Gå til innhold

SKRAVLETRÅD for Metti, Leah, Cornflake, Jubeldumbo, Rina, Gullis, Happy, Tigerlise, Snuppa, Lykkelig, Esperanza, Dossa og andre som vil skravle med oss :)))


Dossa :)

Anbefalte innlegg

Leah, høres ut som en bra dag på senteret *smiler*

Alltid gøy å kjøpe ting på salg :))

 

Jeg har hatt barneselskap med leker og uten.

Og jeg må si at det er bedre med selskap uten leker, det blir fort mye mas og styr.

Ungene leker så godt sammen, så idag blir det fri lek ute og inne.

Det de måtte ønske å gjøre :))

2 timer varer bursdagen og det synes jeg er mer enn nok kl 17-19.

I hvert fall når man tar feiring på ettermiddagen, kanskje jeg hadde hatt 3 timer hvis det hadde vært en lørdag eller søndag.

 

Søta går og tripper, gleder seg til å få besøk :)))

Kommer til å ha noen trøtte unger ikveld, men det er jo fint, for da sovner de fort *smiler*

Det gjør de uansett, så skal ikke klage ;)

 

 

Happy: Er henvist til fertilitetsklinikken i Porsgrunn og skal prøve enda

en ny runde med trippel pergokur i ventetida.

Leah: 27 år. Troms(Harstad), 1 datter på 4 år, samboer. SA i juni. Tror el har vært og er 2 dpo:) IKM 20.juli.

Metti : TR

Dossa: Er 36 år, gift, Østlandet (Jessheim), 3 unger (6, 4 & 2 år), EXU i april, lærer :)) Venter EL ca 8 juli, CD 12.

Rina: Venter på EL, ca 6. juli..

Gullis: Er GRAVID

Tigerlise: Venter og venter og venter påTR... Dag 53 (!)

Lykkelig1984: 3 dag på "overtid" ingen tegn til tantebesøk.

Esperanza84: ER GRAVID

Cornflake: Venter på El

Snuppa: Symptomjakt! IKM 9. juli.

Veronica: Ønsker et barn til, prøver, så tiden vil vise;)

Jubeldumbo: Venter på EL. Forventet el ca 6.-7. juli:-) CD 13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

HURRAURRAHURRA!!! Har egentlig ikke tid til å på bim nå, siste uke på jobb før ferien er hektisk (dessuten skal jeg ikke på bim i arbeidstiden uansett... Huff, full sjerpings etter ferien, hehe). Men måtte bare fortelle: I dag kom MENSEN!!! Jaaa! Aldri vært så glad for det før :-) Så på fredag starter jeg blodprøvetakingen. Deilig at jeg kan få gjort unna det meste i ferien, så jeg slipper å bruke av arbeidstiden på det. Blir kanskje time i august/sept? Hmm, spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi jippi jippi Tigerlise *smiler*

 

TR har vært etterlengtet, skjønner godt at du er super happy da ho kom idag !!!!

Ja, det er godt å få ting gjort i ferien, kjedelig at det som regel må skje i arbeidstida.

 

Ikke på bim i arbeidstida.....hehehe.....det var ingen som så deg vettu *gliser*

 

Jeg er så glad mannen er på vei hjem.

Han pleier ikke å komme hjem før mellom kl 17 og 18.

Og siden bursdagen begynner kl 17, så passer det super fint at han kan komme tidlig hjem idag *smiler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dossa; Lykke til med bursdagsfeiring idag:-)

 

har småmurringer i magen i dag, men det er minimalt...Hmm, lurer på om jeg har eggløsning i dag eller om det er noe jeg tror fordi det er 6.juli:p pleier vanligvis å få skikkelig smerter i eggstokkene ved eggløsning...

 

Fant forresten denne siden;

 

http://pernille.info/egglosning.htm

 

Syns i grunn den ga svar på det jeg lurte på om smerter ved eggløsning. Er ikke noe fasit på om smertene kommer før,under eller etter eggløsning...:-)

 

Nå skal jeg dusje, spise middag og på trening:-) endelig!!

