Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Camillok- huff, nå bryr jeg meg igjen.. skikkelig på hugget nå. Men tenkte jeg skulle si at dersom du skal bestille metervis med stoff til gardiner, så hadde jeg tatt i litt ekstra, så kan du få sydd noen puter til stua og kanskje en fin løper eller stor duk (eller begge deler) som du kan bruke når du har gjester til middag. Da får man en fin helhet og den røde tråden jeg nevnte ovenfor.

Hehe Babysyk - du har full kontroll som vanlig :) 30 uker stemmer helt :)

Ikke meningen å oute bloggen din..! Det er som Babysyk sier, jeg har dumpet innom den på egen hånd - jeg tråler jo nettet etter strikkeblogger :)

Er det 3d-UL du skal på i uke 32?

Jeg tør ikke love noe - det har jeg jo bommet på før...

Skjønte ikke greia med skinnet på kanten, tenkte du som pynt, eller er dette "nødvendig" for å få en stabil gardin? Stoff og stil selger sett for liftsystem, med pinner og alt. Tror nok jeg syr dem selv om ikke skredderen gir en godpris. Vanvittige utgifter forbundet med slik flytting og innredning, så vi får spare der vi kan :)

Mange gode tips her ønsker3gull, skal huskepå sidenr og gå tilbake her å titte. Kanskje jeg skulle startet en blogg selv? Det blir vel mer tid nå fremover...

Lillegull sov i hele går kveld, i hele natt og nå har han jammen sovet størstedelen av dagen også. Skal ha han med meg ut nå straks, skal til legen, så tenker nok han skal slå seg vrang snart... Hehe. Ønsk meg lykke til :)

Her er det skravling på høyt nivå ser jeg :) Morsomt at du blir så ivrig ønsker3gull. Du skulle begynt å gi interiørkonsultasjoner vet du :)

Vi hadde en rolig dag igår. Samboer leser til eksamen, så det er ikke så mye som skjer her egentlig. Kjenner at jeg gleder meg veldig til han får sommerferie, så vi kan begynne å prate sammen igjen :) Han er alltid superstresset før eksamensperioden!!! Huff.

Kjenner at jeg gleder meg skikkelig til å innrede selv når jeg leser om alle ideene dine Camillok, og forslagene til ønsker3gull! Håper bare formen er god sånn at jeg orker å gå i butikker.

Frk Hansen, hun som utførte ordinær ul trodde morkaka lå litt for nærme åpningen så hun ville ha oss på kontroll. Kom inn en som var mer erfaren som mente at den ville vokse seg bort fra åpningen så det var ikke noe problem, men siden vi ble lovet en time så skulle vi få den. Sier ikke nei takk til det :) Siden vi får denne timen har vi ikke helt bestemt oss for om vi i tillegg skal på privat ul - det koster jo litt.

Hva har du strikket til nå? Har du funnet det perfekte hentesettet?

Hva syns dere om dette settet?

http://heidi-holm.blogspot.com/2011/09/hentesettet.html

Tror jeg vil velge en litt annen bukse, evt. en enkel sparkebukse.

Syns settet er enkelt men pent :) Enten i baby alpakka eller baby merino. Er jo ikke lenge til salget er over, så hvis jeg skal handle på salg må jeg snart bestemme meg.

Nå strikker jeg forresten på melkers jakke fra pickles, for en venninne som skal bli tante :) Den blir knøtt liten, så jeg er litt i tvil om jeg må ta den selv isteden....

Og, det hadde jeg glemt, GRATULERER så mye som kommende tanta Lollo!!! Det er kjempestas :)

Og, det har jeg jo helt glemt å si. Lillegutt har blitt skikkelig aktiv i magen, og det er jo bare såååå koselig :) Veldig greit med livstegn!!

