Gå til innhold

SKRAVLETRÅD for Metti, Leah, Cornflake, Jubeldumbo, Rina, Gullis, Happy, Tigerlise, Snuppa, Lykkelig, Esperanza, Dossa og andre som vil skravle med oss :)))


Dossa :)

Anbefalte innlegg

Syns så absolutt at du skal ta en test i morgen Snuppa..tror ikke du får mange fra denne tråden som ikke er enig ;) Vi elsker testing :D Krysser fingrene og tærne for at det blir en positiv test:) Jeg fant 4 sjokoladebananer nede, og de forsvant kjapt..men vil ha mer :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I dag har det som snuppa sier endelig vert fint vær i Stavanger ;) satt mye ute på jobb det var veldig deilig ..

 

Fra en rogalendig til en annen

 

Så du sola i går ?

 

Ja hekkan eg ståkk !

 

Ellers hadde eg besøk av søster med kidså i dag ... Veldig koselig det

Og i kveld besøkte vi svigermormor som er ganske dårlig for tiden ..

 

I morgen reiser eg på hytta og skal treffe bror min som jeg treffer 1 gang i året ca... Glede meg te det ; )

 

 

Snuppa du må teste ja. Hørtes jo ut som det kan være noe på gang. Kor lenge har du prøvd etter ma ?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen, damer!

 

Sitter her og venter på at stakkars lille Anton skal våkne. Da jeg hentet i bhg i går satt han i fanget til barnehagetanta, hadde sittet der et kvarters tid. Og han har knapt sittet så lenge i fanget til sammen i hele sitt liv! Var så slapp og sliten stakkar, og var lite futt og fart resten av dagen. Hadde en del feber (nesten 39) da jeg la ham. Har vanligvis litt over 36. Sovnet fort, men våknet igjen mange ganger. Mellom 22.30 og 02.30 tror jeg ikke han sov mye... Huff, håper det går over fort!

 

I dag skal jeg begynne med første blodprøve, og det er siste dag på jobb før ferien :-) I tillegg er det strålende sol og godt, varmt vær *smiler*

 

Ha en fantastisk dag!

 

PS: Kjempelurt med utvidet liste!

 

Happy: Er 23år, forlovet, bor i Telemark (Grenland) jobber som lærer, har ingen barn og har PCO og får ikke el av meg selv. Er henvist til fertilitetsklinikken i Porsgrunn (4mnd ventetid fra slutten av juni og skal prøve enda en ny runde med trippel pergokur i ventetida.

Leah: 27 år. Troms(Harstad), 1 datter på 4 år, samboer. SA i juni. Tror el har vært og er 2 dpo:) IKM 20.juli.

Metti : TR

Dossa: Er 36 år, gift, Østlandet (Øvre Romerrike), 3 unger (6, 4 & 2 år), EXU i april, lærer :)) Venter EL ca 8 juli, CD 13.

Rina: Venter på EL, ca 6. juli..

Gullis: Er GRAVID

Tigerlise: 34 år, gift, trønder. En gutt på 19 mnd. Kontorrotte:) TR dag 3. Starter blodprøver for utredning på Medicus nå.

Lykkelig1984: 3 dag på "overtid" ingen tegn til tantebesøk.

Esperanza84: ER GRAVID

Cornflake: 29 år, samboer, bor i Trondheim, 3dpo

Snuppa: 30 år, gift, Rogaland, jente på snart 2 år. Symptomjakt! IKM 9. juli.

Veronica: Ønsker et barn til, prøver, så tiden vil vise;)

Jubeldumbo: 24år, samboer østlandet(Nedre Eiker), har 1 gutt med cp:) Tror hun har EL i dag 7.juli! CD 15.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du testet Snuppa?

