Gå til innhold

SKRAVLETRÅD for Metti, Leah, Cornflake, Jubeldumbo, Rina, Gullis, Happy, Tigerlise, Snuppa, Lykkelig, Esperanza, Dossa og andre som vil skravle med oss :)))


Dossa :)

Anbefalte innlegg

God morgen jenter:)

 

Jeg er småkvalm..merket det da jeg gikk å la meg i går kveld og da jeg våknet i morges:) Er bedre nå når jeg har spist:) Prøver å ikke bli for optimistisk, men det er vanskelig..puppene er også ømme, eller venstre pupp er fryktelig øm og høyre pupp klør og stikker :P Har lotionaktig utflod og livmortappen er høøøyt oppe og helt snurpet sammen:) Tror at hvis jeg gravid så må jeg være mer enn 9 dpo, kan maks være 16 dpo tror jeg...åååå som det frister å teste, men har ikke penger til å kjøpe test akkurat nå uansett, så må vente eller håpe at samboern har lyst å kjøpe en test :P Men det beste er nok bare å vente :)

 

I dag skal jeg på kontroll hos legen, men det skjer vel ingentig annet enn at jeg får forlenget sykemelding..venter fortsatt på time fra nevrologen, og før jeg får det er det ikke så mye å gjøre. Har litt lyst å fortelle legen at jeg tror jeg er gravid igjen, men er redd han vil tro at jeg er sprø siden han synes det var så tidlig sist jeg var hos han og han trodde jeg kunne være 8 uker på vei :P Så tror jeg venter til jeg vet at jeg er gravid ja!

 

 

Happy: Er 23år, forlovet, bor i Telemark (Grenland) jobber som lærer, har ingen barn og har PCO og får ikke el av meg selv. Er henvist til fertilitetsklinikken i Porsgrunn (4mnd ventetid fra slutten av juni og skal prøve enda en ny runde med trippel pergokur i ventetida.

Leah: 27 år. Troms(Harstad), 1 datter på 4 år, samboer. SA i juni. CD 30 og 9 dpo:) IKM 20.juli.

Metti : Cd 5 . 28 år gift , ingen barn , Stavanger. Ma i mai og I gang me utredning

Dossa: Er 36 år, gift, Østlandet (Øvre Romerrike), 3 unger (6, 4 & 2 år), EXU i april, jobber som lærer :)) CD 16 & 2 DPO

Rina: 34 år, forlovet og samboer. Opprinnelig fra Trøndelag (Fosen), men bosatt på vestlandet. Har ei jente født i november 09.

Har antakelig hatt el rundt 6. juli, hadde sex 3. juli så regner med tanta kommer til vanlig tid denne mnd.

Gullis: Er GRAVID

Tigerlise: 34 år, gift, trønder. En gutt på 19 mnd. Kontorrotte:) Snart ferdig med TR. Starter blodprøver for utredning på Medicus nå. Første time 9. aug.

Lykkelig1984: 3 dag på "overtid" ingen tegn til tantebesøk.

Esperanza84: ER GRAVID

Cornflake: 29 år, samboer, bor i Trondheim, 6dpo, ikm 18. juli

Snuppa: 30 år, gift, Rogaland, jente på snart 2 år. Symptomjakt! IKM 9. juli.

Veronica: Ønsker et barn til, prøver, så tiden vil vise;)

Jubeldumbo: 24år, samboer,Buskerud, 1 gutt med cp:) CD 19,3 DPO, Ikm 22.juli

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Leah: Så spennende! Min magefølelse sier at du er gravid. Vet jo av egen erfaring at man vil bli utrolig skuffet dersom det er falsk alarm, men jeg tror virkelig det er noe i gjære hos deg. Jeg har nå brukt opp alle billigtestene mine og bestemt meg for at neste pp skal jeg vente til over IKM, hvis tanta ikke kommer, og så gå på apoteket. Da er det ikke så lett å falle for fristelsene til å teste for tidlig :) Klarer du å vente til helgen med å teste?

 

Cornflake: Du har inspirert meg til å komme i gang med trening igjen etter ferien! Kjente at buksa var ubehagelig stram da jeg var på jobb i går, og tok meg en skikkelig økt på tredemølla + trente litt styrke. Trening er undervurdert som terapi, spør du meg! Jeg har alltid trent jevnt og trutt, spilt fotball i 7 år, og trente også under svangerskapet som forløp rimelig problemfritt. Jeg tenkte derfor å prøve og fokusere på å komme i god form igjen før jeg forhåpentligvis blir smelt på tjukka igjen. En vinn-vinn situasjon!

 

Jumbeldumbo: Tusenfryd hørtes kjempekjekt ut! Kjekt med slike kosestunder med familien. Krysser ellers fingrene for at det er din tur denne måneden!

 

Metti: Jeg har booket time hos Stavanger Soneterapi. Fikk anbefalt en mann fra ei venninne. Gir lyd etter at jeg har hatt første time i morgen!

