Gå til innhold

SKRAVLETRÅD for Metti, Leah, Cornflake, Jubeldumbo, Rina, Gullis, Happy, Tigerlise, Snuppa, Lykkelig, Esperanza, Dossa og andre som vil skravle med oss :)))


Dossa :)

Anbefalte innlegg

Så flink du har vært, Dossa! Du er alltid det, du *klappe på skuldra*. Hva kjøpte dere til 5-åringen da? Regner med hun gleder seg stort :-)

 

Så deilig at barna har så spreke besteforeldre. Foreldrene mine er så gamle og skrøpelige at de ikke klarer å passe Anton, men de setter veldig stor pris på hverandre, da. Farfar er yngre og sprekere, så han blir nok barnevakt etter hvert som Anton blir større. Svigermor døde dessverre av kreft for snart 5 år siden, så han har ikke "turt" å passe gutten alene enda. Det blir nok snart regner jeg med. Ellers har vi mange som kan sitte barnevakt, både naboer, venner og søsken, så skal absolutt ikke klage. Har ikke benyttet oss så mye av det enda, men blir nok mere behov etter hvert. Skal f.eks. i 2 bryllup i sommer, det ene i Oslo, så da er det greit å ha gode hjelpere :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

...og lykke til med aksjene, Dossa :-)))

 

Rina, har du sluttet å amme nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere!

Jeg er på tur og har bare internet på mobilen, og det er trælete å skrive :-) Tror ikke vi traff EL denne mnd, og jeg glemte testene hjemme så er usikker på når EL var..

Jeg amner fortsatt, men prøver å nekte og det er jamen ikke lett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!:-)

da var vi tilbake fra Sverige:-) En dag tidligere enn forventet men:-)

Jeg hadde definitivt EL i går... Hvit og våt utflod(sorry detaljer:P)... Har vondt i korsrygg og liiitt nederst i magen i dag... Tror jeg da er 1 DPO ?:-)

Fikk lagt inn aksjer i går på selveste EL dagen så da håper jeg det klaffer for alle penga nå;-)

Har jo hatt sex nesten hver dag denne uka (fra forrige fredag-idag) så det lover jo bra da:-) Skal satse på aksjer i dag også:-)

 

Ellers har vi hatt en fin tur:-) Deilig å være hjemme igjen også:-) Mathias sovnet med en gang han la hodet ned i senga så håper han sover godt i natt:-)

 

Vet ikke om det er EL eller ikke, men i går klødde jeg noe helt sykt på puppene! Spesielt høyre puppen! hehe...

Idag og i går har jeg hatt skikkelig mood-swings.. uff har ikke vært bare bare å være mann rundt meg i går og i dag:P hehe... Kan det love bra, eller er det bare hormonene som raser pga EL?

Jeg har vel kanskje begynt med symptomjakt allerede?:P

Er ikke øm i puppene da,men det var jeg ikke sist jeg var gravid heller...

Så murrer det i mage og rygg, men det kan jo også være EL sin feil... uff,blir gal av slikt:p

Gleder meg bare til jeg kan ta en test nå jeg! også håper jeg virkelig den er positiv! men det gjør vi jo alle...

 

Nå skal vi lage en sen middag (skinkebiff+pommesfri(kjedelig middag her i dag, men veldig godt da)) og spise og kose oss:-) Prøve å legge inn aksjer i kveld også:-)

 

Ha en strålende lørdag jenter:-)

 

Klemmer <3

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ja, selvfølgelig, glemte lista vår:

 

 

Happy: Er 23år, forlovet, bor i Telemark (Grenland) jobber som lærer, har ingen barn og har PCO og får ikke el av meg selv. Er henvist til fertilitetsklinikken i Porsgrunn (4mnd ventetid fra slutten av juni og skal prøve enda en ny runde med trippel pergokur i ventetida.

Leah: 27 år. Troms(Harstad), 1 datter på 4 år, samboer. SA i juni. Tror el har vært og er 4 dpo:) IKM 20.juli.

Metti : Cd 5 . 28 år gift , ingen barn , Stavanger. Ma i mai og I gang me utredning

Dossa: Er 36 år, gift, Østlandet (Øvre Romerrike), 3 unger (6, 4 & 2 år), EXU i april, jobber som lærer :)) CD 15, 1 DPO

Rina: Venter på EL, ca 6. juli..

