Gå til innhold

SKRAVLETRÅD for Metti, Leah, Cornflake, Jubeldumbo, Rina, Gullis, Happy, Tigerlise, Snuppa, Lykkelig, Esperanza, Dossa og andre som vil skravle med oss :)))


Dossa :)

Anbefalte innlegg

Håper jeg ikke glemte noen da jeg laga ny tråd, huff gjorde jeg det så unnskyld :)

 

Vi er noen flinke skravle jenter.

Det digger jeg virkelig.

Artig å bli kjent med andre som er i samme situasjon.

Og som vi kan skravle med om absolutt alt :)))

 

Vi klarer vel å fylle opp denne tråden også jenter *smiler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Happy: Er henvist til fertilitetsklinikken i Porsgrunn og skal prøve enda en ny runde med trippel pergokur i ventetida.

Leah: SA i juni. Er på syklusdag 20 og venter el snart :)

Metti: 8 dpo og har ikm 3 juli som er vår 1 års bryllupsdag : )

Dossa: Venter på EL ca 8 juli, CD 10

Rina: Venter på EL, ca 6. juli..

Gullis: Er GRAVID

Tigerlise: Venter og venter og venter påTR... Dag 53 (!)

Lykkelig1984: 3 dag på "overtid" ingen tegn til tantebesøk.

Esperanza84: ER GRAVID

Cornflake: Venter på El

Snuppa: Venter på EL, Ikm rundt 8.- 9. juli hvis stabil syklus

Veronica: Ønsker et barn til, prøver, så tiden vil vise;)

Jubeldumbo: Venter på EL. Forventet el ca 6.-7. juli:-) CD 12

 

 

 

Jenter husk lista vår.

Oppdatere lista når det trengs *smiler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter :)

Flott med ny tråd altså, begynte å bli lang den andre ;)

Dumt at hun der ekle tante kom da:( Nå er det bare å stå på og satse på neste pp.

Jeg testet negativ i dag på el, så da har egget blitt sluppet :D Da er jeg på 1dpo eller? Må nok legge inn aksje i dag også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Happy: Er henvist til fertilitetsklinikken i Porsgrunn og skal prøve enda en ny runde med trippel pergokur i ventetida.

Leah: SA i juni. Er på syklusdag 20 og venter el snart :)

Metti : TR

Dossa: Venter på EL ca 8 juli, CD 10

Rina: Venter på EL, ca 6. juli..

Gullis: Er GRAVID

Tigerlise: Venter og venter og venter påTR... Dag 53 (!)

Lykkelig1984: 3 dag på "overtid" ingen tegn til tantebesøk.

Esperanza84: ER GRAVID

Cornflake: Venter på El

Snuppa: Venter på EL, Ikm rundt 8.- 9. juli hvis stabil syklus

Veronica: Ønsker et barn til, prøver, så tiden vil vise;)

Jubeldumbo: Venter på EL. Forventet el ca 6.-7. juli:-) CD 12

 

Herlig med ny tråd :) vi begynner å bli ganske mange nå !! Kjekt

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Happy: Er henvist til fertilitetsklinikken i Porsgrunn og skal prøve enda en ny runde med trippel pergokur i ventetida.

Leah: SA i juni. Er på syklusdag 20 og venter el snart :)

Metti : TR

Dossa: Venter på EL ca 8 juli, CD 10

Rina: Venter på EL, ca 6. juli..

Gullis: Er GRAVID

Tigerlise: Venter og venter og venter påTR... Dag 53 (!)

Lykkelig1984: 3 dag på "overtid" ingen tegn til tantebesøk.