 

Idag er jeg ellers TRØTT, etter at snuppa var våken fra 03.30 til 05.30 i natt, gjesp! Og jeg som endelig trodde hun hadde lært seg å sove skikkelig. Hun klager over "au tannen", noe som jeg mistenker er flere jeksler på gang. Men når jeg spør hvor hun er vondt, kan hun liker gjerne svare "au fingen". Mistenker at hun er like utspekulert som sin mor, og bruker dette for å få sove mellom foreldrene sine. All "smerte" forsvant nemlig når jeg kapitulerte og tok henne med i senga vår ;)

 

Nå har jeg akkurat inntatt kontorrotte-tilværelsen igjen (ser at vi er to, Tigerlise *smiler*). Og siden det faktisk er meldt knallvær her i dag, vurderer jeg å dra hjem litt tidlig. Ikke så ofte vi rogalendinger ser solen, gitt!

 

Ha en fin dag!

 

Happy: Er 23år, forlovet, bor i Telemark (Grenland) jobber som lærer, har ingen barn og har PCO og får ikke el av meg selv. Er henvist til fertilitetsklinikken i Porsgrunn (4mnd ventetid fra slutten av juni og skal prøve enda en ny runde med trippel pergokur i ventetida.

Leah: 27 år. Troms(Harstad), 1 datter på 4 år, samboer. SA i juni. CD 30 og 9 dpo:) IKM 20.juli.

Metti : Cd 5 . 28 år gift , ingen barn , Stavanger. Ma i mai og I gang me utredning

Dossa: Er 36 år, gift, Østlandet (Øvre Romerrike), 3 unger (6, 4 & 2 år), EXU i april, jobber som lærer :)) CD 16 & 2 DPO

Rina: 34 år, forlovet og samboer. Opprinnelig fra Trøndelag (Fosen), men bosatt på vestlandet. Har ei jente født i november 09.

Har antakelig hatt el rundt 6. juli, hadde sex 3. juli så regner med tanta kommer til vanlig tid denne mnd.

Gullis: Er GRAVID

Tigerlise: 34 år, gift, trønder. En gutt på 19 mnd. Kontorrotte:) Snart ferdig med TR. Starter blodprøver for utredning på Medicus nå. Første time 9. aug.

Lykkelig1984: 3 dag på "overtid" ingen tegn til tantebesøk.

Esperanza84: ER GRAVID

Cornflake: 29 år, samboer, bor i Trondheim, 6dpo, ikm 18. juli

Snuppa: 30 år, gift, Rogaland, jente på snart 2 år. Symptomjakt! IKM 9. juli.

Veronica: Ønsker et barn til, prøver, så tiden vil vise;)

Jubeldumbo: 24år, samboer,Buskerud, 1 gutt med cp:) CD 19,3 DPO, Ikm 22.juli

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal prøve så godt jeg kan å ikke teste før i neste uke, men merker at det blir vanskeligere å holde seg jo flere symptomer som dukker opp :P Tenker jo at hvis jeg merker det på kroppen så bør det jo vises på en test. Men skal ikke kjøpe noen test og tro at jeg klarer å la den ligge noen dager..for da er løpet kjørt ;) Skal vente med å kjøpe test til den dagen jeg skal teste, eller på kvelden dagen før sånn at jeg slipper å ta vare på morgenurin :P

 

Nå er Leah levert i barnehagen, men så skal hun få ha fri til neste onsdag tenkte jeg:) Hun klager på at hun også vil ha ferie, litt vanskelig å forklare at vi skal ha ferie litt senere enn de andre i barnehagen, noen er jo allerede ferdige med ferie..så hvis hun får 1 uke hjemme så bør hjelper det vel litt på :) Deilig å ha muligheten til å gi henne fri da:)

 

Snuppa: Er du over ikm med negative tester? Kjipt :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snuppa venter spent på oppdatering i morgen. Var inne kikket litt på nettsiden deres. Har du hørt noe om deres resultater i forhold til barnløshet...

 

Leah spennende or deg da ! Du er flink som ikke tester. Hvordan går det med kvalmen ??

 

Nå skal jeg snart på jobb begynner halv tre i dag og har hatt en skikkelig sløv morgen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Happy: Er 23år, forlovet, bor i Telemark (Grenland) jobber som lærer, har ingen barn og har PCO og får ikke el av meg selv. Er henvist til fertilitetsklinikken i Porsgrunn (4mnd ventetid fra slutten av juni og skal prøve enda en ny runde med trippel pergokur i ventetida.

Leah: 27 år. Troms(Harstad), 1 datter på 4 år, samboer. SA i juni. CD 29 og 8 dpo:) IKM 20.juli.

Metti : Cd 5 . 28 år gift , ingen barn , Stavanger. Ma i mai og I gang me utredning

Dossa: Er 36 år, gift, Østlandet (Øvre Romerrike), 3 unger (6, 4 & 2 år), EXU i april, jobber som lærer :)) CD 16 & 2 DPO

Rina: 34 år, forlovet og samboer. Opprinnelig fra Trøndelag (Fosen), men bosatt på vestlandet. Har ei jente født i november 09.

