Gå til innhold

*2012* slankerne!


LilleBille:')

Anbefalte innlegg

70 i dag også, hadde håpet på under 70 i dag, siden jeg var flink i går, men men.

Kjenner motivasjonen daler litt,og tenker jeg kan vente til etter eksamen. Veit ikke hva det er med meg fortiden mangler motivasjon, selv om jeg går opp ned eller står stille er jeg like demotivert.

 

Håpere det snur snart! Vil være flink i dag! Skal være flink i dag!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

70 i dag også, hadde håpet på under 70 i dag, siden jeg var flink i går, men men.

Kjenner motivasjonen daler litt,og tenker jeg kan vente til etter eksamen. Veit ikke hva det er med meg fortiden mangler motivasjon, selv om jeg går opp ned eller står stille er jeg like demotivert.

 

Håpere det snur snart! Vil være flink i dag! Skal være flink i dag!! :)

 

Du må bare holde ut! Det viser snart på vekta, du har jo vært flink :D Husk at om du er flink nå i helga så får du igjen for det og det er verdt det! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nå har jeg vært på vekta :o Jeg må innrømme at jeg var spent. Føler det har gått bra i det siste, vet jeg har vært flink! Men jeg trodde faktisk ikke mine egne øyne når jeg sto på vekta! Alt jeg har tenkt og gjort i forhold til å gå ned. Jeg måtte rope på samboeren sånn at han fikk komme ut å se. Jeg ble så glad! Jeg ble så glad at mens jeg sto der skrev jeg en sms til beste venninna mi :P

Håpet var at jeg var under 76 kilo. Ja det var jeg, og jeg var 74,9!

 

Jeg sa til samboeren, det må være grønnsakene. Jeg er jo så flink og spiser grønnsaker til middag nesten hver ukedag :)

Tenk det! Målet var 80 kilo, drømmen 75.. Ja hva nå?

Jeg sier ja 5 kilo igjen, samboeren, nei 4,9. Glem det at du skal under 70kilo.. Haha åh nå er jeg glad. Og jeg har motivasjon til å fortsette i det uendelige.. Tror jeg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nå har jeg vært på vekta :o Jeg må innrømme at jeg var spent. Føler det har gått bra i det siste, vet jeg har vært flink! Men jeg trodde faktisk ikke mine egne øyne når jeg sto på vekta! Alt jeg har tenkt og gjort i forhold til å gå ned. Jeg måtte rope på samboeren sånn at han fikk komme ut å se. Jeg ble så glad! Jeg ble så glad at mens jeg sto der skrev jeg en sms til beste venninna mi :P

Håpet var at jeg var under 76 kilo. Ja det var jeg, og jeg var 74,9!

 

Jeg sa til samboeren, det må være grønnsakene. Jeg er jo så flink og spiser grønnsaker til middag nesten hver ukedag :)

Tenk det! Målet var 80 kilo, drømmen 75.. Ja hva nå?

Jeg sier ja 5 kilo igjen, samboeren, nei 4,9. Glem det at du skal under 70kilo.. Haha åh nå er jeg glad. Og jeg har motivasjon til å fortsette i det uendelige.. Tror jeg :D

 

Kjempe bra!!!! Virkelig fortjent!!! Ble faktisk litt motivert av deg til å ikke snope!!haha . Vurderte sterkt å stikke på butikken å kjøpe godteri til lesingen(mangler motivasjon der også serru;))

Men nå ska jeg la vær!!:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra!! Vi må pushe litt på hverandre og hjelpe hverandre fremover vett du :)

Jeg er skikkelig overrasket selv. Forstår hvor mange kalorier jeg tydeligvis pleier å ha i middagen som jeg tydeligvis ikke får i meg nå. Så ja til sunne middager i ukedagene med masse grønnsaker :D

Heller litt taco og pizza i helgene :)

