Gå til innhold

****oss over 30**** Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


gry*a

Anbefalte innlegg

Nei d e klart :) planlegge og håpe d må man jo så klart !!!! ;)

men blir litt vanskelig nå som ferien starter og man skal være sammen md andre !!! Og en god tanke er jo at babylaginga er faktisk dn beste trimmen av alt .....hehe !!! Nei må vel hive mg rundt å vaske og sjaine, før ferie pakke lista skal lages i fred og ro mens gubben og ungn e ute a huset ;)

 

sommer klem fra Gry'a !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, damer. En lynkjapp visitt for å fortelle at jeg HAR FØDT!!!!!!!!! Natt til fredag kom verdens vakreste prinsesse til verden. Kom til føden kl. 20 med svært ujevne rier, som jeg pustet meg greit gjennom. Trodde/fryktet at dette kun var maserier, men heldigvis hadde jeg 4 cm allerede. De tok seg raskt opp, fikk epidural (takk og lov - halleluja!), så kom meg greit gjennom resten, kun med masse vond pressetrang, som jeg måtte holde ut med. Kl 01.10 var hun ute. Den følelsen var ubeskrivelig. Var veldig redd for å føde etter en veldig tøff økt sist. Når man kan få oppleve det så fint som jeg gjorde er det nesten (gjentar: NESTEN) frister til gjentakelse, tihi!

 

Jeg kommer nok ikke til å forlate dere helt her inne. Klarer nok neppe det. Men akkurat nå blir det nok litt lite tid fremover.

 

Lykke lykke til, til dere alle sammen. Både gravide og dere som garantert kommer til å bli det i fremtiden.

 

 

 

FORVENTET IKM:

 

- så gla': Har lagt prosjektet på hylla for en stund :(( (41 år, Samboer, gutt 20 år, jente 14 år, en liten engel 07, bor i Vesfold)

- Suksessterta (Glue Stick): IKM ca 10 desember (33 aar, bor i Oslo, proever paa nummer 1, har proevd siden aug 07... )

- Tussemor5, ikm ca 25 november (hvis jeg er heldig) (32 år,gift, 2 gull på 3år og 1 år)

- Vizzy, 33 år, IKM 6 november( samboer,ingen barn)8pp

- Petrine, ikm 30.aug. (34 år, samboer, 3 barn)

- Mrspoo 34år, IKM ca 30 november (samboer bor i Oslo, ingen barn enda, men håper å lykkes snart :)

- Litenspire** ikm ca 5.nov. (samboer, 41 år, 3 barn 93,97, 07

- Dotten ikm 26. okt. (Samboer, ei jente født 05, bor i Oslo).

-Bomsa ikm 8. jan (samboer, sønn på 1,5år, bor i Oslo) 7pp

 

 

GRAVIDE:

 

- ck76: 33 år, gift, jente-08

- EfuaMenu: termin 17.oktober 2010

- Eva76: termin 1. desember 2010 ( 33år, samboer, bonusbarn 10 år, N-Tr.lag)

- Kira: Termin 28. Januar ? (30 år, samboer, 2 barn (11 og 8 år)( + 2 hunder)

- Tirilgirl:))) Termin januar 2011!!!!!!!!!!!!!!!1

- har4barn Termin 13.mars

- Meg og Lille Snuppis, Termin 050511!!! (34 år, gift, jente 06, bor i Hønefoss)

- Night 78 - Termin 040511 (gift, 32 år, en gutt 2 år, Rogaland)

- Anki, termin 11.juni -11 (38år, to gutter 7 og 11, Møre og Romsdal)

- Bringebærmamma 1SA 1MA - termin 15.06.11 (har to gutter)

- Giina 35 år fra Oslo - termin 15.06.11 samboer, 1 gutt på 1 1/2 år,

-Lillemy75, Termin 210711. (Nordland, samboer, 2 barn 9+14 år)

 

 

HAR FØDT:

 

- Maddemor; 1 gutt 2007 fikk en prinsesse 24. aug. 2010:)))

- Bumblebie (fått jente!!).

- Snart 4 barn? (fått gutt!).

- D&G-the one (fått jenta si ;-)) 2009

- Rose:-) (fått gutt :-))

- Pappalille (fått jente)

- Giina (gutten har kommet '09)

- Tussemor5 (gutten kom endelig)

- Sanna33 (en hælig keiser)

- Mortine( en gutt)

- Bumblebie (fått gutt)

- Giina (fått jente '11)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER T Giina; flott at d gikk så greit !!! kos dæ masse md litj pia og takk for oppdateringa !!! fortsatt god sommer !!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATTIS Giina :) :) :)

 

Så herlig å endelig komme i mål, nå må du kose deg i barseltiden, ta livet med ro og gjør akkurat det du selv vil :) Ikke press deg til mer barselbesøk enn du orker, ta godt vare på deg selv og den lille, tiden går bare så altfor fort, hehe :)

 

Her har lillegutt rukket å bli 2 mnd gammel, tiden flyr synes jeg :)

I går hadde vi dåp, var en slitsom, men koselig dag med masse god mat og kaker!! Spiste deilige snitter til frokost for ett par timer siden, føltes ut som jeg gikk opp 4 kg bare i går med all den gode maten, hihi :)

 

Vi koser oss masse og tenk - jeg har sååå lyst på en til ;)

Fikk tilbake mensen 40 dager etter fødsel, altså 5 uker og 3 dager! Og nå fikk jeg mensen igjen i går for andre gang, etter bare 29 dager!!!

 

Har hørt at TR kan være uregelmessig den første tiden etter fødsel, men siden jeg mistet alt av hormoner under det store blodtapet mitt (fikk jo blodoverføring, men det nye blodet inneholder jo ikke hormonene jeg har opparbeidet meg opp i svangerskapet), så må jeg si at kroppen er raskt tilbake i restitusjon sier jeg ikke ammer eller har melk ;)

 

Jeg har veldig lyst til å gå i gang med prøving på nr 3 jeg da, men mannen er litt skeptisk... Han har lyst på flere og gjerne TO til!!! Men, han tenker på meg, sier at vi har vært gjennom mye, orker vi prøving en gang til, skal vi orke å gå gjennom evt aborter, gjennom ett kanskje tøft svangerskap, og en like tøff fødsel - for at jeg er en "storbløder" under fødsel, er ikke tvil!! Det har jordmor og legene sagt, at noen er såkalte "storblødere" og jeg er tydeligvis en av dem og må ha blodoverføring, samt tett oppfølging osv. Han vil gjerne ha flere, men samtidig tenker han på meg (så søt han er, hehe!) og på oss som par, og vet ikke helt hva han vil. Han sier at "ønsker" og "realiteten" er to helt forskjellige ting og han har jo rett....

