Gå til innhold

*2012* slankerne!


LilleBille:')

Anbefalte innlegg

Helleu Hot Mamas! Titter ut fra eksamensboblen min ;-) Håper det står bra til med favorittbibberne mine :)

 

Jeg aner ikke hva vekta viser nå, har bestemt meg for å ikke gå på før jeg er ferdig med eksamen, så får jeg ta gleden eller nederlaget da. Kan ikke fokusere Max på vekt nå uansett (men sitter nå her og knasker spinat ;-) )

 

Kommer STERKT tilbake om en drøy ukes tid! :-*

 

Vi savner deg her inne og gleder oss til du kommer tilbake :D

Masse lykke til med eksamen! Jeg vet hvordan det er og vet at det siste en orker å tenke på, ja det er alt annet enn eksamen og såvidt familie hehe :P

Om du lever etter dine nye vaner er det nok ikke så ille likevel. Det verste en gjør er jo faktisk om en lat være å holde seg til nye vaner og "lærdom".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jaja idag er ny dag. Jeg var flink igår. Hoppet over mellommåltidet mellom lunsj og middag. Ikke at jeg er flink når jeg hopper over måltid, men det er jo et lite viktig måltid. Hadde akutt ikke lyst på mat så droppet det bare.

Lødde som jeg skrev litt ved og var på bading med herjing og svømming med lillebror. Så litt aktivitet ble det :)

 

Skal på vekta på lørdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helleu Hot Mamas! Titter ut fra eksamensboblen min ;-) Håper det står bra til med favorittbibberne mine :) Jeg aner ikke hva vekta viser nå, har bestemt meg for å ikke gå på før jeg er ferdig med eksamen, så får jeg ta gleden eller nederlaget da. Kan ikke fokusere Max på vekt nå uansett (men sitter nå her og knasker spinat ;-) ) Kommer STERKT tilbake om en drøy ukes tid! :-*

 

Masse lykke til på eksamen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo damer! :)

 

Jeg veide 73.7 i morges. Så det vil si at jeg snart har gått av meg det jeg la på meg i helgen. Bare 200g igjen så er jeg tilbake til der jeg var. Det er godt å vite at vekta går nedover selv om det går tregt.

 

Det er helt utrolig hvor mye en eneste helg kan ødelegge. Det har jeg ikke fått erfart skikkelig før denne uka. Jeg la jo på meg vanvittig mye. Veide 73.3 for en uke siden og gikk opp 1-2 kg. Nå er det snart av.. Skal aldri mere la en helg ødelegge den gode fremgangen min og alt jeg jobber for i ukedagene. Jeg skal nå under 70 snart! Det blir så stort og jeg gleder meg helt villt! Har ikke veid noe på 6-tallet siden ungdomskolen. :)

 

Er fremdeles vanvittig støl etter styrketreningen på tirsdag men det kan jo bare bety at jeg fikk brukt kroppen og musklene ordentlig? :)

 

Håper det står bra til med dere alle og at dere tar gode valg.

 

Så flott at du har hatt noen gode dager, moota! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får visst ikke likt noe av det dere skriver, men det gjør jeg altså! Flinkuser er dere alle sammen, både med vekt og eksamen! Jeg hadde gått ned 400 gram idag, og vært superflink idag. :) Gleder meg til imorgen! Stå på, jentene mine! Dere er best!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får visst ikke likt noe av det dere skriver, men det gjør jeg altså! Flinkuser er dere alle sammen, både med vekt og eksamen! Jeg hadde gått ned 400 gram idag, og vært superflink idag. :) Gleder meg til imorgen! Stå på, jentene mine! Dere er best!

 

Nå kunne jeg visst like likevel. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg får visst ikke likt noe av det dere skriver, men det gjør jeg altså! Flinkuser er dere alle sammen, både med vekt og eksamen! Jeg hadde gått ned 400 gram idag, og vært superflink idag. :) Gleder meg til imorgen! Stå på, jentene mine! Dere er best!

 

Noen ganger kommer det ikke opp at du liker. Du kan da trykke på oppdater (den sirkelpila).

 

Du er flink!! Jeg har også vært flink idag. Hoppet over mellommåltid mellom lunsj og middag idag og. Gikk litt i ett og så lager jeg middag ca kl.16 nå istedenfor 16.30 - 17.00 så føler det er mindre behov for det måltidene noen dager. Vil ikke avskrive det, men hopper over det når jeg føler for det.

