Gå til innhold

*2012* slankerne!


LilleBille:')

Anbefalte innlegg

Huff det hørtes ekkelt ut! :( Håper og tror og regner med at det ikke blir så ille her da. Sjelden det gjør det, men like kjipt når det skjer. Håper dere slipper det igjen. Nå har jeg faktisk sagt at hun ikke får drikke eller spise på en liten stund. Alt kommer jo rett opp igjen. Kjempegøy at akkurat idag måtte samboeren reise bort og skal være borte i natt. Usikkert om han kommer hjem imorgen eller senere.. Hater det!
Jeg er sååå dårlig på helg, altså!! Samboeren min legger aldri på seg et gram så han spiser stort sett alt han har lyst på.. Frister meg med alt mulig og blir gal om han ikke får sjokolade på et par dager. Haha. Skal ikke være lett :) Denne uken skal jeg se 72 på vekta. Jeg tror også det kommer til å skje! Ble plutselig motivert og godt humør her jeg sitter med lllegutt å synger til dirty dancing musikk og lever meg såååå inn. :D Moota, vil du gå tur med meg en dag før jul? :)
Det er rette innstillingen! Vis samboeren at du klarer deg fint uten det han har. Ikke bry deg om han frister. Jeg kjenner ingenting når jeg sitter helt inntil samboeren som spiser chips som lukter godt lang vei. Jeg er bestemt på mitt og nekter å gi opp! :D Ja det vil jeg gjerne :D

 

Da klarer du noe jeg ikke klarer. Eier ikke viljestyrke på enkelte ting så løsningen her er å ikke ha noe godt i huset :P

 

Herlig, si i fra en dag det passer! :)

Endret av mrsrogaland
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff det hørtes ekkelt ut! :( Håper og tror og regner med at det ikke blir så ille her da. Sjelden det gjør det, men like kjipt når det skjer. Håper dere slipper det igjen. Nå har jeg faktisk sagt at hun ikke får drikke eller spise på en liten stund. Alt kommer jo rett opp igjen. Kjempegøy at akkurat idag måtte samboeren reise bort og skal være borte i natt. Usikkert om han kommer hjem imorgen eller senere.. Hater det!
Jeg er sååå dårlig på helg, altså!! Samboeren min legger aldri på seg et gram så han spiser stort sett alt han har lyst på.. Frister meg med alt mulig og blir gal om han ikke får sjokolade på et par dager. Haha. Skal ikke være lett :) Denne uken skal jeg se 72 på vekta. Jeg tror også det kommer til å skje! Ble plutselig motivert og godt humør her jeg sitter med lllegutt å synger til dirty dancing musikk og lever meg såååå inn. :D Moota, vil du gå tur med meg en dag før jul? :)
Det er rette innstillingen! Vis samboeren at du klarer deg fint uten det han har. Ikke bry deg om han frister. Jeg kjenner ingenting når jeg sitter helt inntil samboeren som spiser chips som lukter godt lang vei. Jeg er bestemt på mitt og nekter å gi opp! :D Ja det vil jeg gjerne :D

 

Da klarer du noe jeg ikke klarer. Eier ikke viljestyrke på enkelte ting så løsningen her er å ikke ha noe godt i huset :P

 

Hehe her har vi et helt hjørneskap på kjøkkenet fyllt med godteri og chips fra ferie og andre anledninger jeg hamstrer til.

Jeg spiser aldri noe derfra om jeg ikke skal. Har også 5-6 store sjokoladeplater i kjøleskapet som jeg ikke tar av. Samboeren spiser dem opp og jeg kjøper nye hehe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

70,3 i dag og det var overraskende lite?! Ble jo lite lavkarbo på meg i helgen, er sikker på at vekta fyker opp i morgen:) Men sånn passe motivert for å fortsette... Hmm, var egentlig innstilt på at jeg hadde gått opp til både 72-73, så lå en liten gi f.. Holdning til hele slankinga kjenner jeg. Så fikk et lite dilemma når jeg ikke var gått opp så mye. Jeg er merkelig skrudd sammen :)hihi Men kjenner jeg skal motivere meg til slanking!!! Vil ikke ligge på 70 tallet! Må rydde også...hvor er tiltakslysten min for tiden??? Skal se det er den som har dratt så gjør jeg ikke gikk opp så mange kilo;) God bedring til syke, og god slanke uke!!:)