Esperanza84: ER GRAVID

Cornflake: Har fått EL :)

Snuppa: Venter på EL, Ikm rundt 8.- 9. juli hvis stabil syklus

Veronica: Ønsker et barn til, prøver, så tiden vil vise;)

Jubeldumbo: Venter på EL. Forventet el ca 6.-7. juli:-) CD 12

 

Herlig med ny tråd :) vi begynner å bli ganske mange nå !! Kjekt

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig, ny tråd å fylle opp :)

 

Nå har jeg og Leah vært hos min mamma en tur, satt ute på verandaen med se og hør mens mamma tok seg av Leah ;) Nå er det litt kveldsmat foran barnetv før Leah skal i seng:) Aner ikke hva jeg skal gjøre i kveld, men tror jeg skal lese litt kanskje..samboern er på jobb, så da kan jeg ha det helt stille om jeg ønsker:p

 

Vi la ikke aksjer i dag, har hatt så vondt i magen..skikkelig kraftige menssmerter..kjente det ble værre og værre mens jeg gikk tur, skulle ikke kommet meg hjem igjen:( Ble redd det kanskje kunne være urinveisinfeksjon, men tror ikke det heller. Kom meg nå hjem og fikk tatt paracet og gikk og la meg, så sov jeg til vi måtte hente Leah. Føler meg bedre nå, men tror jeg står over aksjelegging i dag ja:p

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HURRA!!! Ny skravletråd :-D LIKER!!!

 

Metti, så kjedelig at tanta kom :-( Hadde virkelig trua på deg denne pp, men jeg var kanskje bare litt for tidlig ute. Er jo selvfølgelig NESTE pp spiren sitter :-) Fort gjort å blingse noen uker, hehe.

 

Dossa, så flink du har vært! Tror jammen du må komme hit en tur også, jeg *gliser*. Her er det masse planer, men litt verre med utførelsen... Men fikk i det minste begynt å male lekehuset i går. Står neppe til noen svenneprøve som maler, men det blir utrolig mye bedre enn det var! Tror det må til mange strøk, treverket formelig suuger til seg malinga. Taket og deler av vinduskarmene var ikke mala i det hele tatt, og nå blir det så lyst og fint med hvitmaling. Har masse halvfulle bøtter stående, så får faktisk pusset opp helt uten å bruke penger. Men kjenner jeg meg selv rett får jeg sikkert kjempelyst til å kjøpe masse fint tilbehør etterpå... Huff, har nok fått min del av shopping-genet, ja... *ler*

 

Magen min er visst innstilt på å kræsje etter middag for tiden. Har løpt på do helt siden vi spiste, men tror det roer seg nå. Det river litt nedi der også, så kanskje det blir tantebesøk på meg likevel snart? Håper det! Kan også være tablettene jeg fikk i forbindelse med skuldra mi, de skulle visst være harde for magen. Men bare 3 stk igjen nå, så på onsdag blir jeg ferdig :-)

 

Ha en flott aften, myladies :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars Leahpudding som er syk *klappe på*. Krysser fingrene for at det enten er et super-egg som holder på å slippe, eller at det allerede er godt sammenspleiset med en svømmer :-) God bedring iallfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tigerlise: Hvis det er Voltaren/Brexidol eller noe sånne betennelse dempende og muskelavslappende så er de fæle mot magen. Et godt tips er å spise yoghurt eller ta de sammen med et måltid :) Håper det hjelper. Kjipt å springe på do hele tiden ;)

 

Kjenner ut som tempen min har begynt å stige eller så har jeg fått feber :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!

 

ENDELIG kom hjem med inn på BIM-siden igjen! Det går fremdeles veldig tregt å laste opp siden - har dere også problemer med det?

Selv om jeg har vært i Spania må jeg innrømme at jeg måtte kikke litt innom tråden noen kvelden, og har krysset både fingrer og tær for dere som var rundt hjørnet med IKM. Gratulerer så mye til deg, Esperanza! Du får spre masse babystøv til oss andre :)

 

Vi kom hjem fra en utrolig herlig ferie i Spania sent lørdags kveld. Har kost oss sammen med et annet vennepar som har en gutt på 1 år (vår jente er snart 2), og det har blitt masse sol, is, bading og shopping på dagtid, og god mat og vin på oss voksne på kveldstid. De vet at vi prøver (og nettopp har mistet), og det var derfor ikke noe stress at jeg ikke drakk noe særlig etter EL. Og vi fikk lagt inn aksjer i rett tid, tror jeg. Hadde siste dag med EL-slim søndag for en uke siden, så tror at IKM er på lørdag. Når det gjelder den o`store symptomjakten, har jeg hatt halsbrann hver dag de siste fire dagene. Samarin funker ikke, og i dag var jeg innom å kjøpte noen tabletter på helsekost. Har også vært en del trøtt, men ellers merker jeg ingenting. Er det noen av dere andre som har vært plaget med halsbrann tidlig tidlig i graviditeten? Jeg pleier jo aldri å ha halsbrann ellers. Mannen min er nesten sikker på at det er noe på gang nå, men jeg tør ikke håpe for mye. Blir bare så utrolig skuffet...