Har antakelig hatt el rundt 6. juli, hadde sex 3. juli så regner med tanta kommer til vanlig tid denne mnd.

Gullis: Er GRAVID

Tigerlise: 34 år, gift, trønder. En gutt på 19 mnd. Kontorrotte:) Snart ferdig med TR. Starter blodprøver for utredning på Medicus nå. Første time 9. aug.

Lykkelig1984: 3 dag på "overtid" ingen tegn til tantebesøk.

Esperanza84: ER GRAVID

Cornflake: 29 år, samboer, bor i Trondheim, 6dpo, ikm 18. juli

Snuppa: 30 år, gift, Rogaland, jente på snart 2 år. Symptomjakt! IKM 9. juli.

Veronica: Ønsker et barn til, prøver, så tiden vil vise;)

Jubeldumbo: 24år, samboer,Buskerud, 1 gutt med cp:) CD 21,5 DPO, Ikm 22.juli

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært hos legen, og var så dum at jeg ga en urinprøve til labratoriet demmes..og den var negtiv :( Følte meg så tåpelig da legen så at jeg hadde en negativ test, som han sa: som selvsagt var negativ :/

 

Er fortsatt veldig øm i ene puppen, mens den andre er helt normal nå. Ikke kvalm lenger, men var det i morges. Sulten som bare det og lettrørt. Livmortappen er høyt oppe, igjennplugget og med lotionaktiv utflod. Så enten er jeg angrepet av en ondskapsfull pms eller så er det for tidlig å teste. Er jo så oppblåst også..Uff, hvis det bare er pms så blir jeg skikkelig lei meg altså, var jo så sikker på at det hadde klaffa :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff Leah nå ble jeg lei meg på dine vegne!:( *klemmer*

Håper som du sier, at det bare er for tidlig å teste:) Jeg skal krysse fingrene kjempe hardt for deg, det fortjener du!!

 

Dagen min har i grunn vært ganske slapp*ler*

Sov lenge i dag for sambo kjørte Mathias i barnehagen. Nå har jeg ryddet litt, så nå skal det vaskes litt. Bare tok meg en liiiten pause for å hive i meg litt mat:)

 

Ha en strålende dag jenter, her skinner sola fra nesten skyfri himmel så dette skal nyyytes <3

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da Leah, det er kanskje bare litt tidlig å teste. Er på 9 dpo jeg også, lite symptomer og temp er lav...sukk..Jeg nyser også en del, men jeg tror det er allergien. Jeg er ellers allergisk mot vannmelon, hovner opp i halsen og klør i hele meg. Men i dag så tok meg en bit på jobb, ingen reaksjoner :) Kanskje jeg har vokst det av meg...hehe

 

Snuppa: takk...men jeg tror egentlig det er Jubeldumbo som er flink å trene her :) Jeg var på treningssenter i går og tok intervalltrening på tredemølle, var så stolt av megselv :)

 

I dag er jeg tidlig hjemme...skal nyte dagen foran tv :) Her er det Brothers&Sisters maraton. Ha en fortsatt fin dag jenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*smiler*

uten å skryte for mye av meg selv her nå, så vil jeg påstå at jeg er flink til å trene *ler*

5 dager i uka er jeg fornøyd med:) Nå som det er ferie (både her og på treningssenteret) så er det vanskelig å få til. De har færre timer som er spennende å være med på og det er alltid et eller annet man heller skulle ha gjort. I dag valgte jeg tacokveld med ei god venninne fremfor en time zumba på treningsenteret. Jaja, sånn kan det gikk;) *smiler*

Gleder meg jo til ferien er over også så man kan komme inn i det vante igjen:) Tilbake på jobb-da er det lettere å ha struktur på hva man putter i munnen!

Tiilbake til vanlig timeplan på treningen- da det er nok å velge mellom og ingen grunn til å skulke unna!:)

Deilig med ferie, men merker nå hvor strukturert jeg egentlig er som savner det gode gamle man er vant til ;)

 

Ellers er sola endelig her igjen! nesten skyfri himmel og 27grader i skyggen:) herlig!!:-)Det har hørt sjeldenheten til i sommer! Har vært svært lite som har mint om sommer her i år! Så deilig at det endelig er fint vær igjen! bare håpe det holder noen dager nå for har så lyst til å reise å bade med pjokken i morgen:)

 

Nå sitter jeg på verandaen og nyter et glass kald cola (zero!) og syns jeg har vært kjempe flink som har vasket huset:-) Sambo er på kjøretur med motorsykkelen sin for å skifte dekk på den. Skulle egentlig vente på han og få hjelp til husvasken siden ryggen er så vond for tiden, men siden han snek seg unna så fikk jeg ta det selv likevel ;) hehe... helt ok det. Han trenger litt pusterom i mellom han også:)

I kveld begynner han på jobbuka si igjen og jobber hver natt fram til onsdag igjen. Da reiser vi på ferie:) Gleder meg stort til det:):)