 

Du bare raser ned i vekt du, flinka! :) Hvor mye har du gått ned nå til sammen på hvor lang tid? :)

 

Raser og raser fru blomm:) var jo 69 i forrige uke:) så driver å slanker og legger på meg samme kiloenevom og om igjen:) utgangspunktet ja, husker ikke helt kan det vært 82? ( begynnelsen av juni, fødde da) så bare vekta gikk ned og da var det greit, men så begynte den å stå stille leeeenge å til og me gå opp og da måtte jeg gjøre no:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

70,3 i dag og det var overraskende lite?! Ble jo lite lavkarbo på meg i helgen, er sikker på at vekta fyker opp i morgen:)

 

Men sånn passe motivert for å fortsette... Hmm, var egentlig innstilt på at jeg hadde gått opp til både 72-73, så lå en liten gi f.. Holdning til hele slankinga kjenner jeg. Så fikk et lite dilemma når jeg ikke var gått opp så mye. Jeg er merkelig skrudd sammen :)hihi

 

Men kjenner jeg skal motivere meg til slanking!!! Vil ikke ligge på 70 tallet!

Må rydde også...hvor er tiltakslysten min for tiden??? Skal se det er den som har dratt så gjør jeg ikke gikk opp så mange kilo;)

 

God bedring til syke, og god slanke uke!! :)

 

Bruk det som en motivasjon til å være kjempeflink så går du kanskje ikke opp til imorgen. Eller vær kjempeflink og vent et par dager før du veier deg igjen.

Husk at når du gir faen må du først gå ned de grammene ev. kiloene før du kan starte der du var. Dette hjalp meg sist gang når jeg ville gi f.. noen dager for at det likevel ikke går.

 

Ja er motivert til å være flink, var vel det jeg forventet stor oppgang og mistet motivasjonen FØR jeg gikk på vekta, når den viste så lite opp, måtte jeg stille meg om:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

70,3 i dag og det var overraskende lite?! Ble jo lite lavkarbo på meg i helgen, er sikker på at vekta fyker opp i morgen:)

 

Men sånn passe motivert for å fortsette... Hmm, var egentlig innstilt på at jeg hadde gått opp til både 72-73, så lå en liten gi f.. Holdning til hele slankinga kjenner jeg. Så fikk et lite dilemma når jeg ikke var gått opp så mye. Jeg er merkelig skrudd sammen :)hihi

 

Men kjenner jeg skal motivere meg til slanking!!! Vil ikke ligge på 70 tallet!

Må rydde også...hvor er tiltakslysten min for tiden??? Skal se det er den som har dratt så gjør jeg ikke gikk opp så mange kilo;)

 

God bedring til syke, og god slanke uke!! :)

 

Bruk det som en motivasjon til å være kjempeflink så går du kanskje ikke opp til imorgen. Eller vær kjempeflink og vent et par dager før du veier deg igjen.

Husk at når du gir faen må du først gå ned de grammene ev. kiloene før du kan starte der du var. Dette hjalp meg sist gang når jeg ville gi f.. noen dager for at det likevel ikke går.

