Gå til innhold

*2012* slankerne!


LilleBille:')

Anbefalte innlegg

Ja har vært på vekta idag. Den viste 76,0 kilo. Jeg er så fornøyd!! :D Og overrasket etter lørdagens julebord :P

Hadde ikke trodd det skulle gå så fort nedover, men tar det jeg får. Jeg er vel bare flink da :D :D

Vi bakte pepperkaker fra ferdig ikea deig igår, og jeg smakte bare bittebitt på deigen og 1 liten pepperkake. Har aldri smakt den før. Men kunne jo bare sett på barna at den var god :P

 

Dro lillebror på akebrett til og fra bhg på mandag, måkte snø og ryddet litt.

Igår tørket jeg støv, vasket bad med både dusj og badekar, bakte pepperkaker og peppekakehus og vasket vegger, lister og kjøkkenskapdørene på kjøkkenet.

Idag dro jeg lillebror på akebrett til bhg og storesøster hjem. Håper jeg klarer å støvsuge hele huset og vaske noen rom idag slik at vi får pynte litt mer til jul siden storesøster har ligget med omgangssjuka.

 

Hvordan går det med dere andre?

 

Jippi, så bra! :D Her går det også bra! Veier 78,4 nå. :) 100 gram opp, men synes det er bra siden jeg veide meg veldig sent den ene dagen (uten å ha spist noe), og har veid meg veldig tidlig de siste dagene. :) Nå er målet å se 77 før helgen eller hvertfall før uka er omme! :)

 

Ok jeg håper på å være under 76 på lørdag haha :D Ja det kan jo ikke gå like fort hele tiden, så målet er at det ikke går opp igjen nå når jeg skal ha mensen og alt :P

Har vært aktiv idag og, har så vondt i ryggen at det blir ikke mer aktiviteter imorgen. Har problemer med å gå med vinterskoene mine for de er litt tunge :(

Åhhh griiiin :o

 

Du er superflink! :) Jeg synes så utrolig synd på deg, fælt at du skal ha det så vondt. Men du står på og det er virkelig beundringsverdig! :) Ikveld skal jeg kose meg litt og slappe av, og ikke være for streng. Har masse å feire, både skolemessig og litt andre ting. :) Har vært flink hele dagen da, så satser på at det går bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk! Huff jeg er visst flink til å klage, så synes jeg etterpå at folk ikke skal synes synd på meg, for jeg klarer meg godt og det er folk som har det mye verre :o:P Hehe..

Jeg har jo lyst å bruke kroppen min, og er redd jeg har vondt fordi den har glemt hvordan det var.. :)

 

Du må bare bestemme deg for at du ikke kan feire hele tiden :D

Jeg prøver også å få samboeren til å ta meg med ut på middag, som julebord for firmaet vårt haha :D

Jeg har også vært flink og det er så god motivasjon! Det er den beste motivasjonen som finnes!

 

Og jeg har blitt så flink til å spise fisk :o

Eller ikke bare fisk da, hender det er fiskepudding også, men det er 42% fisk i den da :P

Flink til å ha grønnsaker til middag. Det er ca 60% av tallerkenen min. Så 2 små poteter og eks 2 kjøttkaker, litt fisk, litt kylling ol.

Ja sånn kan jeg virkelig leve resten av livet :D

Herlig med gode, sunne vaner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Huff jeg er visst flink til å klage, så synes jeg etterpå at folk ikke skal synes synd på meg, for jeg klarer meg godt og det er folk som har det mye verre :o:P Hehe..

Jeg har jo lyst å bruke kroppen min, og er redd jeg har vondt fordi den har glemt hvordan det var.. :)

 

Du må bare bestemme deg for at du ikke kan feire hele tiden :D

Jeg prøver også å få samboeren til å ta meg med ut på middag, som julebord for firmaet vårt haha :D

Jeg har også vært flink og det er så god motivasjon! Det er den beste motivasjonen som finnes!

