Gå til innhold

*Gullfiskbollen* ny 1. mars


Tigerlise&Anton prøver igjen

Anbefalte innlegg

Hehe, ja hun synes det var høy lyd i den lille saken :P

Jeg har stor tro på deg denne gangen Dossa, og jeg håper veldig at det var en festeblødning du hadde..åh jeg gleder meg til du har testet :) Når skal du teste? Holder du til torsdag? :)

 

Jeg har en utrolig effektiv mandag i dag altså..hadde Leah i barnehagen før 9 (ny rekord :P ), har gått lang tur med Poffi og fått både trim og sol, har kost meg med fruene og kake, har danset zumba, tatt en kjapp dusj, ryddet kjøkkenet etter i går, satt på oppvaskmaskinen, vasket sølvtøyet og satt på en vaskemaskin..og klokka er bare 12..wow, hadde alle dager vært så effektive :P Nå tror jeg jammen at jeg finner fram et ukeblad og kryper oppi sofan..mulig jeg må se i kjøleskapet om jeg finner et bitte lite kakestykke også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ojojoj skal si du har fått gjort unna masse og det før klokka 12 :D Flink Leah *smiler*

Jeg har ikke tenkt å teste før tidligst på fredag :) Blir noen laaaange dager frem til helga nå kjenner jeg :P

Kryss det du har for meg, har sååå lyst på en positiv test Nå :) :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint jenter, takk for at dere syns det:):) jeg skal sende så mye bebystøv jeg bare klarer deres retning!! (prøver å spre det godt utorver alle gojentene i bollen, sånn at dere skal få bolle i ovnen) :)

 

Nå skal jeg hvert øyeblikk gå og hente Simone i bhg, mannen beg på jobb igjen i dag og da er bilen borte...jeg har hatt luksus der i et halvt år nå ja....For nå må jeg begynne å ta beina fatt. Men da får jeg litt trim i allefall:)

 

Velkommen i bollen Carina!!:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så flott å høre fra deg lykkelig! kos deg masse med nurket som snart er her ;)

 

velkommen i bollen carina! Her har du iallefall mulighet til å dele erfaringene dine med andre som både bryr seg og har flust av erfaringer med det å slite litt for å få de barna man ønsker! del i vei :)

 

Jeg har hatt en flott dag i dag, først fått bekreftet at alt er bra inni magen (selv om jeg har blødd litt i helgen) knerten beveget seg tilogmed, så det var morro å se! fikk utsatt neste ul, så da er den i uke 12 isteden. godt å få ny bekreftelse da ;)

vært på besøk og gått tur med en venninne, kost oss med middag og turning og mini har tilogmed funnet tonen med noen av de hun skal gå i ny barnehage med :) Godt for mamma også det! ;)

 

Flinke leah som har gjort så mye i dag! kos deg med kake du ;)

 

Tessy, vi får vel bli i bollen en stund til syns jeg, spre babystøv og skravle :) Gjør ikke noe at du har prøvd kort! bare godt å vite at noen av oss slipper å streve så lenge! ;)

 

plopp i bollen! kos dere alle sammen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vi får gjøre det:) jeg liker jo å skravle med dere, og når jeg tenker meg om då får jeg sikekrt mer tid til å skravle igjen nå fremover, for kenneth har jo begynt å jobbe etter en mnd fri, og det betyr st jeg er gressenke! Og da trenger jeg jo noen å skravle litt med :)

 

Uff jenter, jeg er så fysen i dag så nå sitr jeg med rompa i sofaen og spiser restene sv potetgull fra helgen :o ligger det noe i skapet som er åpnet så klarer jeg ikke la det være!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen i bollen carina.

 

Tessy, jeg blir også glad for dine innlegg her.

 

Dossa, jeg er så spent på dine vegne.

 

Jeg prøver nå EL tester, og de blir bare sterkere og sterke.. så el er snart rundt hjørnet. Min første el etter sa'en i desember, med normal syklus. Er på dag 14 i morgen. Ingen aksjer ikveld, for jeg er helt kake og har lagt meg i senga. Jobba natt til idag, og skal på igjen i morgen tidlig, så jeg sov veldig lite på dagen idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dossa, var det ikke i mars du fikk opp på meg at jeg kom til å bli gravid??? Håper du hadde rett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen jenter :)

 

Åhh, sÅ trøtt i dag...tenkte jeg skulle prøve meg pÅ en kopp sjokoladekaffe av samboerns nye kapselmaskin..men skuffelsen var stor da det egentlig bare er kakao med kaffesmak :P Jeg liker ikke kaffe, sÅ hadde hÅpet det bare skulle smake kakao :P