 

Selv om vi nå har en liten sønn med downs syndrom som trenger oss enda mer i større grad og som vi må jobbe litt ekstra med og som er litt annerledes, så er vi absolutt ikke redd for å få flere! Han er det beste som har skjedd oss, vi har fått ett litt annet syn på livet - ting og tang er ikke så viktige lenger. Livet er underlig og blir ikke alltid som planlagt, men du verden for en stor glede det er å få lov til å bli mamma og pappa og storesøster også da, hehe :) Dersom vi skulle være så heldig å bli gravid igjen, så tror jeg ikke at jeg kommer til å ta fostervannsprøve eller lignende, jeg er ikke redd for å få ett barn til med ekstra behov, det er bare en glede og en utfordring, og jeg vil gjøre alt som står i min makt til å sørge for at barna mine får den kjærligheten, tryggheten, omsorg og omtanke for at de skal få ett godt liv!

 

Så blir spennende å se hva som skjer etterhvert... vi får ta det litt som det kommer og snakke om det underveis!

 

Så enn så lenge, kommer jeg ikke til å greie å holde meg unna "tråden" vår, for jeg håper jo at vi skulle være så heldig å få lov til å bli foreldre for tredje gang om en liten stund, hehe :)

 

Håper og krysser fingrene for at vi blir prøvere igjen til høsten, for nå vil jeg nyte sommeren med gutten vår, storesøster og ikke minst komme meg litt i form igjen!

Deilig å kunne fråtse i spekemat, drikke litt vin, fortsette å gå litt ned i vekt slik jeg gjorde før svangerskapet. Gikk forresten opp 10 kg i svangerskapet og alle 10 kg var borte 1 uke etter fødsel, men har lagt på meg 2 kg i etterkant... Lite søvn, stress og uregelmessige måltider, søthunger etter sjokolade og godteri og ingen trening har skylden, hehe :)

 

Blir spennende å følge deg videre suksessterta og bomsa og alle dere andre ;)

Ha en fortsatt riktig GOD SOMMER!!!

 

FORVENTET IKM:

 

- så gla': Har lagt prosjektet på hylla for en stund :(( (41 år, Samboer, gutt 20 år, jente 14 år, en liten engel 07, bor i Vesfold)

- Suksessterta (Glue Stick): IKM ca 10 desember (33 aar, bor i Oslo, proever paa nummer 1, har proevd siden aug 07... )

- Tussemor5, ikm ca 25 november (hvis jeg er heldig) (32 år,gift, 2 gull på 3år og 1 år)

- Vizzy, 33 år, IKM 6 november( samboer,ingen barn)8pp

- Petrine, ikm 30.aug. (34 år, samboer, 3 barn)

- Mrspoo 34år, IKM ca 30 november (samboer bor i Oslo, ingen barn enda, men håper å lykkes snart :)

- Litenspire** ikm ca 5.nov. (samboer, 41 år, 3 barn 93,97, 07

- Dotten ikm 26. okt. (Samboer, ei jente født 05, bor i Oslo).

-Bomsa ikm 8. jan (samboer, sønn på 1,5år, bor i Oslo) 7pp

- Meg og lille snuppis, ikm ca 18-20 juli? (gift, ei jente født -06 og en gutt -11, bor i Hønefoss)

 

 

GRAVIDE:

 

- Bringebærmamma 1SA 1MA - termin 15.06.11 (har to gutter)

-Lillemy75, Termin 210711. (Nordland, samboer, 2 barn 9+14 år)

 

 

HAR FØDT:

 

- Maddemor; 1 gutt 2007 fikk en prinsesse 24. aug. 2010:)))

- Bumblebie (fått jente!!).

- Snart 4 barn? (fått gutt!).

- D&G-the one (fått jenta si ;-)) 2009

- Rose:-) (fått gutt :-))

- Pappalille (fått jente)

- Giina (gutten har kommet '09)

- Tussemor5 (gutten kom endelig)

- Sanna33 (en hælig keiser)

- Mortine( en gutt)

- Bumblebie (fått gutt)

- Giina (fått jente '11)

- Meg og lille snuppis (fikk gutt 12.april 11, 4 uker før termin)

 

 

Stoooooor klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann alle sammen:-)

Er vel på HØY tid med en oppdatering fra min kant også... har vært utrolig sløv der....:-(

Giina; gratulerer så masse med ei lita tulle, håper alt står bra til:-)

 

Meg og lille snuppis+snupp; Nok en gang gratulerer til deg også. Tenk så fort tiden har gått... 2 mnd siden dere fikk lillegutt. Supert at det går bra med dere alle, og må si at du er tøff som tenker på ny prøving allerede:-)

Jeg har nok ikke selv vært fremmed for tanken på å prøve på en til etter denne, men jeg VET at mannen min IKKE er enig desverre...:-(

 

Ellers husker jeg ikke hvor mye jeg har fortalt fra mitt eget sv.skap... pleier og si at jeg er i "pre ammetåke" allerede....

I alle fall så venter vi en gutt denne gangen:-) Jeg har fått innvilget KS pga av bekkenmål i grenseland og det er ikke lengre enn 24 dager til det, så hu hei her går tiden fort!!!

 

Dette sv.skapet har egentlig gått bra på alle måter foruten bekkenløsning fra helv.... som har gjort meg veldig inaktiv og det liker jeg i grunnen dårlig:-( Nå mot slutten har jeg mye nedpress og vondter der nede... bærer magen langt nede denne gangen og det har jeg ikke vært vant til med de andre to...men siden jeg vet at resultatet vil bli himmelskt så er det jo så absolutt verd det:-)

Var hos jordmor i dag og hun sa at det ikke var mye plass igjen i magen min lengre. Magen er stenhard og det kjennes utrolig godt når lillemann sparker eller snur på seg, det er slik at jeg skvetter til og sier AU i flekkene:-) På torsdag skal jeg til GYN og ta en ny vekstekstemering. Han lå vistnok godt over gjennomsnittet for to mnd siden... begge de to forrige sv.skapene viste at ungene mine vokser meget godt på slutten, men de vil ikke høre med det øret under UL der de setter den endelige termindatoen...ja, ja... jeg blir nå uansett tatt med KS 7 dager før menstermin som jeg mener er rett, og 11 dager før UL terminen.