Skal en uke avgårde til danmark og sverige. Skikkelig bilferie:)

 

Nå skal jeg reise å hente Mathias i barnehagen og fylle litt bensin på kanna så jeg får klippet plenen:-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for klemmer og gode ord:)

 

Uff, er litt i tvil på hva som skjer i kroppen min nå..har fått milde menssmerter og synes livmortappen er lavere og mer åpen, i tillegg til at disse sandkornene jeg får på den av og til er dukket opp igjen. Antakelig så er tr på vei :( Men håper mer på at det kan være forsinket el, for vi har lagt aksjer i dag :) Den venstre puppen blir bare mer og mer øm, ikke i brystvorta, men i selve puppen liksom..kan ikke huske at det har vært sånn hverken rundt el eller tr, men tror ikke jeg skal gå rundt å håpe på at jeg er gravid, blir bare så skuffet. Er spent på hvordan dette utvikler seg i løpet av natta..har lite lyst til å våkne til tr i morgen :/

 

Nå har jeg endelig fått Leah til å sove, det ble sent i dag..men hun har fri noen dager nå, så det er jo lov å håpe at hun sover litt lenge i morgen da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også fått milde menssmerter :( Har prøvd å kjenne etter livmorstappen, men er ganske ny i dette her. Har fått kornete utflod også, så da er nok tr på vei her også :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg følger spent med på dere jenter og krysser fingrene for dere som er i dpo-land.. Er nok litt tidlig å teste for dere alle sammen..

 

Idag har det vært knallvær her også.. Strålende sol hele dagen:) Så da ble det hagearbeid på oss idag. Jeg klippet plenen mens gubben sprayet roundup på ugresset.. Etterpå var vi hos søstra hans og grillet og koste oss.

 

Når vi snakker om trening så sitter jeg og er kjempeskuffet over meg selv. Har ikke vært noe flink i sommer og spist litt for mye godt.. Så merker at magen min har vokst litt.. Heldigvis passer jeg fortsatt i buksene som jeg kjøpte rett før sommeren (2str mindre) så er heldigvis ikke så ille. Skal prøve å få trenet litt når vi er i Danmark og heldigvis nærmer det seg oppstart for zumbaen også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist høre om prøven din Leah . Trodde du kunne være gravid. men hvis du bare er 9 dpo så er det jo en sjanse enda..

 

Trening off det er det jeg alltid tenker at jeg bør gjøre men aldri gjør : /

 

Til helga kanskje !!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Happy: Er 23år, forlovet, bor i Telemark (Grenland) jobber som lærer, har ingen barn og har PCO og får ikke el av meg selv. Er henvist til fertilitetsklinikken i Porsgrunn (4mnd ventetid fra slutten av juni og skal prøve enda en ny runde med trippel pergokur i ventetida.

Leah: 27 år. Troms(Harstad), 1 datter på 4 år, samboer. SA i juni. CD 30 og 9 dpo:) IKM 20.juli.

Metti : Cd 10 . 28 år gift , ingen barn , Stavanger. Ma i mai og I gang me utredning

Dossa: Er 36 år, gift, Østlandet (Øvre Romerrike), 3 unger (6, 4 & 2 år), EXU i april, jobber som lærer :)) CD 16 & 2 DPO

Rina: 34 år, forlovet og samboer. Opprinnelig fra Trøndelag (Fosen), men bosatt på vestlandet. Har ei jente født i november 09.

Har antakelig hatt el rundt 6. juli, hadde sex 3. juli så regner med tanta kommer til vanlig tid denne mnd.

Gullis: Er GRAVID

Tigerlise: 34 år, gift, trønder. En gutt på 19 mnd. Kontorrotte:) Snart ferdig med TR. Starter blodprøver for utredning på Medicus nå. Første time 9. aug.

Lykkelig1984: 3 dag på "overtid" ingen tegn til tantebesøk.

Esperanza84: ER GRAVID

Cornflake: 29 år, samboer, bor i Trondheim, 6dpo, ikm 18. juli

Snuppa: 30 år, gift, Rogaland, jente på snart 2 år. Symptomjakt! IKM 9. juli.

Veronica: Ønsker et barn til, prøver, så tiden vil vise;)

Jubeldumbo: 24år, samboer,Buskerud, 1 gutt med cp:) CD 19,3 DPO, Ikm 22.juli

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leah sov jo selvsagt ikke lenger i dag selv om hun la seg sent..hun skulle heller tidligere opp enn vanlig :P

 

Når det nå er snakk om trening..har faktisk ikke gått tur en eneste gang denne uka:/ Det har vært så kaldt og regn, så motivasjonen har ikke vært der:p Kanskje jeg tar med meg Leah og går til mamma og pappa i stede for å kjøre i dag, det vil vel ta 1,5 time å gå dit, alt etter hvor mye Leah går selv og hvor mye hun sitter i trilla:)

 