 

Hva er nå ditt hovedmål igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får visst ikke likt noe av det dere skriver, men det gjør jeg altså! Flinkuser er dere alle sammen, både med vekt og eksamen! Jeg hadde gått ned 400 gram idag, og vært superflink idag. :) Gleder meg til imorgen! Stå på, jentene mine! Dere er best!

 

Noen ganger kommer det ikke opp at du liker. Du kan da trykke på oppdater (den sirkelpila).

 

Du er flink!! Jeg har også vært flink idag. Hoppet over mellommåltid mellom lunsj og middag idag og. Gikk litt i ett og så lager jeg middag ca kl.16 nå istedenfor 16.30 - 17.00 så føler det er mindre behov for det måltidene noen dager. Vil ikke avskrive det, men hopper over det når jeg føler for det.

 

Hva er nå ditt hovedmål igjen?

 

Jeg er egentlig litt usikker på hovedmål.. Jeg veide nesten 100 når jeg begynte. Veier 70-80 nå. Har lyst til å gå ned til 60 hvertfall, men så vil jeg ikke sette meg et urealistisk mål heller, så 65 er vel egentlig det jeg strekker meg mot. :) Nå er 75 neste delmål, hvertfall. :) Du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får visst ikke likt noe av det dere skriver, men det gjør jeg altså! Flinkuser er dere alle sammen, både med vekt og eksamen! Jeg hadde gått ned 400 gram idag, og vært superflink idag. :) Gleder meg til imorgen! Stå på, jentene mine! Dere er best!

 

Noen ganger kommer det ikke opp at du liker. Du kan da trykke på oppdater (den sirkelpila).

 

Du er flink!! Jeg har også vært flink idag. Hoppet over mellommåltid mellom lunsj og middag idag og. Gikk litt i ett og så lager jeg middag ca kl.16 nå istedenfor 16.30 - 17.00 så føler det er mindre behov for det måltidene noen dager. Vil ikke avskrive det, men hopper over det når jeg føler for det.

 

Hva er nå ditt hovedmål igjen?

 

Jeg er egentlig litt usikker på hovedmål.. Jeg veide nesten 100 når jeg begynte. Veier 70-80 nå. Har lyst til å gå ned til 60 hvertfall, men så vil jeg ikke sette meg et urealistisk mål heller, så 65 er vel egentlig det jeg strekker meg mot. :) Nå er 75 neste delmål, hvertfall. :) Du da?

 

Jeg var 100,2 når jeg startet :o

Målet mitt var 80 kilo. Drømmen 75. Igår var jeg 77,6 kilo. Jeg føler meg feit, så jeg går for 70 kilo i første omgang og ser etter det. Samboeren synes jeg er tynn!! nok :o:(

Han vil helst ikke at jeg skal gå ned til 70. Men det er min kropp så han får bare la være å ta i meg da. Tviler på han ser så masse forskjell likevel. Var jo 75,3 i sommer og det er bare 5 kilo til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får visst ikke likt noe av det dere skriver, men det gjør jeg altså! Flinkuser er dere alle sammen, både med vekt og eksamen! Jeg hadde gått ned 400 gram idag, og vært superflink idag. :) Gleder meg til imorgen! Stå på, jentene mine! Dere er best!

 

Noen ganger kommer det ikke opp at du liker. Du kan da trykke på oppdater (den sirkelpila).

 

Du er flink!! Jeg har også vært flink idag. Hoppet over mellommåltid mellom lunsj og middag idag og. Gikk litt i ett og så lager jeg middag ca kl.16 nå istedenfor 16.30 - 17.00 så føler det er mindre behov for det måltidene noen dager. Vil ikke avskrive det, men hopper over det når jeg føler for det.

 

Hva er nå ditt hovedmål igjen?

 

Jeg er egentlig litt usikker på hovedmål.. Jeg veide nesten 100 når jeg begynte. Veier 70-80 nå. Har lyst til å gå ned til 60 hvertfall, men så vil jeg ikke sette meg et urealistisk mål heller, så 65 er vel egentlig det jeg strekker meg mot. :) Nå er 75 neste delmål, hvertfall. :) Du da?

 

Jeg var 100,2 når jeg startet :o

Målet mitt var 80 kilo. Drømmen 75. Igår var jeg 77,6 kilo. Jeg føler meg feit, så jeg går for 70 kilo i første omgang og ser etter det. Samboeren synes jeg er tynn!! nok :o:(

Han vil helst ikke at jeg skal gå ned til 70. Men det er min kropp så han får bare la være å ta i meg da. Tviler på han ser så masse forskjell likevel. Var jo 75,3 i sommer og det er bare 5 kilo til..