 

Ser foressten det er flere på "forventet IKM" lista som ikke har oppdatert på leeeenge...Hvis dere er inne å leser så gi oss nå ett hint om dere er med i "gamet" ennå:-)

 

Bringebærmamma... Har du fått ennå???

 

Og til alle dere andre, lykke, lykke til med prøvingen. Måtte sommeren gjøre dere superfruktbare hele gjengen!!! :-)) Vi trenger absolutt flere på Gravid lista før jeg forlater....

 

Klem fra Meg:-)

 

 

 

FORVENTET IKM:

 

- så gla': Har lagt prosjektet på hylla for en stund :(( (41 år, Samboer, gutt 20 år, jente 14 år, en liten engel 07, bor i Vesfold)

- Suksessterta (Glue Stick): IKM ca 10 desember (33 aar, bor i Oslo, proever paa nummer 1, har proevd siden aug 07... )

- Tussemor5, ikm ca 25 november (hvis jeg er heldig) (32 år,gift, 2 gull på 3år og 1 år)

- Vizzy, 33 år, IKM 6 november( samboer,ingen barn)8pp

- Petrine, ikm 30.aug. (34 år, samboer, 3 barn)

- Mrspoo 34år, IKM ca 30 november (samboer bor i Oslo, ingen barn enda, men håper å lykkes snart :)

- Litenspire** ikm ca 5.nov. (samboer, 41 år, 3 barn 93,97, 07

- Dotten ikm 26. okt. (Samboer, ei jente født 05, bor i Oslo).

-Bomsa ikm 8. jan (samboer, sønn på 1,5år, bor i Oslo) 7pp

- Meg og lille snuppis, ikm ca 18-20 juli? (gift, ei jente født -06 og en gutt -11, bor i Hønefoss)

 

 

GRAVIDE:

 

- Bringebærmamma 1SA 1MA - termin 15.06.11 (har to gutter)

-Lillemy75, KS termin 14 Juli-11. (Nordland, samboer, 2 barn 10+15 år)

 

 

HAR FØDT:

 

- Maddemor; 1 gutt 2007 fikk en prinsesse 24. aug. 2010:)))

- Bumblebie (fått jente!!).

- Snart 4 barn? (fått gutt!).

- D&G-the one (fått jenta si ;-)) 2009

- Rose:-) (fått gutt :-))

- Pappalille (fått jente)

- Giina (gutten har kommet '09)

- Tussemor5 (gutten kom endelig)

- Sanna33 (en hælig keiser)

- Mortine( en gutt)

- Bumblebie (fått gutt)

- Giina (fått jente '11)

- Meg og lille snuppis (fikk gutt 12.april 11, 4 uker før termin)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler meg så absolutt med i gamet jeg altså, men ikke lenge til nå..

Har blitt jinxa av lista noen har kopiert feil liste, derfor er den jo mildt sagt feil på flere områder.. Det er sånt som skjer.

 

Gratulerer med jenta Gina, Meg og lille snuppis utrolig at du gjerne vil igang igjen etter alt du har vært gjennom, jeg lar meg imponere.

 

Jenter nå er det nesten ingen igjen på gravidelista, sett alle kluter til..

 

Imorgen skal jeg til vurderingssamtale på Ullevål og jeg er vedlig spent, snuppa ligger fortsatt i tverrleie og begynner å nærme seg 4 kg så her må det nok noe hjelp til. Jeg håper de klarer å snu henne og sette igang fødselen, har svært lite lyst på KS med stort sår og vondter nå midt i sommertida. Gleder meg til å få en avklaring og ikke minst til det hele er over og vi får møte vesla..

 

FORVENTET IKM:

- så gla': Har lagt prosjektet på hylla for en stund :(( (41 år, Samboer, gutt 20 år, jente 14 år, en liten engel 07, bor i Vesfold)

- Suksessterta (Glue Stick): IKM ca 10 desember (33 aar, bor i Oslo, proever paa nummer 1, har proevd siden aug 07... )

- Tussemor5, ikm ca 25 november (hvis jeg er heldig) (32 år,gift, 2 gull på 3år og 1 år)

- Vizzy, 33 år, IKM 6 november( samboer,ingen barn)8pp

- Petrine, ikm 30.aug. (34 år, samboer, 3 barn)

- Mrspoo 34år, IKM ca 30 november (samboer bor i Oslo, ingen barn enda, men håper å lykkes snart :)

- Dotten ikm 26. okt. (Samboer, ei jente født 05, bor i Oslo).

-Bomsa ikm 8. jan (samboer, sønn på 1,5år, bor i Oslo) 7pp

- Meg og lille snuppis, ikm ca 18-20 juli? (gift, ei jente født -06 og en gutt -11, bor i Hønefoss)

 

 

GRAVIDE:

 

- Bringebærmamma 1SA 1MA - termin 15.06.11 (har to gutter)

- Lillemy75, KS termin 14 Juli-11. (Nordland, samboer, 2 barn 10+15 år)

- Litenspire** Termin 150711 (samboer, 41 år, 3 barn 93,97,07)

 

HAR FØDT:

 

- Maddemor; 1 gutt 2007 fikk en prinsesse 24. aug. 2010:)))

- Bumblebie (fått jente!!).

- Snart 4 barn? (fått gutt!).

- D&G-the one (fått jenta si ;-)) 2009

- Rose:-) (fått gutt :-))

- Pappalille (fått jente)

- Giina (gutten har kommet '09)

- Tussemor5 (gutten kom endelig)

- Sanna33 (en hælig keiser)

- Mortine( en gutt)

- Bumblebie (fått gutt)

- Giina (fått jente '11)

- Meg og lille snuppis (fikk gutt 12.april 11, 4 uker før termin)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei, og gratulerer til dere som har foedt og lykke til til dere som snart skal "i ilden"! Og goey aa hoere fra deg Meg og lille snuppis - haaper det blir proeving paa dere fra hoesten av!

 

Ingenting nytt her, er i grunn veldig deilig denne perioden hvor jeg bare venter paa aa komme i gang med proeveroer for jeg er jo i super form og samtidig ikke noe stress med aa faa det til :)

 

klem fra meg.

