Gå til innhold

Gullfiskbollen :) ny 3.feb

Anbefalte innlegg

Dossa, høres ut som dattera di har fått det samme som oss her :( Vi er nå *bank i bordet* feberfrie, men slitne. Jeg er forsatt tung i brystet, så blir sliten av å rydde ut av oppvaskmaskinen bare. Ilyas er forsatt blank i øya, og ville ikke være med hjem til mamma og pappa idag da de kom å hentet han for at jeg skulle få hvile litt. Så da ble han hjemme da! Kunne ikke tvinge han heller...

Leah, så leit at du er så lei deg. Men bruk dagen i morgen på å sørge du! Var du langt på vei da du mistet? :(

Fortsetter under...

Renate: Jeg var 6 uker begge gangene jeg mistet. Kommer nok til å deppe litt for meg selv i morgen ja, men så får det legges bak meg..Håper jeg kan tenke på en ny spire snart :)

Nå har jeg og Leah vært hos mormor sammen med tantesnuppa og lekt mens samboern har hatt fotballkompiser på besøk. Ble tap gitt, så da spøker det for aksjelegging i dag :P

Håper dere har en fin kveld jenter :)

Leah, du klarte vel å lokke med deg din samboer til sengs ikveld ;)

Veit du om du har hatt EL?

Tenk at snart er det din tur til å juble ;)

Nå har vi sett film og spist litt snop. Men nå klarer ikke jeg å holde øyna oppe mye lengre :P gammal vettu :P

Sweet dreams søtnoser :D

Hei jenter, vil bare titte innom og si hei:) dtikker på jobb nå...men skulle aller helst ligget under dyna:p

Jeg kommer tilbake i skravlinga snart altså..hehe! Jobbet utrolig mye denne uka og er sliten nå kjenner jeg, men har nattevakt i mårra også er det noen dager fri hvertfall. Har ikke fått lest meg bakover her, men håper at alle har hatt og har en fin helg:):)

Klem fra meg!

God morgen jenter :)

Leah sovnet sent i går og skulle tidlig opp i dag, sukk..jeg er enda ikke våknet :P

Ble ikke noe på meg i går heller, men vi så en film i alle fall :P Aner ikke om jeg har hatt el, men vil jo tro det på tappen og utfloden..bare tempen som ikke er heeelt riktig. Mulig jeg er 6 dpo i dag hvis el har vært.

I dag skal vi og spise boller hos svigermor i 13-tiden, og så til mamma og pappa å spise middag i 16-tiden :) Sambo skal på jobb 16, så han sover vel til da omtrent.

Håper alle får en fin søndag :)

God morsdag til alle mammaer og til dere som blir og skal bli mamma :) :) Håper dere alle sammen får en fin dag :)

Vesla har høy feber ennå *usj*

Mannen blir heime med ho imorra og jeg dagen etter tenker jeg.

Har fått en paracet nå og leker så fint med snuppa :)

Mine søte og gode jenter ;)

Nå har jeg laget 2 kg med kjøttkaker *nam*

Og eplekake som vi skal ha til kaffen :)

Varm eplekake med is *yummi* Vi har bedt våre foreldre på middag og kaffe idag :)

Jeg har slukt mine to pergo piller idag, har att imorra og tirsdag så begynner ventetida mot EL *smiler*

Kanskje en dobbel runde er det som skal til for at spiren sitter :D

Kan jo håpe :)

Tessy, ha en fin dag på jobb :)

Leah, koselig dag tul deg og mini også :)

Cornflake<3

Annonse

Takk søte Cornflake <3 vesla blir ikke mye bedre, hoster og feberen ligger på over 39 grader og opp mot 40 :(

Krysser fingra for at ho snart blir frisk att og at vi andre ikke blir smitta men det er vel å håpe for mye :P

Jeg blir så glad over at du er positiv og klar for din siste runde ;) neste år er du mamma :D og da skal du også feires på morsdagen *smiler*

Håper dere mammaer har hatt en strålende dag :) Her har jeg "feiret" dagen med at min kjære laget middag og vasket opp :D

Dossa: Må jo bare prøve å være positiv :) Spørs om jeg fortsatt er det etter legetimen på torsdag, jeg er så redd for å høre noe fælt. Stakkars søte jenta di, ikke noe gøy å være syk :(

Metti: I morgen er din super store dagen!!! Jeg er spent altså! Ønsker deg masse masse lykke til :)

Lilleblomst: Hvordan går det med deg vennen? Er det i morgen du skal til legen igjen?

