Gå til innhold

*2012* slankerne!


LilleBille:')

Anbefalte innlegg

Woohoo, 400 ned idag og det betyr at jeg veier 79,8. :) Nå skal jeg holde meg under 80 for evig alltid. ;)

 

Gratulerer!! :D Kjempebra! Det føles nok veldig godt! :D

Er du ikke glad for denne motiverende avtalen nå???? Hehehehehe :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Woohoo, 400 ned idag og det betyr at jeg veier 79,8. :) Nå skal jeg holde meg under 80 for evig alltid. ;)

 

Jaaa, boxen min. Du har klart det! :) Du er kjempeflink om dagene! Nå er det under 75 neste, da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner meg jo litt igjen. I sommer før vi sko reise var målet at jeg skulle være 75,8 kilo tror jeg. Veide meg hver morgen etter at jeg hadde vært på do og gjort nr.2 hahaha :P Da går det sent, men gikk i alle fall rett vei :D Før fredag? Så da onsdag til fredag? Blir det da sånn at du forventer minst 500g? Det blir litt sånn for meg og det var derfor jeg hørte på deg sist og ikke ventet med å veie meg til 1. desember. Jeg gjorde det i fjor. Veide meg etter nyttår og så skulle jeg vente helt til 1. februar. Lå og vippet på rett over 80 kilo. Jeg ventet stoore resultater, men fikk ingen. Hadde ikke gått ned noe særlig. Hadde jeg imidlertid veid meg før, etter bare 1 uke eller 2 så kunne jeg jo ha redigert på inntaket, og da gått ned noe, men sto heller stillt fordi jeg trodde jeg var flink :o Den er kjip!

 

Ja, jeg forventer nok store resultater. Ikke 500 g kanskje men 2-300g på to dager. Jeg spiser jo veldig kalorifattig og lite. Spiser ikke mere enn 1000 kalorier om dagen så når jeg trener i tillegg så forventer og håper jeg at det gir utslag på vekta. Jeg har jo siden jeg startet i august gått ned i snitt ca 800g i uka.

 

Jeg er enig i det du sier at det er viktig å veie jeg så ikke alt for sjeldent. Da vet man hvor man står og hva man kan gjøre.

 

Jeg trenger litt hjelp til hvor ofte jeg skal veie meg. Hva tror dere? Når jeg veier meg hver dag og ikke ser resultater blir jeg helt gal. Det er galskap..

 

Hvor ofte tror du det er lurt og passe for meg å veie meg? Skal innføre faste veiedager. Ikke for ofte og ikke for sjeldent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten moota, jeg har gjort det samme. Jeg går rundt å lurer på om det er fordi jeg ikke har gjort nr to at vekta ikke er høyere, så når jeg har gjort det må jeg alltid veie meg på nytt. :o:D Som sagt: galskap!!!

Endret av mrsrogaland
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner meg jo litt igjen. I sommer før vi sko reise var målet at jeg skulle være 75,8 kilo tror jeg. Veide meg hver morgen etter at jeg hadde vært på do og gjort nr.2 hahaha :P Da går det sent, men gikk i alle fall rett vei :D Før fredag? Så da onsdag til fredag? Blir det da sånn at du forventer minst 500g? Det blir litt sånn for meg og det var derfor jeg hørte på deg sist og ikke ventet med å veie meg til 1. desember. Jeg gjorde det i fjor. Veide meg etter nyttår og så skulle jeg vente helt til 1. februar. Lå og vippet på rett over 80 kilo. Jeg ventet stoore resultater, men fikk ingen. Hadde ikke gått ned noe særlig. Hadde jeg imidlertid veid meg før, etter bare 1 uke eller 2 så kunne jeg jo ha redigert på inntaket, og da gått ned noe, men sto heller stillt fordi jeg trodde jeg var flink :o Den er kjip!

 

Ja, jeg forventer nok store resultater. Ikke 500 g kanskje men 2-300g på to dager. Jeg spiser jo veldig kalorifattig og lite. Spiser ikke mere enn 1000 kalorier om dagen så når jeg trener i tillegg så forventer og håper jeg at det gir utslag på vekta. Jeg har jo siden jeg startet i august gått ned i snitt ca 800g i uka.

 

Jeg er enig i det du sier at det er viktig å veie jeg så ikke alt for sjeldent. Da vet man hvor man står og hva man kan gjøre.

 

Jeg trenger litt hjelp til hvor ofte jeg skal veie meg. Hva tror dere? Når jeg veier meg hver dag og ikke ser resultater blir jeg helt gal. Det er galskap..

 

Hvor ofte tror du det er lurt og passe for meg å veie meg? Skal innføre faste veiedager. Ikke for ofte og ikke for sjeldent.