Skal kjøpe ordentlig kakao til den, sÅ slipper jeg den ekle kaffesmaken :P

 

I dag er det sol igjen, sÅ hvis det ikke er sÅ kaldt mÅ jeg fÅ med meg Poffi pÅ en lang tur i dag ogsÅ :) SÅ kanskje litt zumba hvis jeg ikke sovner først :P Pappa har bursdag i dag, sÅ blir jo kaker i dag ogsÅ :D

 

Lurer pÅ om jeg har hatt el..hadde ikke gjort noe med litt kort syklus siden vi ikke prøver, bare komme over i ny pp med en gang :P Har mikroskopiske sjanser for Å bli gravid uplanlagt denne pp, sambo fÅr bestemme nÅr vi har sex, og han har ikke akkurat slitt meg ut :P 2 ganger bare pÅ over 2 uker :o

 

Jaja, ha en vakker dag alle jenter :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, Leah - her var det første gang på lørdag siden i november (!), og før de to gangene i november var det ikke siden august... Så må si det har vært god uttelling tross alt ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å hjelpes... hadde sambo mÅtte gÅ sÅ lenge uten sex tror jeg han hadde klikka. Men vi er veldig aktive pÅ den fronten og har det minimum 3 ganger i uka.... Litt vanskeligere nÅ som vi enda har tulla pÅ soverommet vÅrt.

 

Dossa, jeg husker deg ogsÅ :) Har du testa noe?? Jeg kjenner jeg er litt spent pÅ deg nÅ :)

 

Her klarer jeg ikke starte dagen uten kaffe og det har allerede gÅtt ned ei halv kanne. MÅ vel kanskje prøve Å kutte ut noe av kaffedrikkinga. Blir vel mindre av det nÅr jeg starter Å jobbe om 3 uker.

 

Koselig Å se at alt var bra med den lille lille blomst(?). Bestandig artig Å se de smÅ pÅ ul. Og spesielt etter blødning. Er du kommet langt i svangerskapet? Jeg blødde i hytt og pine helt frem til uke 25, mÅtte bare ta det litt mer med ro. DE fant aldri noe grunn til blødningene.

 

Takker og bukker fro babystøv :) Jeg kjenner det rykker til i eggstokken idag sÅ kanskje el pÅ veg. Aner ikke. Hoppa i høyet igÅr, men idag drar gubben til Trondheim pÅ kurs sÅ da er jeg gressenke i noen dager.

 

HÅper dere alle fÅr en trivelig dag :) Jeg skal ha barnevakt idag og dra Å pusse opp leiligehet som vi har kjøpt. HÅper pÅ Å fÅ andre strøket me maling pÅ veggene idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dossa, var det ikke i mars du fikk opp på meg at jeg kom til å bli gravid??? Håper du hadde rett :)

 

Ser i arkene mine og det er like før nå :)

Jeg fikk opp April på deg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heldigvis en svært tålmodig mann, Carina :) Har jo vært litt spesiell situasjon - enten har jeg vært gravid (og trøtt) eller så har jeg blødd... :-P

 

Forresten, hjertelig velkommen til oss!!! :D Trist å høre alt dere har vært igjennom, håper det ordner seg raskt og smertefritt med nr. 2 ;) Veldig koselig å bli kjent med deg i hvert fall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carina, jeg har ikke testet ennå. Snakk om super sterk vilje :P

Blir bare så skuffa når man alltid får en negativ test, så da venter jeg til etter IKM, men jeg har en vond følelse av at jeg får tante besøk imorra :(

 

Leah, gratulerer med din pappa :) Kaker idag også *yummi* Har du spist opp restene? Bare å sende over en bit eller to til meg ;)

Ha en fin gå tur med Poffi ute i sola :)

 

Jeg har ikke time før klokka 1230, så enda noen timer att med fri *juhu* Jeg har rydda på biblioteket, banna og banna *grrrr*

Lærerne sender elevene inn for å legge bøkene på plass, men de havner jo feil alle sammen.

Blir en oppstramning på morra møte imorra :P jeg må frese litt, for det er nemlig ikke min jobb å rydde etter lærerne. Det skal de fint klare sjøl!