 

Er litt sånn jeg er også.. Kommer vel til å fortsette til jeg er fornøyd, eller passe fornøyd hvertfall. Målet er vel kanskje mer det å kunne kjøpe mer klær jeg liker og ikke alltid føle meg som den tjukkeste i rommet. :P Samboeren min liker også damer som har litt former, men tviler på at han kommer til å klage med det første. Har nok å ta av. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får visst ikke likt noe av det dere skriver, men det gjør jeg altså! Flinkuser er dere alle sammen, både med vekt og eksamen! Jeg hadde gått ned 400 gram idag, og vært superflink idag. :) Gleder meg til imorgen! Stå på, jentene mine! Dere er best!

 

Noen ganger kommer det ikke opp at du liker. Du kan da trykke på oppdater (den sirkelpila).

 

Du er flink!! Jeg har også vært flink idag. Hoppet over mellommåltid mellom lunsj og middag idag og. Gikk litt i ett og så lager jeg middag ca kl.16 nå istedenfor 16.30 - 17.00 så føler det er mindre behov for det måltidene noen dager. Vil ikke avskrive det, men hopper over det når jeg føler for det.

 

Hva er nå ditt hovedmål igjen?

 

Jeg er egentlig litt usikker på hovedmål.. Jeg veide nesten 100 når jeg begynte. Veier 70-80 nå. Har lyst til å gå ned til 60 hvertfall, men så vil jeg ikke sette meg et urealistisk mål heller, så 65 er vel egentlig det jeg strekker meg mot. :) Nå er 75 neste delmål, hvertfall. :) Du da?

 

Jeg var 100,2 når jeg startet :o

Målet mitt var 80 kilo. Drømmen 75. Igår var jeg 77,6 kilo. Jeg føler meg feit, så jeg går for 70 kilo i første omgang og ser etter det. Samboeren synes jeg er tynn!! nok :o:(

Han vil helst ikke at jeg skal gå ned til 70. Men det er min kropp så han får bare la være å ta i meg da. Tviler på han ser så masse forskjell likevel. Var jo 75,3 i sommer og det er bare 5 kilo til..

 

Er litt sånn jeg er også.. Kommer vel til å fortsette til jeg er fornøyd, eller passe fornøyd hvertfall. Målet er vel kanskje mer det å kunne kjøpe mer klær jeg liker og ikke alltid føle meg som den tjukkeste i rommet. :P Samboeren min liker også damer som har litt former, men tviler på at han kommer til å klage med det første. Har nok å ta av. ;)

 

Hehe ja min også, forstår ikke klagingen :P

Tanken er å gå ned til 75 kilo og ta kilo for kilo. Men som sagt 75,3 før vi dro på ferie og 300 gram gjør ikke underverker! Så jeg vet jeg må ned noe til. Kroppen min former seg også litt etterhvert. Huden trekker seg inn og slik. Men det blir ikke 60-65 kilo her i gården altså. Da kan jeg jo heller ikke spise noe for å klare å opprettholde det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg spist:

Frokost: nutrilettbar

Lunch: Et eple og en stor salat med isbergsalat, agurk, paprika, et egg, litt fetaost, tomat.

Middag: 150g kylling og en stor porsjon salat med isbergsalat, agurk, paprika, fetaost, tomat, fullkornspasta.

Kvelds: Nutrilettbar

 

Syntes dere det er lite eller mye? Selv føler jeg meg dritt når jeg tar det siste måltidet selv om jeg vet at det bare er tull å tenke slik.

 

Kjenner at slankingen går til hodet på meg av og til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag har jeg spist:

Frokost: nutrilettbar

Lunch: Et eple og en stor salat med isbergsalat, agurk, paprika, et egg, litt fetaost, tomat.

Middag: 150g kylling og en stor porsjon salat med isbergsalat, agurk, paprika, fetaost, tomat, fullkornspasta.

Kvelds: Nutrilettbar

 

Syntes dere det er lite eller mye? Selv føler jeg meg dritt når jeg tar det siste måltidet selv om jeg vet at det bare er tull å tenke slik.

 

Kjenner at slankingen går til hodet på meg av og til..

 

Føler kanskje det er litt lite, kommer litt an på om du har trent. Har du trent synes jeg det er for lite. Men du er hjemme i permisjon så er du i middels aktivitet hele dagen er det kanskje nok for deg.

