Gå til innhold

SKRAVLETRÅD for Metti, Leah, Cornflake, Jubeldumbo, Rina, Gullis, Happy, Tigerlise, Snuppa, Lykkelig, Esperanza, Dossa og andre som vil skravle med oss :)))


Dossa :)

Anbefalte innlegg

God tur Dossa:-) håper du får en fantastisk tur og kos dere på goldagene! :-)

 

Nå er folat bestilit så da satser vi på at det kommer snart:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God tur Dossa :) Håper du finner nett så du får skrevet et par linjer her av og til :P

 

Jubeldumbo: Jeg begynte med folat da vi begynte å prøve, i november :P Men det er jo greit å ta det før man blir gravid, skader jo ikke :) Da jeg fikk Leah hverken prøvde vi å bli gravid eller visste at jeg var det før jeg var rundt 6 uker, så da fikk jeg ikke begynt før da..og det gikk jo bra likevel:)

 

Nå er jeg vel 7 dpo:) Har allerede begynt å få lyst til å teste, men det er jo kanskje alt for tidlig..Hvis jeg hadde el tidligere enn antatt så hadde det jo sikkert vistes hvis jeg tok en test..men skal prøve så godt jeg kan å vente til 20.! Er veldig glad for at jeg ikke har noen billigtester liggende, for da har jeg ikke klart å vente:p Nå må jeg faktisk på apoteket å kjøpe test når jeg vil teste, og det er jo en del dyrere..så terskelen er litt høyere for å gjøre det..heldigvis :P

 

Er veldig oppblåst enda og har veldig treg mage. Ikke så ømme pupper, men de er liksom litt mer følsomme og det er noe slags prikking i de. Og i går da vi la inn aksjer så klaget samboern igjen på at det var for trangt...så jeg er spent på om det faktisk er fulltreffer eller om det bare er sånn det er!! Uff, det er nå litt lenge å vente ja:p

 

Nå sitter jeg og Leah å spiser frokost og ser baretv..I dag skal hun i barnehagen, men tenker å ha henne hjemme på torsdag og fredag denne uka også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Happy: Er 23år, forlovet, bor i Telemark (Grenland) jobber som lærer, har ingen barn og har PCO og får ikke el av meg selv. Er henvist til fertilitetsklinikken i Porsgrunn (4mnd ventetid fra slutten av juni og skal prøve enda en ny runde med trippel pergokur i ventetida.

Leah: 27 år. Troms(Harstad), 1 datter på 4 år, samboer. SA i juni. Tror el har vært og er 7 dpo:) IKM 20.juli.

Metti : Cd 5 . 28 år gift , ingen barn , Stavanger. Ma i mai og I gang me utredning

Dossa: Er 36 år, gift, Østlandet (Øvre Romerrike), 3 unger (6, 4 & 2 år), EXU i april, jobber som lærer :)) CD 16 & 2 DPO

Rina: Venter på EL, ca 6. juli..

Gullis: Er GRAVID

Tigerlise: 34 år, gift, trønder. En gutt på 19 mnd. Kontorrotte:) TR dag 3. Starter blodprøver for utredning på Medicus nå. Første time 9. aug.

Lykkelig1984: 3 dag på "overtid" ingen tegn til tantebesøk.

Esperanza84: ER GRAVID

Cornflake: 29 år, samboer, bor i Trondheim, 6dpo, ikm 18. juli

Snuppa: 30 år, gift, Rogaland, jente på snart 2 år. Symptomjakt! IKM 9. juli.

Veronica: Ønsker et barn til, prøver, så tiden vil vise;)

Jubeldumbo: 24år, samboer østlandet(Nedre Eiker), har 1 gutt med cp:)CD 18 og 2 DPO

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javel da er det ny uke med jobbing ! Masse familie selskap i helgen så det var ikke fullt så avslappet helg så det kunne vært.

 

Vi holder på å planlegge en tur i sommerferien. Tror det blir italia Roma i tre dager og så dra ut til kysten pescara og være der i ti dager. Er det noen som har vert i italia og kan anbefale noen plasser ?