 

Og jeg har blitt så flink til å spise fisk :o

Eller ikke bare fisk da, hender det er fiskepudding også, men det er 42% fisk i den da :P

Flink til å ha grønnsaker til middag. Det er ca 60% av tallerkenen min. Så 2 små poteter og eks 2 kjøttkaker, litt fisk, litt kylling ol.

Ja sånn kan jeg virkelig leve resten av livet :D

Herlig med gode, sunne vaner :)

 

Man har da lov til å klage selv om andre har det verre! :) Og du har det jo verre enn mange av oss andre her inne!

 

Og ja, man kan ikke feire hele tiden, men det er lenge siden jeg har feira nå og idag følte jeg virkelig at jeg fortjente det, hehe. Spiste nesten ikke noe godis i helga, og tenker at jeg ikke skal det nå til helga heller. :) Så lenge jeg legger det inn i kaloribudsjettet føler jeg at det er enda mer greit også. :)

 

Så bra at du klarer å spise så sunt! :) Jeg føler at jeg kan bli flinkere til å velge sunnere matvarer. Jeg spiser jo mye sunne middager, blir sjeldent pizza og sånne ting, og mye kylling, grønnsaker osv. Jeg spiser lite kalorier hver dag, men merker at jeg ofte bruker kaloriene på "feil" ting. Det er vel det jeg skal bli flinkere på fremover, å spise sunnere ting. Det jeg HAR blitt god på er å drikke mye mindre brus da! Det er jeg litt stolt av. Før har jeg følt at det var trøsten min og det søte jeg trengte på kvelden for å holde meg unna andre ting, men nå føler jeg at jeg har kommet så langt at jeg kan kutte ned på deg også! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så godt å høre at det går bra med dere og at motet er oppe! Moota, du har virkelig fortjent å gå ned nå!

 

Box, jeg beundrer deg for å takle helgene så bra. :)

 

 

Det går bra her. Spiste litt mye middag men spiste lite tidligere i dag. En nutrilett og en salat.

 

Lalalala...... JEG HAR VÆRT SÅ FLINK I DAG!!ogspistenlitensjokoladenånettopp. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Huff jeg er visst flink til å klage, så synes jeg etterpå at folk ikke skal synes synd på meg, for jeg klarer meg godt og det er folk som har det mye verre :o:P Hehe..

Jeg har jo lyst å bruke kroppen min, og er redd jeg har vondt fordi den har glemt hvordan det var.. :)

 

Du må bare bestemme deg for at du ikke kan feire hele tiden :D

Jeg prøver også å få samboeren til å ta meg med ut på middag, som julebord for firmaet vårt haha :D

Jeg har også vært flink og det er så god motivasjon! Det er den beste motivasjonen som finnes!

 

Og jeg har blitt så flink til å spise fisk :o

Eller ikke bare fisk da, hender det er fiskepudding også, men det er 42% fisk i den da :P

Flink til å ha grønnsaker til middag. Det er ca 60% av tallerkenen min. Så 2 små poteter og eks 2 kjøttkaker, litt fisk, litt kylling ol.

Ja sånn kan jeg virkelig leve resten av livet :D

Herlig med gode, sunne vaner :)

 

Man har da lov til å klage selv om andre har det verre! :) Og du har det jo verre enn mange av oss andre her inne!

 

Og ja, man kan ikke feire hele tiden, men det er lenge siden jeg har feira nå og idag følte jeg virkelig at jeg fortjente det, hehe. Spiste nesten ikke noe godis i helga, og tenker at jeg ikke skal det nå til helga heller. :) Så lenge jeg legger det inn i kaloribudsjettet føler jeg at det er enda mer greit også. :)

 