 

Jeg har spist,

frokost - shake

lunsj - nutrilettbar

middag - 2 små poteter, 1 mellom gulerot, 1 liten bunt brokkoli og 1 liten bunt blomkål. 3 små stykker med seifilet. Litt smør over.

kvelds - en kjip shake

 

Det er kanskje ikke mer hehe, men jeg sitter jo på raua hele dagen. Har verket og verket idag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg spist: Frokost: nutrilettbar Lunch: Et eple og en stor salat med isbergsalat, agurk, paprika, et egg, litt fetaost, tomat. Middag: 150g kylling og en stor porsjon salat med isbergsalat, agurk, paprika, fetaost, tomat, fullkornspasta. Kvelds: Nutrilettbar Syntes dere det er lite eller mye? Selv føler jeg meg dritt når jeg tar det siste måltidet selv om jeg vet at det bare er tull å tenke slik. Kjenner at slankingen går til hodet på meg av og til..
Føler kanskje det er litt lite, kommer litt an på om du har trent. Har du trent synes jeg det er for lite. Men du er hjemme i permisjon så er du i middels aktivitet hele dagen er det kanskje nok for deg. Jeg har spist, frokost - shake lunsj - nutrilettbar middag - 2 små poteter, 1 mellom gulerot, 1 liten bunt brokkoli og 1 liten bunt blomkål. 3 små stykker med seifilet. Litt smør over. kvelds - en kjip shake Det er kanskje ikke mer hehe, men jeg sitter jo på raua hele dagen. Har verket og verket idag..

 

Da høres det ut som vi har spist ca likt i dag, moota. Jeg har ikke trent i dag. Trener ikke så ofte. Trener 2 ganger i uka om jeg følger målet jeg har satt meg. Er hjemme i perm ja, så beveger ikke såå mye på meg. Triller en tur til dagen med Oskar men ellers er jeg jo for det meste hjemme i ukedagene.

Jeg går ikke ned i vekt om jeg spiser særlig mere enn dette. Dette er maks hva jeg spiser i løpet av en dag. Med mindre jeg skeier ut :P

 

Målet denne helgen er å klare å begrense meg. Det har jeg aldri klart før tror jeg. Skal passe på å ikke la helgen ødelegge for meg nå. Er kjempespent på vekta i morgen. :)

 

Men moota, blir du mett av shake? Jeg har prøvd det en gang men ble liksom ikke mett og fikk lyst på noe hele tiden. Magen hadde ikke noe å jobbe med. Hvordan er det for deg?

 

Og du, jeg har lest et sted at selv om det ikke er kcal i pepsi så kan det bremse ned veknedgangen på andre måter av grunner jeg ikke husker. Har også lest om ei som gikk ned masse når hun kuttet ut pepsien. Tenkte bare å si det. :) Jeg husker du fortalte meg at ingen fikk ta fra deg pepsien, er det fremdeles slik? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg spist: Frokost: nutrilettbar Lunch: Et eple og en stor salat med isbergsalat, agurk, paprika, et egg, litt fetaost, tomat. Middag: 150g kylling og en stor porsjon salat med isbergsalat, agurk, paprika, fetaost, tomat, fullkornspasta. Kvelds: Nutrilettbar Syntes dere det er lite eller mye? Selv føler jeg meg dritt når jeg tar det siste måltidet selv om jeg vet at det bare er tull å tenke slik. Kjenner at slankingen går til hodet på meg av og til..
Føler kanskje det er litt lite, kommer litt an på om du har trent. Har du trent synes jeg det er for lite. Men du er hjemme i permisjon så er du i middels aktivitet hele dagen er det kanskje nok for deg. Jeg har spist, frokost - shake lunsj - nutrilettbar middag - 2 små poteter, 1 mellom gulerot, 1 liten bunt brokkoli og 1 liten bunt blomkål. 3 små stykker med seifilet. Litt smør over. kvelds - en kjip shake Det er kanskje ikke mer hehe, men jeg sitter jo på raua hele dagen. Har verket og verket idag..

 

Da høres det ut som vi har spist ca likt i dag, moota. Jeg har ikke trent i dag. Trener ikke så ofte. Trener 2 ganger i uka om jeg følger målet jeg har satt meg. Er hjemme i perm ja, så beveger ikke såå mye på meg. Triller en tur til dagen med Oskar men ellers er jeg jo for det meste hjemme i ukedagene.

Jeg går ikke ned i vekt om jeg spiser særlig mere enn dette. Dette er maks hva jeg spiser i løpet av en dag. Med mindre jeg skeier ut :P

 

Målet denne helgen er å klare å begrense meg. Det har jeg aldri klart før tror jeg. Skal passe på å ikke la helgen ødelegge for meg nå. Er kjempespent på vekta i morgen. :)

 

Men moota, blir du mett av shake? Jeg har prøvd det en gang men ble liksom ikke mett og fikk lyst på noe hele tiden. Magen hadde ikke noe å jobbe med. Hvordan er det for deg?