Jeg tror jeg holder på å få el, litt tidlig kanskje, er jo bare på cd10. Men har begynt å kjenne de vanlige el-smerte, kanskje grapefruktjuice som har gjort susen :D

Metti, imorra er det din store dag *juhu* jeg gleder meg på dine vegne snuppa :) Imorra skjer det :D

Og snart tester du positivt *smiler*

Cornflake, snart EL på deg *spennende* Gullegget ditt gjøres klar ;)

Det går bra hos legen, bare 4 dager igjen.

Skal krysse alt jeg har for deg <3<3<3

Nå har jeg ligget ei stund i badekaret *digg* og nå ser jeg jo nesten ut som en skrukkete drue :P

Skal prøve å legge vesla nå.

Har fått paracet så da håper jeg vi alle får ei god natt søvn :)

Dossa: Håper vesla snart blir bedre:)

Cornflake: Hvilken perioder drikker du grapefruktjuicen? Hørt at den ikke skal drikkes under EL, men jeg vet ikke når min EL er :P

Lurer på noe. Tatt flere EL tester og de var veldig svake, men så var det 2-3 dager de var sterkere uten å være like sterke som kontrollstreken. Nå er de veldig svake igjen, har jeg da sannsynligvis hatt EL?

Hvis jeg har syklus på ca 28 dager så skal jeg sannsynligvis ha IKM til fredag, men usikker siden jeg ikke vet sykluslengda.

Merker ingen symptomer på at jeg er gravid, så regner vel heller ikke med det. Hatt mye ustabil mage siste uka og endel halsbrann i et par dager. Har begynt å trene på treningssenter så tror kroppen min sliter med å tilpasse seg ny livsstil :P

Hei hei!

Dossa vil berre sei at eg føelr emd deg, så masse sjukdom! Håpar det gjer seg snart, du må no ver aheilt utmatta! klem til deg!

Cornflake, spanande med eggl. Du dobbeltskjekekr emd cb sant? Det synes eg lønte seg. Så veit ein når ikm er, ift testing og håp og alt sammen. Ikkje frykt for denen veka, me e rher med deg. Torsdag er din dag, då tenker me på deg. Og ikkje heng deg opp i spåing. Eg har lite tru på det. Eg ahr derimot tru på at det vil ordna seg for deg ;)

Prøvekanin: Eg vil tippa at du ahr ahtt eggl. På meg blei ikkje billigtestane så sterke. Eg dobbeltsjekka med cb paralellt og eg fekk smilefjes der før teststreken på billig blei like sterk som teststreken. Om de tikkje går denen mnd ( noko me kryssar fingrane for) så vil eg anbefala å bruka cb i tillegg.

Metti kjære Metti. Når morgondagen er der, hugs då på at du ikkje er aleine. Alle gullfiskane er hos deg i tankane. No er det deg det gjelder, deg og dei velse søte små eskimone dine. Tvi tvi, viss det er det det heiter, og masse lykke til! Pust emd magen, du er sterk og fin, og dette skal gå bra!

Her har me hatt bursdagsselskap for mannen. Veldig vellukka. Eg byrja å kasta opp mot slutten, men dog, verkeleg koseelg besøk. Og eg fekk mrosdagsblomster av broren til mannen min og kona. Og dei fortalte sin 3 åring at eg var gravid, (sikekrt fordi ho truleg hørte at eg kasta opp og vart sikker utrygg, kan eg tenka meg) Då kom ho bort til emg seianre og spurte om eg hadde baby i magen <3 Veldig koseelg liten seanse. I morogn reiser eg heim til foreldra mine, to vekers sjukemelding, og to vekers offshore for han. Gruer meg veldig for å vera frå han denen gongen, men skal bli fint å vera heime. Pappa kjem kansekj heim frå sjukehuset i morgon. Har funne fram at hav av krimfilmar, med intensjon om å få han til å halda sofaen :)

Stor klem til alle deko! natta

¨Hei hei!! Forsatt syke her i huset. Feberen var borte hos lillegutt og meg idag, endelig! Men nå har vi vondt i halsen og hoster oss ihjel. Så ingen bhg på Ilyas på noen dager nå. Jeg er sykemeldt hele uka som kommer nå, så jeg får noen dager på å komme meg, heldigvis. Merker jeg blir sliten av så lite, og fikk beskjed av legen at selvom jeg tok ibux/paracet for å fungere ift Ilyas, betydde ikke det at jeg skulle støvsuge gulvene, vaske klær og ta oppvasken (jeg sa jeg klarte bare små perioder om gangen da jeg blir så andpusten) Jobben min med å "fungere" er å lage mat, skifte bleie, gi drikke og ligge på sofaen... Hehe!

