Gå til innhold

*2012* slankerne!


LilleBille:')

Anbefalte innlegg

Jeg håper også at de finner ut hva det er. Håper i alle fall at jeg får mer medisiner, det hjelper nå litt. Det kan være kombinasjonen av å begynne på knallhard diett etter et par uker med tull som gjør at jeg føler jeg har ekstra lite energi, men jeg er helt tom jeg. Vil helst bare sove og ta smertestillende.. Kan jo ikke det da. Har 2 barn og ta meg av og idag reiste samboeren vekk på jobb og kommer tilbake på søndag.

 

Hva er CC?

Jeg kjenner som sagt at jeg er sliten og tom. Føler ikke at jeg er sulten, men har lyst på noe å tygge i av og til når jeg tar shaken, men det går nok over. De første dagene er alltid tøffe, det er jo prisen jeg må betale for å drite i alt i 2 uker :P

 

CC er cottage Cheese, en av redningene mine i en hektisk hverdag! Skjønner godt "tyggetrangen", knask agurk! ;)

 

Aha! Det hadde jeg aldri forstått, spesielt siden jeg ikke spiser det selv :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Wee! Måtte snikveie i dag, før vi går inn i den særdeles festlige helgen. 81,5! Det er jo ikke bra isolert sett, men når den viste 84 kg den 7 må jeg jo si meg godt fornøyd med det! 70 here i come!! Men nå er det mandagsveiingen som teller da, så får prøve å klare meg gjennom helgen. Litt vin blir det jo uansett, men jeg får holde meg unna dagen-derpå-mat og snacks og sånt, åååårnær sæ ;)

 

Det var godt du fikk et motiverende tall før helga da :) Det hjelper litt det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper også at de finner ut hva det er. Håper i alle fall at jeg får mer medisiner, det hjelper nå litt. Det kan være kombinasjonen av å begynne på knallhard diett etter et par uker med tull som gjør at jeg føler jeg har ekstra lite energi, men jeg er helt tom jeg. Vil helst bare sove og ta smertestillende.. Kan jo ikke det da. Har 2 barn og ta meg av og idag reiste samboeren vekk på jobb og kommer tilbake på søndag.

 

Hva er CC?

Jeg kjenner som sagt at jeg er sliten og tom. Føler ikke at jeg er sulten, men har lyst på noe å tygge i av og til når jeg tar shaken, men det går nok over. De første dagene er alltid tøffe, det er jo prisen jeg må betale for å drite i alt i 2 uker :P

 

CC er cottage Cheese, en av redningene mine i en hektisk hverdag! Skjønner godt "tyggetrangen", knask agurk! ;)

 

Aha! Det hadde jeg aldri forstått, spesielt siden jeg ikke spiser det selv :P

 

Det er jo helt genialt! Masse proteiner, lite fett og karbo! Winning combination ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så leit mrsogaland. Det kan være bare at du har spist noe saltholdig eller drukket litt mer. Vei deg igjen om noen dager så har du gått ned igjen :)

 

Min vekt er superstabil og du kan ikke lure den ved å flytte på den rundt på gulvet :P

 

Jeg nekter enda å veie meg, innser at jula har gjort at jeg er mange mange uker tilbake.. Har bare meg selv å takke.

Men jeg er superflink da! Kjente igår at middagen var veldig lite energigivende altså sunn og lite kalorier. Det er jo veldig kjekt, for det var en helt vanlig middag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HVA?! Gått opp to kg siden i går? I går veide jeg 71.2 - I dag veide jeg 73.1.. Hva er forklaringen på det? Vekta kjøpte jeg for et par mnd siden og jeg har veid meg på samme tidspunkt om morgenen etter jeg har tisset og før jeg har spist. Har ikke trent eller spist/drukket noe anderledes, tror jeg. Æsj!
Mensen eller EL kanskje?