 

Nå har jeg inntatt sofaen med mye taxfree-godteri og skal se en god film med mannen min. Ferie er herlig!

 

Gleder meg til å høre mer fra dere andre!

Stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moro med ny tråd:-) også så koselig å bli nevnt i tittelen a gitt:-)

 

Nå slapper jeg av alene etter trening med Top Model:-) skal snart lage meg litt wok:-) nam nam *smiler*

Sambo har nest siste jobbenatt nå, blir godt å få ha han hjemme på natta:-)

I kveld skal jeg lese ferdig de siste kapittelene i boka "jeg tenker nok du skjønner det sjøl".... En fantastisk bok om lille Christoffer Gjerstad Kihle som ble mishandlet til døde av sin stefar. I går kveld da jeg begynte å lese boka både gråt jeg høyt, var forbannet og oppgitt på samme tid og trist innvendig over at noen kan mishandle en liten gutt på 8år så mye at han dør av omfattende hodeskader...

 

I morgen skal jeg levere bilen på verksted. Også skal jeg en tur på trening på formiddagen. Da tar jeg med Mathias i barnepassen på treningssenteret:-)

Etter trening er det 15 mnd kontroll på helsestasjon med vaksine. Gruer oss litt til det:-)

 

På onsdag skal vi på drammensbadet og bade med venner og barn:-) det blir kjempemoro! håper bare det ikke regner...

 

Ellers er vel ikke planene lagt enda, tar uka som den kommer:-)

 

ps: fortsatt verking i ryggen og liiiiitt foran i magen... har ikke store trua,men er jo lov å håpe? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Happy: Er henvist til fertilitetsklinikken i Porsgrunn og skal prøve enda en ny runde med trippel pergokur i ventetida.

Leah: SA i juni. Er på syklusdag 20 og venter el snart :)

Metti : TR

Dossa: Venter på EL ca 8 juli, CD 10

Rina: Venter på EL, ca 6. juli..

Gullis: Er GRAVID

Tigerlise: Venter og venter og venter påTR... Dag 53 (!)

Lykkelig1984: 3 dag på "overtid" ingen tegn til tantebesøk.

Esperanza84: ER GRAVID

Cornflake: Venter på El

Snuppa: Symptomjakt! IKM 9. juli.

Veronica: Ønsker et barn til, prøver, så tiden vil vise;)

Jubeldumbo: Venter på EL. Forventet el ca 6.-7. juli:-) CD 12

 

Beklager en del skrivefeil i forrige innlegg! Ble litt ivrig, så det gikk fort i svingene gitt! :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen:)

 

Syns dagen startet litt for tidlig i dag, Leah ville opp 6 :/ Håper ikke det er den nye trenden altså, likte veldig godt at hun sov til 7.30-8 :P

 

Har ikke vondt i magen i dag, men kjente det i natt. Kvisene er forsvunnet igjen, så nå tror jeg at el har vært:) Er altså 1 dpo i dag og skal prøve å få lagt inn aksjer! Skal prøve å legge inn aksjer like mye framover som vi har gjort, bare sånn i tilfelle jeg tar feil ang el:) Ellers tror jeg at jeg skal klippe gress i dag og se om jeg orker å gå tur litt senere, skal bare se ann magen først. Mulig jeg heller drar en tur til byen og ser etter bikini der:)

 

Leah skal få være hjemme på torsdag og fredag, skal ha henne hjemme noen dager i uka framover tenker jeg..siden det er så lenge til hun skal ha ferie og jeg likevel er hjemme:) Håper det blir skikkelig fint vær så vi kan være mest ute da:)

 

Tigerlise: Skulle du teste i dag? Håper det er noe på gang:) Synd at du plages sånn med magen for tiden, men det gir seg kanskje når du er ferdig med medisinen:)

 

Ha en fin dag alle sammen:)

 

 

Happy: Er henvist til fertilitetsklinikken i Porsgrunn og skal prøve enda

en ny runde med trippel pergokur i ventetida.

