Gå til innhold

*Gullfiskbollen* ny 1. mars


Tigerlise&Anton prøver igjen

Anbefalte innlegg

Da starter jeg en ny tråd. Ble så himla mye å bla seg igjennom... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hallo folkens :) nå sitter jeg på verandaen på hytta i strålende sol og mumser pringels :) mmm life is good :) flott med ny tråd :) husker ikke alt dere har skrevet men flott med ny tråd :)

Hallo fruLS ;) jo hva skjer i bollen?? Hmm jo vi svømmer rundt og rundt og gjentar oss selv :) knis :)

Neida her Skravles det om alt og ingenting og det er bare å hive seg på ;)

Kose på dere alle ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, jeg får vel slenge meg på da.. :) Jeg sitter på jobben og har ikke særligmed motivasjon. Sitter bare å tenker på lille spiren i magen min (oppdaget på søndag).. har ikke helt gitt slipp på "bli gravid" forumet, så jeg henger no her litt til... :) Er det noen andre i bollen som også er gravide, eller er alle prøvere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen da fruLS :) her er det en lett blanding av gravide å prøvere så her svømmer du rett inn :) Gratulerer med spiren :) så koselig å høre at det klaffet for dere :) har dere prøvd lenge??

Ja ja kose på :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Velkommen, FruLS :) Her vil du trives, vi skravler rundt om alt og ingenting... Det er både prøvere og gravide her inne, og vi deler alt av gleder og bekymringer som vi måtte ha behov for å lufte. Og masse som ikke er så seriøst også, det er bare morsomt å skravle, hihi. Gratulerer så mye med positiv test! Har du barn fra før? Prøvd lenge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er førstemann...utrolig skummelt og spennende!! Var helt kvalm hele søndagen etter positiv test..(og myyyyyye altfor mye mat og søtsaker da)... :/

Jeg sluttet på pillen i oktober/november, så dette var tredje syklus, men igrunn første ordentlige pp..hehe, hadde sex nesten annenhver dag i tre uker, så skulle vel nesten bare mangle at den satt...HAHA!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen oppi bollen FruLS :) :) her vil du garantert trives for en mer herlig gjeng med jenter skal du leite lenge etter :D

Gratulerer med spiren :) :)

Spennende med din første tenker jeg *smiler*

 

Cornflake, jeg er bare 8 DPO idag og nå har jeg ingen god magefølelse :( Tenkte jeg skulle svi av en test i helga men nå veit jeg ikke......det blir vel ikke nødvendig for kjenner jeg tanta rett så kommer ho med et smell på tirs/ons :( :(

 

Når reiser dere Cornflake og hvor lenge blir dere borte?

Tenk så artig det hadde vært om jeg ble med :wub:

 

Tjohei, høres ut som du virkelig har en nydelig dag :)

Kose deg masse på hytta snuppa ;)

 

Pokker vesla har fått feber igjen *grrrrrr*

Nå må vi da snart bli kvitt denne elendigheta!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter :)

 

Deilig med ny tråd :)

 

Dossa: Jeg drar til Oslo på lørdag, flyet går fra Oslo 13:30 på søndag. Så i morgen er min siste arbeidsdag før ferie :D Det hadde vært kjempekjekt hvis du hadde blitt med :) Meg og deg ved bassenget og soler oss :) Dere må snart bli frisk kjære deg :(

Går du forresten på dobbelt pergo nå? Håper din magefølelse ta feil vennen. En av oss må jo snart få positiv test. Skjønner ikke hvorfor det skal være så himla vanskelig!!!

 

Ellers har jeg begynt å få menssmerter :( Æsj æsj, blir antakelig ikke noe trening i dag eller i morgen :( Jeg har klart å gå ned 3 kg og 4 cm rundt magen :) *stolt*

 

Velkommen til oss FruLS, og gratulerer med spire i magen :€

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå du har vært kjempe flink Cornflake :D All treninga du gjør gir flotte resultater :) :) jeg har tatt dobbel pergo denne runden og på en rar måte så gir det meg et ør lite håp.