 

Det er jo bare til å veie seg hver dag, men vær forbredt på å ikke se resultater hver dag :)

Når jeg kommer i gang på veien nedover skal du ikke se bort i fra at jeg kommer til å gå tilbake til å veie meg hver morgen etter at jeg har gjort nr.2 dagen før. Haha :D

Men nå når det går oppover og viser tall jeg slett ikke vil se, så er det mer enn nok med 1-2 ganger i uka hehe :D

 

Ev. kan du veie deg 2 ganger i uka. Jeg vil ikke si noe på det, for føler at en må nesten gjøre litt som en vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner meg jo litt igjen. I sommer før vi sko reise var målet at jeg skulle være 75,8 kilo tror jeg. Veide meg hver morgen etter at jeg hadde vært på do og gjort nr.2 hahaha :P Da går det sent, men gikk i alle fall rett vei :D Før fredag? Så da onsdag til fredag? Blir det da sånn at du forventer minst 500g? Det blir litt sånn for meg og det var derfor jeg hørte på deg sist og ikke ventet med å veie meg til 1. desember. Jeg gjorde det i fjor. Veide meg etter nyttår og så skulle jeg vente helt til 1. februar. Lå og vippet på rett over 80 kilo. Jeg ventet stoore resultater, men fikk ingen. Hadde ikke gått ned noe særlig. Hadde jeg imidlertid veid meg før, etter bare 1 uke eller 2 så kunne jeg jo ha redigert på inntaket, og da gått ned noe, men sto heller stillt fordi jeg trodde jeg var flink :o Den er kjip!
Ja, jeg forventer nok store resultater. Ikke 500 g kanskje men 2-300g på to dager. Jeg spiser jo veldig kalorifattig og lite. Spiser ikke mere enn 1000 kalorier om dagen så når jeg trener i tillegg så forventer og håper jeg at det gir utslag på vekta. Jeg har jo siden jeg startet i august gått ned i snitt ca 800g i uka. Jeg er enig i det du sier at det er viktig å veie jeg så ikke alt for sjeldent. Da vet man hvor man står og hva man kan gjøre. Jeg trenger litt hjelp til hvor ofte jeg skal veie meg. Hva tror dere? Når jeg veier meg hver dag og ikke ser resultater blir jeg helt gal. Det er galskap.. Hvor ofte tror du det er lurt og passe for meg å veie meg? Skal innføre faste veiedager. Ikke for ofte og ikke for sjeldent.
Det er jo bare til å veie seg hver dag, men vær forbredt på å ikke se resultater hver dag :) Når jeg kommer i gang på veien nedover skal du ikke se bort i fra at jeg kommer til å gå tilbake til å veie meg hver morgen etter at jeg har gjort nr.2 dagen før. Haha :D Men nå når det går oppover og viser tall jeg slett ikke vil se, så er det mer enn nok med 1-2 ganger i uka hehe :D Ev. kan du veie deg 2 ganger i uka. Jeg vil ikke si noe på det, for føler at en må nesten gjøre litt som en vil.

 

Jeg tror jeg tar å veier med 2-3 ganger i uken til å begynne med. Skal veie meg fredag neste :) Skal på spinning i dag! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er jo så flink til å trene :D

Jeg sitter å lurer på om jeg skal hvile litt hehe :)

Jeg veier meg på lørdag siden det er det jeg har sagt nå. Gruer meg jo helst så hehe.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er mye å svare på, men har time, så svarer litt senere! :D <3

 

Godt du oppdaterer oss om det vi venter i spenning hi hi knis :D:P

Hva utdanner du deg til? Vi har sikkert hørt det før, men den korttidshukommelsen min.... :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er mye å svare på, men har time, så svarer litt senere! :D <3

 

Godt du oppdaterer oss om det vi venter i spenning hi hi knis :D:P

Hva utdanner du deg til? Vi har sikkert hørt det før, men den korttidshukommelsen min.... :o

 

Haha, er du frekk, Moota? ;) Fremdeles snurt fordi jeg sa du spiste muffins du egentlig ikke spiste? HIhi. Nei, fra spøk til alvor, jeg håper virkelig du har gått ned på lørdag, det fortjener du altså! :) Og ja, veldig motiverende og veldig glad for avtalen vår nå. :)

 

Og Rogis, nå er 75 neste ja og nå skal jeg gjøre alt for å nå det. :) Har vært veldig flink idag også, men tulla det litt til, for jeg har blitt forkjøla og måtte ha noe for halsen, så jeg kjøpte doc.. Fant ut etterpå at de ikke var sukkerfrie og inneholdt hele 190 kalorier/posen. Blærk. Kjedelig å bruke nesten et helt måltid på det, menmen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er mye å svare på, men har time, så svarer litt senere! :D <3
Godt du oppdaterer oss om det vi venter i spenning hi hi knis :D:P Hva utdanner du deg til? Vi har sikkert hørt det før, men den korttidshukommelsen min.... :o
Haha, er du frekk, Moota? ;) Fremdeles snurt fordi jeg sa du spiste muffins du egentlig ikke spiste? HIhi. Nei, fra spøk til alvor, jeg håper virkelig du har gått ned på lørdag, det fortjener du altså! :) Og ja, veldig motiverende og veldig glad for avtalen vår nå. :) Og Rogis, nå er 75 neste ja og nå skal jeg gjøre alt for å nå det. :) Har vært veldig flink idag også, men tulla det litt til, for jeg har blitt forkjøla og måtte ha noe for halsen, så jeg kjøpte doc.. Fant ut etterpå at de ikke var sukkerfrie og inneholdt hele 190 kalorier/posen. Blærk. Kjedelig å bruke nesten et helt måltid på det, menmen..