Mannemannen skal ta noen øl med en kompis idag så jeg er all by my self:-) helt ok, jeg takket nei til å være med, det passer seg ikke med slanking,graviditetsprøving og alkohol:-)

mannemannen er så sjelden ute at jeg unner han en tur ut i blandt:-)

 

Jeg tenkte å bruke kvelden på å pakke litt:-) Vi reiser visst til sverige i morgen formiddag:-)Skal en tur nedover til mamma og pappa som har hus der nede og er der på ferie nå:-) ca midt i mellom strømstad og gøteborg:-) Så skal ikke se bort i fra at det blir en tur til "stan" mens vi er der:-)

 

Ha en strålende helg alle(ja jeg vet det er tidlig, men jeg er jo ikke tilbake før søndag..)!! Og legg inn masse masse aksjer, så vi vandrer sammen over i 1.trimester:-) :-)

 

Klem <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra Tigerlise :) Du har jo ventet på tr en stund nå, endelig!!!

 

Jeg leste en plass at overvektige kvinner bruker dobbel så langt tid til å bli gravid...huff :( Prøver hardt å gå ned i vekt, syns det er så vanskelig. Jeg prøver da å holde vekten stabil. Jeg prøver å trene to ganger i uke, men i den sistemnd så har jeg faktisk ikke trent i det hele tatt. Sliten av jobben og i det hele tatt lite motivert.

 

I dag er jeg på min 2 dpo :) Kjenner at jeg har ømme pupper, pleier ikke å kjenne det noe særlig. Blir spennende å følge med deg da Leah, vi har kanskje ikm samme dagen :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja Cornflake, det blir spennende å følge deg også..helt likt, jeg er også 2 dpo :) Har satt ikm til 20.juli..tror egentlig den burde være et par dager før, men da skal jeg teste:) Enn du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for alle koselige hilsninger :-) Glad TR endelig kom, men nå slo det meg plutselig hva som er bakdelen med den: AUAUAU, menssmerter!!! Hehe, går vel over snart *smiler*.

 

Her er det nydelig vær i dag også, men er meldt regn fra i morgen så er vel bare å ha seg ut i sola mens man kan. Sitter bare og venter på at Anton skal sovne. Er visst ikke så enkelt nå som det er sommer og sol, selv om det er blendingsgardiner på rommet hans.

 

Så mange her som er flinke til å trene og gå ned i vekt! Jeg er skikkelig imponert! *Flinke dere er*. Selv har jeg ikke mer enn et par kg for mye, men kroppen hadde definitivt hatt godt av trening. Skjuler meg bak dette magebrokket mitt, men gjør ikke all verden for å bedre på det selv heller, da... Håper jeg finner overskudd og inspirasjon til å trene i ferien, jeg er bare altfor slapp!! Føttene er noen spinkle stilker uten muskler også, så her må noe gjøres! Hmm, sitter for mye på bim, sier dere? Neeeida, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leah: Jeg har ikm den 18. hvis syklusen min fortsatt er på 28 dager. Jeg kommer helt sikker til å teste meg mange dager før...hehe

 

Det er utrolig fint vær i dag, hm...Tigerlise, bor du også i Sør-Trøndelag? Jeg har ikke vært ute og nyt dagen i det hele tatt. Jeg jobber på laboratorium, så der er vinduene også lukket :( Jeg har faktisk nettopp våknet, hehe, var så sliten da jeg kom hjem fra jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

 

Er virkelig imponert over hvor flinke dere andre er til å skrive innlegg her *klapper*! Jeg er inne i min siste ferieuke, og har tusen ting å gjøre hjemme. Vi kjøpte et rekkehus for to år siden, og har nå pusset opp alle rom utenom badet, og denne uken er det hagen som står for tur. Vi har en hekk bestående av sikkert fem ulike sorter trær, og nå har mannen min kappet ned en hel haug med busker, og planen er nå og plante kun EN sort med hekk. Det er jammen litt av en jobb å få vekk røtter som har stått i femti år!

 

Ellers var jeg så dum at jeg tok en billigtest i dag (10 DPO), med formiddagsurin! *rødmer* Den ble nøye analysert og holdt i både dagslys og sterkt lampelys, og jeg trodde et øyeblikk jeg så en liten skyggestrek..hehe.. Er bare så spent denne måneden! Har metallsmak i munnen og hovne pupper, men ellers ingen andre symptomer. Men jeg bør vel kanskje vente til helga før jeg tar en ny billigtest igjen? Er veldig fristende å gå på apoteket, men jeg får vel bare holde meg i skinnet ;)

 

Tigerlise: Hurra for TR! Det må virkelig ha vært mange laaange dager å vente. Og deilig å få kommet igang med blodprøvetagningen.

 

Cornflake: Ømme pupper liker vi! Krysser fingrene for at det er noe på gang!