 

FORVENTET IKM:

- så gla': Har lagt prosjektet på hylla for en stund :(( (41 år, Samboer, gutt 20 år, jente 14 år, en liten engel 07, bor i Vesfold)

- Suksessterta (Glue Stick): proveroer i juli! (34 aar, bor i Oslo, proever paa nummer 1, har proevd siden aug 07... )

- Tussemor5, ikm ca 25 november (hvis jeg er heldig) (32 år,gift, 2 gull på 3år og 1 år)

- Vizzy, 33 år, IKM 6 november( samboer,ingen barn)8pp

- Petrine, ikm 30.aug. (34 år, samboer, 3 barn)

- Mrspoo 34år, IKM ca 30 november (samboer bor i Oslo, ingen barn enda, men håper å lykkes snart :)

- Dotten ikm 26. okt. (Samboer, ei jente født 05, bor i Oslo).

-Bomsa ikm 8. jan (samboer, sønn på 1,5år, bor i Oslo) 7pp

- Meg og lille snuppis, ikm ca 18-20 juli? (gift, ei jente født -06 og en gutt -11, bor i Hønefoss)

 

 

GRAVIDE:

 

- Bringebærmamma 1SA 1MA - termin 15.06.11 (har to gutter)

- Lillemy75, KS termin 14 Juli-11. (Nordland, samboer, 2 barn 10+15 år)

- Litenspire** Termin 150711 (samboer, 41 år, 3 barn 93,97,07)

 

HAR FØDT:

 

- Maddemor; 1 gutt 2007 fikk en prinsesse 24. aug. 2010:)))

- Bumblebie (fått jente!!).

- Snart 4 barn? (fått gutt!).

- D&G-the one (fått jenta si ;-)) 2009

- Rose:-) (fått gutt :-))

- Pappalille (fått jente)

- Giina (gutten har kommet '09)

- Tussemor5 (gutten kom endelig)

- Sanna33 (en hælig keiser)

- Mortine( en gutt)

- Bumblebie (fått gutt)

- Giina (fått jente '11)

- Meg og lille snuppis (fikk gutt 12.april 11, 4 uker før termin)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dytt!!

Hvordan er ståa i siste innspurten mot ferien, noen har kanskje allerede tatt ferie??

Jeg har hatt permisjon i en halv uke nå, og dagene går jaggu meg fort mot fødselen nå:-) Bare... skal vi se...16 dager igjen nå som vi har bekket over til tirsdag...skrekk og gru, men samtidig kan det ikke gå fort nok!! :-)

God sommer jenter:-))

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bitte, pitte litn oppdatering herfra....tanta er 2 dager for sein :( test 1 er avfyrt og var serdeles negativ (midt på dagen test dog), så nå venter jeg til lørdag slik at jeg kan få tatt en skikkelig morgenurin test (i og med at jeg jobber mye natt). Hadde en liten rød strek i papiret tidligere i dag og tenkte at "nå er vi i gang", men har ikke vært ytterligere tendenser etter dette. Har heller ikke kjent typiske mens symptom heller...men jeg tror at etter dette innlegget, som kommer madammen i full majestet :P Bruker å være sånn ;) men det er vel lov å håpe i det lengste?????????

 

Håper dere har ei strålende uke alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SÅ spennanes Tussemor...:-)

Gratulere alle som har født og skal snart føde, jeg er så glad på deres vegne.

Her er det slanking på høyt nivå.

Skal ha sex under EL, men kjenner at slankingen har den største fokusen.

Jeg har halveis fått tilbud om å delta på et gratis slanke/trenings opplegg det neste året og det er så artig å være i denne prosessen at jeg er supermotivert.

Jeg er smellfeit....ikke bare 5kg ekstra på skinka.

Får endelig svar i midten av august, men uansett så har dette gitt meg såpass motivasjon at jeg flyter på luft om dagen..:-D

Synes alt er lett og fantastisk.

Trener hvær dag og er kjempeflink med maten.

 

FORVENTET IKM:

- så gla': Har lagt prosjektet på hylla for en stund :(( (41 år, Samboer, gutt 20 år, jente 14 år, en liten engel 07, bor i Vesfold)

- Suksessterta (Glue Stick): proveroer i juli! (34 aar, bor i Oslo, proever paa nummer 1, har proevd siden aug 07... )

- Tussemor5, ikm ca 25 november (hvis jeg er heldig) (32 år,gift, 2 gull på 3år og 1 år)

- Vizzy, 33 år, IKM 6 november( samboer,ingen barn)8pp

- Petrine, ikm 30.aug. (34 år, samboer, 3 barn)

- Mrspoo 34år, IKM ca 30 november (samboer bor i Oslo, ingen barn enda, men håper å lykkes snart :)

- Dotten ikm 26. okt. (Samboer, ei jente født 05, bor i Oslo).

-Bomsa ikm 22. juli (samboer, sønn 2år, bor i Oslo) 13pp ( m et par SA imellom)

- Meg og lille snuppis, ikm ca 18-20 juli? (gift, ei jente født -06 og en gutt -11, bor i Hønefoss)

 

 

GRAVIDE:

 

- Bringebærmamma 1SA 1MA - termin 15.06.11 (har to gutter)

- Lillemy75, KS termin 14 Juli-11. (Nordland, samboer, 2 barn 10+15 år)

- Litenspire** Termin 150711 (samboer, 41 år, 3 barn 93,97,07)

 

HAR FØDT:

 

- Maddemor; 1 gutt 2007 fikk en prinsesse 24. aug. 2010:)))

- Bumblebie (fått jente!!).

- Snart 4 barn? (fått gutt!).

- D&G-the one (fått jenta si ;-)) 2009

- Rose:-) (fått gutt :-))

- Pappalille (fått jente)

- Giina (gutten har kommet '09)

- Tussemor5 (gutten kom endelig)

- Sanna33 (en hælig keiser)

- Mortine( en gutt)

- Bumblebie (fått gutt)

- Giina (fått jente '11)

- Meg og lille snuppis (fikk gutt 12.april 11, 4 uker før termin)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dere ikke jeg fikk rett, atter en gang....arghhhhhhhhhh...Nå er jeg faktisk ganske gira på å få tips om hva jeg kan trykke i trynet for lettere å bli gravid...ja, også hvor jeg kan få tak i greiene :P Kjente faktisk at jeg ble rett så forbannet av hele greia...Jeg er rett og slett pisse sur. PMS sur, tiltross for at PMSn er ett tilbakelagt stadie denne perioden...blæhhhhhhhhhh.....skal love dere at gubben trår varsomt.