 

Og du, jeg har lest et sted at selv om det ikke er kcal i pepsi så kan det bremse ned veknedgangen på andre måter av grunner jeg ikke husker. Har også lest om ei som gikk ned masse når hun kuttet ut pepsien. Tenkte bare å si det. :) Jeg husker du fortalte meg at ingen fikk ta fra deg pepsien, er det fremdeles slik? :)

 

Jeg blir mett av shake ja. Men det er en vanesak. Drikker alltid en kopp med pepsi max etterpå, og det fyller også i magen.

Ingen tar fra meg pepsi maxen nei!! :P

Noen blir sultne av pepsi max, og dermed legger på seg, fordi de spiser mer. Kan godt være at det hadde gått raskere uten den, men det er ikke aktuelt hehe :)

 

Mitt mål for helga er å ikke spise for masse pepperkakedeig eller pepperkaker imorgen når vi skal lage pepperkakehus.

Og hvis det blir kakemennbaking på lørdag at det begrenser seg litt + ta det rolig på julebord på lørdag og ikke overdrive utskeielsen på søndag som vi alltid gjør etter å ha vært ute. Kanskje jeg bare bør kjøre uansett hehe :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg spist: Frokost: nutrilettbar Lunch: Et eple og en stor salat med isbergsalat, agurk, paprika, et egg, litt fetaost, tomat. Middag: 150g kylling og en stor porsjon salat med isbergsalat, agurk, paprika, fetaost, tomat, fullkornspasta. Kvelds: Nutrilettbar Syntes dere det er lite eller mye? Selv føler jeg meg dritt når jeg tar det siste måltidet selv om jeg vet at det bare er tull å tenke slik. Kjenner at slankingen går til hodet på meg av og til..
Føler kanskje det er litt lite, kommer litt an på om du har trent. Har du trent synes jeg det er for lite. Men du er hjemme i permisjon så er du i middels aktivitet hele dagen er det kanskje nok for deg. Jeg har spist, frokost - shake lunsj - nutrilettbar middag - 2 små poteter, 1 mellom gulerot, 1 liten bunt brokkoli og 1 liten bunt blomkål. 3 små stykker med seifilet. Litt smør over. kvelds - en kjip shake Det er kanskje ikke mer hehe, men jeg sitter jo på raua hele dagen. Har verket og verket idag..
Da høres det ut som vi har spist ca likt i dag, moota. Jeg har ikke trent i dag. Trener ikke så ofte. Trener 2 ganger i uka om jeg følger målet jeg har satt meg. Er hjemme i perm ja, så beveger ikke såå mye på meg. Triller en tur til dagen med Oskar men ellers er jeg jo for det meste hjemme i ukedagene. Jeg går ikke ned i vekt om jeg spiser særlig mere enn dette. Dette er maks hva jeg spiser i løpet av en dag. Med mindre jeg skeier ut :P Målet denne helgen er å klare å begrense meg. Det har jeg aldri klart før tror jeg. Skal passe på å ikke la helgen ødelegge for meg nå. Er kjempespent på vekta i morgen. :) Men moota, blir du mett av shake? Jeg har prøvd det en gang men ble liksom ikke mett og fikk lyst på noe hele tiden. Magen hadde ikke noe å jobbe med. Hvordan er det for deg? Og du, jeg har lest et sted at selv om det ikke er kcal i pepsi så kan det bremse ned veknedgangen på andre måter av grunner jeg ikke husker. Har også lest om ei som gikk ned masse når hun kuttet ut pepsien. Tenkte bare å si det. :) Jeg husker du fortalte meg at ingen fikk ta fra deg pepsien, er det fremdeles slik? :)
Jeg blir mett av shake ja. Men det er en vanesak. Drikker alltid en kopp med pepsi max etterpå, og det fyller også i magen. Ingen tar fra meg pepsi maxen nei!! :P Noen blir sultne av pepsi max, og dermed legger på seg, fordi de spiser mer. Kan godt være at det hadde gått raskere uten den, men det er ikke aktuelt hehe :) Mitt mål for helga er å ikke spise for masse pepperkakedeig eller pepperkaker imorgen når vi skal lage pepperkakehus. Og hvis det blir kakemennbaking på lørdag at det begrenser seg litt + ta det rolig på julebord på lørdag og ikke overdrive utskeielsen på søndag som vi alltid gjør etter å ha vært ute. Kanskje jeg bare bør kjøre uansett hehe :D

 

hehe, da skal jeg aldri nevne pepsien igjen. ;)

 

Oi, da må du holde deg sterk i helgen når du har en del fristelser i helgen!! Tenk på meg om oss her inne om du føler for å spise eller drikke litt for mye. Jeg nekter å se deg gå opp i vekt!!!