 

Eller så fødte mi nærmeste vennine på lørdag og eg e så misunnelig at eg ikkje vet ka eg ska gjør. Tenke på graviditet hele døgnet. Tror eg begynne å bli galen. Men heldigvis vet eg at eg ska te gyn 25 Aug og fertility klinikk etter det !! Så da er det håp

 

Er på dag 8 nå men hadde mye våt utflod i går. Mannen kommenterte det også når vi la aksjer. Det pleier jo bare være sånn rundt EL men det var jo veldig tidlig i såfall. Men kan jo være den kommer tidligere denne gangen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God dag jenter:-)

Hvordan går det hos dere?

Her er det "same old"...;-) Murrer i magen og korsryggen enda...er oppblåst nederst i magen og er så trøtt! idag stod mannemannen opp med mathias og leverte han i barnehagen og jeg fikk sove! Sov fader meg helt til kl 12!! er så trøtt om dagen at jeg kunne sovet rundt om jeg hadde fått lov! *ler*

 

Ellers er jeg stiv og støl i dag! Tok i litt ekstra hardt på treninga i går kjenner jeg! Er stiv i overkroppen! hehe...*smiler*

Skal på dobbeltime igjen i kveld da:) kan ikke sluntre unna treningen selvom jeg er støl!

 

Gleder meg til i morgen! Da skal vi en tur på badeland og kose oss:-) Tenkte å kanskje reise tidlig i morgen så vi er der til åpningstid ca:-)

Er fint vær i dag og det er det visst meldt i morgen også:-) Så da krysser vi fingrene for at det holder seg slik:):)

 

Ellers må vi vel sette oss ned å se litt på ferieturen vår...:-) Vi skal jo til danmark med Mathias.. slikt krever vel litt planlegging selvom vi skal ta det meste på sparket:-)

 

Nå er det straks tid for å hente lillegull i barnehagen:-) Ha en strålende dag jenter:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet dere hva jeg har gjort i dag? SPIST! Omtrent hele dagen har jeg spist og spist og spist, og enda er jeg så SULTEN!!!! Er på syklusdag 28 nå og livredd for at det kan være pms, for jeg kan bli forferdelig sulten rundt menstider..Men siden mine sykluser normalt er på 35 dager så vekkes jo håpet om at det er positive grunner til sulten min:) Har så lyst til å teste nå, men skal jo bare være 7 dpo, og da er det jo ingen vits i det hele tatt å teste på mange dager enda :/ Hadde jeg hatt helt perfekte 28dagers syklus så kunne jeg testet i dag, er litt sur pga akkurat det i dag kjenner jeg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så spennende, Leah! Var ikke du så innmari sulten da du var gravid også? Og med alle de andre symptomene så har jeg en god følelse for deg :-)

 

Her har vi bare kost oss de siste dagene. Var og leverte bilen på verksted i formiddag, og da sovna Anton på tur hjem. Sov ca. 45 min. og våkna litt over kl. 10. Fikk ham ikke til å sove noe mer senere i dag, så skal love det var en trøtt gutt som ble lagt nå, ja :-) Håper han sover lenge og godt!

 

Været er fremdeles helt greit (etter trønder-målestokk). Ble et himla tordenvær i går ettermiddag med hagl så store som klinkekuler (og det er ikke kødd en gang!), og det var grått og kjølig fra morgenen i dag. Men etter hvert ble det lettere, og slett ikke verst temperatur. Håper det fortsetter sånn :-)

 

Var et spørsmål om folat litt tidligere. Jeg bruker også det hver dag. Brukte sånn gravid-tilpassa greier en stund (sånne med mange tabletter i en pose som skal tas hver dag), men det var så dyrt at jeg venter med å kjøpe det til jeg faktisk blir gravid igjen. Nå tar jeg bare sånn helt vanlige små folatpiller som man får kjøpt på apoteket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende Leah :) Her er det så å si ingen symptomer. Kjenner nesten ikke noe ømhet på puppene lenger, har vondt i hodet en del og er fryktelig sliten. Jeg måler jo temp, så jeg får vel et lite hint om et par dager om jeg er gravid eller ikke. Mange av de spådamene sier at jeg kommer til å bli gravid i oktober/november, så da er det bare vente å se.