Gullis: Er GRAVID

Tigerlise: 34 år, gift, trønder. En gutt på 19 mnd. Kontorrotte:) TR dag 3. Starter blodprøver for utredning på Medicus nå. Første time 9. aug.

Lykkelig1984: 3 dag på "overtid" ingen tegn til tantebesøk.

Esperanza84: ER GRAVID

Cornflake: 29 år, samboer, bor i Trondheim, 3dpo

Snuppa: 30 år, gift, Rogaland, jente på snart 2 år. Symptomjakt! IKM 9. juli.

Veronica: Ønsker et barn til, prøver, så tiden vil vise;)

Jubeldumbo: 24år, samboer østlandet(Nedre Eiker), har 1 gutt med cp:)CD 17 og 1 DPO.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter :)

 

Så trist at tr kom snuppa:( Skjønner godt at du er trist og lei, godt at du har mann og pus til å trøste deg! Vi satser på at denne pp er den siste :)

 

I dag har det vært syden her, helt nydellig vær og vannvittig varmt! Jeg og Leah gikk tur og stoppet på veien og tok en slush, før vi gikk videre til svigermor. Var der en stund og lekte og var en tur i fjæra og dyppet tærne, før samboern kom og hentet oss og vi dro og kjøpte et plaskebasseng til Leah :) Senere grillet vi hos svigerfar:)

 

Nå har vi fått lagt aksjer i dag også, før samboern dro til svigerfar for å se fotball. Vi har hatt det veldig uhøytidelig under prøvingen i det siste, ler og tøyser og er egentlig helt teite:p I dag klarte han til og med og rive i stykker toppen min mens vi holdt på, og da holdt vi jo på å le oss i hjel..og det gikk ikke så villt for seg som det kan høres ut altså :P Så denne pp har ikke vært noe stress, vi har egentlig hatt det ganske gøy:)

 

Jeg er 5 dpo og tror jeg er gravid..Fordi magen min er så vannvittig oppblåst, slik som den var i mai før jeg testet positivt..Og pga denne bittelille ømmheten i puppene..og at livmortappen føles helt sammensnurpet!! Kjente ikke så mye på den da jeg var gravid, men har aldri kjent den så sammensnurpet før..Det er liksom alltid en strek der siden jeg har født før, men nå er det bare så vidt jeg kjenner den. Og den har vridd seg bakover, så jeg nesten ikke når den:) I tillegg klaget samboern på at jeg føltes så trang i dag, og det var jeg veldig plaget med da jeg gikk med Leah husker jeg. Så disse små tingene gjør at jeg er litt positiv i dag:) Og tror kanskje muligens at jeg er lenger enn 5 dpo, men velger å telle fra da jeg trodde el var:)

 

Cornflake: Hvordan er det med deg? Noen symptomer?

 

Åh, dette blir spennende:) Prøver å ikke tenke så veldig positivt, for blir jo så skuffa hvis jeg tar feil..men akkurat i dag så bare føler jeg meg gravid:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tigerlise, tusen takk, du er flink du som gir meg og andre ros *smiler*

Det er godt å ha familie og venner som kan gi oss en hjelpende hånd når det trengs :))

Ungene sover ikke hos svigers, det funker ikke ennå. De er jo våre naboer og ungene kan jo bare gå hjem hvis de ikke vil være der.

Det er lettere at de sover hos mine foreldre, de bor tross alt 20 min unna, og da kan de ikke bare rusle hjem att :))

 

Det ble lagt inn aksjer idag også. Så med aksjer på plass på EL dagen og dagen etter, så krysser jeg fingra for at det blir et positivt resultat :))

Er jo lov til å drømme *smiler*

 

Jubeldumbo, hatt det fint på tur?

Borte bra men hjemme best, det synes jeg.

Er alltid godt å reise bort for ei stund, men jaggu er det ikke godt å komme hjem att også ;)))

 

Leah, ååååå dette høres jo veldig lovende ut *smiler*

Jeg håper virkelig du får en positiv test når du skal teste :))))

Kan virke som du er flere DPO, spennende spennende ;)))

 

Rina, så godt å høre fra deg :)) Savner de som blir for lenge borte vettu *blunker*

Trist hvis dere bommet på EL, men neste pp er din vettu :))

 

I løpet av sommeren skal vi alle sammen bli gravide!!!!