 

Tigerlise: Uff, stakkars Anton :( Håper det går over like fort som det gjorde da Leah var syk..det varte i nøyaktig 24 timer og så var hun helt frisk igjen :) Men fy så dårlig hun var mens det sto på:( Sender en god bedring klem til lillegutten din :) Og så bra å få startet med blodprøvene i dag:) Snaaaart ferie, nyt den følelsen :)

 

Nå er jeg 4 dpo..det går framover:) Har bittelitt vonde brystvorter når jeg er borti dem..og ganske oppblåst. Har nyst noen ganger allerede i dag, og bare vært oppe i 1 time..pussig :) Bittelitt murringer også..men både det og småømme brystvorter er vanlig for meg etter el. Puppene mine er enda ikke blitt normale etter at jeg mistet, blodårene har vært vannvittig synlige hele tiden, så ingen hjelp i de for å sjekke forandringer :P

 

I dag skal kanskje jeg og Leah dra på en stadion og løpe litt sammen med pappan min..så får hun ut litt energi:) Pappan min er akkurat som henne, full av energi, aldri i ro..kan nesten ikke gå fordi de vil løpe..så han gleder seg til å ta henne med å løpe..har snakket om det lenge mens det har blitt bygget ny stadion, og nå er den ferdig :) Men vi gidder ikke hvis det begynner å regne! Foreløpig ser det greit ut, men det er overskyet:/ Og i dag har samboern fri, så når han står opp så skal vi handle litt og kanskje finne på noe koselig:) Leah er helt i 100 over at pappan skal ha fri noen dager nå, når han jobber natt så ses de nesten ikke og hun gråter så veldig når han må dra på jobb :/ Så det blir godt for henne å ha han hjemme noen dager:)

 

Hva skal dere gjøre i dag?

 

 

Happy: Er 23år, forlovet, bor i Telemark (Grenland) jobber som lærer, har ingen barn og har PCO og får ikke el av meg selv. Er henvist til fertilitetsklinikken i Porsgrunn (4mnd ventetid fra slutten av juni og skal prøve enda en ny runde med trippel pergokur i ventetida.

Leah: 27 år. Troms(Harstad), 1 datter på 4 år, samboer. SA i juni. Tror el har vært og er 4 dpo:) IKM 20.juli.

Metti : TR

Dossa: Er 36 år, gift, Østlandet (Øvre Romerrike), 3 unger (6, 4 & 2 år), EXU i april, lærer :)) Venter EL ca 8 juli, CD 13.

Rina: Venter på EL, ca 6. juli..

Gullis: Er GRAVID

Tigerlise: 34 år, gift, trønder. En gutt på 19 mnd. Kontorrotte:) TR dag 3. Starter blodprøver for utredning på Medicus nå.

Lykkelig1984: 3 dag på "overtid" ingen tegn til tantebesøk.

Esperanza84: ER GRAVID

Cornflake: 29 år, samboer, bor i Trondheim, 3dpo

Snuppa: 30 år, gift, Rogaland, jente på snart 2 år. Symptomjakt! IKM 9. juli.

Veronica: Ønsker et barn til, prøver, så tiden vil vise;)

Jubeldumbo: 24år, samboer østlandet(Nedre Eiker), har 1 gutt med cp:) Tror hun har EL i dag 7.juli! CD 15.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen jenter!!!

 

Her skinner sola og det ser ut som det blir en strålende dag *jippi*

Foreløpig viser gradestokken + 19 grader i skyggen.

 

Huff jeg er litt små forkjøla. Snufser og hoster og sår i halsen.

Det passer dårlig å bli syk i ferien *æsj*

Jeg får krysse fingra og håpe at jeg ikke blir noe verre.

 

Tigerlise, huff da ikke gøy når de små er dårlige.

Gi god gutten din en stor bamse klem *smiler* Håper han blir rask frisk att:)) Deilig at ferien starter tenker jeg, hvor mange uker har du og hva er planene deres?

Lykke til med blod prøvene du skal ta !!!

 

Leah, høres ut som du har en aktiv jente :)))

Dere får kose dere masse idag på banen og sammen med mannen :)))

 

Idag er siste jobb dag for mannen, så skal han ha 4 uker ferie.