Så bra at du klarer å spise så sunt! :) Jeg føler at jeg kan bli flinkere til å velge sunnere matvarer. Jeg spiser jo mye sunne middager, blir sjeldent pizza og sånne ting, og mye kylling, grønnsaker osv. Jeg spiser lite kalorier hver dag, men merker at jeg ofte bruker kaloriene på "feil" ting. Det er vel det jeg skal bli flinkere på fremover, å spise sunnere ting. Det jeg HAR blitt god på er å drikke mye mindre brus da! Det er jeg litt stolt av. Før har jeg følt at det var trøsten min og det søte jeg trengte på kvelden for å holde meg unna andre ting, men nå føler jeg at jeg har kommet så langt at jeg kan kutte ned på deg også! :D

 

Ja jeg er flink nok til å klage så det er ikke noe problem der hehe :P

 

Det er det som er bra med feiring, at det bare er når det er noe spesielt, hver dag er ikke en feiring :D

Bra at du legger det inn i kaloribudsjettet. Da har du god kontroll på hva du driver med :)

 

Jeg føler også at jeg har blitt flinkere til å velge sunn middag. Vi har mindre pizza og taco i ukedagene og lar det være noe vi koser oss med i helgene.

Jeg drikker masse brus! Men det er pepsi max da, så det er ikke så ille synes jeg. Det er bedre enn cola i alle fall. Drikker vann før og til middag.

Du er flink som klarer å kutte ned på brusen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært flink lenge og gjort noe hver dag. Brukt kroppen litt. Kjenne at jeg har en kropp som virker er godt, men nå tar smertene overhånd og jeg ser på kalenderen at jeg må roe meg ned litt for det skjer for masse til at jeg har tid til å bli sengeliggende..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

70 blank i dag, ganske overrasket da jeg ikke har spist lavkarbo siden mandag....jaja , en eksamen igjen så kanskje det er lettere og holde fokus på rett kosthold:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldiggris!!! :D Så flink du er :)

Det gir god motivasjon til å fortsette å være flink under siste eksamen og etterpå :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er mrsrogaland!! :D

Herlig å se at det går bra med dere også :) Jeg skal på vekta imorgen. Jeg vet at det ikke er hver gang man får gode resultat, men nå når jeg er flink gleder jeg meg til å gå på vekta :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er mrsrogaland!! :D Herlig å se at det går bra med dere også :) Jeg skal på vekta imorgen. Jeg vet at det ikke er hver gang man får gode resultat, men nå når jeg er flink gleder jeg meg til å gå på vekta :)

 

Jeg er glad på våre vegne. Er så godt når flere av oss har ei vekt som går nedover. :) Spent på resultatet etter veiingen din i morgen. Du må skrive her inne.

 

Jeg er syk nå. Vært syk et par dager så har heller ikke fått trent en eneste gang denne uken.. :( Vondt i bihulene, slapp, hodepine og forkjølet. skal jeg bruke helgen på å komme meg eller presse meg på trening? Jeg er jo ikke sprengsjuk, liksom..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er mrsrogaland!! :D Herlig å se at det går bra med dere også :) Jeg skal på vekta imorgen. Jeg vet at det ikke er hver gang man får gode resultat, men nå når jeg er flink gleder jeg meg til å gå på vekta :)

 

Jeg er glad på våre vegne. Er så godt når flere av oss har ei vekt som går nedover. :) Spent på resultatet etter veiingen din i morgen. Du må skrive her inne.

 

Jeg er syk nå. Vært syk et par dager så har heller ikke fått trent en eneste gang denne uken.. :( Vondt i bihulene, slapp, hodepine og forkjølet. skal jeg bruke helgen på å komme meg eller presse meg på trening? Jeg er jo ikke sprengsjuk, liksom..

 

Ja det er kjekt når vi får det til :)

Det er en positiv sirkel, når man får til noe så stimulerer det til mer god innsats. Det er noe av det viktigste for meg med denne livstilsomleggingen, det viser at det er noe bra jeg gjør og det viser at det gir resultater og da er det et poeng med å fortsette :)

 

Jeg er også spent på vekta, skal oppdatere imorgen ja :D

 

Hva med å ta noe rolig trening? Trilletur/akebrettur ute eller en litt roligere treningstime på senteret?

