Gå til innhold

*Gullfiskbollen* ny 1. mars


Tigerlise&Anton prøver igjen

Anbefalte innlegg

Takk for søte ord Lilla. Jeg kom over et innlegg tidligere, der det var noen som spurte hvor de kan kjøpe seg sånne hjemmeapparat for å høre på baby sitt hjerte. Visste ikke at sånne apparat finnes, men det hadde kanskje vært noe for deg? Jeg kunne absolutt tenke meg en sånn den dagen det blir min tur. Jeg kommer sikker til å lytte på det hele dagen :) Det apparatet koster ca. 500kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjøpte et slikt apperat sist gang jeg ble gravid. Angel sound tror jeg det het og det var helt fantastisk å sitte hjemme og høre at hjerte til spiren banker *smelt* :wub:

 

Lilla, håper formen din snart blir bedre snuppa :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Tusen takk for tips! Eg kan høra med jordmor kva ho seier. kor kjøper ein det? Stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til bollen FruLS og gratulerer med spiren:)

 

Så trist å høre at tanta kom Cornflake, håper det klaffer for deg snart. Hvor lenge har du prøvd?

 

Her har fortsatt ikke tanta vist seg, men hu kommer vel. Får nok bare vente med tålmodighet:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei jenter! :)

 

Snuppa: skjønner at du er bekymret, men alle gode ting er tre vet du! ;) det er iallefall det jeg prøver å minne meg selv om, får du tidlig ul og skikkelig oppfølging nå? tror det ville vært godt for deg :)

 

cornflake: så flink du er som har trent og sett resultater alt! heia! :) Trist med tantebesøk igjen, men samtidig godt at den forsvinner bare få dager etter at ferien din har begynt! ;) da kan dere virkelig nyte noen uker vekk fra norge, og komme tilbake når det er skikkelig vår her :) enten med thailandspire, eller ett skritt nærmere ivf/hjelp.

 

Dossa: nå håper jeg virkelig alle i familien din holder seg friske en stund! krysser fingrene for novemberspirer! jan/feb er jo passert nå og jeg har en god følelse på at det burde være din tur nå! :)

 

Metti: koselig at du stikker innom bollen og leser litt, jeg gjør også det selv om jeg ikke orker å svare hver gang. Håper du får en ro og trygghet tilbake snart, unner deg å beholde drømmen uten å tenke for mye på den! Det blir din tur en gang også, kanskje når du minst venter det :)

 

lilla: skjønner at du er nervøs for nurket ditt, kjenner godt den følelsen jeg også. siste tiden vært litt mer nervøs igjen etter at jeg har blitt bittelitt bedre av symptomene mine... kjedelig å gå og kjenne etter til stadighet, samtidig som det sikkert er veldig naturlig at vi gjør det etter å ha mista... Men du skriver at du ikke ville ha orket å mista igjen, jeg håper du kan finne den styrken i deg selv, ikke fordi jeg tror du mister, men fordi du vil ha så godt av å være litt roligere og tryggere med deg selv. ting kan skje og livet med barn er et liv med bekymringer, hvis du kjenner mye til angst og bekymring allerede så er det kanskje lurt å snakke med noen om dette. Lære teknikker til å tenke positivt, roe ned eller hente styrke...

og pris deg lykkelig for at kvalmen din fremdeles er der, selv om den er ubehagelig så er den et godt tegn på at spiren din har det morro inni der ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :)

 

Endelig er det helg *juhu* da skal vi pleie formene våres slik at vi blir kvitt denne elendigheta og håpe at det blir leeeenge til neste runde!!

 

Snuppa ville være hjemme idag sammen med vesla, og jeg skjønner jo hvorfor *knis* mommo skal jo komme og passe på mens jeg er på jobb noen timer :D

De forguder sin mommo og jeg hadde ikke hjerte til å sende snuppa i barnehagen :wub: To hjemme er bedre enn bare en, da har de hverandre å leke med :)

 

Gullet er sendt på skolen idag og dette har han gledet seg til :) for 1, 2 & 4 klasse skal ha felles karneval seinere idag :)

Jeg har en klovne kostyme som jeg skal bruke. Ifjor var jeg ei flower girl ;)

 

Formen min er på god bedrings vei :) sliter bare med en vond hoste.