 

Ja er motivert til å være flink, var vel det jeg forventet stor oppgang og mistet motivasjonen FØR jeg gikk på vekta, når den viste så lite opp, måtte jeg stille meg om:)

 

Hehe ja ikke sant :o

Jeg hadde håp om å kanskje være 77,3 - 77,4 på lørdag. Fikk nesten sjokk når jeg var 76,3 :D

Jeg blir jo redd for å ha gått opp igjen til neste gang jeg går på vekta :/

Prøver å være flink, mest med maten, men også å bevege meg litt :) Hvis jeg klarer å gå ned noe mer før jul, håper jeg at motivasjonen er så god at jeg klarer å holde en sterk linje hele julen gjennom :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

70,3 i dag og det var overraskende lite?! Ble jo lite lavkarbo på meg i helgen, er sikker på at vekta fyker opp i morgen:) Men sånn passe motivert for å fortsette... Hmm, var egentlig innstilt på at jeg hadde gått opp til både 72-73, så lå en liten gi f.. Holdning til hele slankinga kjenner jeg. Så fikk et lite dilemma når jeg ikke var gått opp så mye. Jeg er merkelig skrudd sammen :)hihi Men kjenner jeg skal motivere meg til slanking!!! Vil ikke ligge på 70 tallet! Må rydde også...hvor er tiltakslysten min for tiden??? Skal se det er den som har dratt så gjør jeg ikke gikk opp så mange kilo;) God bedring til syke, og god slanke uke!!:)
Du bare raser ned i vekt du, flinka! :) Hvor mye har du gått ned nå til sammen på hvor lang tid? :)
Raser og raser fru blomm:) var jo 69 i forrige uke:) så driver å slanker og legger på meg samme kiloenevom og om igjen:) utgangspunktet ja, husker ikke helt kan det vært 82? ( begynnelsen av juni, fødde da) så bare vekta gikk ned og da var det greit, men så begynte den å stå stille leeeenge å til og me gå opp og da måtte jeg gjøre no:)

 

Da har du uansett gått ned MYE siden juni bare. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff det hørtes ekkelt ut! :( Håper og tror og regner med at det ikke blir så ille her da. Sjelden det gjør det, men like kjipt når det skjer. Håper dere slipper det igjen. Nå har jeg faktisk sagt at hun ikke får drikke eller spise på en liten stund. Alt kommer jo rett opp igjen. Kjempegøy at akkurat idag måtte samboeren reise bort og skal være borte i natt. Usikkert om han kommer hjem imorgen eller senere.. Hater det!

 

Jeg er sååå dårlig på helg, altså!! Samboeren min legger aldri på seg et gram så han spiser stort sett alt han har lyst på.. Frister meg med alt mulig og blir gal om han ikke får sjokolade på et par dager. Haha. Skal ikke være lett :)

 

Denne uken skal jeg se 72 på vekta. Jeg tror også det kommer til å skje! Ble plutselig motivert og godt humør her jeg sitter med lllegutt å synger til dirty dancing musikk og lever meg såååå inn. :D

 

Moota, vil du gå tur med meg en dag før jul? :)

 

Jeg kjenner igjen det der med helgene, så jeg prøver faktisk å begrense meg veldig i helgene også. Jeg prøver å bestemme hva jeg skal spise; f.eks en sjokolade og/eller en liten skål chips og legger det inn i kaloriberegningen. Jeg går litt opp i helgene, men ofte bare 400 gram og det går jo ofte fort av igjen. :) Jeg tror du har nådd et vektplatå, jeg, Rogis, og at du bare må stå på! Nå er jo jeg nede på 78, men stod leeeeeenge stille. Det er demotiverende, men man må nesten bare holde seg fast! :P Iløpet av uka SKAL jeg se 77, og forhåpentligvis 76. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orker ikke å lese gjennom alt her nå, men er jenta di bedre, Moota? :)

 

Tja virker litt sånn. Hun var dårlig imorges. Fikk en skive i formiddag og alt kom opp igjen. Har fått lite både drikke og mat etter det. Prøvde igjen med 1/2 skive i 18 tiden, den holder status enda. Eller dvs. hun har ikke kastet opp siden da (*bank i bordet*), men har vært på do med løs mage. Har nå drukket en del og det ser bra ut :) Takk som spør :D

 

Verre med lillebror som måtte hentes i bhg pga hoste. Orket ikke juleavslutningen med barneidretten heller idag. Hoster konstant og jeg tipper det utvikler seg til falsk krupp, som vi har rett som det er her :(

Nå har han drukket 3 halve glass med isbiter og brus, eneste som hjelper er ISkald drikke. Lufter på rommet og har hevet madrassen! Vil heller våkne pga hoste enn oppkast om natten også faktisk, selv om falsk krupp er noe dritt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag sov jeg til kl.9 :D Litt våken innimellom da når lillebror hostet. Ingen av barna er i bhg eller på skolen idag siden de er syke begge 2. Vi har en inne dag. Fyr i ovnen, barna tegner, jeg er litt på dataen, skal snart i dusjen.

