Gå til innhold

SKRAVLETRÅD for Metti, Leah, Cornflake, Jubeldumbo, Rina, Gullis, Happy, Tigerlise, Snuppa, Lykkelig, Esperanza, Dossa og andre som vil skravle med oss :)))


Dossa :)

Anbefalte innlegg

Heihei, damer :-)

 

Så flinke dere har vært til å skrive igjen. Får aldeles dårlig samvittighet, jeg... Husker ikke en gang alt over, så blir nok dårlig på å kommentere. Men jeg får ta litt av det jeg husker :-)

 

Dossa, velkommen tilbake! Så godt å høre at dere hadde så fin en tur :-) Kan tenke meg det var stas for unga med alle de tingene dere gjorde, ja *smiler*. Gleder meg til å høre hvordan det går videre på symptomjakten. Måtte det være en spire på gang nå!

 

Leah, krysser fingrene for at TR holder seg borte og at testen snart lyser positiv mot deg! Du har jammen vært flink til ikke å teste :-)

 

Jubeldumbo, håper du testet for tidlig og at du snart får en hyggelig overraskelse :-)

 

Cornflake, så dumt at tanta kom igjen. Hun har det med å holde seg borte heretter!

 

Metti, har du fått EL enda? Og hva med deg, Happy - virker pergo-kuren?

 

Her har vi faktisk hatt et aldeles nydelig sommervær i det siste. Ser ut som det blir regn igjen i løpet av morgendagen, men har vært godt med noen varme dager nå. I starten av uka var det regn, vind og 8 grader... Tror kroppen min har fått det for seg at den skal ta igjen den dobbelte syklusperioden sist med en dobbelt så lang mensen! Var nesten ikke noe blod noen dager, men så har det tatt seg opp igjen. Ikke friskt blod, bare så mørkebrun/svart guffe. Æsj, synes det holder nå. Har tross alt hatt tantebesøk siden forrige onsdag. Er i hvert fall glad for at vi er i gang med prøvene nå siden syklusene kødder sånn!

 

I morgen kveld skal søstra mi passe Anton (overnatting) sånn at vi kan ta en voksenkveld. Vet ikke helt hva vi skal gjøre enda. Har snakket om kino og middag ute, men kan godt være det ender opp med sofa og rødvin... :-b Nei, vi må nesten utnytte det og dra hjemmefra en tur. Blir uansett litt godt, selv om jeg kommer til å savne gullet kjempemasse!

 

Vi var på barseltreff i dag. Koselig å treffes selv om det er 1,5 år siden vi startet nå. Ikke så mange som møter opp lenger, vi er stort sett de samme som holder ut :-) Men veldig morsomt å se utviklingen til de andre barna.

 

Nei, nå skal jeg ned og ha litt kvalitetstid med mannen min (les: Sofa og TV...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi hadde jo ikke bestilt kino så det var utsolgt ; ( men nå har vi leid film så det blir kos !!

 

Vi hadde oss litt kos før vi gikk ut i dag og da jeg satt å spiste så stakk det skikkelig i siden... Dersom det var el så traff vi ganske bra hi hi... Vi pleier å kose oss hver kveld så nå ble det en bonus runde...

 

Det ser ut som om turen vår til Italia blir Roma , Adriaterhavet (pescara) og Venezia før vi drar tilbake til Roma ; ))

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en herlig ferietur, Metti :-)

 

Jeg lurer på en ting: Hvor mange barn ønsker dere til sammen? Vi håper på 2 stk. Får vi til det så kommer vi ikke til å prøve på flere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når drar dere Metti?