 

Neinei, du tulla ikke til noen ting, box. Skjønner følelsen men spist er spist! ;) 200kcal er ingenting. Dropp osten på brødskiva eller spis noe kalorifattig dersom du skal spise mere i dag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg spist en brødskive, en banan og litt salat, salat med kylling til middag og nå skal jeg ta kveldens siste måltid: nutrilettbar.

 

Dagens treningsøkt fullført. 40 min spinning!!

 

Nå SKAL jeg gå ned!!

 

Blæh. Jeg er så drittlei spinning nå at jeg blir virkelig demotivert og dårlig humør av å tenke på spinning. De siste gangene har det ikke vært god-følelse etter trening en gang, kun gruing til neste time. DA er det på tide å bytte ut spinning med noe annet. Så nå tenkte jeg å teste ut enten jazzerise eller styrke&core neste gang! :) Hva har dere spist i dag?

Endret av mrsrogaland
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg spist en brødskive, en banan og litt salat, salat med kylling til middag og nå skal jeg ta kveldens siste måltid: nutrilettbar.

 

Dagens treningsøkt fullført. 40 min spinning!!

 

Nå SKAL jeg gå ned!!

 

Blæh. Jeg er så drittlei spinning nå at jeg blir virkelig demotivert og dårlig humør av å tenke på spinning. De siste gangene har det ikke vært god-følelse etter trening en gang, kun gruing til neste time. DA er det på tide å bytte ut spinning med noe annet. Så nå tenkte jeg å teste ut enten jazzerise eller styrke&core neste gang! :) Hva har dere spist i dag?

 

200 kalorier er mye for meg, hehe. Ville heller brukt dem på noe godt. ;)

 

Idag har jeg spist:

 

Frokost: Nutrilettbar

Lunsj: 2 brødskiver med gulost.

Mellommåltid: Nutrilettbar.

Middag: 2 go og mager grillpølser med lompe.

Kveldsmat: Knekkebrød med spekeskinke. :)

 

Tror det ble sånn ca akkurat 1300 kalorier inkludert doc'ene. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er mye å svare på, men har time, så svarer litt senere! :D <3

 

Godt du oppdaterer oss om det vi venter i spenning hi hi knis :D:P

Hva utdanner du deg til? Vi har sikkert hørt det før, men den korttidshukommelsen min.... :o

 

Haha, er du frekk, Moota? ;) Fremdeles snurt fordi jeg sa du spiste muffins du egentlig ikke spiste? HIhi. Nei, fra spøk til alvor, jeg håper virkelig du har gått ned på lørdag, det fortjener du altså! :) Og ja, veldig motiverende og veldig glad for avtalen vår nå. :)

 

Og Rogis, nå er 75 neste ja og nå skal jeg gjøre alt for å nå det. :) Har vært veldig flink idag også, men tulla det litt til, for jeg har blitt forkjøla og måtte ha noe for halsen, så jeg kjøpte doc.. Fant ut etterpå at de ikke var sukkerfrie og inneholdt hele 190 kalorier/posen. Blærk. Kjedelig å bruke nesten et helt måltid på det, menmen..

 

Tja jeg vurderte at du tålte det før jeg skrev :P

Jeg omgås jo faktisk dere oftere enn mine venner om dagen haha:D

Jeg er kjempeglad for denne avtalen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg spist en brødskive, en banan og litt salat, salat med kylling til middag og nå skal jeg ta kveldens siste måltid: nutrilettbar.

 

Dagens treningsøkt fullført. 40 min spinning!!

 

Nå SKAL jeg gå ned!!

 

Blæh. Jeg er så drittlei spinning nå at jeg blir virkelig demotivert og dårlig humør av å tenke på spinning. De siste gangene har det ikke vært god-følelse etter trening en gang, kun gruing til neste time. DA er det på tide å bytte ut spinning med noe annet. Så nå tenkte jeg å teste ut enten jazzerise eller styrke&core neste gang! :) Hva har dere spist i dag?