 

Bomsa: Så flink du er!!!!!!!!!!! Jeg også trenger fokus på slanking, men har tatt vrien om å komme meg i form og håpe at vekta raser ned som en konsekvens av det :P Har vært såååååååååå flink i vår å gått mange, lange fjellturer sammen med ei venninde. Forrige helg klarte jeg selvfølgelig å tråkke over, så der gikk det noen fjellturer dit peppern gror :( men, men. Har ei hard arbeidsuke igjen nå før ferien og førstes uka skal jeg, mamma og ungene gå litt i fjellet, det gleder jeg meg stort til!!!!!!!!!!

 

Ønsker dere alle ei riktig god helg!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hmmm....ergelige greier tussemor.

Har nå 14 dager igjen av pulverkuren.

Det har vært noen smeller. men det går stort sett greit.

Glede meg til trening i morgen.

Hvordan går det med resten av damene?

Noen nye prøvere over 30?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm....ergelige greier tussemor.

Har nå 14 dager igjen av pulverkuren.

Det har vært noen smeller. men det går stort sett greit.

Glede meg til trening i morgen.

Hvordan går det med resten av damene?

Noen nye prøvere over 30?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var lille snuppa hos oss, ei skjønn lita tulle som er helt perfekt.

Fødselen ble indusert 2 uker før tida, men det tok tid å få den igang.

Når de endelig lykkes etter 4 lange dager på Ullevål kom hun ganske fort, rundt 8 timer aktiv fødsel, det står man over selv om det er harde tak..

Født 4.juli, litt over snittet stor, rolig og bedagelig anlagt (så langt), og fullstendig bergtatt sine foreldre og søsken.

3 åringen er litt mer vrien enn vanlig men det er jo ikke så unaturlig heller..

Lykke til alle sammen, og ha en riktig god og fruktbar sommer.

 

FORVENTET IKM:

- så gla': Har lagt prosjektet på hylla for en stund :(( (41 år, Samboer, gutt 20 år, jente 14 år, en liten engel 07, bor i Vesfold)

- Suksessterta (Glue Stick): proveroer i juli! (34 aar, bor i Oslo, proever paa nummer 1, har proevd siden aug 07... )

- Tussemor5, ikm ca 25 november (hvis jeg er heldig) (32 år,gift, 2 gull på 3år og 1 år)

- Vizzy, 33 år, IKM 6 november( samboer,ingen barn)8pp

- Petrine, ikm 30.aug. (34 år, samboer, 3 barn)

- Mrspoo 34år, IKM ca 30 november (samboer bor i Oslo, ingen barn enda, men håper å lykkes snart :)

- Dotten ikm 26. okt. (Samboer, ei jente født 05, bor i Oslo).

-Bomsa ikm 22. juli (samboer, sønn 2år, bor i Oslo) 13pp ( m et par SA imellom)

- Meg og lille snuppis, ikm ca 18-20 juli? (gift, ei jente født -06 og en gutt -11, bor i Hønefoss)

 

 

GRAVIDE:

 

- Bringebærmamma 1SA 1MA - termin 15.06.11 (har to gutter)

- Lillemy75, KS termin 14 Juli-11. (Nordland, samboer, 2 barn 10+15 år)

 

 

HAR FØDT:

 

- Maddemor; 1 gutt 2007 fikk en prinsesse 24. aug. 2010:)))

- Bumblebie (fått jente!!).

- Snart 4 barn? (fått gutt!).

- D&G-the one (fått jenta si ;-)) 2009

- Rose:-) (fått gutt :-))

- Pappalille (fått jente)

- Giina (gutten har kommet '09)

- Tussemor5 (gutten kom endelig)

- Sanna33 (en hælig keiser)

- Mortine( en gutt)

- Bumblebie (fått gutt)

- Giina (fått jente '11)

- Meg og lille snuppis (fikk gutt 12.april 11, 4 uker før termin)

- Litenspire** jente 4.juli (samboer, 42 år, 4 barn 93,97,07,11)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye Litenspire:-) Så bra at alt gikk bra under fødsel og med den lille:-) Masse kos fremover i vente!

Da jeg regner med Bringebærmamma er nedkommet for lengs så er det vel bare meg igjen på gravidlista??? og jeg er ferdig om 3 dager <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER med den lille jenta Litenspire! Saa koselig, og hun hoeres jo aldeles perfekt ut. Kan tenke meg foreldre og sosken er bergtatt ja :)

 

Og Lillemy, bare 3 dager igjen! Spennende, spennende - tenk at snart faar dere moete lillegutt. Masse, masse lykke til og vi gleder oss til oppdatering.

 

Selv er jeg godt i gang med IVF prosessen og det gaar bra forelopig. Litt ekkelt og skummelt med disse sproytene, men fikset det etterhvert og. Forelopig date for egguttak er 22 juli, med innsett 25 saa det blir spennende tider fremover. Skal paa UL og ta blodproever igjen paa onsdag saa da haaper jeg det viser at vi er i rute og at medisinene virker som de skal :) Jeg er i grunn ikke saa veldig optimistisk for dette forsoeket, har liksom foelelsen av at det ikke kommer til aa klaffe foerste gangen, men vi faar se. Gaar det ikke faar vi proeve igjen :)

 

Ellers nyter jeg sommeren. Har ikke hatt ferie enda, men tar noen uker i august, Ingen store planer men blir deilig med litt fri :) Haaper resten av gjengen her inne nyter sommeren og at den blir fruktbar :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!

Nå er det flest ukjente her inne for meg, men noen navn kjenner jeg igjen.

 

Veldig kos å se Meg og lille snuppis her igjen, du er tøff som prøver igjen alt nå, lilleprinsen er ikke mange mnd gammel. Men for en skjønn liten gutt! *Smelt*

 

Og gratulerer til alle dere nybakte mammaer!

 

Jeg er ikke her som prøver. Iallefall ikke enda. Mannen er ikke klar for flere barn, han synes det er nok med de to vi har. Jeg håper jo at han skal ville ha en til om en stund, når de vi har er litt større og vi ikke fullt så slitne ;) Det har vært noen tøffe måneder for oss, spesielt for meg kanskje, mannen har tatt det greit. Lang historie kort så har jeg fått påvist en genmutasjon som gir risiko for hjerterytmeforstyrrelser, i verste fall med døden som følge. Etter genetisk veiledning ble ungene testet, og det viser seg at minstemann har arvet samme mutasjon. MEN, jeg har ingen symptomer på dette, prøvene ser helt fine ut, venter enda på siste prøve som er 24timers-ekg, men det ser ut som jeg er såkalt "asymptomatisk bærer" av denne mutasjonen. Jeg håper og tror at det samme gjelder for min sønn. Vi venter og venter på innkalling til Riksen, men hele Norge stopper jo opp i juli, så det blir vel noen ukers venting til...