 

Tigerlise: Jeg drømmer om 2-4 barn..2 MÅ jeg ha, og det skal vi nok få til :) Så får vi se etterhvert om det kanskje er nok, eller om vi drømmer om flere barn etterhvert:) Jeg skulle gjerne hatt 4 barn, stor plass og masse tid til dem, så om vi vinner masse i lotto så blir det minst 4 barn ;) Neida, men akkurat nå så ser jeg ikke for meg at jeg aldri vil få lyst på flere barn hvis vi får 2..men man vet jo aldri:) Samboern er sikkert fornøyd med 2 han, har jo slitt en stund med å overtale han til å prøve på nr.2 også :P

 

Han tror forresten at jeg er gravid nå, men det er sikkert bare fordi vi har hatt så mye sex denne mnd, han kan liksom ikke tro at vi ikke har klart det :P Har opplevd støtsmerter de 3 siste gangene vi har hatt sex, syns det er litt rart da siden livmortappen er såpass høyt oppe. Men det har kanskje ikke noe med det å gjøre? Håper i alle fall at det er et godt tegn:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg lagt deg til som venn for cornflake ; ) da må du bare akseptere meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere.. Er heldigvis nett i huset vi er i i Danmark så da får jeg vært her inne og sjekket litt:) Det ble en lang reisedag igår, men idag har vi vært å kikket litt og tatt et lite bad..

 

Cornflake: Så kjipt med tr, det var jo ikke det vi ble enige om her inne..

 

Leah og Jubeldumbo: Krysser fingrene hardt for dere..

 

Tigerlise: Så dumt at tr varte så lenge da, håper det går over snart.

 

Metti: Håper det er el-smerter du kjente og at egget nå flyr befruktet på vei mot livmora:)

 

Selv har jeg ingen tro på el denne gangen heller.. Har nesten ikke kjent noen ting i eggstokkene (pleier å stikke og være ubehagelige på pergo selv uten el) så tviler på at det er produsert noe egg der..

Eneste jeg har merket denne gangen er de hersens kvisene som popper ut i hele ansiktet, bare helt plutselig idag.. HATER DET!!

 

Meg og samboeren har snakket om først og fremst 2barn, men jeg har mer og mer lyst på 3barn nå.. Da må vi nok bygge litt på huset, men det kan vi jo da eventuelt bruke bsu-en på.. Vi får se.. Får si som samboeren sier: "Først må vi jo få èn iallefall"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømmen er 3 barn men som Happy sier så må vi jo først få 1 .. Tempen steg ikkje i dag så da var det ikke EL smerter jeg hadde i går. Men har fremdeles litt vondt i sidene faktisk !! Helst venstre

 

Leah vi reiser 8 Aug og skal være i Italia i 15 dager. Glede meg masse te det ; )

 

Nå er jeg på jobb og har faktisk enda 3 uker igjen før ferie ! Men det går jo egentlig fort. Nå er jo halve juli gått allerede

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helvette!!!! Våknet til at tr dundret på døra :( Kjente menssmerter da jeg la meg i går, men sjekket livmortappen som var høyt oppe og lukket, i tillegg masse vannaktig utflod..så trodde jeg var trygg, men neida!! Nå er jeg sur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Happy: Er 23år, forlovet, bor i Telemark (Grenland) jobber som lærer, har ingen barn og har PCO og får ikke el av meg selv. Er henvist til fertilitetsklinikken i Porsgrunn (4mnd ventetid fra slutten av juni og skal prøve enda en ny runde med trippel pergokur i ventetida.

Leah: 27 år. Troms(Harstad), 1 datter på 4 år, samboer. SA i juni. CD 35 og TR kom i dag :(

Metti : Cd 10 . 28 år gift , ingen barn , Stavanger. Ma i mai og I gang me utredning

Dossa: Er 36 år, gift, Østlandet (Øvre Romerrike), 3 unger (6, 4 & 2 år), EXU i april, jobber som lærer :)) CD 25 & 9 DPO & IKM 22 juli.

Rina: 34 år, forlovet og samboer. Opprinnelig fra Trøndelag (Fosen), men bosatt på vestlandet. Har ei jente født i november 09.

Har antakelig hatt el rundt 6. juli, hadde sex 3. juli så regner med tanta kommer til vanlig tid denne mnd.

Gullis: Er GRAVID

Tigerlise: 34 år, gift, trønder. En gutt på 19 mnd. Kontorrotte:) Snart ferdig med TR. Starter blodprøver for utredning på Medicus nå. Første time 9. aug.