 

Frokost - shake

Lunsj - 1 banan, 1 gulrot, 2 mandariner

Mellommat - shake

Middag hos min søster pga barnevakt - "hjemmelaget" grandiosa

Kvelds om ca 1/2 time - nutrilettbar

 

Det høres gøy ut med å variere litt trening :)

Jeg har lyst å svømme, men det er så utrolig vanskelig å få det til her. Jeg må kjøre 1 time + bompenger + parkering + inngangsbillett for å få svømme på dagtid. Og samboeren jobber jo hver kveld slik at jeg ikke får det til da :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er mye å svare på, men har time, så svarer litt senere! :D <3
Godt du oppdaterer oss om det vi venter i spenning hi hi knis :D:P Hva utdanner du deg til? Vi har sikkert hørt det før, men den korttidshukommelsen min.... :o
Haha, er du frekk, Moota? ;) Fremdeles snurt fordi jeg sa du spiste muffins du egentlig ikke spiste? HIhi. Nei, fra spøk til alvor, jeg håper virkelig du har gått ned på lørdag, det fortjener du altså! :) Og ja, veldig motiverende og veldig glad for avtalen vår nå. :) Og Rogis, nå er 75 neste ja og nå skal jeg gjøre alt for å nå det. :) Har vært veldig flink idag også, men tulla det litt til, for jeg har blitt forkjøla og måtte ha noe for halsen, så jeg kjøpte doc.. Fant ut etterpå at de ikke var sukkerfrie og inneholdt hele 190 kalorier/posen. Blærk. Kjedelig å bruke nesten et helt måltid på det, menmen..
Tja jeg vurderte at du tålte det før jeg skrev :P Jeg omgås jo faktisk dere oftere enn mine venner om dagen haha:D Jeg er kjempeglad for denne avtalen! :)

 

Haha, helt enig! ;) Vet ikke om jeg hadde hatt samme motivasjonen om dere ikke var her. Føler det gir mere mening når vi oppdaterer hverandre og deler oppturer, jokes og nedturer. Herlig gjeng. Glad jeg bullet meg inn blandt dere!

 

 

Moota, er det ingen annen som helst form trening du kan gjøre? Utrolig kjipt at du har lyst til å svømme men ikke har muligheten.. 1 times kjøring og betale så mye er litt i drøyeste laget, ja. Det funker vel bare en sjelden gang og ikke i lengden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen jenter :)

Jeg har vært på vekta idag, fikk helt panikk for at det bare skulle gå oppover så jeg bare måtte. Men her raser jo kiloene av som bare det. Hadde gått ned til 78 idag. Hele 300g på en uke! Wow..

 

Vet ikke om jeg skal le eller grine.

Jeg kan sikkert trene noe og gå litt, men det gidder jeg f... ikke nå i alle fall for jeg er kjempesur og ikke motivert til å gjøre noe ekstra i det hele tatt..

Håper under 78 neste gang jeg veier meg da slik at jeg ser at det snegler seg nedover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen jenter :) Jeg har vært på vekta idag, fikk helt panikk for at det bare skulle gå oppover så jeg bare måtte. Men her raser jo kiloene av som bare det. Hadde gått ned til 78 idag. Hele 300g på en uke! Wow.. Vet ikke om jeg skal le eller grine. Jeg kan sikkert trene noe og gå litt, men det gidder jeg f... ikke nå i alle fall for jeg er kjempesur og ikke motivert til å gjøre noe ekstra i det hele tatt.. Håper under 78 neste gang jeg veier meg da slik at jeg ser at det snegler seg nedover.

 

Huff. Så kjedelig. Det som ER positivt er jo at du faktisk har gått NED og ikke opp! :) Men jeg skjønner virkelig skuffelsen, moota. Synd du ikke hadde gått ned mere når du har jobbet hardt :(

 

Vi er på samme side. Jeg klarte ikke la være å veie meg i dag.. Knis :P

 

Jeg har spist knallsunt og minimalt med kalorier. Kun salat, grønnsaker, lett middag, havregryn, nutrilettbar, vann, frukt og litt brødskive har jeg levd på. Har aldri spist særlig mye over 1000kcal de siste dagene. Triller tur hver dag, trente hard spinning på mandag og i går gikk jeg tur i to timer på dagtid + spinning på kvelden. Pokker, så demotiverende. Når jeg er lei og sliten på kvelden og aller helst bare vel legge meg, så drasser jeg meg på det jeg hater mest av alt: trening. Men det gir jo ikke resultater! Vekta har stått stille i ei uke.. Blir så frustrert og lei meg når jeg jobber så hardt for det. :( Skjønner ingenting. Vekta raaste nedover. Nesten et kilo i uken gikk jeg ned i 8 uker i strekk. Jeg er like flink men plutselig sa det stopp, gitt.