Fyttigrisen så glad jeg er idag!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra!! Vi må pushe litt på hverandre og hjelpe hverandre fremover vett du :) Jeg er skikkelig overrasket selv. Forstår hvor mange kalorier jeg tydeligvis pleier å ha i middagen som jeg tydeligvis ikke får i meg nå. Så ja til sunne middager i ukedagene med masse grønnsaker :D Heller litt taco og pizza i helgene :) Fyttigrisen så glad jeg er idag!! :D

 

 

Mooooooota!! Nå ble jeg SÅ glad på dine vegne. Hoppet nesten i taket selv. Du har nådd målet! :) Jeg hååper egentlig du vil være med ned i vekt litt til. Ikke fordi jeg mener du trenger det men fordi det blir ikke det samme uten deg og dine oppdateringer på vei nedover. :)

 

Gratulerer! Du har all grunn til å være stolt og glad. Nå som du raser ned i vekt, merk det HVA du gjør nå, til en senere gang. For det du gjør funker tydligvis. :)

 

 

Jeg veide 72.5 i dag. Fornøyd med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra!! Vi må pushe litt på hverandre og hjelpe hverandre fremover vett du :) Jeg er skikkelig overrasket selv. Forstår hvor mange kalorier jeg tydeligvis pleier å ha i middagen som jeg tydeligvis ikke får i meg nå. Så ja til sunne middager i ukedagene med masse grønnsaker :D Heller litt taco og pizza i helgene :) Fyttigrisen så glad jeg er idag!! :D

 

 

Mooooooota!! Nå ble jeg SÅ glad på dine vegne. Hoppet nesten i taket selv. Du har nådd målet! :) Jeg hååper egentlig du vil være med ned i vekt litt til. Ikke fordi jeg mener du trenger det men fordi det blir ikke det samme uten deg og dine oppdateringer på vei nedover. :)

 

Gratulerer! Du har all grunn til å være stolt og glad. Nå som du raser ned i vekt, merk det HVA du gjør nå, til en senere gang. For det du gjør funker tydligvis. :)

 

 

Jeg veide 72.5 i dag. Fornøyd med det.

 

Tuusen takk!! :D

Jeg ble kjempeglad selv og veldig overrasket :)

Jeg skal prøve å komme ned til 70 kilo, så er med en stund til ja :) Synes jeg er feit enda :(

 

Skal veie meg igjen på onsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med deg 82? :)

 

Og Box Fresh?

 

Woohooo, raskt innom for å si at vekta viste 77,6 idag! :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med deg 82? :)

 

Og Box Fresh?

 

Woohooo, raskt innom for å si at vekta viste 77,6 idag! :D :D

 

U go girl!!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens vekt var 72.5! Dvs at jeg ikke har gått opp i helgen. Jeg mestret helgen og er kjempeglad og stolt. Nå kan jeg forsette ned fra 72 til 71 iløpet av uken. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er :D

 

Jeg ble syk igårkveld og har vært sofa og stol liggende hele dagen. Har fått i meg noen få kopper pepsi max og 2 hjemmelagete kakemenn idag som barna kom med etter å ha vært på bakedag med morfar og tante som ikke jeg orket siden jeg ikke en gang klarer å stå oppreist.

 

Unner ingen å ha så febervondt!! Har også vondt i halsen, men feberen er verre. Har hatt febervondt før, det verker i hele kroppen. Alle de smertene jeg lever med til vanlig sprenger på i hele kroppen. Har hatt litt feber en gang eller to før etter at jeg fikk disse smertene i kroppen, men dette er bare grusomt! Så intense febersmerter at jeg har ikke sovet 1 eneste time sammenhengene i natt. Har blitt fælt lite søvn i det hele faktisk :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff god bedring moota:((

 

Ja jeg sier bare I'l be back........