 

Du sier noe der.. Tror jeg har EL nå, men to kg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så leit mrsogaland. Det kan være bare at du har spist noe saltholdig eller drukket litt mer. Vei deg igjen om noen dager så har du gått ned igjen :) Min vekt er superstabil og du kan ikke lure den ved å flytte på den rundt på gulvet :P Jeg nekter enda å veie meg, innser at jula har gjort at jeg er mange mange uker tilbake.. Har bare meg selv å takke. Men jeg er superflink da! Kjente igår at middagen var veldig lite energigivende altså sunn og lite kalorier. Det er jo veldig kjekt, for det var en helt vanlig middag :)

 

Høres ut som en vekt jeg gjerne kunne tenke meg :P Blir så sint når jeg går opp etter en uke med trening og strengt koshtold :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har den stabile vekta mi tatt kvelden igjen! Tror det er over også nå :(

Tok frem den nye vekta (skaffet meg ny for lenge siden pga at den stabile har tullet før) og den viste 77,7 kilo. Såå da får jeg bare begynne på nytt. Litt sur nå, men har som sagt gjort det selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekten i dag viste 72.2 kg. Det går sakte, men sikkert nedover. Nå har jeg ligget på 72-74 alt for lenge. Nå vil jeg under!! 1.3 kg igjen. Det skal jeg klare før denne måneden er over. :) Det blir så gøy!

 

Må være smashing til den 15 feb. Da skal jeg ut å reise og har en andledning til å gå i kjole og høye hæler. :)

 

Jeg har ikke møtt søsteren min på 6-7 mnd. Sendte henne bilde av meg og hun sa hun fikk sjokk over forandringen. For en motivasjon. :)

 

Hvordan går det med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg starter jo nå fra der jeg var før sommerferien så jeg er også lei av å måtte gå ned den samme vekten flere ganger. Er lei av å ligge mellom 75 og 80 nå og nå vil jeg ned under 75 for siste gang! Håper jeg i alle fall :)

 

Har en slik dag idag der jeg er utkjørt uten at jeg vet hva det skyldes. Alt er et ork og jeg har bare lyst til å sove.. Hjelper lite at dette er en skikkelig travel uke og jeg har ikke tid til å være sliten :o

Kan virkelig være glad når denne uka er over da :)

 

Jeg er flink, men føler meg jo som en feit julegris siden jeg har gått opp :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Standhaftig?? Jeg sliter med de kiloene jeg slet med for nesten 1 siden for 3. gang :o hehe kan ikke annet enn å le :P

 

Jeg har kjøpt en som er litt sånn ehmm hvit!?

Hva skal jeg si..Jeg har bilde av den, er ikke så god på merker og sånn. Den er stroppeløs, det er helt skjørt, altså ingen forkle som deler seg eller lager kløft på skjørtet av andre grunner hehe :D

Det er litt pynt på brystet, litt slep. Skal ikke ha slør :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Standhaftig?? Jeg sliter med de kiloene jeg slet med for nesten 1 siden for 3. gang :o hehe kan ikke annet enn å le :P

 

Jeg har kjøpt en som er litt sånn ehmm hvit!?

Hva skal jeg si..Jeg har bilde av den, er ikke så god på merker og sånn. Den er stroppeløs, det er helt skjørt, altså ingen forkle som deler seg eller lager kløft på skjørtet av andre grunner hehe :D

Det er litt pynt på brystet, litt slep. Skal ikke ha slør :)

 

Hva heter den? Så kan jeg spørre Google! ;)

Jeg synes det er fryktelig vanskelig! Jeg vil ha en sånn lett, luftig bohemaktig kjole, ikke typisk brudekjole, men jeg finner ikke sånn som jeg ser for meg på noen av nettbutikkene :/ Jaja, nå har vi booket lokale ihvertfall, og det er helt perfekt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fortsatt på 70 tallet her:( jaja bitetennahardtihopleeeenge:)

 

Skal under 70 til neste uke, om så jeg må faste hele søndag:) neida

 

Klare meg bra matmessig så håper(det bør!!) går bra:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Standhaftig?? Jeg sliter med de kiloene jeg slet med for nesten 1 siden for 3. gang :o hehe kan ikke annet enn å le :P

 

Jeg har kjøpt en som er litt sånn ehmm hvit!?

