Gå til innhold

*Gullfiskbollen* ny 1. mars


Tigerlise&Anton prøver igjen

Anbefalte innlegg

Jeg er også kjempe trøtt. Igår gikk jeg å la meg kl 20.00. Våkna et par ganger av Ilyas som styra rundt (gubben lot han igjen sove fra kl 19, og han våkna og holdt det gående til 03.00!!!!) men sov til 10.30, da vekka Ilyas meg.

 

Kl 20.00 var jeg igjen klar for senga, men da var jeg ute med ho jeg var støttekontakt for. Haha!!

 

Ble litt sent i seng for Ilyas idag også, kl 21.00. Han sovna på sofaen, og han prøvde å vekke han, og brukte lang tid.. Istad ropte han på meg. Da jeg kom inn på rommet hans sier han: Mamma, jeg vil gå barna-nin (barnehagen). Jada, sier jeg. Men du må sove først... Ilyas ble i ekstase og sier ja, og legger seg ned i senga. Så går det 2 minutter, så roper han igjen. Jeg kommer inn og han sier: Mamma... Jeg ferdig sove!

 

Da kunne jeg ikke annet enn å le! :) Luringen min!

 

Dossa, hørtes deilig ut med alenetid. Her går gubben hjemme om dagene, og det er slitsomt når jeg også er hjemme. Gleder meg til fredagen, da skal han på truckførerkurs!!!! først, også på jobb på kvelden! :) På lørdag skal han inn til Oslo for å se fotballkamp, så da blir jeg alene da også... :) Elsker tiden jeg får alene, selvom det er kjiipt at jeg alltid er alene på fredag og lørdag kveld, for da er mannen på jobb.

 

Skjønner det er kjedelig med kurs. Jeg HATER dem! Skjønner godt du holdt på å sovne. Hva slags kurs var det?

 

Tessy, ser hva du mener at det er slitsomt når du ikke får nok søvn etter en nattevakt. Klarer du å sove greit etter vakta da? Ei jeg jobber med klarer ikke det. Er ikke i seng før kl 11 og står opp kl 14. Så sover ho et par timer på kvelden før ho går på vakt... :o

 

Carina, har du så lange sykluser hele tiden?? Utrolig kjiipt isåfall. Det har jeg også, og det irriterer meg grønn. Ut ifra eggløsningen min får jeg kun en syklus på "bare" 39 dager, mot 42-45 som er vanlig. Etter SA'en hadde jeg en 60 dagers syklus. Trodde jeg skulle bli tullete! Håper dattera di blir bedre også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hallo jentene mine :) måtte bare si hei jeg ;) har vært stille fra meg men er inne å leser hver dag ;) ser ut som de fleste har det bra bortsett fra en del døgnville fruer :P

Jeg har fri uke nå og nyter dagene med sol og vår er sååå deilig B)

Tester ikke etter el denne måneden orker ikke de negative testene :( har sex når vi har lyst og bare koser oss :) venter med å stresse noe mer har jo en runde til med provera igjen så skal jeg jo til gynekolgen igjen 26 april så får høre hva hun sier ;) jeg gleder meg stort til påsken har 3 uker ferie så det blir digg ;) sånn er det å jobbe hver andre uke å jobb uken min faller i påske uka så blir ikke noe jobb da ;)

Sender alle en god natta klem :) hvis noen er Åå nattevakt så får de en ekstra klem ;)

Kosemoseoverdose :wub:

Endret av Tjo hei<3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er kanskje greit med en "ikke prøve" mnd også, så det ikke blir så mye mas.. Kanskje den sitter da allikevel. All ære til deg (og alle andre) som klarer det.