 

Tenker som deg moota, jeg gidder ikke trene en dritt mere når jeg ikke får noe igjen for det. Får bare bli feit og stygg. Hey, vil du være med på MacDonald å kjøpe 12 burgere, 4 pølser+ 3 milkshake senere?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen jenter :) Jeg har vært på vekta idag, fikk helt panikk for at det bare skulle gå oppover så jeg bare måtte. Men her raser jo kiloene av som bare det. Hadde gått ned til 78 idag. Hele 300g på en uke! Wow.. Vet ikke om jeg skal le eller grine. Jeg kan sikkert trene noe og gå litt, men det gidder jeg f... ikke nå i alle fall for jeg er kjempesur og ikke motivert til å gjøre noe ekstra i det hele tatt.. Håper under 78 neste gang jeg veier meg da slik at jeg ser at det snegler seg nedover.

 

Huff. Så kjedelig. Det som ER positivt er jo at du faktisk har gått NED og ikke opp! :) Men jeg skjønner virkelig skuffelsen, moota. Synd du ikke hadde gått ned mere når du har jobbet hardt :(

 

Vi er på samme side. Jeg klarte ikke la være å veie meg i dag.. Knis :P

 

Jeg har spist knallsunt og minimalt med kalorier. Kun salat, grønnsaker, lett middag, havregryn, nutrilettbar, vann, frukt og litt brødskive har jeg levd på. Har aldri spist særlig mye over 1000kcal de siste dagene. Triller tur hver dag, trente hard spinning på mandag og i går gikk jeg tur i to timer på dagtid + spinning på kvelden. Pokker, så demotiverende. Når jeg er lei og sliten på kvelden og aller helst bare vel legge meg, så drasser jeg meg på det jeg hater mest av alt: trening. Men det gir jo ikke resultater! Vekta har stått stille i ei uke.. Blir så frustrert og lei meg når jeg jobber så hardt for det. :( Skjønner ingenting. Vekta raaste nedover. Nesten et kilo i uken gikk jeg ned i 8 uker i strekk. Jeg er like flink men plutselig sa det stopp, gitt.

 

Tenker som deg moota, jeg gidder ikke trene en dritt mere når jeg ikke får noe igjen for det. Får bare bli feit og stygg. Hey, vil du være med på MacDonald å kjøpe 12 burgere, 4 pølser+ 3 milkshake senere?!

Kan være at du rett og slett spiser for lite.Spiser man for lite kan forbrenningen stoppe opp.

Ellers så er det ganske vanlig at kroppen stopper opp en periode ,du har nådd ett såkalt vektplatå.Da kan du bli stående der en uke el 2 før du begynner å gå ned igjen.

Ikke gi opp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen jenter :) Jeg har vært på vekta idag, fikk helt panikk for at det bare skulle gå oppover så jeg bare måtte. Men her raser jo kiloene av som bare det. Hadde gått ned til 78 idag. Hele 300g på en uke! Wow.. Vet ikke om jeg skal le eller grine. Jeg kan sikkert trene noe og gå litt, men det gidder jeg f... ikke nå i alle fall for jeg er kjempesur og ikke motivert til å gjøre noe ekstra i det hele tatt.. Håper under 78 neste gang jeg veier meg da slik at jeg ser at det snegler seg nedover.
Huff. Så kjedelig. Det som ER positivt er jo at du faktisk har gått NED og ikke opp! :) Men jeg skjønner virkelig skuffelsen, moota. Synd du ikke hadde gått ned mere når du har jobbet hardt :( Vi er på samme side. Jeg klarte ikke la være å veie meg i dag.. Knis :P Jeg har spist knallsunt og minimalt med kalorier. Kun salat, grønnsaker, lett middag, havregryn, nutrilettbar, vann, frukt og litt brødskive har jeg levd på. Har aldri spist særlig mye over 1000kcal de siste dagene. Triller tur hver dag, trente hard spinning på mandag og i går gikk jeg tur i to timer på dagtid + spinning på kvelden. Pokker, så demotiverende. Når jeg er lei og sliten på kvelden og aller helst bare vel legge meg, så drasser jeg meg på det jeg hater mest av alt: trening. Men det gir jo ikke resultater! Vekta har stått stille i ei uke.. Blir så frustrert og lei meg når jeg jobber så hardt for det. :( Skjønner ingenting. Vekta raaste nedover. Nesten et kilo i uken gikk jeg ned i 8 uker i strekk. Jeg er like flink men plutselig sa det stopp, gitt. Tenker som deg moota, jeg gidder ikke trene en dritt mere når jeg ikke får noe igjen for det. Får bare bli feit og stygg. Hey, vil du være med på MacDonald å kjøpe 12 burgere, 4 pølser+ 3 milkshake senere?!
Kan være at du rett og slett spiser for lite.Spiser man for lite kan forbrenningen stoppe opp. Ellers så er det ganske vanlig at kroppen stopper opp en periode ,du har nådd ett såkalt vektplatå.Da kan du bli stående der en uke el 2 før du begynner å gå ned igjen. Ikke gi opp :)

 