Nå er jeg 10 dpo..ingen tr i dag:) Har ikke fått sjekket livmortappen enda, så vet ikke hva den sier i dag. Men er fortsatt oppblåst og har treg mage, og den ene puppen er ubehagelig øm! Ingen kvalme i dag da! Huden i ansiktet mitt er veldig fin, har ikke en eneste kvise..og det er rart hvis jeg er pms, for da har jeg alltid masse kviser:) (Og mens jeg skriver dette så får jeg sikkert 40 kviser)

 

Har bestemt meg for at hvis jeg ikke har fått tr til lørdag, så skal jeg bestille billigtester da og teste så snart de kommer i posten:)

 

Nå lader vi opp til husvask og rydding her..det trengs, ser ut som om en lekebutikk har eksplodert i stua :P

 

Ha en fin dag:)

 

Happy: Er 23år, forlovet, bor i Telemark (Grenland) jobber som lærer, har ingen barn og har PCO og får ikke el av meg selv. Er henvist til fertilitetsklinikken i Porsgrunn (4mnd ventetid fra slutten av juni og skal prøve enda en ny runde med trippel pergokur i ventetida.

Leah: 27 år. Troms(Harstad), 1 datter på 4 år, samboer. SA i juni. CD 31 og 10 dpo:) IKM 20.juli.

Metti : Cd 10 . 28 år gift , ingen barn , Stavanger. Ma i mai og I gang me utredning

Dossa: Er 36 år, gift, Østlandet (Øvre Romerrike), 3 unger (6, 4 & 2 år), EXU i april, jobber som lærer :)) CD 16 & 2 DPO

Rina: 34 år, forlovet og samboer. Opprinnelig fra Trøndelag (Fosen), men bosatt på vestlandet. Har ei jente født i november 09.

Har antakelig hatt el rundt 6. juli, hadde sex 3. juli så regner med tanta kommer til vanlig tid denne mnd.

Gullis: Er GRAVID

Tigerlise: 34 år, gift, trønder. En gutt på 19 mnd. Kontorrotte:) Snart ferdig med TR. Starter blodprøver for utredning på Medicus nå. Første time 9. aug.

Lykkelig1984: 3 dag på "overtid" ingen tegn til tantebesøk.

Esperanza84: ER GRAVID

Cornflake: 29 år, samboer, bor i Trondheim, 6dpo, ikm 18. juli

Snuppa: 30 år, gift, Rogaland, jente på snart 2 år. Symptomjakt! IKM 9. juli.

Veronica: Ønsker et barn til, prøver, så tiden vil vise;)

Jubeldumbo: 24år, samboer,Buskerud, 1 gutt med cp:) CD 19,3 DPO, Ikm 22.juli

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Happy: Er 23år, forlovet, bor i Telemark (Grenland) jobber som lærer, har ingen barn og har PCO og får ikke el av meg selv. Er henvist til fertilitetsklinikken i Porsgrunn (4mnd ventetid fra slutten av juni og skal prøve enda en ny runde med trippel pergokur i ventetida.

Leah: 27 år. Troms(Harstad), 1 datter på 4 år, samboer. SA i juni. CD 31 og 10 dpo:) IKM 20.juli.

Metti : Cd 10 . 28 år gift , ingen barn , Stavanger. Ma i mai og I gang me utredning

Dossa: Er 36 år, gift, Østlandet (Øvre Romerrike), 3 unger (6, 4 & 2 år), EXU i april, jobber som lærer :)) CD 16 & 2 DPO

Rina: 34 år, forlovet og samboer. Opprinnelig fra Trøndelag (Fosen), men bosatt på vestlandet. Har ei jente født i november 09.

Har antakelig hatt el rundt 6. juli, hadde sex 3. juli så regner med tanta kommer til vanlig tid denne mnd.

Gullis: Er GRAVID

Tigerlise: 34 år, gift, trønder. En gutt på 19 mnd. Kontorrotte:) Snart ferdig med TR. Starter blodprøver for utredning på Medicus nå. Første time 9. aug.

Lykkelig1984: På dag 20 i syklusen, IKM rundt 23 Juli vil jeg tro:) Samboer og bosatt på Frogner i Akershus. Ingen barn fra før:) 26 år. Jobber i oljebransjen.

Esperanza84: ER GRAVID

Cornflake: 29 år, samboer, bor i Trondheim, 6dpo, ikm 18. juli

Snuppa: 30 år, gift, Rogaland, jente på snart 2 år. Symptomjakt! IKM 9. juli.

Veronica: Ønsker et barn til, prøver, så tiden vil vise;)

Jubeldumbo: 24år, samboer,Buskerud, 1 gutt med cp:) CD 19,3 DPO, Ikm 22.juli

 

Da var jeg tilbake her etter et lite opphold!. Jeg mistet faren min for litt over 2 uker siden, helt uventet, det var et sjokk for oss alle. Og jeg trengte litt tid på å komme meg til hektene igjen rett og slett...

 

Men nå er jeg her igjen med godt mot Dossa! hehe:) Så gøy at du også er fra Romeriket forresten!

