Gå til innhold

*Gullfiskbollen* ny 1. mars


Tigerlise&Anton prøver igjen

Anbefalte innlegg

Ja, er dere lei av oss? Hehe, håper det er fordi dere er så opptatt med hyggelige ting :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper alle her inne har hatt en fin helg til nå og får en fin helg videre:)

Til dere som er syke så ønsker jeg dere god bedring.

 

Dossa: Krysser fingrene for at tr holder seg borte:)

 

Orker ikke å lese igjennom alt nøye nå. Sliten idag merker jeg etter husarbeid som pussing av vinduer. Nå kan jeg se ut igjen :D

Så har jeg vært på trening 4 ganger den uka her, spinning mandag, aerobic tirsdag, kondis torsdag og egentrening med en halvtime kondis og halvtime styrke idag:)

 

Fortsatt ingen tr her forresten, så IKM har jeg gitt opp for lengst :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dossa, jeg krysser fingrene for at det er en festeblødning XX

 

Velkommen hjem igjen tjo hei! :)

 

Huff Prøvekanin! Når hadde du egentlig IKM??!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ifølge normalsyklusen på ca 28 dager(som er eneste jeg har å gå ut i fra) så hadde jeg IKM 18 februar :P

Så er et par uker på overtid nå.

Men tror kanskje jeg hadde EL om helga, den slo hvertfall ut positivt på EL test både søndag og mandag, men negativ graviditetstest.

Så hvis det stemmer får jeg vel muligens tr til helga igjen.

Håper hvertfall det, er lei av å bare gå å vente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff, slitsomt å vente på tanta prøvekanin! etter snart to år med uregelmessige sykluser så har jeg lært å kun regnet ikm utifra når el var, så slapp jeg å tro at jeg gikk over og lure på om det kunne være graviditet osv...

 

har vært veldig stille i bollen noen dager...

selv har jeg vært litt småbekymret igjen, veldig trøtt og en del kvalm og dårlig, men våknet i går til en liten blødning, hadde ikke mer i går, men i 5 tiden i dag var jeg oppe en liten tur og da blødde jeg igjen... ganske friskt (tanteaktig) med en liten koagel. har ligget våken og hørt på magen etterpå. den laget masse bråk nemlig og jeg har hatt litt smerter innimellom. :/ liker ikke...

Vet ikke om jeg skal gjøre noe med det i dag, eller vente til i morgen og bare stille opp på gyn kontoret når det åpner... ? vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre, men orker ikke gå i 1,5 uke til uten å vite noe. må sette sprøyter også og vil ikke det hvis ting allerede har gått galt...

 

nok om meg, jeg håper alle sammen har hatt/har en fin helg og ønsker dere en fin Søndag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lilleblomst, sender gode og varme tanker til deg idag. . Forstår at er bekymret, og ville tatt kontakt med lege for å få roet nervene. Jeg har troen på

at dette går veien! Jeg har ei venninne som er rundt 15 uker på vei som har hatt blødninger og en del smerter gjennom hele svangerskapet. Nå i helga eskalerte det, og de fant ikke hjertelyd på legevakten. De sendte henne på UL, og det viste seg at alt var i skjønneste orden :)

 

Dossa, krysser fingrene for at dette er en festeblædning! Det hadde vært så kjekt om

det endelig ble din tur igjen, snuppa :)

 

Tjohei og Prøvekanin, det er noe dritt når syklusen er på bærtur :( Jeg har hatt en par sånne måneder, og brukt en formue på EL-tester. Akupunktur og fotsone skal være bra for å få ting på gli igjen.

 

Jeg var utrolig sliten igår, og på kvelden begynte det å verke i hele kroppen. Tempen lå rundt 38 og to paracet gjorde underverker. Er ikke helt i slag idag heller, og mannen min er også litt dårlig. Snuppa er heldigvis frisk igjen etter en uke med omgangssyke, og jeg skal ringe til mamma i formiddag for å høre om de kunne passet henne noen timer. Jeg har absolutt ikke tid til å bli syk nå, og må på jobb i morgen for å planlegge en konferanse. Krysser fingerene for at elendigheten snart går over, og at den lille spiren har det fint..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen jenter :)

 

lillelomst: Uff, ikke noe gøy å gå rundt å være bekymret, og blødninger er alltid uvelkommen i et svangerskap. Syns du skal få sjekket det så du slipper å gå å tenke på det. Hvor mange uker er du nå?