 

Ha en super fin dag jenter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, Tigerlise da må jeg si at dere har hadd god uttelling ja :P

 

Carina: Vi har også pleid å være veldig aktive på den fronten, og det har pleid å være sambo som alltid mener at det ble for sjeldent..Men etter at jeg fikk overtalt han til å prøve på nr.2 så har vi hatt sex nesten annenhver dag i 1 år, og han ble lei :P Tror det er mye fordi han egentlig ikke vil ha flere barn, men gjør det for min del..så nå har jeg gitt han denne mnd uten sexpress og motstår fristelsen til å be om det selv :P

 

Dossa: Har enda mer kake i kjøleskapet, skal spise litt i dag også til lunsj tenker jeg og så må jeg bare kaste resten..skal sende over et kakestykke eller 4 ;)

 

Nå har jeg og Poffi gått tur i 1 time, helt nydelig vær med sol og bare -2 grader :D Har også trent zumba og skal straks ta en velfortjent dusj..måtte bare sitte litt først, ble helt gele i beina :P

Endret av LeahpuddingogMammapudding
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kom tanta og banket på døra mi :( Ho begynner veldig forsiktig men tar seg opp utover dagen *blææ*

 

Kjenner at det å skulle skrive 20 pp ikke var noe gøy *snufs*

Renner en liten tåre mens jeg skriver, huff at det skal være så vanskelig da.

 

Veit at imorra så føler jeg meg bedre :)

Er bare å brette opp arma og gå løs på en ny pp med nytt mot :)

 

Ser jeg har IKM på bryllupsdagen :) Det hadde vært en fin gave om jeg fikk en positiv test da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil og ha KAKE!, er så godtesugen!!! Hjelpes meg....vurderer å bake noe, men tror jeg må stå over...haha

 

Uff, jeg og sambo har ikke hatt oss på over to uker og denne uka er han jo borte, og jeg jobbet natt helga som var og da blir jo alt helt feil...men til helga dere! Da skal han få litt kos i gjen, jeg føler meg ikek så trøtt lenger! I dg våkna vi kl 06, og jeg er ikke dødens trøtt som jeg ville vært for en uke siden bare:) vi har trilla tur til bhg (bruker 25min hver vei) og jeg er i gang med å rydde hjemme! Uff...blir fort rotete og skittent når man pusser opp deler av huset! Jg begynner å bli litt lei av kun kaldt vann i springen, provisoriske dusj løsninger ( koke opp vann og putte i en bøtte og helle vann på kroppen) og klesvask som stadig hoper seg opp! Er jo reine hyttelivet vettu:) hihi

 

Nei nok ego...!

Hvordan har dere det i dag? Håper alle har en fin dag:)

Dossa, jeg holder motet oppe for deg, beg å grine hvis det er både det ene eller det andre nå, du er så tapper snuppa!!

 

Renate: hopp i høyet og kos dere, nå skal det bli baby!!!

 

Carina: jenta deres ar 10 mnd sant? Så herlig:) jenta vår er 20 mnd..de er jo så herlige altså! bare spør om du lure på no mer!

 

simone har foresten beg å sette sammen litt ord nå, ikke så mange, men i dag sa hun "sitte her" og klatret opp på tripp trappen:) nei nå blei det ego igjen gitt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dossa: Svartens tanta!!! Uff, bare å gråte, det er lov å være skuffa og lei seg. Men nå er vi i mars og lilleblomst så jo tvillinger på deg i mars..så det blir en fin strek til deg på bryllupsdagen :)

 

Tessy: Skulle gjerne sendt over kake til deg altså, har alt for mye igjen til at jeg klarer å spise det opp alene (jaja, i alle fall burde jeg ikke det :P )

 

Jeg har enda ikke kommet meg i dusjen, sitter bom fast i sofan :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Leah og Tessy :)

Søte dere jenter :wub:

 

Mars blir min måned :) Da får jeg verdens beste julegave :)

Kanskje det går bra denne gangen, tar gladelig imot en desember baby for jeg vil bli gravid Nå :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen :)

 

carina: jeg er 10 uker på vei i morgen :) jippi! :) etter ma og sa i fjord er jeg blitt litt hysterisk for blødninger! spesielt disse som kommer uten at jeg har gjort noe, gyn sa de kunne komme etter sex eller hvis jeg løftet tungt osv, men jeg har ikke gjort noe! har blødd plutselig når jeg har stått opp eller midt på natta! men vet at det er skjøre slimhinner, så har en forklaring iallefall...