Det er vårt store mål jenter *smiler*

 

Cornflake, kjenner du til noen symptomer ennå?

 

Det er spennende å følge dere jenter som er DPO :))

Måtte det bli en spire.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer ikke å huske alt med en gang *gliser*

 

Tigerlise, søta vår har lenge ønsket seg rapunsel spill på ds, filmen, barbiedukka og prinsen. Det får ho av oss, samt pet shop bamse+ figurer og zoobles figurer.

Tror ho kommer til å bli kjempe glad *smiler*

 

Mannen er og henter svigermor på Gardemoen, ho har vært i Bulgaria ei ukes tid.

 

Jeg skal se litt på tv, før senga roper på meg.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vi har hatt en veldig hyggelig tur:-) Det blir godt å sove i sin egen seng i natt:-) bare håper det ikke blir så klamt i natt som det har vært her i det siste! Det er så fælt når man omtrent sitter fast i lakenet når man snur seg! :-/

 

Jeg tisser en del mer enn vanlig i dag merker jeg... hehe, tar vel helt av på denne symptomjakten jeg nå :P tror ALT er symptomer :P hehe...

 

Ja det blir veldig spennende å se nå som flere av oss er DPO :-) Å som jeg gleder meg til vi kan teste:) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter :)

Jeg har vært opptatt i hele dag, så jeg kom nettopp inn døra :)

Dossa: jeg pleide å teste positiv på el- test i 2 dager før selve el dagen, men denne mnd så testet jeg positiv i 3 dager. Hadde også store smerter denne mnd rundt el.

Leah: ingen nye symptomer tror jeg. Har hatt en stikkende vondt i nedre delen av magen i dag, samme side som da med el. Tempen min har sunket litt i dag, og sekretet er litt klumpete (sorry..æsj)

Jeg har fått øyebetennelse også, drypper øyne med kloramfenikol 6 ganger i løpet av dagen...sukk..

Nå må jeg komme meg i seng gitt...god natt jenter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gooood morgen jenter!!!

 

For en deilig dag, sola skinner og det er ferie *hurra*

 

Jeg lurer på hvor mange av dere som får positiv EL test 1 - 2 - 3 ganger?

 

Jeg pleier alltid å få positiv test i 2 dager.

Men denne pp ble det kun en gang, og det var på fredag.

Aksjer ble lagt fredag og igår, så da håper jeg egget mitt smelter sammen med en liten kar *ler*, og at det blir en baby ;)))

 

Mannen har reist til min lillebror for å hjelpe til med støping av gulv.

Han tok med seg vesla som skal være hos mamma noen timer.

Passer meg fint, for da kan jeg få vaska, pakket og grunna deler i fred og ro.

De to eldste klarer seg fint sjøl :))

 

Cornflake, god bedring. Øyebetennelse er noe dritt.

 

Jeg får begynne å jobbe. Har grunna flere deler, så nå ståt vasking av badene på timeplanen :))

 

 

Happy: Er 23år, forlovet, bor i Telemark (Grenland) jobber som lærer, har ingen barn og har PCO og får ikke el av meg selv. Er henvist til fertilitetsklinikken i Porsgrunn (4mnd ventetid fra slutten av juni og skal prøve enda en ny runde med trippel pergokur i ventetida.

Leah: 27 år. Troms(Harstad), 1 datter på 4 år, samboer. SA i juni. Tror el har vært og er 4 dpo:) IKM 20.juli.

Metti : Cd 5 . 28 år gift , ingen barn , Stavanger. Ma i mai og I gang me utredning

Dossa: Er 36 år, gift, Østlandet (Øvre Romerrike), 3 unger (6, 4 & 2 år), EXU i april, jobber som lærer :)) CD 16 & 2 DPO

Rina: Venter på EL, ca 6. juli..

Gullis: Er GRAVID

Tigerlise: 34 år, gift, trønder. En gutt på 19 mnd. Kontorrotte:) TR dag 3. Starter blodprøver for utredning på Medicus nå. Første time 9. aug.

Lykkelig1984: 3 dag på "overtid" ingen tegn til tantebesøk.