Jippi, det skal bli deilig *smiler*

Jeg og vesla sov til 09 idag *digg*

Kan ikke huske sist gang jeg sov så lenge.

De to eldste stor koser seg hos mine foreldre. Jeg fikk mms av mamma igår og da satt de og lekte og koste seg i et badebasseng :)))

De kommer hjem att imorra.

 

Planen for idag er å grunne noen flere deler.

Burde gjort litt husarbeid også, men tror det må bli gjort imorra eller på søndag.

 

Vi hadde spillekveld med naboene våre igår, spilte cluedo.

Kjempe gøy. Også spiste vi masse kaker som ble att fra bursdagen til søta *nam*

 

Jeg har ikke testet etter EL idag, har lest at det lønner seg å gjøre på ettermiddagen. Er på dag 14 så håper EL nærmer seg.

Det er irriterende at jeg ikke kjenner noen som helst på kroppen min når jeg har EL.

 

Dere andre jenter som venter på EL, har den dukket opp?

 

Blir spennende å følge dere som er DPO *smiler*

 

 

Happy: Er 23år, forlovet, bor i Telemark (Grenland) jobber som lærer, har ingen barn og har PCO og får ikke el av meg selv. Er henvist til fertilitetsklinikken i Porsgrunn (4mnd ventetid fra slutten av juni og skal prøve enda en ny runde med trippel pergokur i ventetida.

Leah: 27 år. Troms(Harstad), 1 datter på 4 år, samboer. SA i juni. Tror el har vært og er 4 dpo:) IKM 20.juli.

Metti : TR

Dossa: Er 36 år, gift, Østlandet (Øvre Romerrike), 3 unger (6, 4 & 2 år), EXU i april, lærer :)) Venter EL ca 8 juli, CD 14.

Rina: Venter på EL, ca 6. juli..

Gullis: Er GRAVID

Tigerlise: 34 år, gift, trønder. En gutt på 19 mnd. Kontorrotte:) TR dag 3. Starter blodprøver for utredning på Medicus nå.

Lykkelig1984: 3 dag på "overtid" ingen tegn til tantebesøk.

Esperanza84: ER GRAVID

Cornflake: 29 år, samboer, bor i Trondheim, 3dpo

Snuppa: 30 år, gift, Rogaland, jente på snart 2 år. Symptomjakt! IKM 9. juli.

Veronica: Ønsker et barn til, prøver, så tiden vil vise;)

Jubeldumbo: 24år, samboer østlandet(Nedre Eiker), har 1 gutt med cp:) Tror hun har EL i dag 7.juli! CD 15.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cornflake, jeg veit ikke helt om det kokosbollen sier bare er tull eller om det kan være noe i det. La inn et innlegg jeg også, men har ikke fått noe svar ennå.

Tar det de sier med et klype salt, er jo ikke alltid det de sier stemmer :))

 

Aurora med 3 gutter, sa august og gutt på meg. Spennende da om jeg i løpet av august blir gravid.

Håper jo at det ho kunne se stemmer *smiler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Happy: Er 23år, forlovet, bor i Telemark (Grenland) jobber som lærer, har ingen barn og har PCO og får ikke el av meg selv. Er henvist til fertilitetsklinikken i Porsgrunn (4mnd ventetid fra slutten av juni og skal prøve enda en ny runde med trippel pergokur i ventetida.

Leah: 27 år. Troms(Harstad), 1 datter på 4 år, samboer. SA i juni. Tror el har vært og er 4 dpo:) IKM 20.juli.

Metti : TR

Dossa: Er 36 år, gift, Østlandet (Øvre Romerrike), 3 unger (6, 4 & 2 år), EXU i april, jobber som lærer :)) Venter EL ca 8 juli, CD 14.

Rina: Venter på EL, ca 6. juli..