 

Har vært hos aku idag og fått styrkende nåler (3 uker siden sist) så krysser fingrene for at i dag og timen i neste uke skal hjelpe til å styrke slimhinnene :)

Også vært på lunch med ei venninne, så det var koselig :) salat og kake, alle kvinners oppskrift på en samvittighetsfull lunch ;) hihi

 

dossa, kjempe leit med tatebesøk! har du prøvd aku? jeg vet jeg fikk kraftigere eggløsning og sannsynligvis sterkere slimhinner av behandlingen jeg har fått...

 

og til dere alle: min erfaring, etter å ha blitt gravid 4 ganger er at det faktisk er noe i det å stresse mindre. hver gang har det klaffet på den mnd som jeg ikke hadde noe imot tantebesøk, jeg så tilogmed frem til tanta for da skulle jeg gjøre ditt eller datt... blandt annet har det klaffet da vi kjøpte hus og skulle pusse opp osv, dvs at tankene har vært på helt andre ting ;) Da jeg ble gravid nå brukte jeg rockeringen aktivt, gikk raske turer og begynte likegodt å pusse opp det som skal bli barnerom (måtte pusses opp uansett), i tillegg visste jeg at el var forsinket og den kom midt i uka mens gubben var vekk... trodde altså IKKE det skulle klaffe den mnd! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei mine søte gullfisker :)

 

Stikker innom her en liten tur fra Thailand :) Jeg ligger akkurat nå på rommet med vondt i halsen :( Håper å bli kvitt den fort!! Jeg har ikke fått lest gjennom alt ennå, skal prøve på det senere :)

 

Vi er nå i Hua Hin, på badestrand. Jeg har fått duppet meg ut i sjøen i dag, skikkelig herlig :) Fått spist masse god mat, og jeg har til og med fått trent *stolt* :D

 

Kjære søte Dossa, trist at tanta kom igjen til deg. Sender deg en god klem snuppa. Tenker på deg.

 

Velkommen til bollen Carina :) Damene her inne er super herlige :)

 

Ha fortsatt en fin kveld jenter :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sååå koselig å høre fra deg, Cornflake!!! Har tenkt masse på deg :) Håper du blir fort frisk igjen og kan nyte turen :D

 

Dossa, teite, teite tanta!!! Huff, hu eier ikke mye skamvett *grrr*. Sender deg en god klem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Dossa. så lei på dine vegner, du venter o gventer, og er så tolmodig. Håpar ventetida snart gjer avkastning og at du blir gravid!!

 

cornflake: God betring: Ikkje riktig å vera dårleg på ferie! Så flink du er som alt har trent. Eg syns det er så lett å legga på meg på ferie, lett å berre "drita" i alt. Men at du alt er i gong med treninga, set jo ein virkelig standard for deg på denne turen. Eg er imponert!! Er også imponert over det du oppnådde før du reiste. Du kjem til å imponera legen stort!!!

 

Lille blomst! Så flott at du er kome så langt. Gratulerer! Eg har fulgt med deg, med blødningane. Eg og var plaga, men då i etter tid av ultralyd, dagane etterpå, + ei blødning i veke 7. Mange blør. OG du har jo fått testa at alt er vel. Prøv å slapp av vennen min.

 

Eg har vor ehjå jordmor i dag og hørt hjertelyden!! Fantastisk, måtte grina litt til :) 15+1 i dag. Elels er eg vidare sjukemeldt. KAstar enno opp kvar dag ( bortsett frå helga som var som var fantastisk)

 

Ha ein fin kveld alle sammen! stor klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Dossa :)' timestamp='1331026087' post='144055673]

Dossa, var det ikke i mars du fikk opp på meg at jeg kom til å bli gravid??? Håper du hadde rett :)

 

Ser i arkene mine og det er like før nå :)

Jeg fikk opp April på deg :D

 

Aha!! :) Om EL er seinere, så kan det bli i begynnelsen. EL testen var svakere idag enn igår, men aksjene er lagt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dossa, leit med tantebesøk :( Sender deg en stooor klem!!!!

 

Cornflake: Koselig å høre fra deg. Nyyyyt ferien din!!!

 

Tessy: Det er så morsomt når de begynner å bli store og litt mer selvstendig.. Så får vi bli litt mer kjent med hvem de virkelig er. Ilyas er en skøyer og en ordentlig kosegutt!! :)

 

Lilleblomst: Skjønner godt du uroer deg for den minste blødning. Det hadde jeg også gjort!!!

 

Lilla: Så deilig å få høre hjertelyden <3 Leit at du forsatt er kvalm, men samtidig så er det vel verdt det også?! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...