Nå kjenner jeg at jeg trenger ferie :( Jeg har til og med vakt i helgen, sukk...missunnelig på dere som har fri.

Jeg tar også folat, har nesten tatt et helt glass nå. Hvor lenge kan man gå på det egentlig? Jeg vet at overskuddet av det skilles ut i urinen, men så er det også artikler som sier man kan få kreft av å bruke det for lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke kreftfaren er så stor. Jeg brukte det i 5 år sist... :-b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Happy: Er 23år, forlovet, bor i Telemark (Grenland) jobber som lærer, har ingen barn og har PCO og får ikke el av meg selv. Er henvist til fertilitetsklinikken i Porsgrunn (4mnd ventetid fra slutten av juni og skal prøve enda en ny runde med trippel pergokur i ventetida.

Leah: 27 år. Troms(Harstad), 1 datter på 4 år, samboer. SA i juni. Tror el har vært og er 7 dpo:) IKM 20.juli.

Metti : Cd 5 . 28 år gift , ingen barn , Stavanger. Ma i mai og I gang me utredning

Dossa: Er 36 år, gift, Østlandet (Øvre Romerrike), 3 unger (6, 4 & 2 år), EXU i april, jobber som lærer :)) CD 16 & 2 DPO

Rina: Venter på EL, ca 6. juli..

Gullis: Er GRAVID

Tigerlise: 34 år, gift, trønder. En gutt på 19 mnd. Kontorrotte:) Snart ferdig med TR. Starter blodprøver for utredning på Medicus nå. Første time 9. aug.

Lykkelig1984: 3 dag på "overtid" ingen tegn til tantebesøk.

Esperanza84: ER GRAVID

Cornflake: 29 år, samboer, bor i Trondheim, 6dpo, ikm 18. juli

Snuppa: 30 år, gift, Rogaland, jente på snart 2 år. Symptomjakt! IKM 9. juli.

Veronica: Ønsker et barn til, prøver, så tiden vil vise;)

Jubeldumbo: 24år, samboer østlandet(Nedre Eiker), har 1 gutt med cp:)CD 18 og 2 DPO

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var 95 minutter trening unnagjort i dag også:-) Deilig! :-)

 

En ting jeg lurer på!!! Håper dere kan svare meg!

Jeg skal på Tusenfryd i morgen... Hva hvis jeg er gravid? Står jo at flere av attraksjonene ikke egner seg for gravide... Men om jeg er gravid er jeg jo maks 2-3 uker på vei. Er det farlig da?

 

Har fortsatt murringer i magen og verking i korsryggen. Mulig jeg leter etter symptomer nå, men har aldri hatt vondt i mage/rygg ETTER at el er ferdig før... Håper det er et godt tegn:-)

 

jeg så noen over (var det Leah?) virkelig følte seg gravid om dagen. Det gjør jeg å! Er oppblåst nederst i magen, tisser mer enn vanlig, moodswings, hetetokter og murring/verking i mage/rygg. Også er jeg fysen på alt om dagen! ALT! *ler*

klødde på puppene for noen dager siden også men det er borte igjen. Også har jeg lagt merke til at jeg syns håret mitt alltid er fett! jeg dusjer jo selvfølgelig hver dag og vasker håret(ikke byttet sjampoo heller!), men likevel kan jeg våkne dagen etterpå og håret mitt virker fett og jeg må dusje igjen! slitsomt! :P

 

 

 

Happy: Er 23år, forlovet, bor i Telemark (Grenland) jobber som lærer, har ingen barn og har PCO og får ikke el av meg selv. Er henvist til fertilitetsklinikken i Porsgrunn (4mnd ventetid fra slutten av juni og skal prøve enda en ny runde med trippel pergokur i ventetida.

Leah: 27 år. Troms(Harstad), 1 datter på 4 år, samboer. SA i juni. Tror el har vært og er 7 dpo:) IKM 20.juli.