 

Dossa: Takk for barnebursdagstips! Snuppa blir 2 år i august, og jeg planlegger cupcakes og sjokoladekake. Vi har veldig stor familie, og jeg er litt usikker på om vi skal ha eget barneselskap. Da må jo foreldrene i tilfelle bli med. Det hadde jo vært utrolig deilig med fint vær, slik at vi kan være ute. Men det er sjelden kost her på Sørvestlandet!

 

Hyggelig å lese litt mer om hva som skjuler seg bak nicket! Jeg kaller mini for snuppa, derfor valgte jeg dette nicket. Jeg er akkurat passert 30 (gulp), gift, og bor i Rogaland :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende med dere som snart har IKM. Måtte det være måneden med mange positive tester :-)

 

Cornflake - ikke helt riktig, men ganske nære: Jeg bor i Nord-Trøndelag :-) Ikke hverdagskost med så fint vær her i Trøndelag, så vi får nyte det mens vi kan. Jeg har også inne-arbeid, men fikk kost oss masse ute etter jobb og bhg. Klarte nesten ikke å få med Anton inn igjen til kvelds, hehe. Er jo så masse spennende å se og oppleve, må vite *ler* Har du forresten noen gode tips til ferietur å komme med? Tenker mest på dagstur eller 1-2 overnattinger, og da orker vi ikke å reise så langt (har en utålmodig liten tass, hehe). Gjerne noe med dyr. Og ved overnatting frister det mest med hotell nå (i hvert fall for en sliten mor som ikke gidder å bruke den korte ferien på å pakke masse mat, vaske kopper og til slutt vaske ut av ei hytte e.l. omtrent før vi har rukket å komme i orden...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dossa: Har du en fornøyd liten stor jente etter bursdagsfeiring nå? :) Vi var i dag og bestilte Hello Kitty kake..skulle bare sjekke pris osv, men etter å ha diskutert ulike kaker og Leah hadde bestemt hvordan den skulle se ut, så var det like greit å bare få dem til å skrive ned bestillingen..tidlig ute, men men :P Ble en dyr kake, 650 kr..men den så helt sinnsyk god og flott ut da..så det får bare være:p Da slipper nå jeg å ha kakepresset på meg, kan konsentrere meg om cupcakes og snacks :D

 

Tigerlise: Hurra for at mensen endelig kom da:) Det var lenge å vente! Men nå kan du komme i gang med prøvene da, det blir bra:) Og det passer vel best å ta det i ferien, så bra at det klaffet med det da:)

 

Snuppa: Tror du at du klarer å holde deg til fredag? Har du mange billigtester så er det jo bare å kjøre på med en test pr dag, billigtester er til for å brukes ;) Hehe, det lureste er sikkert å vente til lørdag og så teste med morgenurin..men enkelt er det vel ikke :P Jeg skal gjøre mitt beste for å holde ut til den 20.juli før jeg tester, det bør gå bra..for får vel ikke lønn før den 20, og da kan jeg gå på apoteket å kjøpe en test..men det er jo fare for at jeg kommer til å bestille billigtester..og da er det vanskeligere å vente!

 

Nå er Leah endelig sovnet..ble litt sent i dag fordi vi var på besøk hos mamma, og så skal Leah være hjemme resten av uka, så vi tok det helt med ro ang leggetid i dag:) Håper hun sover litt lenge i morgen da..men hun sov til 8.45 i dag..så da er det vel opp kl.6 i morgen:p

 

Vi fikk lagt inn aksjer i dag, hurra..da er det ikke noe krise om vi ikke får lagt inn i morgen. Men håper vi får inn noen på fredagskvelden:) Samboern skulle egentlig jobbe i helga også, natt..men det var en som skulle noe neste helg og ville bytte, så da får samboern fri denne helga og må kjøre neste helg i stede:)

 

Nå vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre resten av kvelden..men bim er jo alltid fin å ha på kveldstid :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen jenter:)

 

I dag er Leah hjemme fra barnehagen, hun har lovet meg at hun skal hjelpe meg å rydde og vaske i dag:) Og så skal vi gjøre noen småærender tenker jeg, og selvsagt ut å leke:) Tror til og med det er litt sol, enda det har meldt regn :)

 

Er 3 dpo i dag og fortsatt føler jeg meg normal :P Er oppblåst i dag da, men det er sikkert noe jeg spiste i går..bittelitt ømme brystvorter, men det har jeg vel alltid etter el. Ventingen går framover :P

 

Happy: Er henvist til fertilitetsklinikken i Porsgrunn og skal prøve enda

en ny runde med trippel pergokur i ventetida.

Leah: 27 år. Troms(Harstad), 1 datter på 4 år, samboer. SA i juni. Tror el har vært og er 3 dpo:) IKM 20.juli.