Gullis: Er GRAVID

Tigerlise: 34 år, gift, trønder. En gutt på 19 mnd. Kontorrotte:) TR dag 3. Starter blodprøver for utredning på Medicus nå.

Lykkelig1984: 3 dag på "overtid" ingen tegn til tantebesøk.

Esperanza84: ER GRAVID

Cornflake: 29 år, samboer, bor i Trondheim, 3dpo

Snuppa: 30 år, gift, Rogaland, jente på snart 2 år. Symptomjakt! IKM 9. juli.

Veronica: Ønsker et barn til, prøver, så tiden vil vise;)

Jubeldumbo: 24år, samboer østlandet(Nedre Eiker), har 1 gutt med cp:) Tror hun har EL i dag 7.juli! CD 15.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Happy: Er 23år, forlovet, bor i Telemark (Grenland) jobber som lærer, har ingen barn og har PCO og får ikke el av meg selv. Er henvist til fertilitetsklinikken i Porsgrunn (4mnd ventetid fra slutten av juni og skal prøve enda en ny runde med trippel pergokur i ventetida.

Leah: 27 år. Troms(Harstad), 1 datter på 4 år, samboer. SA i juni. Tror el har vært og er 4 dpo:) IKM 20.juli.

Metti : Cd 5 . 28 år gift , ingen barn , Stavanger. Ma i mai og I gang me utredning

Dossa: Er 36 år, gift, Østlandet (Øvre Romerrike), 3 unger (6, 4 & 2 år), EXU i april, jobber som lærer :)) Venter EL ca 8 juli, CD 14.

Rina: Venter på EL, ca 6. juli..

Gullis: Er GRAVID

Tigerlise: 34 år, gift, trønder. En gutt på 19 mnd. Kontorrotte:) TR dag 3. Starter blodprøver for utredning på Medicus nå.

Lykkelig1984: 3 dag på "overtid" ingen tegn til tantebesøk.

Esperanza84: ER GRAVID

Cornflake: 29 år, samboer, bor i Trondheim, 3dpo

Snuppa: 30 år, gift, Rogaland, jente på snart 2 år. Symptomjakt! IKM 9. juli.

Veronica: Ønsker et barn til, prøver, så tiden vil vise;)

Jubeldumbo: 24år, samboer østlandet(Nedre Eiker), har 1 gutt med cp:) Tror hun har EL i dag 7.juli! CD 15.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver å psyke meg opp til å vaske huset... Det er så kjedelig men må uheldigvis gjøres.

 

Ellers reise vi til hytta i ettermiddag der broderen er med mor og far. Han bor i Ålesund og er på besøk maks to ganger i året.. Så det ska bli kjekt treffe han igjen.

 

God helg alle ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Metti, blir koselig å treffe bror igjen tenker jeg.

Ha en kjempe flott helg på hytta *smiler*

 

Har du vasket hus også *klappe deg på skulder*

Da er du flinkere enn meg, det utsetter jeg til imorra :)))

 

 

JAAAA, jeg fikk positiv EL test idag, så gjett en gang hva mannen og jeg skal gjøre idag og resten av helga *gliser*

Hadde vært gøy om spiren satt, men har mine tvil.....får prøve å være mer positiv så kanskje det hjelper *ler*

 

Vesla koser seg i bade bassenget.

"Mamma, nå koser jeg meg skikkelig", sa ho.

Jeg slikker sola mens ho ennå er her.

Skal vel bli bra imorra også, men så tror jeg regnet kommer.

 

Ut igjen.....prates

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leah, fikk ikke opp innlegget ditt :(

Jeg har også hatt det problemet idag.

Send det på nytt :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Happy: Er 23år, forlovet, bor i Telemark (Grenland) jobber som lærer, har ingen barn og har PCO og får ikke el av meg selv. Er henvist til fertilitetsklinikken i Porsgrunn (4mnd ventetid fra slutten av juni og skal prøve enda en ny runde med trippel pergokur i ventetida.