Esperanza84: ER GRAVID

Cornflake: 29 år, samboer, bor i Trondheim, 3dpo

Snuppa: 30 år, gift, Rogaland, jente på snart 2 år. Symptomjakt! IKM 9. juli.

Veronica: Ønsker et barn til, prøver, så tiden vil vise;)

Jubeldumbo: 24år, samboer østlandet(Nedre Eiker), har 1 gutt med cp:)CD 17 og 1 DPO.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Happy: Er 23år, forlovet, bor i Telemark (Grenland) jobber som lærer, har ingen barn og har PCO og får ikke el av meg selv. Er henvist til fertilitetsklinikken i Porsgrunn (4mnd ventetid fra slutten av juni og skal prøve enda en ny runde med trippel pergokur i ventetida.

Leah: 27 år. Troms(Harstad), 1 datter på 4 år, samboer. SA i juni. Tror el har vært og er 4 dpo:) IKM 20.juli.

Metti : Cd 5 . 28 år gift , ingen barn , Stavanger. Ma i mai og I gang me utredning

Dossa: Er 36 år, gift, Østlandet (Øvre Romerrike), 3 unger (6, 4 & 2 år), EXU i april, jobber som lærer :)) CD 16 & 2 DPO

Rina: Venter på EL, ca 6. juli..

Gullis: Er GRAVID

Tigerlise: 34 år, gift, trønder. En gutt på 19 mnd. Kontorrotte:) TR dag 3. Starter blodprøver for utredning på Medicus nå. Første time 9. aug.

Lykkelig1984: 3 dag på "overtid" ingen tegn til tantebesøk.

Esperanza84: ER GRAVID

Cornflake: 29 år, samboer, bor i Trondheim, 3dpo

Snuppa: 30 år, gift, Rogaland, jente på snart 2 år. Symptomjakt! IKM 9. juli.

Veronica: Ønsker et barn til, prøver, så tiden vil vise;)

Jubeldumbo: 24år, samboer østlandet(Nedre Eiker), har 1 gutt med cp:)CD 18 og 2 DPO.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jubeldumbo,, ser vi har like mange DPO, regner med du har IKM fredag 22. juli også :)

Jeg har bestemt meg for at jeg ikke skal teste før D-dagen har passert.

 

Blir spennende å følge hverandre Jubeldumbo, sammenligne symptomer og se hva vi finner og ikke finner av symptomer *ler*

 

Metti, hvor i løypa ligger du nå, når venter du EL?

Håper du har hatt en kjempe fin helg på hytta sammen med familien din :))

 

Vaskinga er ferdig :))

Nå kan jeg snart snu delene og grunne den andre siden.

 

Jeg har tatt frem litt klær. Pakker i hodet først, deretter i kofferten etterpå *ler* Gjør det litt etter litt. Vesla har jeg tatt frem klær til, er att bare de to eldste og meg sjøl.

Skal ikke ta lange tida det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter:)

 

Dossa: Hvor var det dere skulle igjen? Husker jo så dårlig :/

 

I dag fikk jeg sove til 9.30, samboern sto opp med Leah :) Deilig å veldig etterlengtet!

 

Er 6 dpo i dag, har bittelitt murringer og er fortsatt veldig oppblåst! Merkelig prikking i puppene, men ikke spesielt ømme.

 

Vi har vært ute i finværet og er bare inne for å spise og slappe litt av:)

 

Happy: Er 23år, forlovet, bor i Telemark (Grenland) jobber som lærer, har ingen barn og har PCO og får ikke el av meg selv. Er henvist til fertilitetsklinikken i Porsgrunn (4mnd ventetid fra slutten av juni og skal prøve enda en ny runde med trippel pergokur i ventetida.

Leah: 27 år. Troms(Harstad), 1 datter på 4 år, samboer. SA i juni. Tror el har vært og er 6 dpo:) IKM 20.juli.

Metti : Cd 5 . 28 år gift , ingen barn , Stavanger. Ma i mai og I gang me utredning

Dossa: Er 36 år, gift, Østlandet (Øvre Romerrike), 3 unger (6, 4 & 2 år), EXU i april, jobber som lærer :)) CD 16 & 2 DPO

Rina: Venter på EL, ca 6. juli..

Gullis: Er GRAVID

Tigerlise: 34 år, gift, trønder. En gutt på 19 mnd. Kontorrotte:) TR dag 3. Starter blodprøver for utredning på Medicus nå. Første time 9. aug.