 

Dossa: Hvordan går det? Ikke fått tr vel? Vi krysser det vi har for at det var en festeblødning :)

 

I dag er sambo 30 år :) Så vi skal få besøk å spise kaker senere :D Bakte i går og må gjøre kaka ferdig i dag..fikk tak i noen nydelige jordbær som jeg har dyppet i sjokolade, de skal være oppå kaka :) Alle elsker kaka mi, men de blir så skuffet de gangene jeg ikke får tak i jordbær, for det er jo så sinnsykt godt :D

 

Ha en fin dag alle sammen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, så herlig kake leah! :)

 

jeg er 9+4 i dag, vet ikke om jeg skal kontakte lege i dag (er så mye styr og mange ganger de egentlig ikke vil ta inn folk) eller vente til i morgen... vet liksom ikke om det er "viktig nok"/"akutt nok" til at jeg skal sjekke pronto...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille blomst, huff - vanskelig avveining...hvis du klarer å vente til i morgen,så ville jeg i alle fall tro at du blir tatt imot med mer forståelse enn på legevakten. Har ikke personlig erfaring,men så mange innlegg om bryske legevaktsleger som det er her og på andré forum,så kan du risikere å ikke få vite noe og bli ennå mer lei deg og redd...

Men kan jo treffe fine folk også,da, særlig siden du allerede får så god oppfølging,så bagatelliserer de det ikke vekk som noe som "utenfor vår kontroll".

:wup: håper det ordner seg og at alt er bra med spiren!

 

Har ikke skrevet på noen dager - føler det blir så ego... er sykt kvalm og i generell dårlig form om dagen. Fått tilbake halsbetennelse og hodepine... lei av å være dårlig nå. Kastet opp på jobb forrige uke, og kan jo ikke fortsette med det uten at folk begynner å spørre... er for tidlig å fortelle,synes jeg..tenker å si det etter ul hos gyn 20 mars. Bare se at alt er bra først. Er 8+2 i dag,så går ganske fort,egentlig ;)

 

Plopp i bollen :wup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har ikke kommet noe mer blod på papiret *phu* Blææææ jeg har mistet min gode magefølelse :( forventer at tanta kommer med et smell på onsdag.

Jeg har mentalt innstilt meg på en ny pp :D Bedre å være klar også får jeg heller bli positivt overrasket dersom tanta ikke skulle dukke opp.

 

Leah, gratulerer med din samboer idag :) Den kaka høres utrolig god ut *yummi* også jordbær dyppet i sjokolade *himmelsk* så jeg skjønner godt de som ikke får jordbær på kakebiten sin ;) Første mann til kaka :P

 

Lilleblomst, sender deg en god klem søta :) Jeg skulle ønske jeg kunne ta vekk alle dine bekymringer. Du har opplevd nok nå synes jeg. Ønsker deg all hell og lykke :D

 

HeidiL, god bedring.. Håper formen din blir bedre etterhvert som ukene går :)

 

Tigerlise <3

Snuppa <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

festeblødning dossa, jeg hadde det på dag ti med tvillingene ;)

 

Hva skjer her da jenter? ingen med fritidsproblemer i dag? (bare jeg ;) ) min kjære har kjørt igjen, ikke noe morro for noen av oss, mini holder på å sovne (eller kanskje hun har sovnet alt, skal sjekke snart :) ) så nå sitter jeg her, alene med noen timer å slå ihjel før jeg skal sove... Ikke noe på tv, som vanlig... og har ikke lyst til å bruke kvelden til å rydde heller... er ikke stort, så rekker å ta det i morgen ;)

 

Har forresten ikke blødd mer, så har tenkt å kjøre en tur til gyn i morgen tidlig og bare høre om de har ledig... ringer jeg så kommer jeg ikke igjennom før halv ti, men kjører jeg dit så kan jeg være der når det åpner :)

 

Ha en fin kveld jenter! klems :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at du ikke har blødd mer, Lilleblomst! Dette går nok bra!