 

Jeg er veldig delt på dette med å få flere barn. Har veldig lyst på en til, men samtidig er jeg redd. Fornuft og følelser henger liksom ikke helt sammen. Følelsene mine sier at sjansen er stor for å få et sykt barn, mens fornuften sier at jeg har ikke større sjans enn andre for å få et sykt barn, med unntak av denne mutasjonen da, men den skal vi takle. Det ville blitt et risikosvangerskap, der jeg må føde med hjerteovervåking, og overvåkes i minst ett døgn post partum. (Jeg har jo hatt denne mutasjonen hele mitt liv uten å vite det, og de to forrige fødslene gikk jo fint...)

 

Ble kanskje litt rotete dette, men jeg hadde behov for å kladde ned noen ord, begynne prosessen med å bestemme meg for om jeg vil ha et barn til. Må jo selvsagt få med mannen på laget, men det kan være greit å vite hva jeg selv ønsker før jeg prøver å overtale ham. hehe ;)

 

Sitter på nattevakt nå, har to vakter igjen og så er det ferie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo slenge meg på lista iallefall, kommer nok til å henge med dere litt fremover uansett.

 

FORVENTET IKM:

- så gla': Har lagt prosjektet på hylla for en stund :(( (41 år, Samboer, gutt 20 år, jente 14 år, en liten engel 07, bor i Vesfold)

- Suksessterta (Glue Stick): proveroer i juli! (34 aar, bor i Oslo, proever paa nummer 1, har proevd siden aug 07... )

- Tussemor5, ikm ca 25 november (hvis jeg er heldig) (32 år,gift, 2 gull på 3år og 1 år)

- Vizzy, 33 år, IKM 6 november( samboer,ingen barn)8pp

- Petrine, ikm 30.aug. (34 år, samboer, 3 barn)

- Mrspoo 34år, IKM ca 30 november (samboer bor i Oslo, ingen barn enda, men håper å lykkes snart :)

- Dotten ikm 26. okt. (Samboer, ei jente født 05, bor i Oslo).

-Bomsa ikm 22. juli (samboer, sønn 2år, bor i Oslo) 13pp ( m et par SA imellom)

- Meg og lille snuppis, ikm ca 18-20 juli? (gift, ei jente født -06 og en gutt -11, bor i Hønefoss)

- Bumblebee, ikke prøver (enda) (gift, 2 barn, bor i Rogaland)

 

 

GRAVIDE:

 

- Bringebærmamma 1SA 1MA - termin 15.06.11 (har to gutter)

- Lillemy75, KS termin 14 Juli-11. (Nordland, samboer, 2 barn 10+15 år)

 

 

HAR FØDT:

 

- Maddemor; 1 gutt 2007 fikk en prinsesse 24. aug. 2010:)))

- Bumblebee (fått jente '08!!).

- Snart 4 barn? (fått gutt!).

- D&G-the one (fått jenta si ;-)) 2009

- Rose:-) (fått gutt :-))

- Pappalille (fått jente)

- Giina (gutten har kommet '09)

- Tussemor5 (gutten kom endelig)

- Sanna33 (en hælig keiser)

- Mortine( en gutt)

- Bumblebee (fått gutt '11)

- Giina (fått jente '11)

- Meg og lille snuppis (fikk gutt 12.april 11, 4 uker før termin)

- Litenspire** jente 4.juli (samboer, 42 år, 4 barn 93,97,07,11)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Bumblebee :) Wow, maa si du har vaert gjennom litt av hvert! Kan tenke meg det har vaert toeffe maaneder og mye aa fordoye ja. Og skjoenner godt at det er litt dilemma om man skal faa et barn til eller ikke, men jeg er sikker paa at du (og mannen din da....) tar den beste avgjorelsen for dere og deres familie. Masse lykke til hvertfall!

 

Selv har jeg hatt forste UL i forbindelse med IVF i dag - eller dvs forste etter at jeg begynte paa sproytene. Alt saa bra ut, har tatt sproyter i 3 dager saa langt og hadde 4 follikler over 10mm og 13 mindre. Det var visst bra i folge legen.. Tok og blodproever som jeg vel faar svar paa senere i dag. Haaper vi kan beholde en samme dosen paa medisiner siden vi liksom har blitt litt vant til det naa! Skal og tilbake paa fredag sa da blir det spennende og se om alt fortsatt vokser som det skal :)

 

Haaper resten av gjengen har det bra. Lykke til til de som foeder og gratulerer til de som allerede har bebisene sine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følger med deg i spenning Suksessterta :)))

 

Bumblebie: Så koselig å se deg her igjen, men skummelt å lese om denne sykdommen da, men du vil jo bli fulgt godt opp både når det gjelder deg og minstemann og ikke minst dersom dere skulle gå for å prøve på en til. Skjønner at det ikke er lett å ta en avgjørelse, kanskje greit å vente litt også til du har vært inne på Riksen til skikkelig vurdering. Da vil du vel få all den informasjonen du trenger for kanskje å ta ett valg om å prøve å gå for en til..

Vi er jo ikke riktignok helt prøvere enda da, men håper å bli det i løpet av høsten kanskje?!

 

Vi brukte jo så lang tid på å få lille "Knerten" som endelig kom 12 april (1 mnd før termin)! Vi fikk jo litt av sjokk da det viste seg at lille knerten hadde DS (Downs syndrom), det ble tilfeldig fattet mistanke noen timer etter fødsel, men en blodprøve (DNA-test) måtte tas for å være helt sikker... Den var positiv og det har vært mitt livs største sjokk, vantro og store sorg (ikke for min egen del, men for den lille prinsen vår) - men nå etter 3 mnd storkoser vi oss alle sammen, vi tar de utfordringene som vil måtte komme etterhvert... Vi synes vi har vært så heldige som har fått en liten prins og han er så herlig på alle mulige måter at vi ikke vil bytte ham inn i noe eller noen verdens ting!!! Er nesten litt ekstra glad i ham som trenger oss litt mer og den kjærligheten jeg føler til ham er så enormt... at jeg blir rent svimmel og sprenges nesten av lykkefølelse når jeg bare tenker på ham!! Er jo like glad i jenta vår også da, ikke misforstå, men han har satt livet vårt litt i perspektiv og vi gleder oss over alle hans fremskritt for hver dag som går! Han er så herlig at jeg ønsker meg mange, mange, mange flere barn.... og gjerne som ham, men alderen (35) og det at jeg er en storbløder i forbindelse med fødsel gjør at jeg holder litt igjen. Mannen vil jo også gjerne ha fler, men han tenker på meg, på mitt ve og vel og at det er jeg som skal gjennomgå en graviditet og fødsel. Denne siste graviditeten var jo ekstra tung med hyperemesis, bekkenløsning, mild preeklampsi, blødninger fra uke 5 til uke 35 med en morkake som lå previa marginalis/totalis osv, osv....

