Gå til innhold

*Gullfiskbollen* ny 1. mars


Tigerlise&Anton prøver igjen

Anbefalte innlegg

Huff ja, leste om disse eggene jeg også, Metti. Jeg hadde blitt så forbanna at jeg vet ikke hva... Om jeg ikke hadde blitt gravid i november skulle jeg startet opp over jul, så kunne fort vært meg også... Hvordan går det med deg da, Metti? Hva blir neste steg?

 

Leah, ble supernysgjerrig på hva som skjer i FF nå, kjenner jeg ;)

 

Bleieutslett, ja... Jeg smører morgen og kveld med a-krem forebyggende, men har ingen gode tips for så stygge utbrudd. Håper det går fort over, stskkars stump... :(

 

Snuppa, godt å høre fra deg igjen :) UL kommer til å gå helt fint, det er jeg sikker på! Hvor langt er du kommet nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snuppa: Jeg er helt sikker på at du får se en sprellende reke på UL neste uke :D Kvalme må jo bare være et godt tegn! Bra at du slipper å stresse til Trondheim med jobben da..og det går sikkert helt fint å dra til syden..det blir sikkert deilig :)

 

Metti: Så fint å høre fra deg :) Stakkars de som har mistet eggene de hadde på frys, noe så utrolig irriterende, kan skjønne om de er kjempelei seg ja! Håper du får komme i gang nå igjen og at det blir en spire på deg denne gangen :) Trist å tenke på at det er 1 år siden du mistet og at du ikke har ny spire enda..håper du får drømmen oppfylt veldig veldig snart og at du begynner å håpe igjen.

 

Jeg har nå sett fruene og felt en liten tåre..gruer meg til neste episode, den tror jeg kommer til å frembringe enda flere tårer :P

 

FF mener at jeg er 7 dpo i dag, men jeg syns tempene mine er så lave, så jeg skjønner ikke helt hvorfor. Håper nå at det stemmer i alle fall, for da har vi faktisk fått lagt aksjer som jeg ikke har valgt og stressa med, så kanskje det er det som skal til for en fulltreffer :P Jeg klarer faktisk ikke å se for meg at jeg noensinne vil klare å lage småsøsken til Leah, så det er litt trist..selv om vi skulle få inn ny fulltreffer så er det jo stor sjanse for at jeg vil miste igjen, selv med medisinene jeg skal få..så føler at det er litt håpløst her også..og jobbene jeg søker på og som ikke vil ha meg, uff nei..man kan bli deprimert av sånt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir oppstart av ivf neste syklus men vet ikkje enda om det blir kort eller lang protokoll..

Jeg skreiv om litt om hvordan det gpr i forrige innlegg men det kom litt etter det andre så ikkje sikert du så det.

 

Jeg har dager der jeg bare griner fremdeles. I går stakk det skikkelig når niesa mi på 2 kom å satte seg på fanget og sa syng lille puse katt og tok hendene mine å klappet..

 

Men jeg holder hode oppe og prøver se fremover selv om det e sinnsykt tungt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tigerlise: Jeg kom over en spoiler på seher.no, bare måtte gå inn å klikke på den :P Liker å være forberedt på sånne episoder, men syns ikke det hjalp..var like trist uansett :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høre fra deg Metti :D

Tenk snart er du igang og resultatet skal bli en spire :wub:

 

Leah, måtte le av innlegget ditt :) Jeg synes jeg så deg og Poffi for meg, søkkande våte :P Godt dere er blitt tørre att *smiler*

Hvilken episode ser du på nå av FF?

Jeg har sett alle som ligger ute på nett, så da slipper jeg å holde meg våken de neste tre tirsdags kveldene :P

 

Snuppa, kos å høre fra deg :) :) Så fint at du har en forståelsesfull sjef :) Syden sa du, hvor går ferden?

Håper formen din kommer seg etterhvert <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juhuuu, da fikk vi innkallelse til vurderingstime :) :) :) Får komme inn 11. april, og det er ikke så ille lenge til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

... og da var saken på vg- sida, Metti...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk dere!! Ilyas burde absolutt vært vekka, men trodde han ble å sove rundt. Men han sovna ca 24.00, da la vi oss ihvertfall. Også sto vi opp igjen kl 11.00 idag, så jeg fikk ihvertfall sovet lenge da :)

 

Dossa: Jeg skulle egentlig på jobb i natt, men er hjemme siden Ilyas er hjemme fra bhg. Han er feberfri, men blir forsatt fort sliten, så lar han ha noen dager til hjemme. Så skal ikke på jobb før fredag neste uke, men håper jeg får noe ekstra før det :)

 

Carina: I tillegg til inyotol burde du strø litt potetmel på rompa også :) Skjønner godt du stresser med pakking og flytting når jobb også nærmer seg! Også så kjedelig med snø :(

 

Leah, så kjiipt å bli spylt ned sånn. Hvor skal du se på Frustrete Fruer?? Nettet??