Skal ha noen sykluser uten pergo nå, tror kroppen har gått av en pergo pause :)

Men hadde vært helt herlig om min lille spire satt nå :wub:

Har du pakket og alt er klart? Ingen tegn til tanta?

Deilig tenker jeg at imorra blir din siste jobbedag før ferien begynner :D :D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en skikkelig fæl menssmerte på bussen på vei hjem, trodde jeg skulle mense utover meg selv. Men neida, ikke noe ennå.

Jeg er ikke ferdig å pakke ennå, og det er mat i kjøleskapet som jeg ikke vet hva jeg skal gjøre med.

Jeg ønsker så gjerne at det skal bli din tur nå vennen Dossa :) Håper bare ikke at du forlate meg her oppi bollen "alene" ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men vettu hva Cornflake snupp :) jeg har ikke planer om å forlate bollen og deg dersom jeg skulle få gleden av å bli gravid igjen!

Jeg har bestemt meg for at du skal bli gravid før meg, det unner jeg deg virkelig søta :wub:

Du og Metti er vel de eneste som ikke har opplevd å gå gravid og føde spiren så dere før oss andre ;) Det hadde gledet meg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk søte Dossa :) Når har jeg fått mensen...æsj :(

 

Pokker at du fikk besøk av tanta *grrr*

Sender deg en god klem :) Men tenk da søta, du går inn i din 12pp og termin blir da i vår 12 måned ;)

Må bare bli din tur nå snuppa :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe :) Du er den andre personen som sier det i dag, 12 pp og termin i 12. måned :) Det går greit at jeg får mensen denne mnd, har trent en del og spist lite. Begynner jo å se resultat, det hjelper på motivasjonen :D Hvordan går det med deg snuppa? Fortsatt feber hos deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk søte Dossa :) Når har jeg fått mensen...æsj :(

 

Hei jenter, har ikke glemt dere, bare hatt en veldig travel uke!

 

Cornflake, du har vært utrolig flink! Stolt av deg:) Håper også snart at kroppen din kan gi deg en belønning i form av en spire snart. Nå har du og kroppen din uansett tatt et sjumilssteg i rett retning, prøv å fokusere på det i kveld, stor klem

 

Dossa, snart IKM :) Dette er spennende! Ikke gi opp allerede da, flere dager igjen enda:)

 

FruLS, velkommen til oss! Tror vi to må være omtrent like langt på vei :) Jeg hadde IKM på lørdag eller søndag, og har regnet meg frem til termin rundt 4. november.

 

Jeg svever et sted mellom ekstrem lykke, kjempestor redsel for at noe skal gå galt og store hormonelle svigninger. Etter å ha mistet to ganger før har jeg ikke helt troen på at det er noe der inne..Vi har bestilt og betalt Syden-tur i slutten av måneden, og når jeg leser hva Lilla80 skriver om fly og gravide, lurer jeg jo på om det er dumdristig av meg å dra? Skal til gyn. en liten uke før avreise, og håper å få et svar da..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

All den treninga du er så flink til å gjennomføre Cornflake :) vil gi deg flotte resultater :D

Feberen har sluppet taket i meg *juhu* og det verker ikke like mye i kroppen :) Bare hoster og er tett i nesa og hodet *blæææ*

Nå vil jeg bli bra igjen!!!

Vesla gleder seg til å være hjemme imorra med sin mommo. Tror kanskje snuppa ikke vil i barnehagen når ho veit at mommo skal passe vesla. Ho skal få velge sjøl imorra om ho vil gå i barnehagen eller bli heime :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok...jeg er sikker dødsteit nå..men hvem er "snuppa+spire<3" ? Er det deg verpesyk?

 

Hehe, kunne jeg velge, så ville jegogså vært hjemme i morgen :D Godtå høre at du er bedre Dossa. Dere har jo hatt et par runder med sykdom denne vinteren :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok...jeg er sikker dødsteit nå..men hvem er "snuppa+spire<3" ? Er det deg verpesyk?