 

IKM rundt den 23 Juli, men kan ikke si at vi har lagt inn så veldig mange aksjer i det siste, men men:) Kjenner at jeg begynner å bli litt lei nå... har litt sånn "driter i om jeg ikke får barn" holdning om dere skjønner!

 

Ellers så er det ikke så mye nytt, venter på sommeren her på Østlandet... Heldigvis var det en fin dag i går og jaggu meg ser det ut som det kan bli en fin dag i dag også:) Ferie har jeg ikke, så det må nytes fra kontorpulten til etter 15.30:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykkelig 1984: Kondolerer så mye. Jeg har selv mistet faren min, og det er ubeskrivelig vondt. Får håpe at en liten spire flytter inn i magen din snart. Ta vare på deg selv!

 

Leah: Jeg har fremdeles troen på deg jeg, og Cornflake, ikke gi opp håpet du heller! Blir spennende å følge dere begge frem mot helga. Og alle som trener er flinke, selv om det skjer en gang i blandt :)

 

Jumbeldumbo: 5 ganger i uken, det står det jammen respekt av! Jeg trente fire ganger i uken frem til jeg var ca. 25, men med full jobb og en mann som jobber turnus for jeg det ikke helt til lenger. Men bruker joggevogna på ettermiddagen en gang i blant. Snuppa får en brødskive i hånda etter barnehagen, og så løper vi rundt et lite vann i nærheten og mater endene etterpå. Bra for både mor og datter!

 

Idag har jeg vært hos nålemannen for første gang! Han har jobbet mye med slimhinnene mine, og jeg skal tilbake igjen neste uke. På pulten hans hang det en hel haug med takkekort fra små babyer som jeg regner med at han har vært med å "lage", så jeg er positiv. Han anbefalte meg sink fra helsekosten, samt noen som heter Silicea og Bio E. Mannen min ble også anbefalt å ta sink og Bio E, og han var overraskende positiv til det.

 

Metti: Jeg tenker at det ikke skader å prøve hvis du ikke er livredd nåler, og kan avse ca. en 1000-lapp på et par behandlinger pr. måned.

Han mente at syklusen min kan forandre seg som en følge av denne behandlingen, så jeg må bare være litt mer oppmerksom på når EL-slimet kommer. De siste syklusene har jeg funnet EL uten å bruke noen tester, men kun sett på EL-slimet.

 

Nå skal jeg snart lunsje i sola, og er nok ikke den mest produktive arbeidstakeren i dag. Tror jeg drar litt tidlig hjem og tar en tur på stranda med snuppa, mens flinke mannen min maler og beiser hus og terrasse. Han fikk en pils i belønning idag, og var veldig fornøyd :)

 

Klem fra kontorrotta

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg skal absolutt prøve det snuppa ! Når jeg kommer hjem fra ferie skal alle tiltak prøves ; ))

Tror jeg får EL i Italia så det blir kos. Kanskje jeg er ekstra avslappet da ; )

Jeg skal bli gravid før jul

 

Dere i dpo land jeg krysser fingrene !!!

 

Jeg er på cd 11 men sist syklus kom jo ikkje EL før cd 20 så forventer ikke at det skjer noe enda !

 

Lykkelig : kondolerer virkelig med tapet av faren din. Gir deg en stor klem !!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykkelig; Kondolerer så masse!!*klem*

 

5 dager i uken er jeg virkelig stolt av. Vanskelig å få til nå som samboer jobber turnus, håper han er ferdig med det etter sommeren:)

 

Jeg vurderer om jeg skal ta med Mathias nedover til mamma og pappa i sverige i helga. Sambo jobber jo likevel så ikke mye vi ser til han uansett. Hadde vært deilig å kunne reise nedover og bli til søndag:):)

 

Ellers er det kjempe deilig vær her idag! Strålende sol og ingen skyer omtrent! fantastisk! nå ligger jeg å steker flesket på verandaen! Hadde vært fantastisk med litt farge nå;) er liiiitt blek etter den sommeren som har vært hittil..:P

 

Ellers er jeg 6 dpo i dag og har de samme symptomene som jeg har hatt noen dager nå... murrer i magen og verker i ryggen. også så trøtt og sliten!! uff, får håpe det er gode symptomer da og ikke bare kroppen som lurer meg:p

 

 

God torsdag jenter!:-)

 

Happy: Er 23år, forlovet, bor i Telemark (Grenland) jobber som lærer, har ingen barn og har PCO og får ikke el av meg selv. Er henvist til fertilitetsklinikken i Porsgrunn (4mnd ventetid fra slutten av juni og skal prøve enda en ny runde med trippel pergokur i ventetida.

Leah: 27 år. Troms(Harstad), 1 datter på 4 år, samboer. SA i juni. CD 31 og 10 dpo:) IKM 20.juli.