Leah: SA i juni. Tror el har vært og er 1 dpo:) IKM 20.juli.

Metti : TR

Dossa: Venter på EL ca 8 juli, CD 10

Rina: Venter på EL, ca 6. juli..

Gullis: Er GRAVID

Tigerlise: Venter og venter og venter påTR... Dag 53 (!)

Lykkelig1984: 3 dag på "overtid" ingen tegn til tantebesøk.

Esperanza84: ER GRAVID

Cornflake: Venter på El

Snuppa: Symptomjakt! IKM 9. juli.

Veronica: Ønsker et barn til, prøver, så tiden vil vise;)

Jubeldumbo: Venter på EL. Forventet el ca 6.-7. juli:-) CD 12

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen jenter!!

 

Leah, ja det var tidlig :) Men se positivt på at Leah ville starte dagen så tidlig, du får mye ut av dagen *smiler*

 

Vi har nettopp stått opp. Deilig at ungene sover til 0730 tida.

 

Det er en ny dag, med nye muligheter :))

Foreløpig er det overskyet her hos meg, men tempen er god, + 18 grader i skyggen. Sola er meldt å komme frem etterhvert :)))

 

Tusen takk for gode ord Tigerlise *smiler*

Jeg liker å få ting gjort.

Ble ikke noe mer maling på meg i går kveld, men fikk klipt plenen.

Mannen monterte bunnen på lekehuset igår, så idag skal jeg male den et strøk.

Etterpå må jeg grunne noen flere deler av lekehuset :)

 

Imorra skal ho eldste feire bursdagen sin med unger fra barnehagen.

Ho blir 5 år den 14 juli :))

Fy som tidag flyr, synes ikke det er lenge siden jeg lå på sykehuset med han eldste, og han blir 7 år i august :)

 

Jeg må vel finne tid idag til å bake noen kaker.

Blir vel sjokoladekake, gele, muffins *nam nam*

Må ut og handle div til bursdagen hennes.

Ho har såå lyst på godtepose så jeg får vel kjøpe noe jeg kan legge i disse posene.

Har dere forslag til hva jeg kan putte i disse godteposene?

 

Ha en super fin dag jenter!!

 

 

 

Happy: Er henvist til fertilitetsklinikken i Porsgrunn og skal prøve enda

en ny runde med trippel pergokur i ventetida.

Leah: SA i juni. Tror el har vært og er 1 dpo:) IKM 20.juli.

Metti : TR

Dossa: Venter på EL ca 8 juli, CD 11

Rina: Venter på EL, ca 6. juli..

Gullis: Er GRAVID

Tigerlise: Venter og venter og venter påTR... Dag 53 (!)

Lykkelig1984: 3 dag på "overtid" ingen tegn til tantebesøk.

Esperanza84: ER GRAVID

Cornflake: Venter på El

Snuppa: Symptomjakt! IKM 9. juli.

Veronica: Ønsker et barn til, prøver, så tiden vil vise;)

Jubeldumbo: Venter på EL. Forventet el ca 6.-7. juli:-) CD 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag startet dagen med at jeg forsov meg til kl 09.. luksusproblem!:P hehe...

Har nå vært å levert bilen på verksted og nå ligger Mathias i senga si å sover dagduppen sin:-) da blir det litt datatid på hu mor;-) Håper han sover en god dupp nå, siden vi skal på helsestasjon å ta vaksine etterpå! :-/ Gruer meg litt, vet ikke om han får noen reaksjon på vaksinen..(mmr)

 

Har ikke fått lagt inn aksjer enda i dag, men håper å få det til litt senere i dag...;-)

 

Har heller ikke fått vært på trening i dag:-( Håper bare bror kan se etter Mathias litt i kveld så jeg kan trene litt altså!

 

Ellers blir dagen lite innholdsrik:-)

Hva er planene deres i dag jenter?

