Gå til innhold

Gullfiskbollen :)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra at du får gjort unna de tingene i løpet av januar *juhu*

Du skal se at gyn kan fortelle deg en glad nyhet når du skal til han :) :)

Skrevet
Haha synes jeg ser meg sjøl ligge og grave oppi hullet ;P Jaja, må jo prøve det ut en gang. Dytte til det sier stopp og kjenne etter om det er tappen jeg kjenner :D Nå er det lalletid på meg :) God natt søte jenter <3<3
Haha!! Så det ikke helt for meg jeg heller.. Venter en stund før jeg prøver dette tror jeg! Sov godt, snart natta på meg også. Skal bare henge opp en klesvask og rydde ut og inn av oppvaskmaskinen først, så slipper jeg det i morgen. Nå sover sikkert (forhåpentligvis) sjefen i huset lenger i morgen siden han er våken enda, i senga si vel og merke :)

Satser på at han sover lenger i morgen ja :) Jeg skulle i grunn også vært lagt meg, men dere er mer spennende enn senga i kveld merker jeg ;)

Skrevet
Bare en ting hvordan limer dere inn andres innlegg og svarer samtidig? Herregud jeg er så grønn :P

Jeg trykker svar på det innlegget jeg svarer på og ikke helt nederst under alle liksom :)

Skrevet

Under innlegget du vil kommentere står det "Rapporter" "Multisitat" og "svar"

Trykk på "svar" så kommer det opp automatisk :)

Skrevet

Ja, mer spennende og sitte her enn å legge meg, og rydde!!! :) Haha!

Skrevet

Vet ikke om jeg selv skjønte den der forklaringen min engang :P Men hvis Dossa skriver et innlegg så står det bokser på hennes innlegg med enten multisitat eller svar, jeg trykker på svar på hennes innlegg og da kommer det innlegget i mitt innlegg.. :D Jeg er mesternes forklarer ;)

Skrevet
Bare en ting hvordan limer dere inn andres innlegg og svarer samtidig? Herregud jeg er så grønn :P

Jeg trykker svar på det innlegget jeg svarer på og ikke helt nederst under alle liksom :)

Slik som dette......mmmmmm....fikk jeg det til tro :P

Skrevet

Og siden ingen av dere har lest posten min så kan jeg jo fortelle at januar blir "travel" i forhold til sykehus og leger. Fikk først brev fra nevrologen om at jeg har fått time 11.januar..skulle egentlig bestille ny time hos legen 10.januar for ny sykemeld osv, men drøyer til den 12. i stedet. Og så fikk jeg brev fra gyn i dag om at jeg har time der 16.januar. Så da får jeg gjort unna de tingene der i begynnelsen av januar :) GRUER meg til selve timene og GLEDER meg til det er over. hadde jo vært extra gøy om jeg kunne vært gravid før jeg skal til gyn..har jo ikm 10.januar :)

Deilig å få alt det gjort da :) Det er ikke lenge til nå, tiden går jo så fort.

Skrevet

Og der kom Renate med et mye bedre svar som faktisk gikk ann å skjønne, puh :D

Skrevet

Åååååå jeg er jo flink jo :P

med god hjelp fra Leah *takk*

Skrevet

Slik som dette......mmmmmm....fikk jeg det til tro :P

Vi fikk det til Dossa :)

Skrevet

Cornflake: Når har du ikm sier du? Og Renate, når er din? Husker ikke :P

Skrevet

Nei, nå er det natta her :) Så jeg orker å ta tempen min kl.07 i morgen tidlig ;) Natta mine skjønne gullfisker.

Skrevet

Leah: Ikm den 07. tror jeg :) En uke til bare Hva med deg?

Skrevet

Hehe! Du verden hva man kan lære seg i natten :)

Skrevet
Cornflake: Når har du ikm sier du? Og Renate, når er din? Husker ikke :P

Ca 12. januar, evt litt seinere :)

Skrevet

Sov godt cornflake :)

Skrevet

Logger av jeg også nå... Sov godt jenter!! Vi snakkes i morgen!

Skrevet

Ja kom dere i seng så jeg får lagt meg :P

Da er vi ikke så langt unna hverandre i ikm-løypa :) Jeg er ca 10.januar..dvs jeg tester 10.januar! ;)

Skrevet

Vi burde alle sammen skrive under signaturen vår hvor vi er i syklusen vår :) lettere å følge hverandre da ;)

Nei, nå må jeg legge meg. Pokker og, vesla ligger på skrått i senga så da får jeg hele 40 cm å sove på :P

God natt englene <3<3<3

Skrevet

Vi er flinke Cornflake <3<3

Får til det meste vi :D

Sove nå :P

Skrevet

God natt jenter :) Nå er jeg nesten logget av :P

Skrevet

Hvor ordner vi signatur??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...