Idag dro vi hjem til mamma og pappa. Ilyas og jeg kjedet oss, og siden Ilyas var i farta og jeg aller helst skulle ha sovet dro vi dit så jeg kunne få litt avlastning. Der fikk vi servert middag og vafler. Jeg bakte muffins til meg selv idag, haha. Ingen feiring her. Mannen glemte morsdagen, og Ilyas er litt for liten til å gjøre noe ut av det selv. Fikk gave av lillesøsteren min idag da, fordi ho mente jeg er en så god mamma for Ilyas - sjokoladefondy! :) Gleder meg til å prøve den :) Hehe!!!!

Nå er det natta på meg. Ha en fin natt jenter :)

Annonse

Prøvekanin: Jeg vil også si at du har hatt eggløsning, jeg har eggløsning dagen etter testen min er positiv og samme dagen som den blir negativ igjen. Hos du skjønner hva jeg mener ;)

Lilla: Takk :) Jeg sjekker med cd og eggløsningstest, det er ikke snakker å gå glipp av det nei ;) Så temper jeg også, så jeg har full oversikt over når el er og når tr kommer.

Renate: Så søt av lillesøsteren din som gir deg gaver :) Sjokoladefondy er kjempegodt :D

Jeg satt og så på Brothers&Sisters på tv, det ser så koselig ut med så mange barn i huset :) Nå må jeg legge meg, møte kl åtte i morgen tidlig.

Tenker masse på deg Metti :)

Ha ha Dossa skrukkete drue:) he he rosin da eller??

Huff Renate ønsker dere god bedring :)

Lilla bra at pappaen din kommer hjem:)

METTI i dag er dagen din :) skal tenke så mye på deg at eggene dine smelter og blir til spirer;) Masse lykke til :)

Prøvekanin håper spiren sitter nå:)

Jeg tenkte å starte å teste etter el allerede nå på CD 7 siden jeg ikke fikk posetiv el test sist pp :) kansje jeg har el supertidlig ;) he he er jo lov å håpe :) siste nattevakten nå :) digg snart fri uke og den skal brukes til å slite ut gubben på soverommet en gang for alle :) ha ha tror ikke det er mulig men men :) får vel jobbe litt :)

Kose på

Hei igjen, alle skjønne damer! Da har jeg vært uten bim siden torsdag, så MåTTE bare snike meg inn en tur på jobb...

God bedring til alle syke, kjipt med så mye feber og influensa :(

Jeg begynner å bli veldig i tvil om vi har tatt en riktig avgjørelse... Først føltes det deilig å ha bestemt seg, men nå kjenner jeg at jeg har ikke lyst til å gi opp riktig enda.

Var på utredning for brokk-operasjon på onsdag, og nå er ikke brokket så ille lenger, det er en diastase (eller hva det heter, det at musklene ikke trekker seg sammen men står og glipper sånn at mageinnholdet ikke holdes på plass) som er årsaken til at vomma henger sånn. Skal på ny utredning 1. mars, denne gangen til en plastisk kirurg (!). Kan kanskje få dette gjennom det offentlige, men da er det sikkert lang ventetid. Forsikringa dekker det iallfall ikke. Lurer nesten på om ikke "noen" prøver å fortelle oss at vi skal prøve en gang til... Mulig jeg prøver å sjekke ut hvilken hjelp vi evt. kan få denne gangen, f.eks. svangerskapsstøttende medisiner. Dersom vi ikke får noe annet enn tidligere er det lite fristende å gå igjennom det en gang til, men får vi ekstra hjelp så KANSKJE... Har så lyst på en baby til!!! Da gjenstår i tilfelle å overtale mannen... :) Huff, ikke enkelt dette! Liker jo ikke å gi opp, hehe.

Hmmm nå vet eg ikkje ka eg ska tenke.. Ska eg være positiv eller forberedt på at det ikkje går..

Embryoene hadde overlevd men gått tilbake i delingen. Det vil si at de var åtte delt når de frøs de ned men var 4 delt når de tinte.. Derfor vil de ikke sette inn i dag men i morgen. De må sjekke at det er liv i de først...

Nedtur !!!!