:) Hvorfor stopper vekta når jeg har nådd et vektplatå, vet du det? Hva skal til for at det starter på igjen? Spiser aldri så lite at jeg er sulten. Spiser lite og sunt men ofte..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen jenter :) Jeg har vært på vekta idag, fikk helt panikk for at det bare skulle gå oppover så jeg bare måtte. Men her raser jo kiloene av som bare det. Hadde gått ned til 78 idag. Hele 300g på en uke! Wow.. Vet ikke om jeg skal le eller grine. Jeg kan sikkert trene noe og gå litt, men det gidder jeg f... ikke nå i alle fall for jeg er kjempesur og ikke motivert til å gjøre noe ekstra i det hele tatt.. Håper under 78 neste gang jeg veier meg da slik at jeg ser at det snegler seg nedover.
Huff. Så kjedelig. Det som ER positivt er jo at du faktisk har gått NED og ikke opp! :) Men jeg skjønner virkelig skuffelsen, moota. Synd du ikke hadde gått ned mere når du har jobbet hardt :( Vi er på samme side. Jeg klarte ikke la være å veie meg i dag.. Knis :P Jeg har spist knallsunt og minimalt med kalorier. Kun salat, grønnsaker, lett middag, havregryn, nutrilettbar, vann, frukt og litt brødskive har jeg levd på. Har aldri spist særlig mye over 1000kcal de siste dagene. Triller tur hver dag, trente hard spinning på mandag og i går gikk jeg tur i to timer på dagtid + spinning på kvelden. Pokker, så demotiverende. Når jeg er lei og sliten på kvelden og aller helst bare vel legge meg, så drasser jeg meg på det jeg hater mest av alt: trening. Men det gir jo ikke resultater! Vekta har stått stille i ei uke.. Blir så frustrert og lei meg når jeg jobber så hardt for det. :( Skjønner ingenting. Vekta raaste nedover. Nesten et kilo i uken gikk jeg ned i 8 uker i strekk. Jeg er like flink men plutselig sa det stopp, gitt. Tenker som deg moota, jeg gidder ikke trene en dritt mere når jeg ikke får noe igjen for det. Får bare bli feit og stygg. Hey, vil du være med på MacDonald å kjøpe 12 burgere, 4 pølser+ 3 milkshake senere?!
Kan være at du rett og slett spiser for lite.Spiser man for lite kan forbrenningen stoppe opp. Ellers så er det ganske vanlig at kroppen stopper opp en periode ,du har nådd ett såkalt vektplatå.Da kan du bli stående der en uke el 2 før du begynner å gå ned igjen. Ikke gi opp :)

 

:) Hvorfor stopper vekta når jeg har nådd et vektplatå, vet du det? Hva skal til for at det starter på igjen? Spiser aldri så lite at jeg er sulten. Spiser lite og sunt men ofte..

vet ikke helt hvorfor.Jeg kommer som regel til ett slikt platå når jeg har gått ned 10 kg.men det er bare å være tolmodig og forsette å trene så vil du gå ned igjen.jeg slanket meg 24 kg i 2009.Da hadde jeg flere slike platåer men jeg ga ikke opp:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen jenter :) Jeg har vært på vekta idag, fikk helt panikk for at det bare skulle gå oppover så jeg bare måtte. Men her raser jo kiloene av som bare det. Hadde gått ned til 78 idag. Hele 300g på en uke! Wow.. Vet ikke om jeg skal le eller grine. Jeg kan sikkert trene noe og gå litt, men det gidder jeg f... ikke nå i alle fall for jeg er kjempesur og ikke motivert til å gjøre noe ekstra i det hele tatt.. Håper under 78 neste gang jeg veier meg da slik at jeg ser at det snegler seg nedover.

 

Huff. Så kjedelig. Det som ER positivt er jo at du faktisk har gått NED og ikke opp! :) Men jeg skjønner virkelig skuffelsen, moota. Synd du ikke hadde gått ned mere når du har jobbet hardt :(

 

Vi er på samme side. Jeg klarte ikke la være å veie meg i dag.. Knis :P

 

Jeg har spist knallsunt og minimalt med kalorier. Kun salat, grønnsaker, lett middag, havregryn, nutrilettbar, vann, frukt og litt brødskive har jeg levd på. Har aldri spist særlig mye over 1000kcal de siste dagene. Triller tur hver dag, trente hard spinning på mandag og i går gikk jeg tur i to timer på dagtid + spinning på kvelden. Pokker, så demotiverende. Når jeg er lei og sliten på kvelden og aller helst bare vel legge meg, så drasser jeg meg på det jeg hater mest av alt: trening. Men det gir jo ikke resultater! Vekta har stått stille i ei uke.. Blir så frustrert og lei meg når jeg jobber så hardt for det. :( Skjønner ingenting. Vekta raaste nedover. Nesten et kilo i uken gikk jeg ned i 8 uker i strekk. Jeg er like flink men plutselig sa det stopp, gitt.