Det sies at når babyen er sånn ca 3-4 mnd så forsvinner de hormonene i kroppen som gjør at man klarer å bli vekket om natten for amming og så sovne kjapt igjen... Og jeg merker så vanvittig godt at de er borte. Er så trøtt så trøtt om dagen :/ Sukk

Vel overstått 17. Mai jenter, høres ut som det har vært en fin dag på dere alle. Vi hadde en flott dag, de store gikk i tog med klassene sine, mens vi sto og så på med de minste sovende i vognen. De sov seg igjennom hele toget med hurra-rop, fløyteblåsende barn og korpsmusikk ;)

I helgen har vi besøk av vår eldste niese på 15 år, som bare elsker å stelle med babyene, så jeg ser veldig frem til å få litt avlastning. Kanskje kan jeg ta meg en liten lur på dagne og ;)

På grunn av nevnte trøtthet har jeg da heller ikke orket å strikke noe. Er jo ikke snakk om å legge seg tidlig nei, mye som skal fikses på kvelden etter leggetid når man har mange barn.. PUH :)

Men alt går veldig bra med knøttene. Sliter litt med grøten da, de er ikke så veldig begeistret for den enda, men det går seg vel til. Prøver å finne den beste tiden på dagen å servere den, men har enda ikke klart å se lyset ;) De smiler og ler og skravler i vei. Nå er det bare 2 uker til dåpen og jeg er ganske stresset med den. Har sånn nogenlunde kontroll, men har ikke alt på plass enda. Men det ordner seg nok. :)

Jeg hilser til alle her, har lest alt men klarer bare ikke å samle tankene lenge nok til å svare idag. Ha en god helg.

Klem :)

Annonse

Hoppla alle:) endelig helg og kos, kos og kos står på tapetet. Det er jo meldt regn i hele helgen tror jeg, så jeg har ikke tenkt til å kaste meg ut i hagen med jord og planter:D

Men dere.. jeg sliter med bukseoppskriften!! Dere som strikker monsterbukser så det griner etter.. hva gjør man med forhøyninger i buksebaken?? jeg har forsøkt å lete etter strikkevideoer, men det finnes ingen som er forhøyning av buksebak rett og slett. Kan noen av dere hjelpe meg? det jeg lurer på er at i oppskriften så står det sett et merke midt foran og midt bak. Strikk 8 m forbi merket midt bak, snu og strikk 16 masker tilbake, snu og strikk 24 m, snu, fortsett slik med å strikke 8 m mer hver gang det snus til det hver gang er strikket over totalt over 80 m. Snu, fortsett med glattstrikk over alle m.

Så er mitt spørsmål/dilemma som jeg ikke da forstår. Første linjen.. jeg har nå strikket 8 m forbi merket midt bak. Hvis jeg nå snur så vil jo ikke resten av den pinnen(maskene på den) bli strikket. Holder jeg på slik og strikke og snur og snu hele tiden, så vil jeg jo aldri strikke mot midt foran og da vil jeg jo tilslutt ha strikket en "lapp" som går i en trekant bare midt bak?!? skal den sys sammen med maskene på siden som da ikke har blitt strikket på i det hele tatt siden jeg bare skal snu og snu da?

Skjønner dere hva jeg mener? For jeg kan jo ikke strikke hele pinnen ut.. jeg skal jo snu! Kjedelig at det ikke finnes noen video på dette.

Gratulerer med kommende tantebarn Lollo:) Så gøy da. Hvor mange måneder blir det mellom din lille og søsteren din sin da da?:)

Camillok- den skinnkantingen jeg tenkte på på liften var bare for å ta opp fargene i skinnstolene dine. Det er bare for effekten/pynten. Ikke for at det hele skal bli stødig.

Babysyk- det hentesettet var kjempefint. Jeg tror selv jeg hadde også valgt en annen bukse. Hadde villet hatt en selebukse eller hva det heter.En med litt posete ben tror jeg:) De er såå nusselige:)

Hmm, vet ikke helt om jeg skjønner hva du ikke skjønner ønsker3gull, men kan jo prøve.

Det blir ikke en lapp, for du strikker med flere og flere masker for hver gang du snur. Så det vil henge sammen. Det letteste er nok å bare prøve, så ser du hvordan det blir underveis.

Hvis du ser på denne buksa så er det gjort sånn på munnen.

http://dubedaare.blogspot.com/2009/08/monsterbukser-oppskrift.html

Et annet tips er å bruke denne metoden når du snur, ellers vil det bli små hull der du snur. De kan jo sikkert sys igjen, men det er jo litt mer jobb. Vanskelig å følge videoen til å begynne med, men til slutt kommer du inn i det :)

http://www.pickles.no/vendinger/

Tenkte å strikke noe lignende denne buksa, men med ribb der hvor "blondene" og rillene er.

http://www.garnstudio.com/lang/no/visoppskrift.php?d_nr=b18&d_id=14〈=no

Ok, ja, da skjønner jeg Babysyk.. det blir jo faktisk bare små hull der man snur, men når man kommer tilbake så henter man jo .. eller strikker man jo maskene over de man strikket forrige gang. Så det blir jo faktisk ikke noen lapp. Men små hull som skal sys.

