rådhuset? Man må vel booke tid der også? Vi skal ihvertfall prøve å få til en veldig uformell og morsom fest. Sist jeg var i bryllup var det timesvis med taler, noe så gørr!! Jeg vil heller at folk skal mingle, kose seg, le, stifte nye bekjentskaper og ha det gøy enn at de skal bli sittende og stirre på meg i timesvis... SÅ glad i oppmerksomhet er jeg virkelig ikke...

 

Jeg ville helst giftet meg i Kroatia der vi pleier å reise på ferie, men det blir helt tradisjonelt etter samboerens ønske. Det gjør ikke noe for meg, men det blir litt mer enn jeg ville gjort om jeg bestemte :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det damer? Her går det bra, etter forholdene :P

Begynte på streng diett igår, gikk noen druer for ikke få den der nedturen jeg har hatt noen ganger.

Idag har det gått bedre. Hadde noen "lovlige" sukkerfrie drops i bilen, men regner det ikke som godteri så det er også greit.

Det er jo tungt å starte opp igjen, men om jeg er på sporet i løpet av denne uka så er jeg fornøyd. Middagen skal nedjusteres og jeg skal klare å holde linja. Dette går veldig bra.

 

Har en dårlig periode med helsa, så det er såvidt jeg orker å gå til/fra bhg de gangene det er aktuelt, så det blir ikke noe trim eller aktivitet på meg om dagen.

Skal til både nevrolog og revmatolog i neste uke og håper jeg får medisiner hos sistnevnte som gjør dagene bedre og ikke minst nettene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du en dag vil finne ut av hva problemet ditt er moota, OG at det er en enkel løsning på det :)

 

Jeg har endelig kommet over kneika, og har ikke lenger abstinenser etter ting jeg ikke skal ha i meg. I forigårs hadde jeg så lyst på knekkebrød med brunost at jeg holdt på å dø. I dag smakte CC'en godt. Jippi :) Problemet mitt er jo at det både er middagsselskap og 30-årslag til helgen. Litt ubeleielig kan du si, menmen, det er jo alltid noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper også at de finner ut hva det er. Håper i alle fall at jeg får mer medisiner, det hjelper nå litt. Det kan være kombinasjonen av å begynne på knallhard diett etter et par uker med tull som gjør at jeg føler jeg har ekstra lite energi, men jeg er helt tom jeg. Vil helst bare sove og ta smertestillende.. Kan jo ikke det da. Har 2 barn og ta meg av og idag reiste samboeren vekk på jobb og kommer tilbake på søndag.

 

Hva er CC?

Jeg kjenner som sagt at jeg er sliten og tom. Føler ikke at jeg er sulten, men har lyst på noe å tygge i av og til når jeg tar shaken, men det går nok over. De første dagene er alltid tøffe, det er jo prisen jeg må betale for å drite i alt i 2 uker :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er kjempeflink!! Tror ikke jeg tør å veie meg før påske nå :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er kjempeflink!! Tror ikke jeg tør å veie meg før påske nå :o

 

Jo! Ta kontroll igjen, Moota! Tenk om du bare forskyver det og ender opp med å legge på deg alt for mye? :o Er du flink nå eller henger du i jula enda? Det er slettes ikke sikkert vekta gir så skremmende resultat. :)

 

Anonym poster: e992a77fe9694603eebec5a720f7c568

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så flink som jeg klarer!! Holder meg 100% til knalldietten jeg hadde før jul bare at jeg har spist noen få druer til dagen ekstra og at jeg er så sulten til middag at jeg ikke spiser fullt så lite nå. Bruker fremdeles frokost tallerken og prøver å begrense meg. Det er ikke slik at jeg overspiser, men ser raskere resultater om jeg klarer å spise enda litt mindre til middag :D

 

