Gå til innhold

*Gullfiskbollen* ny 1. mars


Tigerlise&Anton prøver igjen

Anbefalte innlegg

Lilleblomst, kos deg med lunsj med venninnen din :) Og med middagsgjestene dine. Her er nesten all snøen smeltet, noe som her HELT OK for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ÅÅÅÅÅ sÅ deilig det var Å være ute :)

Sola varmer utrolig godt *juhu*

 

Kos deg masse i dag Lilleblomst med lunsj og middagsbesøk :D

Deilig at det skjer noe hver ddag for da gÅr dagene fort :)

 

Renate, deilig Å se at snøen smelter :D Kommer til Å bli sÅ skuffa hvis det skulle finne pÅ Å komme snø nÅ *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God dagen frøkner :)

Hørtes deilig ut med vår i lufta, gleder meg til den tid, men her er det full vinter enda. Snøen laver ned idag også. Men skal ikke klage, jeg vet hvor jeg bor :)

 

Masse lykke til på ul :) Du må komme inn å oppdatere oss fort :)

 

Lille blomst, kos deg med venninne lunsj. Er alltid koselig det.

 

Leah, ser du skal til Tromsø, hvor holder du til??? Jeg bor midt på øya :)

 

Her pakkes det på høygir. Mye drit man tar vare på. Fikk kjørt bort et lass igår, men det vises jo selfølgelig ikke.

Venter på at noen skal komme å hente et spisebord og en sovesofa så blir jeg kvitt det. Ser ikke ende på flyttinga.

 

SNuppa våkna 05 idag :/ Jeg nekta å stå opp før 06, men da var hun så trøtt igjen og hun fikk seg ei flakse melk før hun slokna og sov til 09. Deilig, jeg var tilog med oppe før henne. Halv 11 var hun stup trøtt igjen så nå ligger hun ute i vogna å sover søtt.

Mens jeg ikke hadde øynene i nakken i morges fant jeg henne plutselig med hodet og hender inne i peisen. Hun har ikke klrt å komme seg opp dit tidlgiere, og hun så jo ikke ut.... Heldigvis var det ikke fyr i den og den var rimelig rengjort siden vi skal flytte, men nei nei.... :)

 

Ellers skal jeg med bilen på verksted idag og på besøk til ei jeg jobber sammens med. Skal spise kake, yammi :) Så får snuppa lekt litt med datter hennes, hun er 1,5 mnd mindre enn mi. Blir koselig :)

 

Skal pakke litt videre før hun våkner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php/topic/143899732-slik-lager-du-smiletegn-og-andre-emotiocons/page__pid__143939364#entry143939364

 

Der skal smilene være :)

 

Jeg bor i Harstad..skal til Tromsø på sykehuset torsdag morgen, så da kjører vi i morgen ettermiddag og sover hos ei venninne som jeg tror bor på kvaløya et sted..tar med gps, så da kjører vi bare dit gps-dama bestemmer ;) Håper pakkingen og flyttingen går bra :) Vi flyttet 4 ganger fra vi ble gravide og til Leah ble 1 år, så vet hvordan du har det :P

 

Nå har jeg kjøpt en liten gave til venninna mi og sjokolade til ungene hennes, enkelt og greit..tror hun blir glad for det og de fleste liker jo sjokolade :P

 

Så gikk vi tur og det var sååå fin sol og plutselig slo det helt om og ble fullstendig snøstorm!!! Måtte bare ta bikkja i armene et lite stykke og holde han under hetta, for det haglet jo og han ble helt stressa stakkar :P Så vi fikk 15 min med sol og flott vær og 45 min med snø og hagl og vind..knis, men fikk nå trim i alle fall :P

Lurer på om barnehagen hadde akedag i dag da, var jo sol mens jeg var på kjøpesenter, så kanskje 1 time sol og resten snø..håper de var ute akkurat da det var sol :)

 

Så koselig med UL, alltid gøy å se på den lille og få bekreftet at alt er bra :)

 

Ha en fin dag videre jenter B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei jenter!

 

Idag er det bare 6 dager igjen til jeg på på UL! Regner med at jeg vil være ca. 7+4. Blir spennende!

 

Lilla, masse lykke til idag! Jeg har på følelsen av at det er ei lita jente i magen din jeg :) Men kanskje jeg tar feil? Spent på oppdatering.