Tusen takk for forklaringen, og den videoen fra pickles.. hmm.. ja, jeg klarte å følge med helt til hun begynte å plukke opp en løkke nedenfra og opp på pinnen:D

Jeg tror jeg gjør det først som det står i oppskriften min jeg, så får jeg heller sy og å prøve denne metoden en gang senere;)

Den babybuksa som du tenker å strikke er jo nydelig da. Den kan man fint strikke til både jente eller gutt synes jeg. Hvilken farge har du tenkt på?

Nå skal vi se på hytte vi:)

Ønsker3gull, du får nok til den buksebaken til slutt skal du se!! Er utrolig hvor mange åpenbaringer man kan få hvis man bare prØver å gjØre det, istedet for å forstå det på forhånd..hehe..

Den buksen du vil strikke Babysyk, er den jeg brukte til hentesettet til venninnen min. Brukte da "firkant-mØnsteret" fra Dale-jakken der hvor blondene er, og riller der som rillene er. Den ble utrolig herlig! Kan tenke meg den funker godt med ribb også. Det eneste jeg stusset litt med ved den oppskriften er at Økningene i beina (for å få de vide nok) skjer relativt raskt. Dette ser litt teit ut når plagget ligger flatt, men er helt supert på!

Igår var jeg i 30årsdag til en venninne, og gav hun et gavekort på strikkete tØfler/sokker i gave. Hun valgte type og farge, og jeg dro i butikken idag og shoppet, bare for å finne ut når jeg kom hjem at oppskriften ble strikket med dobbelt garn i to ulike farger, og jeg hadde jo bare kjØpt en farge! Så jeg mangler halvparten av garnet...jaja...da får jeg vente til mandag.

Ellers lurer jeg på om jeg kjente bevegelse for fØrste gang igår! :D Satt å hvilte Øynene på jobb, godt tilbakelent, og merket at noe "dunket" mot glidelåsen/beltespennen på buksen. Litt sånn som når man kjenner sin egen puls når magen hviler mot noe, bare sterkere. Kjente dunkingen 6-7 ganger kanskje..med 10-30sek mellomrom. Når jeg prØvde å legge hånden på for å kjenne, så stoppet det selvfØlgelig, for da beveget jeg meg..

Hva tror dere?

Nei, nå skal jeg få i meg litt mat, sette meg i solen på altanen og strikke litt på bodyen jeg holder på med. Er utrolig hvor tregt det går med ribbestrikk på p2,5 med 100masker.. *sakte men sikkert*

Du får prøve det på en prøvelapp en annen gang, det er ikke så vanskelig når man først kommer inn i det :) Og det blir ganske bra. Skjønner ikke at noen har klart å komme på det der altså!!

Det settet var yndlingssettet mitt en lang stund. Men så har det kommet flere og flere sett til som jeg også har forelsket meg i :) Syns det blondegreiene nederst passer best til jente.

Så gøy at du også har strikket den buksa FruLS!! Vi strikker mye av det samme. Fulgte du bare økningene i oppskriften eller gjorde du om på det?

Tenker å strikke den i isblå baby alpakka eller lyseblå baby merino.

Så spennende med bevegelse FruLS!! Jeg syns det var skikkelig vanskelig å vite i begynnelsen. Ble jo gal av å kjenne etter å ikke vite om jeg kjente bevelgelse eller ikke. Men de er ganske svake i begynnelsen. Noen sier det føles som luftbobler som går oppover, andre fiskehale. Jeg syns det kjentes ut som museføtter som gikk (uten at jeg vet helt hvordan det kjennes). Det er for tidlig å kjenne utenpå magen enda. Lille spire må nok bli litt sterkere først :) Du får spise noe søtt og kjenne etter da :)

Jeg har også strikket den bodyen du strikker. Var mitt første babyplagg faktisk. Det jeg bommet på første gang var at jeg ikke satte nok merker. Og som uerfaren var det vanskelig å vite i ettertid hvor de skulle ha vært. Strikket en rett etterpå og da satte jeg masse merketråder, da ble det lettere. Men nå husker jeg ikke hvor de skal være da. Du blir nok ganske lei ribbestrikk etter å ha strikket den ja :)

Nå er jeg spent på hvordan det går med krølle :) Tar det som et godt tegn at hun ikke har rukket å oppdatert her inne på noen dager!!