 

Tenker som deg moota, jeg gidder ikke trene en dritt mere når jeg ikke får noe igjen for det. Får bare bli feit og stygg. Hey, vil du være med på MacDonald å kjøpe 12 burgere, 4 pølser+ 3 milkshake senere?!

 

Jeg er enig med babysyk74, du kan komme til platå. Men jeg kommer ikke til noe platå når jeg har gått opp 1 kilo :o

Du vil oppleve og staggnere og det er nå viljestyrken er viktig! Du kan bli stående på samme vekt flere uker, så bare hold ut :)

Jeg må jo også bare fortsette. Så går det i alle fall ned om det går sent. Men jeg rekker ikke alt til bryllupet, så håper ikke at det skal gå så sent hele tiden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen jenter :) Jeg har vært på vekta idag, fikk helt panikk for at det bare skulle gå oppover så jeg bare måtte. Men her raser jo kiloene av som bare det. Hadde gått ned til 78 idag. Hele 300g på en uke! Wow.. Vet ikke om jeg skal le eller grine. Jeg kan sikkert trene noe og gå litt, men det gidder jeg f... ikke nå i alle fall for jeg er kjempesur og ikke motivert til å gjøre noe ekstra i det hele tatt.. Håper under 78 neste gang jeg veier meg da slik at jeg ser at det snegler seg nedover.

 

Huff. Så kjedelig. Det som ER positivt er jo at du faktisk har gått NED og ikke opp! :) Men jeg skjønner virkelig skuffelsen, moota. Synd du ikke hadde gått ned mere når du har jobbet hardt :(

 

Vi er på samme side. Jeg klarte ikke la være å veie meg i dag.. Knis :P

 

Jeg har spist knallsunt og minimalt med kalorier. Kun salat, grønnsaker, lett middag, havregryn, nutrilettbar, vann, frukt og litt brødskive har jeg levd på. Har aldri spist særlig mye over 1000kcal de siste dagene. Triller tur hver dag, trente hard spinning på mandag og i går gikk jeg tur i to timer på dagtid + spinning på kvelden. Pokker, så demotiverende. Når jeg er lei og sliten på kvelden og aller helst bare vel legge meg, så drasser jeg meg på det jeg hater mest av alt: trening. Men det gir jo ikke resultater! Vekta har stått stille i ei uke.. Blir så frustrert og lei meg når jeg jobber så hardt for det. :( Skjønner ingenting. Vekta raaste nedover. Nesten et kilo i uken gikk jeg ned i 8 uker i strekk. Jeg er like flink men plutselig sa det stopp, gitt.

 

Tenker som deg moota, jeg gidder ikke trene en dritt mere når jeg ikke får noe igjen for det. Får bare bli feit og stygg. Hey, vil du være med på MacDonald å kjøpe 12 burgere, 4 pølser+ 3 milkshake senere?!

 

Ikke frist med Mc og milkshake for det er jeg veldig svak for heheheheh :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen jenter :) Jeg har vært på vekta idag, fikk helt panikk for at det bare skulle gå oppover så jeg bare måtte. Men her raser jo kiloene av som bare det. Hadde gått ned til 78 idag. Hele 300g på en uke! Wow.. Vet ikke om jeg skal le eller grine. Jeg kan sikkert trene noe og gå litt, men det gidder jeg f... ikke nå i alle fall for jeg er kjempesur og ikke motivert til å gjøre noe ekstra i det hele tatt.. Håper under 78 neste gang jeg veier meg da slik at jeg ser at det snegler seg nedover.
Huff. Så kjedelig. Det som ER positivt er jo at du faktisk har gått NED og ikke opp! :) Men jeg skjønner virkelig skuffelsen, moota. Synd du ikke hadde gått ned mere når du har jobbet hardt :( Vi er på samme side. Jeg klarte ikke la være å veie meg i dag.. Knis :P Jeg har spist knallsunt og minimalt med kalorier. Kun salat, grønnsaker, lett middag, havregryn, nutrilettbar, vann, frukt og litt brødskive har jeg levd på. Har aldri spist særlig mye over 1000kcal de siste dagene. Triller tur hver dag, trente hard spinning på mandag og i går gikk jeg tur i to timer på dagtid + spinning på kvelden. Pokker, så demotiverende. Når jeg er lei og sliten på kvelden og aller helst bare vel legge meg, så drasser jeg meg på det jeg hater mest av alt: trening. Men det gir jo ikke resultater! Vekta har stått stille i ei uke.. Blir så frustrert og lei meg når jeg jobber så hardt for det. :( Skjønner ingenting. Vekta raaste nedover. Nesten et kilo i uken gikk jeg ned i 8 uker i strekk. Jeg er like flink men plutselig sa det stopp, gitt. Tenker som deg moota, jeg gidder ikke trene en dritt mere når jeg ikke får noe igjen for det. Får bare bli feit og stygg. Hey, vil du være med på MacDonald å kjøpe 12 burgere, 4 pølser+ 3 milkshake senere?!
Jeg er enig med babysyk74, du kan komme til platå. Men jeg kommer ikke til noe platå når jeg har gått opp 1 kilo :o Du vil oppleve og staggnere og det er nå viljestyrken er viktig! Du kan bli stående på samme vekt flere uker, så bare hold ut :) Jeg må jo også bare fortsette. Så går det i alle fall ned om det går sent. Men jeg rekker ikke alt til bryllupet, så håper ikke at det skal gå så sent hele tiden..