 

Hver gang jeg drikker skeier jeg ut dagen derpå. Ingenting er som en pizza brus sammen med en liten hangover. Takler ikke salat og slik mat når jeg har drukket dagen før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei pepsi maxen vil jeg gjerne ha :) Har ikke så stort behov for å kanskje muligens gå litt fortere om jeg dropper den. Har prøvd 1 gang, men slet så enormt med hodeverk at jeg ga fort opp hehe :P

 

Jeg lurer på å kjøre som sagt. Da kan vi gå når jeg vil også. Igår kom en grusom hodeverk. Har ikke blitt bedre i natt, har heller ligget våken en del pga den. Jeg går jo fast på 3 g paracet daglig også, så kan ikke bare ta en paracet liksom.... :(

+ jeg har hatt så vondt de siste dagene. Spesielt i ledd. Er veldig trøtt. Så hvis dette fortsetter er det ikke noen god ide å hive seg i alkoholen, selv om det bare er litt :)

 

Her har vi bu-mat hver dag etter at vi har vært ute/på fest. Og sjokolade og gjerne middag hjemme i tillegg. Så det er absolutt ikke fristende nå når jeg er på så god vei.

I begynnelsen når jeg slanket meg tok det en hel uke å hente seg inn igjen når jeg hadde vært ute. Var ikke ute bare for gøy, men utdrikningslag og bursdager ble prioritert selv om jeg skulle slanke meg.

 

Jeg er klar for en ny god dag, frister ikke med pepperkaker en gang med denne skallebanken :P

Har lastet inn julemusikk og litt annen musikk som passer seg på en usb pinne så blir det riktig så julestemning på kjøkkenet senere når vi skal lage og pynte pepperkakehus :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei pepsi maxen vil jeg gjerne ha :) Har ikke så stort behov for å kanskje muligens gå litt fortere om jeg dropper den. Har prøvd 1 gang, men slet så enormt med hodeverk at jeg ga fort opp hehe :P Jeg lurer på å kjøre som sagt. Da kan vi gå når jeg vil også. Igår kom en grusom hodeverk. Har ikke blitt bedre i natt, har heller ligget våken en del pga den. Jeg går jo fast på 3 g paracet daglig også, så kan ikke bare ta en paracet liksom.... :( + jeg har hatt så vondt de siste dagene. Spesielt i ledd. Er veldig trøtt. Så hvis dette fortsetter er det ikke noen god ide å hive seg i alkoholen, selv om det bare er litt :) Her har vi bu-mat hver dag etter at vi har vært ute/på fest. Og sjokolade og gjerne middag hjemme i tillegg. Så det er absolutt ikke fristende nå når jeg er på så god vei. I begynnelsen når jeg slanket meg tok det en hel uke å hente seg inn igjen når jeg hadde vært ute. Var ikke ute bare for gøy, men utdrikningslag og bursdager ble prioritert selv om jeg skulle slanke meg. Jeg er klar for en ny god dag, frister ikke med pepperkaker en gang med denne skallebanken :P Har lastet inn julemusikk og litt annen musikk som passer seg på en usb pinne så blir det riktig så julestemning på kjøkkenet senere når vi skal lage og pynte pepperkakehus :D

 

Hodeverken forsvinner etter en stund har jeg hørt. Men som sagt, not my business. Hehe :D

 

Oi, 3 paracet daglig? Det er ganske mye over lang tid.

Jeg syntes det er så urettferdig og kan tenke meg det er tøft for deg at du sliter med kroppen og ledd.. :(

 

Selv gikk jeg på paracet/ibux, oxynorm, paralgin forte og oxycontin i en nesten en måned rett før sommeren når jeg hadde blodpropp. Var så sløva ned at jeg ikke husker så mye fra den måneden og fikk abstinenster når jeg måtte slutte på de. Slet så fælt med å sove, svettet meg igjennom natta og var helt ute av balanse. Uendelig godt å få slutte på alt. :)

 

Nok en grunn til at jeg må være flink å holde kostholdet og treningen i sjakk. Sliter litt med kramper i foten der jeg hadde blodpropp. Fikk påvist Leiden mutasjon og Lupus da jeg var på sykehuset nylig, så jeg har litt større risiko for å få blodpropp igjen. En veldig lite aktiv livstil er ikke bra for meg. Går på maravan nå, så skal jeg til sykehuset om et halvt år å se om lupus er borte. :)