 

Hehe, kunne jeg velge, så ville jegogså vært hjemme i morgen :D Godtå høre at du er bedre Dossa. Dere har jo hatt et par runder med sykdom denne vinteren :(

 

Du er så absolutt ikke teit, Cornflake! Verpesyk har skiftet nick, og er såpass gullfisk at hun glemte å gi beskjed ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann jenter..

 

Jeg leser hva dere skriver men har ikkje kommentert så mye for føler meg sånn litt mellom alt.. Det er vondt å lese om alt som har med prøving og gravide og gjøre samtidig som jeg bare må inn å høre hvordan det går me fiskene..

 

Fikk beskjed i dag om at eg må vente en syklus før eg får begynne på ivf.. Det var kjipt for e jo så sykt lenge å vente men eg må vel bare holde ut...

 

Det blir derfor en vanlig syklus på meg denne ganger så ska eg kontaklte klinikken rett før eg vente mensen igjen.

 

Ellers så går det litt bedre men er fremdeles på gråten flere ganger til dagen og føle meg ganske mislykket egentlig. Jeg har bare en drøm å det er å bli mamma men føler det er en fjern drøm langt der vekke..

 

nå er det min tur til å bli syk men håpe det ikkje blir så alvorlig

 

god kveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe :) Jeg tenkte at det var deg, men måtte spør for å være helt sikker ;)

 

Dossa: Du spurte tidligere hvor lenge jeg skal være borte. Jeg blir faktisk borte i 3 uker. Det vil si når jeg er tilbake i Norge så er det nesten ikm igjen. Vet ennå ikke om jeg får være så mye på nett mens vi er i Thailand. Men skal prøve å titte innom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå så deilig med 3 uker ferietur Cornflake :) :) Det unner jeg deg søta :wub: Du kommer hjem fra Thailand med en spire godt plassert i magen ;) Det skal jeg krysse fingra for ;)

Du må nyte ferien men er jo koz om du får mulighet til å titte innom bollen vår :D Kommer til å savne deg søta :)

 

Metti, trist beskjed du fikk. Men du skal se at tida går fort vennen :) Sender deg en god klem :)

 

Snuppa, tenk positivt for dette går den rette veien søta :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei! Bra skifte, på deg "verpesyk". Eg og har nytta vekk 80 :)

 

Metti: Følelsen av å vera mislykka for å ikkje vera gravid hugsar eg godt. Den er vond vond vond. Men du er ikkje mislukka. Den som dei gravide og dei emd born ikkje er vellukka- meir enn andre. Verdien din vert målt utelukkande i at du er til. Og du er et nydeleg menneske. Og snart er det din tur. No lader kroppen din opp til nytt forsøk, alle er me her med deg og venter <3

 

Cornflake: ønske deg ein fantastisk flott ferietur! Veldig fortjent! OG du som ahr vore så sunn og flink, du fortjener det ekstra :) BLir spanande om spådommane går i oppfylling.

 

Med meg går det bra, bortsett frå dette med jobb og kvalme. Har kvilt meg godt to dagar no, jobb igjen i morgon. Tusen takk til deko som har gitt medfølande kommentarar. Det varmer!

 

Eg føle meg ikkje så høg i hatten no. Er så lenge sia eg har sett den vesle. Bruker energi på å halda frykten vekke. Eg føle eg aldri kjem til å finna styrke til å mista denne. Jordmor time kor planen er å høra hjertelyd neste tirsdag. føles lenge til. Privat ultralyd veka etter. Magen min veks ikkje. Eg håpar inderleg alt er vel. I dag har eg ete sjokolade og lightbrus- noko som ikkje er bra. Får truleg ny motivasjon viss eg får sjå ein levande baby snart. har ete fisk til middag iallefall og gått ein tur.

 

Tenke på deko alle, de gode jenter. Må alle drømmane vår egå i oppfyllelse! <3 klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...