Null motivasjon, syke barn, eksamenslesing, bortreist mann. Ja noe mer jeg kan skylde på mon tro??:)

Bare blitt ræva i går/natt/dag så sikkert opp 10 kilo snart(hihi) følels vertfall sånn. Går ikke på vekta igjen før jeg kjenner jeg er motivert for og få den ned,håper det ikke er lenge til....

Kommer til å kikke innom og kanskje kommentere , men vekta mi for dere ikke:)))) haha

 

 

Dere er super flinke å raser ned i vekt!!! Er vel bare jeg som kommer til å henge igjen på 70 tallet!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk jeg tror jeg trenger det. Jeg er så dårlig :(

Jeg har vondt i hele kroppen, det er sinnsykt vondt å svelge tom. mitt eget spytt.. Kan bare glemme å spise noe. Fryser og er varm om hverandre, har problemer med å stå og om jeg står og gjør noe så føler jeg at jeg ikke får puste skikkelig. Og så har jeg veldig hodeverk.

 

Blir så sint på samboeren som mener jeg kan hente lillebror i bhg. Hadde jeg vært så frisk hadde jeg prøvd å få komme til legen.. Men da hadde jeg ikke trengt å gå til legen kanskje hehe :P

Og hvis han må hente han i bhg så skal han gå på jobb igjen etterpå.. Fader for en tosk! Jeg kan ikke ta meg av meg selv, men han forventer at jeg skal ta meg av 2 barn :o

En ting er storesøster en stund, men hallo!!? Ingen hjemme eller?

 

Blir en ufrivillig ekstra slankekur dette, men det er vel sånn at om en ikke spiser på en stund så legger en det en har gått ned på seg når en begynner å spise normalt igjen?

Veier meg på onsdag. Håper jeg er frisk til da, planen er at vi skal besøke gamle naboer og det er 1 1/2 time å kjøre. Minst på dette føret da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er også syk sammen med moota. Gutten spyr og er tett i nese og hals. Får ikke trent, MEN det er ingen unnskyldning for å ikke spise sunt! :)

 

Ble forresten utrolig glad når jeg trødde på vekta i mårrest. 72.2!!! Det samme jeg veide på fredag, så jeg har ikke gått opp et gram i helgen. Det føles veldig godt å ha mestret helgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd med gutten din, håper han blir raskt god! Det er pyton å være syk og jeg unner ikke noen å faktisk ha det så fælt som jeg.

 

Flott med vekta :D Det er kjempflott!! Hva gjorde du annerledes denne helga?

Jeg veide meg på lørdag og veier meg igjen på onsdag, som jeg har hatt litt fast etterhvert. Føler det er nok med 2 ganger i uka, men blir så usikker på meg selv og "opplegget mitt" om jeg bare veier meg 1 gang. Det holder motivasjonen akkurat oppe til å la være å skeie ut også da.

 

Jeg klarte ikke å svelge imorges, hadde tom problemer mitt eget spytt. Slet igår også. Så jeg tok rådet til en annen dibber og spiste litt is. Så jeg har skeiet ut med 1 kopp med is og 1 liten ts med oboypulver på. Følte det var verd det da, jeg kunne svelge nesten uten vondt etterpå :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd med gutten din, håper han blir raskt god! Det er pyton å være syk og jeg unner ikke noen å faktisk ha det så fælt som jeg. Flott med vekta :D Det er kjempflott!! Hva gjorde du annerledes denne helga? Jeg veide meg på lørdag og veier meg igjen på onsdag, som jeg har hatt litt fast etterhvert. Føler det er nok med 2 ganger i uka, men blir så usikker på meg selv og "opplegget mitt" om jeg bare veier meg 1 gang. Det holder motivasjonen akkurat oppe til å la være å skeie ut også da. Jeg klarte ikke å svelge imorges, hadde tom problemer mitt eget spytt. Slet igår også. Så jeg tok rådet til en annen dibber og spiste litt is. Så jeg har skeiet ut med 1 kopp med is og 1 liten ts med oboypulver på. Følte det var verd det da, jeg kunne svelge nesten uten vondt etterpå :D

 

Jeg spiste ikke som en gris. Enkelt og greit. ;)

 

Har spist litt snop og pizza men tatt det med i beregningen. Helg har alltid vært mitt svake punkt. Jeg er ikke hjemme hele helgen med mitt kjøleskap og da er det vanskelig å finne sunne alternativer. Samboeren min er hjemme og når han spiser enkelte ting så blir jeg fristet. Har klart å begrense meg i helga. :) Veeldig fornøyd!