 

Kanskje vi skal bake pepperkakehus idag siden barna ikke får gå ut. I så fall må jeg klare å holde meg unna siden jeg skal veie meg imorgen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk ikke på vekta i dag, utsett til i mårgen.

Skal være flink i dag!også ;)

 

Jeg skal også veie meg imorgen så sant jeg husker det. Er litt sånn slag i slag i ukedagene når jeg skal opp og ut med barna. Blir nok ikke noen overraskelse etter lørdagens julebord, men pytt pytt :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja har vært på vekta idag. Den viste 76,0 kilo. Jeg er så fornøyd!! :D Og overrasket etter lørdagens julebord :P

Hadde ikke trodd det skulle gå så fort nedover, men tar det jeg får. Jeg er vel bare flink da :D :D

Vi bakte pepperkaker fra ferdig ikea deig igår, og jeg smakte bare bittebitt på deigen og 1 liten pepperkake. Har aldri smakt den før. Men kunne jo bare sett på barna at den var god :P

 

Dro lillebror på akebrett til og fra bhg på mandag, måkte snø og ryddet litt.

Igår tørket jeg støv, vasket bad med både dusj og badekar, bakte pepperkaker og peppekakehus og vasket vegger, lister og kjøkkenskapdørene på kjøkkenet.

Idag dro jeg lillebror på akebrett til bhg og storesøster hjem. Håper jeg klarer å støvsuge hele huset og vaske noen rom idag slik at vi får pynte litt mer til jul siden storesøster har ligget med omgangssjuka.

 

Hvordan går det med dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja har vært på vekta idag. Den viste 76,0 kilo. Jeg er så fornøyd!! :D Og overrasket etter lørdagens julebord :P Hadde ikke trodd det skulle gå så fort nedover, men tar det jeg får. Jeg er vel bare flink da :D :D Vi bakte pepperkaker fra ferdig ikea deig igår, og jeg smakte bare bittebitt på deigen og 1 liten pepperkake. Har aldri smakt den før. Men kunne jo bare sett på barna at den var god :P Dro lillebror på akebrett til og fra bhg på mandag, måkte snø og ryddet litt. Igår tørket jeg støv, vasket bad med både dusj og badekar, bakte pepperkaker og peppekakehus og vasket vegger, lister og kjøkkenskapdørene på kjøkkenet. Idag dro jeg lillebror på akebrett til bhg og storesøster hjem. Håper jeg klarer å støvsuge hele huset og vaske noen rom idag slik at vi får pynte litt mer til jul siden storesøster har ligget med omgangssjuka. Hvordan går det med dere andre?

 

Så flink du er og så flott resultat! :D Bare 100g til så viser vekta 75 :)

 

Jeg er også fornøyd i dag etter dagens veiing. Har ikke veid med siden forleden. Ny rekord ( :P ) Jeg veier nå 72.7! Har jobbet så hardt og gledet meg til å se to-tallet. Deilig :) Nå er 71 neste mål! Bare 2.8 kg til jeg veier noe på 6-tallet! :D

 

Målet mitt var å veie 70 før jul men jeg tror ikke jeg klarer å gå ned 3 kg på knappe 3 uker.. Uansett skal jeg i hvertfall klare 71 før jul. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://iwastesomuchtime.com/on/?i=58860 Derfor går man så sent ned i vekt når man trener samtidig ;) Slank dere med målebånd, sier jeg bare! Det har vært gull for å holde på noe som helst motivasjon her i gården :D

 