Leah: 27 år. Troms(Harstad), 1 datter på 4 år, samboer. SA i juni. Tror el har vært og er 4 dpo:) IKM 20.juli.

Metti : Cd 5 . 28 år gift , ingen barn , Stavanger. Ma i mai og I gang me utredning

Dossa: Er 36 år, gift, Østlandet (Øvre Romerrike), 3 unger (6, 4 & 2 år), EXU i april, jobber som lærer :)) Har EL, (CD 14)

Rina: Venter på EL, ca 6. juli..

Gullis: Er GRAVID

Tigerlise: 34 år, gift, trønder. En gutt på 19 mnd. Kontorrotte:) TR dag 3. Starter blodprøver for utredning på Medicus nå.

Lykkelig1984: 3 dag på "overtid" ingen tegn til tantebesøk.

Esperanza84: ER GRAVID

Cornflake: 29 år, samboer, bor i Trondheim, 3dpo

Snuppa: 30 år, gift, Rogaland, jente på snart 2 år. Symptomjakt! IKM 9. juli.

Veronica: Ønsker et barn til, prøver, så tiden vil vise;)

Jubeldumbo: 24år, samboer østlandet(Nedre Eiker), har 1 gutt med cp:) Tror hun har EL i dag 7.juli! CD 15.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er helgen endelig her :)

Så bra Dossa, stå på i helgen nå så skal du se at spirren sitter :)

Jeg er nå på min 4dpo. Fortsatt litt øm på puppene mine, men ellers så er det nok for tidlig å kjenne noenting som helst.

Hvordan går det med deg da Leah? Vi er jo jammen meg like lang i syklusen. Jeg tror jeg har ikm den 17.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke testet idag, jenter. Leste på pakningsvedlegget til disse billigtestene at de kunne vise positivt svar tidligst en dag etter IKM, som jeg altså tror er i morgen eller søndag.

 

Men akkurat nå er jeg rådvill, og litt redd for at toget kan ha gått. Mens snuppa sov i formiddag hadde vi faktisk sex (!) pleier aldri å ha lyst på denne tiden av syklusen, og i dag var et unntak fra regelen). Da jeg var på do etterpå, fikk jeg en ørliten lyserosa flekk på papiret. Det har jeg hatt mange ganger tidligere også, sannsynligvis pga en liten rift. Vi dro på IKEA i ettermiddag, og da jeg var på do i stad, var det litt mer lyserosa på papiret.Har ingen murringer i magen, men er veldig trøtt og sliten. Kan det være spotting nå allerede? Jeg fikk EL smerter mandag for halvannen uke siden, og hadde masse EL-slim helgen før, så jeg får ikke dette til å stemme.Er det ikke 14 dager uansett mellom EL og IKM? Og regnes ikke IKM fra når man begynner å spotte, eller er det når blødningen kommer for fullt? Tør ikke å gå på do igjen nå..snufs.. Og det rareste er at da vi var i butikken nettopp, reagerte jeg på så mye forskjellige lukter, og det gjorde jeg sist jeg var gravid også.

 

Hva tenker dere jenter? Håper noen har tid til å svare meg i kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lest at noen kan få litt spotting rundt ikm selv om man er gravid. Jeg kjenner faktisk ei som hadde mensen gjennom halve svangerskapet, hun visste ikke at hun var gravid i det hele tatt. Du blør jo ikke Snuppa, så hold mote oppe og kryss fingrene på at den lyse rosa tingen snart forsvinner.

 

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende, Snuppa! Krysser fingrene for at det er festeblødning :-) Du må holde oss oppdatert!

 

JEG HAR FERIE!!!! Kjenner det er temmelig godt, ja :-) Fikk unna det jeg hadde tenkt på jobben også, men skal tilbake et par turer for å ta unna div., men det gjør ingen ting ettersom vi ikke har noen planer likevel. Nå skal vi kooose oss med gullet *smiler*. Anton er heldigvis feberfri igjen, men var veldig trøtt og sliten i kveld. Pappa'n hadde nok tusset ham skikkelig ut, stakkar :) Sovna rimelig greit, gitt *ler*.