Metti : Cd 5 . 28 år gift , ingen barn , Stavanger. Ma i mai og I gang me utredning

Dossa: Er 36 år, gift, Østlandet (Øvre Romerrike), 3 unger (6, 4 & 2 år), EXU i april, jobber som lærer :)) CD 16 & 2 DPO

Rina: Venter på EL, ca 6. juli..

Gullis: Er GRAVID

Tigerlise: 34 år, gift, trønder. En gutt på 19 mnd. Kontorrotte:) Snart ferdig med TR. Starter blodprøver for utredning på Medicus nå. Første time 9. aug.

Lykkelig1984: 3 dag på "overtid" ingen tegn til tantebesøk.

Esperanza84: ER GRAVID

Cornflake: 29 år, samboer, bor i Trondheim, 6dpo, ikm 18. juli

Snuppa: 30 år, gift, Rogaland, jente på snart 2 år. Symptomjakt! IKM 9. juli.

Veronica: Ønsker et barn til, prøver, så tiden vil vise;)

Jubeldumbo: 24år, samboer,Buskerud, 1 gutt med cp:) CD 19,3 DPO, Ikm 22.juli

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tigerlise: Det stemmer at jeg var så sulten når jeg var gravid nå sist, så jeg håper jo :) Men er så redd for at det er for mange symptomer nå, at det blir megaskuffelse hvis det er falsk alarm :/ Men håper håper håper, det er jo mange ting som er lik med sånn det var da jeg faktisk var gravid :)

 

Jubeldumbo: Spennende med dine symptomer også:) Den neste uka må bare gå fort så vi kommer oss til testedagen :)

 

Nå har samboern dratt ut for å kjøpe kebab..jeg tror jeg seriøst har gått opp 10 kilo i dag, er fullstendig bunnløs :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen jenter:)

 

I dag ville Leah tidlig i barnehagen, så nå er jeg helt alene :P Vurderer å gå å legge med igjen, men er ikke så trøtt nå som jeg var da hun vekket meg. Skulle egentlig gå tur i dag, men det regner og jeg fryser sånn:(

 

Er på syklusdag 29 nå og 8 dpo..det går framover da ;) Fortsatt hoven nedentil og med livmortappen snurpet sammen og bøyd bakover så det nesten ikke er mulig å kjenne den. Oppblåst også, og det hjalp jo ikke akkurat å spise kebab i går :P Venstre pupp er litt øm, men ikke høyre...pussig :P Og så er jeg skulten, helt vanvittig sulten! Da jeg sto opp i dag så kjentes det ut som om magen bare var et stort hull, spiste frokost og ble mett og god..men nå 30 min senere så holder jeg på å sulte i hjel igjen :P Håper virkelig dette betyr at jeg er gravid og ikke monster-pms!

 

Hvilke planer har dere for dagen? Jeg tror ikke jeg skal gjøre noenting før Leah kommer hjem fra barnehagen..kommer sikkert til å legge meg en stund, og så kanskje gjøre noen ærender sammen med samboern etterpå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Happy: Er 23år, forlovet, bor i Telemark (Grenland) jobber som lærer, har ingen barn og har PCO og får ikke el av meg selv. Er henvist til fertilitetsklinikken i Porsgrunn (4mnd ventetid fra slutten av juni og skal prøve enda en ny runde med trippel pergokur i ventetida.

Leah: 27 år. Troms(Harstad), 1 datter på 4 år, samboer. SA i juni. CD 29 og 8 dpo:) IKM 20.juli.

Metti : Cd 5 . 28 år gift , ingen barn , Stavanger. Ma i mai og I gang me utredning

Dossa: Er 36 år, gift, Østlandet (Øvre Romerrike), 3 unger (6, 4 & 2 år), EXU i april, jobber som lærer :)) CD 16 & 2 DPO

Rina: Venter på EL, ca 6. juli..

Gullis: Er GRAVID

Tigerlise: 34 år, gift, trønder. En gutt på 19 mnd. Kontorrotte:) Snart ferdig med TR. Starter blodprøver for utredning på Medicus nå. Første time 9. aug.

Lykkelig1984: 3 dag på "overtid" ingen tegn til tantebesøk.