 

Isen er vel fortjent. Bare IKKE gå opp til onsdag! :) Du ligger jo straks likt med meg du jo!! :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra da! :D Nå gjelder det bare å fortsette på samme linje til du er der du vil, så kan du finne en balanse på å skeie litt ut nå og da :)

 

Vi hadde sunn god, vanlig middag på fredag, taco på lørdag, men spiste jo bare 3! stk og igår spiste jeg de 2 hjemmelagete kakemennene + 2 små chipsflak.

Idag har jeg foreløpig hatt 1 kopp med is da, og ikke noe mer. Har ikke lyst på noe heller. Har vondt i halsen og munnen og tennene og ørene og hodet og kroppen. Ja syte syte.. Isen var god og hjalp i halsen, men jeg har ikke lyst på mer.

Det går nok litt på psyken også, vil ikke gå opp noe til onsdag :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå fått i meg en liten skål med tomatsuppe med litt makaroni, ost, melk og 1 egg. Ble stappmett, det var jo bare en liten porsjon..

 

Føler meg litt bedre etter at jeg spiste litt is og sov i 2 1/2 time :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har IKKE vært flink i dag.

 

Spist to brødskiver med smør, ost og paprika. To brødskiver med smør og 4 roastbeef. To sjokoladebiter. Middag: to poteter, grønnsaker, litt saus og to torskestykker med pesto. En banan.

 

Det er mye for meg.. Har jo ikke trent på 8 dager heller. Håper ikke jeg har gått opp i morgen selv om jeg tipper jeg har det. Trenger ikke spise så mye før jeg raser opp i vekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboeren min sa igår at jeg sikkert har svetta av meg vekt.. Altså at jeg sikkert har gått ned i vekt bare på alt det jeg har svetta nå når jeg er syk (ekkelt ja jeg vet det, men sånn er det jo bare :P )

Så jeg hadde lyst å gå på vekta idag, istedenfor imorgen, ble jo litt spent når han sier sånn..

 

Vekta var idag 74,0 kilo. Dvs jeg har gått ned nesten 1 kilo siden lørdag på å være syk hehe :P Og jeg spiste is 2 ganger igår :D

Viser seg at i 100g vaniljeis er det bare 200 kalorier.. Så jeg tok is igjen til kvelds istedenfor et eller aent sunt som jeg ikke hadde lyst på. Det er jo lov når en er syk eller!? :D Har lite matlyst idag og + litt vondt i halsen, så lurer på om jeg skal gjøre det samme kl.11.30. Har ikke fått i meg frokost enda, men et par kopper med pepsi max.

Jeg er nesten frisk, men kjenner jeg er sår i halsen og det hjalp ufattelig igår, så det er verd det. Blir nok ikke så store måltidene idag heller med tanke på den dårlige matlysten jeg har i forhold til vond hals.. :/

 