Jeg har bare en erfaring med å trene når man er syk, og den er ikke god hehe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er mrsrogaland!! :D Herlig å se at det går bra med dere også :) Jeg skal på vekta imorgen. Jeg vet at det ikke er hver gang man får gode resultat, men nå når jeg er flink gleder jeg meg til å gå på vekta :)
Jeg er glad på våre vegne. Er så godt når flere av oss har ei vekt som går nedover. :) Spent på resultatet etter veiingen din i morgen. Du må skrive her inne. Jeg er syk nå. Vært syk et par dager så har heller ikke fått trent en eneste gang denne uken.. :( Vondt i bihulene, slapp, hodepine og forkjølet. skal jeg bruke helgen på å komme meg eller presse meg på trening? Jeg er jo ikke sprengsjuk, liksom..
Ja det er kjekt når vi får det til :) Det er en positiv sirkel, når man får til noe så stimulerer det til mer god innsats. Det er noe av det viktigste for meg med denne livstilsomleggingen, det viser at det er noe bra jeg gjør og det viser at det gir resultater og da er det et poeng med å fortsette :) Jeg er også spent på vekta, skal oppdatere imorgen ja :D Hva med å ta noe rolig trening? Trilletur/akebrettur ute eller en litt roligere treningstime på senteret? Jeg har bare en erfaring med å trene når man er syk, og den er ikke god hehe :P

 

Helt enig med deg! Har samme erfaringen. Det som er så synd er at når du kommer ut av den dårlige sirkelen så spiser du mere og trimmer mindre. Motløs og deppa. Når man får til noe og resultatene vises på vekt og kropp så har man all verdens motivasjon til å fortsette. :) Det er så deilig mestringsfølelse å klare dette! Det er ikke bare gøy å slanke seg men alternativet er værre. Sitter heller med en salat og nutrilett i hånda enn en skål med sjokolade og dårlig selvbilde.

 

Tror kanskje jeg tar med gutten ut på akebrett. God ide. Det er så koselig :) Om jeg klarer å trene så skal jeg ta det litt rolig. Egentrening på elixia og ikke gruppetimer. Da må du liksom følge med alle andre og det er jeg ikke i form til. :)

 

Håper du er under 76 til lørdag. Ikke skeie ut så mye i dag eller spis så sent for da veier jo maten så masse :D Og gå på do. Hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så flink du er mrsrogaland!! :D Herlig å se at det går bra med dere også :) Jeg skal på vekta imorgen. Jeg vet at det ikke er hver gang man får gode resultat, men nå når jeg er flink gleder jeg meg til å gå på vekta :)
Jeg er glad på våre vegne. Er så godt når flere av oss har ei vekt som går nedover. :) Spent på resultatet etter veiingen din i morgen. Du må skrive her inne. Jeg er syk nå. Vært syk et par dager så har heller ikke fått trent en eneste gang denne uken.. :( Vondt i bihulene, slapp, hodepine og forkjølet. skal jeg bruke helgen på å komme meg eller presse meg på trening? Jeg er jo ikke sprengsjuk, liksom..
Ja det er kjekt når vi får det til :) Det er en positiv sirkel, når man får til noe så stimulerer det til mer god innsats. Det er noe av det viktigste for meg med denne livstilsomleggingen, det viser at det er noe bra jeg gjør og det viser at det gir resultater og da er det et poeng med å fortsette :) Jeg er også spent på vekta, skal oppdatere imorgen ja :D Hva med å ta noe rolig trening? Trilletur/akebrettur ute eller en litt roligere treningstime på senteret? Jeg har bare en erfaring med å trene når man er syk, og den er ikke god hehe :P

 

Helt enig med deg! Har samme erfaringen. Det som er så synd er at når du kommer ut av den dårlige sirkelen så spiser du mere og trimmer mindre. Motløs og deppa. Når man får til noe og resultatene vises på vekt og kropp så har man all verdens motivasjon til å fortsette. :) Det er så deilig mestringsfølelse å klare dette! Det er ikke bare gøy å slanke seg men alternativet er værre. Sitter heller med en salat og nutrilett i hånda enn en skål med sjokolade og dårlig selvbilde.