Metti : TR

Dossa: Er 36 år, gift, Østlandet (Jessheim), 3 unger (6, 4 & 2 år), EXU i april, lærer :)) Venter EL ca 8 juli, CD 12.

Rina: Venter på EL, ca 6. juli..

Gullis: Er GRAVID

Tigerlise: Venter og venter og venter påTR... Dag 53 (!)

Lykkelig1984: 3 dag på "overtid" ingen tegn til tantebesøk.

Esperanza84: ER GRAVID

Cornflake: Venter på El

Snuppa: Symptomjakt! IKM 9. juli.

Veronica: Ønsker et barn til, prøver, så tiden vil vise;)

Jubeldumbo: Venter på EL. Forventet el ca 6.-7. juli:-) CD 13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen jenter!!!

 

Søta hadde en super fin feiring igår.

Fikk så mye fint, og masse som ho ønsket seg.

Smilte fra øret til øret hele går kveld *smiler*

 

Da er det 1 år til neste gang :))

Han eldste skal feire sin dag når ferien er over.

De er 16 stk i klassen, så det blir en stor gjeng da også.

Men det gjør ikke noe, så lenge ungene koser seg er det det viktigste.

 

Trodde det skulle bli litt masete igår, men gikk såå fint.

Spiste pølser først.

Deretter flaske tuten peker på, hvor de en og en gav henne gave og alle fikk se hva ho fikk av den enkelte.

Satte på en film, for noen ville se det. Mens andre var ute og inne og lekte. Tilslutt kaker, de spiste ikke veldig mye, så det er att rester som blir servert ikveld da naboene våre kommer over til spillekveld :))

 

Jubeldumbo, høres ut som en koselig tur. Kos deg masse!!!

 

Tigerlise, godt at TR kom men du trenger en god bedrings klem *klemme deg* Går snart over, også håper vi at ho ikke kommer på ei stund *smiler*

 

De to eldste blir hentet av mormora si idag.

Skal være hos mine foreldre til helga, og de gleder seg masse :))

Ho minste skal på 2 års kontroll idag, nå kl 09.

 

Sola skinner her foreløpig.

Er god temp i skyggen + 20 grader.

Skal vel grunne noen flere deler idag, også kose meg med minste jenta *smiler*

 

 

 

Husk lista vår jenter, og hadde vært koselig om alle kunne gjort som Leah og jeg bak nicket vårt :)))

 

 

 

Happy: Er henvist til fertilitetsklinikken i Porsgrunn og skal prøve enda

en ny runde med trippel pergokur i ventetida.

Leah: 27 år. Troms(Harstad), 1 datter på 4 år, samboer. SA i juni. Tror el har vært og er 2 dpo:) IKM 20.juli.

Metti : TR

Dossa: Er 36 år, gift, Østlandet (Jessheim), 3 unger (6, 4 & 2 år), EXU i april, lærer :)) Venter EL ca 8 juli, CD 13.

Rina: Venter på EL, ca 6. juli..

Gullis: Er GRAVID

Tigerlise: Venter og venter og venter påTR... Dag 53 (!)

Lykkelig1984: 3 dag på "overtid" ingen tegn til tantebesøk.

Esperanza84: ER GRAVID

Cornflake: 3 DPO

Snuppa: Symptomjakt! IKM 9. juli.

Veronica: Ønsker et barn til, prøver, så tiden vil vise;)

Jubeldumbo: Venter på EL. Forventet el ca 6.-7. juli:-) CD 13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er vi endelig ferdig med husvasking:) Leah var ganske så flink å hjelpe, så etter vi var ferdig så dro vi og kjøpte boller til lunsj:) Så nå spiser hun bolle og koser seg:) Etterpå skal vi vekke samboern og så skal vi vel ut og leke litt mens vi venter på at han skal komme seg opp:) Han skal på jobb fra kl.16, men når han slutter i natt har han helg:)

 

Dossa: Så bra ta hun hadde en fin dag:) Ingenting er bedre enn det, og se at de går rundt og stråler og er så lykkelige:)

 

Happy: Er henvist til fertilitetsklinikken i Porsgrunn og skal prøve enda

en ny runde med trippel pergokur i ventetida.

Leah: 27 år. Troms(Harstad), 1 datter på 4 år, samboer. SA i juni. Tror el har vært og er 3 dpo:) IKM 20.juli.