Håper det gir seg snart!

 

Sola skinner og nå er det ikke mye snø ute *juhu* Jeg er så klar for våren :) :) Så deilig å våkne opp til fugler som kvitrer :)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du har vært til å trene og leve sunt, Cornflake! *Stolt av deg*. Var det 10 kg du skulle ned? Tenk, du har allerede gjort unna 30 %! Var det ikke Happy som også gjorde noe lignende? Og hun ble jo gravid like etterpå, så kanskje det er dette som skal til? Håper du får en super ferie, det fortjener du virkelig! Og jeg blir også gjerne med i kofferten *knis*

 

Lilla, du trenger ikke bekymre deg over at magen ikke er kommet enda. Det er jo første barnet og du er ei slank dame. Dessuten har du slitt mye med kvalme. Da jeg gikk med Anton fikk jeg ikke noe særlig mage før jeg var halvveis, men da kom den med et brak! Håper du snart finner roen og kan nyte resten av svangerskapet :)

 

Dossa, hurra for at formen er stigende :) Nå skal dere snart bli friske alle mann!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dossa, så godt og høre at dere er på bedringens vei!! Jeg lå med influensa i 2 uker, og er enda slapp. Skal på jobb i natt, så nå skal jeg legge meg :)

 

Merker at jeg ikke vil på jobb, pga situasjonen som er der med brukeren. Er mye utagering, noe jeg egentlig ikke takler så bra i lengden. Spurte på jobbintervjuet om det var utagering, og de sa nei, og det var mine kriterier for å ta jobben.. Fikk mld av sjefen min idag om at jeg kunne legge igjen et brev til henne om jeg vil forsette på denne brukeren, eller gå over til de nye boligene som skal stå klare til sommeren (det gjelder alle på jobb) så jeg ble så glad, for da slapp jeg å søke om det utenom :) Eneste er de fineste kollegaene mine da..

 

Har ikke vært så mye her i det siste. Valgets kvaler om jeg vil ha en til nå eller om jeg vil vente... HHar prøvd å ikke tenke på sykluser etc., og jeg har det veldig godt med meg og Ilyas (og mannen og jeg er blitt litt bedre, men vi har en LANG vei å gå) Men så tenker jeg at det var så riktig da jeg ble gravid i november, og jeg vet at det vil bli riktig neste gang også, og selvom det er en overgang for Ilyas, så vil han jo ha godt nytte av et søsken... Så, jeg har funnet ut at vi prøver, men ikke med EL tester, enda :)

 

Det var en ny en i bollen, husker ikke nicket ditt nå, men velkommen :)

 

Metti: Sender deg en stor klem!!!

 

Cornflake: Leit med mensen... Får håpe du allikevel får en fin ferie, og at du klarer å slappe av, så sitter spiren i løpet av ferien skal du se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lilleblomst: Tusen takk for tilbakemelding. Eg veit du har rett, om babyen lever så er den aldri tryggare enn no, og det blir alltids nye bekymringar. Viktig å vera sterk og kjenna at ein har overskudd til å ta det som kjem. Det har vore litt mykje for meg på mange frontar før eg traff mannen min for to år sida, så føler nok at eg er litt på underskudd. MEn er obs på det, og skal jobba med meg sjølv. Eg er opptatt av balanse, trur at ein må ha litt balanse for å fungera. Eg føler at eg har bruk for ein epoke med medvind no før eg kan ta noko motgang. Får håpa alt vil gå bra, så må eg jo uansett ta det viss ikkje...