 

Nå er det et fredagsglass med rødvin. Nytelse!

 

Var forresten og tok første blodprøve i dag (grøss, hater blodprøver, men det gikk greit), og etterpå ringte jeg Medicus og bestilte time. Vi skal inn 9. august, så blir ikke så lenge å vente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Happy: Er 23år, forlovet, bor i Telemark (Grenland) jobber som lærer, har ingen barn og har PCO og får ikke el av meg selv. Er henvist til fertilitetsklinikken i Porsgrunn (4mnd ventetid fra slutten av juni og skal prøve enda en ny runde med trippel pergokur i ventetida.

Leah: 27 år. Troms(Harstad), 1 datter på 4 år, samboer. SA i juni. Tror el har vært og er 4 dpo:) IKM 20.juli.

Metti : Cd 5 . 28 år gift , ingen barn , Stavanger. Ma i mai og I gang me utredning

Dossa: Er 36 år, gift, Østlandet (Øvre Romerrike), 3 unger (6, 4 & 2 år), EXU i april, jobber som lærer :)) Har EL, (CD 14)

Rina: Venter på EL, ca 6. juli..

Gullis: Er GRAVID

Tigerlise: 34 år, gift, trønder. En gutt på 19 mnd. Kontorrotte:) TR dag 3. Starter blodprøver for utredning på Medicus nå. Første time 9. aug.

Lykkelig1984: 3 dag på "overtid" ingen tegn til tantebesøk.

Esperanza84: ER GRAVID

Cornflake: 29 år, samboer, bor i Trondheim, 3dpo

Snuppa: 30 år, gift, Rogaland, jente på snart 2 år. Symptomjakt! IKM 9. juli.

Veronica: Ønsker et barn til, prøver, så tiden vil vise;)

Jubeldumbo: 24år, samboer østlandet(Nedre Eiker), har 1 gutt med cp:) Tror hun har EL i dag 7.juli! CD 15.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

......OG der var aksjene lagt *gliser*

Har EL idag og regner med at testen blir positiv imorra også :))

Nå må spiren snart sitte!!!!!

 

Snuppa, dette høres jo spennende ut, er som Cornflake sier, mange har små blødninger rundt den tida TR er ventet.

Får håpe det gir seg snart og at du tester positivt *smiler*

Du må ikke holde oss på pinebenken, er så spent på dine vegne *smiler*

 

Mannen la seg i badekaret, han bruker det mer enn det jeg gjør *ler*

Blir en film når han er ferdig og litt godis *nam nam*

Deilig med en rolig kveld, unge som sover og at vi bare kan nyte

hverandre ;))

 

Tigerlise, ja ikke sant ferie er deilig ;)))

Så godt at du har kommet igang med blodprøver. Og enda bedre at dere ikke trenger vente kjempe lenge, august, er jo rett rundt hjørnet :))

 

Ha en fiiin fredagskveld jenter!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fremdeles litt rosaaktig blod på papirer når jeg tørker meg, men ikke mye. Har en følelse av at dette er tanta som er på vei nå, og kjenner at de tankene ødelegger fredagskvelden min *snufs*. Synes det virkelig er psykisk terror å gå gjennom denne ventetiden! Nå hører jeg sikkert ut som verdens største pessimist, men jeg må bare få det ut..Tusen takk for gode tanker, Cornflake, Tigerlise og Dossa!

 

Tigerlise: Godt å komme igang med blodprøvetakning, og misunner deg som starter ferien nå. Nyt den!

Dossa: Krysser fingrene for at egget møter noen kjekke unge svømmere på sin ferd! :)

 

Ha en fin fredagskveld, jenter!