 

Jeg har ligget på sofaen med skikkelig leddverk i hele dag. Paracet hjelper heldigvis. I kveld kom svigers og min svoger og svigerinne innom på besøk, samt niesen vår på 2 år. Ikke lenge etter at de var kommet inn døra sier svogeren min til lille snuppa deres: Kan du fortelle tante og onkel hva du skal få i november? En søster eller bror!". Det viser seg altså at de har termin bare noen dager etter oss! Vi måtte jo bare slippe katten ut av sekken vi også, men presiserte at vi ikke tror det før vi får se det. Hadde jo absolutt ikke tenkt å si noe så tidlig, men det hadde jo vært kjekt med to jevngamle søskenbarn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så morsomt med termin nesten samtidig, Snuppa :)

 

Lilleblomst, skjønner bare så altfor godt hvordan du har det... Håper det bare var en ufarlig liten blødning, men jeg hadde nok også prøvd å få en UL, ja. Krysser fingrene ;)

 

Til alle dere syke: GOD BEDRING!!! :D

 

Vi har hatt ei fantastisk helg med masse familiehygge og strålende blid Anton :D :D :D Har til og med vært på trening nå, så skal hive i meg litt kveldsmat før det blir natta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snuppa, så morsomt med termin så nærme hverandre :) ihvertfall om dere har et godt forhold :)

 

Lilleblomst, godt du ikke har hatt noen mer blødninger. Jeg ville reist opp på hun som du sier.

 

Tigerlise, koselig å høre at dere har hatt en fin helg.

 

Er på jobb nå, er online på tlf så får ikke lest alle innlegg mens jeg skriver.

 

Prøvekanin, håper du får tanta på besøk snart så dere kan begynne på en ny pp snart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen jenter :)

 

Gikk skjelvende på vekta i morges etter alle kakene i går :P Men har faktisk gått ned 1/2 kilo :D Men rundt magen var det opp 4,5 cm..regner med det henger sammen med alt sukret jeg fikk i meg i går, og at det blir bedre når jeg ikke r så oppblåst lenger :P

 

I dag skal dere gullfisker bare ta turen hit til meg, har masse kakerester som jeg trenger hjelp med ;) Vet at det blir en usunn lunsj på meg i dag, så før den tid må jeg danse zumba :P Ellers har jeg ikke noen planer i dag, er sol ute så burde vel komme meg ut litt, men får se hva jeg gidder, er jo så kaldt i dag :P

 

Ha en flott mandag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen gullfisker:)

 

Dossa! En liten blødning på 10 dpo, det syns jg høres veldig spennende ut, og jeg synes virkelig det er din tur til å få en positiv test nå snuppa!!!

 

Jeg er ikke så aktiv her inne for tiden. Vet liksom ikke, men føler meg for heldig til å være her inne, smellt på tjukka etter 3 mnd liksom! Vanskelig å forklare, men føler jeg sårer når jeg deler graviditeten med dere, selvom vi begynner å bli en del gravide er inne også. Jeg vet liksom ikke alltid a jeg skal skrive også orker jeg ikke skrive hver dag så jeg detter jo ut av hva alle skriver om... Men jeg håper dere setter pris på at jeg titter innom inniblandt:)

 

Jeg har jobbet natt hele helgen så venter snart på å hoppe i seng, men elektrikeren må komme først så jeg får låst han inn...skulle vært her kl 8...

 

Ønsker alle en fin uke!!! :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tessy, kan ikke svare for andre enn meg selv, men jeg blir i hvert fall bare glad for at du titter innom og ikke det minste såra :)

 

Leah, gratulerer på etterskudd med sambo, det glemte jeg helt i går ;) Kos deg med kakerester, hørtes vanvittig godt ut *namnam*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tessy: Jeg også syns bare det er koselig at du titter innom :)

 

Tigerlise: Har allerede kastet meg over kakerestene :P Tenkte jeg skulle vente til lunsjtider, men det ble med tanken ;) Har i alle fall vært ute i sola å gått tur i 45 min sammen med Poffi, så samvittigheten er litt bedre pga det :D

 

Nå skal jeg altså kose meg med kake og frustrerte fruer B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tessy, det er ikke noe sårende at du prater om graviditeten din :) rett og slett bare koselig, så jeg vil ikke at du går rundt med den følelsen snuppa.