 

Hoh, det er jo første desember i morgen! Kos deg med pekkerkakehus! Det er så koselig! :D Takk for påminnelsen. Da må jeg finne fram julestjerna! :)

 

Forresten, moota!! Vekta viste 73.4 i dag! Jeg har kommet meg under der jeg var og er godt på vei nedover nå! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hodeverken går nok over ja, men jeg koser meg med pepsi maxen og det er jo alt jeg har når alt annet blir prioritert bort. Drikker ikke kaffe eller te heller :o

 

Tja 3 paracet på 1 gram eller 6 vanlige for voksne. Har lyst å øke til 4 gram eller 8 vanlige, men kan ikke nå når jeg går på disse leddgiktmedisinene. Får se hvordan det går etterpå. Går jo litt i rykk og napp.

Ja jeg leste om det som du spurte om på dib ang lupus og det og googlet det litt, men ble ikke veldig masse klokere av det da.. Ofte må en høre litt på legene før en forstår hva det går i. Men det er jo ikke noe gøy med blodpropp uansett :(

 

Desember imorgen ja. Vi skal snu kalenderen (har sånn stor kalender med bilder av barna hengende på veggen) og vi skal pynte, men jeg vil vaske over gulvene først, så det blir i løpet av helga eller rett over. Men adventstake og pepperkakehus blir det uansett :)

 

Jeg skal veie meg imorgen og er spent, men går jo ikke så fort ned så lager meg ikke for store forventninger fra onsdag til lørdag da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det som deg mrsrogaland , hold på i seks dager for å bli kvitt lørdagens utskeielser :( såååå gjør ikke d med d første igjen!:)

 

Men pokkers desember med alle avslutninger selskap ol, liker ikke å takke nei til mat pga at jeg slanker meg , Eller si at jeg slanker meg.Av en eller annen grunn liker jeg ikke at andre skal vite at jeg gjør d, merkelig der, kanskje for det setter et ekstra press på meg? Vet ikke.

 

Men men, får prøve så godt jeg kan:)

 

God helg alle sammen!! Dere er noen flinkiser;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det som deg mrsrogaland , hold på i seks dager for å bli kvitt lørdagens utskeielser :( såååå gjør ikke d med d første igjen! :)

 

Men pokkers desember med alle avslutninger selskap ol, liker ikke å takke nei til mat pga at jeg slanker meg , Eller si at jeg slanker meg.Av en eller annen grunn liker jeg ikke at andre skal vite at jeg gjør d, merkelig der, kanskje for det setter et ekstra press på meg? Vet ikke.

 

Men men, får prøve så godt jeg kan:)

 

God helg alle sammen!! Dere er noen flinkiser;)

 

Kan være jeg tramper på tærne eller bommer helt nå, og da unnskylder jeg så masse for det!

Jeg var også sånn at jeg ikke ville si til folk at jeg slanket meg fordi da forventet de resultater. Men nå bryr jeg meg ikke. Jeg slanker meg for meg. Jeg vil se resultater og bryr meg ikke om andre ser det eller kommenterer det. Føler kanskje jeg har litt ekstra press på meg når vi er i selskap, at jeg trenger ikke være først, mellomst (som storesøster sier så fint) og sist på kakefatet hver gang. Men det presset er bare godt for meg. Da er jeg litt mer obs på hva jeg gjør og tenker litt over det.

Og jeg svarer ikke alltid at jeg slanker meg, men gjerne bare at nei jeg bør vel være litt forsiktig. Tror det er viktig for selvfølelsen. Men det er nå meg da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det som deg mrsrogaland , hold på i seks dager for å bli kvitt lørdagens utskeielser :( såååå gjør ikke d med d første igjen! :)

 

Men pokkers desember med alle avslutninger selskap ol, liker ikke å takke nei til mat pga at jeg slanker meg , Eller si at jeg slanker meg.Av en eller annen grunn liker jeg ikke at andre skal vite at jeg gjør d, merkelig der, kanskje for det setter et ekstra press på meg? Vet ikke.

 

Men men, får prøve så godt jeg kan:)

 

God helg alle sammen!! Dere er noen flinkiser;)

 

Kan være jeg tramper på tærne eller bommer helt nå, og da unnskylder jeg så masse for det!

Jeg var også sånn at jeg ikke ville si til folk at jeg slanket meg fordi da forventet de resultater. Men nå bryr jeg meg ikke. Jeg slanker meg for meg. Jeg vil se resultater og bryr meg ikke om andre ser det eller kommenterer det. Føler kanskje jeg har litt ekstra press på meg når vi er i selskap, at jeg trenger ikke være først, mellomst (som storesøster sier så fint) og sist på kakefatet hver gang. Men det presset er bare godt for meg. Da er jeg litt mer obs på hva jeg gjør og tenker litt over det.