Venter spent på deg mrsrogaland og lurer fælt på hvordan det går med BoxFresh og håper 82 finner motivasjonen sin :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboeren min sa igår at jeg sikkert har svetta av meg vekt.. Altså at jeg sikkert har gått ned i vekt bare på alt det jeg har svetta nå når jeg er syk (ekkelt ja jeg vet det, men sånn er det jo bare :P ) Så jeg hadde lyst å gå på vekta idag, istedenfor imorgen, ble jo litt spent når han sier sånn.. Vekta var idag 74,0 kilo. Dvs jeg har gått ned nesten 1 kilo siden lørdag på å være syk hehe :P Og jeg spiste is 2 ganger igår :D Viser seg at i 100g vaniljeis er det bare 200 kalorier.. Så jeg tok is igjen til kvelds istedenfor et eller aent sunt som jeg ikke hadde lyst på. Det er jo lov når en er syk eller!? :D Har lite matlyst idag og + litt vondt i halsen, så lurer på om jeg skal gjøre det samme kl.11.30. Har ikke fått i meg frokost enda, men et par kopper med pepsi max. Jeg er nesten frisk, men kjenner jeg er sår i halsen og det hjalp ufattelig igår, så det er verd det. Blir nok ikke så store måltidene idag heller med tanke på den dårlige matlysten jeg har i forhold til vond hals.. :/ Venter spent på deg mrsrogaland og lurer fælt på hvordan det går med BoxFresh og håper 82 finner motivasjonen sin :D

 

Haha, det er så knall det, moota! Hva skjer, liksom? Du raser jo ned i vekt! :D 1.9 kg igjen så er vi likt :o

 

Veide 72.1 i dag. 100g ned fra i går. Går greit her. Jeg begynner å bli bedre men gutten er syk enda. Finner ikke treningsmotivasjonen, desverre. Skal se om jeg ikke får pushet meg på trening i dag. Veldig gira på å se 71 nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo kjempebra! Etter som du klaget på dagen igår så er det supert :D Du kommer til 71, bare ha litt tålmodighet :)

 

Jeg lurer også på hva som skjer. For under 4 uker siden var jeg 78,3 kilo.. Men jeg har vært flink og nå har jeg fått 900g gratis som sagt. Hell i uhell?? :P

 

Føler meg enda feit. Søstera mi var på besøk i morges og hun spurte om målet måtte være at jeg skulle bli tynn? Jeg forstår jo den, jeg er en voksen dame og har født 2 barn, men jeg har jo ikke gått fra 100 kilo til 74 kilo for å fortsatt være tjukk! :o

Hun sa også at jeg alltid kom til å synes jeg var feit siden jeg har vært det en gang.

Hun som var min beste venninne før har også gått ned en god del kilo for noen år siden, jeg har lyst å prate med henne også å høre hva hun sier.

Måååå jeg virkelig se en flodhest i speilet hver gang? Jeg blir lei meg når jeg tenker på det.

Samboeren sier at det er hud. Noe er hud, men siden jeg har hatt pågangsmot og motivasjon i rykk og napp og brukt foreløpig over 2 1/2 år på dette så har jeg faktisk overraskende lite hud, men ja det er hud der. Men jeg bruker str. 42 ca. Noe mindre også. Det er jo ikke å være tynn. Jeg er bare 169cm så det trekker ikke noe i høyden heller..

 

Hvordan ligger du mrsrogaland og dere andre an i forhold til ja selvbilde nå i forhold til for x-antall kilo siden?