Jeg tror jeg går i kjelleren om jeg veier meg nå. Jeg forklarte dette i et tidligere innlegg. Jeg har ikke lært noen ting om begrensninger derav har jeg ikke begrenset meg i jula. Likevel hopper jeg igjen på noka siden jeg snart er der og må snart være der for å passe kjolen til bryllupet. Så får jeg lære om kosthold og begrensninger etterpå :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper også at de finner ut hva det er. Håper i alle fall at jeg får mer medisiner, det hjelper nå litt. Det kan være kombinasjonen av å begynne på knallhard diett etter et par uker med tull som gjør at jeg føler jeg har ekstra lite energi, men jeg er helt tom jeg. Vil helst bare sove og ta smertestillende.. Kan jo ikke det da. Har 2 barn og ta meg av og idag reiste samboeren vekk på jobb og kommer tilbake på søndag.

 

Hva er CC?

Jeg kjenner som sagt at jeg er sliten og tom. Føler ikke at jeg er sulten, men har lyst på noe å tygge i av og til når jeg tar shaken, men det går nok over. De første dagene er alltid tøffe, det er jo prisen jeg må betale for å drite i alt i 2 uker :P

 

CC er cottage Cheese, en av redningene mine i en hektisk hverdag! Skjønner godt "tyggetrangen", knask agurk! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wee! Måtte snikveie i dag, før vi går inn i den særdeles festlige helgen. 81,5! Det er jo ikke bra isolert sett, men når den viste 84 kg den 7 må jeg jo si meg godt fornøyd med det! 70 here i come!! Men nå er det mandagsveiingen som teller da, så får prøve å klare meg gjennom helgen. Litt vin blir det jo uansett, men jeg får holde meg unna dagen-derpå-mat og snacks og sånt, åååårnær sæ ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og Bridezmoota - må bare vise deg en ting! Har kommet over en side som er heeelt min stil! Jippi! www.bhldn.com check it out! Jeg søkte meg gjennom flere "vanlige" kjolesider uten å finne noe som var litt interessant engang. Her derimot!!! Jippi! Skal bestille kjole når jeg bikker 79, så nå får jeg bare holde meg til hardkjøret! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HVA?! Gått opp to kg siden i går? I går veide jeg 71.2 - I dag veide jeg 73.1.. Hva er forklaringen på det? Vekta kjøpte jeg for et par mnd siden og jeg har veid meg på samme tidspunkt om morgenen etter jeg har tisset og før jeg har spist. Har ikke trent eller spist/drukket noe anderledes, tror jeg. Æsj!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med du har prøvd flere ganger, slått på og av. Min vekt er også ustabil:( gikk på og av før den stabiliserte seg, da stoppet den tilslutt på 2,7 uten noen sto på!! Dritt! Så jeg veit faktisk ikke helt va jeg veier, noe mellom 70-72:( har tatt mål rundt magen med målband, så håper på resultat der:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HVA?! Gått opp to kg siden i går? I går veide jeg 71.2 - I dag veide jeg 73.1.. Hva er forklaringen på det? Vekta kjøpte jeg for et par mnd siden og jeg har veid meg på samme tidspunkt om morgenen etter jeg har tisset og før jeg har spist. Har ikke trent eller spist/drukket noe anderledes, tror jeg. Æsj!

 

Mensen eller EL kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og Bridezmoota - må bare vise deg en ting! Har kommet over en side som er heeelt min stil! Jippi! www.bhldn.com check it out! Jeg søkte meg gjennom flere "vanlige" kjolesider uten å finne noe som var litt interessant engang. Her derimot!!! Jippi! Skal bestille kjole når jeg bikker 79, så nå får jeg bare holde meg til hardkjøret! ;)

 

Redigerer litt her: 70 skulle det selvsagt stå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pass på at vekten står på stabilt underlag når dere veier dere, altså at den ikke tipper noe. Baderomsflisene mine er visst ikke 100% i vater, så jeg må flytte litt rundt på vekta før den står helt støtt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...