Og jeg svarer ikke alltid at jeg slanker meg, men gjerne bare at nei jeg bør vel være litt forsiktig. Tror det er viktig for selvfølelsen. Men det er nå meg da :D

 

Ja press er bra:)

Tror det har litt med og gjøre at foreldrene mine alltid har vært opptatt av vekt , og alltid kommentert vekta mi, både positivt og negativt( hallo som om jeg ikke ser at jeg har lagt på meg liksom?)

Har jo godt litt opp og ned i vekt mellom svangerskapene så da skal jo di kommentere når jeg er tynn nok og når jeg bør tenke litt på vekten, er vel derfor jeg ikke vil si jeg slanker meg, for da får jeg høre hva de mener Ang d!

Så etter andre svangerskap når jeg har smugslanket meg har jeg bare skyldte på stress eller manglende matlyst som årsak;) her vel d som henger i meg at jeg ikke vil høre hva andre mener om slankinga mi:) for jeg slanker meg for mitt eget selv(speil)bilde;) og ikke for andre mener jeg bør el ikke:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det som deg mrsrogaland , hold på i seks dager for å bli kvitt lørdagens utskeielser :( såååå gjør ikke d med d første igjen! :)

 

Men pokkers desember med alle avslutninger selskap ol, liker ikke å takke nei til mat pga at jeg slanker meg , Eller si at jeg slanker meg.Av en eller annen grunn liker jeg ikke at andre skal vite at jeg gjør d, merkelig der, kanskje for det setter et ekstra press på meg? Vet ikke.

 

Men men, får prøve så godt jeg kan:)

 

God helg alle sammen!! Dere er noen flinkiser;)

 

Kan være jeg tramper på tærne eller bommer helt nå, og da unnskylder jeg så masse for det!

Jeg var også sånn at jeg ikke ville si til folk at jeg slanket meg fordi da forventet de resultater. Men nå bryr jeg meg ikke. Jeg slanker meg for meg. Jeg vil se resultater og bryr meg ikke om andre ser det eller kommenterer det. Føler kanskje jeg har litt ekstra press på meg når vi er i selskap, at jeg trenger ikke være først, mellomst (som storesøster sier så fint) og sist på kakefatet hver gang. Men det presset er bare godt for meg. Da er jeg litt mer obs på hva jeg gjør og tenker litt over det.

Og jeg svarer ikke alltid at jeg slanker meg, men gjerne bare at nei jeg bør vel være litt forsiktig. Tror det er viktig for selvfølelsen. Men det er nå meg da :D

 

Ja press er bra:)

Tror det har litt med og gjøre at foreldrene mine alltid har vært opptatt av vekt , og alltid kommentert vekta mi, både positivt og negativt( hallo som om jeg ikke ser at jeg har lagt på meg liksom?)

Har jo godt litt opp og ned i vekt mellom svangerskapene så da skal jo di kommentere når jeg er tynn nok og når jeg bør tenke litt på vekten, er vel derfor jeg ikke vil si jeg slanker meg, for da får jeg høre hva de mener Ang d!

Så etter andre svangerskap når jeg har smugslanket meg har jeg bare skyldte på stress eller manglende matlyst som årsak;) her vel d som henger i meg at jeg ikke vil høre hva andre mener om slankinga mi:) for jeg slanker meg for mitt eget selv(speil)bilde;) og ikke for andre mener jeg bør el ikke:)

 

Høres nesten ut som min far. Han sa at jeg var så stor at han var redd for helsa mi.. Nå er søstera mi enda større enn jeg noen gang har vært, men har ikke hørt han har sagt noe om helsa. Bare at hun har lagt på seg.

Samma kan det være. Han er ikke akkurat slank selv heller..

 

Jeg forstår deg veldig veldig godt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, her har det skjedd mye! Jeg er bare raskt innom, for vi er på vei ut av huset, men skal lese gjennom alt etterpå. Spennende når det skjer ting her, hehe! Håper det går bra med dere! :D :D Vekta mi viste 78,3 (!!!) idag! Bare 400 gram til så er jeg nede på 77 og kan snart si vekta mi høyt uten å bli flau! Gladfjes idag! Det er 2 kg på bare tre dager! Hva skjer?! Håper som sagt det går bra med dere, jeg er innom litt senere! :) (Så nå kan du vente i spenning, Moota. Haha.)

Kos fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...