Lykkelig1984: 3 dag på "overtid" ingen tegn til tantebesøk.

Esperanza84: ER GRAVID

Cornflake: 29 år, samboer, bor i Trondheim, 3dpo

Snuppa: 30 år, gift, Rogaland, jente på snart 2 år. Symptomjakt! IKM 9. juli.

Veronica: Ønsker et barn til, prøver, så tiden vil vise;)

Jubeldumbo: 24år, samboer østlandet(Nedre Eiker), har 1 gutt med cp:)CD 18 og 2 DPO.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Jeg har begynt å få pms tror jeg, begynte å grine av ingenting :(

Min temp steg enda litt til i dag, så det lover jo bra:) Er nå på min 6dpo, fortsatt litt ømt på puppene og murringer i magen.

 

Happy: Er 23år, forlovet, bor i Telemark (Grenland) jobber som lærer, har ingen barn og har PCO og får ikke el av meg selv. Er henvist til fertilitetsklinikken i Porsgrunn (4mnd ventetid fra slutten av juni og skal prøve enda en ny runde med trippel pergokur i ventetida.

Leah: 27 år. Troms(Harstad), 1 datter på 4 år, samboer. SA i juni. Tror el har vært og er 6 dpo:) IKM 20.juli.

Metti : Cd 5 . 28 år gift , ingen barn , Stavanger. Ma i mai og I gang me utredning

Dossa: Er 36 år, gift, Østlandet (Øvre Romerrike), 3 unger (6, 4 & 2 år), EXU i april, jobber som lærer :)) CD 16 & 2 DPO

Rina: Venter på EL, ca 6. juli..

Gullis: Er GRAVID

Tigerlise: 34 år, gift, trønder. En gutt på 19 mnd. Kontorrotte:) TR dag 3. Starter blodprøver for utredning på Medicus nå. Første time 9. aug.

Lykkelig1984: 3 dag på "overtid" ingen tegn til tantebesøk.

Esperanza84: ER GRAVID

Cornflake: 29 år, samboer, bor i Trondheim, 6dpo, ikm 18. juli

Snuppa: 30 år, gift, Rogaland, jente på snart 2 år. Symptomjakt! IKM 9. juli.

Veronica: Ønsker et barn til, prøver, så tiden vil vise;)

Jubeldumbo: 24år, samboer østlandet(Nedre Eiker), har 1 gutt med cp:)CD 18 og 2 DPO.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leah, skjønner deg veldig godt *ler* Det er ikke lett å huske alt vi skriver på tråden, jeg har problemer med husken *smiler*

 

Vi reiser til Gol imorra.

Har leid leilighet.

Skal en dag til Bjørneparken, få med oss Hakkebakkeskogen som skal ha forestilling der inne.

Blir en tur til Langedrag, bade i Tropicana'n og en tur til Gordarike som ligger på Gol :)))

Tror ungene gleder seg mest til badeland *smiler*

Men kommer til å få det gøy ellers også :)))

 

Hvor skulle dere på ferie Leah?

 

Jeg har pakket ferdig for ungene, da er det bare meg sjøl igjen.

Mannen og vesla kommer hjem om en times tid tenker jeg.

Vesla koser seg hos mommo og besse :)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dossa: det blir veldig spennende! :-)

Ja har IKM 22.juli:-) Men vi reiser på ferie 21. så har ikke bestemt meg om jeg skal ta med test eller om jeg skal teste før vi reiser:-)

Tror jeg kommer til å teste før vi reiser:-) Hvor tidlig kan man teste med billigstrimmel? Er det for tidlig å teste dagen før IKM med slike?

 

Ellers har lillemann vært i dårlig humør i dag! Sutrete og grinete..uff, det er slitsomt! Imorgen er ferien hans over og han skal i barnehagen igjen.. heldigvis;) hehe.. har jo selvfølgelig vært herlig å ha han hjemme men nå tror jeg han også gleder seg til å komme tilbake i barnehagen:-) det gjør iallefall mamma:-) *ler*

 

Ellers lurer jeg på om jeg skulle begynt å ta folat... Får man kjøpt det på apoteket eller life-butikk kanskje?