 

Tror kanskje jeg tar med gutten ut på akebrett. God ide. Det er så koselig :) Om jeg klarer å trene så skal jeg ta det litt rolig. Egentrening på elixia og ikke gruppetimer. Da må du liksom følge med alle andre og det er jeg ikke i form til. :)

 

Håper du er under 76 til lørdag. Ikke skeie ut så mye i dag eller spis så sent for da veier jo maten så masse :D Og gå på do. Hehe!

 

Ja det er rat med det! Mestring gjør at en vil mer og klarer det, og går det litt feil vei faller en av lasset og vil ikke mer. Selv om en vet at det er det som er løsningen.

Jeg synes det er gøy å slanke meg når jeg får det til, men selvfølgelig det er uakseptablet å bruke fra september til desember på å hente seg inn igjen etter en sommerferie.. Håper jeg slipper det igjen. At jeg er såpass lavt i vekt neste sommer at det kun blir innhenting, og at jeg ikke skal lenger ned.

Vi håper på 5 uker på tur til sommeren så det blir nok noe usunn mat da ja :P

Nå har jeg jo vært skikkelig flink siden Box Fresh og jeg begynte med avtalen vår, og jeg har ikke lenger lyst på noe godt eller mer mat enn det jeg spiser. Jeg klare meg fint og trenger ikke mer :) Jeg vet at jeg kan leve ca slik etter endt kur.

 

Det er nok lurt å ikke bruke sykdom som unnskyldning for å klare mindre enn en gjør. Klarer en litt så klarer en litt, men det er viktig å høre på kroppen og ikke overdrive.

 

Jeg håper vekta er under 76 imorgen. Det blir å vente å se :P

Har vært på do idag hi hi :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er mrsrogaland!! :D Herlig å se at det går bra med dere også :) Jeg skal på vekta imorgen. Jeg vet at det ikke er hver gang man får gode resultat, men nå når jeg er flink gleder jeg meg til å gå på vekta :)
Jeg er glad på våre vegne. Er så godt når flere av oss har ei vekt som går nedover. :) Spent på resultatet etter veiingen din i morgen. Du må skrive her inne. Jeg er syk nå. Vært syk et par dager så har heller ikke fått trent en eneste gang denne uken.. :( Vondt i bihulene, slapp, hodepine og forkjølet. skal jeg bruke helgen på å komme meg eller presse meg på trening? Jeg er jo ikke sprengsjuk, liksom..
Ja det er kjekt når vi får det til :) Det er en positiv sirkel, når man får til noe så stimulerer det til mer god innsats. Det er noe av det viktigste for meg med denne livstilsomleggingen, det viser at det er noe bra jeg gjør og det viser at det gir resultater og da er det et poeng med å fortsette :) Jeg er også spent på vekta, skal oppdatere imorgen ja :D Hva med å ta noe rolig trening? Trilletur/akebrettur ute eller en litt roligere treningstime på senteret? Jeg har bare en erfaring med å trene når man er syk, og den er ikke god hehe :P
Helt enig med deg! Har samme erfaringen. Det som er så synd er at når du kommer ut av den dårlige sirkelen så spiser du mere og trimmer mindre. Motløs og deppa. Når man får til noe og resultatene vises på vekt og kropp så har man all verdens motivasjon til å fortsette. :) Det er så deilig mestringsfølelse å klare dette! Det er ikke bare gøy å slanke seg men alternativet er værre. Sitter heller med en salat og nutrilett i hånda enn en skål med sjokolade og dårlig selvbilde. Tror kanskje jeg tar med gutten ut på akebrett. God ide. Det er så koselig :) Om jeg klarer å trene så skal jeg ta det litt rolig. Egentrening på elixia og ikke gruppetimer. Da må du liksom følge med alle andre og det er jeg ikke i form til. :) Håper du er under 76 til lørdag. Ikke skeie ut så mye i dag eller spis så sent for da veier jo maten så masse :D Og gå på do. Hehe!
Ja det er rat med det! Mestring gjør at en vil mer og klarer det, og går det litt feil vei faller en av lasset og vil ikke mer. Selv om en vet at det er det som er løsningen. Jeg synes det er gøy å slanke meg når jeg får det til, men selvfølgelig det er uakseptablet å bruke fra september til desember på å hente seg inn igjen etter en sommerferie.. Håper jeg slipper det igjen. At jeg er såpass lavt i vekt neste sommer at det kun blir innhenting, og at jeg ikke skal lenger ned. Vi håper på 5 uker på tur til sommeren så det blir nok noe usunn mat da ja :P Nå har jeg jo vært skikkelig flink siden Box Fresh og jeg begynte med avtalen vår, og jeg har ikke lenger lyst på noe godt eller mer mat enn det jeg spiser. Jeg klare meg fint og trenger ikke mer :) Jeg vet at jeg kan leve ca slik etter endt kur. Det er nok lurt å ikke bruke sykdom som unnskyldning for å klare mindre enn en gjør. Klarer en litt så klarer en litt, men det er viktig å høre på kroppen og ikke overdrive. Jeg håper vekta er under 76 imorgen. Det blir å vente å se :P Har vært på do idag hi hi :D