Esperanza84: ER GRAVID

Cornflake: 29 år, samboer, bor i Trondheim, 6dpo, ikm 18. juli

Snuppa: 30 år, gift, Rogaland, jente på snart 2 år. Symptomjakt! IKM 9. juli.

Veronica: Ønsker et barn til, prøver, så tiden vil vise;)

Jubeldumbo: 24år, samboer,Buskerud, 1 gutt med cp:) CD 19,3 DPO, Ikm 22.juli

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!

 

Jeg måtte rett og slett ta meg noen dager med timeout etter at tanta kom tilbake. Gikk rett ned i kjelleren, og har slitt med å komme opp igjen. Da vi prøvde på nr. 1 fikk jeg meg også en liten knekk etter første SA, og en kombinasjon med en kreftsyk bror og en jobb jeg ikke trivdes med gjorde at jeg kjente at jeg trengte hjelp. Endte opp med å gå til en fantastisk akupunktur/fotsoneterapaut, og ble gravid med snuppa etter et par behandlinger. Hun dama var bare balsam var sjelen! Jeg ser egentlig ikke på meg selv som en veldig "alternativ" person, og tyr vanligvis til allmennmedisin, men i dette tilfellet der det psykiske spiller inn, har jeg faktisk tro på denne type behandling. Nå har jeg bestilt time hos en soneterapaut/akupunktør i Stavanger (hun forrige holder dessverre til i Oslo der vi bodde før :(. Han har jobbet veldig mye med denne problemstillingen, og jeg skal ha første time på torsdag. Kjenner at det er så utrolig deilig å bare komme et skritt videre, selv om jeg har innsett at det kanskje kan ta tid.

Metti: Hvis dette funker, kan du jo få navnet hans hvis du er interessert i å prøve det samme :) Gi meg lyd!

 

Nå er jeg tilbake på jobb, og her er det DØDT. Fikk ikke en eneste e-post i går, og få kollegaer på jobb. Tenkte jeg skulle bruke tiden til å skrive på en rapport i ro og fred, samt være litt på BIM å prate med dere ;) Ute er det uansett drittvær, så like greit å jobbe.Er litt sliten etter å ha lest korrektur på hele masteroppgaven til venninnen min som hun leverer denne uke. 60 sider, puh! Hva gjør man ikke for gode venner :) Synes det er godt å tenke på noe annet.

 

Jumbeldumbo og Leah: Så spennende å høre om deres symptomer? Når skal dere teste? Og Cornflake: Mange har jo også mindre symptomer når de er gravide enn ved IKM, så det trenger ikke å bety noe. Jeg har aldri hørt at det et farlig å ta folat for lenge, men ville tatt kontakt med fastlegen hvis du er usikker.

 

Dossa: God ferie! Jeg skulle gjerne ha lenger ferie, gitt!

 

Ha en fin dag, jenter!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Happy: Er henvist til fertilitetsklinikken i Porsgrunn og skal prøve enda en ny runde med trippel pergokur i ventetida.

Leah: SA i juni. Er på syklusdag 20 og venter el snart :)

Metti: 8 dpo og har ikm 3 juli som er vår 1 års bryllupsdag : )

Dossa: Venter på EL ca 8 juli, CD 10

Rina: Venter på EL, ca 6. juli..

Gullis: Er GRAVID

Tigerlise: Venter og venter og venter påTR... Dag 53 (!)

Lykkelig1984: 3 dag på "overtid" ingen tegn til tantebesøk.

Esperanza84: ER GRAVID

Cornflake: Venter på El

Snuppa: Venter på EL, ca. 23. juli. Skal i gang med soneterapi/akupunktur :)

Veronica: Ønsker et barn til, prøver, så tiden vil vise;)

Jubeldumbo: Venter på EL. Forventet el ca 6.-7. juli:-) CD 12

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ja ja snuppa eg e veldig interessert i å høre koss det gikk !!! Sist så ble eg gravid rett etter eg begynte hos fysioterapeut så det ska eg begynne med igjen. Nakke og rygg e så stive at det burde ikkje vert mulig. Eg har også vert ganske langt nede i kjelleren en stund. Så har ikkje skrevet så mye her eg heller. Har bare vert negativ den siste uken.