 

Er misunnelig på den solen som skinner over østlandet! Her er det bare grått og regn, og det har det vært siden juli i fjor :( Heldigvis så går turen til Lanzarote neste helg, og der er det ca. 20 grader og stor sol :D Håper bare at gyn. gir meg klarsignal til å reise. All-inclusive og bare avslapning, det skal bli Såå deilig!

 

Snøstorm, Leah! Shit! Ser for meg stakkars lille Poffi i snøstormen, huff :( Vår pus hater alt som heter nedbør, så han har blitt god og rund det siste året. Vil jo ikke gå ut når han ser at det regner, hehe..

 

Carina, lykke til med pakking! Det er litt slitsomt med flytting, men kjekt med ny og fin bolig :)

 

Nå er det bare en time til jeg skal plukke opp snuppa i barnehagen. Stille på jobb idag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lilla, føler du har en liten gutt i magen din jeg ;)

Spent på å høre fra deg etter at du har vært på UL :)

 

Snuppa, blir spennende når du skal på UL :) ååå bli deilig å komme seg til sol og varme tenker jeg :) Skulle gjerne ha pakket meg i kofferten din gitt ;)

Sola kommer snart til deg også snuppa :D

 

Leah, takk for den lenken :) Nå skal jeg lære meg noen nye smilefjes *hehe* :D Litt av en gå tur du og Poffi fikk, skjønner godt at dere ble litt slitne -_-

 

Nå er snart arbeidsdagen over *juhu*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tipper jente, Lilla ;)

 

Dossa, så deilig med masse god mat ute, det har jeg også lyst på *gliser*

 

snuppa, goood tur til Lanzarote!!! Kose dere masse, deg er vel fortjent :)

 

Leah, hehe ser for meg stakkars lilke Poffi, ja ;) Ikke greit å være liten voffs... Verken katta eller bikkja vår liker grisevær heller. Skjønner dem godt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter :)

 

En liten hilsen fra meg :) Jeg har snart el tror jeg, enten i morgen eller på torsdag. Så nå er det bare å stå på ;) Savner dere jenter. Håper alle har det bra.

 

Masse klemmer til dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så Morro med EL cornflake. Da er det bare å kjøre på med aksjer og håpe at litt varmt vær hjelper spiren med å sette seg.

 

Kos deg videre på ferie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter... Er borte i et par dager også bruker jeg nesten en hel dag på å lese meg opp på hva som har skjedd her inne.. godt å se at dere skravler i vei:) Her kom tanta med et brak på lørdag. To dager over IKM. Jeg håper at det betyr at Luteralfasen min er i ferd med å bli lengre etter en akupunktur runde... men ble litt knekt da jeg virkelig begynte å tro at noe hadde skjedd. Men men.. nå er jeg tilbake til normalen og klar for å prøve på en desemberbaby når den tid kommer... Det er egentlig litt ironisk om det går nå da jeg er født i desember og har sverget på at jeg ikke ønsker meg barn født i desember.. Men nå som man har prøvd i noen måneder så er en baby like velkommen i desember som i noen annen mnd... Merkelig hvordan det der fungerer...

 

Jeg har ikke sjanser i havet til å huske alt det dere skrev før her nå så det blir ikke noe kommentering på hva som skjer, men jeg la merke til at de fleste av dere koser dere i det fine været!!! det er utrolig deilig at vi har fått så tidlig vår... Puter og alt er ute på verandaen så nå mangler bare blomstene som skal fylle alle de tomme pottene som står der.. litt tidlig det kanskje..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei søte jenter! Blei så glad då eg las alle som hadde ønska meg lukke til! :) tusen takk! og kjempekjekt emd tipping på kjønn! :)

 

no ahr me vore der, det gjekk kjempefint! Han brukte god tid og gjekk gjennom alle organ, grundig og fint. Følte meg veldig ivaretatt, også på vegne av den vesle :) Han meiner eg er ei veke lenger på vei! det skal no ikkje vera muleg, då var ikkje eggl testen til å stola på iallefall, og dei andr eultralydene. Men han målte med flott ultralyd utstyr at eg er 17 veker! Syns det er supert, for det blir betre ift mulig overtidsberegning, samt eprmisjon osv. Så ringte kk og orienterte dei, og det vikra lovande å få koma inn neste veke før mannen min er reist, så det er supert!

 

Me fekk ikkej vite kva det var!!!! Den låg så dumt til og med navlestrengen mellom beina.. men men, skuffelsen er totalt overskugga over å vite at den er frisk!

 

Leapudding: Masse mase lukke til på torsdag og kos deg masse med besøk!