 

Huff, ingenting er mer demotiverende enn å måtte ta igjen kilo på kilo som du har gått ned før... Supert at du er i rett spor nå. Da blir du så fin i brudekjolen også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er mrsrogaland :)

Går greit, lavkarbo så langt i dag;) håper og klare det hele helga. Prøve noen runder med øvelser på gulvet i dag:)

Støvsuging og rydding teller vel også som trim? Vertfall i huset her;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er mrsrogaland!! :D Herlig å se at det går bra med dere også :) Jeg skal på vekta imorgen. Jeg vet at det ikke er hver gang man får gode resultat, men nå når jeg er flink gleder jeg meg til å gå på vekta :)
Jeg er glad på våre vegne. Er så godt når flere av oss har ei vekt som går nedover. :) Spent på resultatet etter veiingen din i morgen. Du må skrive her inne. Jeg er syk nå. Vært syk et par dager så har heller ikke fått trent en eneste gang denne uken.. :( Vondt i bihulene, slapp, hodepine og forkjølet. skal jeg bruke helgen på å komme meg eller presse meg på trening? Jeg er jo ikke sprengsjuk, liksom..
Ja det er kjekt når vi får det til :) Det er en positiv sirkel, når man får til noe så stimulerer det til mer god innsats. Det er noe av det viktigste for meg med denne livstilsomleggingen, det viser at det er noe bra jeg gjør og det viser at det gir resultater og da er det et poeng med å fortsette :) Jeg er også spent på vekta, skal oppdatere imorgen ja :D Hva med å ta noe rolig trening? Trilletur/akebrettur ute eller en litt roligere treningstime på senteret? Jeg har bare en erfaring med å trene når man er syk, og den er ikke god hehe :P
Helt enig med deg! Har samme erfaringen. Det som er så synd er at når du kommer ut av den dårlige sirkelen så spiser du mere og trimmer mindre. Motløs og deppa. Når man får til noe og resultatene vises på vekt og kropp så har man all verdens motivasjon til å fortsette. :) Det er så deilig mestringsfølelse å klare dette! Det er ikke bare gøy å slanke seg men alternativet er værre. Sitter heller med en salat og nutrilett i hånda enn en skål med sjokolade og dårlig selvbilde. Tror kanskje jeg tar med gutten ut på akebrett. God ide. Det er så koselig :) Om jeg klarer å trene så skal jeg ta det litt rolig. Egentrening på elixia og ikke gruppetimer. Da må du liksom følge med alle andre og det er jeg ikke i form til. :) Håper du er under 76 til lørdag. Ikke skeie ut så mye i dag eller spis så sent for da veier jo maten så masse :D Og gå på do. Hehe!
Ja det er rat med det! Mestring gjør at en vil mer og klarer det, og går det litt feil vei faller en av lasset og vil ikke mer. Selv om en vet at det er det som er løsningen. Jeg synes det er gøy å slanke meg når jeg får det til, men selvfølgelig det er uakseptablet å bruke fra september til desember på å hente seg inn igjen etter en sommerferie.. Håper jeg slipper det igjen. At jeg er såpass lavt i vekt neste sommer at det kun blir innhenting, og at jeg ikke skal lenger ned. Vi håper på 5 uker på tur til sommeren så det blir nok noe usunn mat da ja :P Nå har jeg jo vært skikkelig flink siden Box Fresh og jeg begynte med avtalen vår, og jeg har ikke lenger lyst på noe godt eller mer mat enn det jeg spiser. Jeg klare meg fint og trenger ikke mer :) Jeg vet at jeg kan leve ca slik etter endt kur. Det er nok lurt å ikke bruke sykdom som unnskyldning for å klare mindre enn en gjør. Klarer en litt så klarer en litt, men det er viktig å høre på kroppen og ikke overdrive. Jeg håper vekta er under 76 imorgen. Det blir å vente å se :P Har vært på do idag hi hi :D