 

Tigerlise: Tusen takk til deg og. Godt å høyra. EG får tru at magen kjem og at eg fort nok blir sliten av den :) Ville forsøka å få til ultralyd i dag privat, men dei hadde vinterferie, så då er det berre på venta på jordmor timen. Guri kor eg misunner dei ubekymra jentene. Tenk å vera slik!! Skal på "flink pike" med pernille sørensen i dag- det tenker eg må passa blink, der vil eg trivast trur eg- og mange med meg :)

 

SEnder eins tor klem til deko alle. <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, kos deg med litt morro i dag lilla :)

Vi har vært igjennom ALT for mye de siste årene vi også, skulle gjerne hatt medvind en stund nå ja, men det ser ut til at vi får også :) iallefall litt ;) Men de siste årene har iallefall gitt meg den lærdommen at jeg har STYRKEN, det er bare grusomt slitsomt å gå igjennom alt som ikke er bra... Men bra du jobber med det og er klar over det selv :)

 

I dag har jeg vasket vinduer ute og inne :) ser bra ut før helgen og da kan jeg virkelig kose meg :)

 

God helg alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig ferie :) Siste arbeidsdagen er over, hatt det super hektisk siste tre uker,så skal ferien nytes :D

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja tenk at du snart reiser på ferie Cornflake :) det har du virkelig fortjent søta og du må kose deg maaaasse på tur med din kjære :) :)

God tur snuppa!!

 

Lilleblomst, flink du har vært som har vasket vinduer :)

Det er en liten ulempe med vår sola.....hehe.....vinduene ser ikke ut :P Da er det greit å vaske litt så får man inn litt mer sollys ;)

 

Og der datt jeg rett oppi bollen gitt :P haha....denne husken er ikke som den en gang var *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cornflake: God tur nedover! Unner deg denne turen her asså :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Goooooooooood tuuuuuuuur Cornflake :D Kos dere masse :) Jeg har stor tro på en made-in-Thailand baby ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk jenter :) Vi drar om en time til Oslo. Flyet går i morgen 13:30. Denne pp skal jeg ikke tempe, bare nyte ferien :D He en fantastisk helg dere også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter på jobb og retter bøker og må få ferdig planene for neste uke. Litt kjedelig å sitte inne når det er så fint vær ute, men skal bli like pent imorra så da blir det utelek med ungene :) :)

 

Jeg er 10 DPO idag og merket at det var litt lyse rosa på papiret da jeg tørka meg :( Må si det er litt i tidligste laget av tanta å komme nå....hmf#%&%#.

Har ikke lyst på en syklus som nå skal begynne med masse tull *arg* men jeg kan jo håpe at det er egget som fester seg ;)

Jeg er ikke mye optimistisk nå kjenner jeg *grrrr*

 

Blir noen spennende dager fremover, kommer tanta eller holder ho seg borte....mmmmm.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er god da Lilleblomst som har troa på meg :)

Er på tide å få en positiv test nå synes jeg :wub:

 

Nå har jeg fått retta mattebøker og penskrift bøker *phu*

Har kommet et godt stykke på veien *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er som jobber litt Dossa :) krysser fingrene for at dette rosa på papiret er er godt tegn :) her kom tanta i full fart i dag :( kjente litt murringer i går så da måtte det ho være tanta når jeg først kjente noe... Kjenner at jeg datt litt i kjelleren her nå når skal jeg slutte å blø i to omganger i samme syklus ?? Hrmf æsj !!

Ja ja kommer innom senere når jeg har kommet hjem :) kose på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender deg en god klem Tjohei :) :)

Trist at du nok en gang fikk tante besøk *huff*

Den kjerringa der veit ikke når det er på tide å slutte med disse besøkene sine *arg*

Håper du ikke blir værende for lenge i kjelleren snuppa, for det er mye bedre her opp i stua med oss andre :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stille her i dag...

Dossa, dette må jo være festeblødning ;)

Tjohei, sender deg en god klem! Teite tanta!

Cornflake goood tur, snuppa!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Home sweet Home :) da er jeg hjemme etter en super tur på hytta ;)

Jupp Tigerlise her var det stille ;)

Hvor er alle gulfisker hen??

Kose på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...