Lykkelig1984: På dag 20 i syklusen, IKM rundt 23 Juli vil jeg tro:) Samboer og bosatt på Frogner i Akershus. Ingen barn fra før:) 26 år. Jobber i oljebransjen.

Esperanza84: ER GRAVID

Cornflake: 29 år, samboer, bor i Trondheim, 6dpo, ikm 18. juli

Snuppa: 30 år, gift, Rogaland, jente på snart 2 år. Symptomjakt! IKM 9. juli.

Veronica: Ønsker et barn til, prøver, så tiden vil vise;)

Jubeldumbo: 24år, samboer,Buskerud, 1 gutt med cp:) CD 25,9 DPO, Ikm 21.juli

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig at TR kom Leah * gir deg en god klem *

 

Denne pp så sitter spiren !!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Metti:) Kommer nok til å være sur i dag, men fra i morgen av så skal jeg se framover å tenke positivt. Nå slipper jeg i alle fall å være kvalm i tyrkia, ville jo vært ca 8 uker på vei når vi drar, hvis jeg hadde vært gravid nå..og det er vel i den tiden kvalmen er værst..så ikke så galt at det ikke er godt for noe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei det var da som pokker Leah.

Dette var vel ikke helt planen, du skulle jo være gravid *smiler*

Trist at det ble bom denne pp, men neste runde er din vennen :)))

 

Metti, ååå det høres ut som en fantastisk tur.

Disse 3 jobbe ukene kommer til å gå fort, bare vent og se.

 

Jubeldumbo, har du testet igjen?

Ser vi er like mange dpo, 10 idag ikke sant?

Jeg kan ikke si at jeg merker mye til noen symptomer, så jeg er ganske sikker på at Tr dukker opp på fredag.

Men jeg kan jo håpe på en positiv test og krysse fingra for at en ekle tanta ikke dukker opp.

 

Her regner det idag.

Men planen er å gå ut og grave mer, legge duk og isolasjonsplater slik at bunnen blir klar til å begynne å sette opp lekehuset :))

Trenger litt hjelp fra mannen, så jeg må dra han vekk fra ps3 spillinga *ler*

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da Leah :( Kjipt at tr kom hos deg også. Men ja...ikke noe å gjøre med enn å prøve å holde motet oppe. Vi får sikker el rundt samme tid igjen vi da?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Happy: Er 23år, forlovet, bor i Telemark (Grenland) jobber som lærer, har ingen barn og har PCO og får ikke el av meg selv. Er henvist til fertilitetsklinikken i Porsgrunn (4mnd ventetid fra slutten av juni og skal prøve enda en ny runde med trippel pergokur i ventetida.

Leah: 27 år. Troms(Harstad), 1 datter på 4 år, samboer. SA i juni. CD 35 og TR kom i dag :(

Metti : Cd 10 . 28 år gift , ingen barn , Stavanger. Ma i mai og I gang me utredning

Dossa: Er 36 år, gift, Østlandet (Øvre Romerrike), 3 unger (6, 4 & 2 år), EXU i april, jobber som lærer :)) CD 26 & 10 DPO & IKM 22 juli.

Rina: 34 år, forlovet og samboer. Opprinnelig fra Trøndelag (Fosen), men bosatt på vestlandet. Har ei jente født i november 09.

Har antakelig hatt el rundt 6. juli, hadde sex 3. juli så regner med tanta kommer til vanlig tid denne mnd.

Gullis: Er GRAVID

Tigerlise: 34 år, gift, trønder. En gutt på 19 mnd. Kontorrotte:) Snart ferdig med TR. Starter blodprøver for utredning på Medicus nå. Første time 9. aug.

Lykkelig1984: På dag 20 i syklusen, IKM rundt 23 Juli vil jeg tro:) Samboer og bosatt på Frogner i Akershus. Ingen barn fra før:) 26 år. Jobber i oljebransjen.

Esperanza84: ER GRAVID

Cornflake: 29 år, samboer, bor i Trondheim, 6dpo, TR på besøk

Snuppa: 30 år, gift, Rogaland, jente på snart 2 år. Symptomjakt! IKM 9. juli.