Jammen, jeg syntes målebåndet viser forskjellig resultat hver gang. Har prøvd å måle et par ganger i det siste. Klarer ikke finne ut hvor stramt jeg skal holde målebåndet hver gang jeg måler. Må gå ned minst 20 cm på feks. hoftene, før jeg klarer å se resultat på målebåndet... Hvordan gjør du det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig! Det går i alle fall rette vei :D

Nå har jeg bare 700g til jeg er nede i det jeg var før ferien. Da kan jeg gå videre og det skal bli godt :)

Har merket det litt på kragebeina at jeg nå har gått ned et par kilo igjen. Det er ikke lenger bare fett på mage og lår type som forsvinner.

Nå blir det veiing igjen på lørdag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://iwastesomucht...com/on/?i=58860 Derfor går man så sent ned i vekt når man trener samtidig ;) Slank dere med målebånd, sier jeg bare! Det har vært gull for å holde på noe som helst motivasjon her i gården :D

 

Jammen, jeg syntes målebåndet viser forskjellig resultat hver gang. Har prøvd å måle et par ganger i det siste. Klarer ikke finne ut hvor stramt jeg skal holde målebåndet hver gang jeg måler. Må gå ned minst 20 cm på feks. hoftene, før jeg klarer å se resultat på målebåndet... Hvordan gjør du det?

 

Jeg har samme oppfatning. At det ikke blir likt og jeg blir usikker på om jeg måler samme plass.. Selv om jeg er enig i at det kan være bedre å måle seg enn å veie seg når eg trener en del. Ikke at det er noe problem for meg nå da, jeg trener jo ikke lenger hehe :P

 

Uansett så måler jeg på klærne. Har f.eks ei Bergans vinterbukse i str. XL. Den fikk jeg ikke igjen knappen på når jeg fikk til jul i 2009. Nå er den kjempevid og jeg får igjen knappen med fleece genser nedi buksa også :P

Og når jeg hadde operert og kom tilbake på jobb. Jobbbuksa satt helt fint før jeg ble sykemeldt. Den dagen jeg kom tilbake og knappet knappen datt buksa på gulvet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://iwastesomucht...com/on/?i=58860 Derfor går man så sent ned i vekt når man trener samtidig ;) Slank dere med målebånd, sier jeg bare! Det har vært gull for å holde på noe som helst motivasjon her i gården :D
Jammen, jeg syntes målebåndet viser forskjellig resultat hver gang. Har prøvd å måle et par ganger i det siste. Klarer ikke finne ut hvor stramt jeg skal holde målebåndet hver gang jeg måler. Må gå ned minst 20 cm på feks. hoftene, før jeg klarer å se resultat på målebåndet... Hvordan gjør du det?
Jeg har samme oppfatning. At det ikke blir likt og jeg blir usikker på om jeg måler samme plass.. Selv om jeg er enig i at det kan være bedre å måle seg enn å veie seg når eg trener en del. Ikke at det er noe problem for meg nå da, jeg trener jo ikke lenger hehe :P Uansett så måler jeg på klærne. Har f.eks ei Bergans vinterbukse i str. XL. Den fikk jeg ikke igjen knappen på når jeg fikk til jul i 2009. Nå er den kjempevid og jeg får igjen knappen med fleece genser nedi buksa også :P Og når jeg hadde operert og kom tilbake på jobb. Jobbbuksa satt helt fint før jeg ble sykemeldt. Den dagen jeg kom tilbake og knappet knappen datt buksa på gulvet :P

 

 

Så deilig! Er stolt av oss! :)

 

Bruker også klær til å måle. Alle jakkene mine har blitt så store at de ser ikke bra ut på meg lengere. Hehe :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

70,1 i dag, så går ned over men sent.

 

Prøver så mange lavkarbo oppskrifter så tror det blir litt for :)

 

Du tar meg snart igjen mrsrogaland !! Kjempe bra! Stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

70,1 i dag, så går ned over men sent. Prøver så mange lavkarbo oppskrifter så tror det blir litt for :) Du tar meg snart igjen mrsrogaland !! Kjempe bra! Stå på!