 

 

Happy: Er henvist til fertilitetsklinikken i Porsgrunn og skal prøve enda

en ny runde med trippel pergokur i ventetida.

Leah: SA i juni. Tror el har vært og er 1 dpo:) IKM 20.juli.

Metti : TR

Dossa: Venter på EL ca 8 juli, CD 11

Rina: Venter på EL, ca 6. juli..

Gullis: Er GRAVID

Tigerlise: Venter og venter og venter påTR... Dag 53 (!)

Lykkelig1984: 3 dag på "overtid" ingen tegn til tantebesøk.

Esperanza84: ER GRAVID

Cornflake: Venter på El

Snuppa: Symptomjakt! IKM 9. juli.

Veronica: Ønsker et barn til, prøver, så tiden vil vise;)

Jubeldumbo: Venter på EL. Forventet el ca 6.-7. juli:-) CD 13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått vært og handlet alt som trengs til bursdagen imorra :))

 

Glemte jo selvfølgelig noe, så det må mannen kjøpe med seg etter jobben idag.

 

De to eldste er hos besteforeldrene sine, de bor ved siden av oss.

Ho minste sitter i stua og ser på film om Gråtass.

Sitter og roper på Gråtass. Rart men ho er veldig glad i traktorer, gravemaskiner og lastebiler *smiler*

Blir vel ei skikkelig gutte jente tenker jeg ;))

 

Jeg skal straks ut og male ramma til lekehuset et strøk med hvit maling.

Deretter blir det å grunne alle de tusen delene *gliser*

 

Jubelbumbo, flink du er som trener. Skulle ønske jeg var like flink.

Lykke til med vaksinen idag, det kommer til å gå så fint skal du se *klem* Mine fikk litt feber husker jeg, den samme kvelden, men raske og fine dagen etter :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk:-) Jobber med saken å gå ned i vekt mens vi prøver:-) har gått ned 16kg til nå, men har jo noen igjen da:-) Da må man trene:-)

Har i dag startet med kaloritelling igjen også, se om det gir en puff snart:-)

 

Mathias fikk ikke vaksinen i dag likevel... han har vært småsutrete og dårlig i formen i dag så da ville helsesøster vente... Så fikk time 8. september og skal vente til da.. :-) Men takk for lykkeønskningene:-)

 

Dossa: du er så flink som styrer og ordner hjemme:-) *smiler*

 

I kveld tror jeg jaggu jeg skal se en film... Er siste kvelden alene hjemme før mannemannen har friuka si:-)

 

Nå er jeg ferdig med boka "jeg tenker nok du skjønner det sjøl"... noen andre som har lest den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke lest den boka.

Tror ikke jeg hadde klart det heller.

Det er jo helt grusomt hva den gutten opplevde, og med tragisk utfall.

 

Jentene gikk nettopp over til nabojentene.

Mellom husene er det en sti som jentene bruker når de skal gå til hverandre :)

Koselig at de har noen på sin egen alder i nabo laget som de kan leke med :))

 

Jeg har malt ramma til lekehuset og fått grunna noen deler.

De må jo tørke før jeg kan snu delene og grunne på andre siden.

Tar tid før det tørker *æsj*

Så får ikke gjort unna så mye som jeg egentlig ønsker.

 

Ikveld får jeg lage noen kaker til barnebursdagen imorra.

Ho gleder seg så masse.

På torsdag skal de to eldste til mine foreldre og være der 2-3 dager.

En liten sommerferie hos besteforeldre er alltid gøy :))

 

På mandag reiser vi på ferie til Gol.

Er vel ikke sikkert jeg er på nett de dagene, skjønner ikke hvordan det skal gå :)))

Er jo helt avhengig av å skravle med dere jenter :)))))

Kommer til å få abstinenser *ler*

 

Jubeldumbo, du får kose deg med en god film ikveld *smiler*

Du skriver at det er siste kveld alene før mannen har fri, har han vært på reisejobb?