Metti : TR

Dossa: Er 36 år, gift, Østlandet (Jessheim), 3 unger (6, 4 & 2 år), EXU i april, lærer :)) Venter EL ca 8 juli, CD 13.

Rina: Venter på EL, ca 6. juli..

Gullis: Er GRAVID

Tigerlise: Venter og venter og venter påTR... Dag 53 (!)

Lykkelig1984: 3 dag på "overtid" ingen tegn til tantebesøk.

Esperanza84: ER GRAVID

Cornflake: 3 DPO

Snuppa: Symptomjakt! IKM 9. juli.

Veronica: Ønsker et barn til, prøver, så tiden vil vise;)

Jubeldumbo: Venter på EL. Forventet el ca 6.-7. juli:-) CD 13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter:-)

Da reiser vi straks av gårde til Sverige:-) Mathias skal en tur til fysioterapeuten først:-)

 

Jeg tror jaggu jeg har EL i dag..hadde murringer i går(mindre enn vanlig), og i dag har jeg litt våt utflod(beklager detaljer).. Men leste på FF at våt utflod er bra, da er man fruktbar og har EL:-) Så i kveld skal det legges inn aksjer ja!!:-)

Dossa; har du merket tegn til EL enda? :-)

Rina;kom din EL i går?:-)

Snuppa; funnet noen symptomer?:-)

 

Jeg har sååå lyst til å teste før tida merker jeg, men SKAL vente! Jeg skal ikke ta test før 21.juli da IKM er! Håper jeg klarer å holde meg;-)

Har bare billigstrimler her hjemme og tør ikke ta sjansen på at de er korrekte noe spesielt før ikm. Noen erfaringer?

(de er kjøpt hos lavpris tester, om jeg ikke husker feil:) )

 

 

 

Happy: Er henvist til fertilitetsklinikken i Porsgrunn og skal prøve enda

en ny runde med trippel pergokur i ventetida.

Leah: 27 år. Troms(Harstad), 1 datter på 4 år, samboer. SA i juni. Tror el har vært og er 2 dpo:) IKM 20.juli.

Metti : TR

Dossa: Er 36 år, gift, Østlandet (Jessheim), 3 unger (6, 4 & 2 år), EXU i april, lærer :)) Venter EL ca 8 juli, CD 13.

Rina: Venter på EL, ca 6. juli..

Gullis: Er GRAVID

Tigerlise: Venter og venter og venter påTR... Dag 53 (!)

Lykkelig1984: 3 dag på "overtid" ingen tegn til tantebesøk.

Esperanza84: ER GRAVID

Cornflake: 3 DPO

Snuppa: Symptomjakt! IKM 9. juli.

Veronica: Ønsker et barn til, prøver, så tiden vil vise;)

Jubeldumbo: 24år, samboer østlandet(Nedre Eiker), har 1 gutt med cp:) Tror hun har EL i dag 7.juli! CD 15.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leah, takk. Ja ho stor koste seg med vennene sine.

Nå koser ho seg hos mine foreldre, samt storebror.

De skal være der til helga.

 

Da vi kom tilbake fra kontrollen, var jo de to andre reist, og vesla gikk rundt og ropte på søster og bror.

 

Huff, ho ble lei seg da ho merka at de ikke var hjemme.

Fikk en is som trøst, det hjalp litt *smiler*

Nå er ho hos bestefaren sin, så da kan jeg grunne litt mer :))

 

Jubeldumbo, jeg merker fint lite til EL. Testet negativt idag, tror det slår ut imorra eller i løpet av helga :)

Så da må det legges inn aksjer *smiler*

 

Har kjøpt hello kitty badebasseng som vesla skal få bade i litt seinere idag, jeg får løpe ut og jobbe litt :))

 

 

Happy: Er henvist til fertilitetsklinikken i Porsgrunn og skal prøve enda

en ny runde med trippel pergokur i ventetida.

Leah: 27 år. Troms(Harstad), 1 datter på 4 år, samboer. SA i juni. Tror el har vært og er 2 dpo:) IKM 20.juli.

Metti : TR

Dossa: Er 36 år, gift, Østlandet (Jessheim), 3 unger (6, 4 & 2 år), EXU i april, lærer :)) Venter EL ca 8 juli, CD 13.

Rina: Venter på EL, ca 6. juli..

Gullis: Er GRAVID

Tigerlise: Venter og venter og venter påTR... Dag 53 (!)

Lykkelig1984: 3 dag på "overtid" ingen tegn til tantebesøk.

Esperanza84: ER GRAVID

Cornflake: 3 DPO

Snuppa: Symptomjakt! IKM 9. juli.