Tigerlise: Så bra å se deg her igjen, det må ha vært noen tøffe dager uten bim!! ;) Jeg var uten i flere timer på torsdag, og det var helt grusomt :P Skjønner godt at du kanskje ikke er helt klar til å sette sluttstrek for prøvingen, men da bør du få bedre oppfølging enn du fikk sist. Krysser fingrene for at du får god oppfølging, ja fra mannen og en ny spire ganske snart :)

Jeg kan med glede skrifte om at vekta er gått ned 1,2 kg fra forrige uke og at jeg har gått inn 3,5 cm rundt magen :) Det går litt opp og ned her ja :P Syns det er så merkelig, den uka jeg var superflink så gikk jeg OPP i vekt, og denne uka som sambo har vært hjemme og fristet meg med sine dårlige vaner så har jeg gått NED i vekt..jaja, har jo vært flink med zumba i forrige uke også, så kanskje det har gjort susen :D

Nå har jeg veldig lyst til å være gravid, enda 1 uke til ikm, men har allerede testet :P Negativt selvsagt..men bare måtte :P

Det gikk greit i går egentlig, tenkte på spiren vi mistet noen ganger i løpet av dagen, men kom meg greit gjennom det. Så film i går kveld og sambo lo litt av valget av film..9 mnd :P Det var helt tilfeldig at det ble den, bare satte på den første filmen av de jeg har tatt opp og enda ikke sett..men det gikk bra :)

Metti: Spennende dag for dere i dag, krysser alt jeg har for at de overlever tiningen og at du drar hjem som gravid :)

TjoHei: Du får bruke friuka på å slite ut gubben du, høres ut som fornuftig bruk av friuka ;) Passer jo bra om du i tillegg har el neste uke da :)

Cornflake: Ikke så lenge til du har el heller nå :) Og denne gangen er det din tur :) Kroppen din prøvde jo sist, så nå vet den hvordan det skal gjøres ;)

Renate: Så kjedelig at dere fortsatt er syke! Riktig god bedring, håper det går raskt oppover med formen nå :) Bra at du har uka og komme deg på, du får prøve å la ting flyte litt og bare bruke krefter på helt nødvendige ting :) Deilig å dra til foreldrene sine og få litt avlastning når man er syk og sliten :)

Metti: Oi, ok..det er jo positivt at de overlevde tiningen i alle fall. Kan de gå tilbake i delingen altså? Så utrolig kjipt at du må vente helt til i morgen nå da, krysser alt jeg har for at det er liv i dem og at du får satt inn i morgen!

Takk Lilla, Prøvekanin og Cornflake :) Vesla våknet idag med 39.4 :( Nå synes jeg feberen kan slippe taket og at jenta mi snart blir frisk att!

Mannen skal være hjemme med ho imorra og jeg på onsdag.

Jeg våknet idag med et gjenklistra øye.

Skikkelig øyekatarr på det ene øyet *blæææææ*

Nå er jeg dritt lei sykdom :(

Tigerlise, jeg veit at du vil klare å overtale mannen din :) JEg skjønner godt at du har lyst på en til, og neste gang du blir gravid så skal du ha medisiner som hjelper kroppen din til å holde på spiren *smiler*

Datt rett oppi bollen :P

Må lese en gang til gitt....hehe

Metti, krysser alt jeg har for at du får gode nyheter imorra :)

Unner deg all lykke og vil snart høre deg juble ;)

Tjo hei, det må jeg si er god bruk av friuka di :P

Passer jo perfekt om du venter EL da *smiler*

Leah, så godt å høre at dagen igår gikk bra med tanke på dato'n.

Sender deg en god klem, og snart tester du positivt :D

Renate, fortsatt god bedring til dere :)

Dossa: Uff, nå har nå vesla vært nok syk med feber..håper hun kommer seg raskt nå! God bedring :) Og øyekatarr er jo sååå ubehagelig, så god bedring til deg også :) Krysser fingrene for at hele bølingen blir friske igjen kjapt!

Tigerlise, når du kjenner det slik no, så kan det godt vera at den føelselen ikkje forsvinn. Undersøk mulighetane for at det kan gå bra med nytt svangerskap, evt. kva forebredelser som kan gjerast i forkant av svangerskap, kansekj er det medisiner for det og? Følg hjerta ditt og drømmen din. viss du meiner at du kalrer å stå i dette, så må du berre satsa! Eg er "om bord", :) me er her for deg alle sammen!

Kjære MEtti: Godt å høra frå deg, var så spent no. Ja då får me berre venta til i morgon. Er godt dei er nøyen på alt saman. Du har ikkje fleire på frys har du? Eg venter i spenning emd deg til morgondagen, håpar på gode nyheter!!! klem

Hvordan legger jeg ut bilde? Dere skal få lov til å fortelle meg i klartekst at jeg er dust som innbiller meg en skygge..for den er ikke der. I alle fall ikke på bildet, men innbiller meg at den er der i virkeligheten :P Men nå har jeg kastet testen ute i søpla, hjelper jo ikke å sitte å studere den uansett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...