Veronica: Ønsker et barn til, prøver, så tiden vil vise;)

Jubeldumbo: 24år, samboer,Buskerud, 1 gutt med cp:) CD 25,9 DPO, Ikm 21.juli

 

 

Lykkelig, du nærmer deg IKM du også, har du noen symptomer?

Håper det er bra med deg :))

 

Tigerlise, så koselig at dere ennå har barseltreff.

Dere får nyte fri kvelden dere har i vente :)))

Blir sikkert sååå deilig uansett hva dere finner på *smiler*

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

appy: Er 23år, forlovet, bor i Telemark (Grenland) jobber som lærer, har ingen barn og har PCO og får ikke el av meg selv. Er henvist til fertilitetsklinikken i Porsgrunn (4mnd ventetid fra slutten av juni og skal prøve enda en ny runde med trippel pergokur i ventetida.

Leah: 27 år. Troms(Harstad), 1 datter på 4 år, samboer. SA i juni. CD 35 og TR kom i dag :(

Metti : Cd 10 . 28 år gift , ingen barn , Stavanger. Ma i mai og I gang me utredning

Dossa: Er 36 år, gift, Østlandet (Øvre Romerrike), 3 unger (6, 4 & 2 år), EXU i april, jobber som lærer :)) CD 26 & 10 DPO & IKM 22 juli.

Rina: 34 år, forlovet og samboer. Opprinnelig fra Trøndelag (Fosen), men bosatt på vestlandet. Har ei jente født i november 09.

Har antakelig hatt el rundt 6. juli, hadde sex 3. juli så regner med tanta kommer til vanlig tid denne mnd.

Gullis: Er GRAVID

Tigerlise: 34 år, gift, trønder. En gutt på 19 mnd. Kontorrotte:) Snart ferdig med TR. Starter blodprøver for utredning på Medicus nå. Første time 9. aug.

Lykkelig1984: På dag 20 i syklusen, IKM rundt 23 Juli vil jeg tro:) Samboer og bosatt på Frogner i Akershus. Ingen barn fra før:) 26 år. Jobber i oljebransjen.

Esperanza84: ER GRAVID

Cornflake: 29 år, samboer, bor i Trondheim, 6dpo, TR på besøk

Snuppa: 30 år, gift, Rogaland, jente på snart 2 år. Symptomjakt! IKM 9. juli.

Veronica: Ønsker et barn til, prøver, så tiden vil vise;)

Jubeldumbo: 24år, samboer,Buskerud, 1 gutt med cp:) CD 25,9 DPO, Ikm 21.juli

 

Hei dere!

 

For et møkkavær det skulle være i dag da... de lukter innekveld i sofaen, forutenom en joggetur da:)

 

Leahpudding: Så utrolig kjedelig at TR kom da!! Du får ha lykke til i neste pp:)

 

Dossa: Alt er bra med meg vettu:) Nå går det bare bedre og bedre egentlig! Jeg nyter det fine sommerværet vi har her på østlandet, HAHAHA!;)

 

Ja, jeg regner med at IKM er en gang i helga, eller senest mandagen... Eneste "symptomet" jeg har er veldig vonde bryster! Dem svir! og jeg kan ikke ta på meg en trang singlet engang uten at det er vondt. Faktisk veldig vondt! Meeeen det kan også være et tegn på at TR er på vei så her skal man ikke glede seg for tidlig:)

 

Tror ikke du skal bekymre deg for at du ikke har symptomer, det er ikke mange som har det så tidlig vel? eller hva vet jeg:) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykkelig, så godt å høre fra deg :)))

Jasså så du har det møkka været du også *gliser*

Det høljer ned her hos meg.

Æsj og æsj, jeg skulle ønske vi kunne få oppleve en hel juli måned uten regn, bare sol og varme.

Men det er vel bare noe vi kan drømme om *ler*

 

Jeg har jaga mannen ut for å grave mer.