Veronica: Ønsker et barn til, prøver, så tiden vil vise;)

Jubeldumbo: 24år, samboer østlandet(Nedre Eiker), har 1 gutt med cp:) Tror hun har EL i dag 7.juli! CD 15.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er det blitt av deg Lykkelig 1984??

Du må gi lyd fra deg vettu *smiler* ellers blir vi jo litt urolig :)))

 

Rina, har EL dukket opp hos deg?

 

Nå begynte det å pøs regne her, og det lyner og tordner skikkelig.

Var vel på tide egentlig for det har de siste to dagene vært utrolig klamt ute.

 

Jeg blåste opp bassenget til vesla og nå sitter ho der og leker med dukkene sine. Skravler og koser seg :)))

 

 

Middag forslag idag jenter, hva skal dere ha?

 

 

Happy: Er henvist til fertilitetsklinikken i Porsgrunn og skal prøve enda

en ny runde med trippel pergokur i ventetida.

Leah: 27 år. Troms(Harstad), 1 datter på 4 år, samboer. SA i juni. Tror el har vært og er 2 dpo:) IKM 20.juli.

Metti : TR

Dossa: Er 36 år, gift, Østlandet (Øvre Romerrike), 3 unger (6, 4 & 2 år), EXU i april, lærer :)) Venter EL ca 8 juli, CD 13.

Rina: Venter på EL, ca 6. juli..

Gullis: Er GRAVID

Tigerlise: TR

Lykkelig1984: 3 dag på "overtid" ingen tegn til tantebesøk.

Esperanza84: ER GRAVID

Cornflake: 3 DPO

Snuppa: Symptomjakt! IKM 9. juli.

Veronica: Ønsker et barn til, prøver, så tiden vil vise;)

Jubeldumbo: 24år, samboer østlandet(Nedre Eiker), har 1 gutt med cp:) Tror hun har EL i dag 7.juli! CD 15.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag blir det nok lasagne, salat og hvitløksbrød..rett og slett fordi det er det eneste vi har :P Skulle nok ha handlet litt i dag, men tror det utsettes til i morgen ja:)

 

Har enda ikke fått samboern opp av senga, han var vel hjemme fra jobb i 6.30-tiden for han kom å la seg 7..så er vel ikke så rart han er trøtt, men nå skal han jo på jobb igjen snart :/ Jaja, han kommer seg vel opp til slutt.

 

Jeg og Leah har vært ute å lekt litt og tegnet med gatekritt på alle trappetrinnene våre ute..har steintrapp :) Og så har jeg og Leah vært med min pappa å kjøre vekk noe greiner og sånt :) Nå er jeg stuptrøtt og skulle ønske jeg kunne tatt en liten lur..men må vel heller begynne med middagen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er jeg på min 3 dpo. Har faktisk ømme pupper og stikking på venstre side.

Vi skal spise Tandoori til middag, yummi :)

 

Happy: Er henvist til fertilitetsklinikken i Porsgrunn og skal prøve enda

en ny runde med trippel pergokur i ventetida.

Leah: 27 år. Troms(Harstad), 1 datter på 4 år, samboer. SA i juni. Tror el har vært og er 2 dpo:) IKM 20.juli.

Metti : TR

Dossa: Er 36 år, gift, Østlandet (Øvre Romerrike), 3 unger (6, 4 & 2 år), EXU i april, lærer :)) Venter EL ca 8 juli, CD 13.

Rina: Venter på EL, ca 6. juli..

Gullis: Er GRAVID

Tigerlise: TR

Lykkelig1984: 3 dag på "overtid" ingen tegn til tantebesøk.

Esperanza84: ER GRAVID

Cornflake: 29 år, samboer, bor i Trondheim, 3dpo

Snuppa: Symptomjakt! IKM 9. juli.

Veronica: Ønsker et barn til, prøver, så tiden vil vise;)

Jubeldumbo: 24år, samboer østlandet(Nedre Eiker), har 1 gutt med cp:) Tror hun har EL i dag 7.juli! CD 15.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende Cornflake :)))

Du skal se at det ble full treff denne pp *smiler*

 

Det blir fajitas til middag her idag, yummi :)))

Vesla skal få fiskepinner, det er ho så glad i, og da spiser ho mange pinner og makaroni :)))

 

Leah, høres ut som du og jenta di har kost dere idag.

Lasagne tror jeg vi skal ha imorra, det hørtes så godt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snuppa, ser at IKM er nær, har du testet eller skal du vente til D dagen har passert?