 

Vi snakker ofte (flere ganger i uka) om å få flere barn, men vi er begge litt usikre... Vi vil jo få ekstra oppfølging og det går inn under som risikosvangerskap, men det har jeg hatt i begge mine graviditeter som jeg har fullført, risikosvangerskap altså... så det er jo ikke noe nytt. Sjansen for at vi skal få ett barn til er vel egentlig liten også med tanke på at vi brukte 30 pp for å få til lille prinsen og da med 2MA og 2SA i mellomtiden, så vi får se hva høsten bringer... men nå tar vi sommerferie og håper solen vil titte litt mer frem her på østlandet i ukene som kommer. Skal prøve å kose oss og nyte sommeren, og nyte den lille prinsen vår som allerede har rukket å bli 3 mnd gammel :)

 

Han har nå lært å rulle seg fra både mage til rygg og rygg til mage, så nå ruller han seg rundt, åler/kryper/snur seg på tvers i senga, der var den friheten borte liksom, så må passes litt ekstra på, hehe, men det er jo bare morsomt da :) Ellers var han nå i går på 3 mnd kontroll 58 cm lang og 4400 g, han var 2900 g og 48 cm ved fødsel, så bra vekst både lengde og vekt ifht at han også kom 1 mnd før termin... Smiler og "gurgle-prater", så er så koselig å ha en baby :)

 

Jeg krysser fingrene for dere andre... og så ønsker jeg dere alle sammen en riktig, riktig god og fruktbar sommer!!!!!

 

Stoooooor sommerklem fra

 

 

FORVENTET IKM:

- så gla': Har lagt prosjektet på hylla for en stund :(( (41 år, Samboer, gutt 20 år, jente 14 år, en liten engel 07, bor i Vesfold)

- Suksessterta (Glue Stick): proveroer i juli! (34 aar, bor i Oslo, proever paa nummer 1, har proevd siden aug 07... )

- Tussemor5, ikm ca 25 november (hvis jeg er heldig) (32 år,gift, 2 gull på 3år og 1 år)

- Vizzy, 33 år, IKM 6 november( samboer,ingen barn)8pp

- Petrine, ikm 30.aug. (34 år, samboer, 3 barn)

- Mrspoo 34år, IKM ca 30 november (samboer bor i Oslo, ingen barn enda, men håper å lykkes snart :)

- Dotten ikm 26. okt. (Samboer, ei jente født 05, bor i Oslo).

-Bomsa ikm 22. juli (samboer, sønn 2år, bor i Oslo) 13pp ( m et par SA imellom)

- Meg og lille snuppis+knerten, IKM ca 5 aug (35 år, gift, jente -06 og gutt -11 med DS, bor i Hønefoss)

- Bumblebee, ikke prøver (enda) (gift, 2 barn, bor i Rogaland)

 

 

GRAVIDE:

 

- Bringebærmamma 1SA 1MA - termin 15.06.11 (har to gutter)

- Lillemy75, KS termin 14 Juli-11. (Nordland, samboer, 2 barn 10+15 år)

 

 

HAR FØDT:

 

- Maddemor; 1 gutt 2007 fikk en prinsesse 24. aug. 2010:)))

- Bumblebee (fått jente '08!!).

- Snart 4 barn? (fått gutt!).

- D&G-the one (fått jenta si ;-)) 2009

- Rose:-) (fått gutt :-))

- Pappalille (fått jente)

- Giina (gutten har kommet '09)

- Tussemor5 (gutten kom endelig)

- Sanna33 (en hælig keiser)

- Mortine( en gutt)

- Bumblebee (fått gutt '11)

- Giina (fått jente '11)

- Meg og lille snuppis (fikk gutt -11, 4 uker før termin)

- Litenspire** jente 4.juli (samboer, 42 år, 4 barn 93,97,07,11)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det Meg og lille snuppis! Ja, det gaar unna her altsaa, eggposene vokser som bare det og mens de i utgangspunktet hadde estimert egguttak neste fredag regner de naa med at det blir kommende mandag eller tirsdag! Hjelp, det gaar unna.... Men jeg er glad for det altsaa, siden det betyr faerre dager med sproyter - begynner aa bli temmelig lei av aa stikkes 3-4 ganger om dagen....

 

Saa koselig med en oppdatering om knerten. Han hoeres naa helt skjoenn ut da! Skjoenner veldig godt at du er fristet til aa proeve igjen, samtidig forstaar jeg jo mannen din veldig godt. Ikke akkurat enkle svangerskap du har snuppa! Men proever dere igjen er jeg sikker paa det gaar bra, du er toeff!

 

Nei, naa skal jeg gaa og nyte dagen - og forberede meg paa noe stort som snart skal skje ;) Haaper dere alle faar en god helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann alle sammen :-D

 

En rask mail herfra da det i følge lyden borti sofaen her er like før lillesnuppa våkner. Hun kom til verden den 13. juni, 3 dager før termin, og var hele 4,2 kg og 53 cm lang. Tiden flyr og nå er hun allerede over 5 uker. Kontroll på helsestasjonen viste at hun har vokst MASSE, vekta stoppen på hele 5,7 kg og lengden er nå 59 cm.

 

Vi bare koser oss masse om dagene. De to storebrødrene vil bare kose og kose med lillesøster, og de vil forressten foreldrene og ,-)

 

Lillesnuppa kom til verden i en fart da jeg fikk drypp for å bli satt i gang. Vannet gikk 1,5 døgn før jeg ble satt i gang, men inntill dryppet ble satt hadde kroppen ikke kommet "opp" med noe annet enn kynnere. Etter jeg ble satt i gang var det hele over på to intense timer. Kunne jeg valgt ville jeg heller hatt en fødsel på 12 timer enn en på 2, for det var rimelig heftig mens det stod på. Unansett, resultatet er jo helt fantastisk :-D

 

Mannen min og meg har vært enige om at 3 barn var nok for oss, men om han hadde spurt meg i dag om vi skulle hatt enda et barn hadde jeg svart klart ja med en gang! Uansett hvor mange komplikasjoner en graviditet gir meg som bekkenløsning, høyt blodtrykk, vann i kroppen, osv osv. er det fantastisk å bære fram et barn, og jeg skulle ønske jeg kunne oppleve det enda en gang (om jeg hadde fått 4 barn hadde jeg nok igjen ønsket enda ett barn og enda et barn og enda ett barn..........) Tror nok at det er hormonene som "tuller" litt med meg, for når lillesnuppa om et års tid er høyt og lavt spørs det om jeg er like klar for til å bli gravid igjen, he he.