 

200g og du er på 6-tallet :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja har vært på vekta idag. Den viste 76,0 kilo. Jeg er så fornøyd!! :D Og overrasket etter lørdagens julebord :P

Hadde ikke trodd det skulle gå så fort nedover, men tar det jeg får. Jeg er vel bare flink da :D :D

Vi bakte pepperkaker fra ferdig ikea deig igår, og jeg smakte bare bittebitt på deigen og 1 liten pepperkake. Har aldri smakt den før. Men kunne jo bare sett på barna at den var god :P

 

Dro lillebror på akebrett til og fra bhg på mandag, måkte snø og ryddet litt.

Igår tørket jeg støv, vasket bad med både dusj og badekar, bakte pepperkaker og peppekakehus og vasket vegger, lister og kjøkkenskapdørene på kjøkkenet.

Idag dro jeg lillebror på akebrett til bhg og storesøster hjem. Håper jeg klarer å støvsuge hele huset og vaske noen rom idag slik at vi får pynte litt mer til jul siden storesøster har ligget med omgangssjuka.

 

Hvordan går det med dere andre?

 

Jippi, så bra! :D Her går det også bra! Veier 78,4 nå. :) 100 gram opp, men synes det er bra siden jeg veide meg veldig sent den ene dagen (uten å ha spist noe), og har veid meg veldig tidlig de siste dagene. :) Nå er målet å se 77 før helgen eller hvertfall før uka er omme! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg finner meg et punkt, og holder meg til det ;)

 

Har fremdeles litt midje (heldigvis....), så den måler jeg på det smaleste punktet. Hoftene blir litt så som så, men prøver å ta det akkurat der baken er størst... Funker ganske bra på meg :)

Men måle med klær er jo og en schlager! Det er motivasjon, det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja har vært på vekta idag. Den viste 76,0 kilo. Jeg er så fornøyd!! :D Og overrasket etter lørdagens julebord :P

Hadde ikke trodd det skulle gå så fort nedover, men tar det jeg får. Jeg er vel bare flink da :D :D

Vi bakte pepperkaker fra ferdig ikea deig igår, og jeg smakte bare bittebitt på deigen og 1 liten pepperkake. Har aldri smakt den før. Men kunne jo bare sett på barna at den var god :P

 

Dro lillebror på akebrett til og fra bhg på mandag, måkte snø og ryddet litt.

Igår tørket jeg støv, vasket bad med både dusj og badekar, bakte pepperkaker og peppekakehus og vasket vegger, lister og kjøkkenskapdørene på kjøkkenet.

Idag dro jeg lillebror på akebrett til bhg og storesøster hjem. Håper jeg klarer å støvsuge hele huset og vaske noen rom idag slik at vi får pynte litt mer til jul siden storesøster har ligget med omgangssjuka.

 

Hvordan går det med dere andre?

 

Jippi, så bra! :D Her går det også bra! Veier 78,4 nå. :) 100 gram opp, men synes det er bra siden jeg veide meg veldig sent den ene dagen (uten å ha spist noe), og har veid meg veldig tidlig de siste dagene. :) Nå er målet å se 77 før helgen eller hvertfall før uka er omme! :)

 

Ok jeg håper på å være under 76 på lørdag haha :D Ja det kan jo ikke gå like fort hele tiden, så målet er at det ikke går opp igjen nå når jeg skal ha mensen og alt :P

Har vært aktiv idag og, har så vondt i ryggen at det blir ikke mer aktiviteter imorgen. Har problemer med å gå med vinterskoene mine for de er litt tunge :(

Åhhh griiiin :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sa forresten nei til brus hos svigermor idag :o

Pleier sjelden å få tilbud, men hun tilbudte med 1 boks med sprite. Jeg sa fint nei, for det var ikke sprite zero :P

 

Jeg er så flink så kan jeg ikke hive i meg mange hundre kalorier bare for en brus. Har jo pepsi max hjemme :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...