 

Snuppa: Lykke til på UL :)

 

Metti: Klart vi savner deg her!! Skjønner godt du er lei deg.. Sender deg en stor klem!

 

 

 

Idah gar Ilyas og jeg brukt dagen stort sett ute. Vi sto opp kl 11.00 og kl 12.00 gikk vi opp til byen til biblioteket. Tok lunsjen på en cafe og kjøpte bursdagsgave til 2 av hans kompiser som vi skal i bursdagsselskap til i helgen - lørdag og søndag. Så gikk vi hjem og var ute og lekte litt før vi kom inn kl 18.00 og lagde middag! Er visst meldt slik DEILIG vær nå i 10 dager fremover, og håper det holder seg sånn. 14 grader idag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dossa: I dag var det episode 16 jeg så :) Haha, ja du skal tro vi så ut som noen våte stakkarer den siste biten hjem :P

 

Tigerlise: Så bra :) Ikke så kjempelenge til nei, håper tiden går fort for deg fram til da :)

 

Nå skal jeg se film tenker jeg :)

 

Forresten, jeg, pappa og Leah skal overnatte hos ei venninne når jeg skal på sykehuset..har lyst til å gi en liten gave som takk, men har egentlig ikke penger..Hva kan jeg gi? Tenkte kanskje kjøpe en liten påskepynteting og noen fine stearinlys i gult, eller sjokolade og te f.eks. Og så har hun 2 gutter på 12 og 3..burde jo ta med noe til de og kanskje, men aner ikke hva.. Har ca 200 kr, så må vel nesten bli sjokolade :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Renate: jeg laster ned på nettet ja :) Helt nyeste episoden som ble vist i usa i går :D Så koselig dag det høres ut som dere har hatt:) Og det er jammen forskjell på været dere har og det vi har..her laver det ned store snøfiller :) Håper snøen blir liggende til Leah har gått siste skirennet sitt neste torsdag..etter det kan den bare fordufte til desember for min del :P Men her er det ikke uvanlig at det snør på 17.mai, så holder ikke akkurat pusten mens jeg venter på våren ;) Hørtes digg ut med 14 grader ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leah, hva med å bake en porsjon av disse nydelige småkakene dine og gi bort? Her er det også laaangt ifra pent vårvær... Regnet høljer ned (når det ikke snør, da), og det blåååser surt!!! Grr!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leah, hadde jeg vært deg ville jeg kjøpt påskeegg på Nille (1 kr pr stk) og fyllt opp med litt godteri til gutta til venninna di istedet for å kjøpe noe til henne.

 

Om jeg har overnattingsgjester blir jeg mer glad om de gir noe til Ilyas enn til meg :) (men det er meg da)

 

Tenkte å leie meg en film ikveld jeg også.. Ingenting på tv :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos deg med filmen, Renate :) Hva skal du se? Gikk det greit å legge Ilyas i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for gode forslag jenter :wub:

 

Jeg ser Crazy Beutiful, har tatt om masse filmer som har gått på tv de siste ukene, så må jo bare se de også :P Syns ikke denne filmen er så veldig spennende, men helt grei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, Ilyas ba om å få legge seg kl 20.30, mens vi satt å spiste kveldsmat. Så heldigvis ingen problem ikveld.

 

Ble ingen film på meg, skal legge meg nå tenkte jeg. Var på biblioteket og hentet meg en bok idag, "Naken i hijab" heter den. Har ikke lest bøker siden sommeren 2008, så gleder meg til å lese denne. Har noen dager fri nå, så skal kose meg ute mens Ilyas leker... :)

 

Natta jenter!! I morgen når jeg våkner er det enda en dag mindre til IKM :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere, forresten... Når kan man forvente å få symptomer på en graviditet om man er gravid? Regner med at det er for tidlig 3 dager etter EL, men.. Ja, når?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... og da var saken på vg- sida, Metti...

 

 

 

Så at det hadde kommet i vg og adressa avisen ja.. Syns så synd på de og veldig gla for at det ikkje gitt ut over oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Renate: Så snart egget har festet seg kan man i teorien merke noe..men man vet jo aldri når det fester seg da..men en gang mellom 4 og 10 dpo ca :)

 

I dag var tempen min skikkelig lav igjen, så jeg skjønner ingenting..er redd el ikke har vært likevel..men tappen er hard og lukket, så den er ikke i dag i alle fall. Er liksom 8 dpo i dag, men har ikke vondt i puppen..så jeg er ikke overbevist :P Skal nå uansett ta en test i morgen før vi kjører til Tromsø..men blir ikke direkte overrasket om den er negativ :P

 

I dag er det visst litt sol ute, det er bra..barnehagen skal ha akedag for barna, med startnummer og diplom, grilling av pølser og kakao :D Og i ettermiddag er det skirenn, så håper været holder dagen igjennom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen jenter :)

 