 

Også så heldig for deg faller på påskeuka! Hehe! :) Deilig det! Gleder meg masse til påske jeg også. Har allerede blåst ut egg, så de står klare til å males og gåseunger kvister er plukket inn og satt i vann :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen jenter :)

 

Renate, det var et skrive/lese og lære kurs. Det er veldig spennende men å holde på i 4 timer *aaahhhh* det blir noen timer for mye når man allerede har hatt en arbeidsdag :P

 

Tjohei, deilig at påsken er fri for deg :) Må være greit å jobbe turnus hvis man får fri litt lenger når det er ferier eller helligdager ;)

Du må nyte sola og kose deg med fri dager :) Du er flink som ikke skal tenke så mye på baby og EL denne runden. Det er ikke lett synes jeg, har prøvd det men samtidig er det deilig å bare ha sex fordi man har lyst og ikke stresse når EL kommer :)

Du skal se at nå sitter spiren ;)

 

Cornflake, håper formen din er bedre og at du virkelig koser deg på ferien :wub: Jeg tror du kommer hjem med en liten made in Thailand ;)

 

Leah, masse lykke til med timen din idag :)

 

Lilleblomst, ble det en koselig dag med venninne lunsj og middagsbesøket? Ha en fin dag :)

 

Idag skal jeg til frisøren *digg*

Og imorra skal jeg til gyn og høre hva han har å si. Tida frem til timen har gått fort *juhu*

 

Må kjøre jentene i barnehagen og gullet og jeg får komme oss på skolen :) Snuppa skal sove i barnehagen idag og gjett om ho gleder seg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende med overnatting i bhg da! :) Skjønner godt hun gleder seg.

 

Deilig med en tur til frisøren, det kunne jeg også trengt.. Men ikke denne mnd. Haha!!

 

Jeg sjekket tappen min igår og synes den var mistenkelig gelèaktig og veldig hard på innsiden og er nå veldig optimistisk på at jeg er gravid... Puppene føles fastere idag - så fallhøyden blir STOR fredag om en uke.. Har liksom en god følelse nå, selvom jeg er redd for at det sikkert er psykisk! :P Vurderer å ta en test på mandag, da er jeg 10 DPO. Så blir ikke fallhøyden så alt for stor på fredag om jeg ikke er gravid. Nå skal jeg kjøre Ilyas i bhg, han er ihvertfall klar. Fikk ikke sove igår kveld fordi han ville i barnehagen :) Så blir det litt trening på meg etter at jeg har kjørt han dit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes deilig ut med en tur til frisøren, ikke vært der siden før jul. Men det er nødt til å komme penger inn på konto før jeg har råd til å ta turen dit.

 

Renate, er første syklusen min etter fødsel det her så kan jo bli litt krøll. Fikk mensen igjen etter 9,5 mnd. Fikk en dråpe blod på papiret i morges så kanskje tanta er i anmarsj.

Ellers prøvde jeg å tappetafse litt igår. Er jo evigheter siden sist og jeg har glemt alt... Men den var hard, lukket og spiss. Må vel prøve å google litt :)

 

Ellers skal jeg til tannlegen idag... JEg er skit nervøs ja. Ei fylling som skal ordnes og 2 visdomstenner som skal ut. Ondt i magen ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, for noen nervepirrende dager vi er i nå. Jeg går rundt å er sikker på at jeg har symtomer HELE tiden, og er så redd for at det bare er psykisk, at jeg innbiller meg at spiren sitter siden vi traff på EL denne mnd'en helt sikkert!!

 

NEsten så jeg vurderer å ta en test i morgen, bare for å få landet litt så ikke fallhøyden blir stor når mensen kommer neste uke - noe jeg virkelig håper den ikke gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carina, masse lykke til hos tannlegen idag :)

Huff jeg skjønner godt at du har vondt i magen, men dette går fint skal du se :D Tenk lykkelige tanker...hehe....lettere sagt enn gjort sikkert.

 

Renate, deilig å høre at du har en god følelse denne pp :D

Jeg har troa på deg og snart så kan du juble ;)

 

Denne tappe gravinga får ikke jeg til *ler* Trenger kart og kompass, for jeg er helt blank og ikke veit jeg hva og hvordan jeg skal kjenne etter denne tappen :P

 

Nå er arbeidsdagen over og jeg skal til frisøren :)

Må ta med meg gullet, også henter vi jentene etterpå :)

 

Har ei frøken som gleder seg stort til å sove i barnehagen idag :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...