Jeg sier som jeg har sagt før, jeg er sååå ufattelig glad for at jeg ikke hadde noen som helst anelse om hvordan jeg faktisk så ut når jeg var 100 kilo.. Da hadde jeg nok aldri gått ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo kjempebra! Etter som du klaget på dagen igår så er det supert :D Du kommer til 71, bare ha litt tålmodighet :) Jeg lurer også på hva som skjer. For under 4 uker siden var jeg 78,3 kilo.. Men jeg har vært flink og nå har jeg fått 900g gratis som sagt. Hell i uhell?? :P Føler meg enda feit. Søstera mi var på besøk i morges og hun spurte om målet måtte være at jeg skulle bli tynn? Jeg forstår jo den, jeg er en voksen dame og har født 2 barn, men jeg har jo ikke gått fra 100 kilo til 74 kilo for å fortsatt være tjukk! :o Hun sa også at jeg alltid kom til å synes jeg var feit siden jeg har vært det en gang. Hun som var min beste venninne før har også gått ned en god del kilo for noen år siden, jeg har lyst å prate med henne også å høre hva hun sier. Måååå jeg virkelig se en flodhest i speilet hver gang? Jeg blir lei meg når jeg tenker på det. Samboeren sier at det er hud. Noe er hud, men siden jeg har hatt pågangsmot og motivasjon i rykk og napp og brukt foreløpig over 2 1/2 år på dette så har jeg faktisk overraskende lite hud, men ja det er hud der. Men jeg bruker str. 42 ca. Noe mindre også. Det er jo ikke å være tynn. Jeg er bare 169cm så det trekker ikke noe i høyden heller.. Hvordan ligger du mrsrogaland og dere andre an i forhold til ja selvbilde nå i forhold til for x-antall kilo siden? Jeg sier som jeg har sagt før, jeg er sååå ufattelig glad for at jeg ikke hadde noen som helst anelse om hvordan jeg faktisk så ut når jeg var 100 kilo.. Da hadde jeg nok aldri gått ut..

 

Siden det har gått bra i det siste forventer jeg store tall på vekta. Fornøyd med 100g altså, siden jeg ikke var så flink i går. :)

 

Jeg er oppriktig glad på dine vegne, moota. Det gleder meg at det går så bra for tiden.

 

Jeg syntes faktisk det var litt utenksomt og frekt å si det som søsteren din sa :o Men man er vel litt mere direkte når man er familie. Uansett virker det jo som du fikk noe å tenke på. Jeg har tenkt det samme selv. Hvor langt ned på vi egentlig gå før vi er slank/tynn/fornøyd med oss selv og egen vekt/kropp?

 

Jeg er også glad jeg ikke visste helt hvordan jeg så ut på 84 kg. Har sett litt bilder og jeg ser jo at jeg var stor. Er enda mye å ta av og derfor skal jeg ned til 63kg. Målet har hele tiden flyttet seg lengere ned fordi jeg ikke er fornøyd og føler meg feit. Jeg er ikke fornøyd med meg selv nå og har ikke det beste selvbildet. Tror aldri jeg kommer til å bli HELT fornøyd men jeg skal bli så fornøyd at jeg klarer å akseptere egen kropp og vekt uten å skjemmes.

 

Jeg føler meg feit og ser en feit person i speilet. Men jeg føler meg lettere om dagen og syntes også det er lettere å skulle finne klær. På lørdag var vi i en stor 50-års fest og da passet jeg inn i en kjole jeg fikk etter søsteren min i str M. Det var deilig. Jeg følte meg komfortabel i kjole. Det er sånne forandringer som gjør at selvbildet stiger og jeg blir glad og stolt over at jeg mestrer å gå ned i vekt.

 

Jeg har alltid vært stor, så å skulle bli "normal" er egentlig alt jeg noen gang har kunnet håpet på. Det går rette veien og for første gang i mitt liv så mestrer jeg faktisk dette. Jeg går ikke lengere rundt å føler meg veldig feit og stor slik at det påvirker meg i veldig stor grad. Det gjorde jeg alltid før. Det er godt. :) Er litt lei meg over at jeg er så dvask og slapp. Jeg blir liksom slankere men ikke strammere. Kroppen blir ikke finere, bare mindre.

 

Jeg tror ikke du alltid kommer til å se en flodhest i speilet. Kroppen din har forandret seg på kort tid. Tenk hvor lenge du har vært stor? Du har jo gått i evigheter å tenkt at du er feit og sett deg selv i speilet flere ganger til dagen. Ikke så rart at du ser moota på 100 kg, fremdeles. Kroppen forandrer seg og det trenger hodet også litt tid på å gjøre. Har det helt likt. Lurer på om det noen gang kommer til å forandre seg eller om jeg alltid vil føle meg feit. Jeg tror at etter et par år så blir vi vant til den nye kroppen vår og klarer å se at vi faktisk ikke er feite.