Spennende å høre hva testen din sier :)))

 

 

Happy: Er henvist til fertilitetsklinikken i Porsgrunn og skal prøve enda

en ny runde med trippel pergokur i ventetida.

Leah: 27 år. Troms(Harstad), 1 datter på 4 år, samboer. SA i juni. Tror el har vært og er 2 dpo:) IKM 20.juli.

Metti : TR

Dossa: Er 36 år, gift, Østlandet (Øvre Romerrike), 3 unger (6, 4 & 2 år), EXU i april, lærer :)) Venter EL ca 8 juli, CD 13.

Rina: Venter på EL, ca 6. juli..

Gullis: Er GRAVID

Tigerlise: TR

Lykkelig1984: 3 dag på "overtid" ingen tegn til tantebesøk.

Esperanza84: ER GRAVID

Cornflake: 29 år, samboer, bor i Trondheim, 3dpo

Snuppa: 30 år, gift, Rogaland, jente på snart 2 år. Symptomjakt! IKM 9. juli.

Veronica: Ønsker et barn til, prøver, så tiden vil vise;)

Jubeldumbo: 24år, samboer østlandet(Nedre Eiker), har 1 gutt med cp:) Tror hun har EL i dag 7.juli! CD 15.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg vært ute og gått meg en tur. Fikk nemlig pulsklokka av lillebroren min til bursdagen, måtte jo teste ut den :)

Snart er det middag....yummii.

 

Dossa: ser du har lagt inn innlegg på spå side. Jeg har gjort det jeg også, men har ikke fått noe svar. Det var noen som la inn innlegg i går om kokosbolla, at personen er ikke til å stole på og etc. Har du sett den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei damer, rekker ikke å skrive så mye her for har dagene fulle av aktiviteter.. Igår ble det plutselig en sen kveld med ett vennepar hvor vi først var ute og spiste og så reiste vi hjem til de og koste oss med øl og cider.. Spilte badminton og satt og skravlet helt til kl 02:) Idag har vi hatt besøk av to tantunger og når de reiste så vi på siste varg veum filmen. Nå er gubben på fotballtrening og jeg slapper av på sofaen.. Pizzadeigen er satt så her blir det pizza ikveld:)

 

Ferieværet her er veldig skiftende med sol og regn om hverandre.. Blir spennende å se hvordan værmeldingen er for helgen, da skal vi til Bø i Telemark og overnatte i telt fra fredag til søndag og så skal vi i sommerland på lørdag og søndag.. Det blir oss og flere av søskna hans og søskenbarna hans med unger så vi blir en stor gjeng:) Foreløpig er det meldt dårlig vær, men her skifter det som sagt hele tiden..

 

Tigerlise: Gratulerer med tr:) Nå satser vi på at det ikke blir mer tantebesøk på over 9mnd:)

 

Dossa: Så bra at bursdagen ble vellykka, er deilig nå på sommeren hvor de kan fly ut og inn som de vil, da blir nok støynivået mye lavere også:)

 

snuppa: krysser fingrene for deg at testen blir sterkere en av de neste dagene.. Når skal du teste igjen??

 

Jeg begynner på pergo imorgen og kjenner at jeg gruer meg litt til bivirkningene, men jeg skal overleve:) Har regnet meg frem til at vi må legge inn aksjer mens vi er i Danmark med familien hans så jeg håper ikke sengene knirker der;) Hehe.. (Vi skal bo i feriehus)

 

Happy: Er 23år, forlovet, bor i Telemark (Grenland) jobber som lærer, har ingen barn og har PCO og får ikke el av meg selv. Er henvist til fertilitetsklinikken i Porsgrunn (4mnd ventetid fra slutten av juni og skal prøve enda en ny runde med trippel pergokur i ventetida.

Leah: 27 år. Troms(Harstad), 1 datter på 4 år, samboer. SA i juni. Tror el har vært og er 2 dpo:) IKM 20.juli.

Metti : TR

Dossa: Er 36 år, gift, Østlandet (Øvre Romerrike), 3 unger (6, 4 & 2 år), EXU i april, lærer :)) Venter EL ca 8 juli, CD 13.

Rina: Venter på EL, ca 6. juli..

Gullis: Er GRAVID

Tigerlise: TR

Lykkelig1984: 3 dag på "overtid" ingen tegn til tantebesøk.

Esperanza84: ER GRAVID

Cornflake: 29 år, samboer, bor i Trondheim, 3dpo

Snuppa: 30 år, gift, Rogaland, jente på snart 2 år. Symptomjakt! IKM 9. juli.