 

Jeg skal prøve å stikke innom her og oppdatere dere på hvordan det går med oss, men nå må jeg gå og finne noen klær før jenta våkner ,-)

 

Til alle dere som har født og blitt gravide siden siste jeg var her inne : GRATULERE SÅ MYE :-D

 

Til dere som er prøvere masse masse lykke til :-D

 

klem klem fra bringebærmamma

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo oppdatere lista da ,-)

 

FORVENTET IKM:

- så gla': Har lagt prosjektet på hylla for en stund :(( (41 år, Samboer, gutt 20 år, jente 14 år, en liten engel 07, bor i Vesfold)

- Suksessterta (Glue Stick): proveroer i juli! (34 aar, bor i Oslo, proever paa nummer 1, har proevd siden aug 07... )

- Tussemor5, ikm ca 25 november (hvis jeg er heldig) (32 år,gift, 2 gull på 3år og 1 år)

- Vizzy, 33 år, IKM 6 november( samboer,ingen barn)8pp

- Petrine, ikm 30.aug. (34 år, samboer, 3 barn)

- Mrspoo 34år, IKM ca 30 november (samboer bor i Oslo, ingen barn enda, men håper å lykkes snart :)

- Dotten ikm 26. okt. (Samboer, ei jente født 05, bor i Oslo).

-Bomsa ikm 22. juli (samboer, sønn 2år, bor i Oslo) 13pp ( m et par SA imellom)

- Meg og lille snuppis+knerten, IKM ca 5 aug (35 år, gift, jente -06 og gutt -11 med DS, bor i Hønefoss)

- Bumblebee, ikke prøver (enda) (gift, 2 barn, bor i Rogaland)

 

 

GRAVIDE:

- Lillemy75, KS termin 14 Juli-11. (Nordland, samboer, 2 barn 10+15 år)

 

 

HAR FØDT:

- Maddemor; 1 gutt 2007 fikk en prinsesse 24. aug. 2010:)))

- Bumblebee (fått jente '08!!).

- Snart 4 barn? (fått gutt!).

- D&G-the one (fått jenta si ;-)) 2009

- Rose:-) (fått gutt :-))

- Pappalille (fått jente)

- Giina (gutten har kommet '09)

- Tussemor5 (gutten kom endelig)

- Sanna33 (en hælig keiser)

- Mortine( en gutt)

- Bumblebee (fått gutt '11)

- Giina (fått jente '11)

- Meg og lille snuppis (fikk gutt -11, 4 uker før termin)

- Litenspire** jente 4.juli (samboer, 42 år, 4 barn 93,97,07,11)

- Bringebærmamma jente 13. juni (har to gutter)

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aa, gratulerer Bringbaermamma! Lille snuppa hoeres aldeles nydelig ut, skjoenner godt at du vil ha flere jeg :)

 

En liten oppdatering fra meg: Her gaar det unna med IVF... Hadde egguttak i gaar og fikk ut 21 egg. Venter naa paa tlf om hvor mange som har blitt befruktet. Hadde veldig respons saa medisinene saa erl itt bekymret for at eggene ikke fikk nok tid til aa modnes, men noen av de 21 maa jo vaere bra sant?! Hvis alt gaar som det skal blir det innsett paa fredag og jeg blir da ruger... Rart aa tenke paa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nå er jeg ferdig:-) Og resultatet en nydelig liten gutt på 3090 gr og 49 cm. Kommer sterkere tilbake med mer utfyllende fødehistorie:-)

 

Suksessterta; Så masse lykke til på fredag, skal krysse fingrene for at det blir full klaff på første forsøk og at du blir neste på den tomme gravidlista vår her inne på tråden:-)

 

 

FORVENTET IKM:

- så gla': Har lagt prosjektet på hylla for en stund :(( (41 år, Samboer, gutt 20 år, jente 14 år, en liten engel 07, bor i Vesfold)

- Suksessterta (Glue Stick): proveroer i juli! (34 aar, bor i Oslo, proever paa nummer 1, har proevd siden aug 07... )

- Tussemor5, ikm ca 25 november (hvis jeg er heldig) (32 år,gift, 2 gull på 3år og 1 år)

- Vizzy, 33 år, IKM 6 november( samboer,ingen barn)8pp

- Petrine, ikm 30.aug. (34 år, samboer, 3 barn)

- Mrspoo 34år, IKM ca 30 november (samboer bor i Oslo, ingen barn enda, men håper å lykkes snart :)

- Dotten ikm 26. okt. (Samboer, ei jente født 05, bor i Oslo).

-Bomsa ikm 22. juli (samboer, sønn 2år, bor i Oslo) 13pp ( m et par SA imellom)

- Meg og lille snuppis+knerten, IKM ca 5 aug (35 år, gift, jente -06 og gutt -11 med DS, bor i Hønefoss)

- Bumblebee, ikke prøver (enda) (gift, 2 barn, bor i Rogaland)

 

 

GRAVIDE:

 

 

HAR FØDT:

- Maddemor; 1 gutt 2007 fikk en prinsesse 24. aug. 2010:)))

- Bumblebee (fått jente '08!!).

- Snart 4 barn? (fått gutt!).

- D&G-the one (fått jenta si ;-)) 2009

- Rose:-) (fått gutt :-))

- Pappalille (fått jente)

- Giina (gutten har kommet '09)

- Tussemor5 (gutten kom endelig)

- Sanna33 (en hælig keiser)

- Mortine( en gutt)

- Bumblebee (fått gutt '11)

- Giina (fått jente '11)

- Meg og lille snuppis (fikk gutt -11, 4 uker før termin)

- Litenspire** jente 4.juli (samboer, 42 år, 4 barn 93,97,07,11)

- Bringebærmamma jente 13. juni (har to gutter)

- Lillemy75, Gutt 14 juli:-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...