 

Du har gått fra 100kg til å veie 74 kg - men ikke for å være tjukk. Det er du jo ikke. Tjukk var du før. Nå er lubbne og har litt ekstra. Jeg tror at vi enda har litt å ta av men vi er langt i fra FEITE! Du har vært vanvittig flink! Går du ned litt til nå så når du neste del. Da er du ikke godt lubben en gang. At du har holdt ut så lenge med slanking er imponerende. Til å være den alderen du er, født to barn og veid 100kg, så ser du smashing ut! Du har jo sett meg, vet alderen min og hvor mye jeg har veid og jeg ser jo faen ikke ut. ;)

 

Hvor langt ned vil du gå, moota?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

100gram på en dag er jo 700gram i uka. Det er nesten ikke mer en vi kan forvente etter å ha holdt på så lenge. De første kiloene går jo fort. Husker jeg gikk ned ca 3 kilo første uka på noka.

 

Takk, jeg gleder meg også, men håper hele tiden at jeg snart skal se bedre ut. Det gjør jeg jo nesten ikke..

Søsteren min sa det ikke på en frekk måte jeg tok det ikke sånn heller. Men jo, målet er å bli tynn. Ikke kjempetynn sånn modeltynn, men litt tynn.. Har sett på noen av bildene med ønskene/målene til de inne på nedover og jeg vil spy. Hvem vil se sånn ut?

 

Jeg var ikke 100 kilo lenge. Når jeg sluttet å amme lillebror gikk jeg på lavkarbo og veide ca 84 kilo. Da sluttet jeg og gikk jevnt og trutt opp i vekt til 100kilo i løpet av høsten 2008 - våren 2009. Så jeg har ikke alltid vært smellfeit. Alltid fått høre at jeg er feit, ble småtjukk ganske raskt etter at jeg flyttet for selv som knapt 18 år. Har slanket meg siden ungdomsskolen. Aldri klart noen stor bragd, men det har nok gjort at jeg har unngått å bli 100 kilo før den tid. Var ca 90 når jeg ble gravid med storesøster, så var ikke liten da heller.

 

Jeg har ikke akkurat slanket meg konstant da i 2 1/2 år, da hadde det vel ikke vært mer igjen av meg.. Hehe, men tenker nå at det er bra. Vil ikke gå rundt å si at jeg tok av 26,2 kilo på 6 mnd..

 

Tusen takk for kompliment! :D Du har jo gått ned siden bildene du la ut og lenger ned kommer du. Du ser bra ut, så ikke den tonen takk :P

 

Jeg vet ikke hvor langt ned jeg vil. Når jeg var 100 var 80 et mål. Etterhvert ble 75 kilo en drøm. Når jeg så at jeg kunne klare 75 ville jeg ta kilo for kilo. 70 er vel tanken. Men jeg skal se 6 tallet først før jeg gir meg. Samboeren sier stopp på 70! Han sier som sagt at det bare er hud. Synes jeg er tynn. Han veier tja 72-73 kilo tror jeg. Slank mann, men sexy og litt kjøtt på kroppen da.

Jeg må bare se om jeg må snikslanke meg etter 70 eller om jeg er fornøyd. Jeg nekter å stoppe på 70 hvis jeg ser flodhesten og kroppen lett vil gå lenger. Jeg er da såvidt innenfor normal bmi også. Det er 71 og noen gram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer det til å være slankefri uke, folkens. Og blir nok ikke så mye skriblerier fra meg her inne heller. Jeg har nemlig eksamen og jobber 13-14 timer hver dag. :( Ekstremt lite søvn og ufattelig mye jobb, så tror nesten ikke det er sunt å tenke for mye på vekta akkurat disse dagene. Kommer sterke tilbake på fredag! :) Klemklem til de supre jentene mine! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...