 

Det er ikke sikkert vekten din vil gå ned så sakte.. Kanskje du har gått ned mere i morgen igjen? Det er sånn med meg av og til. Fortsett å stå på, moota. :) Når skal du veie deg neste gang?

 

Men du, vet du HVORFOR vekten bare stopper opp, som dere sier? Det gir ingen mening. Om jeg forbrenner mere enn jeg får i meg, hvorfor går man ikke ned da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen jenter :) Jeg har vært på vekta idag, fikk helt panikk for at det bare skulle gå oppover så jeg bare måtte. Men her raser jo kiloene av som bare det. Hadde gått ned til 78 idag. Hele 300g på en uke! Wow.. Vet ikke om jeg skal le eller grine. Jeg kan sikkert trene noe og gå litt, men det gidder jeg f... ikke nå i alle fall for jeg er kjempesur og ikke motivert til å gjøre noe ekstra i det hele tatt.. Håper under 78 neste gang jeg veier meg da slik at jeg ser at det snegler seg nedover.
Huff. Så kjedelig. Det som ER positivt er jo at du faktisk har gått NED og ikke opp! :) Men jeg skjønner virkelig skuffelsen, moota. Synd du ikke hadde gått ned mere når du har jobbet hardt :( Vi er på samme side. Jeg klarte ikke la være å veie meg i dag.. Knis :P Jeg har spist knallsunt og minimalt med kalorier. Kun salat, grønnsaker, lett middag, havregryn, nutrilettbar, vann, frukt og litt brødskive har jeg levd på. Har aldri spist særlig mye over 1000kcal de siste dagene. Triller tur hver dag, trente hard spinning på mandag og i går gikk jeg tur i to timer på dagtid + spinning på kvelden. Pokker, så demotiverende. Når jeg er lei og sliten på kvelden og aller helst bare vel legge meg, så drasser jeg meg på det jeg hater mest av alt: trening. Men det gir jo ikke resultater! Vekta har stått stille i ei uke.. Blir så frustrert og lei meg når jeg jobber så hardt for det. :( Skjønner ingenting. Vekta raaste nedover. Nesten et kilo i uken gikk jeg ned i 8 uker i strekk. Jeg er like flink men plutselig sa det stopp, gitt. Tenker som deg moota, jeg gidder ikke trene en dritt mere når jeg ikke får noe igjen for det. Får bare bli feit og stygg. Hey, vil du være med på MacDonald å kjøpe 12 burgere, 4 pølser+ 3 milkshake senere?!
Jeg er enig med babysyk74, du kan komme til platå. Men jeg kommer ikke til noe platå når jeg har gått opp 1 kilo :o Du vil oppleve og staggnere og det er nå viljestyrken er viktig! Du kan bli stående på samme vekt flere uker, så bare hold ut :) Jeg må jo også bare fortsette. Så går det i alle fall ned om det går sent. Men jeg rekker ikke alt til bryllupet, så håper ikke at det skal gå så sent hele tiden..

 

Det er ikke sikkert vekten din vil gå ned så sakte.. Kanskje du har gått ned mere i morgen igjen? Det er sånn med meg av og til. Fortsett å stå på, moota. :) Når skal du veie deg neste gang?

 

Men du, vet du HVORFOR vekten bare stopper opp, som dere sier? Det gir ingen mening. Om jeg forbrenner mere enn jeg får i meg, hvorfor går man ikke ned da?

 

Husker du hvor lenge jeg stod stille på 80-81 før jeg gikk under, Rogis? Jeg var jo kjempeflink, men den ville bare ikke gå under 80. Det var vektplatået mitt, og jeg måtte bare over så ga det seg. (Nå gikk det jo litt i stå hos meg, men jeg tror nok jeg kommer til å gå ned mer nå.) Og så hadde jeg et på 83 før jeg mista fokus litt ifjor, og da måtte jeg rett og slett kjøre en ekstremkur for å komme over. Jeg har hørt at sånne vektplatåer er kroppens måte å bli vant til sin nye vekt på. Den må stabilisere forbrenning osv. Vet ikke om det er riktig, men det er hvertfall veldig vanlig, og det er virkelig da man må være sterk og ikke miste motivasjonen. :)

 

Og Moota, 300 gram er bedre enn ingenting, men skjønner at det er kjedelig! Stå på, du er superflink! :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...