Jeg skal snart ut og hjelpe til ;)

 

Idag skal jeg på kino med de to eldste.

Vi skal se "kung fu panda"

Ungene gleder seg masse, og spesielt til å få litt popkorn og brus *smiler*

 

Vi gjør en avtale da Lykkelig :))))

Ingen av oss tester før D dagen har passert, er du med?

Jeg kan teste tidligst søndag og du mandag :)))

 

Denne gangen skal vi få positiv test, og TR har å holde seg langt unna :))

 

Ingen symptomer trenger ikke nødvendigvis være noe negativt.

Men en eller to symptomer hadde jo vært spennende da.

Regner med at kroppen min bare leker med meg, så jeg forventer TR på fredag.

 

Ut og jobbe i regnværet.

Finnes ikke dårlig vær, bare dårlig klær sa jeg til gubben *gliser*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, du har kasta ut gubben i regnet altså;) slemme Dossa:) hehe! Skal man få gjort noe i hagen sin om sommeren i Norge så må man jobbe litt i møkkavær rett og slett!

 

Så koselig med kino da... Enig med ungene dine, halve morroa er jo godteriet!! hehe;) Jeg skal på kino i morgen, skal se den bridesmaids:) gleder meg! og ja, jeg skal hamstre snop!! Får bare jogge ei ekstra runde så går det vel bra;)

 

Nå er det IKKE snakk om at vi skal ha noe TR på besøk! for sikkerhets skyld anbefaler jeg deg at du setter lås på postkassa di også i tilfelle hun skulle lure seg nedi der!!:) Jeg har satt på kodelås!

 

Nei ingen symptomer betyr ingenting så tidlig, man har jo de som ikke kjenner en ting gjennom hele svangerskapet t.o.m;) Vi er gravide vi nå Dossa, så ikke tenk på det! Vi må bare nyte at vi ikke er dårlige... enda;) hehe. Lenge leve optimismen!:)

 

Enig, da har vi en deal, du tester søndag og jeg tirsdag (grunnen til det er at jeg ikke kjøper test før mandag, lørdagen er for tidlig, da kan jo tanta komme søndag eller mandags morgen liksom;) ) Ok?

 

Bare 1 time igjen på jobb nå, herlig!! Kos deg i regnet da Dossa! Ser for meg at du ligger i full regndress+sydvest i jorda og graver! hehe;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe...ja jeg er litt slem *gliser*

 

Men skulle du ha sett, nå kommer jo sola frem *digg*

Da slipper vi å bli noe mer våte *ler*

 

Avtalen er i boks Lykkelig.

Jeg tester på søndag og du på tirsdag :)))

Åååå ja er så enig med deg Lykkelig, vi er gravide vi nå *smiler*

 

Spennende dager vi har foran oss :)))

Og det er like spennende å følge dere andre jenter også *smiler*

Nå må vi snart bli gravide slik at vi kan liste oss over til 1. trimester :))

 

Da er jeg ferdig med gravinga for idag.

Det ble et fint hull *ler*

 

Nå skal jeg og ungene på kino.

Gleder meg, selv om det er en barnefilm. Kino er kino *smiler*

 

Lykkelig, godt å høre at du har satt lås på døra.

Det skal jeg også gjøre !!!

Gjort *smiler*

 

Når skal du ha ferie Lykkelig og skal dere noe spesielt?

 

Jeg må stikke.

Film og godteri venter på oss :))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å jeg venter og venter..

Har ikke testet mer enn den ene gangen! Skal heller ikke teste før tidligs på onsdag!

Trodde jeg har ikm 21 (torsdag) men tror jaggu den kanskje er på fredag(22) så når jeg testet på søndag var jeg 5 dager før ikm, ikke 4 som jeg trodde. DA er det jo ikke rart jeg testet negativt;) *smiler lurt*

Jeg FORVENTER en positiv test til onsdag siden jeg har og har hatt såpass mange symptomer! Har fortsatt murring i mage og verking i rygg. Har jo hatt det siden EL var, så BØR være et godt tegn! *krysser både armer og bein*

 

appy: Er 23år, forlovet, bor i Telemark (Grenland) jobber som lærer, har ingen barn og har PCO og får ikke el av meg selv. Er henvist til fertilitetsklinikken i Porsgrunn (4mnd ventetid fra slutten av juni og skal prøve enda en ny runde med trippel pergokur i ventetida.