 

I går bestilte me tur til Italia ; ) fire netter i Roma og elleve netter på kysten pescara . Noen andre som har vert der ?

 

E på jobb eg og nå. Men det e stille og rolig ; ) ska gå en tur senere tror eg ..

 

 

Ha en god dag folkens

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snuppa: Håper det virker denne gangen også :) Skjønner godt at det er tungt når tr kommer! Jeg kommer nok til å bli veldig skuffa hvis jeg får tr denne pp, både pga sa forrige mnd og fordi jeg har følt meg så sikker på at jeg er gravid igjen :/ Jeg skal prøve å vente til 20. før jeg tester, men spørs om jeg klarer det...har allerede kjempet mot lysten til å gå på apoteket for å kjøpe en test:p

 

Metti: Har aldri vært i Italia, men har veldig lyst til å dra dit:) Når reiser dere?

 

Nå har jeg sovet noen timer, det var bare veldig deilig:) Ute er det under 10 grader og regn..så gidder ikke å vurdere å gå tur i dag engang, kanskje i ettermiddag sammen med Leah hvis sola skulle finne på å dukke opp:) Sitter i sofan med pledd rundt meg og fryser, håper ikke jeg begynner å bli syk..det gidder jeg ikke!!

 

Burde kanskje gjøre litt husarbeid, men det friseter liksom ikke å forlate pleddet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er da min 8 dpo. Måtte jo ta en test i dag, den var blendahvit. Fortsatt lite symptomer, murringer nederst på venstre side og i dag fikk jeg eggehvitelignende utflod (sorry detaljer). Rart for jeg har aldri hatt det rett før ikm. Er også skikkelig hormonbombe, griner av ingenting...

 

Metti: Jeg skal også til Italia, vi skal til Milano. Jeg var i Roma, Pisa og Firenze for et par år tilbake. Roma var utrolig flott. Vi var der i midten av juli, da var det nesten 40 grader i Roma, var også masse folk. Jeg stod i 2 og halv time i kø for å komme inn i vatikanen. Mye fint å se da, og kjempegod mat :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter.

 

Et lite livstegn fra meg.

Vi stor koser oss på Gol.

Idag har vi vært en tur på Langedrag, kjempe fint der og unga stor koste seg i lag med alle dyrene. Imorra skal vi på badeland og gjett om ungene gleder seg :-) :-)

Har regnet litt idag men været de neste dagene skal bli kjempe bra. Snuppa er helt i fyr og flammer fordi hun fyller 5 år på torsdag.

Da skal dagen feires med en til til bjørneparken og god mat på hotellet på kvelden. Hun veit vi har en pose med pakker, sier hele tiden at vi ikke må glemme bursdagen hennes.

 

Leah, så spennende å følge deg.

Hmmm, lurer meg på om du er gravid.

Det håper jeg vennen!!

 

Metti, høres ut som en kjempe fin tur dere har bestilt.

Kos dere masse :-) :-)

 

Snuppa, skjønner godt at du ble deppa da tr kom.

Men det skal bli din tur snart.

Stå på sjøl om det til tider er tungt.

Krysser fingra for at neste pp er DIN ;-) ;-)

 

Ungene løper rundt på hotellet og koser seg med spilling og lek.

Jeg får løpe etter.

 

Kommer sterkere tilbake når jeg er hjem att fra ferien.

Er litt kronglete å skrive med mob.

 

Jeg er 4 dpo, har hatt en del murringer i magen spesiet på venstre side. Hmmm, men det er vel for tidlig å merke noe ennå vel???

 

Spennende dager i vente for oss alle.

 

Prates.

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter:-)

Da er vi hjemme fra en fantastisk dag på tusenfryd:-) Det var skikkelig moro og akkurat det jeg trengte siden jeg har vært så sliten og lite fornøyd med ny jobb i det siste. Deilig å koble av litt. Vært sykemeldt en liten periode nå etter vi fant ut at Mathias har CP, det har slitt en del på meg. Men prøver å tenke positivt og at vi har mye å se fram til for det.