Lykke til på hytte-titting da ønsker3gull :)

Hihi.. dere har så absolutt rett i at det er like greit å prøve, så får en se hvordan det blir. Jeg er nok bare så forferdelig sur når ting går galt, å haaater å rekke opp, så jeg er nok heller en person som vil vite først og prøve etterpå;)

Men nå skal jeg prøve det altså.

Imorgen skal vi til en ny nabo på besøk på lunsj. Alle i nabolaget er invitert dit på lunsj for å bli kjent:) Så koselige folk er! Er ikke det hyggelig gjort av en ny nabo?!

Hytta er bare kjempefin! Tomta enda finere! .. og den dekker alle våre behov, har strøm og vann og soverom til alle barna. Faktisk nok soverom til at to av dem får egne soverom:) synes det er ganske bra i grunn når vi har fire barn nå:)Likevel er ikke hytta så stor, så soverommene er jo små da.

Ellers kan vi fint få brukt den året rundt. Vei som blir måkt helt frem om vinteren. Kan kjøre helt fremme til hyttedøra. Ganske flat tomt som er fint for ungene og forhåpentligvis en liten til som skal stabbe seg rundt omkring. Stor naturtomt med blåbærtuer og greier. Langrennsløyper rett bak hytta som går i alle retninger, massevis av fine sykkel- og turstier resten av året, et lite vann i nærheten, og hytta ligger på et etablert hyttefelt hvor det ikke kommer flere hytter(ingen skjermer for utsikt eller kommer oppå oss). Flere barn på det lille hyttefeltet hytta ligger på, i alle aldre, men også en noen midt-i -åra og eldre. Den er helt perfekt. Hadde det ikke vært for at den er noen hundre tusen for dyr for oss:( Så vi får se om vi kan kanskje få prutet litt. Vet at eieren har kjøpt ny hytte selv og vil i grunn bare bli kvitt denne;)

Sukk.. JEG VIL HA!! :))

Nei, får begynne å strikke før jeg tenker aaaltfor mye på den hytta!!

Det går så det suser med buksa her. Nå er det ikke lenge til jeg skal dele til beina. Men dere.. når det står i oppskriften at "når arbeidet måler 19 cm midt foran... " menes det da MED(inkludert) vrangborden, eller fra man begynner å strikke under vrangborden??!

Dette er kjempegøy. En halv bukse idag er ganske bra synes jeg:)

juhuu.. kan snart begynne å se etter neste strikkeprosjekt:))

Forresten.. enda en grunn til å juble.. jeg har tydeligvis EL idag:))

Annonse

Så bra at det går så det suser. Da er det morsomt å strikke!!

Ikke sånn som hos meg, at man raser avgårde og etter å ha kommet et godt stykke på vei, finner jeg ut at vesten er for smal :( Strikker i minste størrelse, så jeg må nesten rekke opp. Utrolig kjedelig!!! Men enda mer kjedelig å strikke den ferdig og finne ut at den er for liten når lillegutt blir født!!!

Det var en dags strikking rett i vasken!! To skitt fram og ett tilbake.....

Må få lagt inn noen aksjer i kveld du da ønsker3gull!! Ikke slite deg ut på strikkingen nå :)

Lykke til!!

Ja, tror de mener hele arbeidet, hvis ikke det står etter ribben "heretter måles arbeidet herfra" - det hender de skriver det. Men du må ikke måle på den siden du har gjort økningene da.

Å, sÅ kjedelig Å mÅtte rekke opp Babysyk! Det er det jeg synes er SÅ gruelig kjedelig og som jeg gjør meg sÅ sur. Derfor jeg spør og graver og fÅr andre til Å svare istedet for Å prøve selv vettu:D

Ikke latskap.. bare taktisk:D

Men helt klart det beste som du sier Å fÅ ordnet feilen med vesten nÅ før lillegutt er kommet til verden og du ser den er for liten:(

Hihi.. joda, jeg skal nok mÅle fra midt foran. Bra det stÅr i oppskriften den ogsÅ da, ellers hadde jeg nok spurt dere:D

Er det den vesten i striper med tre- knapper pÅ skuldrene fra Drops der babyen gjesper(tror jeg) ?

.. den har sÅÅÅ fine farger.