Leah: 27 år. Troms(Harstad), 1 datter på 4 år, samboer. SA i juni. CD 35 og TR kom i dag :(

Metti : Cd 10 . 28 år gift , ingen barn , Stavanger. Ma i mai og I gang me utredning

Dossa: Er 36 år, gift, Østlandet (Øvre Romerrike), 3 unger (6, 4 & 2 år), EXU i april, jobber som lærer :)) CD 26 & 10 DPO & IKM 22 juli.

Rina: 34 år, forlovet og samboer. Opprinnelig fra Trøndelag (Fosen), men bosatt på vestlandet. Har ei jente født i november 09.

Har antakelig hatt el rundt 6. juli, hadde sex 3. juli så regner med tanta kommer til vanlig tid denne mnd.

Gullis: Er GRAVID

Tigerlise: 34 år, gift, trønder. En gutt på 19 mnd. Kontorrotte:) Snart ferdig med TR. Starter blodprøver for utredning på Medicus nå. Første time 9. aug.

Lykkelig1984: På dag 20 i syklusen, IKM rundt 23 Juli vil jeg tro:) Samboer og bosatt på Frogner i Akershus. Ingen barn fra før:) 26 år. Jobber i oljebransjen.

Esperanza84: ER GRAVID

Cornflake: 29 år, samboer, bor i Trondheim, 6dpo, TR på besøk

Snuppa: 30 år, gift, Rogaland, jente på snart 2 år. Symptomjakt! IKM 9. juli.

Veronica: Ønsker et barn til, prøver, så tiden vil vise;)

Jubeldumbo: 24år, samboer,Buskerud, 1 gutt med cp:) CD 26,10 DPO, Ikm 22.juli

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et lite livstegn fra meg :)

Vi er i Stavanger (Metti, er det noe vi burde få med oss?) på ferie og jeg kommer sterkere tilbake når vi kommer hjem.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dossa: Jeg har hatt ferien min for i år jeg + litt permisjon:/ Vi har reist 3 og en halv måned rundt i USA, Karibien og Sør-Amerika:) En opplevelse for livet! Men nå blir det ikke ferie igjen før Thailand i Februar:) Livet er hardt! hehe;)

 

Hvordan var kinoen i går?:) Ble det noe godis på deg? Jeg kjøpte meg sjokolade på vei til jobb i dag!! Wæææææ, det tyder på TR eller kansje graviditet?:) hehe.

 

Det er veldig spennende å følge med på oss/dere synes jeg!:) Tenk om vi kunne følge hverandre inn på 1.tri!:) Det hadde vært så gøy!! Andre som nærmer seg IKM her da?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer et livstegn fra meg også, som er i "postferieblues-modus". Sitter på kontoret og føler at jeg og et par andre her drifter staten omtrent alene i dag. Stusselig! Vurderer om jeg skal ta meg et par ekstra feriedager uten lønn og bare være hjemme å slappe av litt. Er slapp og trøtt og særdeles lite motivert for tiden..sukk..

 

Kjenner fremdeles 30-årsdagen på lørdag i kroppen. Jeg tok meg rett og slett en real fest med gode venninner og syntes virkelig at jeg fortjente det! Greit å få det overstått før EL nærmer seg.

Jeg var hos akupunktøren igjen i går, og hadde mye murringer i magen etterpå, akkurat som jeg pleier å ha etter EL. Han sa at syklusen kan forskyve seg som en følge av behandlingen, men jeg tenkte uansett at vi satser på å legge inn aksjer sånn ca. annen hver dag en ukes tid fremover, og så får jeg se om det kommer noe EL-slim.