Veronica: Ønsker et barn til, prøver, så tiden vil vise;)

Jubeldumbo: 24år, samboer østlandet(Nedre Eiker), har 1 gutt med cp:) Tror hun har EL i dag 7.juli! CD 15.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som du har hatt noen fine dager Happy :) Håper dere får fint teltvær til helga da:)

 

Nå har samboern vært hjemme og spist litt, og jammen rakk vi ikke å legge inn noen aksjer før han hastet avgårde på jobb igjen;) Denne prøvetiden gjør jo underverker for sexlivet vårt jo, og vi har det jo ganske gøy også :P

 

Akkurat nå har jeg et sånt syyyyyykt sjokoladesug at jeg holder på å gå på veggene! Og ingen sjokolade i huset selvsagt:( Skal høre med samboern om han har noe gjemt nede i kjellerstua som jeg kan mumse litt på...må ha det, bare må ha det :P

 

Ellers tror jeg det blir tidlig kveld, kanskje ligge opp å lese litt i senga før jeg sovner..Leah sovnet i sin seng, men våknet 30 min etterpå søkkvåt av svette:( Det er så varmt på rommet hennes selv om vinduet står åpent hele tiden, sola står jo på der hele kvelden og til litt utpå natta..så jeg flyttet henne til vår seng og satte på vifta vår, er kjølig og deilig på vårt rom :)

 

Happy: Er 23år, forlovet, bor i Telemark (Grenland) jobber som lærer, har ingen barn og har PCO og får ikke el av meg selv. Er henvist til fertilitetsklinikken i Porsgrunn (4mnd ventetid fra slutten av juni og skal prøve enda en ny runde med trippel pergokur i ventetida.

Leah: 27 år. Troms(Harstad), 1 datter på 4 år, samboer. SA i juni. Tror el har vært og er 3 dpo:) IKM 20.juli.

Metti : TR

Dossa: Er 36 år, gift, Østlandet (Øvre Romerrike), 3 unger (6, 4 & 2 år), EXU i april, lærer :)) Venter EL ca 8 juli, CD 13.

Rina: Venter på EL, ca 6. juli..

Gullis: Er GRAVID

Tigerlise: TR

Lykkelig1984: 3 dag på "overtid" ingen tegn til tantebesøk.

Esperanza84: ER GRAVID

Cornflake: 29 år, samboer, bor i Trondheim, 3dpo

Snuppa: 30 år, gift, Rogaland, jente på snart 2 år. Symptomjakt! IKM 9. juli.

Veronica: Ønsker et barn til, prøver, så tiden vil vise;)

Jubeldumbo: 24år, samboer østlandet(Nedre Eiker), har 1 gutt med cp:) Tror hun har EL i dag 7.juli! CD 15.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har vi jammen hatt sommer i Stavanger også gitt! Deilig! Snuppa og jeg har vært i byen på salg, mens mannen min har lekt med høytrykkspyleren. I ettermiddag hadde vi grillings og jordbær hos gode venner borti gata. Synd at jeg bare har èn feriedag igjen, sukk..

Til tross for en bra dag, fikk jeg en utrolig kjip telefon av en av mine beste venninner idag. Hun hadde spontonabortert i uke 9 mens hun befant seg på treningsleir i utlandet. Dette var hennes første graviditet, og de var bare så klare for å bli foreldre. Utrolig kjipt! Hun er en tøff dame, og kommer seg nok gjennom dette, men det er utrolig tøft altså, det vet vi alt om vi som har mistet.

 

Jeg har fremdeles veldig ømme pupper, mer utflod enn jeg pleier (tror jeg), svetter masse (det gjør jeg alltid før mensen også) og har hatt litt murring i magen idag. Lurer på om jeg skal ta billigtest i morgen tidig, selv om jeg tror IKM er på lørdag. Hva tenker dere andre?

 

Happy: Lykke til med pergokur!

Leah: Så bra at dere fikk lagt inn aksjer igjen, og at dere ikke stresser i forhold til sex. Mannen min får litt prestasjonsangst noen ganger når han vet det er EL-tid, og da har det hendt at han ikke klarer å prestere, til min store skuffelse selvfølgelig. Så jeg må rett og slett lokke han på de rette tidspunktene, uten å stress for mye. Ikke like lett alltid!

 

Ha en fortsatt god sommerkveld, jenter!

 

Hilsen fra ei som nettopp har tømt en pakke med Bassets Sour vingummi (900 g) på under ei uke (gulp :) Er skikkelig gira på surt godteri, hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...