Ja, lurt å spørre først :) Men i mitt tilfelle var det bare å rekke opp.... Skal ihvertfall måle før jeg har kommet like langt denne gangen!! Har bare fått lagt opp masker, ble litt sur, så jeg har ikke hatt lyst å strikke på den. Strikket på teppe isteden.

Er den vesten ja, men i andre farger, mellomgrå og lyseblå og baby merino. Så den blir litt lettere å vaske ;)

Ojoj, ønsker3gull, det er bare til å hoppe til køys :) blir spennende å følge med nå neste par ukene ;)

Vi har kjøpt en drøss med lamper i dag, så nå er vi nesten i boks med lampekjøping :) lysekronen ble hentet i butikken av min søster i dag, hun fikk den bare som den var i hånda og gikk halve Oslo rundt med en lysestake i hånda :) fikk masse kommentarer! Synes jeg ser det... Så nå har vi lysekrone til kjøkkenet, stor bordlampe med krystaller på stetten til stua, skjell lysekrone og lattbordslamper til soverommet vårt, lampe til rommet til Leon, til gjesterom/pikerom, til gjesterom2/hobbyrom, to mindre bordlamper til gjestenattbord og hall samt skrivebordslampe til kontoret til mannen. Fra lysforum kjøpte vi lamper for 6500 til en verdi av nesten 20 000!!! Mangler nå bare en lampe (joda, det blir nok flere etterhvert), og det er den til stua som skal stå sammen med godstolen min. Mannen har lagt sin elsk på denne:

http://rmnorge.no/?mapping=22&gruppe_nr=21&produkt_nr=126050

Koster litt den da, men når kun en av 12 lamper er på full pris kan man vel ikke klage. ;) for mannen som har spilt mye cricket i løpet av oppveksten er denne interiør med personlig affeksjonsverdi :)

Vi har økedøgn her, utrolig slitsomt. Mannen stod opp tidlig i dag morges og lot meg få litt tid alene i sengen. Det var fantastisk :) Leon oppdaget virkelig at han har stemme i dag, pludrer Ivei som bare det! Er på nippet til å flire skikkelig også, herregud søt han er :) så da kan det bare være slitsomt, belønningen er god! Til dere med barn, vi har problemer med bæsjelekkasje og si daglig, tror han er over 5 kg nå, så vi prøver nå med libero str 3 med slimfit. Riktig tenkt?

Nei, nå må jeg legge meg før det blir for sent her, Leon har akkurat spist også, så kanskje jeg får en time eller to før neste runde... Natta!

Jeg vet ingenting om bæsjelekkasje Camillok. Desverre. Mine jenter lekket aldri eller bæsj oppetter ryggen og sånt. Kanskje jeg trenger dine råd når jeg får nestemann! :)

Den Cricket-lampa er kjempefin! Løp og kjøp:)) oj, for noen kupp dere har gjort. Da er det Så morsomt å handle synes jeg.

Han lillegutten din høres såå søt ut Camillok:))hvilke farger fikk han da forresten? ble han mer mørk som pappaen sin eller ble han mer lys i huden som moren sin? han er sikkert gruelig søt med mørk-brune øyne. Men du..hadde han det da han ble født? jeg har hørt at alle babyer har blå øyne når de blir født og så får de sin øyefarge som de skal ha hele livet rundt ett-års alderen. Jeg husker ikke hva eldste min her hadde da hun ble født, men nå har hun brun-grønne. Vesla hadde blå da hun ble født og blå nå.. så de har ikke forandret seg.

Hvordan er det med vekta hans nå da?

Vi diskuterer hytte her, frem og tilbake. Ikkke diskutere så mye akkurat. Vi har lyst på den begge to.. men det er de penga da. De skal strekke til mye, og ingen av oss har lyst til at jeg skal ut i full jobb heller;) kan godt jobbe full jobb når ungene er store altså, men ikke nå liksom.

Ikke ble det sex igår heller. Jeg er bare så sliten jeg jenter! :( mannen er littebitt bekymret. Han tullet med meg her om dagen og sa at jeg kunne leie ham ut som gigolo, så får vi både mer penger og han får sex. Hahaha.. da lo vi godt:D

Vel, vel. Jeg har trua på at sex og babylagin ordner seg snart når varmen kommer, og vi er mer ute og slapper av og koser oss. Humøret kommer enda sterkere da og ivertfall energien min! :))

Godt vi ikke skal bygge nå i grunn, men at vi begynner til høsten. Så tar det ikke piffen av energien på å lage baby;)

Så bra å finne sånne kupp!! Da er det jo skikkelig morsomt med shopping, når man kan kjøpe dyre lamper for nesten ingenting! Var inne på siden dems, hadde masse fine lamper!!! Må prøve å få tatt meg en tur innom der, vi trenger jo snart masse lamper vi også. Var du i butikken eller bestilte på nett?