 

Både jeg og mannen har begynt å spise sink nå, samt at jeg tar noe som heter BiO E-vitamin og Silicea-gel. Mannen min var først littskeptisk, som sykepleier og tro mot tradisjonell allmennmedisin, men nå er han blitt veldig gira og innstilt på at dette kan funke. Idag tidlig fikk han servert tabletter av snuppa på senga, og hun proklamerte på klingende Stavangersk -"Bare ein, pappa". Det er nemlig det vi sier til henne når hun får fluortablett på kvelden, hehe :)

Mens jeg var hos akupunktør i går hadde mannen min vært og kjøpt dukkevogn som snuppa skal få i 2-års gave om to uker. Lilla Brio kombivogn. Gleder meg til å se når hun pakker den opp!

 

Leah og Cornflake: Jeg hadde virkelig troen på dere denne måneden! Vet jo hvor ufattelig kjipt det er, og rart at kroppen klarer å lure oss på den måten. Klok av skade skal jeg prøve å ikke klemme på puppene eller sjekke tappen etter EL neste måned, hehe :) Snart må det vel klaffe for noen i denne gjengen også!

 

Jubeldumbo: Har du testet?

 

Dossa og Lykkelig: Dere er våre neste håp! I like your spirit! Blir inspirert av optimismen deres. Takk!

 

Metti: Kan jeg bli med i kofferten til Italia? Heldiggrisen! Vi to er vel de som er mest samkjørte i syklusen nå. Vi får følge hverandre inn mot neste IKM! Og morsomt å lese om disse mennene på biljakt, hehe. Jeg har også en mann som snart har brukt et halvt år på finn.no for å finne den ultimate stasjonsvognen!

 

Rina: Hvis du skal være i Stavanger et par dager til bør du absolutt få med deg Gladmat-festivalen i sentrum. Håper værgudene er på vår side! Jeg skal ned å kose meg med ei venninne på torsdag :) Ellers anbefaler jeg de flotte jærstrendene, ca. 15-20 min med bil fra sentrum. Selv om været er dårlig, er de verdt et besøk. Kos deg masse!

 

Jeg får vel jobbe litt jeg da.

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Happy: Er 23år, forlovet, bor i Telemark (Grenland) jobber som lærer, har ingen barn og har PCO og får ikke el av meg selv. Er henvist til fertilitetsklinikken i Porsgrunn (4mnd ventetid fra slutten av juni og skal prøve enda en ny runde med trippel pergokur i ventetida.

Leah: 27 år. Troms(Harstad), 1 datter på 4 år, samboer. SA i juni. CD 35 og TR kom i dag :(

Metti : Cd 10 . 28 år gift , ingen barn , Stavanger. Ma i mai og I gang me utredning

Dossa: Er 36 år, gift, Østlandet (Øvre Romerrike), 3 unger (6, 4 & 2 år), EXU i april, jobber som lærer :)) CD 26 & 10 DPO & IKM 22 juli.

Rina: 34 år, forlovet og samboer. Opprinnelig fra Trøndelag (Fosen), men bosatt på vestlandet. Har ei jente født i november 09.

Har antakelig hatt el rundt 6. juli, hadde sex 3. juli så regner med tanta kommer til vanlig tid denne mnd.

Gullis: Er GRAVID

Tigerlise: 34 år, gift, trønder. En gutt på 19 mnd. Kontorrotte:) Snart ferdig med TR. Starter blodprøver for utredning på Medicus nå. Første time 9. aug.

Lykkelig1984: På dag 20 i syklusen, IKM rundt 23 Juli vil jeg tro:) Samboer og bosatt på Frogner i Akershus. Ingen barn fra før:) 26 år. Jobber i oljebransjen.

Esperanza84: ER GRAVID

Cornflake: 29 år, samboer, bor i Trondheim, 6dpo, TR på besøk

Snuppa: 30 år, gift, Rogaland, jente på snart 2 år. Kontorrotte. Venter EL i slutten av uke 29.

Veronica: Ønsker et barn til, prøver, så tiden vil vise;)

Jubeldumbo: 24år, samboer,Buskerud, 1 gutt med cp:) CD 25,9 DPO, Ikm 21.juli

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...