Metti : Cd 10 . 28 år gift , ingen barn , Stavanger. Ma i mai og I gang me utredning

Dossa: Er 36 år, gift, Østlandet (Øvre Romerrike), 3 unger (6, 4 & 2 år), EXU i april, jobber som lærer :)) CD 16 & 2 DPO

Rina: 34 år, forlovet og samboer. Opprinnelig fra Trøndelag (Fosen), men bosatt på vestlandet. Har ei jente født i november 09.

Har antakelig hatt el rundt 6. juli, hadde sex 3. juli så regner med tanta kommer til vanlig tid denne mnd.

Gullis: Er GRAVID

Tigerlise: 34 år, gift, trønder. En gutt på 19 mnd. Kontorrotte:) Snart ferdig med TR. Starter blodprøver for utredning på Medicus nå. Første time 9. aug.

Lykkelig1984: 3 dag på "overtid" ingen tegn til tantebesøk.

Esperanza84: ER GRAVID

Cornflake: 29 år, samboer, bor i Trondheim, 6dpo, ikm 18. juli

Snuppa: 30 år, gift, Rogaland, jente på snart 2 år. Symptomjakt! IKM 9. juli.

Veronica: Ønsker et barn til, prøver, så tiden vil vise;)

Jubeldumbo: 24år, samboer,Buskerud, 1 gutt med cp:) CD 22,6 DPO, Ikm 22.juli

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykkelig: Kondolerer så masse.

 

I dag er jeg 10 dpo....har fått litt menssmerter og tempen er uendret...hm...tok en test og den ble selvfølgelig blendahvit:( Jeg har ikm på søndag, så det nærme seg..

 

Happy: Er 23år, forlovet, bor i Telemark (Grenland) jobber som lærer, har ingen barn og har PCO og får ikke el av meg selv. Er henvist til fertilitetsklinikken i Porsgrunn (4mnd ventetid fra slutten av juni og skal prøve enda en ny runde med trippel pergokur i ventetida.

Leah: 27 år. Troms(Harstad), 1 datter på 4 år, samboer. SA i juni. CD 31 og 10 dpo:) IKM 20.juli.

Metti : Cd 10 . 28 år gift , ingen barn , Stavanger. Ma i mai og I gang me utredning

Dossa: Er 36 år, gift, Østlandet (Øvre Romerrike), 3 unger (6, 4 & 2 år), EXU i april, jobber som lærer :)) CD 16 & 2 DPO

Rina: 34 år, forlovet og samboer. Opprinnelig fra Trøndelag (Fosen), men bosatt på vestlandet. Har ei jente født i november 09.

Har antakelig hatt el rundt 6. juli, hadde sex 3. juli så regner med tanta kommer til vanlig tid denne mnd.

Gullis: Er GRAVID

Tigerlise: 34 år, gift, trønder. En gutt på 19 mnd. Kontorrotte:) Snart ferdig med TR. Starter blodprøver for utredning på Medicus nå. Første time 9. aug.

Lykkelig1984: 3 dag på "overtid" ingen tegn til tantebesøk.

Esperanza84: ER GRAVID

Cornflake: 29 år, samboer, bor i Trondheim, 10dpo, ikm 17. juli

Snuppa: 30 år, gift, Rogaland, jente på snart 2 år. Symptomjakt! IKM 9. juli.

Veronica: Ønsker et barn til, prøver, så tiden vil vise;)

Jubeldumbo: 24år, samboer,Buskerud, 1 gutt med cp:) CD 22,6 DPO, Ikm 22.juli

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det bestemt:) Vi reiser nedover til mamma og pappa i sverige i morgen tidlig:) Gleder meg! Tar med en god venninne:-) Blir hyggelig:):)

Stakkar lille vennen min som er syk! litt feber, slapp grinete, sover nesten ikke, hoster og snørrer. stakker:( Håper han blir frisk igjen raskt så han slipper denne forkjølelsen så lenge nå!

 

Stikker skikkelig i høyre eggstokk til tider... AU! Håper det er et godt tegn da:) Så jeg ikke bare har vondt fordi tanta kommer om ikke lenge! er 6dpo i dag...

Kommer hjem på søndag, skal IKKE ta med tester! Skal ikke teste før mandag tenkte jeg...da er det 3 dager før ikm. kanskje jeg til og med klarer å vente til onsdags morgen før vi reiser på ferie:):)

 

Igår kom pakka mi i posten:) Bestilte meg EL tester, folat og fikk med tre graviditetsstrimler på kjøpet:) og bestilte to CB :) tenkte å ta en i tillegg til strimmel før vi reiser.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kondolerer så mye, Lykkelig! *Stor klem*. Skjønner godt at du trengte litt tid for deg selv, særlig ettersom det kom så brått og uventet. Uansett godt å ha deg tilbake :-)

 

Er det forresten noen som har hørt fra Gullis i det siste? Håper spiren vokser seg stor og fin og at formen er bra :-)

 

Her har omsider sola tittet fram igjen. Ikke særlig varmt, men bedre enn 8 grader, regn og vind som vi har hatrt de siste dagene... :-( Ble forresten så inspirert av all treningspraten her inne at jeg tok meg en liten joggetur i går kveld! Tror det er minst 3 år siden sist, så jammen meg på tide *smiler*. Gikk egentlig mye bedre enn forventet. Sakte selvfølgelig, men føltes som jeg kunne holdt på mye lenger. Tror jeg må ta meg flere turer. Er jo skremmende ute av shape! Og så godt det er etterpå...