Kast den i søpla som mine unger pleier å si når de ikke vil høre noe :P Du må ikke bli borte fra bollen, vi trenger dere gravide fisker som kan spre litt babystøv på oss *smiler*

 

Leah, ååååå har du kaker sier du *yummi*

Skjønner godt at du koser deg litt søta, det hadde jeg gladelig gjort også :D

Kose deg masse idag med sol, kake og frustrerte fruer :) :)

 

Sola skinner her også, og snøen smelter *digg*

Må ut og kjøpe meg noe mat, hadde ikke brød i boksen idag.

 

Ha en fin dag jenter :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dossa: Beklager at jeg er så treg til å svare! Det blir ei lita tulle:) Har termin 20 Juni:) Så det blir stas!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykkelig :) Det tenker jeg blir kjempe stor stas :D

Det er ikke lenge att før du holder det lille nurket ditt i armene for første gang :) Gled deg masse til all den kjærligheten du kommer til å føle :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vettu, det kommer til å bli helt snålt! Det er bare 15 uker igjen nå:) Det har gått så fort! Begynner nesten å bli litt stresset her;) hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det plass til en til i bollen deres??

Har prøvd å lest meg litt opp og syntes det virker ut som en veldig trivelig tråd dette :)

 

Har holdt til her på bim/dib siden 2008 og er vel det man kaller for avhenig av dette nettstedet :)

Litt om meg :) Ble plutselig gravid på pilla i oktober 2008. Dette endte med senabort/dødfødsel i uke 20. Gutten viste seg å være ekstremt syk. Ny graviditet i okt 2009 som endte med MA i uke 8. Juli 2010 ble mnd for oss, da ble jeg gravid med tulla som kom til verden april 2011 og som nå er rukket å bli 10 mnd. Verdens nydeligste lille gull :) Men jeg har lyst på flere små gull og tanta kom etter fødsel for 3 uker siden. Så vi er inne i 1 pp og jeg aner ikke om jeg har hatt el eller når ikm er. Bare at jeg er på cd 23. Spent på hvordan syklusen blir, men kan jo ta noen mnd for den stabiliserer seg. Er forberdet på at det kan ta tid.

Gleder meg enormt mye til ny bolle i ovn da jeg elsket å gå gravid :)

 

Blir vel kjent med alle nickene etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykkelig: Så koselig med ei lita tulle :) Ikke lenge igjen nei :)

 

Dossa: Jeg har gladelig tatt i mot litt kake-spise-hjelp i dag :P Har spist opp en pavlova som svigermor hadde laget, det var bare litt igjen av den for alle spiste masse av den i går, nydelig var den :) Jeg er skikkelig spent på om du får positiv test om et par dager nå, har en god følelse på at du får det :)

 

Carina81: Velkommen skal du være :) Så trist å lese om gutten dere fikk så alt for tidlig :( Og MA også :( Jeg har selv mistet 2 ganger i fjor, begge i uke 6. Så koselig med ei lita på 10 mnd da :) Håper dere får fulltreffer kjapt, så dere får flere små :) Jeg har ei snuppe på 4 år :) Har prøvd på nr.2 i snart 1,5 år og er overrasket over at det tar så lang tid siden Leah ble til av at vi droppet kondom og hoppet av i svingen en eneste gang!

 

Jeg hadde besøk av bestis og babyen hennes som er 3,5 mnd på lørdag :) Jeg fikk holde han hele tiden og koste masse med han :D Leah syns også det var gøy med babybesøk, men holdt seg for ørene da han gråt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen opp i bollen Carina :D Jeg har lest om dine oppleveleser og det er trist at du mistet gutten din og MA :(

Jeg husker da du ble gravid med tulla di og ble kjempe glad på dine vegne :)

Håper det ikke tar like lang tid før nr 2 sitter hos deg :) ønsker deg masse lykke til!!

Her kommer du til å trives, for en mer herlig gjeng med jenter skal man leite lenge etter :wub:

 

Leah, så søt og snill du er som har troa på meg når jeg sjøl ikke har det :( Jeg gjør meg mentalt klar til å ta fatt på en ny pp.

Kanskje 20 pp er det som skal til for meg, jeg kan jo alltids håpe *Smiler*

Baby'er er søte, men skjønner godt at mini holdt seg for ørene da den skrek :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...