Jeg og venninna mi var på Big Horn og spiste igår *nam nam*

Vi kunne sikkert ha rullet ut av døra :P

Men godt var det :D

 

Ikveld skal jeg ut og spise med kusinene mine :) Bare ute og spiser god mat du sier mannen :P må jo spise *ler*

 

Leah, høres ut som det vil bli en super fin dag i barnehagen idag, masse kos :) Kan jo være en spesiell grunn til at du ikke har vondt i den ene puppen ;)

Krysser fingra for deg snuppa, nå synes jeg det er på tide at det blir din tur *smiler* :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leah, høres ut som om barna dine får en fin dag i bhg med akedag. Personlig er jeg glad for at det ikke er muligheter for akedag her akkurat nå, hehe.

 

Ang. symptomer var det som jeg trodde ja. Har ingen symptomer, forutenom stikkinger i puppen, dessverre. Er det jeg bruker å få på denne tiden før mens kommer :(

 

Dossa, hørtes deilig ut å kose seg sånn ute med middag med gode venner. Kos deg masse!

 

Idag skinner sola igjen, noe jeg virkelig kan venne meg til! Bare den ikke bruker omm solstrålene sine nå, så det blir en våt sommer da :S Skal forte meg å sette på en klesvask og henge den UTE! :) Hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dossa: Høres digg ut å spise mat ute 2 dager på rad :D Sikkert veldig koselig også :) Jeg håper jo som alltid at alle små forskjeller i tegn og pms skal bety noe, men er ikke så veldig optimistisk :rolleyes::P

 

Renate: Jeg hadde ikke før lagret det jeg skrev om at her var sol, før alt bare var hvitt hvitt hvitt ute :P Det har kommet utrolige mengder snø i natt, skulle nesten ikke ha funnet den røde bilen vår, for alt var bare hvitt :P Så nå tror jeg vi har nok snø til både aking og skigåing :lol:

 

Nå sitter jeg og koser meg med en kopp sjokoladekaffe og venter på at kjøpesentret skal åpne, litt kjedelig å dra dit bare for vindusshopping, men har faktisk et gavekort hvis jeg nå skulle snuble over noe fint ;)

 

Sendte akkurat avgårde en søknad på sommerjobb..fant ut at det kan jo være greit å få en fot innenfor der hvis jeg skulle være så heldig å få jobben :) Men har sendt 5 søknader til akkurat de uten å ha vært på et eneste intervju..så holder ikke pusten mens jeg venter på svar akkurat <_<

 

Nå skal jeg se ferdig filmen jeg ikke rakk å se ferdig før Leah ropte meg i seng i går kveld :P

 

Som dere kanskje ser så tester jeg nye smiletegn :ph34r::P

Endret av LeahpuddingogMammapudding
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen! Fint å lesa det de skriv, her er jammen mange fine damer, alle med sine kvardager :) Eg er på jobb så må skriva kort. I dag er ein stor dag for meg. ME skal på privat ultralyd- veke 16 og få vite om alt er bra, få masse bilder og vite kjønn! k. halv 5 i dag, håpar alt er i orden, hørte jo hejrta for ei veke sidan. Er kjempespent!

 

Ha ein fin dag alle sammen! stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leah, skriv hvordan du lager disse fine fjesa :D

 

Lilla, masse lykke til på UL idag :) :)

 

Nå skal jeg ha ute gym med klassen, må nyte sola og varmen vi har fått *juhu*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spennende lilla! :) Krysser fingrene for at alt er bra, for det er det jo! :)

 

Jeg gleder meg til ny ul neste uke! :)

 

Sitter og venter på ei venninne jeg, skal ut og gå tur og så kose oss med lunch :) får besøk i ettermiddag også, så da skal vi lage middag sammen og skravle litt :)

mini gikk fint å levere i nye barnehagen og gleder seg til besøket i kveld, så det er iallefall duket for en trivelig dag! :)

 

Forresten sol, snøsmelting og allerede 10 grader hos meg, Deilig! begynte dagen med å se rev på jordet og litt senere så vi 3 rådyr, så er visst naturopplevelsene som står i sentrum i dag :)

 

Kos deg med middag igjen i kveld dossa! du fortjener å komme deg ut! :) (gubben min syns også det blir mye farting med div jentekvelder ;) hehe)

 

Ha en fin dag leah!

 

Godt å høre fra deg metti! krysser fingrene for neste forsøk! klems

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja Leah, hvordan finner du disse smilyene?? :)

 

Lilla, masse lykke til med UL. Gleder meg til oppdatering :)

 

Dossa: Kos deg med gymklassen din. Her nytes også det gode været med å være inne å rydde. Haha! Klesvasken er snart ferdig, og skal henges UT. Verandadøra står åpen og vi koser oss. Det blåser litt, så venter litt til med å gå ut. Blir bra når sola kommer på riktig sted av leiligheten, og vi kan nyte den på gresset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...