 

Nei, nå skal jeg å skylle ut hårfagen, hadde en ettervekst fra helvete, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff,så trist å høre Lykkelig:( Kondolerer!

 

Har ikke sett noe til Gullis på en stund, så håper hun koser seg med graviditeten nå:)

 

Jeg har sjekket livmortappen nå, og den er atter høyt oppe og vanskelig å nå, vendt bakover og tett lukket igjen..så da er håpet tent igjen:) I alle fall om at det ikke er tr som kommer, men kan jo være at jeg har hatt sen el. Men denne puppen min som er så øm, det blir værre og værre..kan nesten ikke være borti den uten å tenke au..mens den andre kan jeg klipe i uten at det er det minste ømt. Er ikke det rart da? Håper jo at det er positivt, men man vet jo aldri :/ Har kjempet imot lysten til å bestille tester i hele dag, men skal være flink! Hvis jeg bestiller de på lørdag så har jeg de vel til tirsdag eller onsdag, og det passer perfekt. Med mindre tr dukker opp i mellomtiden da :P

 

Samboern tror visst at vi har truffet blink, for da vi hadde handlet i dag så så han bekymret på meg da jeg bar inn varene og sa: Må ikke du bære så tungt nå da.. :) (Det logiske ville jo vært å tilby seg å bære varene for meg, men la oss nå ta det med museskritt:p

 

I morgen skal vi i bursdag til svigermor, det gleder jeg meg masse til, hun skal lage middag og masse kaker, så det blir bra:) Og vi har kjøpt henne akkurat det hun ønsker seg:) Først da vi spurte henne hva hun ønsket seg så sa hun: "Fred og ro"..for så i neste øyeblikk å spørre Leah om hun ville komme i bursdagen hennes..Jeg måtte si det, at de to ønskene er ikke mulig å kombinere ;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det bare en arbeidsdag igjen så er det helg.. Gleder meg til det for det er første helga på evigheter vi ikke har planer !!

 

Senere i dag skal vi se på bil . W passat stasjonsvogn. Må tenke litt fremover selv om jeg ser mørkt på det for tiden.. Men uansett kjekt me ny bil ; )

 

Ferie 6 august glede meg !!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Happy: Er 23år, forlovet, bor i Telemark (Grenland) jobber som lærer, har ingen barn og har PCO og får ikke el av meg selv. Er henvist til fertilitetsklinikken i Porsgrunn (4mnd ventetid fra slutten av juni og skal prøve enda en ny runde med trippel pergokur i ventetida.

Leah: 27 år. Troms(Harstad), 1 datter på 4 år, samboer. SA i juni. CD 31 og 10 dpo:) IKM 20.juli.

Metti : Cd 10 . 28 år gift , ingen barn , Stavanger. Ma i mai og I gang me utredning

Dossa: Er 36 år, gift, Østlandet (Øvre Romerrike), 3 unger (6, 4 & 2 år), EXU i april, jobber som lærer :)) CD 16 & 2 DPO

Rina: 34 år, forlovet og samboer. Opprinnelig fra Trøndelag (Fosen), men bosatt på vestlandet. Har ei jente født i november 09.

Har antakelig hatt el rundt 6. juli, hadde sex 3. juli så regner med tanta kommer til vanlig tid denne mnd.

Gullis: Er GRAVID

Tigerlise: 34 år, gift, trønder. En gutt på 19 mnd. Kontorrotte:) Snart ferdig med TR. Starter blodprøver for utredning på Medicus nå. Første time 9. aug.

Lykkelig1984: På dag 20 i syklusen, IKM rundt 23 Juli vil jeg tro:) Samboer og bosatt på Frogner i Akershus. Ingen barn fra før:) 26 år. Jobber i oljebransjen.

Esperanza84: ER GRAVID

Cornflake: 29 år, samboer, bor i Trondheim, 6dpo, ikm 18. juli

Snuppa: 30 år, gift, Rogaland, jente på snart 2 år. Symptomjakt! IKM 9. juli.

Veronica: Ønsker et barn til, prøver, så tiden vil vise;)

Jubeldumbo: 24år, samboer,Buskerud, 1 gutt med cp:) CD 19,3 DPO, Ikm 22.juli

 

 

God morgen jenter!:)

 

Først må jeg bare si tusen tusen takk for alle gode ord! Dere er herlige:) Det går heldigvis mye bedre nå, og jeg har så smått begynt å se fremover igjen:) Pappa hadde ønsket det, det vet jeg:)

 

Da var det endelig helg da, bare så synd det regner ute! I helgen har jeg ingen planer annet enn å sløve meg! Deilig!:) Det er nå jaggu deilig å være barnløs og, hehe;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...