 

Skal prøve å få lagt inn aksjer i dag også...:-)

 

En ting jeg lurer litt på..noen her som bruker fertilityfriend.com? syns den kalenderen er veldig grei, men lurer litt... det står at jeg er fertile for 3 dagen på rad.. er det noe jeg gjør galt eller? hehe...eller er jeg virkelig fruktbar i dag også?:-)

 

Ha en strålende søndagskveld jenter:) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker fertilityfreind, Jeg tror det er vanlig at den viser at du er fertil opp til 5 dager. Jeg måler temp også, da er det kempeenkel å se om jeg har fått eggløsning. Jeg tar jo test, men har lest at selvom man få en positiv test så betyr ikke at man har fått eggløsning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki:-) Takk for oppklaring:)

Hva vil det si å ta temp egentlig? bare måle tempen på vanlig måte som ved feber? eller...?

og når kan jeg regne med at jeg har EL da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dossa: Vi skal til Tyrkia de 2 siste ukene i august, gleder meg masse:) Svigerfar og dama skal sammen med oss, så regner med at det blir muligheter for litt barnevakt også:) Jeg har aldri vært noen steder bortsett fra 1 gang i spania da jeg var 15, så det blir deilig:)

 

Cornflake..kanskje andre hormoner enn pms som får deg til å gråte, lov å håpe :) Jeg er også litt lettrørt, men siden jeg fikk Leah så har jeg grått av alt og ingenting, så vanskelig å merke noen forskjell på det tror jeg:p Men er fortsatt irritabel og vannvittig oppblåst, føler at magen er diiiiger :/

 

Nå sitter jeg og venter på at filmen på tv3 skal begynne, og samboern er ute og kjøper meg is :D Har ikke spist så mye i dag, og burde egentlig spise ordentlig mat, men fikk så lyst på is :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for filmtipset Leah :) Den filmen er jo bra:)

Da kan vi kose oss med filmen ikveld her vi sitter alene på hytta og slapper av.. Var her fra fredag til lørdag med to av søstrene hans og ungene, lørdags kveld var vi i bursdag til søstra mi og idag reiste vi bort igjen på hytta (45min kjøring) og er helt alene.. Det er ikke så ofte vi får vært alene fordi svigers bor her store deler av sommeren, så nå nyter vi de få dagene vi får vært alene..

 

Jeg kjente at jeg trengte det nå. Har vært veldig mye barnevakt i det siste og vært med masse folk hele tiden så nå trengte jeg virkelig å koble av. Er på 3. dagen med pergo idag så jeg blir sikkert litt ekstra hormonell de nærmeste dagene også.. Litt ironisk egentlig: Vi skulle virkelig nyte sommeren, gjøre som vi ville og ikke tenke på barn i det hele tatt.. Fram til nå har det bare vært drittvær, ikke fått vært på noen utflukter og bare vært med barn hele tiden..

 

Nei, nå får jeg gå å se om potetene er ferdig (fløtegratinerte poteter) Blir det, laksefilet og grønnsaker idag:) NAM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leah: Ja, det er lov å håpe :)

Jubeldumbo: Å ta temp vil si at du måle tempen din hver dag på samme tid om morgenen. Du skal da ha minst 3 timer søvn.

 

I dag har jeg vært skikkelig slapp og sliten. Jeg sovne på sofa i nesten 4 timer, blir spennende å se om jeg får sove i det hele tatt i natt.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki:-) takk for svar:-)

kanskje jeg skal begynne med det neste pp om den kommer:-)

 

Noen andre som tar folat her? lurer på å begynne... får man kjøpt dette på helsekost eller lignende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jubeldumbo, jeg tar folat hver dag.

En hver morning :)

Har gjort det ei stund allerede :))) Du får kjøpt det på apoteket, alle fører folat. Sies at man bør ta det når man planlegger å bli gravid, samt de 3 første mnd mens man er gravid :)))

 

Da har jeg pakket og alt er klart til imorra.

Vi reiser så fort vi er klare.

 

Veit ikke om det er nett i leiligheten vår, eller om vi tar med pc'n, så hvordan jeg skal klare meg ei hel uke uten å skravle med dere jenter, ja det veit jeg ikke. Det blir tungt ;))) *smiler*

 

Gleder meg til å lese alt dere har skrevet når jeg er tilbake fra turen.

Prates jenter!!!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...