Jeg spretter Sørlandschipsen nå, og dere hører nok mer fra meg i morgen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snuppa: Håper det bare er festeblødning eller noe hormonelt og at tr holder seg unna i maaaaaange mnd framover!! Spent på å høre fra deg i morgen:)

 

Cornflake: Ja jeg er også 4 dpo, så det er spennende å følge dine symptomer nå:) Jeg har bittelitt ømme brystvorter, er veldig oppblåst og har treg mage og noe irritabel..men alle de tingene tror jeg er vanlig mellom el og ikm for meg. Mange spennende dager foran oss i alle fall:) Det murrer forresten litt også:)

 

Dossa: Så bra at aksjene er lagt inn i dag, dere får utnytte helga og kose dere ;)

 

Tigerlise: Godt at Anton er bedre og at du overlevde blodprøven (vet hvordan du har det..haaater blodprøver og kan finne på å svime av når de tas)! Da er du i gang med det i alle fall :)

 

Metti: God tur på hytte, blir vel koselig å treffe broren din igjen:)

 

Det regnet i dag så vi fikk ikke løpt noe på stadion, men vi var ute å lekte fra 10-12.30..da måtte jeg nesten dra henne med meg inn for å få i meg lunsj, holdt jo på å sulte i hjel liksom :P Så dro vi å handlet når samboern våknet og etter det gikk jeg og Leah en tur. Vi gikk til en kiosk og kjøpte ben&jerrys til meg, så gjett hva jeg skal kose meg med i kveld ;) Og så fikk selvsagt hun en liten ting..rosa karamell selvsagt :P På vei hjem sovnet hun rett før vi var hjemme, tror det var ca 15 min igjen og hun hadde bedt om å få sitte i trilla jeg hadde med..ble mistenkelig stille der og da hadde hun jo selvsagt sovnet :P Lot henne sove til vi kom hjem, og da hadde vi besøk så det var lett å få vekket henne! Men jeg håper virkelig hun har tenkt til å sove litt lengre enn 6.30 i morgen, det er jo lørdag!! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er nok alt håp ute for denne gang:( Våknet i 5-tiden i natt med sinnsyke smerter i korsrygg og mage. Det minnet faktisk om de smertene jeg hadde under fødselen. Løp på do for å finne smertestillende og blødde MYE. Jeg ble liggende å vri meg i smerte i sengen etterpå, og pus krøp oppi senga og prøvde å slikke vekk tårene mine mens mannen min strøk meg over ryggen. Føler meg bare tom og trist i dag, særlig siden jeg har følt meg veldig gravid denne måneden. Synes denne prøvingen er så utrolig slitsom, samtidig som jeg ønsker meg så inderlig et barn til at det gjør vondt ! Uff, det var dagens utblåsning. Kjenner meg bedre bare ved å skrive ned tankene mine. Takk for at dere orker å høre på meg, og ha en fin lørdag! Klem fra hormonelle meg. .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff snuppa...ikke noe gøy med sånne dager. Da er det bare å samle sammen kreftene og satser på ny runde. Sender en god klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig, Snuppa! Vi kjenner vel alle den skuffelsen, og her er det lov å lufte den :) Håper du føler deg bedre nå og er klar for å gå løs på en ny pp med friskt mot. Nå sitter den, skal du se *smiler*

 

Vi har hatt en tilnærmet perfekt dag i dag. Sov til kl. 6 (!), spiste en god og lang frokost og lekte litt inne. Var på en liten handletur før det ble tid for dupp. Anton sov i 2,5 t (var nok fremdeles sliten etter feber-døgnet), og etterpå var det kalveslipp. Hadde en skikkelig bonderomantisk ettermiddag med kalver som hoppa lykkelig rundt i trøa si, hunden svinset fri og frank rundt beina våre og gutten sprang rundt og var et eneste stort smil. Svigerfar og svogerne mine var og hjalp oss, og etterpå grilla vi og spiste nystekt foccacia *namnam*. Rundet av dagen med mere utelek og litt plenklipping med Anton på fanget. Nå ligger han og koseprater i senga si :-) DEILIG MED FERIE!!!