Hva skal jeg si..Jeg har bilde av den, er ikke så god på merker og sånn. Den er stroppeløs, det er helt skjørt, altså ingen forkle som deler seg eller lager kløft på skjørtet av andre grunner hehe :D

Det er litt pynt på brystet, litt slep. Skal ikke ha slør :)

 

Hva heter den? Så kan jeg spørre Google! ;)

Jeg synes det er fryktelig vanskelig! Jeg vil ha en sånn lett, luftig bohemaktig kjole, ikke typisk brudekjole, men jeg finner ikke sånn som jeg ser for meg på noen av nettbutikkene :/ Jaja, nå har vi booket lokale ihvertfall, og det er helt perfekt! :)

 

Hah hva den heter?? Spør den!! Nei skal se om jeg finner navn når jeg går opp om en stund om jeg husker det. Driver og pakker til Bergen imorgen.

 

Jeg var veldig kresen, så jeg har kjøpt brukt. Lette i over 1 år uten å finne en eneste kjole jeg kunne tenke meg å ha på meg den dagen, ikke nesten en gang. Kom så over den på finn og vips så måtte jeg til Bergen å hente den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke flink nok! Skal på toppen av det hele til Bergen imorgen og spise middag på mc :D

 

Skal jobbe hardere, vil se resultater :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mickey deeeeeezzz... Nei, vettu hva moota - det synes jeg faktisk du skulle droppe. Makan til drittmat skal du lete lenge etter! Ett måltid setter deg sikkert et par uker tilbake! I Bergen må de da ha mye god mat?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg akter å bikke 80 innen mandag. Ligger jeg langt unna søndag så blir det faste og maraton!

 

Er vel en fin blanding av at noen av de gale kjerringene her inne ikke skal kjenne meg igjen og at jeg ble inspirert. Av deg. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står bare at kjolen heter Maggie Sotero size 8 ellr noe slik. Hvis du vil se må jeg sende et bilde til deg.

Sitter i Bergen nå og venter, har lånt storesøster sin mobil for å være på nettet he he :) Blir lenge å vente etterpå også, men da stikker jeg bort på et senter og kikker litt :D

Droppet shaken til frokost idag og er glad for det. Sto opp 4.30 og når jeg nå kom hit kl.8 var jeg heller sulten ja :o Hadde med skiver idag. Kjipt å være på tur hele dagen og ha vondt i hodet pga litt lite mat. Synes det er nok med hodepine jeg har etter ca 4 timer med søvn i natt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jadda - 70.8...

 

200g ned fra i går. Veldig fornøyd med at vekta går nedover. Har sagt det før men jeg må bare si det igjen: fy søren så jeg gleder meg til å veie SEKStIni. :)

 

Kos deg i Bergen, moota. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står bare at kjolen heter Maggie Sotero size 8 ellr noe slik. Hvis du vil se må jeg sende et bilde til deg.

Sitter i Bergen nå og venter, har lånt storesøster sin mobil for å være på nettet he he :) Blir lenge å vente etterpå også, men da stikker jeg bort på et senter og kikker litt :D

Droppet shaken til frokost idag og er glad for det. Sto opp 4.30 og når jeg nå kom hit kl.8 var jeg heller sulten ja :o Hadde med skiver idag. Kjipt å være på tur hele dagen og ha vondt i hodet pga litt lite mat. Synes det er nok med hodepine jeg har etter ca 4 timer med søvn i natt :P

 

Spennende! Send bilde når du har fått kjolen din i hus da - jeg trenger litt inspirasjon! ;)

Ha en knalldag i Bergen, shop till you drop ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...