 

Cornflake, eg har trua på deg!! eller deko :) stå på, lag baby! <3

 

Sender ein god klem til alle de snille gode damer! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svarte og! Trodde nesten på at FF hadde rett og at jeg for en gangs skyld hadde en kort syklus..men neida, har nok el i dag jeg, for tappen er vidåpen og tempen var jo kjempelav i dag. ÆSJ!

 

På den positive siden så spurte sambo etter sex i dag og fikk ja, så er jo mulighet for fulltreffer denne pp uansett, men nå er det 2 nye venteuker og DET SUGER :angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei jenter:):)

En liten oppdatering fra meg, (oi er allerede onsdag i dag!!) Helgen var kjempe fin, vi hadde mamma og pappa på middag og fortalte den store nyheten ogf de tok det veldig pent og det var bare god stemning, så det var veldig koselig! Middagen og deserten var også super så jeg tror de kosa seg hos oss, og med Simone også:)

Jeg har jobbet to nattevakter nå og har fortsatt en igjen før jeg har et par dager fri, så dagene etter helgen har gått med til å sove og slappe av. jeg og kenneth har bare kosa oss og kom over den lille klinsjen veldig fort så det er bra, da kan hormonene mine hvile litt..hihi:)

 

Lilla: Så koselig å høre fra deg og om UL, godt at alt er bra, dette er jo så spennende!! en liten luring inni der som ikke vil vise no kjønn ennå:P

 

Leah: uff, den snøen, men gøy for ungene da! her er det helt strålende vær, nesten synd at jeg sover disse dagene bort, så håper på fint vær i mårra og i helgen:)

 

Cornflake, u know what to do:P:P bare å kose seg og legge inn aksjer nå snuppa:)

 

Snuppa: hvordan er formen??

 

1 time igjen av nattevakt...gleder meg til å krype under dyna!! vil ønske dere alle sammen en fin dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen jenter..og god natt Tessy :) Så bra at det ble god stemning når dere fortalte om den lille i magen :)

 

Jeg har enda lavere temp i dag! Skjønner ingenting, men skal sjekke tappen når jeg kan være alene på badet så kjenner jeg vel om den fortsatt er åpen da..må nå snart være ferdig med el!

 

I dag skal jeg ha Leah i barnehagen noen timer så hun får vært ute å lekt å rast i fra seg litt før hun skal sitte i ro i bilen i 4+ timer :P Og mens hun er der skal jeg pakke det vi skal ha med oss, gå tur med Poffi og ta en dusj..så skal vi være klar kl.13, da kommer pappa og henter oss og vi kjører avgårde :) Får ikke skrevet her før jeg er hjemme igjen på torsdag, blir hardt men får i alle fall lest fra mob, så abstinensene ikke tar helt over ;)

 

Ha en super dag jenter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God tur i dag, Leah! Skjønner at det er slitsomt når man aldri vet når EL kommer. Been there done that! Men så lenge der har sex jevnlig er jo sannsynligheten stor for at dere treffer :D

 

Lilla, så godt å høre at alt sto bra til! Og de er sikker på at det var en navlestreng mellom beina, tjihi? ;) Ei barndomsvenninne fikk baby igår, og de hadde fått beskjed på UL flere ganger at de skulle ha ei jente, og navnet var bestemt. Overraskelsen ble dermed stor da hun viste seg å være en gutt! Han blir sikkert fin i rosa :D

 

Tessy, er imponert over at du holder ut de nattevaktene. Ser bare hvor sliten mannen min er etter nattevakt, som ikke er gravid. Jeg tror ikke jeg hadde fikset det akkurat nå, er så sliten på kvelden..Men gleder meg samtidig stort over symptomer :D

 

Idag reiser kollegaene mine til Trondheim, og jeg har nettopp sendt ut en fellesepost om at jeg har blitt "syk". Fikk akkurat svar tilbake fra en kollega i en annen by med "god bedring" og at "det er fælt med denne influensaen" :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse god tur idag Leah og kos deg litt på turen også da :)

Skal krysse fingra for deg :)

Godt du kan lese via mobilen så du ikke får altfor mye abstinenser :P hehe....skjønner hva du mener....må innom hver dag og lese og skrive noen ord :D

 

Snuppa, er godt tenker jeg at du slapp å reise på tur :) Må bli hjemme og pleie formen din søta, for den lille har godt av en mamma som ikke stresser :)