Cricket-lampa var også skikkelig kul!! Men er ikke det en lampe du kan lage selv? Blir kanskje mye du kan lage selv etterhvert, men det hadde vært kult :)

Har dere slått fra dere hytta ønsker3gull? Skal ikke si noe om lån, vi har lån oppetter øra. Men de fleste har jo endel lån idag, så hvis dere får det til å gå rundt og har litt ekstra igjen så sier jeg kjør på!! Ok, sa visst litt om lån allikevel jeg....

Så dumt at det ikke ble noe sex igår. Kanskje du har ork i kveld. Det er jo verdt et forsøk. Kanskje egget bruker lang tid på vei ned, så dere rekker det allikevel :)

Men det virker som du er litt mer avslappet til babylaging nå enn i begynnelsen, og det er nok godt. Slippe å stresse så mye med det.

Jeg har faktisk silke veid han på en god stund, men han vokser i hvertfall godt :) kanskje vi skal ta en tur på hs i morgen... Når der kommer til fargene er han ganske lys i huden med brunt hår. Øynene var mørkbrune helt fra starten av :) litt mørkere enn helnorske unger er han jo. Det som er litt artig er at han ikke ser veldig lys ut hos pappaen heller - en liten kamelion :)

Skriver liste over alt vi trenger, Puh det er jammen mye! Fornøyd med lampene ja :)

Hmm, tiden er kanskje ikk helt inne for baby riktig ennå da? Hytten hørtes utrolig bra ut, gå for den hvis dere kan :) men jeg ser poenget ditt med muligheter for å være en mer tilstedeværende og blid mor... Så dere får regne over og se om prioriteringene blir verdt det...

Postet et innlegg jeg skrev tidligere i dag, så jeg så ikke det siste innlegget. Jeg kjøpte på nett, jeg bor på nordmøre enn så lenge ;) men lysekrona måtte hentes da de ikke kan sende dem ferdig monterte. Og en slik monteringsjobb er vel vanskelig for uinnvidde... Sendte søsteren min for å hente den, men jeg kan nesten ikke sende henne for å hente en haug med lamper som hun må ta med på kollektivtransport ;) tror vi bare kjøper cricketlampa jeg, lettest det ;) har nok å henge fingra i... I tillegg til våre prosjekt og lille Leon, så har mamma kjøpt et oppussingsobjekt som vi må hjelpe litt til på... Hehe, travel sommer og høst :)

Tenker på rosehekken min, hvite rosa eller begge deler? Det viktigste er at de dufter skikkelig :)

Surfer nettet for hentesett. Blir GAAAAL!!! Klarer ikke å bestemme meg. Det er jo så mye fint. Så ett med hvit bukse og blå jakke, det var jo også veldig fint. Da kunne jo de neste barna også brukt buksa og de hadde fått hver sin jakke.... ? Hmm....

Hvis jeg skal bestille oppskrift på den jakka som heter mini, så må man bestille garn også. Syns det er litt vanskelig å se ordentlig farge på nettet. Og jeg vet jo ikke hvordan garnet kjennes ut.

Noen som har prøvd Duo Silke/Merino fra Pinnsvindesign?

Camillok, du som har strikket mye med baby alpakka, blir det jevnt i glattstrikk? Vurderer jo dette i hentesettet også.

Har tenkt å handle inn garn i morgen, så jeg er litt stresset. Vil få med meg salget, og jeg har nattevakter fremover, så jeg tviler på at jeg rekker det da :)

Heller mot hvit hekk jeg også...

For meg blir glattstrikken helt jevn og pen i drops babyalpakka silk etter en liten damping - den ser ikke så værst ut før damping heller ;) ideen med samme bukse men forskjellig jakke ved eventuelt forskjellig kjønn var god :) jeg skal bare bytte silkebånd hvis vi får en jente.

Tulipanene var kule ja, men vi har faktisk ikke kjøpt en av de... Men omtrent resten av utvalget ;) Hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...