 

Hva har dere andre gjort i dag da? Er det like fint vær hos dere også? Tror det er siste dag i morgen her... :-( Får nyte det så lenge vi kan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snuppa, det var trist å lese at den ekle tanta kom på besøk. Veit det kan virke tungt og tomt nå, men ikke gi opp, hold motet oppe sjøl om det kan være vanskelig. Neste pp er din :))))

Det skal bli din tur *smiler*

Trøster deg og gir deg en god klem.

Håper formen din er bedre. Godt du har en mann og pus som kan trøste deg :)))

 

Jeg testet positivt på EL test igår, men ikke idag.

HMMM....jeg har alltid hatt to dager med positiv EL test, aldri kun en dag.

Hva er deres erfaring jenter??

 

Nå er ungene lagt, og skal straks lokke mannen til litt senge kos ;)))

Går ikke glipp av en mulighet *smiler*

 

Det betyr vel at jeg er 1 DPO idag, ikke sant?

Blir så usikker med dette DPO....he he...

 

Blir en film ikveld og godteri :))

Skal se den nye filmen Varg Veum, håper den er bra :)

 

Rina, fikk dere lagt inn aksjer i EL tida di?

Du er vel DPO nå, vi har noen spennende dager, uker foran oss :)

Håper det blir et godt sluttresultat *smiler*

 

 

Happy: Er 23år, forlovet, bor i Telemark (Grenland) jobber som lærer, har ingen barn og har PCO og får ikke el av meg selv. Er henvist til fertilitetsklinikken i Porsgrunn (4mnd ventetid fra slutten av juni og skal prøve enda en ny runde med trippel pergokur i ventetida.

Leah: 27 år. Troms(Harstad), 1 datter på 4 år, samboer. SA i juni. Tror el har vært og er 4 dpo:) IKM 20.juli.

Metti : Cd 5 . 28 år gift , ingen barn , Stavanger. Ma i mai og I gang me utredning

Dossa: Er 36 år, gift, Østlandet (Øvre Romerrike), 3 unger (6, 4 & 2 år), EXU i april, jobber som lærer :)) CD 15, 1 DPO

Rina: Venter på EL, ca 6. juli..

Gullis: Er GRAVID

Tigerlise: 34 år, gift, trønder. En gutt på 19 mnd. Kontorrotte:) TR dag 3. Starter blodprøver for utredning på Medicus nå. Første time 9. aug.

Lykkelig1984: 3 dag på "overtid" ingen tegn til tantebesøk.

Esperanza84: ER GRAVID

Cornflake: 29 år, samboer, bor i Trondheim, 3dpo

Snuppa: 30 år, gift, Rogaland, jente på snart 2 år. Symptomjakt! IKM 9. juli.

Veronica: Ønsker et barn til, prøver, så tiden vil vise;)

Jubeldumbo: 24år, samboer østlandet(Nedre Eiker), har 1 gutt med cp:) Tror hun har EL i dag 7.juli! CD 15.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tigerlise, det høres sååå koselig ut. For en deilig dag dere har hatt.

Digg med ferie.

Ikke noe stress, bare slappe av og nyte god været og hverandre *smiler*

 

Vi startet dagen med en handle tur, søta fyller 5 år neste uke når vi er på ferie, så måtte kjøpe gave.

Etterpå reiste vi til mine foreldre, spiste lunsj og kosa oss.

Tok med oss de to eldste hjem att fra deres ferie hos besteforeldre.

 

Da vi kom hjem skulle jentene bade i bassenget, mens gutten reiste til sin fetter for å leke litt.

Jeg har fått grunna noen flere deler, klipt plenen og støv suget huset.

Føler jeg har vært litt flink idag.

Imorra må badene vaskes *blæ*, kjedelig men må gjøres.

Også må jeg jo pakke, for vi reiser på mandag.

 

Nå er det tid for å legge inn litt flere aksjer *gliser*

 

HA en super fin lørdag jenter!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...