Håper formen din kommer seg etterhvert, men må jo være en trygghet at symptomene er tilstede tenker jeg :)

 

Nå skal jeg snart på kurs som varer helt frem til klokka 17 *agh*

Veit at jeg kommer til å se for ofte på klokka og glippe med øynene...blir små trøtt av å sitte og høre på ei som prater, men samtidig deilig å bare sitte rolig å lytte etter og prøve å få med seg ihvert fall noe av det ho sier :P

 

Ha en super fin dag søtinger :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så stille det er i bollen i dag, jeg lader opp til nattevakt, og Snuppa jeg kjenner at det er litt slitsomt til tider og at jeg blir litt mer uvel de dagene jeg har fått lite søvn feks...men ellers går det greit:)

 

Dossa: håper kurset gikk bra:) og du ikke sovna:p

 

Kompisen til sambo er kommet nå å skal montere ramma til den vegghengte doen, flisleggingen er godt i gang på gulvet og i morgen blir det mer flislegging, godt å se ting skjer selvom jeg syns det går litt sakte..hehe gleder meg sååå mye til å se sluttresultatet!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååå herre jesus det var et tungt kurs å gå på idag. Holdt på å sovne flere ganger :P haha.....våkner av at jeg rister *ler*

Var veldig godt å komme hjem att :)

 

No sover ungene, mannen skal på foreldremøte for fotballen og jeg har satt meg i god stolen:) Der blir jeg sittende til senga roper på meg :D Har en skål med is på fanget som jeg skal kose meg med :wub:

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tessy, tror jeg duppet av inni mellom :P

Blir deilig når dere er ferdig med å pusse opp badet :)

Dere skulle ha badekar? Det er helt himmelsk å legge seg i badekaret og bare slappe av ;)

God nattevakt søta :D

 

Stille i bollen ja :) men vi kan jo skravle vi vettu Tessy ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig å være litt alene i godstolen, også med en bolle is da!, hørtes deilig ut!

Ja er badekar vi skal ha, eller boblekar, gleder meg så til å kunne bade!! Savner badekar så det blir etterlengtet, også så fint for snuppa vår for hu elsker vann! :)

 

E så fysen på noe godt...ta meg litt is jeg og kanskje...hm, jeg bør jo passe på sukekrinntaket sikkert..hehe

 

Du dossa, husker du når du kjente beveglese andre gang du var gravid? Vet det er tidlig for meg ennå, kan vel ikke forvente noe før om noen uker....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tessy, andre gangen jeg var gravid kjente jeg liv da jeg var 11 uker på vei. Det var en utrolig deilig følelse :) jeg håper å få oppleve det en gang til :D

Når starter vakta for deg? Imponerende at du klarer å jobbe om natta. Bare det å holde seg våken....hehe...nei det hadde ikke jeg klart....for glad i å sove jeg gitt :P

 

Jeg ser på vampire diaries :) Kjenner jeg glipper med øynene så er vel ikke lenge før jeg er i seng :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer inn å skravler litt jeg også :) Snuppa sover og sambo er ute å spiser med jobben så sitter bare å slumrer i sofaen med fotball i bakgrunnen. Trøtt idag. Snuppa er utolig om nettene nå, har dårlig matlyst og grinete så regner med det er tenner på tur. Kanskje jeg klarer å legge meg tidlig.

 

Kjedelig med kurs til langt utpå ettermiddagen Dossa, man blir jo så himla trøtt.

 

Hørtes veldig koselig ut å informere familie Tessy, hørtes ut som du koste deg :)

 

Lyst på noe godt jeg og, prøver å motstå fristelsen. Har en pose M og en pose taffel sticks i skapet.... Er på cd 32 idag og kjenner verken noe til det ene eller det andre. Men jeg kjente hormonene raste forleden dag og da sa bare gubben "nå tror jeg du får mensen snart". Irriterte meg over alt og alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig med litt tid for seg sjøl :)

Mannen er på foreldremøte ennå og jeg har spist opp isen min :)

 

Carina, det er slitsomt når de små er urolig om natta og grinete på dagen. Men det går over vettu, er nok som du sier...tenner på gang. Godt ho slipper feber når tenna kommer da. Det husker jeg vesla sleit mye med :(

 

Herre jesus jeg er så trøtt, skulle tro jeg var gravid jo :P men har ikke hatt EL ennå....haha....så det er jo ikke en mulighet.

Men denne pp er min ;) Vil ha en spire i min mage :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...