 

Får begynne å tenke ut hva jeg skal lage til middag....hmmm....har dere noen gode forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dossa: Anbefaler deg likevel å lese boka. Jeg har drøyd det såpass lenge nå fordi jeg var usikker på om jeg orket, men den er fryktelig engasjernede og en fantastisk bok, selvom jeg gråt meg igjennom halvparten!

 

Neida, mannen har ikke vært bortreist. Men han jobber natt og reiser kl 18(begynner 19) og er ikke hjemme før 07-08 dagen etter. Og på dagtid sover han jo:-) og da ses vi et par timer på ettermiddagen hver dag. Så han kunne jo nesten likesågreit vært bortreist;-) hehe.. ses veldig lite når han har jobbuke.

Blir godt med litt fri på han nå:-)

 

middag ja..hehe, er helt blank der :-/ Så tar gjerne i mot forslag selv:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jubeldumbo, aha jeg skjønner. Ja da er det ikke mye dere ser hverandre når han jobber natt.

Kan jeg spørre hva han jobber med?

 

Jeg har en mann som er en del på jobb reise, ofte en uke eller tre om gangen. Det blir litt slitsomt merker jeg, med full ansvar for 3 unger og jobb, men det går jo *smiler*.

 

Dere får nyte tida dere ser hverandre, og nå blir det vel ekstra godt når han får fri :)))

 

Kanskje jeg skal driste meg til å lese boka :))

 

Tror det blir noe så enkelt som gryterett og loff til middag idag :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja det er ikke så mye vi ser hverandre;-)

 

JA du bør absolutt lese boka! forbered deg på en del tårer:-) men det er verdt det! Lese historien og forstå hvor dårlig rettsikkerhet barn har i norge!

 

Ja han jobber som anleggsarbeider. Kjører gravemaskin osv. Har ca 30-45min reisevei også og er det trafikk så er det enda mer... Nå har de stengt Oslo S og han jobber inne i tunnelen på oslo s.

 

3 unger+jobb ja, slitsomt... impontert over deg som klarer det helt alene *smiler*

 

gryterett og loff høres godt ut!:-) her blir det nok det samme som i går etterhvert bare mannen kommer seg på jobb og lillemann er i seng! :-) Wok med kyllingfilet og nudler:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er da Jubeldumbo :) Burde absolutt gå ned noen kilo jeg også, noe tips?

Jeg er nå på min 1dpo. Tempen min har steget :) Jeg har fått sår på øye og må gå med briller...yerk! I dag skal jeg lage soba nudler med biffstrimler...yummi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cornflake : ser at du er like gammel som meg ; ) husker ikke helt om du har barn fra før ?

 

Synes det høres så koselig ut med barn. Får bare enda mer lyst på når jeg hører om dagene deres! Men blir nok min tur og snart.

 

Skal til gyn 25 Aug og dersom det ikke blir pergo så kontakter vi klinikk hausken !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Metti: Nei, har ikke barn fra før. Kjenner at klokka tikker ;) Hvor lenge har dere prøvd? Jeg er der jeg er redd for at jeg ikke kan bli gravid, men ja...det blir vår tur snart skal du se :) Er igrunnen fra Rogaland jeg også, men har bodd i Sør-Trøndelag i snart ti år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

METTI og CORNFLAKE, dere vil få oppfylt deres store drøm om å bli mamma. Det unner jeg dere virkelig :)))

Å bli mamma er stort, kjærligheten til barna kan ikke sammenlignes med noe annet synes jeg. Første gangen du holder det nyfødte barnet, vil du kjenne at du blir stormende forelsket i baby'n *smiler* En utrolig følelse.

Det blir deres tur også, hold ut jenter, sjøl om det kan være tungt og vanskelig :)))

 

En del av oss jenter her på tråden har en eller flere unger, også er det de som venter på den store gleden.

Jeg har tenkt tanken om at dere som ikke har barn kanskje synes det blir litt trist og sårt å skulle høre om oss som skravler om våre unger.

Jeg håper ikke det, men man kan jo ikke vite.

 

Han eldste er hos en kamerat og jentene er på fotball banen og sparker ball med pappa'n sin.

Så da får jeg litt stille tid på pc'n *ler*

 

Må snart begynne med div kaker som skal etes imorra.

Må bare få lagt ungene først :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...