Trengte virkelig en tur med bare moro!:-) Mathias badet i basseng for første gang i dag og koste seg masse!:-)

jeg har til og med blitt litt solbrent på skuldrene:) Har hatt en super tur!:) Veldig heldig med været i dag! I går regnet det og det så skummelt ut for sol i dag. Men da vi sto opp var det strålende sol og det varte hele dagen, med unntak av litt skyet rundt lunsjtider. Kom ikke en eneste regndråpe før vi skulle reise! Helt ypperlig!!:-)

 

Nå skal vi slappe av på sofaen resten av kvelden bare lillegull sovner!:-) Mye inntrykk å ta inn så han er urolig i senga.. .Men selvfølgelig kjempe trøtt! hehe...håpe han sovner snart, er nok sliten han å:)

 

Ha en strålende kveld jenter:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter, og spesielt Snuppa! Jeg bryter inn i tråden for å spørre om navnet til den fotsoneterapeuten du gikk hos i Oslo? (prøvde å sende deg en pm, men det gikk ikke) Jeg begynner nemlig å bli så innmari lei av å føle at månedene går (12!) og at ingenting skjer. Legene sier at det ikke er noe i veien med meg, så nå er jeg på vei over til naturmedisinen. Satser på at det gjør susen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi kommet hjem fra hyttetur og vekk fra det trege mobile nettverket.. Er nok ikke så god dekning inni skogen;)

Gubben begynte å bli syk igår og lå rett ut med feber idag så da fant vi ut at det var bedre å reise hjem og slappe av..

 

Idag tok jeg siste tablett med pergo så nå er el-jakten igang:) Tviler på at jeg får el, men man vet aldri.. Denne gangen virker lissom litt annerledes. Har ikke fått de samme stikningene i eggstokkene enda (som jeg fikk nesten med en gang de andre gangene på pergo) har ikke merket noe til bivirkninger og har (beklager detaljer) masse hvit utflod..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper virkelig du får el denne gangen Happy .. Du fortjener det virkelig !! Beundrer ditt mot :)

 

Husker da vi var rundt 4 pp og håpet hver mnd på at det ble klaff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Happy: Er 23år, forlovet, bor i Telemark (Grenland) jobber som lærer, har ingen barn og har PCO og får ikke el av meg selv. Er henvist til fertilitetsklinikken i Porsgrunn (4mnd ventetid fra slutten av juni og skal prøve enda en ny runde med trippel pergokur i ventetida.

Leah: 27 år. Troms(Harstad), 1 datter på 4 år, samboer. SA i juni. CD 29 og 8 dpo:) IKM 20.juli.

Metti : Cd 5 . 28 år gift , ingen barn , Stavanger. Ma i mai og I gang me utredning

Dossa: Er 36 år, gift, Østlandet (Øvre Romerrike), 3 unger (6, 4 & 2 år), EXU i april, jobber som lærer :)) CD 16 & 2 DPO

Rina: 34 år, forlovet og samboer. Opprinnelig fra Trøndelag (Fosen), men bosatt på vestlandet. Har ei jente født i november 09.

Har antakelig hatt el rundt 6. juli, hadde sex 3. juli så regner med tanta kommer til vanlig tid denne mnd.

Gullis: Er GRAVID

Tigerlise: 34 år, gift, trønder. En gutt på 19 mnd. Kontorrotte:) Snart ferdig med TR. Starter blodprøver for utredning på Medicus nå. Første time 9. aug.

Lykkelig1984: 3 dag på "overtid" ingen tegn til tantebesøk.

Esperanza84: ER GRAVID

Cornflake: 29 år, samboer, bor i Trondheim, 6dpo, ikm 18. juli

Snuppa: 30 år, gift, Rogaland, jente på snart 2 år. Symptomjakt! IKM 9. juli.

Veronica: Ønsker et barn til, prøver, så tiden vil vise;)

Jubeldumbo: 24år, samboer,Buskerud, 1 gutt med cp:) CD 19,3 DPO, Ikm 22.juli

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...