 

Huff, ingenting er mer demotiverende enn å måtte ta igjen kilo på kilo som du har gått ned før... Supert at du er i rett spor nå. Da blir du så fin i brudekjolen også :)

 

Det er det aller kjedeligste!

Men var 76 på onsdag og 75,3 før ferien, så det nærmer seg i det minste. Selv om det har tatt skikkelig lang tid..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er mrsrogaland :)

Går greit, lavkarbo så langt i dag;) håper og klare det hele helga. Prøve noen runder med øvelser på gulvet i dag:)

Støvsuging og rydding teller vel også som trim? Vertfall i huset her;)

 

Det teller i aller høyeste grad :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med veiing i morgen moota:) håper på ned gang på deg!!

 

Tusen takk! Håper også på det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okey. Vi hadde kylling til middag idag. Jeg spiser som regel ikke skinn da så pelte det bort. Samboeren ville ha ris og bearnaise saus, jeg tok 2 små poteter, gulrot, brokkoli og blomkål. Litt smelta smør på :D

 

Ikveld har vi pyntet julepepperkakehuset med melis (etter jeg fikk den j... royal -up my as- iceingen til å stivne. Pynten var en pose nisseseigmenn og 1 pose med melkesjokoladenonstop. Vi hadde også frukt og hjemmesteikte pepperkaker.

Hvor masse spiste jeg? Ingenting, jeg hadde en kjip shake kl.20 :D

 

Hvor flink er ikke jeg?? Haha blir sur nå, om jeg har vært så flink og gått opp i vekt imorgen :P Venter jo mensen rett rundt hjørnet og alle ting :o

 

Blir kakemannbakedag på søndag, så da kan det være det blir en kakemann og 2. Blir grøt til mat/middag den dagen og samboeren skal "tvinge" meg til å spise god frokost med han og barna hver søndag i juletiden.. Ingen shake med andre ord.. :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Traff ei venninne som jeg ikke har sett på ei stund idag; "Så tynn du har blitt! Det synes skikkelig godt!" :o:)

 

Så herlig!! Ta det inn over deg og tenk at det har du fortjent :)

 

Det er kjempegøy å høre slik :D

Som jeg sa til ei venninne jeg så etter lang tid; det er jo bare halve deg som kommer :P

 

Keep up the good work :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...